JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231009/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231009/0043388501-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału Ginekologii zgodnie z Rządowym programem kompleksowej ochrony zdrowia prokreacyjnego w Polsce na lata 2021-2023 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 870298738</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">dr. Ludwika Rydygiera 15/17</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Grudziądz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">86-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL616 - Grudziądzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@bieganski.org</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.przetargi.bieganski.org</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału Ginekologii zgodnie z Rządowym programem kompleksowej ochrony zdrowia prokreacyjnego w Polsce na lata 2021-2023 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0e2f8238-6682-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00433885</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-10-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00024296/12/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.43 Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału Ginekologii zgodnie z Rządowym programem kompleksowej ochrony zdrowia prokreacyjnego w Polsce na lata 2021-2023</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://przetargi.bieganski.org (zakładka: Platforma Zakupowa Nowa) lub bezpośrednio https://platformazakupowa.pl/pn/bieganski <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/bieganski</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie<br/>dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zdefiniowanych w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną<br/>(Dz. U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.).<br/>2. Środkiem komunikacji elektronicznej, przy użyciu którego Zamawiający będzie komunikował się<br/>z Wykonawcami jest Platforma dostępna pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/bieganski<br/>3. Dopuszcza się tylko i wyłącznie w przypadku awarii systemu np. braku działania platformy zakupowej kontakt e-mail: przetargi@bieganski.org.<br/>4. Zamawiający nie przewiduje innej formy komunikacji niż środki komunikacji elektronicznej.<br/>Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.<br/>5. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy p,.z.p., przedmiotowe środki dowodowe, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) sporządza się w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>6. Szczegółowe instrukcje dla Wykonawców dotyczące: obsługi platformy w zakresie logowania, zadawania pytań do postępowania; złożenia, wycofania, zmiany oferty oraz wysyłania korespondencji w prowadzonym postępowaniu oraz wymagań sprzętowych dostępne są na Platformie przetargowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.za pośrednictwem formularza Wyślij wiadomość dostępnego na stronie dotyczącej danego postepowania.<br/>8. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż 4 dni przed upływem terminu składania ofert.<br/>9. Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa powyżej, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców<br/>z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert.<br/>10. W przypadku, gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.<br/>11. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępnia, bez ujawnienia źródła zapytania, na stronie internetowej prowadzonego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Regionalny Szpital Specjalistyczny im. Dr. Władysława Biegańskiego w<br/>Grudziądzu, Grudziądz (86-300), ul. Dr. Ludwika Rydygiera 15/17, wpisanym do Rejestru Stowarzyszeń, Innych Organizacji<br/>Społecznych i Zawodowych, Fundacji oraz Samodzielnych Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej pod numerem KRS<br/>0000002976, dla którego akta rejestrowe przechowywane są w Sądzie Rejonowym w Toruniu VII Wydziale Gospodarczym<br/>Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 8762008352,REGON 870298738, zwany dalej „Administratorem” lub „Szpitalem”.