JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230920/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230920/0040608401-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> ZAKUP Z DOSTAWĄ WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO W 2023 ROKU. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">21 Wojskowy Oddział Gospodarczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 281385396</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kwiatkowskiego 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Elbląg</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">82-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL621 - Elbląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">21wog@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://21wog.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ZAKUP Z DOSTAWĄ WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO W 2023 ROKU. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-bece4fbb-5786-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00406084</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-09-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00127407/14/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.8 ZAKUP SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/21wog <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/21wog</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane<br/>w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym<br/>z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) <br/>(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, e-mail: 21wog@ron.mil.pl;<br/>	Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z danymi osobowymi pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl;<br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO <br/>w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „Zakup z dostawą wyposażenia warsztatowego w 2023 roku”, nr postępowania: 50/SZP/2023;<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania. <br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane <br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest <br/>art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">j.w.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">21WOG-SZP.2712.51.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa frezarki uniwersalnej <br/><br/>I.	Wymagania techniczne:<br/><br/>1.	Wymiary [mm]: długość 1400-2280 ; szerokość 1300-1500 ; wysokość 2050-2250.<br/>2.	Wymiar stołu roboczego [mm): 1000-1300 x 220-300<br/>3.	Waga [kg]: 700-1250<br/>4.	Rowek teowy [mm]: 14-16<br/>5.	Napięcie [V): 400<br/>6.	Moc silnika (kW): 2,0-4,5<br/>7.	Uchwyt trzpienia: ISO 40<br/>8.	Max posuw poprzeczny [mm]: 220-590<br/>9.	Przeznaczenie: do obróbki metalu<br/>10.	Wyświetlacz cyfrowy lub cyfrowy wskaźnik położenia<br/><br/>II.	Dokumentacja techniczna.<br/> Dokumentacja techniczna w języku polskim.<br/>III.	Zestaw powinien zawierać co najmniej:<br/>1.	Adapter ISO40-MK2, ISO40-B18<br/>2.	Frezarkę uniwersalną <br/>3.	Układ/system chłodzenia<br/>4.	Uchwyt wiertarski<br/>5.	Lampę oświetleniową<br/>IV.	Okres gwarancji.<br/> Nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru.<br/>V.	Pozostałe warunki.<br/>1.	Cena powinna obejmować dostawę z montażem, rozruchem pod adresem: <br/>ul. Królewiecka 169, 82-300 Elbląg oraz przeszkolenie do 4 pracowników w zakresie eksploatacji urządzenia.<br/>2.	Ilość do zamówienia: 1 zestaw <br/>3.	Po wykonaniu montażu i rozruchu oraz przeszkolenia pracowników przez Wykonawcę odbiór zostanie potwierdzony protokołem odbioru przez przedstawiciela Zamawiającego.<br/>4.	Wykonawca przeprowadzi w jednostce wojskowej przeszkolenie personelu, po montażu oraz rozruchu technicznym urządzenia, z zakresu obsługi codziennej, okresowej, programowania i pracy, łącznie z obsługą wyposażenia dodatkowego.<br/>a.	Miejsce szkolenia: miejsce montażu sprzętu<br/>b.	Termin szkolenia: uzgodniony z Zamawiającym po zamontowaniu sprzętu<br/>c.	Ilość osób szkolonych: do 4 osób.<br/>5.	Pełna dokumentacja w języku polskim:<br/>a.	dokumentacja techniczno – rozruchowa,<br/>b.	instrukcja obsługi i bezpieczeństwa pracy.<br/>6.	Wykaz adresów punktów serwisowych załączony do dokumentacji techniczno – rozruchowej i instrukcji obsługi.<br/>7.	Produkt oznakowany znakiem CE bezpośrednio na maszynie, opakowaniu, instrukcji obsługi lub świadectwie gwarancyjnym).<br/><br/>8.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i 4a <br/>do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44510000-8 - Narzędzia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami (oddzielnie dla części zamówienia nr 1-7):<br/>1) Cena brutto oferty - 60%<br/>2) Przyjęty do realizacji wariant okresu gwarancji - 40%<br/>2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:<br/>P = K1 + K2 <br/>K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty”<br/>K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Przyjęty do realizacji wariant okresu gwarancji”<br/><br/><br/>3.	