JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230914/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230914/0039595201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> &#34;BUDOWA CMENTARZA KOMUNALNEGO W ZAWADZKIEM&#34; Etap; Ogrodzenie terenu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Zawadzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 531413314</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Dębowa 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zawadzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">47-120</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">774623100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">774623175</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">umig@zawadzkie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.zawadzkie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> &#34;BUDOWA CMENTARZA KOMUNALNEGO W ZAWADZKIEM&#34; Etap; Ogrodzenie terenu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-856f7622-52d5-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00395952</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-09-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00064742/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Budowa cmentarza komunalnego w Zawadzkiem - część z I etapu (ogrodzenie)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/zawadzkie <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postepowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a<br/>Wykonawcami,<br/>w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń,<br/>z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się w języku polskim przy użyciu środka komunikacji elektronicznej<br/>jakim jest Platforma zakupowa, dostępnej na profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/zawadzkie .<br/>2. W zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu zaleca się kontakt z Centrum Wsparcia Klienta<br/>platformazakupowa.pl pod numerem (22)101 02 02, cwk@platformazakupowa.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">3. Wymagania techniczne i<br/>organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji<br/>przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkowania platformy zakupowej dostępnej na stornie:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>4. Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne<br/>i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w instrukcji użytkownika. Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z ww. instrukcją i<br/>postępować wg zasad w niej wskazanych.<br/>5. W uzasadnionych przypadkach np. awarii platformy dopuszczalna jest komunikacja za pośrednictwem poczty elektronicznej na<br/>adres wskazany w rozdz. 1 z zastrzeżeniem, że ofertę składa się tylko za pośrednictwem platformy.<br/>6. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym<br/>a wykonawcami w zakresie:<br/> przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ,<br/> przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych,<br/> przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, którym mowa w art. 125<br/>ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu,<br/> przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści<br/>oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub<br/>oświadczeń składanych w postępowaniu,<br/> przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych,<br/> przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych,<br/> przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy,<br/> przesyłania odwołania/inne odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do<br/>zamawiającego”.<br/>Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się<br/>komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>7. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl.<br/>Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie<br/>zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest<br/>konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.<br/>8. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na<br/>platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może<br/>trafić do folderu SPAM.<br/>Pozostałe szczegółowe informacje dot. wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej opisano w<br/>Rozdz. I pkt 2 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">a) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych<br/>w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy<br/>95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane<br/>osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi,<br/>b) dane osobowe wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.<br/>„BUDOWA CMENTARZA KOMUNALNEGO W ZAWADZKIEM ” Etap: Ogrodzenie terenu,<br/>c) odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do<br/>informacji publicznej,<br/>d) dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy,<br/>e) klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO, znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ,<br/>f) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli<br/>administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel<br/>określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz<br/>udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO,<br/>g) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków<br/>formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych<br/>z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z:<br/>- art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i<br/>przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego,<br/>- art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca<br/>przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego,</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">h) w celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz<br/>ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem<br/>w postępowaniu, Wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13<br/>lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta pod treścią zawierającą dane osoby trzeciej,<br/>i) Zamawiający informuje, że:<br/>- Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i<br/>czynów zabronionych), w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do<br/>upływu terminu na ich wniesienie,<br/>- udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o<br/>których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne,<br/>przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych,<br/>danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub<br/>orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>- w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa<br/>w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są<br/>dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w<br/>art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz<br/>prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający<br/>może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub<br/>daty zakończonego postępowania<br/>o udzielenie zamówienia,<br/>- skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do<br/>sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników,<br/>- w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania,<br/>o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania,<br/>- w przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie<br/>przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia<br/>postępowania<br/>o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>rozporządzenia 2016/679.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OR.271.2.5.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu ogrodzenia cmentarza<br/>komunalnego w miejscowości Zawadzkie, które obejmują:<br/>A. Roboty przygotowawcze.<br/>Ogrodzenie od strony północno-wschodniej zaprojektowane jest na nasypie. Przewidziano wykonanie nasypu z gruntu<br/>dowożonego pod pas ogrodzenia na długości około 96,0 mb. Dopuszcza się wznoszenie nasypów wyłącznie z gruntów<br/>przepuszczalnych. Grunty nie mogą zawierać węglanu wapnia.<br/>B. Ogrodzenie z przęsłami murowanymi<br/>Ogrodzenie reprezentacyjne murowane zbliżone do ogrodzenia cmentarza wyznaniowego wzdłuż ulicy Opolskiej na<br/>długości 21,0 mb wraz z bramą wjazdową i furtką. Przewidziano wykonanie przęseł tj. słupków i podmurówki z cegły<br/>klinkierowej lub elementów prefabrykowanych stylizowanych na cegłę klinkierową wypełnionych panelem z prętów<br/>metalowych o profilu zamkniętym. Kolorystycznie ogrodzenie winno być w tonacji ogrodzenia cmentarza wyznaniowego.<br/>Przęsło ogrodzenia<br/>Fundament – tylko pod słupki i częściowo pod murki przęsła. Słupki główne murowane: 40x100x100 cm, pod słupki<br/>metalowe 40 x 40 x 100 cm. Wykonać z betonu klasy C 16/20 (B-20) zbrojony stalą klasy C B500SP średnica prętów 12 mm<br/>x 4 szt, ze strzemionami 6 mm co 15 cm. Otulenie stali winno wynosić 5 cm. Aby scalić poszczególne elementy przęsła<br/>należy wykonać dodatkowy fundament między słupkiem murowanym, a stalowym o wymiarach 25 x 25 x 100 cm.<br/>Dla scalenia konstrukcji fundamentu należy wykonać otwory o wymiarach szer. 10 cm, wys. 15 cm<br/>w miejscu styku słupka z murkiem. Otwór ten pozwoli przy zalewaniu słupka, na przepłynięcie betonu do wysokości<br/>pierwszej przegrody murka (około 10 cm). Pozwoli to na scalenie elementów, tworząc jednolitą bryłę ogrodzenia. Elementy<br/>fundamentu zabezpieczyć abizolem 2 x R+P. Na warstwie izolacji 2x z papy termozgrzewalnej ustawić słupki oraz<br/>podmurówkę z gotowych elementów prefabrykowanych na wysokość około 32 cm. Po ustawieniu wszystkich elementów<br/>ogrodzenia słupki sukcesywnie zalać masą betonową klasy C16/20.<br/>Słupki<br/>-murowane o wysokości około 1,55 m. Słupek o wymiarach 35 x 60 cm z elementów betonowych zwieńczyć daszkiem<br/>czterospadowym realizowanym w systemie ogrodzenia. Przy bramie wykonać po dwa słupki z każdej strony. Słupki<br/>zwieńczyć daszkiem czterospadowym w systemie producenta<br/>w kolorze ogrodzenia.<br/>-stalowe o wysokości 2,0 m, ocynkowane, prostokątne, malowane proszkowo np. RAL 7016<br/>o wymiarach 80 x 80mm. Słupek zamknąć od góry dla większej jego trwałości.<br/>Panel ogrodzeniowy<br/>Panel ogrodzeniowy o wymiarach 210 x 110 cm z profili stalowych zgrzewanych prostych w układzie: odcinki pionowe:<br/>profile zamknięte 10 x 10 mm co 10 cm, uzupełnione od dołu profilami 10 x 10 mm co 5 cm o długości około 50 cm. Odcinki<br/>poziome: profil 300 x 240 mm w rozstawie 0,14 m; 0,24 m;<br/>0,57 m. Odcinki zespawane. Mocowanie do słupków murowanych za pomocy kołków rozporowych lub prętów gwintowanych<br/>mocowanych przy użyciu tzw. kotwy chemicznej. Szczelinę między słupkiem<br/>a murkiem lub na łączeniu dwóch murków należy wypełnić uszczelniaczem akrylowym zewnętrznym<br/>a następnie zamalować. Panel cynkowany zabezpieczony powłoką poliestrową w kolorze grafitowym RAL 7016.<br/>Brama i furtka.<br/>Brama z elementów metalowych w charakterze przęseł o szerokości 4,0 m i wysokości 1,50 m. Bramę wyposażyć w ramę<br/>jezdną i elektroniczny system jej otwierania. Obok bramy furtka o szerokości min. 1,20 m i wysokości 1,50 m zamykana na<br/>klucz. Element metalowe przed montażem zabezpieczyć antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe i pomalować<br/>dwukrotnie farbami epoksydowymi nawierzchniowymi w kolorze RAL 7016.