JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230831/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230831/0037607201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowy dróg w Poniatowicach, Osadzie Leśnej, Piszkawie, Bogusławicach i Cieślach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA OLEŚNICA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 931934791</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. 11 Listopada 24</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Oleśnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">56-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">71 314 02 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@olesnica.wroc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://olesnica.nowoczesnagmina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowy dróg w Poniatowicach, Osadzie Leśnej, Piszkawie, Bogusławicach i Cieślach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-02d9ac7d-4736-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00376072</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00053088/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Remont drogi gminnej w m. Osada Leśna</p> <p class="mb-0">1.1.5 Przebudowa drogi wewnetrznej dz. nr 107 w m. Piszkawa</p> <p class="mb-0">1.1.6 Remont drogi wewnętrznej dz. nr 187 w m. Bogusławice wraz z budową sieci wodociągowej</p> <p class="mb-0">1.1.7 Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 66/41 w m. Cieśle</p> <p class="mb-0">1.1.14 Przebudowa drogi gminnej dz. nr 573 w m. Poniatowice</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gmina-olesnica.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://gmina-olesnica.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wnioski, zawiadomienia oraz informacje (zwane dalej ogólnie &#34;korespondencją”) Zamawiający i Wykonawcy przekazują wyłącznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://gminaolesnica.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.<br/>2. Ofertę oraz korespondencję Wykonawca składa pod rygorem nieważności w formie elektronicznej w formatach danych opisanych w rozdz. I SWZ opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym z zastrzeżeniem pkt. 3.<br/>3. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci dokumentu elektronicznego, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu (chyba że podpis taki z mocy prawa nie jest wymagany do ważności dokumentu). Zamawiający nie dopuszcza złożenia skanu dokumentu papierowego, opatrzonego następnie przez Wykonawcę lub wystawcę dokumentu kwalifikowanym podpisem elektronicznym.<br/>4. Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:<br/>1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>4) Włączona obsługa JavaScript;<br/>5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1) administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Oleśnica, adres: ul. Listopada 24 , 56-400 Oleśnica tel. (71) 314 02 00,<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: agatajs@olesnica.wroc.pl,<br/>3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.<br/>4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 pzp,<br/>5) dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>6) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych pzp związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>7) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,<br/>8) Wykonawca posiada:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jego dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku Wykonawca może zostać zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych go dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) Nie przysługuje Wykonawcy:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10) przysługuje Wykonawcy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie jego danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BI.271.22.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi w miejscowości Poniatowice dz. 573.