W kryterium „Cena brutto oferty” zostanie zastosowany wzór:<br/> najniższa oferowana cena brutto<br/>Liczba punktów = --------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena brutto oferty badanej<br/><br/>W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant okresu gwarancji” oferta uzyska:<br/>•	0 pkt za WARIANT I – zaoferowanie 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia <br/>•	20 pkt za WARIANT II – zaoferowanie 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia<br/>•	40 pkt za WARIANT III – zaoferowanie 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia<br/><br/>Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant udzielanej gwarancji i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 5 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).<br/>UWAGA:<br/>a)	Okres gwarancji na przedmiot umowy, liczony będzie dla części zamówienia nr 1-7 :<br/>- od dnia sporządzenia protokołu odbioru, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do Projektowanych postanowień umowy (załączniki nr 4a i 4b do SWZ, odpowiednio do części zamówienia)<br/>b) Minimalny wymagany termin gwarancji wynosi 12 miesięcy, natomiast maksymalny, punktowany termin gwarancji wynosi 36 miesięcy.<br/>c) W przypadku niewpisania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego terminu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin 12-miesięczny i otrzyma 0 pkt.<br/>d) W przypadku wpisania terminu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jako niezgodna z SWZ.<br/>e) W przypadku wpisania terminu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, Zamawiający przyzna punkty jak dla terminu 36-miesięcznego, natomiast do umowy wpisze, jako obowiązujący termin gwarancji faktycznie zaoferowany przez Wykonawcę.<br/>4. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.<br/>6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przyjęty do realizacji wariant okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa tokarki.<br/><br/>I.	Wymagania techniczne.<br/><br/>1.	Zasilanie [V] 400<br/>2.	Podstawa pod tokarkę o wysokości [mm]: 700 – 800 <br/>3.	Moc [kW] 1,1 – 2,2<br/>4.	Zakres posuwu wzdłużnego [mm/obr] 0,017 – 0,4<br/>5.	Wysuw tulei konika [mm]: 70 – 100 <br/>6.	Przelot wrzeciona [mm]: 26-38<br/>7.	Stożek wrzeciona zgodny z jednym ze standardów: Mk4, Mk 5, MT5<br/>8.	Zakres obrotów wrzeciona [obr/min] 30 – 3000 <br/>9.	Rozmiar D/Sz/W [mm] 1210-1750/610-750/450 - 700<br/>10.	waga [kg] 130-350<br/>11.	 toczenia nad łożem (L) [mm] 250-320<br/><br/>II.	Dokumentacja techniczna<br/>Dokumentacja techniczna w języku polskim.<br/>III.	Zestaw powinien zawierać co najmniej:<br/>1.	Tokarkę<br/>2.	Podstawę<br/>3.	Uchwyt tokarski<br/>4.	Zestaw narzędzi do obsługi maszyny <br/><br/>IV.	Okres gwarancji:<br/> Nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru.<br/>V.	Pozostałe warunki.<br/>1.	Cena powinna obejmować dostawę z montażem, rozruchem pod adresem: ul. Królewiecka 169, 82-300 Elbląg oraz przeszkolenie do 4 pracowników w zakresie eksploatacji urządzenia.<br/>2.	Ilość do zamówienia: 1 zestaw <br/>3.	W zestawie powinna znajdować się podstawa pod tokarkę w formie stołu warsztatowego o obciążeniu dopuszczalnym zgodnym z wagą tokarki, o wysokości 700-800 mm. Preferowana zgodność z rekomendacją producenta.<br/>4.	Po wykonaniu montażu i rozruchu oraz przeszkolenia pracowników przez Wykonawcę odbiór zostanie potwierdzony protokołem odbioru przez przedstawiciela Zamawiającego.<br/>5.	Wykonawca przeprowadzi w jednostce wojskowej przeszkolenie personelu, po montażu oraz rozruchu technicznym urządzenia, z zakresu obsługi codziennej, okresowej, programowania i pracy, łącznie z obsługą wyposażenia dodatkowego.<br/>a.	Miejsce szkolenia: miejsce montażu sprzętu.<br/>b.	Termin szkolenia: uzgodniony z Zamawiającym po zamontowaniu sprzętu.<br/>c.	Ilość osób szkolonych: do 4 osób.<br/>6.	Pełna dokumentacja w języku polskim:<br/>c.	dokumentacja techniczno – rozruchowa,<br/>d.	instrukcja obsługi i bezpieczeństwa pracy.<br/>7.	Wykaz adresów punktów serwisowych załączony do dokumentacji techniczno – rozruchowej i instrukcji obsługi.<br/>8.	Produkt oznakowany znakiem CE bezpośrednio na maszynie, opakowaniu, instrukcji obsługi lub świadectwie gwarancyjnym).<br/><br/><br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i 4a <br/>do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44510000-8 - Narzędzia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami (oddzielnie dla części zamówienia nr 1-7):<br/>1) Cena brutto oferty - 60%<br/>2) Przyjęty do realizacji wariant okresu gwarancji - 40%<br/>2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:<br/>P = K1 + K2 <br/>K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty”<br/>K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Przyjęty do realizacji wariant okresu gwarancji”<br/><br/><br/>3.	