JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230928/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230928/0041797301-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zimowe utrzymanie dróg powiatowych 2023-2024 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W KAZIMIERZY WIELKIEJ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 291151710</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul.Koszycka 29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kazimierza Wielka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">28-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">41-3521172</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">41-3521175</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pzd@pzd.kazimierzw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">pzdkazimierzaw.bip.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zimowe utrzymanie dróg powiatowych 2023-2024 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-fb355c13-5dc6-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00417973</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-09-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00416465/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych 2023 - 2024</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/kazimierzaw <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kazimierzaw</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kazimierzaw <br/>2.	W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. <br/>Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>3.	Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.<br/>4.	Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>5.	Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a.	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b.	komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c.	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>d.	włączona obsługa JavaScript,<br/>e.	zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f.	Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>g.	Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>6.	Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a.	akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>b.	zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/kazimierzaw</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1)	administratorem danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Kazimierzy Wielkiej reprezentowana przez Dyrektora , ul Koszycka 29, 28-500 Kazimierza Wielka, tel. (41) 3521172, faks: (41) 3521172, e-mail: pzd@pzd.kazimierzaw.pl <br/>2)	dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: Zbigniew Murjas, inspektor@cbi24.pl<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.<br/>4)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.<br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8)	posiada Pani/Pan:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; <br/>9)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; <br/>10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PZD.II.383/3/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zimowe utrzymanie dróg powiatowych 2023– 2024, z podziałem na zadania: <br/><br/>Zadanie nr 1 Zwalczanie śliskości i usuwanie śniegu ( 1 pługopiaskarka): <br/>orientacyjna ilość km w sezonie – 3 000 km <br/>Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych będzie odbywać się z zastosowaniem materiałów Zamawiającego (piasek, sól, mieszanki). <br/><br/>Zakres działania obejmuje sieć dróg powiatowych Powiatu kazimierskiego objętych zimowym utrzymaniem, wg standardów zatwierdzonych w aktualnym operacie Zimowego Utrzymania Dróg. <br/> <br/>Zadanie nr 1 Zwalczanie śliskości i usuwanie śniegu ( 1 pługopiaskarka): <br/>nośnik 3 osiowy, o napędzie min. na dwie osie, – Zapewnia Wykonawca<br/>rozsypywarkę środków chemicznych oraz piasku o pojemności ok. 5m3, pług jednostronny średni, i załadunek zapewnia Zamawiający - orientacyjna ilość km w sezonie – 3 000 km/<br/><br/>Zimowe utrzymanie dróg powiatowych polega na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki, śliskości zimowej jezdni, poprzez usuwanie śniegu, błota pośniegowego. Zapobieganie powstaniu i likwidowanie śliskości zimowej (posypywanie piaskiem lub mieszanką piaskowo-solną).