<br/>1) Parametry techniczne przebudowywanej drogi:<br/>A. na odcinku od km 0+093,00 do km 0+233,00:<br/>a) droga jednojezdniowa<br/>b) szerokość jezdni 5,0 metra<br/>c) spadek poprzeczny dwustronny 2%<br/>d) długość drogi: ok. 140 mb<br/>e) powierzchnia jezdni: ok. 770 m2<br/>f) powierzchnia poboczy: ok. 210 m2<br/>g) konstrukcja składa się z następujących warstw:<br/>- 4 cm – warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S<br/>- 5 cm – warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W<br/>- 20 cm – podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm (minimalny wtórny moduł odkształcenia na górze warstwy E2=130 MPa)<br/>- podłoże istniejące (minimalny wtórny moduł odkształcenia na górze podłoża E2=80 MPa)<br/>B. na odcinku od km 0+020,00 do km 0+093,00, po obu stronach istniejącej nawierzchni bitumicznej, projektowany jest ciek z kostki betonowej 16x16cm z krawężnikiem najazdowym betonowym 15x22 cm oraz odsadzki z kruszywa łamanego 0/31,5 (grubość warstwy 15 cm) o szerokości 30cm.<br/>2) Ukształtowanie wysokościowe.<br/>W ramach przebudowy ukształtowanie wysokościowe dróg nie ulegnie znaczącej zmianie. Podnosi się projektowaną niweletę w stosunku do istniejącej o ok 30 cm.<br/>3) Sposób odprowadzenia wód opadowych i roztopowych.<br/>Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych odbywać się jak dotychczas będzie za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych na pobocza i przyległe tereny zielone.<br/>4) Układ zieleni.<br/>Po wykonaniu przebudowy teren do granicy pasa drogowego należy przywrócić do stanu początkowego, w razie potrzeby zahumusować i obsiać trawą.<br/>5) Oznakowanie poziome i pionowe, urządzenia BRD.<br/>Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych przygotuje projekt organizacji ruchu zastępczego na czas prowadzenia robót, który przekaże Zamawiającemu w 2 egz. celem zatwierdzenia. Po uzyskaniu zatwierdzenia wdroży powyższy projekt. Nie przewiduje się zmian w stałej organizacji ruchu.<br/>6) Sieci i kolizje.<br/>Wszystkie istniejące włazy i studnie należy dostosować do projektowanych rzędnych pod nadzorem gestorów sieci.<br/>7) Zadanie nie jest objęte nadzorem archeologicznym.<br/>Szczegółowy zakres części nr 1 zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 9.1 do niniejszej SWZ, przy czym przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Remont drogi gminnej w m. Osada Leśna<br/>1) Parametry techniczne przebudowywanej drogi:<br/>a) droga jednojezdniowa, dwupasowa<br/>b) szerokość jezdni 5 m<br/>c) przekrój daszkowy, spadek poprzeczny jezdni daszkowy 2%<br/>d) długość drogi: ok. 969 m<br/>e) dwustronne pobocza o szerokości 0,75m<br/>f) konstrukcja nawierzchni drogi:<br/>- 4 cm - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej;<br/>- 5 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego;<br/>- 20 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie;<br/>- kruszywo stabilizowane cementem - grubość 15cm<br/>2) Opis trasy w przekroju podłużnym.<br/>Profil podłużny został dostosowany do istniejącej drogi z zachowaniem odpowiednich spadków umożliwiających odprowadzenie wody z drogi.<br/>3) Oznakowanie poziome i pionowe, urządzenia BRD.<br/>Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych przygotuje projekt organizacji ruchu zastępczego na czas prowadzenia robót, który przekaże Zamawiającemu w 2 egz. celem zatwierdzenia. Po uzyskaniu zatwierdzenia wdroży powyższy projekt. Nie przewiduje się zmian w stałej organizacji ruchu.<br/>4) Zadanie jest objęte nadzorem archeologicznym – decyzja nr 1013/2023 z dnia 05.05.2023 r.<br/>Szczegółowy zakres części nr 2 zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 9.2 do niniejszej SWZ, przy czym przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy.<br/>UWAGA: W przypadku uzyskania dofinansowania z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na realizację powyższej inwestycji (Zamawiający złożył wniosek o dofinansowanie 8 lutego 2023 r.) termin realizacji ulegnie skróceniu do 6 miesięcy od dnia powiadomienia przez Zamawiającego Wykonawcy o zawarciu umowy w sprawie dofinansowania pomiędzy Zamawiającym a Urzędem Wojewódzkim, jednak nie później niż do upływu 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">18 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 107 w m. Piszkawa<br/>1) Parametry techniczne przebudowywanej drogi<br/>a) droga jednojezdniowa<br/>b) szerokość jezdni 3,50 metra<br/>c) spadek poprzeczny jednostronny 2%<br/>d) długość drogi: ok 515 mb<br/>e) powierzchnia jezdni: ok 1800 m2<br/>f) powierzchnia poboczy: ok 490 m2<br/>g) konstrukcja jezdni składa się z następujących warstw:<br/>- 4 cm – warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S<br/>- 20 cm – warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W<br/>- 20 cm – podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm (minimalny wtórny moduł odkształcenia na górze warstwy E2=130 MPa)<br/>- 15 m – warstwa kruszywa stabilizowanego cementem (minimalny wtórny moduł odkształcenia na górze podłoża E2=80 MPa)<br/>- podłoże istniejące<br/>2) W ramach zadania należy przełożyć istniejące zjazdy w km 0+055 i 0+085<br/>a) Zjazd w km 0+055:<br/>- 8 cm – kostka betonowa (nowy materiał)<br/>- 15 cm – podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5<br/>- 10 cm – warstwa kruszywa stabilizowanego cementem<br/>Zjazd należy wygrodzić opornikiem betonowym, a od strony jezdni zastosować krawężnik najazdowy.<br/>b) Zjazd w km 0+085:<br/>- 8 cm – kostka kamienna (istniejący materiał)<br/>- 15 cm – podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5<br/>- 10 cm – warstwa kruszywa stabilizowanego cementem<br/>Zjazd należy wygrodzić opornikiem betonowym, a od strony jezdni zastosować krawężnik najazdowy.<br/>3) Konstrukcja nowych zjazdów do posesji:<br/>- 15 cm – kruszywo łamane 0/31,5<br/>- 10 cm – warstwa kruszywa stabilizowanego cementem<br/>4) Ukształtowanie wysokościowe<br/>W ramach przebudowy ukształtowanie wysokościowe dróg nie ulegnie znaczącej zmianie. Podnosi się projektowaną niweletę w stosunku do istniejącej o ok 10 cm.<br/>5) Sposób odprowadzenia wód opadowych i roztopowych<br/>Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych odbywać się jak dotychczas będzie za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych na pobocza i przyległe tereny zielone.<br/>6) Układ zieleni<br/>Po wykonaniu przebudowy teren do granicy pasa drogowego należy przywrócić do stanu początkowego, zahumusować i obsiać trawą.<br/>7) Oznakowanie poziome i pionowe, urządzenia BRD<br/>W ramach części nr 2 Wykonawca wdroży organizację ruchu zastępczego oraz organizację ruchu docelowego.<br/>Zamawiający zapewnia projekty dla obu organizacji ruchu (załączniki do SWZ).<br/>8) Sieci i kolizje<br/>Wszystkie istniejące zawory, włazy i studnie wodociągowe i gazowe należy dostosować do projektowanych rzędnych pod nadzorem gestorów sieci. Należy wymienić włazy i skrzynki uliczne na nowe.<br/>9) Słupy oświetleniowe<br/>Należy przestawić istniejące słupy oświetleniowe w km 0+012 i 0+057 w nową lokalizację zgodnie z planem sytuacyjnym.<br/>Istniejący kabel energetyczny przedłużyć poprzez zmufowanie.<br/>Po przeprowadzonych pracach dokonać nowe pomiary elektryczne i przeprowadzić odbiór z gestorem urządzenia.<br/>10) Zadanie nie jest objęte nadzorem archeologicznym.<br/>Szczegółowy zakres części nr 3 zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 9.3 do niniejszej SWZ, przy czym przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Remont drogi wewnętrznej dz. nr 187 w m. Bogusławice wraz z budową wodociągu<br/>1) Parametry techniczne przebudowywanej drogi<br/>a) droga jednojezdniowa<br/>b) szerokość jezdni 4,0-4,50 m<br/>c) spadek poprzeczny jednostronny i daszkowy 2%<br/>d) długość drogi: ok 357 m<br/>e) konstrukcja jezdni składa się z następujących warstw:<br/>- 8 cm – kostka betonowa „behaton z mikrofazą” kolor szary<br/>- 3 cm – podsypka cementowo - piaskowa<br/>- 25 cm – podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm<br/>- 25 m – grunt stabilizowany cementem<br/>- podłoże istniejące<br/>2) W ramach remontu należy wykonać również obustronne pobocza. Szerokość poboczy wynosi 0,5 m i 1,0 m.<br/>3) W ramach remontu, projektuje się pełną wymianę nawierzchni drogi, dojścia do istniejących furtek i zjazdy do posesji.<br/>4) Sposób odprowadzenia wód opadowych i roztopowych<br/>Wszelkie projektowane odwodnienie projektowanych nawierzchni jest zapewnione przez odpowiednie spadki poprzeczne i podłużne. Spływ wody odbywa się umożliwiając odprowadzenie powierzchniowe wody w pobocza gruntowe i przyległe tereny zielone<br/>5) Oznakowanie poziome i pionowe, urządzenia BRD<br/>W ramach części nr 2 Wykonawca wdroży organizację ruchu zastępczego oraz organizację ruchu docelowego.<br/>Zamawiający zapewnia projekty dla obu organizacji ruchu (załączniki do SWZ).<br/>6) Sieci i kolizje<br/>Wszystkie istniejące zawory, włazy i studnie wodociągowe i gazowe należy dostosować do projektowanych rzędnych pod nadzorem gestorów sieci. Należy wymienić włazy i skrzynki uliczne na nowe.