JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230911/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230911/0039092401-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rozbudowa i remont budynku gospodarczo – magazynowego z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w miejscowości Sarbia </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Duszniki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 631258365</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Sportowa 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Duszniki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-550</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL418 - Poznański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48612919075</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@duszniki.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.duszniki.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbudowa i remont budynku gospodarczo – magazynowego z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w miejscowości Sarbia </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b23621f3-50ec-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00390924</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-09-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00072787/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.10 Przebudowa świetlicy w Sarbii</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim, w formie elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej – dalej zwanej „Platformą”, dostępnej pod adresem<br/>strony internetowej:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki .Komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane<br/>są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do<br/>Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji<br/>przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij<br/>wiadomość do Zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do<br/>Zamawiającego.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu<br/>składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji „Komunikaty”.<br/>Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca,<br/>będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego<br/>Wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i<br/>wiadomości przesłanych przez Zamawiającego bezpośrednio na Platformie, gdyż system powiadomień<br/>może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.6. Jeżeli Zamawiający lub<br/>Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich<br/>otrzymania. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania dokumentu, domniemywa się, że każda ze<br/>stron zapoznała się z jego treścią w momencie przesłania drogą elektroniczną. Zamawiający, zgodnie z<br/>rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środki<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania<br/>sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.: stały<br/>dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, komputer klasy<br/>PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHz lub jego<br/>nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows<br/>7, Mac Os X 10 4, Linux lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w<br/>przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., włączona obsługa JavaScript, zainstalowany<br/>program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, Platforma działa według<br/>standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8, oznaczenie czasu odbioru danych<br/>przez Platformę Zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Wykonawca, przystępując<br/>do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:1) akceptuje warunki korzystania z<br/>Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący,2)<br/>zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem strony<br/>internetowej: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view .Zamawiający<br/>informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, pobrania<br/>dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności<br/>podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje<br/>dla Wykonawców” pod adresem strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Duszniki z siedzibą w<br/>Dusznikach, ul. Sportowa 1, 64-550 Duszniki, tel. 61 29 19 075, e-mail: urzad@duszniki.eu,<br/>• inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Duszniki jest osoba, z którą można się<br/>skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw: telefonicznie<br/>pod nr 61 29 19 075 wew. 110, za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: admin@duszniki.eu<br/>lub pisemnie na adres podany wyżej,<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Rozbudowa i remont budynku gospodarczo -<br/>magazynowego z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w miejscowości Sarbia”,<br/>prowadzonym w trybie podstawowym<br/>bez negocjacji,<br/>• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp,<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4<br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Protokół postępowania<br/>wraz z załącznikami przechowywany będzie przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego (zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp),<br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp, • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w<br/>sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, • posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15<br/>RODO