JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231003/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231003/0042452401-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU SPORTOWEGO ORAZ WYPOSAŻENIA BOISKA TRENINGOWEGO </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Przemyśl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 650900341</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Przemyśl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-700</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL822 - Przemyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetarg@um.przemysl.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.przemysl.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU SPORTOWEGO ORAZ WYPOSAŻENIA BOISKA TRENINGOWEGO </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0ee767df-61c2-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00424524</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-10-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00038639/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 Renowacja kompleksu treningowo - rekreacyjnego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/824780 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej, która dostępna jest pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/pn/przemysl.<br/>2.	Zapytania, wnioski i inne informacje (z wyłączeniem oferty i dokumentów składanych wraz z nią) Wykonawcy przekazują za pośrednictwem funkcji „Wyślij wiadomość” dostępnej na stronie dedykowanej niniejszemu postępowaniu. Zamawiający uprasza o przekazywanie pytań również w formie edytowalnej, gdyż skróci to czas udzielania wyjaśnień. Korespondencja przesłana do Zamawiającego nie może być szyfrowana. <br/>3.	We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się sygnaturą akt pod którą prowadzone postępowanie – sygnatura akt znajduje się na stronie tytułowej SWZ oraz w pkt 4.1.2) ogłoszenia o zamówieniu.<br/>Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków pozostałe zapisy w Rozdziale XVIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na www.platformazakupowa.pl, tj.:<br/>1)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>2)	komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji:<br/>a)	pamięć min. 2 GB Ram,<br/>b)	procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>c)	jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje,<br/>d)	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa za wyjątkiem Internet Explorer,<br/>e)	włączona obsługa JavaScript,<br/>f)	zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;<br/>3)	szyfrowanie na www.platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.11.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> DOSTAWA PRZENOŚNYCH BRAMEK TRENINGOWYCH, SIATEK ORAZ MURU PIŁKARSKIEGO </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37451730-0 - Piłkarskie pomoce treningowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	Wykonawca poda cenę oferty w Formularzu Ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego odpowiednio Załącznik Nr 1 do SWZ dla Zadania częściowego nr 1 jako cenę brutto;<br/>2)	Wykonawca w formularzu cenowym znajdującym się w punkcie 2 Formularza ofertowego podać: <br/>a)	w kolumnie E, w wierszach 1 – 9 nazwę producenta sprzętu, model, symbol sprzętu oraz wersję, jeżeli sprzęt występuje w kilku wersjach – w przypadku, gdy dany sprzęt nie ma oznaczonego modelu, symbolu lub nie posiada wersji, wówczas Wykonawca jest zobowiązany wpisać „NIE POSIADA” przy każdym niewystępującym parametrze. W przypadku gdy Wykonawca nie poda producenta sprzętu wówczas Zamawiający odrzuci taką ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia (art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp). W przypadku gdy Wykonawca nie poda odpowiednio modelu, symbolu lub wersji, jeżeli sprzęt występuje w kilku wersjach przy odpowiednim parametrze i jednocześnie nie wpisze przy odpowiednim parametrze „NIE