<br/>7) Branża elektryczna<br/>Należy wykonać przebudowę i rozbudowę oświetlenia drogowego zlokalizowanego w drodze wewnętrznej w m. Bogusławice. Linie oświetlenia drogowego zasilane będą z istniejących obwodów oświetleniowych (zasilanie oświetlenia drogowego zostanie odtworzone i wprowadzone do nowego słupa).<br/>A. PRZEBUDOWA OŚWIETLENIA<br/>- słup oświetleniowy z wysięgnikiem - 4 kpl.<br/>- oprawa oświetleniowa LED - 4 szt.<br/>- kabel YAKXS 4x35 mm2 - 172 m<br/>- folia niebieska PCV - 160,0 m<br/>B. ROZBUDOWA OŚWIETLENIA<br/>- słup oświetleniowy z wysięgnikiem - 3 kpl.<br/>- oprawa oświetleniowa LED - 3 szt.<br/>- kabel YAKXS 4x35 mm2 - 117,0 m<br/>- folia niebieska PCV - 111,2 m<br/>8) Sieć wodociągowa<br/>Zadanie obejmuje rozbudowę sieci wodociągowej pierścieniowej w110 PEHD, L= 112,0m w obrębie dz. nr 179, obręb Bogusławice, gmina Oleśnica.<br/>Sieć planuje się z wpięciem – WP1 - do wodociągu w110 zlokalizowanego na dz. nr 179 na wysokości budynku Bogusławice 15o poprzez demontaż istniejącego węzła hydrantowego (hydrant podziemny DN80- HPi) oraz wstawienie zasuwy odcinającej kołnierzowej DN100 w miejsce HPi (wg węzła WP1 – rys. nr 3).<br/>Projektowaną sieć w110PEHD należy spiąć -WP2- z wodociągiem w110 na wysokości skrzyżowania dz. nr 179 i 187 poprzez wstawienie trójnika żeliwnego kołnierzowego DN100 oraz zasuwy DN100.<br/>9) Zadanie nie jest objęte nadzorem archeologicznym.<br/>Szczegółowy zakres części nr 4 zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 9.4 do niniejszej SWZ, przy czym przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy.<br/>UWAGA: W przypadku uzyskania dofinansowania z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na realizację powyższej inwestycji (Zamawiający złożył wniosek o dofinansowanie 8 lutego 2023 r.) termin realizacji ulegnie skróceniu do 6 miesięcy od dnia powiadomienia przez Zamawiającego Wykonawcy o zawarciu umowy w sprawie dofinansowania pomiędzy Zamawiającym a Urzędem Wojewódzkim, jednak nie później niż do upływu 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">18 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 66/41 w m. Cieśle<br/>1) DROGA W PLANIE<br/>Całkowita długość przebudowywanej drogi to około 280 mb. Na ciągu głównym przewidziano jezdnię z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m z jednostronnym ściekiem z dwóch kostek betonowych 16x16 cm wygrodzoną krawężnikiem betonowym z odsadzką o szerokości 0,2 m oraz jednostronne pobocze o szerokości 0,75 cm. Na skrzyżowaniu z drogą gminną wewnętrzną (dz. nr 191) przewidziano jezdnię o szerokości 4,0 m z jednostronnym ściekiem z dwóch kostek betonowych 16x16 cm wygrodzoną krawężnikiem betonowym z odsadzką o szerokości 0,2 m oraz jednostronne pobocze o szerokości 0,75 cm. Na skrzyżowaniu z drogą gminną wewnętrzną (dz. nr 66/81) zaprojektowano jezdnię o szerokości 3,5 m z dwustronnym ściekiem z dwóch kostek betonowych 16x16 cm wygrodzoną krawężnikiem betonowym z odsadzką o szerokości 0,2 m. Na skrzyżowaniu z drogą gminną wewnętrzną (dz. nr 67/22) przewidziano jezdnię o szerokości 3,5 m z dwustronnym poboczem o szerokości 0,75 m.<br/>2) KONSTRUKCJA DROGI<br/>Przewidziano frezowanie istniejącej warstwy bitumicznej na ciągu głównym oraz skrzyżowaniu z drogą gminną wewnętrzną (dz. nr 191).<br/>Należy rozebrać istniejący zjazd z kostki betonowej w km 0+094 w obrębie projektowanego skrzyżowania (dz. nr 66/41, 67/23, 67/22).<br/>Projektowana konstrukcja jezdni w km 0+000 – 0+131 składa się z następujących warstw:<br/>- 4 cm – warstwa ścieralna AC11S<br/>- 5 cm – warstwa wiążąca AC16W<br/>- 20 cm – podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 (min. wtórny moduł odkształcenia na górze warstwy E2=130 MPa)<br/>- podłoże istniejące (min. wtórny moduł odkształcenia na górze podłoża E2=80 MPa)<br/>Projektowana konstrukcja jezdni w km 0+131 – 0+279 składa się z następujących warstw:<br/>- 4 cm – warstwa ścieralna AC11S<br/>- 5 cm – warstwa wiążąca AC16W<br/>- 20 cm – podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 (min. wtórny moduł odkształcenia na górze warstwy E2=130 MPa)<br/>- 15 cm – warstwa kruszywa stabilizowanego cementem<br/>- podłoże istniejące (min. wtórny moduł odkształcenia na górze podłoża E2=80 MPa)<br/>Projektowana konstrukcja ścieku składa się z następujących