<br/>2. Z Administratorem można się kontaktować drogą pisemną na ww. adres, przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępną na<br/>stronie: https://bieganski.org/pl/kontakt, mailowo na adres: sekretariat.dyrekcja@bieganski.org lub telefonicznie pod nr: +48 56 641<br/>4444. W trosce o bezpieczeństwo przetwarzanych danych osobowych Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym<br/>można kontaktować się drogą elektroniczną pod adresem e-mail: iod@bieganski.net.pl<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:<br/>art. 6 ust. 1 lit c RODO w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze<br/>zm.), dalej „Pzp”, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych<br/>środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w celu<br/>przeprowadzenia i rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U.2020, poz. 2415), art. 6 ust. 1 lit. b<br/>RODO w celu zawarcia z wybranym wykonawcą umowy w sprawie zamówienia publicznego i wykonania tej umowy.<br/>4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>na podstawie art. 18 oraz art. 74 Pzp oraz organy publiczne lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub<br/>podmioty świadczące usługi techniczne, informatyczne oraz doradcze, w tym usługi prawne i konsultingowe, firmy archiwizujące<br/>dokumenty, operator pocztowy.<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 oraz ust. 4 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">6. Podanie danych jest niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu. Obowiązek<br/>podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach Pzp i przepisach wykonawczych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8. Posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>10. Zgodnie z art. 75 Pzp w przypadku korzystania przez osobę z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO zamawiający może żądać od osoby, występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 19 ust. 2 Pzp skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o których mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. Zgodnie z art. 19 ust. 3 Pzp wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w<br/>art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Z/81/PN/23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 1: Dostawa zestawu histeroskopowego z histeroskopami diagnostycznymi i zabiegowymi szczegółowo opisanego pod względem rodzajowym i jakościowym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ oraz Zestawieniu Wymaganych Funkcji i Parametrów Technicznych stanowiących załącznik nr 6 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33100000-1 - Urządzenia medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert ważnych przy zastosowaniu kryterium: <br/>- cena oferty – 60 % <br/>- okres trwania gwarancji – 20 % <br/>- czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancji – 20 %<br/><br/>2.	Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert ważnych przy zastosowaniu kryterium:<br/><br/>1)	Cena oferty (Cn) 60%:<br/><br/>C of.n.<br/>Cn = ----------------------- x Wok x 100 pkt<br/>Cof.b.<br/><br/>gdzie: <br/>Cn – liczba punktów za kryterium cena<br/>Cof.n. – cena oferty najniższej<br/>Cof.b. – cena oferty badanej<br/>Wok – waga ocenianego kryterium w procentach to 60%<br/><br/>Wykonawca w ramach tego kryterium będzie mógł otrzymać maksymalnie <br/>60 punktów.<br/><br/>2)	Okres trwania gwarancji (Og) - 20% (Wok) <br/><br/>Lp of.b.<br/>Og = ----------------------- x Wok x 100 pkt<br/>20 pkt<br/>gdzie: <br/>Og – liczba punktów za kryterium okres gwarancji<br/>Lpof.b. – liczba punktów badanej oferty wynikająca z Załącznika nr 1 do SWZ<br/>Wok – waga ocenianego kryterium w procentach to 20%<br/><br/>Liczba punktów badanej oferty: <br/>a)	Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji 12 miesięcy od dnia odbioru urządzenia przez Zamawiającego - otrzymuje 0 pkt <br/>b)	Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji 24 miesiące od dnia odbioru urządzenia przez Zamawiającego - otrzymuje 10 pkt <br/>c)	Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji 36 miesięcy od dnia odbioru urządzenia przez Zamawiającego - otrzymuje 20 pkt <br/><br/>Wykonawca może maksymalnie otrzymać 20 pkt za przedmiotowe kryterium.<br/><br/>Wykonawca winien w treści Załącznika nr 1 do SWZ wpisać deklarowany okres trwania gwarancji od dnia odbioru urządzenia przez Zamawiającego.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże okresu gwarancji Zamawiający uzna, iż Wykonawca deklaruje minimalny okres gwarancji tj. 12 miesięcy wobec czego Wykonawca otrzyma <br/>w przedmiotowym kryterium 0 pkt.<br/> Podanie innego okresu trwania gwarancji spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy p.z.p.