JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231004/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231004/0042794901-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o we Wronkach. X.2023 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o. we Wronkach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 570524279</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Ratuszowa 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wronki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-510</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL418 - Poznański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">a.olszowska-waros@pkwronki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pkwronki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o we Wronkach. X.2023 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b3a776a9-5c66-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00427949</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-10-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.pk-wronki.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.pk-wronki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem strony internetowej platformazakupowa.pl (dalej „Platforma Zakupowa”, „Platforma”.<br/>2.	Link do postępowania dostępny jest na Profilu Nabywcy Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/pkwronki <br/>3.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Platformy Zakupowej (dalej „regulamin”), dostępnym na stronie głównej Platformy. Rejestracja, korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Dokonując rejestracji Wykonawca akceptuje regulamin korzystania z Platformy.<br/>4.	Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców oraz sposobu komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (dalej „instrukcja)”, dostępna jest na stronie postępowania.<br/>5.	Korespondencję związaną z postępowaniem należy przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.<br/>6.	Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem Platformy tj.:<br/>a) stały dostęp do interneti o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor <br/>Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, <br/>Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer min. wersja 10 0.<br/>d) włączona obsługa JavaScript<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki „.pdf”<br/>f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>7.	Wykonawca, przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej Platformy oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z instrukcją składania ofert/wniosków dla Wykonawców oraz sposobu komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami zamieszczoną na stronie internetowej Platformy i stosować się do tej instrukcji. <br/>8.	Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania z Platformy Zakupowej, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się <br/>z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.<br/>9.	Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące <br/>w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert <br/>oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>10.	Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Anna Olszowska-Waroś tel. 672545656 a.olszowska-waros@pkwronki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 15 ust. 1 i 3 Rozp. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn.27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE dalej RODO, obowiązującego od 25.05.2018 r. informuje się, iż:<br/>1.	Administratorem Pana/i danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. we Wronkach ul. Ratuszowa 3 64-510 Wronki. Kontakt iod@pkwronki.pl<br/>2.	Inspektorem Ochrony Danych Osobowych (IOD) jest Paulina Łukaszyk. Kontakt iod@pkwronki.pl<br/>3.	Pana/i dane osobowe przetwarzane będą w celach związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publ. na podst. art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego z ustawy Pzp oraz na podst. ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych oraz ustawy z dnia 6.09.2001 r. o dostępie do informacji publicznej<br/>4.	Odbiorcami Pana/i danych osobowych mogą być<br/>a)	osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z ustawą Pzp<br/>b)	organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa<br/>c)	inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe administratora<br/>5.	Pana/i dane osobowe przechowywane będą przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący ich nienaruszalność. Jeśli czas trwania umowy przekracza cztery lata, Zamawiający przechowuje dane przez cały czas trwania umowy<br/>6.	Pana/i dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych<br/>7.	Ma Pan/i prawo żądania od Administratora<br/>a)	dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich pierwszej kopii. Administrator dostarcza osobie, której dane dotyczą, kopię danych osobowych, które podlegają przetwarzaniu. Za wszelkie kolejne kopie, o które zwróci się osoba, której dane dotyczą, administrator może pobrać opłatę w rozsądnej wysokości, wynikającej z kosztów administracyjnych; Jeśli wykonanie ww. obowiązku wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu<br/>b)	sprostowania swoich nieprawidłowych danych osobowych lub uzupełnienia swoich niekompletnych danych osobowych. Skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp<br/>c)	usunięcia danych osobowych wyłącznie na podstawie art. 17 RODO<br/>d)	ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu<br/>e)	Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych jeśli nie występują prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania i na zasadach opisanych w art. 21 RODO <br/>f)	Ma Pan/i prawo do przenoszenia danych zgodnie z art. 20 RODO<br/>g)	Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.