WYSTĘPUJE” wówczas Zamawiający odrzuci taką ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia (art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp),<br/>b)	w kolumnie F, w wierszach 1-9 cenę brutto za 1 szt./kpl.,<br/>c)	w kolumnie G, w wierszach 1-9 wartość brutto obliczoną według wzoru G=D x F,<br/>d)	w wierszu „RAZEM” wartość całości przedmiotu zamówienia obliczoną według wzoru RAZEM=G1+G2+G3+G4+G5+G6+G7+G8+G9, gdzie „G” oznacza kolumnę w tabeli, zaś 1 – 9 oznacza numer wiersza w tabeli;<br/>3)	Po wypełnieniu Formularza cenowego wartość „RAZEM” należy przenieść do punktu 1 Formularza cenowego w wolne miejsce po wyrażeniu „cena oferty brutto za realizację całego zamówienia wynosi” a następnie podać słownie cenę brutto za realizację całego zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> DOSTAWA KAMERY SPORTOWEJ WRAZ Z AKCESORIAMI </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">38651600-9 - Kamery cyfrowe</p> <p class="mb-0">32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	Wykonawca poda cenę oferty w Formularzu Ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego odpowiednio Załącznik Nr 1 do SWZ dla Zadania częściowego nr 2 jako cenę brutto;<br/>2)	Wykonawca w formularzu cenowym znajdującym się w punkcie 2 Formularza ofertowego podać:<br/>a)	w kolumnie E, w wierszach 1 – 3 nazwę producenta sprzętu, model, symbol sprzętu oraz wersję, jeżeli sprzęt występuje w kilku wersjach – w przypadku, gdy dany sprzęt nie ma oznaczonego modelu, symbolu lub nie posiada wersji, wówczas Wykonawca jest zobowiązany wpisać „NIE POSIADA” przy każdym niewystępującym parametrze. W przypadku gdy Wykonawca nie poda producenta sprzętu wówczas Zamawiający odrzuci taką ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia (art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp). W przypadku gdy Wykonawca nie poda odpowiednio modelu, symbolu lub wersji, jeżeli sprzęt występuje w kilku wersjach przy odpowiednim parametrze i jednocześnie nie wpisze przy odpowiednim parametrze „NIE WYSTĘPUJE” wówczas Zamawiający odrzuci taką ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia (art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp),<br/>b)	w kolumnie F, w wierszach 1-3 cenę brutto za 1 szt./kpl.,<br/>c)	w kolumnie G, w wierszach 1-3 wartość brutto obliczoną według wzoru G=D x F,<br/>d)	w kolumnie H, w wierszu 2 pojemność oferowanej karty pamięci,<br/>e)	w kolumnie H, w wierszu 3 maksymalną wysokość oferowanego teleskopu po jego rozłożeniu,<br/>f)	w wierszu „RAZEM” wartość całości przedmiotu zamówienia obliczoną według wzoru RAZEM=G1+G2+G3, gdzie „G” oznacza kolumnę w tabeli, zaś 1 – 3 oznacza numer wiersza w tabeli.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> DOSTAWA KOSIARKI WRAZ Z WYPOSAŻENIEM DODATKOWYM </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">16311100-9 - Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych</p> <p class="mb-0">16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	Wykonawca poda cenę oferty w Formularzu Ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego odpowiednio Załącznik Nr 1 do SWZ dla Zadania częściowego nr 3 jako cenę brutto;<br/>2)	Wykonawca w formularzu cenowym znajdującym się w punkcie 2 Formularza ofertowego podać:<br/>a)	w kolumnie E, w wierszach 1 – 6 nazwę producenta sprzętu, model, symbol sprzętu oraz wersję, jeżeli sprzęt występuje w kilku wersjach – w przypadku, gdy dany sprzęt nie ma oznaczonego modelu, symbolu lub nie posiada wersji, wówczas Wykonawca jest zobowiązany wpisać „NIE POSIADA” przy każdym niewystępującym parametrze. W przypadku gdy Wykonawca nie poda producenta sprzętu wówczas Zamawiający odrzuci taką ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia (art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp). W przypadku gdy Wykonawca nie poda odpowiednio modelu, symbolu lub wersji, jeżeli sprzęt występuje w kilku wersjach przy odpowiednim parametrze i jednocześnie nie wpisze przy odpowiednim parametrze „NIE WYSTĘPUJE” wówczas Zamawiający odrzuci taką ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia (art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp),<br/>b)	w kolumnie F, w wierszach 1-6 cenę brutto za 1 szt.,<br/>c)	w kolumnie G, w wierszach 1-6 wartość brutto obliczoną według wzoru G=D x F,<br/>d)	w wierszu „RAZEM” wartość całości przedmiotu zamówienia obliczoną według wzoru RAZEM=G1+G2+G3+G4+G5+G6, gdzie „G” oznacza kolumnę w tabeli, zaś 1 – 6 oznacza numer wiersza w tabeli.