W kryterium „Cena brutto oferty” zostanie zastosowany wzór:<br/> najniższa oferowana cena brutto <br/>Liczba punktów = --------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena brutto oferty badanej<br/><br/>W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant okresu gwarancji” oferta uzyska:<br/>•	0 pkt za WARIANT I – zaoferowanie 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia <br/>•	20 pkt za WARIANT II – zaoferowanie 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia<br/>•	40 pkt za WARIANT III – zaoferowanie 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia<br/><br/>Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant udzielanej gwarancji i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 5 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).<br/>UWAGA:<br/>a) Okres gwarancji na przedmiot umowy, liczony będzie dla części zamówienia nr 1 -7:<br/>- od dnia sporządzenia protokołu odbioru, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do Projektowanych postanowień umowy (załączniki nr 4a i 4b do SWZ, odpowiednio do części zamówienia)<br/>b) Minimalny wymagany termin gwarancji wynosi 12 miesięcy, natomiast maksymalny, punktowany termin gwarancji wynosi 36 miesięcy.<br/>c) W przypadku niewpisania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego terminu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin 12-miesięczny i otrzyma 0 pkt.<br/>d) W przypadku wpisania terminu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jako niezgodna z SWZ.<br/>e) W przypadku wpisania terminu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, Zamawiający przyzna punkty jak dla terminu 36-miesięcznego, natomiast do umowy wpisze, jako obowiązujący termin gwarancji faktycznie zaoferowany przez Wykonawcę.<br/>4. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.<br/>6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przyjęty do realizacji wariant okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa montażownicy do opon.<br/><br/>I.	Wymagania techniczne.<br/><br/>1.	Napięcie [V]: 230-400<br/>2.	Maksymalna prędkość obrotów stołu [obr/min]: 6-12<br/>3.	Ciśnienie [bar]: 8-12<br/>4.	Moc silnika [W]: 1100<br/>5.	Siła zbijaka [kg]: 1080-3000<br/>6.	Średnica felgi (obręczy), montaż od wewnątrz [cal]: 10-25<br/>7.	Średnica felgi (obręczy), montaż od zewnątrz [cal]: 8-22<br/>8.	Obsługa pedałami<br/>9.	Możliwość pochylania kolumny w układzie „przód/tył&#34;<br/>10.	Waga [kg]: 275-340<br/><br/>II.	Dokumentacja techniczna<br/>Dokumentacja techniczna w języku polskim.<br/><br/>III.	Okres gwarancji:<br/>Nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru.<br/><br/>IV.	Pozostałe warunki.<br/>1.	Cena powinna obejmować dostawę z montażem, rozruchem pod adresem: <br/>ul. Królewiecka 169, 82-300 Elbląg.<br/>2.	Ilość do zamówienia: 1 zestaw. <br/>3.	Po wykonaniu montażu i rozruchu przez Wykonawcę odbiór zostanie potwierdzony protokołem odbioru przez przedstawiciela Zamawiającego.<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i 4b<br/>do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44510000-8 - Narzędzia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami (oddzielnie dla części zamówienia nr 1-7):<br/>1) Cena brutto oferty - 60%<br/>2) Przyjęty do realizacji wariant okresu gwarancji - 40%<br/>2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:<br/>P = K1 + K2 <br/>K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty”<br/>K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Przyjęty do realizacji wariant okresu gwarancji”<br/><br/><br/>3.	W kryterium „Cena brutto oferty” zostanie zastosowany wzór:<br/> najniższa oferowana cena brutto <br/>Liczba punktów = --------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena brutto oferty badanej<br/><br/>W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant okresu gwarancji” oferta uzyska:<br/>•	0 pkt za WARIANT I – zaoferowanie 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia <br/>•	20 pkt za WARIANT II – zaoferowanie 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia<br/>•	40 pkt za WARIANT III – zaoferowanie 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia<br/><br/>Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant udzielanej gwarancji i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 5 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).<br/>UWAGA:<br/>a) Okres gwarancji na przedmiot umowy, liczony będzie dla części zamówienia nr 1 -7:<br/>- od dnia sporządzenia protokołu odbioru, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do Projektowanych postanowień umowy (załączniki nr 4a i 4b do SWZ, odpowiednio do części zamówienia)<br/>b) Minimalny wymagany termin gwarancji wynosi 12 miesięcy, natomiast maksymalny, punktowany termin gwarancji wynosi 36 miesięcy.