prawo dostępu do danych<br/>osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących, na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana<br/>danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz<br/>nie może<br/>naruszać integralności protokołu oraz jego załączników), na podstawie art. 18 RODO prawo żądania<br/>od administratora<br/>ograniczenia<br/>przetwarzania<br/>danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa<br/>w art. 18 ust. 2 RODO, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdy<br/>uzna<br/>Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>• nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia<br/>danych<br/>osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w<br/>art. 20 RODO, na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec<br/>przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO;<br/>2. Zamawiający informuje, że dane osobowe, o których mowa pkt 1 powyżej przetwarzane są w celu<br/>wypełnienia prawnie usprawiedliwionego celu, jakim jest w szczególności:<br/>• przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>• zawarcie i realizacja umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą,<br/>• dokonanie rozliczenia i zapłaty wynagrodzenia umownego,<br/>• przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Duszniki z siedzibą w<br/>Dusznikach, ul. Sportowa 1, 64-550 Duszniki, tel. 61 29 19 075, e-mail: urzad@duszniki.eu,<br/>• inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Duszniki jest osoba, z którą można się<br/>skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw: telefonicznie<br/>pod nr 61 29 19 075 wew. 110, za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: admin@duszniki.eu<br/>lub pisemnie na adres podany wyżej,<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Rozbudowa i remont budynku gospodarczo -<br/>magazynowego z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w miejscowości Sarbia”,<br/>prowadzonym w trybie podstawowym<br/>bez negocjacji,<br/>• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp,<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4<br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Protokół postępowania<br/>wraz z załącznikami przechowywany będzie przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego (zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp),<br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp, • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w<br/>sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, • posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15<br/>RODO prawo dostępu do danych<br/>osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących, na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana<br/>danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz<br/>nie może<br/>naruszać integralności protokołu oraz jego załączników), na podstawie art. 18 RODO prawo żądania<br/>od administratora<br/>ograniczenia<br/>przetwarzania<br/>danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa<br/>w art. 18 ust. 2 RODO, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdy<br/>uzna<br/>Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>• nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia<br/>danych<br/>osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w<br/>art. 20 RODO, na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec<br/>przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO;<br/>2. Zamawiający informuje, że dane osobowe, o których mowa pkt 1 powyżej przetwarzane są w celu<br/>wypełnienia prawnie usprawiedliwionego celu, jakim jest w szczególności:<br/>• przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>• zawarcie i realizacja umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą,<br/>• dokonanie rozliczenia i zapłaty wynagrodzenia umownego,<br/>• przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RRG.271.18.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie<br/>i remoncie budynku gospodarczo – magazynowego z przeznaczeniem na świetlicę wiejską<br/>w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa świetlicy w Sarbii”.<br/>Teren objęty zakresem zadania zlokalizowany jest na dz. nr 47/51, położonej w miejscowości Sarbia (obręb Sarbia, gmina<br/>Duszniki). Budynek będący przedmiotem zamówienia obecnie jest wykorzystywany do celów gospodarczo – magazynowych. Po<br/>przeprowadzeniu inwestycji pierwotna funkcja obiektu ulegnie zmianie na świetlicę wiejską.<br/>Stan projektowany do wykonania jest następujący:<br/>1) Fundamentowanie – istniejące i nowo – projektowane (z betonu zbrojonego podłużnie stalą żebrowaną);<br/>2) Ściany wykonane z pustaków i cegieł;<br/>3) Strop (istniejący, bez zmian) na belkach stalowych z płytą ceglaną;<br/>4) Stropodach pełny, płaski (o spadu 2,4􀀀), izolacja termiczna stropodachu – płyty styropianowe mocowane do podłoża<br/>klejem poliuretanowym;<br/>5) Pokrycie połaci dachowej – papa asfaltowa termozgrzewalna;<br/>6) Orynnowanie, obróbki blacharskie z blachy tytanowo – cynkowej;<br/>7) Zadaszenie nad wejściem głównym do budynku – płyta z bezpiecznego szkła na metalowej konstrukcji mocowanej do<br/>ściany zewnętrznej;<br/>8) Okna – PCV, drzwi wewnętrzne płycinowe z materiałów drewnopochodnych, drzwi zewnętrzne aluminiowe;<br/>9) Izolacja termiczna ścian zewnętrznych – styropian, tynk