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> DOSTAWA SAMOJEZDNEGO WÓZKA DO NAWADNIANIA BOISKA PIŁKARSKIEGO </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	Wykonawca poda cenę oferty w Formularzu Ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego odpowiednio Załącznik Nr 1 do SWZ dla Zadania częściowego nr 4 jako cenę brutto;<br/>2)	Wykonawca w formularzu cenowym znajdującym się w punkcie 2 Formularza ofertowego podać:<br/>a)	w kolumnie E, w wierszach 1 – 3 nazwę producenta sprzętu, model, symbol sprzętu oraz wersję, jeżeli sprzęt występuje w kilku wersjach – w przypadku, gdy dany sprzęt nie ma oznaczonego modelu, symbolu lub nie posiada wersji, wówczas Wykonawca jest zobowiązany wpisać „NIE POSIADA” przy każdym niewystępującym parametrze. W przypadku gdy Wykonawca nie poda producenta sprzętu wówczas Zamawiający odrzuci taką ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia (art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp). W przypadku gdy Wykonawca nie poda odpowiednio modelu, symbolu lub wersji, jeżeli sprzęt występuje w kilku wersjach przy odpowiednim parametrze i jednocześnie nie wpisze przy odpowiednim parametrze „NIE WYSTĘPUJE” wówczas Zamawiający odrzuci taką ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia (art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp),<br/>b)	w kolumnie F, w wierszach 1-3 cenę brutto za 1 szt.,<br/>c)	w kolumnie G, w wierszach 1-3 wartość brutto obliczoną według wzoru G=D x F,<br/>d)	w wierszu „RAZEM” wartość całości przedmiotu zamówienia obliczoną według wzoru RAZEM=G1+G2+G3, gdzie „G” oznacza kolumnę w tabeli, zaś 1 – 3 oznacza numer wiersza w tabeli.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> DOSTAWA I MONTAŻ STAŁEJ ZEWNĘTRZNEJ TRYBUNY </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy</p> <p class="mb-0">39111000-3 - Siedziska</p> <p class="mb-0">45262210-6 - Fundamentowanie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	Wykonawca poda cenę oferty w Formularzu Ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego odpowiednio Załącznik Nr 1 do SWZ dla Zadania częściowego nr 5 jako cenę brutto;<br/>2)	Wykonawca w formularzu cenowym znajdującym się w punkcie 2 Formularza ofertowego podać:<br/>a)	w kolumnie E, w wierszu 1 nazwę producenta sprzętu, model, symbol sprzętu oraz wersję, jeżeli sprzęt występuje w kilku wersjach – w przypadku, gdy dany sprzęt nie ma oznaczonego modelu, symbolu lub nie posiada wersji, wówczas Wykonawca jest zobowiązany wpisać „NIE POSIADA” przy każdym niewystępującym parametrze. W przypadku gdy Wykonawca nie poda producenta sprzętu wówczas Zamawiający odrzuci taką ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia (art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp). W przypadku gdy Wykonawca nie poda odpowiednio modelu, symbolu lub wersji, jeżeli sprzęt występuje w kilku wersjach przy odpowiednim parametrze i jednocześnie nie wpisze przy odpowiednim parametrze „NIE WYSTĘPUJE” wówczas Zamawiający odrzuci taką ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia (art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp),<br/>b)	w kolumnie F, w wierszach 1-2 cenę brutto za 1 szt./kpl.,<br/>c)	w kolumnie G, w wierszach 1-2 wartość brutto obliczoną według wzoru G=D x F,<br/>d)	w kolumnie H, w wierszu 1 kolor/kolory oferowanych siedzisk,<br/>e)	w wierszu „RAZEM” wartość całości przedmiotu zamówienia obliczoną według wzoru RAZEM=G1+G2, gdzie „G” oznacza kolumnę w tabeli, zaś 1 – 2 oznacza numer wiersza w tabeli.