<br/>W celu skorzystania oraz uzyskania informacji dotyczących praw określonych powyżej (lit. a-g) należy skontaktować się z IOD. <br/>8.	Ma Pan/i prawo wniesienia skargi do: Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa gdy uzna Pan/i że przetwarzanie Pana/i danych osobowych narusza przepisy ustawy z dn. 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych, a od 25 maja 2018 r. ustawy RODO.<br/>9.	Podanie przez Pana/ią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>10.	Pana/i dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/10/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający żąda określonej etykiety lub wskazuje mające zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustaw - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 20 03 01 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów</p> <p class="mb-0">90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów</p> <p class="mb-0">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</p> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszą (najniższą) cenę – w<br/>zakresie danej części zamówienia (danego jednego kodu odpadu).<br/>2. Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>3. Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:<br/>Lp. Nazwa kryterium Liczba punktów Waga<br/>1 Cena 100,00 pkt. 100%<br/>4. Zastosowanie wzoru do obliczenia punktowego:<br/>W kryterium „cena” oferta otrzyma ilość punktów wynikającą z działania:<br/>Pc = (Cmin/C0) x Pmax<br/>gdzie:<br/>Pc - liczba punktów przyznanych w rozpatrywanej ofercie za kryterium “Cena” - za daną część zamówienia badanej oferty (tj. dany<br/>jeden kod odpadu),<br/>Cmin - najniższa cena w złotych brutto za dany jeden kod odpadu (daną część zamówienia) oferty spośród wszystkich<br/>rozpatrywanych ofert,<br/>C0 - cena w złotych brutto za dany jeden kod odpadu podana w ofercie badanej,<br/>Pmax - maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium „Cena”.<br/>5. Zamawiający przyzna realizację danej części zamówienia Wykonawcy, który spełnia wymagane warunki oraz którego oferta<br/>odpowiada zasadom określonym w ustawie Pzp, spełnia wymagania określone w niniejszej SWZ i uzyska najwyższą ilość punktów<br/>w oparciu<br/>o wyżej podane kryteria wyboru. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca, wynosi 100 punktów. Obliczenia<br/>dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>6. Punktacja będzie przyznana oddzielnie dla każdej części zamówienia.<br/>7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym<br/>zaoferowanej ceny.<br/>8. Zamawiający nie będzie przeprowadzał aukcji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 19 08 01 - skratki </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów</p> <p class="mb-0">90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów</p> <p class="mb-0">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</p> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszą (najniższą) cenę – w<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>zakresie danej części zamówienia (danego jednego kodu odpadu).<br/>2. Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>3. Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:<br/>Lp. Nazwa kryterium Liczba punktów Waga<br/>1 Cena 100,00 pkt. 100%<br/>4. Zastosowanie wzoru do obliczenia punktowego:<br/>W kryterium „cena” oferta otrzyma ilość punktów wynikającą z działania:<br/>Pc = (Cmin/C0) x Pmax<br/>gdzie:<br/>Pc - liczba punktów przyznanych w rozpatrywanej ofercie za kryterium “Cena” - za daną część zamówienia badanej oferty (tj. dany<br/>jeden kod odpadu),<br/>Cmin - najniższa cena w złotych brutto za dany jeden kod odpadu (daną część zamówienia) oferty spośród wszystkich<br/>rozpatrywanych ofert,<br/>C0 - cena w złotych brutto za dany jeden kod odpadu podana w ofercie badanej,<br/>Pmax - maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium „Cena”.<br/>5. Zamawiający przyzna realizację danej części zamówienia Wykonawcy, który spełnia wymagane warunki oraz którego oferta<br/>odpowiada zasadom określonym w ustawie Pzp, spełnia wymagania określone w niniejszej SWZ i uzyska najwyższą ilość punktów<br/>w oparciu<br/>o wyżej podane kryteria wyboru. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca, wynosi 100 punktów. Obliczenia<br/>dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>6. Punktacja będzie przyznana oddzielnie dla każdej części zamówienia.<br/>7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym<br/>zaoferowanej ceny.<br/>8. Zamawiający nie będzie przeprowadzał aukcji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 20 03 03 - odpady z czyszczenia ulic i placów </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów</p> <p class="mb-0">90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów</p> <p class="mb-0">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</p> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <p class="mb-0">90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszą (najniższą) cenę – w<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>zakresie danej części zamówienia (danego jednego kodu odpadu).<br/>2. Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>3. Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:<br/>Lp. Nazwa kryterium Liczba punktów Waga<br/>1 Cena 100,00 pkt. 100%<br/>4. Zastosowanie wzoru do obliczenia punktowego:<br/>W kryterium „cena” oferta otrzyma ilość punktów wynikającą z działania:<br/>Pc = (Cmin/C0) x Pmax<br/>gdzie:<br/>Pc - liczba punktów przyznanych w rozpatrywanej ofercie za kryterium “Cena” - za daną część zamówienia badanej oferty (tj. dany<br/>jeden kod odpadu),<br/>Cmin - najniższa cena w złotych brutto za dany jeden kod odpadu (daną część zamówienia) oferty spośród wszystkich<br/>rozpatrywanych ofert,<br/>C0 - cena w złotych brutto za dany jeden kod odpadu podana w ofercie badanej,<br/>Pmax - maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium „Cena”.