<br/><br/>3)	Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancji (Cr) 20%: <br/><br/>Lp of.b.<br/>Cr = ----------------------- x Wok x 100 pkt<br/>20 pkt<br/>gdzie: <br/>A – liczba punktów za kryterium autoryzacja<br/>Lpof.b. – liczba punktów badanej oferty wynikająca z Formularza Ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ<br/>Wok – waga ocenianego kryterium w procentach to 20%<br/><br/>Liczba punktów badanej oferty: <br/>a)	Wykonawca, który zadeklaruje czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancji do 24 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego - otrzymuje 20 pkt <br/>b)	Wykonawca, który zadeklaruje czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancji do 48 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego - otrzymuje 0 pkt <br/><br/>Wykonawca może maksymalnie otrzymać 20 pkt za przedmiotowe kryterium.<br/><br/>Wykonawca winien w treści Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ) wskazać oferowany czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancji..<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu cenowym oferowanego czasu reakcji serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancji Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje maksymalny czas reakcji tj. do 48 h w wyniku czego Wykonawca otrzyma w przedmiotowym kryterium 0 pkt.<br/><br/>Wykonawca uzyska łącznie liczbę punktów (Pn – łączna liczba punktowa) za kryterium ceny, okres trwania gwarancji, czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancji według wzoru:<br/>Pn = Cn + Og + Cr<br/>Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do jednego miejsca po przecinku (z zaokrąglaniem punktów z drugiego miejsca wyniku działania matematycznego). Natomiast w przypadku, gdy niemożliwe jest ocenienie z zastosowaniem zaokrąglenia do jednego miejsca po przecinku, zamawiający przyzna punktację z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku (z zaokrąglaniem punktów z trzeciego miejsca wyniku działania matematycznego).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres trwania gwarancji (Og)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancji (Cr)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 2: Dostawa manipulatora macicznego szczegółowo opisanego pod względem rodzajowym i jakościowym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ oraz Zestawieniu Wymaganych Funkcji i Parametrów Technicznych stanowiących załącznik nr 6 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33100000-1 - Urządzenia medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert ważnych przy zastosowaniu kryterium: <br/>- cena oferty – 60 % <br/>- okres trwania gwarancji – 20 % <br/>- czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancji – 20 %<br/><br/>2.	Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert ważnych przy zastosowaniu kryterium:<br/><br/>1)	Cena oferty (Cn) 60%:<br/><br/>C of.n.<br/>Cn = ----------------------- x Wok x 100 pkt<br/>Cof.b.<br/><br/>gdzie: <br/>Cn – liczba punktów za kryterium cena<br/>Cof.n. – cena oferty najniższej<br/>Cof.b. – cena oferty badanej<br/>Wok – waga ocenianego kryterium w procentach to 60%<br/><br/>Wykonawca w ramach tego kryterium będzie mógł otrzymać maksymalnie <br/>60 punktów.<br/><br/>2)	Okres trwania gwarancji (Og) - 20% (Wok) <br/><br/>Lp of.b.<br/>Og = ----------------------- x Wok x 100 pkt<br/>20 pkt<br/>gdzie: <br/>Og – liczba punktów za kryterium okres gwarancji<br/>Lpof.b. – liczba punktów badanej oferty wynikająca z Załącznika nr 1 do SWZ<br/>Wok – waga ocenianego kryterium w procentach to 20%<br/><br/>Liczba punktów badanej oferty: <br/>a)	Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji 12 miesięcy od dnia odbioru urządzenia przez Zamawiającego - otrzymuje 0 pkt <br/>b)	Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji 24 miesiące od dnia odbioru urządzenia przez Zamawiającego - otrzymuje 10 pkt <br/>c)	Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji 36 miesięcy od dnia odbioru urządzenia przez Zamawiającego - otrzymuje 20 pkt <br/><br/>Wykonawca może maksymalnie otrzymać 20 pkt za przedmiotowe kryterium.<br/><br/>Wykonawca winien w treści Załącznika nr 1 do SWZ wpisać deklarowany okres trwania gwarancji od dnia odbioru urządzenia przez Zamawiającego.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże okresu gwarancji Zamawiający uzna, iż Wykonawca deklaruje minimalny okres gwarancji tj. 12 miesięcy wobec czego Wykonawca otrzyma <br/>w przedmiotowym kryterium 0 pkt.