<br/>c) W przypadku niewpisania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego terminu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin 12-miesięczny i otrzyma 0 pkt.<br/>d) W przypadku wpisania terminu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jako niezgodna z SWZ.<br/>e) W przypadku wpisania terminu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, Zamawiający przyzna punkty jak dla terminu 36-miesięcznego, natomiast do umowy wpisze, jako obowiązujący termin gwarancji faktycznie zaoferowany przez Wykonawcę.<br/>4. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.<br/>6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przyjęty do realizacji wariant okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa wyważarki do kół.<br/><br/>I.	Wymagania techniczne.<br/><br/>1.	Napięcie [V]: 230<br/>2.	Maksymalny ciężar koła [kg]: 65-80<br/>3.	Szerokość obręczy wyważanych kół [&#34;] 1,5-20<br/>4.	Średnica obręczy wyważanych kół [&#34;] 10-24<br/><br/>II.	Dokumentacja techniczna<br/>Dokumentacja techniczna w języku polskim.<br/>III.	Zestaw powinien zawierać co najmniej:<br/>1.	Szczypce do mocowania ciężarków<br/>2.	Stożki centrujące – 4 szt.<br/>3.	Ciężarek kalibracyjny<br/><br/>IV.	Okres gwarancji:<br/>Nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru.<br/><br/>V.	Pozostałe warunki.<br/>1.	Cena powinna obejmować dostawę z montażem, rozruchem pod adresem: <br/>ul. Królewiecka 169, 82-300 Elbląg.<br/>2.	Ilość do zamówienia: 1 zestaw. <br/>3.	Po wykonaniu montażu i rozruchu przez Wykonawcę odbiór zostanie potwierdzony protokołem odbioru przez przedstawiciela Zamawiającego.<br/><br/><br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 4b<br/>do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44510000-8 - Narzędzia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami (oddzielnie dla części zamówienia nr 1-7):<br/>1) Cena brutto oferty - 60%<br/>2) Przyjęty do realizacji wariant okresu gwarancji - 40%<br/>2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:<br/>P = K1 + K2 <br/>K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty”<br/>K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Przyjęty do realizacji wariant okresu gwarancji”<br/><br/><br/>3.	W kryterium „Cena brutto oferty” zostanie zastosowany wzór:<br/> najniższa oferowana cena brutto <br/>Liczba punktów = --------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena brutto oferty badanej<br/><br/>W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant okresu gwarancji” oferta uzyska:<br/>•	0 pkt za WARIANT I – zaoferowanie 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia <br/>•	20 pkt za WARIANT II – zaoferowanie 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia<br/>•	40 pkt za WARIANT III – zaoferowanie 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia<br/><br/>Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant udzielanej gwarancji i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 5 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).<br/>UWAGA:<br/>a) Okres gwarancji na przedmiot umowy, liczony będzie dla części zamówienia nr 1 -7:<br/>- od dnia sporządzenia protokołu odbioru, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do Projektowanych postanowień umowy (załączniki nr 4a i 4b do SWZ, odpowiednio do części zamówienia)<br/>b) Minimalny wymagany termin gwarancji wynosi 12 miesięcy, natomiast maksymalny, punktowany termin gwarancji wynosi 36 miesięcy.<br/>c) W przypadku niewpisania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego terminu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin 12-miesięczny i otrzyma 0 pkt.<br/>d) W przypadku wpisania terminu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jako niezgodna z SWZ.<br/>e) W przypadku wpisania terminu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, Zamawiający przyzna punkty jak dla terminu 36-miesięcznego, natomiast do umowy wpisze, jako obowiązujący termin gwarancji faktycznie zaoferowany przez Wykonawcę.<br/>4. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.<br/>6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przyjęty do realizacji wariant okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa nagrzewnicy indukcyjnej<br/><br/>I.	Wymagania techniczne.<br/><br/>1.	Napięcie [V]: 230<br/>2.	Częstotliwość pracy [kHz]: 18-100<br/>3.	Moc(kW):max 2,4 do 3,5<br/><br/>II.	Dokumentacja techniczna<br/>Dokumentacja techniczna w języku polskim.<br/><br/>III.	Okres gwarancji:<br/>Nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru.<br/><br/>VI.	Pozostałe warunki.<br/>1.	Cena powinna obejmować dostawę z rozruchem pod adresem: ul. Królewiecka 169, 82-300 Elbląg.<br/>2.	Ilość do zamówienia: 1 zestaw. <br/>3.	Po wykonaniu rozruchu przez Wykonawcę odbiór zostanie potwierdzony protokołem odbioru przez przedstawiciela Zamawiającego.