zewnętrzny – cienkowarstwowy, tynk wewnętrzny zwykły<br/>cementowo-wapienny;<br/>10) Od strony zewnętrznej budynku do wykonania podest wejściowy i pochylnia dla osób poruszających się na wózkach<br/>inwalidzkich;<br/>11) Na zewnątrz budynku wykonanie opaski żwirowej, nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej oraz nasadzenie zieleni<br/>niskiej;<br/>12) Wyposażenie wewnętrzne – łazienki i komunikacji;<br/>13) Instalacja elektryczna – instalacja oświetlenia ogólnego, instalacja gniazd wtyczkowych 230V, instalacja 400V, instalacja<br/>odgromowa, rozdzielnica, ochrona od porażeń;<br/>Uwaga! Wykonawca według odrębnego opracowania zdemontuje przyłącze napowietrzne i wykona nowe przyłącze<br/>elektroenergetyczne 0,4kV do budynku świetlicy wiejskiej<br/>z podziałem na dwa układy pomiarowe;<br/>14) Instalacje sanitarne – wykonanie przyłącza wodociągowego poprzez przebudowę istniejącego przyłącza wraz z<br/>montażem zestawu wodomierzowego oraz robotami ziemnymi i murowymi; wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej<br/>zewnętrznej; wewnętrzna instalacja wodociągowa i kanalizacji sanitarnej; instalacja ogrzewacza (Uwaga! Wykonanie<br/>instalacji ogrzewczej nastąpi przy użyciu grzejników elektrycznych i kurtyny powietrznej dostarczonej przez Zamawiającego,<br/>Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia dostarczy promiennik podczerwieni, elektryczny wraz z montażem,<br/>osprzętem i przyłączem 500W); instalacja wentylacji pomieszczeń.<br/>2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w:<br/>􀀀 Załączniku nr 1 do SWZ – Dokumentacji przetargowej, na którą składają się następujące foldery:<br/>I. PB – Projekt techniczny dla inwestycji pn. „Rozbudowa i remont budynku gospodarczo – magazynowego z<br/>przeznaczeniem na świetlicę wiejską” (w tym branża budowlana, branża instalacyjno – elektryczna, branża instalacyjno –<br/>sanitarna);<br/>II. PB – Projekt zagospodarowania działki dla inwestycji pn. „Rozbudowa i remont budynku gospodarczo – magazynowego z<br/>przeznaczeniem na świetlicę wiejską”;<br/>III. PB – Projekt architektoniczno – budowlany dla inwestycji pn. „Rozbudowa i remont budynku gospodarczo –<br/>magazynowego z przeznaczeniem na świetlicę wiejską”;<br/>IV. Przedmiar robót dla inwestycji pn. „Rozbudowa i remont budynku gospodarczo – magazynowego z przeznaczeniem na<br/>świetlicę wiejską” (Zamawiający nie dysponuje przedmiarem robót w formacie .ath);<br/>V. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwane dalej „STWiORB”) dla inwestycji pn.<br/>„Rozbudowa i remont budynku gospodarczo – magazynowego z przeznaczeniem na świetlicę wiejską”;<br/>VI. Projekt techniczny dla zadania pn. „Przyłącze elektroenergetyczne 0,4kV do budynku świetlicy wiejskiej w Sarbii z<br/>podziałem na dwa układy pomiarowe”;<br/>VII. Kosztorys ofertowy dla zadania pn. „Przyłącze elektroenergetyczne 0,4kV do budynku świetlicy wiejskiej w Sarbii z<br/>podziałem na dwa układy pomiarowe” (Zamawiający nie dysponuje kosztorysem ofertowym w formacie .ath);<br/>VIII. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwana dalej „STWiORB”) dla zadania pn.<br/>„Przyłącze elektroenergetyczne 0,4kV do budynku świetlicy wiejskiej w Sarbii z podziałem na dwa układy pomiarowe”;<br/>IX. Decyzja Starosty Szamotulskiego Nr 184/2023 z dnia 22 maja 2023 r. – pozwolenie na budowę na rozbudowę i remont<br/>budynku gospodarczo – magazynowego<br/>z przeznaczeniem na świetlicę wiejską gm. Duszniki na terenie działki o nr ewid. 47/51, obręb Sarbia;<br/>􀀀 Załączniku nr 11 do SWZ – Projekt Umowy;<br/>– które winny być łącznie rozpatrywane. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu – tj. ofert wobec, których nie<br/>zachodzą przesłanki określone w art. 226 ustawy Pzp.<br/>2. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:<br/>L.p. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium<br/>1. Cena 60%<br/>2. Wydłużenie okresu rękojmi i gwarancji 40%<br/>1) Liczba punktów w kryterium cena 60%- Zamawiający zastosuje matematyczne obliczenie, ocena punktowa (maksymalnie<br/>Wykonawca może otrzymać 60 pkt) zostanie wyliczona zgodnie z następującą formułą:<br/>Proporcje matematyczne wg wzoru:<br/>C = cena najniższa/cena badanej oferty x 100 􀀀 60%<br/>gdzie:<br/>C - ilość punktów<br/>Przy ocenie wysokości proponowanej ceny najwyżej będzie punktowana oferta proponująca najniższą cenę brutto wykonania<br/>przedmiotu zamówienia.<br/>Oferta o najniższej cenie brutto – maksymalna ilość punktów, pozostałe oferty – ilość punktów wyliczona według wzoru;<br/>2) Liczba punktów w kryterium wydłużenie okresu rękojmi i gwarancji 40%- wartość punktowa (maksymalnie Wykonawca może<br/>otrzymać 40 pkt) zostanie wyliczona następująco:<br/>a) wydłużenie rękojmi i gwarancji o kolejne 0,5 roku, przy obowiązkowo wymaganej rękojmi i gwarancji 3 lat, czyli w sumie 3,5 roku –<br/>10 pkt;<br/>b) wydłużenie rękojmi i gwarancji o kolejny 1 rok, przy obowiązkowo wymaganej rękojmi i gwarancji 3 lat, czyli w sumie 4 lata –<br/>20 pkt;<br/>c) wydłużenie rękojmi i gwarancji o kolejne 1,5 roku, przy obowiązkowo wymaganej rękojmi i gwarancji 3 lat, czyli w sumie 4,5 roku –<br/>30 pkt;<br/>d) wydłużenie rękojmi i gwarancji o kolejne 2 lata, przy obowiązkowo wymaganej rękojmi i gwarancji 3 lat, czyli w sumie 5 lat –<br/>40 pkt.<br/>Uwaga !<br/>Minimalny okres rękojmi i gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 3 lata,<br/>a maksymalny 5 lat.