<br/>5. Zamawiający przyzna realizację danej części zamówienia Wykonawcy, który spełnia wymagane warunki oraz którego oferta<br/>odpowiada zasadom określonym w ustawie Pzp, spełnia wymagania określone w niniejszej SWZ i uzyska najwyższą ilość punktów<br/>w oparciu<br/>o wyżej podane kryteria wyboru. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca, wynosi 100 punktów. Obliczenia<br/>dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>6. Punktacja będzie przyznana oddzielnie dla każdej części zamówienia.<br/>7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym<br/>zaoferowanej ceny.<br/>8. Zamawiający nie będzie przeprowadzał aukcji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 20 02 01 - odpady biodegradowalne </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów</p> <p class="mb-0">90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów</p> <p class="mb-0">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</p> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <p class="mb-0">90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszą (najniższą) cenę – w<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>zakresie danej części zamówienia (danego jednego kodu odpadu).<br/>2. Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>3. Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:<br/>Lp. Nazwa kryterium Liczba punktów Waga<br/>1 Cena 100,00 pkt. 100%<br/>4. Zastosowanie wzoru do obliczenia punktowego:<br/>W kryterium „cena” oferta otrzyma ilość punktów wynikającą z działania:<br/>Pc = (Cmin/C0) x Pmax<br/>gdzie:<br/>Pc - liczba punktów przyznanych w rozpatrywanej ofercie za kryterium “Cena” - za daną część zamówienia badanej oferty (tj. dany<br/>jeden kod odpadu),<br/>Cmin - najniższa cena w złotych brutto za dany jeden kod odpadu (daną część zamówienia) oferty spośród wszystkich<br/>rozpatrywanych ofert,<br/>C0 - cena w złotych brutto za dany jeden kod odpadu podana w ofercie badanej,<br/>Pmax - maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium „Cena”.<br/>5. Zamawiający przyzna realizację danej części zamówienia Wykonawcy, który spełnia wymagane warunki oraz którego oferta<br/>odpowiada zasadom określonym w ustawie Pzp, spełnia wymagania określone w niniejszej SWZ i uzyska najwyższą ilość punktów<br/>w oparciu<br/>o wyżej podane kryteria wyboru. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca, wynosi 100 punktów. Obliczenia<br/>dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>6. Punktacja będzie przyznana oddzielnie dla każdej części zamówienia.<br/>7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym<br/>zaoferowanej ceny.<br/>8. Zamawiający nie będzie przeprowadzał aukcji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 19 08 02 - zawartość piaskowników </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów</p> <p class="mb-0">90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów</p> <p class="mb-0">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</p> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <p class="mb-0">90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszą (najniższą) cenę – w<br/>zakresie danej części zamówienia (danego jednego kodu odpadu).<br/>2. Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>3. Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:<br/>Lp. Nazwa kryterium Liczba punktów Waga<br/>1 Cena 100,00 pkt. 100%<br/>4. Zastosowanie wzoru do obliczenia punktowego:<br/>W kryterium „cena” oferta otrzyma ilość punktów wynikającą z działania:<br/>Pc = (Cmin/C0) x Pmax<br/>gdzie:<br/>Pc - liczba punktów przyznanych w rozpatrywanej ofercie za kryterium “Cena” - za daną część zamówienia badanej oferty (tj. dany<br/>jeden kod odpadu),<br/>Cmin - najniższa cena w złotych brutto za dany jeden kod odpadu (daną część zamówienia) oferty spośród wszystkich<br/>rozpatrywanych ofert,<br/>C0 - cena w złotych brutto za dany jeden kod odpadu podana w ofercie badanej,<br/>Pmax - maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium „Cena”.<br/>5. Zamawiający przyzna realizację danej części zamówienia Wykonawcy, który spełnia wymagane warunki oraz którego oferta<br/>odpowiada zasadom określonym w ustawie Pzp, spełnia wymagania określone w niniejszej SWZ i uzyska najwyższą ilość punktów<br/>w oparciu<br/>o wyżej podane kryteria wyboru. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca, wynosi 100 punktów. Obliczenia<br/>dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>6. Punktacja będzie przyznana oddzielnie dla każdej części zamówienia.<br/>7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym<br/>zaoferowanej ceny.<br/>8. Zamawiający nie będzie przeprowadzał aukcji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu <br/>na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>2.1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.<br/>2.2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że:<br/>•	posiada zezwolenie/zezwolenia, o których mowa w art. 41 Ustawy o odpadach;<br/>•	posiada wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 Ustawy o odpadach (wpis do <br/>tzw. rejestru BDO), w tym wpis w dziale VII dotyczącym odpadów, których dotyczy oferta;<br/>•	posiada wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b Ustawy z dnia <br/>13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2023 r. <br/>poz. 1469) – dotyczy odpadów komunalnych.<br/>2.3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100).<br/>2.4.	zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia co najmniej dwoma niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia pojazdami <br/>z aktualnym ubezpieczeniem OC, w tym jednym przystosowanym do przewozu odpadów i załadunku zawartości kontenerów na odpady o pojemności 1100 litrów oraz jednym przystosowanym do załadunku i przewozu kontenerów o pojemności minimum 7000 litrów .