<br/><br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i 4b<br/>do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44510000-8 - Narzędzia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami (oddzielnie dla części zamówienia nr 1-7):<br/>1) Cena brutto oferty - 60%<br/>2) Przyjęty do realizacji wariant okresu gwarancji - 40%<br/>2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:<br/>P = K1 + K2 <br/>K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty”<br/>K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Przyjęty do realizacji wariant okresu gwarancji”<br/><br/><br/>3.	W kryterium „Cena brutto oferty” zostanie zastosowany wzór:<br/> najniższa oferowana cena brutto <br/>Liczba punktów = --------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena brutto oferty badanej<br/><br/>W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant okresu gwarancji” oferta uzyska:<br/>•	0 pkt za WARIANT I – zaoferowanie 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia <br/>•	20 pkt za WARIANT II – zaoferowanie 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia<br/>•	40 pkt za WARIANT III – zaoferowanie 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia<br/><br/>Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant udzielanej gwarancji i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 5 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).<br/>UWAGA:<br/>a) Okres gwarancji na przedmiot umowy, liczony będzie dla części zamówienia nr 1 -7:<br/>- od dnia sporządzenia protokołu odbioru, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do Projektowanych postanowień umowy (załączniki nr 4a i 4b do SWZ, odpowiednio do części zamówienia)<br/>b) Minimalny wymagany termin gwarancji wynosi 12 miesięcy, natomiast maksymalny, punktowany termin gwarancji wynosi 36 miesięcy.<br/>c) W przypadku niewpisania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego terminu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin 12-miesięczny i otrzyma 0 pkt.<br/>d) W przypadku wpisania terminu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jako niezgodna z SWZ.<br/>e) W przypadku wpisania terminu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, Zamawiający przyzna punkty jak dla terminu 36-miesięcznego, natomiast do umowy wpisze, jako obowiązujący termin gwarancji faktycznie zaoferowany przez Wykonawcę.<br/>4. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.<br/>6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przyjęty do realizacji wariant okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa wózka do kół pojazdów ciężarowych.<br/><br/>I.	Wymagania techniczne.<br/><br/>1.	Waga obsługiwanego koła [kg]: 650-1500<br/>2.	Wymiary wózka Sz/Gł/Wys [mm): 1150-1980/920-1015/1410-2140<br/><br/>II.	Dokumentacja techniczna<br/>Dokumentacja techniczna w języku polskim.<br/>III.	Okres gwarancji:<br/>Nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru.<br/><br/>IV.	Pozostałe warunki.<br/>1.	Cena powinna obejmować dostawę pod adres: ul. Królewiecka 169, 82-300 Elbląg.<br/>2.	Ilość do zamówienia: 1 zestaw. <br/>3.	Po wykonaniu dostawy przez Wykonawcę odbiór zostanie potwierdzony protokołem odbioru przez przedstawiciela Zamawiającego.<br/><br/>	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i 4a i 4b<br/>do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44510000-8 - Narzędzia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami (oddzielnie dla części zamówienia nr 1-7):<br/>1) Cena brutto oferty - 60%<br/>2) Przyjęty do realizacji wariant okresu gwarancji - 40%<br/>2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:<br/>P = K1 + K2 <br/>K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty”<br/>K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Przyjęty do realizacji wariant okresu gwarancji”<br/><br/><br/>3.	W kryterium „Cena brutto oferty” zostanie zastosowany wzór:<br/> najniższa oferowana cena brutto<br/>Liczba punktów = --------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena brutto oferty badanej<br/><br/>W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant okresu gwarancji” oferta uzyska:<br/>•	0 pkt za WARIANT I – zaoferowanie 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia <br/>•	20 pkt za WARIANT II – zaoferowanie 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia<br/>•	40 pkt za WARIANT III – zaoferowanie 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia<br/><br/>Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant udzielanej gwarancji i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 5 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).<br/>UWAGA:<br/>a) Okres gwarancji na przedmiot umowy, liczony będzie dla części zamówienia nr 1 -7:<br/>- od dnia sporządzenia protokołu odbioru, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do Projektowanych postanowień umowy (załączniki nr 4a i 4b do SWZ, odpowiednio do części zamówienia)<br/>b) Minimalny wymagany termin gwarancji wynosi 12 miesięcy, natomiast maksymalny, punktowany termin gwarancji wynosi 36 miesięcy.