<br/>Zamawiający wskazuje, że przy zaoferowaniu przez Wykonawcę okresu rękojmi i gwarancji powyżej<br/>5 lat, Zamawiający przyzna 40 pkt, a przy zaoferowaniu przez Wykonawcę okresu rękojmi<br/>i gwarancji poniżej 3 lat, Zamawiający przyjmie spełnianie przez Wykonawcę minimalnego wymogu jako 3 lat okresu rękojmi i<br/>gwarancji – również w przypadku braku złożenia oświadczenia o ilości zaoferowanego okresu rękojmi i gwarancji – Zamawiający<br/>przyjmie, że Wykonawca spełnia wymóg na poziomie minimalnym tj. 3 lat okresu rękojmi i gwarancji (w przypadku wyboru takiej<br/>oferty wymagany 3 – letni okres rękojmi i gwarancji zostanie uwzględniony w umowie).<br/>3. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona<br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie okresu rękojmi i gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> określone w niniejszej SWZ oraz nie podlega wykluczeniu, w okolicznościach,<br/>o których mowa w rozdziale VIII SWZ, tj.:<br/>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału<br/>w postępowaniu, określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:<br/>1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.<br/>1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to<br/>z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.<br/>1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.<br/>1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: wykonał należycie, nie<br/>wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy - w tym okresie,<br/>co najmniej dwie (2) roboty budowlane, polegające na budowie lub przebudowie<br/>lub remoncie budynku użyteczności publicznej lub budynku o funkcji społecznej lub wypoczynkowej lub kulturalnej o<br/>wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto (wartość roboty budowlanej nie podlega sumowaniu – tzn. dwie odrębne<br/>roboty budowlane<br/>o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto);<br/>Uwaga !<br/>Definicja „budowy” – na potrzeby niniejszej SWZ przez „budowę” rozumie się wykonanie obiektu budowlanego w<br/>określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego, zgodnie z art. 3 pkt 6 ustawy z dnia<br/>7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U.<br/>z 2023r. poz. 682 ze zm.).<br/>Definicja „przebudowy” – na potrzeby niniejszej SWZ przez „przebudowę” rozumie się wykonywanie robót budowlanych, w<br/>wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem<br/>charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba<br/>kondygnacji, zgodnie z art. 3 pkt 7a ustawy z dnia<br/>7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 682 ze zm.).<br/>Definicja „remontu” – na potrzeby niniejszej SWZ przez „remont” rozumie się wykonywanie w istniejącym obiekcie<br/>budowlanym robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego,<br/>a niestanowiących bieżącej konserwacji, przy czym dopuszcza się stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyto w<br/>stanie pierwotnym.<br/>b) dysponuje lub będzie dysponował osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, tj. co<br/>najmniej jedną (1) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienie budowlane do<br/>kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.<br/>Definicja „uprawnień budowlanych” – bez ograniczeń – na potrzeby niniejszej SWZ przez „uprawnienia budowlane” – bez<br/>ograniczeń rozumie się uprawnienia budowalne wydane zgodnie z ustawą z dnia<br/>7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 682 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z<br/>dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831), albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na<br/>podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji kierownika budowy odpowiednio<br/>we właściwej specjalności wymaganej przez Zamawiającego przy realizacji niniejszego zamówienia.<br/>Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im<br/>uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z<br/>zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o<br/>zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023r.<br/>poz. 334 ze zm.). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">3.2. Wykaz podmiotowych<br/>środków dowodowych (oświadczeń) wymaganych od Wykonawcy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z<br/>postępowania:<br/>1) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt 2.1. rozdziału XIV SWZ,<br/>którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ;<br/>2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej: składa oświadczenie, o<br/>którym mowa w ppkt 3.2.1) rozdziału XIV SWZ;<br/>3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie,<br/>o którym mowa w ppkt. 3.2.1) rozdziału XIV SWZ, składa odrębnie każdy z Wykonawców;<br/>4) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca składa<br/>oświadczenie, o którym mowa 3.2.1) rozdziału XIV SWZ w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby;<br/>5) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, którego wzór<br/>stanowi załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">3.3.