<br/> <br/>A) Zadania należy wykonywać zgodnie z poniższym opisem i dyspozycją osób odpowiedzialnych za ZUD. <br/> B) Zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót- załącznik nr 9 SWZ. Dla zad. 1-4 cena jednostkowa zł/km* obejmuje koszty świadczenia usługi przy zimowym utrzymaniu dróg przez jedną pługo-piaskarkę na długości 1km (akcja czynna) i w tym zawiera: cenę nośnika sprzętu (stanowiącego własność lub znajdującego się w dyspozycji Wykonawcy), utrzymanie sprawności eksploatacyjnej do jazdy, a w przypadku sprzętu powierzonego przez PZD (piaskarka, pług) koszt oczyszczenia i umycia piaskarki, pługa, kraty po zakończeniu świadczenia usług w sezonie zimowym.<br/>Wykonawca ponosi koszty utrzymania sprawności eksploatacyjnej, uzupełnienia płynów, drobnych napraw powierzonego sprzętu zgodnie z opisem w zał. Nr 8 SWZ. <br/>Wykonawca ponosi koszt napraw powierzonego mu sprzętu, jeżeli awaria wynikła z nieodpowiedniej obsługi lub uszkodzenie powstało z winy wykonawcy (pracowników wykonawcy). <br/><br/>Za szkody poniesione przez osoby trzecie w trakcie wykonywania zadania odpowiada Wykonawca robót, łącznie z roszczeniami odszkodowawczymi. <br/><br/>cena jednostkowa zł/miesiąc** obejmuje koszty utrzymania w gotowości sprzętu i ludzi do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg przez jedną pługo-piaskarkę w okresie obowiązywania warunków umowy. Wynagrodzenie płacone będzie za miesiąc kalendarzowy. <br/><br/>Przyjmuje się, że cena ryczałtowa miesięczna za utrzymanie gotowości wynosi dla zadania nr 1 i 2 2300zł/miesiąc netto, dla zadania nr 3 i 4 3 000zł/miesiąc netto. <br/><br/>Wynagrodzenie za gotowość będzie wypłacane w miesiącach listopad 2023 – marzec 2024r. <br/>Dopuszcza się stosowanie godziny tzw. akcji biernej, * której wartość wynosi 23,50 zł brutto za godzinę dyżuru – stawka ustalona na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 13 września 2022 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2023 r. – przy ew. zmianach minimalnej stawki godzinowej – stawki te będą waloryzowane.<br/>W związku z wymianą urządzeń monitorowania GPS, wymagane będzie aby pojazdy wyposażone były w złącze diagnostyczne OBD do podpięcia monitoringu GPS (lub alternatywną możliwość montażu lokalizatora GPS), służącego do kontroli pojazdu w trybie rzeczywistym (czas pracy, lokalizacja) – wraz z pełną historią obejmującą raporty i zestawienie. <br/>Jednostki sprzętowe wskazane przez Wykonawców będą objęte systemem monitorowania pracy sprzętu ZUD na drogach powiatowych Powiatu Kazimierskiego. <br/><br/>4.3	Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonywanie robót (świadczonych usług) przez swoich pracowników oraz ich organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na całym obszarze prowadzonych robót (świadczonych usług). Wszystkie czynności należy prowadzić i wykonywać w oparciu o aktualne normy i przepisy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90620000-9 - Usługi odśnieżania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-11-01 do 2024-04-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">9.	Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. <br/>Zamawiający przewiduje zamówienia o których mowa w art.214 ust.1 pkt.7 ustawy o wartości do 10% wartości zamówienia podstawowego – dla każdego zadania oddzielnie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1 Ocenie zostaną poddane wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>2 W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>3 W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach<br/>4	Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej ofert, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. 5 W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt 4, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania 6 W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie kryteriów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas rozpoczęcia usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zimowe utrzymanie dróg powiatowych 2023– 2024, z podziałem na zadania: <br/><br/>Zadanie nr 2 Zwalczanie śliskości i usuwanie śniegu ( 1 pługopiaskarka): <br/>orientacyjna ilość km w sezonie – 3 000 km <br/>Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych będzie odbywać się z zastosowaniem materiałów Zamawiającego (piasek, sól, mieszanki). <br/><br/>Zakres działania obejmuje sieć dróg powiatowych Powiatu kazimierskiego objętych zimowym utrzymaniem, wg standardów zatwierdzonych w aktualnym operacie Zimowego Utrzymania Dróg. <br/> <br/>Zadanie nr 2 Zwalczanie śliskości i usuwanie śniegu ( 1 pługopiaskarka): <br/>nośnik 3 osiowy, o napędzie min. na dwie osie, – Zapewnia Wykonawca<br/>rozsypywarkę środków chemicznych oraz piasku o pojemności ok. 5m3, pług jednostronny średni, i załadunek zapewnia Zamawiający - orientacyjna ilość km w sezonie – 3 000 km/<br/><br/>Zimowe utrzymanie dróg powiatowych polega na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki, śliskości zimowej jezdni, poprzez usuwanie śniegu, błota pośniegowego. Zapobieganie powstaniu i likwidowanie śliskości zimowej (posypywanie piaskiem lub mieszanką piaskowo-solną).