<br/> Podanie innego okresu trwania gwarancji spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy p.z.p.<br/><br/>3)	Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancji (Cr) 20%: <br/><br/>Lp of.b.<br/>Cr = ----------------------- x Wok x 100 pkt<br/>20 pkt<br/>gdzie: <br/>A – liczba punktów za kryterium autoryzacja<br/>Lpof.b. – liczba punktów badanej oferty wynikająca z Formularza Ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ<br/>Wok – waga ocenianego kryterium w procentach to 20%<br/><br/>Liczba punktów badanej oferty: <br/>a)	Wykonawca, który zadeklaruje czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancji do 24 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego - otrzymuje 20 pkt <br/>b)	Wykonawca, który zadeklaruje czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancji do 48 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego - otrzymuje 0 pkt <br/><br/>Wykonawca może maksymalnie otrzymać 20 pkt za przedmiotowe kryterium.<br/><br/>Wykonawca winien w treści Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ) wskazać oferowany czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancji..<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu cenowym oferowanego czasu reakcji serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancji Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje maksymalny czas reakcji tj. do 48 h w wyniku czego Wykonawca otrzyma w przedmiotowym kryterium 0 pkt.<br/><br/>Wykonawca uzyska łącznie liczbę punktów (Pn – łączna liczba punktowa) za kryterium ceny, okres trwania gwarancji, czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancji według wzoru:<br/>Pn = Cn + Og + Cr<br/>Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do jednego miejsca po przecinku (z zaokrąglaniem punktów z drugiego miejsca wyniku działania matematycznego). Natomiast w przypadku, gdy niemożliwe jest ocenienie z zastosowaniem zaokrąglenia do jednego miejsca po przecinku, zamawiający przyzna punktację z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku (z zaokrąglaniem punktów z trzeciego miejsca wyniku działania matematycznego).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres trwania gwarancji (Og)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancji (Cr)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 3: Dostawa diatermii chirurgicznej szczegółowo opisanej pod względem rodzajowym i jakościowym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ oraz Zestawieniu Wymaganych Funkcji i Parametrów Technicznych stanowiących załącznik nr 6 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33100000-1 - Urządzenia medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert ważnych przy zastosowaniu kryterium: <br/>- cena oferty – 60 % <br/>- okres trwania gwarancji – 20 % <br/>- czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancji – 20 %<br/><br/>2.	Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert ważnych przy zastosowaniu kryterium:<br/><br/>1)	Cena oferty (Cn) 60%:<br/><br/>C of.n.<br/>Cn = ----------------------- x Wok x 100 pkt<br/>Cof.b.<br/><br/>gdzie: <br/>Cn – liczba punktów za kryterium cena<br/>Cof.n. – cena oferty najniższej<br/>Cof.b. – cena oferty badanej<br/>Wok – waga ocenianego kryterium w procentach to 60%<br/><br/>Wykonawca w ramach tego kryterium będzie mógł otrzymać maksymalnie <br/>60 punktów.<br/><br/>2)	Okres trwania gwarancji (Og) - 20% (Wok) <br/><br/>Lp of.b.<br/>Og = ----------------------- x Wok x 100 pkt<br/>20 pkt<br/>gdzie: <br/>Og – liczba punktów za kryterium okres gwarancji<br/>Lpof.b. – liczba punktów badanej oferty wynikająca z Załącznika nr 1 do SWZ<br/>Wok – waga ocenianego kryterium w procentach to 20%<br/><br/>Liczba punktów badanej oferty: <br/>a)	Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji 12 miesięcy od dnia odbioru urządzenia przez Zamawiającego - otrzymuje 0 pkt <br/>b)	Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji 24 miesiące od dnia odbioru urządzenia przez Zamawiającego - otrzymuje 10 pkt <br/>c)	Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji 36 miesięcy od dnia odbioru urządzenia przez Zamawiającego - otrzymuje 20 pkt <br/><br/>Wykonawca może maksymalnie otrzymać 20 pkt za przedmiotowe kryterium.<br/><br/>Wykonawca winien w treści Załącznika nr 1 do SWZ wpisać deklarowany okres trwania gwarancji od dnia odbioru urządzenia przez Zamawiającego.