<br/>C. Ogrodzenie z przęsłami panelowymi<br/>Ogrodzenie systemowe z panelami ogrodzeniowych z prętów stalowych projektuje się wokół całego cmentarza z<br/>wyłączeniem odcinka murowanego. Kolorystycznie całe ogrodzenie winno być w kolorze<br/>RAL 7016. Wysokość ogrodzenia 1,50 m. Fundament – tylko pod słupki. Z betonu klasy C 16/20 (B-20) o wymiarach 25 x 25<br/>x 100 cm.<br/>Przęsło ogrodzenia<br/>Panel ogrodzeniowy o wymiarach 257 x 120 cm z prętów stalowych zgrzewanych prostych pionowych średnicy 5 mm<br/>wzmocnionych podwójnymi prętami średnicy 6 mm. Typ ogrodzenia 2D. Pręty cynkowane i malowane proszkowo w kolorze<br/>RAL 7016. Panele ustawione na podmurówce betonowej koloru szarego o wysokości 30 cm. Słupki stalowe 60 x 40 mm o<br/>wysokości 2,0 m, ocynkowane, malowane proszkowo ustawiane w łączniku betonowym koloru szarego. Od góry słupki<br/>zabezpieczone daszkiem z tworzywa sztucznego. Wyposażone winny być w obejmy ze śrubami, nakrętkami<br/>i elementami dystansowymi.<br/>Furtka.<br/>Furtka o szerokości min. 1,20 m i wysokości 1,50 m zamykana na klucz.<br/>Furtka w technologii ogrodzenia. Element metalowe przed montażem zabezpieczyć antykorozyjnie poprzez cynkowanie<br/>ogniowe i pomalować dwukrotnie farbami epoksydowymi nawierzchniowymi<br/>w kolorze RAL 7016.<br/>Wykonawca odpowiada za organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy oraz wykonanie powykonawczej<br/>dokumentacji geodezyjnej.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja techniczna, STWiORB oraz przedmiary robót. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45112714-3 - Roboty w zakresie kształtowania cmentarzy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej</p> <p class="mb-0">45215400-1 - Roboty na cmentarzach</p> <p class="mb-0">45215500-2 - Toalety publiczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej przez komisję przetargową.<br/>1) ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą;<br/>2) oferty oceniane będą punktowo;<br/>3) łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów<br/>jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt;<br/>4) uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z<br/>zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych;<br/>5) wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi zgodnie z art. 239 ustawy Pzp;<br/>6) Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty poinformuje równocześnie Wykonawców, którzy złożyli oferty, o:<br/>a) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem<br/>wykonywania działalności Wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca<br/>zamieszkania, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom<br/>w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,<br/>b) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone – podając uzasadnienie faktyczne i prawne;<br/>7) zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na platformie zakupowej;<br/>8) umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia<br/>o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostanie przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo<br/>10 dni - jeżeli zostanie przesłane w inny sposób;<br/>9) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie<br/>wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert<br/>spośród ofert pozostałych<br/>w postępowaniu Wykonawców i dokonać ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i jakości na wykonane roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej;<br/>Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu, o których mowa w art. 125 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.<br/>Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu:<br/>• doświadczenie wykonawcy:<br/>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że wykonał co najmniej: jedną<br/>robotę budowlaną związaną z montażem ogrodzenia na wartość minimum 100 000,00 zł brutto.<br/>Ww. wykonane lub wykonywane prace muszą być potwierdzone dowodami określającymi, iż roboty budowlane zostały<br/>wykonane lub są wykonywane należycie - przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>• kwalifikacje zawodowe kadry technicznej<br/>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi<br/>do wykonania niniejszego zamówienia, posiadającymi prawo wykonywania zawodu oraz wymagane uprawnienia budowlane<br/>tj.: kierownikiem budowy - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności: budowlanej, która w<br/>okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika budowy w odniesieniu do minimum 1 roboty<br/>budowlanej o wartości robót co najmniej 200 000,00 zł brutto.<br/>Ww. osoby muszą posiadać ważne uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia<br/>7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682) oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju<br/>z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych<br/>w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831), lub odpowiadające im kwalifikacje nadane na podstawie uprzednio<br/>obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w<br/>zakresie objętym przedmiotem zamówienia. W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się również kwalifikacje<br/>zdobyte<br/>w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 334). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1<br/>ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,<br/>do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków<br/>dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia:<br/>a) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie<br/>podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:<br/>• art. 108 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp,<br/>• art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się<br/>o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>• art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>• art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,<br/>• art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,<br/>wg. załącznika nr 5 do SWZ<br/>Zamawiający nie żąda od Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej<br/>dokumentów potwierdzających nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp – w postępowaniu nie określono<br/>wymogu przedłożenia dokumentów w tym zakresie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie<br/>z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności<br/>technicznej lub zawodowej (doświadczenie, kwalifikacje zawodowe kadry technicznej):<br/>1) wykazu robót budowlanych (zał. Nr 3 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz<br/>których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;<br/>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że wykonał co najmniej: jedną robotę budowlaną<br/>związaną z montażem ogrodzenia na wartość minimum 100 000,00 zł brutto.<br/>Ww. wykonane lub wykonywane prace muszą być potwierdzone dowodami określającymi, iż roboty budowlane zostały wykonane<br/>lub są wykonywane należycie - przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez<br/>podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>2) wykazu osób, (zał. Nr 4 do SWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich<br/>kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także<br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;<br/>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do<br/>wykonania niniejszego zamówienia, posiadającymi prawo wykonywania zawodu oraz wymagane uprawnienia budowlane tj.:<br/>kierownikiem budowy - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności: budowlanej, która w okresie 5 lat<br/>przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika budowy w odniesieniu do minimum 1 roboty budowlanej o wartości<br/>robót co najmniej 200 000,00 zł brutto.<br/>Ww. osoby muszą posiadać ważne uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.<br/>Dz. U. z 2023 r. poz. 682) oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania<br/>zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831), lub odpowiadające im<br/>kwalifikacje nadane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów, upoważniające do<br/>kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. W przypadku Wykonawców zagranicznych<br/>dopuszcza się również kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy prawo budowlane, z<br/>uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w<br/>państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 334).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 5.1. Zamawiający, działając zgodnie z art. 105 i 106 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych robót<br/>budowlanych, dostaw lub usług z wymaganiami oraz cechami określonymi<br/>w opisie przedmiotu zamówienia oraz z wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia, nie żąda złożenia<br/>przedmiotowych środków dowodowych, etykiet.<br/>5.2. Jeżeli wykonawca nie złoży wraz z ofertą w/w przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki<br/>dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.<br/>5.3. Przepisu pkt. 9.2 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub<br/>kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> DOKUMENTY SKŁADANE RAZEM Z OFERTĄ<br/>1) Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu - załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępując wymagane podmiotowe<br/>środki dowodowe, wskazane w rozdziale II pkt 9.2 SWZ. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym<br/>załącznik nr 2 do SWZ.<br/>2) Do oferty wykonawca załącza również:<br/>a) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub<br/>innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za<br/>pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych<br/>dokumentów.<br/>b) pełnomocnictwo:<br/>• gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za<br/>pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem<br/>umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty<br/>i podpisania umowy.<br/>• w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do<br/>ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.<br/>Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych<br/>z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>c) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>zamówienia w przypadku gdy Wykonawca, w celu spełnienia warunków, o którym mowa w Rozdziale II pkt 7.4 SWZ, będzie<br/>polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów.<br/>d) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą<br/>zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one<br/>udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów<br/>ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.<br/>e) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący<br/>uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi<br/>wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy<br/>wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są<br/>zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają<br/>poszczególni wykonawcy.<br/>f) przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające kryteria oceny ofert.<br/>Zamawiający nie wymaga złożenia <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 10.1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium<br/>w kwocie: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).<br/>Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.<br/>10.2. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>- pieniądzu – wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Zawadzkiem,<br/>numer rachunku 51 8909 0006 2000 0000 0299 0006 . Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy<br/>Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy<br/>Zamawiającego),<br/>- gwarancjach bankowych,<br/>- gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy<br/>z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>10.3. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale<br/>w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.<br/>10.4. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinny<br/>być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:<br/>- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie<br/>ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Zawadzkie,<br/>- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>- kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>- termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/>- zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie<br/>zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>10.5. W przypadku gdy Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium<br/>nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art.<br/>98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>10.6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.<br/>10.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia.<br/>W takim przypadku:<br/>- Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego,<br/>- oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wykonawców ubiegających się<br/>wspólnie o udzielenie zamówienia lub kopia potwierdzona notarialnie, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym<br/>przez notariusza, powinny być załączone do oferty<br/>i zawierać w szczególności wskazanie:<br/>• postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą,<br/>• wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych<br/>z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>• ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania,<br/>- wszelka korespondencja prowadzona będzie przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 7 do SWZ.<br/>Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę projektowanych postanowień umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-09-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę składa się za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zawadzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-09-29 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-10-28</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 6.1. Od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wymagane będzie wniesienie, przed<br/>zawarciem umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej (brutto) podanej w<br/>ofercie.<br/>6.2. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.<br/>6.3. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:<br/>a) pieniądzu,<br/>b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy<br/>jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,<br/>c) gwarancjach bankowych,<br/>d) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>6.4. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formie określonej w art. 450 ust. 2 ustawy Pzp.<br/>6.5. Zabezpieczenie winno zostać wniesione przed zawarciem umowy z zastrzeżeniem, iż zabezpieczenie wnoszone w<br/>pieniądzu uznaje się za wniesione, jeżeli pieniądze wpłyną na rachunek Zamawiającego przed zawarciem umowy.<br/>6.6. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym.<br/>6.7. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji lub<br/>poręczenia zabezpieczenie musi być bezwarunkowe, nieodwołalne, niepodlegające przeniesieniu na rzecz osób trzecich i<br/>płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego. Gwarancje /poręczenia powinny zawierać (oprócz elementów właściwych dla<br/>każdej formy, określonych przepisami prawa):<br/>6.7.1. nazwę i adres Zamawiającego;<br/>6.7.2. nazwę i adres Wykonawcy;<br/>6.7.3. oznaczenie (numer referencyjny postępowania);<br/>6.7.4. określenie przedmiotu zamówienia;<br/>6.7.5. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/ poręczeniem;<br/>6.7.6. termin ważności gwarancji/poręczenia (nie krótszy niż termin realizacji umowy oraz okres rękojmi za wady).<br/>6.8. W przypadku składania przez Wykonawcę zabezpieczenia w formie gwarancji lub poręczenia, Zamawiający nie uzna<br/>dokumentów które nie spełniają wymagań, o których mowa w ppkt 6.7.<br/>6.9. Zamawiający zwróci zabezpieczenie na zasadach i w terminie określonym we wzorze umowy.<br/>7. Informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty, w celu zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego<br/>7.1. Zamawiający poinformuje Wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie, o miejscu i terminie zawarcia umowy.<br/>7.2. Wykonawca przed zawarciem umowy poda wszelkie informacje niezbędne do wypełnienia treści umowy na wezwanie<br/>Zamawiającego.<br/>Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał<br/>przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, w<br/>której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z Zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów<br/>związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji<br/>zamówienia.<br/>7.3. Niedopełnienie powyższych formalności przez wybranego Wykonawcę będzie potraktowane przez Zamawiającego jako<br/>niemożność zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i zgodnie z<br/>art. 98 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp będzie skutkowało zatrzymaniem przez Zamawiającego wadium wraz z odsetkami.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com