<br/>c) W przypadku niewpisania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego terminu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin 12-miesięczny i otrzyma 0 pkt.<br/>d) W przypadku wpisania terminu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jako niezgodna z SWZ.<br/>e) W przypadku wpisania terminu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, Zamawiający przyzna punkty jak dla terminu 36-miesięcznego, natomiast do umowy wpisze, jako obowiązujący termin gwarancji faktycznie zaoferowany przez Wykonawcę.<br/>4. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.<br/>6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przyjęty do realizacji wariant okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA<br/>część nr 7<br/>Zakup i dostawa stołów warsztatowych<br/><br/>I.	Wymagania techniczne.<br/><br/>1.	Wymiary gabarytowe [mm]; szerokość: 2090-2100; wysokość z blatem: 900-936; głębokość:600-740.<br/>2.	Konstrukcja stołu wykonana z kształtowników stalowych o grubości 1-3 [mm],<br/>3.	Blat ze sklejki o grubości 40-45 [mm]<br/>4.	Minimalna obciążalność stołu [kg]: 950<br/>5.	Ilość stołów: 8 sztuk<br/>6.	Stół powinien posiadać:<br/>a)	kontener z szufladami zamontowany pod blatem po lewej stronie i prawej stronie;<br/>b)	pomiędzy kontenerami z szufladami szafkę otwieraną z pojedynczymi lub podwójnymi drzwiczkami z wewnętrzną półką.<br/>7.	Szuflady osadzone w prowadnicach stalowych umożliwiających obciążenie szuflady 55-80 [kg).<br/>8.	Szuflady zabezpieczone zamkiem centralnym.<br/>9.	Wysuw szuflad w zakresie 90-100 [%]<br/>10.	Maksymalna waga stołu [kg]: 200-232<br/><br/>II.	Dokumentacja techniczna<br/>Dokumentacja techniczna w języku polskim.<br/>III.	Okres gwarancji:<br/>Nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru.<br/><br/>IV.	Pozostałe warunki.<br/>1.	Cena powinna obejmować dostawę z montażem, pod adresem: ul. Królewiecka 169, 82-300 Elbląg.<br/>2.	Ilość do zamówienia: 8 stołów. <br/>3.	Po wykonaniu montażu przez Wykonawcę odbiór zostanie potwierdzony protokołem odbioru przez przedstawiciela Zamawiającego.<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i 4b<br/>do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44510000-8 - Narzędzia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami (oddzielnie dla części zamówienia nr 1-7):<br/>1) Cena brutto oferty - 60%<br/>2) Przyjęty do realizacji wariant okresu gwarancji - 40%<br/>2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:<br/>P = K1 + K2 <br/>K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty”<br/>K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Przyjęty do realizacji wariant okresu gwarancji”<br/><br/><br/>3.	W kryterium „Cena brutto oferty” zostanie zastosowany wzór:<br/> najniższa oferowana cena brutto <br/>Liczba punktów = --------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena brutto oferty badanej<br/><br/>W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant okresu gwarancji” oferta uzyska:<br/>•	0 pkt za WARIANT I – zaoferowanie 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia <br/>•	20 pkt za WARIANT II – zaoferowanie 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia<br/>•	40 pkt za WARIANT III – zaoferowanie 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia<br/><br/>Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant udzielanej gwarancji i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 5 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).<br/>UWAGA:<br/>a) Okres gwarancji na przedmiot umowy, liczony będzie dla części zamówienia nr 1 -7:<br/>- od dnia sporządzenia protokołu odbioru, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do Projektowanych postanowień umowy (załączniki nr 4a i 4b do SWZ, odpowiednio do części zamówienia)<br/>b) Minimalny wymagany termin gwarancji wynosi 12 miesięcy, natomiast maksymalny, punktowany termin gwarancji wynosi 36 miesięcy.<br/>c) W przypadku niewpisania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego terminu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin 12-miesięczny i otrzyma 0 pkt.<br/>d) W przypadku wpisania terminu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jako niezgodna z SWZ.<br/>e) W przypadku wpisania terminu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, Zamawiający przyzna punkty jak dla terminu 36-miesięcznego, natomiast do umowy wpisze, jako obowiązujący termin gwarancji faktycznie zaoferowany przez Wykonawcę.<br/>4. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.