<br/> <br/>A) Zadania należy wykonywać zgodnie z poniższym opisem i dyspozycją osób odpowiedzialnych za ZUD. <br/> B) Zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót- załącznik nr 9 SWZ. Dla zad. 1-4 cena jednostkowa zł/km* obejmuje koszty świadczenia usługi przy zimowym utrzymaniu dróg przez jedną pługo-piaskarkę na długości 1km (akcja czynna) i w tym zawiera: cenę nośnika sprzętu (stanowiącego własność lub znajdującego się w dyspozycji Wykonawcy), utrzymanie sprawności eksploatacyjnej do jazdy, a w przypadku sprzętu powierzonego przez PZD (piaskarka, pług) koszt oczyszczenia i umycia piaskarki, pługa, kraty po zakończeniu świadczenia usług w sezonie zimowym.<br/>Wykonawca ponosi koszty utrzymania sprawności eksploatacyjnej, uzupełnienia płynów, drobnych napraw powierzonego sprzętu zgodnie z opisem w zał. Nr 8 SWZ. <br/>Wykonawca ponosi koszt napraw powierzonego mu sprzętu, jeżeli awaria wynikła z nieodpowiedniej obsługi lub uszkodzenie powstało z winy wykonawcy (pracowników wykonawcy). <br/><br/>Za szkody poniesione przez osoby trzecie w trakcie wykonywania zadania odpowiada Wykonawca robót, łącznie z roszczeniami odszkodowawczymi. <br/><br/>cena jednostkowa zł/miesiąc** obejmuje koszty utrzymania w gotowości sprzętu i ludzi do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg przez jedną pługo-piaskarkę w okresie obowiązywania warunków umowy. Wynagrodzenie płacone będzie za miesiąc kalendarzowy. <br/><br/>Przyjmuje się, że cena ryczałtowa miesięczna za utrzymanie gotowości wynosi dla zadania nr 1 i 2 2300zł/miesiąc netto, dla zadania nr 3 i 4 3 000zł/miesiąc netto. <br/><br/>Wynagrodzenie za gotowość będzie wypłacane w miesiącach listopad 2023 – marzec 2024r. <br/>Dopuszcza się stosowanie godziny tzw. akcji biernej, * której wartość wynosi 23,50 zł brutto za godzinę dyżuru – stawka ustalona na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 13 września 2022 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2023 r. – przy ew. zmianach minimalnej stawki godzinowej – stawki te będą waloryzowane.<br/>W związku z wymianą urządzeń monitorowania GPS, wymagane będzie aby pojazdy wyposażone były w złącze diagnostyczne OBD do podpięcia monitoringu GPS (lub alternatywną możliwość montażu lokalizatora GPS), służącego do kontroli pojazdu w trybie rzeczywistym (czas pracy, lokalizacja) – wraz z pełną historią obejmującą raporty i zestawienie. <br/>Jednostki sprzętowe wskazane przez Wykonawców będą objęte systemem monitorowania pracy sprzętu ZUD na drogach powiatowych Powiatu Kazimierskiego. <br/><br/>4.3	Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonywanie robót (świadczonych usług) przez swoich pracowników oraz ich organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na całym obszarze prowadzonych robót (świadczonych usług). Wszystkie czynności należy prowadzić i wykonywać w oparciu o aktualne normy i przepisy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90620000-9 - Usługi odśnieżania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-11-01 do 2024-04-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">9.	Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. <br/>Zamawiający przewiduje zamówienia o których mowa w art.214 ust.1 pkt.7 ustawy o wartości do 10% wartości zamówienia podstawowego – dla każdego zadania oddzielnie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1 Ocenie zostaną poddane wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>2 W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>3 W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach<br/>4	Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej ofert, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. 