<br/>Wykaz podmiotowych środków dowodowych (oświadczeń lub dokumentów) wymaganych od Wykonawcy, w celu spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu:<br/>1) W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, określonego w pkt. 1.4. rozdziału IX<br/>SWZ, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia:<br/>a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,<br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania<br/>oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane<br/>zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,<br/>na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie<br/>uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;<br/>Wzór wykazu robót budowlanych stanowi złącznik nr 8 do SWZ;<br/>b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, tj. oświadczenia o dysponowaniu osobą<br/>skierowaną przez Wykonawcę<br/>do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, która została wymieniona w pkt. 1.4. lit.<br/>b) rozdziału IX SWZ;<br/>Uwaga !<br/>(dokumenty potwierdzające posiadanie właściwych uprawnień Wykonawca dostarczy przed podpisaniem Umowy)<br/>Wzór wykazu osób stanowi złącznik nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 3.	Ofertę składa się na Formularzu Oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ i dołączonym do niniejszego formularza kosztorysie ofertowym – sporządzony na podstawie przedmiaru robót <br/>i kosztorysu ofertowego przyłącza elektroenergetycznego (dokumenty umieszczone w załączniku nr 1 do SWZ). Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1)	oświadczenia, o których mowa pkt 2 rozdziału XIV SWZ – tj. oświadczenia według wzoru załącznika nr 3 i 4 do SWZ,<br/>2)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 3 rozdziału X SWZ – jeżeli dotyczy, według wzoru załącznika nr 10 do SWZ,<br/>3)	oświadczenie, o którym mowa w pkt 6 rozdziału XI SWZ w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy, według wzoru załącznika nr 5 do SWZ, <br/>4)	dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych (tzn. odpowiednie pełnomocnictwa – jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych<br/>2. i 00/100).<br/>3. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy<br/>z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 299). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym<br/>Duszniki nr 56907200020000012720000007, z adnotacją na poleceniu przelewu:<br/>„WADIUM,<br/>Znak sprawy: RRG.271.18.2023,<br/>Rozbudowa i remont budynku gospodarczo – magazynowego z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w miejscowości<br/>Sarbia”<br/>Uwaga !<br/>Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą.<br/>Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie<br/>przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.<br/>4. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci<br/>elektronicznej.<br/>5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być<br/>sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela<br/>(instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib;<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem;<br/>3) kwotę gwarancji/poręczenia;<br/>4) termin ważności gwarancji/poręczenia;<br/>5) bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie, zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania<br/>ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela<br/>do zapłaty na rzecz Zamawiającego pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych<br/>w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp tj.:<br/>a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego<br/>stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających<br/>okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia,<br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie<br/>omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez<br/>Wykonawcę jako najkorzystniejszej;<br/>b) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na<br/>warunkach określonych w ofercie;<br/>c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,<br/>którego oferta została wybrana;<br/>6) gwarancja/poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe;<br/>7) gwarancja/poręcznie musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;<br/>8) wszelkie spory dotyczące gwarancji/poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie<br/>z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego;<br/>9) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą.<br/>6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu<br/>związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>7. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym<br/>Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert tj. przed upływem dnia i godziny<br/>wyznaczonej jako termin składania ofert.<br/>Pozostałe postanowienia dot. wadium w rozdziale XVII SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> XI. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia:<br/>1. Wykonawcy mogą wspólnie (np. konsorcja, spółki cywilne) ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielnie zamówienia albo do reprezentowania<br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Uwaga ! Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo składa się<br/>w oryginale, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub<br/>w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby udzielającej pełnomocnictwa lub w<br/>postacie elektronicznej kopii dokumentu, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. opatrzona<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.