warstw:<br/>- ściek z dwóch rzędów kostki betonowej 16x16 cm<br/>Przebudowa drogi w miejscowości Cieśle<br/>- 15 cm – ława betonowa C12/15<br/>- podłoże istniejące<br/>Projektowana konstrukcja krawężnika składa się z następujących warstw:<br/>- krawężnik wyniesiony 15x30 cm<br/>- 15 cm – ława betonowa C12/15<br/>- podłoże istniejące<br/>Projektowana konstrukcja pobocza i odsadzki składa się z następujących warstw:<br/>- 15 cm - kruszywo łamane 0/31,5<br/>3) KONSTRUKCJA ZJAZDÓW DO POSESJI<br/>Istniejący zjazd do posesji w km 0+064 z kostki należy przełożyć z wykorzystaniem istniejącego materiału i dostosować do krawędzi jezdni po przebudowie.<br/>Konstrukcja nowych zjazdów do posesji:<br/>- 15 cm – kruszywo łamane 0/31,5<br/>4) PARAMETRY TECHNICZNE PROJEKTOWANEJ KANALIZACJI DESZCZOWEJ<br/>- kolektory na ciągu głównym o średnicy 300 mm z polipropylenu PP lub PEHD, kolektory na odcinku<br/>- odprowadzenia wody do rowu o średnicy 400 mm z polipropylenu PP lub PEHD<br/>- studnie betonowe o średnicy wewnętrznej 1000 mm<br/>- przykanaliki o średnicy 200 mm<br/>- wpusty z elementów prefabrykowanych o średnicy 500 mm z osadnikiem<br/>5) WYLOT DO ROWU<br/>Wylot kanalizacji DN400 mm przewidziano do rowu melioracyjnego R-31 usytuowanego na dz. nr 350 obręb Cieśle. Wylot należy wykonać jako typowy wylot betonowy, skarpę i dno rowu należy umocnić płytami betonowymi typu krata na odcinku 2,0 m poniżej wylotu. Otwory w płytach na skarpach należy zahumusować i obsiać trawą, a w dnie rowu wypełnić żwirem.<br/>Na końcach umocnienia oraz w podnóżu skarpy należy wykonać palisadę z kołków drewnianych.<br/>6) UKŁAD ZIELENI<br/>W ramach inwestycji przewidziano wycinkę drzew kolidujących z przebudową drogi i wykonaniem kanalizacji deszczowej.<br/>Po wykonaniu przebudowy teren do granicy pasa drogowego należy przywrócić do stanu początkowego, zahumusować i obsiać trawą.<br/>7) SIECI<br/>Przy realizacji robót objętych projektem nie występują kolizje z istniejącym uzbrojeniem terenu. Wszystkie istniejące zawory, włazy i studnie należy dostosować do projektowanych. Należy wymienić włazy i skrzynki uliczne na nowe.<br/>8) Roboty należy prowadzić pod nadzorem gestorów sieci.<br/>9) Oznakowanie poziome i pionowe, urządzenia BRD.<br/>Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych przygotuje projekt organizacji ruchu zastępczego na czas prowadzenia robót, który przekaże Zamawiającemu w 2 egz. celem zatwierdzenia. Po uzyskaniu zatwierdzenia wdroży powyższy projekt. Nie przewiduje się zmian w stałej organizacji ruchu.<br/>10) Zadanie nie jest objęte nadzorem archeologicznym.<br/>Szczegółowy zakres części nr 5 zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 9.5 do niniejszej SWZ, przy czym przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania,<br/>2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej.<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże minimalne poziomy zdolności:<br/>2.1) dla części 1 (Przebudowa drogi w miejscowości Poniatowice dz. 573), części 2 (Remont drogi gminnej w m. Osada Leśna), części 3 (Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 107 w m. Piszkawa) oraz dla części 5 (Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 66/41 w m. Cieśle):<br/>a) w ciągu ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) przynajmniej dwie roboty budowlane o podobnym charakterze, obejmujące swym zakresem roboty drogowe polegające na wykonaniu bitumicznej nawierzchni drogowej (drogi, placu, chodnika lub innej) o powierzchni nie mniejszej niż 700 m2 każda;<br/>2.2) dla części 4 (Remont drogi wewnętrznej dz. nr 187 w m. Bogusławice wraz z budową wodociągu)<br/>b) w ciągu ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) przynajmniej dwie roboty budowlane o podobnym charakterze, obejmujące swym zakresem roboty drogowe polegające na wykonaniu nawierzchni drogowej (drogi, placu, chodnika lub innej) z kostki betonowej o powierzchni nie mniejszej niż 700 m2 każda;<br/>2.3) dla wszystkich części:<br/>c) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania w specjalności drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawnienia równoważne według przepisów kraju ich uzyskania; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia niepodlegania przez Wykonawcę wykluczeniu z postępowania Wykonawca