5 W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt 4, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania 6 W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie kryteriów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas rozpoczęcia usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zimowe utrzymanie dróg powiatowych 2023– 2024, z podziałem na zadania: <br/><br/>Zadanie nr 3 Zwalczanie śliskości i usuwanie śniegu ( 1 pługopiaskarka): <br/>orientacyjna ilość km w sezonie – 3 000 km <br/>Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych będzie odbywać się z zastosowaniem materiałów Zamawiającego (piasek, sól, mieszanki). <br/><br/>Zakres działania obejmuje sieć dróg powiatowych Powiatu kazimierskiego objętych zimowym utrzymaniem, wg standardów zatwierdzonych w aktualnym operacie Zimowego Utrzymania Dróg. <br/> <br/>Zadanie nr 3 Zwalczanie śliskości i usuwanie śniegu ( 1 pługopiaskarka): <br/>(piaskarka o pojemności min. 4 m3, pług jednostronny średni, nośnik 3 osiowy, o napędzie min. na dwie osie– Zapewnia Wykonawca – załadunek zapewnia Zamawiający) orientacyjna ilość km w sezonie – 3 000 km<br/>Zimowe utrzymanie dróg powiatowych polega na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki, śliskości zimowej jezdni, poprzez usuwanie śniegu, błota pośniegowego. Zapobieganie powstaniu i likwidowanie śliskości zimowej (posypywanie piaskiem lub mieszanką piaskowo-solną).<br/> <br/>A) Zadania należy wykonywać zgodnie z poniższym opisem i dyspozycją osób odpowiedzialnych za ZUD. <br/> B) Zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót- załącznik nr 9 SWZ. Dla zad. 1-4 cena jednostkowa zł/km* obejmuje koszty świadczenia usługi przy zimowym utrzymaniu dróg przez jedną pługo-piaskarkę na długości 1km (akcja czynna) i w tym zawiera: cenę nośnika sprzętu (stanowiącego własność lub znajdującego się w dyspozycji Wykonawcy), utrzymanie sprawności eksploatacyjnej do jazdy, a w przypadku sprzętu powierzonego przez PZD (piaskarka, pług) koszt oczyszczenia i umycia piaskarki, pługa, kraty po zakończeniu świadczenia usług w sezonie zimowym.<br/>Wykonawca ponosi koszty utrzymania sprawności eksploatacyjnej, uzupełnienia płynów, drobnych napraw powierzonego sprzętu zgodnie z opisem w zał. Nr 8 SWZ. <br/>Wykonawca ponosi koszt napraw powierzonego mu sprzętu, jeżeli awaria wynikła z nieodpowiedniej obsługi lub uszkodzenie powstało z winy wykonawcy (pracowników wykonawcy). <br/><br/>Za szkody poniesione przez osoby trzecie w trakcie wykonywania zadania odpowiada Wykonawca robót, łącznie z roszczeniami odszkodowawczymi. <br/><br/>cena jednostkowa zł/miesiąc** obejmuje koszty utrzymania w gotowości sprzętu i ludzi do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg przez jedną pługo-piaskarkę w okresie obowiązywania warunków umowy. Wynagrodzenie płacone będzie za miesiąc kalendarzowy. <br/><br/>Przyjmuje się, że cena ryczałtowa miesięczna za utrzymanie gotowości wynosi dla zadania nr 1 i 2 2300zł/miesiąc netto, dla zadania nr 3 i 4 3 000zł/miesiąc netto. <br/><br/>Wynagrodzenie za gotowość będzie wypłacane w miesiącach listopad 2023 – marzec 2024r. <br/>Dopuszcza się stosowanie godziny tzw. akcji biernej, * której wartość wynosi 23,50 zł brutto za godzinę dyżuru – stawka ustalona na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 13 września 2022 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2023 r. – przy ew. zmianach minimalnej stawki godzinowej – stawki te będą waloryzowane.<br/>W związku z wymianą urządzeń monitorowania GPS, wymagane będzie aby pojazdy wyposażone były w złącze diagnostyczne OBD do podpięcia monitoringu GPS (lub alternatywną możliwość montażu lokalizatora GPS), służącego do kontroli pojazdu w trybie rzeczywistym (czas pracy, lokalizacja) – wraz z pełną historią obejmującą raporty i zestawienie. <br/>Jednostki sprzętowe wskazane przez Wykonawców będą objęte systemem monitorowania pracy sprzętu ZUD na drogach powiatowych Powiatu Kazimierskiego. <br/><br/>4.3	Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonywanie robót (świadczonych usług) przez swoich pracowników oraz ich organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na całym obszarze prowadzonych robót (świadczonych usług). Wszystkie czynności należy prowadzić i wykonywać w oparciu o aktualne normy i przepisy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90620000-9 - Usługi odśnieżania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-11-01 do 2024-04-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">9.	Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. <br/>Zamawiający przewiduje zamówienia o których mowa w art.214 ust.1 pkt.7 ustawy o wartości do 10% wartości zamówienia podstawowego – dla każdego zadania oddzielnie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1 Ocenie zostaną poddane wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>2 W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>3 W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach<br/>4	Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej ofert, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. 5 W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt 4, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania 6 W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie kryteriów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas rozpoczecia usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zimowe utrzymanie dróg powiatowych 2023– 2024, z podziałem na zadania: <br/><br/>Zadanie nr 4 Zwalczanie śliskości i usuwanie śniegu ( 1 pługopiaskarka): <br/>orientacyjna ilość km w sezonie – 2 500 km <br/>Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych będzie odbywać się z zastosowaniem materiałów Zamawiającego (piasek, sól, mieszanki). <br/><br/>Zakres działania obejmuje sieć dróg powiatowych Powiatu kazimierskiego objętych zimowym utrzymaniem, wg standardów zatwierdzonych w aktualnym operacie Zimowego Utrzymania Dróg. <br/> <br/>Zadanie nr 4 Zwalczanie śliskości i usuwanie śniegu ( 1 pługopiaskarka): <br/> (piaskarka o pojemności min. 3,5 m3, pług jednostronny średni, nośnik 2 osiowy, o napędzie na dwie osie – – Zapewnia Wykonawca - załadunek zapewnia Zamawiający) orientacyjna ilość km w sezonie – 2 500 km <br/>Zimowe utrzymanie dróg powiatowych polega na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki, śliskości zimowej jezdni, poprzez usuwanie śniegu, błota pośniegowego. Zapobieganie powstaniu i likwidowanie śliskości zimowej (posypywanie piaskiem lub mieszanką piaskowo-solną).<br/> <br/>A) Zadania należy wykonywać zgodnie z poniższym opisem i dyspozycją osób odpowiedzialnych za ZUD. <br/> B) Zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót- załącznik nr 9 SWZ. Dla zad. 1-4 cena jednostkowa zł/km* obejmuje koszty świadczenia usługi przy zimowym utrzymaniu dróg przez jedną pługo-piaskarkę na długości 1km (akcja czynna) i w tym zawiera: cenę nośnika sprzętu (stanowiącego własność lub znajdującego się w dyspozycji Wykonawcy), utrzymanie sprawności eksploatacyjnej do jazdy, a w przypadku sprzętu powierzonego przez PZD (piaskarka, pług) koszt oczyszczenia i umycia piaskarki, pługa, kraty po zakończeniu świadczenia usług w sezonie zimowym.<br/>Wykonawca ponosi koszty utrzymania sprawności eksploatacyjnej, uzupełnienia płynów, drobnych napraw powierzonego sprzętu zgodnie z opisem w zał. Nr 8 SWZ. <br/>Wykonawca ponosi koszt napraw powierzonego mu sprzętu, jeżeli awaria wynikła z nieodpowiedniej obsługi lub uszkodzenie powstało z winy wykonawcy (pracowników wykonawcy). <br/><br/>Za szkody poniesione przez osoby trzecie w trakcie wykonywania zadania odpowiada Wykonawca robót, łącznie z roszczeniami odszkodowawczymi. <br/><br/>cena jednostkowa zł/miesiąc** obejmuje koszty utrzymania w gotowości sprzętu i ludzi do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg przez jedną pługo-piaskarkę w okresie obowiązywania warunków umowy. Wynagrodzenie płacone będzie za miesiąc kalendarzowy. <br/><br/>Przyjmuje się, że cena ryczałtowa miesięczna za utrzymanie gotowości wynosi dla zadania nr 1 i 2 2300zł/miesiąc netto, dla zadania nr 3 i 4 3 000zł/miesiąc netto. <br/><br/>Wynagrodzenie za gotowość będzie wypłacane w miesiącach listopad 2023 – marzec 2024r. <br/>Dopuszcza się stosowanie godziny tzw. akcji biernej, * której wartość wynosi 23,50 zł brutto za godzinę dyżuru – stawka ustalona na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 13 września 2022 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2023 r. – przy ew. zmianach minimalnej stawki godzinowej – stawki te będą waloryzowane.<br/>W związku z wymianą urządzeń monitorowania GPS, wymagane będzie aby pojazdy wyposażone były w złącze diagnostyczne OBD do podpięcia monitoringu GPS (lub alternatywną możliwość montażu lokalizatora GPS), służącego do kontroli pojazdu w trybie rzeczywistym (czas pracy, lokalizacja) – wraz z pełną historią obejmującą raporty i zestawienie. <br/>Jednostki sprzętowe wskazane przez Wykonawców będą objęte systemem monitorowania pracy sprzętu ZUD na drogach powiatowych Powiatu Kazimierskiego. <br/><br/>4.3	Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonywanie robót (świadczonych usług) przez swoich pracowników oraz ich organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na całym obszarze prowadzonych robót (świadczonych usług). Wszystkie czynności należy prowadzić i wykonywać w oparciu o aktualne normy i przepisy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-11-01 do 2024-04-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">9.	Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. <br/>Zamawiający przewiduje zamówienia o których mowa w art.214 ust.1 pkt.7 ustawy o wartości do 10% wartości zamówienia podstawowego – dla każdego zadania oddzielnie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1 Ocenie zostaną poddane wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>2 W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>3 W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach<br/>4	Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej ofert, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. 5 W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt 4, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania 6 W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie kryteriów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas rozpoczęcia usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w sprzętem: Dla zad.1: samochód 3-osiowy o napędzie 6x4, napęd min. na dwie osie, ładowność min. 12 ton sprzęt wykonawcy – min.1 szt.<br/>Dla zad.2: samochód 3-osiowy o napędzie 6x4, napęd min. na dwie osie, ładowność min. 12 ton sprzęt wykonawcy – min.1 szt.<br/>Dla zad.3: samochód 3-osiowy o napędzie 6x4, napęd min. na dwie osie, ładowność min. 12 ton, - posypywarka piasku - ładowności min. 4 m3, - pług średni sterowany z kabiny kierowcy z hydraulicznym lub pneumatycznym opuszczaniem i podnoszeniem, dociskiem oraz regulacją skosów lewo-prawo i lemieszem ze zbrojonej gumy.<br/>Dla zad.4: samochód 2-osiowy o napędzie min. na dwie osie, ładowność min. 8 ton, - posypywarka piasku - ładowności min. 3,5 m3, - pług średni sterowany z kabiny kierowcy z hydraulicznym lub pneumatycznym opuszczaniem i podnoszeniem, dociskiem oraz regulacją skosów lewo-prawo i lemieszem ze zbrojonej gumy.<br/>Uwaga: Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedno zadanie musi udowodnić, że dysponuje minimum jedną jednostką sprzętową dla każdego zadania którego dotyczy oferta. Przykładowo składając ofertę na cztery zadania Wykonawca musi wykazać, że dysponuje czteroma jednostkami sprzętowymi zgodnie z wymogiem wskazanym dla każdego z zadań <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w sprzętem: Dla zad.1: samochód 3-osiowy o napędzie 6x4, napęd min. na dwie osie, ładowność min. 12 ton sprzęt wykonawcy – min.1 szt.<br/>Dla zad.2: samochód 3-osiowy o napędzie 6x4, napęd min. na dwie osie, ładowność min. 12 ton sprzęt wykonawcy – min.1 szt.<br/>Dla zad.3: samochód 3-osiowy o napędzie 6x4, napęd min. na dwie osie, ładowność min. 12 ton, - posypywarka piasku - ładowności min. 4 m3, - pług średni sterowany z kabiny kierowcy z hydraulicznym lub pneumatycznym opuszczaniem i podnoszeniem, dociskiem oraz regulacją skosów lewo-prawo i lemieszem ze zbrojonej gumy.<br/>Dla zad.4: samochód 2-osiowy o napędzie min. na dwie osie, ładowność min. 8 ton, - posypywarka piasku - ładowności min. 3,5 m3, - pług średni sterowany z kabiny kierowcy z hydraulicznym lub pneumatycznym opuszczaniem i podnoszeniem, dociskiem oraz regulacją skosów lewo-prawo i lemieszem ze zbrojonej gumy.<br/>Uwaga: Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedno zadanie musi udowodnić, że dysponuje minimum jedną jednostką sprzętową dla każdego zadania którego dotyczy oferta. Przykładowo składając ofertę na cztery zadania Wykonawca musi wykazać, że dysponuje czteroma jednostkami sprzętowymi zgodnie z wymogiem wskazanym dla każdego z zadań</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres rzeczowy zamówienia realizować zamierzają poszczególni wykonawcy. – zał 1b do SWZ<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie wskazanym we wzorze &#34;Istotne warunki umowy&#34;, stanowiące zał. nr 5 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-10-06 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kazimierzaw w zakładce&#34;OFERTA&#34;.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-10-06 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-11-04</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> nie dotyczy

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com