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże okresu gwarancji Zamawiający uzna, iż Wykonawca deklaruje minimalny okres gwarancji tj. 12 miesięcy wobec czego Wykonawca otrzyma <br/>w przedmiotowym kryterium 0 pkt.<br/> Podanie innego okresu trwania gwarancji spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy p.z.p.<br/><br/>3)	Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancji (Cr) 20%: <br/><br/>Lp of.b.<br/>Cr = ----------------------- x Wok x 100 pkt<br/>20 pkt<br/>gdzie: <br/>A – liczba punktów za kryterium autoryzacja<br/>Lpof.b. – liczba punktów badanej oferty wynikająca z Formularza Ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ<br/>Wok – waga ocenianego kryterium w procentach to 20%<br/><br/>Liczba punktów badanej oferty: <br/>a)	Wykonawca, który zadeklaruje czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancji do 24 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego - otrzymuje 20 pkt <br/>b)	Wykonawca, który zadeklaruje czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancji do 48 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego - otrzymuje 0 pkt <br/><br/>Wykonawca może maksymalnie otrzymać 20 pkt za przedmiotowe kryterium.<br/><br/>Wykonawca winien w treści Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ) wskazać oferowany czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancji..<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu cenowym oferowanego czasu reakcji serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancji Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje maksymalny czas reakcji tj. do 48 h w wyniku czego Wykonawca otrzyma w przedmiotowym kryterium 0 pkt.<br/><br/>Wykonawca uzyska łącznie liczbę punktów (Pn – łączna liczba punktowa) za kryterium ceny, okres trwania gwarancji, czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancji według wzoru:<br/>Pn = Cn + Og + Cr<br/>Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do jednego miejsca po przecinku (z zaokrąglaniem punktów z drugiego miejsca wyniku działania matematycznego). Natomiast w przypadku, gdy niemożliwe jest ocenienie z zastosowaniem zaokrąglenia do jednego miejsca po przecinku, zamawiający przyzna punktację z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku (z zaokrąglaniem punktów z trzeciego miejsca wyniku działania matematycznego).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres trwania gwarancji (Og)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancji (Cr)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 4: Dostawa systemu do koagulacji, przecinania naczyń i tkanek szczegółowo opisanego pod względem rodzajowym i jakościowym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ oraz Zestawieniu Wymaganych Funkcji i Parametrów Technicznych stanowiących załącznik nr 6 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33100000-1 - Urządzenia medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert ważnych przy zastosowaniu kryterium: <br/>- cena oferty – 60 % <br/>- okres trwania gwarancji – 20 % <br/>- czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancji – 20 %<br/><br/>2.	Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert ważnych przy zastosowaniu kryterium:<br/><br/>1)	Cena oferty (Cn) 60%:<br/><br/>C of.n.<br/>Cn = ----------------------- x Wok x 100 pkt<br/>Cof.b.<br/><br/>gdzie: <br/>Cn – liczba punktów za kryterium cena<br/>Cof.n. – cena oferty najniższej<br/>Cof.b. – cena oferty badanej<br/>Wok – waga ocenianego kryterium w procentach to 60%<br/><br/>Wykonawca w ramach tego kryterium będzie mógł otrzymać maksymalnie <br/>60 punktów.<br/><br/>2)	Okres trwania gwarancji (Og) - 20% (Wok) <br/><br/>Lp of.b.<br/>Og = ----------------------- x Wok x 100 pkt<br/>20 pkt<br/>gdzie: <br/>Og – liczba punktów za kryterium okres gwarancji<br/>Lpof.b. – liczba punktów badanej oferty wynikająca z Załącznika nr 1 do SWZ<br/>Wok – waga ocenianego kryterium w procentach to 20%<br/><br/>Liczba punktów badanej oferty: <br/>a)	Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji 12 miesięcy od dnia odbioru urządzenia przez Zamawiającego - otrzymuje 0 pkt <br/>b)	Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji 24 miesiące od dnia odbioru urządzenia przez Zamawiającego - otrzymuje 10 pkt <br/>c)	Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji 36 miesięcy od dnia odbioru urządzenia przez Zamawiającego - otrzymuje 20 pkt <br/><br/>Wykonawca może maksymalnie otrzymać 20 pkt za przedmiotowe kryterium.