<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wypełniają w formularzu ofertowym oświadczenie, z którego wynika, jakie prace wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a)	zdolność do występowania w obrocie gospodarczym (art. 112 ust. 2 pkt 1 <br/>ustawy Pzp) - Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych, ponieważ nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie.<br/>b)	uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów (art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp) - Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeśli Wykonawca przedstawi zezwolenie/zezwolenia, o których mowa w art. 41 ustawy o odpadach oraz wykaże, że posiada wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach (tzw. wpis do rejestru BDO), w tym wpis w dziale VII dotyczący odpadów, których dotyczy oferta, a także, w przypadku odpadów komunalnych wykaże, że posiada wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1469).<br/>c)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 112 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp) - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1000000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100).<br/>d)	zdolności technicznej lub zawodowej, tj. potencjału technicznego Wykonawcy (art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp) - Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wykaz pojazdów dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi pojazdami – sporządzony wg wzory stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia brakupodstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 108 ustawy Pzp i art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 Wykonawca składa oświadczenie o aktualności informacji zawartych<br/>w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia<br/>z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w Rozdziale IX SWZ. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> a)	zdolność do występowania w obrocie gospodarczym (art. 112 ust. 2 pkt 1 <br/>ustawy Pzp) - Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych, ponieważ nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie.<br/>b)	uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp) - Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeśli Wykonawca przedstawi zezwolenie/zezwolenia, o których mowa w art. 41 ustawy o odpadach oraz wykaże, że posiada wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach (tzw. wpis do rejestru BDO), w tym wpis w dziale VII dotyczący odpadów, których dotyczy oferta, a także, w przypadku odpadów komunalnych wykaże, że posiada wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b Ustawy z dnia 13 września 1996 r. <br/>o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1469).<br/>c)	sytuacja ekonomiczna lub finansowa (art. 112 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp) - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1000000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100).<br/>d)	zdolność techniczna lub zawodowa, tj. potencjał techniczny Wykonawcy <br/>(art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp) - Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wykaz pojazdów dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi pojazdami – sporządzony wg wzory stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości zależnej od części zamówienia, o której realizację się ubiega:<br/>1)	500,00 zł dla części nr 1<br/>2)	500,00 zł dla części nr 2 <br/>3)	500,00 zł dla części nr 3 <br/>4)	500,00 zł dla części nr 4 <br/>5)	500,00 zł dla części nr 5 <br/>Części zamówienia określone są w punkcie IV.2 SWZ.<br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, kwoty wadium należy zsumować.<br/>2.	Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości <br/>(t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462 z późn. zm.).<br/>3.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej (art. 97 ust. 10 ustawy Pzp). <br/>4.	Jeśli wadium jest wnoszone w pieniądzu - przelew na rachunek Bank PEKAO S.A. Nr 35 1240 3754 1111 0000 4372 7591 z dopiskiem „Wadium przetargowe – odbiór odpadów z PK Wronki 2023”.<br/>5.	Zwrot lub zatrzymanie wadium (art. 98 ustawy Pzp): Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności<br/>1) upływu terminu związania ofertą<br/>2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>6.	Zamawiający niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy<br/>1)	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert<br/>2)	którego oferta została odrzucona<br/>3)	po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza<br/>4)	po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>7.	Złożenie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.<br/>8.	Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.<br/>9.	Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.<br/>10.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium jeżeli:<br/>1)	Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej<br/>2)	Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/>3)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, <br/>o których mowa w Rozdziale X ust. 2 pkt 2 SWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, <br/>z którego wynika, które usługi/dostawy/roboty wykonają poszczególni Wykonawcy (załącznik <br/>nr 6 do SWZ).<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.<br/>2.	Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-10-12 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pkwronki</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-10-12 12:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com