<br/>6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przyjęty do realizacji wariant okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Zamawiający przed<br/>wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym<br/>terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków<br/>dowodowych:<br/>1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestracji lub ewidencji; lub Zamawiający nie wezwie, jeśli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych<br/>baz danych w szczególności rejestrów publicznych;<br/>2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym<br/>mowa w ust. 1 pkt 1), dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł<br/>układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji<br/>wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej,<br/>powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/>3) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1<br/>pkt 2), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze<br/>wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone<br/>pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod<br/>przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub<br/>gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument powinien być wystawiony<br/>odpowiednio jak w terminie wskazanym w ust. 1 pkt 2).<br/>4) do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy) oraz podwykonawców<br/>niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na tych zasadach, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium<br/>Rzeczpospolitej Polskiej, przepisy ust. 1 pkt 2) i 3) stosuje się odpowiednio.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. W przypadku, jeżeli Wykonawca przewiduje zastosowanie rozwiązań równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia<br/>wraz z ofertą środków dowodowych, jakimi Wykonawca udowodni, że oferowane rozwiązanie jest równoważne<br/>rozwiązaniom opisanym w SWZ. Zamawiający nie ogranicza rodzaju tych środków dowodowych. W szczególności mogą to<br/>być wybrane przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa<br/>w art. 104, 105 i 106 ustawy Pzp, w tym określonych w Rozdziale IV ust. 5 niniejszej SWZ.<br/>2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą<br/>niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający może żądać<br/>od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> . W przypadku, jeżeli Wykonawca przewiduje zastosowanie rozwiązań równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia<br/>wraz z ofertą środków dowodowych, jakimi Wykonawca udowodni, że oferowane rozwiązanie jest równoważne<br/>rozwiązaniom opisanym w SWZ. Zamawiający nie ogranicza rodzaju tych środków dowodowych. W szczególności mogą to<br/>być wybrane przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa<br/>w art. 104, 105 i 106 ustawy Pzp, w tym określonych w Rozdziale IV ust. 5 niniejszej SWZ.<br/>2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą<br/>niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający może żądać<br/>od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:<br/>a) dla części zamówienia nr 1 – 570,00 PLN;<br/>b) dla części zamówienia nr 2 – 270,00 PLN;<br/>c) dla części zamówienia nr 3 – 150,00 PLN;<br/>d) dla części zamówienia nr 4 – 140,00 PLN;<br/>e) dla części zamówienia nr 5 – 130,00 PLN;<br/>f) dla części zamówienia nr 6 – 80,00 PLN;<br/>g) dla części zamówienia nr 7 – 970,00 PLN. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia - Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzającego brak<br/>podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4), 5) i 7) ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z<br/>dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz<br/>służących ochronie bezpieczeństwa narodowego zgodnie ze wzorem – załącznik nr 3 SWZ (Rozdział II oświadczenia)<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty (oryginał lub kopia potwierdzana za<br/>zgodność z oryginałem przez mocodawcę).<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za<br/>najkorzystniejszą, przedłoży umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, w formie oryginału lub kopii poświadczonej<br/>za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajduje się w §10 projektowanych postanowień umowy<br/>stanowiącym załącznik nr 4a i 4b do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-09-28 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/21wog</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-09-28 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-10-27</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 5 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 6 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 7 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 1-7:<br/>do 7 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia, nie później niż do 30.11.2023 r., w zależności od tego, który termin będzie wcześniejszy.<br/>2. Zamawiający informuje, że z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy Wykonawcę na podstawie przesłanek<br/>opisanych w przepisie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com