<br/><br/>Wykonawca winien w treści Załącznika nr 1 do SWZ wpisać deklarowany okres trwania gwarancji od dnia odbioru urządzenia przez Zamawiającego.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże okresu gwarancji Zamawiający uzna, iż Wykonawca deklaruje minimalny okres gwarancji tj. 12 miesięcy wobec czego Wykonawca otrzyma <br/>w przedmiotowym kryterium 0 pkt.<br/> Podanie innego okresu trwania gwarancji spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy p.z.p.<br/><br/>3)	Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancji (Cr) 20%: <br/><br/>Lp of.b.<br/>Cr = ----------------------- x Wok x 100 pkt<br/>20 pkt<br/>gdzie: <br/>A – liczba punktów za kryterium autoryzacja<br/>Lpof.b. – liczba punktów badanej oferty wynikająca z Formularza Ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ<br/>Wok – waga ocenianego kryterium w procentach to 20%<br/><br/>Liczba punktów badanej oferty: <br/>a)	Wykonawca, który zadeklaruje czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancji do 24 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego - otrzymuje 20 pkt <br/>b)	Wykonawca, który zadeklaruje czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancji do 48 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego - otrzymuje 0 pkt <br/><br/>Wykonawca może maksymalnie otrzymać 20 pkt za przedmiotowe kryterium.<br/><br/>Wykonawca winien w treści Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ) wskazać oferowany czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancji..<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu cenowym oferowanego czasu reakcji serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancji Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje maksymalny czas reakcji tj. do 48 h w wyniku czego Wykonawca otrzyma w przedmiotowym kryterium 0 pkt.<br/><br/>Wykonawca uzyska łącznie liczbę punktów (Pn – łączna liczba punktowa) za kryterium ceny, okres trwania gwarancji, czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancji według wzoru:<br/>Pn = Cn + Og + Cr<br/>Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do jednego miejsca po przecinku (z zaokrąglaniem punktów z drugiego miejsca wyniku działania matematycznego). Natomiast w przypadku, gdy niemożliwe jest ocenienie z zastosowaniem zaokrąglenia do jednego miejsca po przecinku, zamawiający przyzna punktację z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku (z zaokrąglaniem punktów z trzeciego miejsca wyniku działania matematycznego).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres trwania gwarancji (Og)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancji (Cr)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 t.j.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. <br/>Wykonawca może złożyć ww. oświadczenie na wzorze stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.<br/>2)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji <br/>o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>A.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w Rozdziale X ust. 2 pkt 3 SWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu <br/>z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>B.	Dokument, o którym mowa w pkt A powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie postawił warunków w przedmiotowym postępowaniu</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> e)	przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, które należy złożyć wraz z ofertą: <br/>- aktualne na dzień otwarcia ofert dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 974 ze zm.) tj. deklaracji zgodności wyrobu medycznego <br/>i jeżeli dotyczy certyfikatu wydanego przez jednostkę notyfikowaną (w zależności od klasy danego wyrobu);<br/>− aktualne szczegółowe katalogi produktu lub foldery lub opisy oferowanego przedmiotu zamówienia lub oświadczenie, itp., potwierdzające spełnianie wszystkich wymagań określonych przez Zamawiającego w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający dopuszcza wykazanie spełnienia powyższego warunku (tj. potwierdzenia spełnienia wszystkich wymagań określonych przez Zamawiającego w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ) poprzez więcej niż jeden przedmiotowy środek dowodowy jak powyżej.<br/>Nadmienia się, iż wszystkie wskazane powyżej dokumenty musza pochodzić od producenta zaoferowanego asortymentu;<br/><br/>Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski, z uwagi na fakt, że środek ten i tłumaczenia stanowią nierozerwalną całość.