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> DOSTAWA I MONTAŻ KABIN DLA ZAWODNIKÓW REZERWOWYCH </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy</p> <p class="mb-0">45262210-6 - Fundamentowanie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	Wykonawca poda cenę oferty w Formularzu Ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego odpowiednio Załącznik Nr 1 do SWZ dla Zadania częściowego nr 6 jako cenę brutto;<br/>2)	Wykonawca w formularzu cenowym znajdującym się w punkcie 2 Formularza ofertowego podać:<br/>a)	w kolumnie E, w wierszu 1 nazwę producenta sprzętu, model, symbol sprzętu oraz wersję, jeżeli sprzęt występuje w kilku wersjach – w przypadku, gdy dany sprzęt nie ma oznaczonego modelu, symbolu lub nie posiada wersji, wówczas Wykonawca jest zobowiązany wpisać „NIE POSIADA” przy każdym niewystępującym parametrze. W przypadku gdy Wykonawca nie poda producenta sprzętu wówczas Zamawiający odrzuci taką ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia (art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp). W przypadku gdy Wykonawca nie poda odpowiednio modelu, symbolu lub wersji, jeżeli sprzęt występuje w kilku wersjach przy odpowiednim parametrze i jednocześnie nie wpisze przy odpowiednim parametrze „NIE WYSTĘPUJE” wówczas Zamawiający odrzuci taką ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia (art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp),<br/>b)	w kolumnie F, w wierszu 1 cenę brutto za 1 szt.,<br/>c)	w kolumnie G, w wierszu 1 wartość brutto obliczoną według wzoru G=D x F,<br/>d)	w kolumnie H, w wierszu 1 kolor/kolory oferowanych siedzisk,<br/>e)	w wierszu „RAZEM” wartość całości przedmiotu zamówienia obliczoną według wzoru RAZEM=G1, gdzie „G” oznacza kolumnę w tabeli, zaś 1 oznacza numer wiersza w tabeli.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> DOSTAWA I MONTAŻ KONTENERA GOSPODARCZEGO </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne</p> <p class="mb-0">45262210-6 - Fundamentowanie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	Wykonawca poda cenę oferty w Formularzu Ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego odpowiednio Załącznik Nr 1 do SWZ dla Zadania częściowego nr 7 jako cenę brutto;<br/>2)	Wykonawca w formularzu cenowym znajdującym się w punkcie 2 Formularza ofertowego podać:<br/>a)	w kolumnie E, w wierszu 1 nazwę producenta sprzętu, model, symbol sprzętu oraz wersję, jeżeli sprzęt występuje w kilku wersjach – w przypadku, gdy dany sprzęt nie ma oznaczonego modelu, symbolu lub nie posiada wersji, wówczas Wykonawca jest zobowiązany wpisać „NIE POSIADA” przy każdym niewystępującym parametrze. W przypadku gdy Wykonawca nie poda producenta sprzętu wówczas Zamawiający odrzuci taką ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia (art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp). W przypadku gdy Wykonawca nie poda odpowiednio modelu, symbolu lub wersji, jeżeli sprzęt występuje w kilku wersjach przy odpowiednim parametrze i jednocześnie nie wpisze przy odpowiednim parametrze „NIE WYSTĘPUJE” wówczas Zamawiający odrzuci taką ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia (art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp),<br/>b)	w kolumnie F, w wierszu 1 cenę brutto za 1 szt.,<br/>c)	w kolumnie G, w wierszach 1 -2 wartość brutto obliczoną według wzoru G=D x F,<br/>d)	w wierszu „RAZEM” wartość całości przedmiotu zamówienia obliczoną według wzoru RAZEM=G1 + G2, gdzie „G” oznacza kolumnę w tabeli, zaś 1-2 oznacza numery wierszy w tabeli.