<br/>3. Zapis z pkt 2 powyżej nie dotyczy sytuacji, w której upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wynika z dołączonej do oferty umowy regulującej<br/>współpracę Wykonawców – wówczas umowa winna być załączona do oferty w formie elektronicznej/postaci<br/>elektronicznej/postaci elektronicznej kopii dokumentu opatrzonej właściwymi podpisami wym. w uwadze pkt 2 powyżej, bądź<br/>wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. 4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia (tj. przez każdego z Wykonawców<br/>lub pełnomocnika).<br/>5. Przepisy ustawy Pzp i postanowienia niniejszej SWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w szczególności:<br/>1) oświadczenia i dokumenty (podmiotowe środki dowodowe), o których mowa w rozdziale XIV SWZ, składa każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia<br/>oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu.<br/>6. Zgodnie z treścią art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do<br/>oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy, według wzoru<br/>załącznika nr 5 do SWZ.<br/>7. W przypadku gdy Zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium, dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez<br/>pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia.<br/>8. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie<br/>żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 445 ust. 1 ustawy Pzp, ponoszą solidarną<br/>odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> § 12<br/>[Zmiany w umowie]<br/>1. Zamawiający działając zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1, 3 i 4 oraz art. 455 ust. 2 ustawy Pzp, przewiduje zmiany<br/>postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.<br/>2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy poprzez zmianę<br/>sposobu wykonania przedmiotu umowy, wynikającą ze zmian technologicznych – o ile są korzystne dla Zamawiającego i<br/>spowodowane są w szczególności zmianą technologii wykonania zaprojektowanych robót budowlanych pozwalającej na<br/>zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych robót oraz pod warunkiem, braku konieczności<br/>zmiany wydanych decyzji na wykonanie przedmiotu umowy. Wykonawca musi każdorazowo uzyskać uprzednią zgodę<br/>Zamawiającego na wprowadzenie ww. zmian. Brak zgody Zamawiającego powoduje obowiązek Wykonawcy wykonania<br/>przedmiotu umowy zgodnie<br/>z dotychczasową dokumentacją projektową.<br/>3. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez przedłużenie terminu, o którym<br/>mowa w § 2 ust. 1 umowy, w przypadku:<br/>1) wystąpienia niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, potwierdzonych wpisem do<br/>dziennika budowy przez Inspektora Nadzoru, uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót - pod warunkiem wykazania<br/>wpływu zaistnienia takich warunków na przyjęty termin realizacji robót budowlanych;<br/>2) konieczności realizacji robót dodatkowych, robót zamiennych, która udokumentowana będzie zatwierdzonym protokołem<br/>konieczności, o czas niezbędny do realizacji tych robót;<br/>3) w sytuacji konieczności wykonania robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy<br/>technicznej, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy;<br/>4) konieczności wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej;<br/>5) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie robót, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze<br/>stron;<br/>6) wystąpienia innych opóźnień lub przestojów z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę<br/>lub Zamawiającego,<br/>7) działania siły wyższej i klęsk żywiołowych uniemożliwiających wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z postanowieniami<br/>umowy;<br/>8) zmian technologicznych,<br/>9) odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, geotechnicznych lub<br/>hydrologicznych, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów,<br/>napotkania nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,<br/>które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu<br/>umowy;<br/>10) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy będąca następstwem działania organów administracji, w szczególności<br/>przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.,<br/>do wydania których są zobowiązane na mocy powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub koniecznością uzyskania<br/>wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu, której nie przewidywano przy zawarciu Umowy; 11) wystąpienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić na<br/>realizację Przedmiotu Umowy.<br/>4. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w umowie, w zakresie wskazanym w ust. 3, Wykonawca ma obowiązek<br/>przedłożyć Inspektorowi Nadzoru wniosek dotyczący zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności<br/>stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.<br/>5. Zmiana terminu, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy wymaga pisemnego aneksu do Umowy, podpisanego przez obie<br/>Strony pod rygorem nieważności.<br/>6. Zmiana terminu, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy możliwa jest tylko po wcześniejszym udokumentowaniu przez<br/>Wykonawcę przedłużenia okresu zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, jeżeli złożone zostało w formie<br/>niepieniężnej.<br/>Ponadto postanowienia par.1ust. 9-12 projektu umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-09-26 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-09-26 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-10-25</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com