składa:<br/>a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>b) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 pzp, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem potwierdzającym, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>c) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa:<br/>a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – wg z załącznika nr 5 do SIWZ,<br/>b) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta składana w terminie określonym w rozdziale VIII pkt. 18 musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty (podpisane elektronicznie i przesłane w formie elektronicznej):<br/>1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ,<br/>2) Składniki cenotwórcze zastosowane do kalkulacji cenowej ryczałtu – załącznik nr 4 do SWZ,<br/>3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego - sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa powyżej, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 3 składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy); ponadto do oferty należy załączyć oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>5) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby - w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2A do SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>6) Pełnomocnictwo udzielone przez osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą (jeżeli dotyczy);<br/>7) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (jeżeli dotyczy);<br/>8) Zobowiązanie, o którym mowa w dziale XI pkt 5 podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze - sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>9) Dowód wniesienia wadium. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:<br/>- 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych) dla części nr 1: „Przebudowa drogi w miejscowości Poniatowice dz. 573”,<br/>- 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych) dla części nr 2: „Remont drogi gminnej w m. Osada Leśna”,<br/>- 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) dla części nr 3: „Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 107 w m. Piszkawa”,<br/>- 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) dla części nr 4: „Remont drogi wewnętrznej dz. nr 187 w m. Bogusławice”,<br/>- 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) dla części nr 5: „Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 66/41 w m. Cieśle”. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się do nich odpowiednio.<br/>2. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.<br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>5. Wymagania w postępowaniu dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się do udzielenie zamówienia.<br/>6. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego oraz, na wezwanie Zamawiającego, dokumenty określone w rozdz. XII pkt 2 ppkt 1 lit. a - c SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Z uwagi na obszerny opis dotyczący rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia, ze względu na ograniczenia techniczne (ilość dozwolonych znaków) Zamawiający informuje, że zmiany umowy zostały określone w załączniku do SWZ &#34;Istotne postanowienia umowy&#34;. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-09-19 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://gmina-olesnica.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-09-19 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-10-18</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 5 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Zamawiający zaprosi do negocjacji maksymalnie trzech wykonawców, których niepodlegające odrzuceniu oferty uzyskają najwyższą łączną liczbę punktów według kryteriów oceny ofert określonych w rozdziale XIV SWZ, tj. w kryterium &#34;cena&#34; i &#34;okres gwarancji&#34;. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> UWAGA: W przypadku uzyskania dofinansowania z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na realizację części 2 i części 4 (Zamawiający złożył wniosek o dofinansowanie 8 lutego 2023 r.) termin realizacji ulegnie skróceniu do 6 miesięcy od dnia powiadomienia przez Zamawiającego Wykonawcy o zawarciu umowy w sprawie dofinansowania pomiędzy Zamawiającym a Urzędem Wojewódzkim, jednak nie później niż do upływu 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com