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> DOSTAWA WYPOSAŻENIA BOISKA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 16 W PRZEMYŚLU </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach</p> <p class="mb-0">37451730-0 - Piłkarskie pomoce treningowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a)	w kolumnie E, w wierszach 1 – 4 nazwę producenta sprzętu, model, symbol sprzętu oraz wersję, jeżeli sprzęt występuje w kilku wersjach – w przypadku, gdy dany sprzęt nie ma oznaczonego modelu, symbolu lub nie posiada wersji, wówczas Wykonawca jest zobowiązany wpisać „NIE POSIADA” przy każdym niewystępującym parametrze. W przypadku gdy Wykonawca nie poda producenta sprzętu wówczas Zamawiający odrzuci taką ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia (art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp). W przypadku gdy Wykonawca nie poda odpowiednio modelu, symbolu lub wersji, jeżeli sprzęt występuje w kilku wersjach przy odpowiednim parametrze i jednocześnie nie wpisze przy odpowiednim parametrze „NIE WYSTĘPUJE” wówczas Zamawiający odrzuci taką ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia (art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp),<br/>b)	w kolumnie F, w wierszach 1-4 cenę brutto za 1 szt.,<br/>c)	w kolumnie G, w wierszach 1-4 wartość brutto obliczoną według wzoru G=D x F,<br/>d)	w wierszu „RAZEM” wartość całości przedmiotu zamówienia obliczoną według wzoru RAZEM=G1+G2+G3+G4, gdzie „G” oznacza kolumnę w tabeli, zaś 1 – 4 oznacza numer wiersza w tabeli</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	Zadanie częściowe nr 1:<br/>a)	zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że bramki piłkarskie zostały wyprodukowane zgodnie z normą PN-EN 748+A1:2018-04 lub równoważną,<br/>b)	karta katalogowa lub inny dokument potwierdzający wymagane przez Zamawiającego w SOPZ wymiary bramek oraz pozostałe parametry określone w SOPZ,<br/>c)	karta katalogowa lub inny dokument potwierdzający wymagane przez Zamawiającego w SOPZ parametry siatek do bramek piłkarskich,<br/>d)	karta katalogowa lub inny dokument potwierdzający wymagane przez Zamawiającego w SOPZ parametry muru piłkarskiego;<br/>2)	Zadanie częściowe nr 2:<br/>a)	karta katalogowa lub inny dokument potwierdzający wymagane przez zamawiającego w SOPZ parametry techniczne kamery sportowej,<br/>b)	karta katalogowa lub inny dokument potwierdzający wymagane przez Zamawiającego w SOPZ parametry techniczne karty pamięci do kamery sportowej,<br/>c)	karta katalogowa lub inny dokument potwierdzający wymagane przez Zamawiającego w SOPZ parametry techniczne teleskopu do kamery sportowej;<br/>3)	Zadanie częściowe nr 3:<br/>a)	karta katalogowa lub inny dokument potwierdzający wymagane przez Zamawiającego w SOPZ parametry techniczne kosiarki,<br/>b)	karta katalogowa lub inny dokument potwierdzający wymagane przez zamawiającego w SOPZ parametry techniczne walca do wyrównywania podłoża,<br/>c)	karta katalogowa lub inny dokument potwierdzający wymagane przez Zamawiającego w SOPZ parametry techniczne przyczepy wywrotki,<br/>d)	karta katalogowa lub inny dokument potwierdzający wymagane przez Zamawiającego w SOPZ parametry techniczne aeratora kolcowego z siewnikiem,<br/>e)	karta katalogowa lub inny dokument potwierdzający wymagane przez Zamawiającego w SOPZ parametry techniczne wertykulatora,<br/>f)	karta katalogowa lub inny dokument potwierdzający wymagane przez Zamawiającego w SOPZ parametry techniczne lemiesza prostego do odśnieżania,<br/>4)	Zadanie częściowe nr 4:<br/>a)	karta katalogowa lub inny dokument potwierdzający wymagane przez Zamawiającego w SOPZ parametry techniczne samojezdnego wózka do nawadniania boiska piłkarskiego,<br/>b)	karta katalogowa lub inny dokument potwierdzający wymagane przez Zamawiającego w SOPZ parametry techniczne węża do wózka do nawadniania boiska piłkarskiego;<br/>5)	Zadanie częściowe nr 5:<br/>karta katalogowa lub inny dokument potwierdzający wymagane przez Zamawiającego w SOPZ parametry techniczne stałej zewnętrznej trybuny – ten przedmiotowy środek dowodowy nie musi potwierdzać koloru siedzisk, gdyż Wykonawca deklaruje ich kolor w formularzu cenowym i Zamawiający będzie wymagał na etapie realizacji przedmiotu zamówienia dostarczenia siedzisk w kolorze/kolorach zadeklarowanych w ofercie;<br/>6)	Zadanie częściowe nr 6:<br/>karta katalogowa lub inny dokument potwierdzający wymagane przez Zamawiającego w SOPZ parametry techniczne kabiny dla zawodników rezerwowych – ten przedmiotowy środek dowodowy nie musi potwierdzać koloru siedzisk, gdyż Wykonawca deklaruje ich kolor w formularzu cenowym i Zamawiający będzie wymagał na etapie realizacji przedmiotu zamówienia dostarczenia siedzisk w kolorze/kolorach zadeklarowanych w ofercie;<br/>7)	Zadanie częściowe nr 7:<br/>karta katalogowa lub inny dokument potwierdzający wymagane przez Zamawiającego w SOPZ parametry techniczne kontenera gospodarczego.<br/>8)	Zadanie częściowe nr 8:<br/>a)	zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że bramki piłkarskie zostały wyprodukowane zgodnie z normą PN-EN 748+A1:2018-04 lub równoważną,<br/>b)	karta katalogowa lub inny dokument potwierdzający wymagane przez Zamawiającego w SOPZ wymiary bramek oraz pozostałe parametry określone w SOPZ,<br/>c)	karta katalogowa lub inny dokument potwierdzający wymagane przez Zamawiającego w SOPZ parametry siatek do bramek piłkarskich.<br/>2.	Przedmiotowe środki dowodowe Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1.	Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa &#34;Wykazie przedmiotowych środków dowodowych&#34;, wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, wówczas Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym, w tym wezwaniu terminie za wyjątkiem przedmiotowych środków dowodowych, które służą potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.<br/>2.	Przedmiotowe środki dowodowe sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dz.U. z 2023 r., poz. 57), to znaczy, że muszą być sporządzone w jednym z formatów wymienionych w Załączniku Nr 2 (część dotycząca danych zawierających dokumenty tekstowe) Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2017 r. poz. 2247). Przedmiotowe środki dowodowe muszą być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym.<br/>2.	Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym Wykonawca przekaże się wraz z tłumaczeniem na język polski. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>2)	pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>3)	Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia wypełniając formularz oferty, w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, podają nazwy i adresy wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>2.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają ofertę za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl. <br/>3.	Oferta musi być sporządzona w postaci elektronicznej, w jednym z formatów danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dz.U. z 2021 r., poz. 2070 z późn. zm.), to znaczy, że musi być sporządzona w jednym z formatów wymienionych w Załączniku Nr 2 (część dotycząca danych zawierających dokumenty tekstowe) do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2017 r. poz. 2247). Oferta musi być opatrzona podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. <br/>4.	Do oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy dołączyć pełnomocnictwo upoważniające osobę podpisującą ofertę do złożenia i podpisania oferty w imieniu i na rzecz wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo sporządza się w postaci elektronicznej, podpisane podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo jest sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawców lub notariusza.<br/>5.	Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą, siebie dotyczące oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania dotyczące określonych przez Zamawiającego w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu podstaw wykluczenia – wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ. Oświadczenie musi być sporządzone w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dz.U. z 2021 r., poz. 2070 z późn. zm.), to znaczy, że musi być sporządzona w jednym z formatów wymienionych w Załączniku Nr 2 (część dotycząca danych zawierających dokumenty tekstowe) do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2017 r. poz. 2247). Oświadczenie musi być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w § 2 ust. 1 spowodowanego jedną z następujących przyczyn:<br/>1)	działania siły wyższej, czyli niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nią powołuje, i których konsekwencji pomimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Pod pojęciem siły wyższej na potrzeby niniejszego warunku, należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron, którego nie można uniknąć, ani któremu nie mogły zapobiec Strony przy zachowaniu należytej staranności, oraz którego nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności pożar, powódź, wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki trwające powyżej 7 dni roboczych lub inne zdarzenie związane z działaniem sił natury, jeżeli uniemożliwiają lub znacznie utrudniają prowadzenie prac – o okres działania siły wyższej oraz usuwania skutków jej działania;<br/>2)	wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe zrealizowanie dostaw objętych umową wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność – o okres uniemożliwiający wykonywanie prac.<br/>2.	W przypadku ustania przyczyn określonych w ust. 1, Strony niezwłocznie przystąpią do realizacji swych obowiązków wynikających z umowy.<br/>3.	Po ustaniu przyczyn uniemożliwiających wykonywanie przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego.<br/>4.	Wraz z zawiadomieniem Wykonawca jest zobowiązany przedstawić dowody potwierdzające zaistnienie zdarzeń uzasadniających wydłużenie terminu wykonania zamówienia oraz potwierdzające długość okresu, przez który przedmiot zamówienia nie mógł być wykonywany. <br/>5.	Dowodami mogą być w szczególności:<br/>1)	informacje Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej potwierdzające zaistnienie zdarzenia, na które powołuje się Wykonawca;<br/>2)	dokumentacja fotograficzna;<br/>3)	pisma właściwych organów;<br/>4)	decyzje administracyjne wydane przez właściwe organy;<br/>5)	oświadczenia Wykonawcy.<br/>6.	Wraz z zawiadomieniem o ustaniu przyczyn uniemożliwiających wykonywanie przedmiotu zamówienia Wykonawca może złożyć wniosek o wydłużenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia.<br/>7.	Wnioskowany okres wydłużenia realizacji przedmiotu zamówienia nie może być dłuższy niż okresy, o których mowa w ust. 1.<br/>8.	W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 Zamawiający po rozpatrzeniu wniosku Wykonawcy, w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych, może wydłużyć termin realizacji przedmiotu zamówienia. Przepis ust. 7 stosuje się odpowiednio.<br/>9.	Zamawiający dopuszcza, za swoją zgodą, zmianę sprzętu zadeklarowanego w ofercie (w formularzu cenowym) przez Wykonawcę w przepadku jego braku na rynku polskim lub zaprzestania produkcji.<br/>10.	Zmiana, o której mowa w ust. 9, jest możliwa w zakresie zmiany oferowanego sprzętu na inny model, innego producenta z zastrzeżeniem, że sprzęt dostarczony zastępczo musi być o tych samych parametrach co parametry sprzętu zadeklarowanego w ofercie (formularzu cenowym).<br/>11.	Wykonawca, w przypadku, o którym mowa w ust. 9 jest zobowiązany zwrócić się z wnioskiem o dokonanie zmiany umowy oraz zobowiązany jest przedstawić dowody potwierdzające zaistnienie przyczyn zmiany sprzętu.<br/>12.	Dowodami mogą być w szczególności oświadczenie producenta lub dystrybutora o braku dostępności bądź zaprzestaniu produkcji oferowanego sprzętu, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy o braku dostępności lub zaprzestaniu produkcji oferowanego sprzętu. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-10-11 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji dotyczącej sposobu i formy złożenia oferty dostępnej na stronie internetowej: www.platformazakupowa.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-10-11 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-11-09</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com