<br/><br/>Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe okażą się niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia <br/>w wyznaczonym terminie<br/>f)	przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, które należy złożyć wraz z ofertą: <br/>Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez złożenie opisu zaoferowanych produktów wraz z wykazaniem cech równoważności w stosunku do wymagań opisanych przez Zamawiającego oraz podanie nazwy handlowej i producenta.<br/>W celu wykazania cech równoważności Zamawiający dopuszcza załączenie do opisu etykiet, zdjęć, kart katalogowych itp., z dopiskiem której pozycji asortymentowej dotyczy dana informacja <br/>z zastrzeżeniem, że z tych dokumentów muszą wynikać parametry co najmniej określone przez Zamawiającego i dane identyfikujące produkt.<br/>Wykonawca, który nie oferuje równoważności nie ma obowiązku przedkładania opisów <br/>i materiałów jak powyżej. <br/>Zamawiający nie przewiduje wezwania Wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowego środka dowodowego, gdyż niezłożenie przez Wykonawcę dokumentów wskazanych powyżej <br/>tj. potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego będzie jednoznaczne z zaoferowaniem przedmiotu zamówienia określonego <br/>w Załączniku nr 2 i 6 do SWZ <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, które należy złożyć wraz z ofertą: <br/>- aktualne na dzień otwarcia ofert dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 974 ze zm.) tj. deklaracji zgodności wyrobu medycznego <br/>i jeżeli dotyczy certyfikatu wydanego przez jednostkę notyfikowaną (w zależności od klasy danego wyrobu);<br/>− aktualne szczegółowe katalogi produktu lub foldery lub opisy oferowanego przedmiotu zamówienia lub oświadczenie, itp., potwierdzające spełnianie wszystkich wymagań określonych przez Zamawiającego w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający dopuszcza wykazanie spełnienia powyższego warunku (tj. potwierdzenia spełnienia wszystkich wymagań określonych przez Zamawiającego w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ) poprzez więcej niż jeden przedmiotowy środek dowodowy jak powyżej.<br/>Nadmienia się, iż wszystkie wskazane powyżej dokumenty musza pochodzić od producenta zaoferowanego asortymentu <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Do oferty Wykonawca musi dołączyć:<br/>a)	formularz ofertowy - stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszej SWZ;<br/>b)	formularz cenowy - stanowiący Załącznik nr 2 do niniejszej SWZ;<br/>c)	oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy p.z.p., o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 ustawy p.z.p., art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy p.z.p. oraz art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r., poz. 1497) i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie <br/>z Załącznikiem nr 3 do niniejszego SWZ; (Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu;.<br/>d)	pełnomocnictwo do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podwykonawcy – o ile dotyczy i uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych.<br/>Pełnomocnictwo do reprezentacji musi być złożone w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Dopuszcza się także złożenie cyfrowego odwzorowania (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej pod warunkiem poświadczenia jego zgodności poprzez opatrzone go kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej przez mocodawcę. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej może dokonać również notariusz na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2022 r., poz. 1799 t.j..).<br/>e)	przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, które należy złożyć wraz z ofertą: <br/>	aktualne na dzień otwarcia ofert dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 974 ze zm.) tj. deklaracji zgodności wyrobu medycznego <br/>i jeżeli dotyczy certyfikatu wydanego przez jednostkę notyfikowaną (w zależności od klasy danego wyrobu);<br/>−	aktualne szczegółowe katalogi produktu lub foldery lub opisy oferowanego przedmiotu zamówienia lub oświadczenie, itp., potwierdzające spełnianie wszystkich wymagań określonych przez Zamawiającego w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający dopuszcza wykazanie spełnienia powyższego warunku (tj. potwierdzenia spełnienia wszystkich wymagań określonych przez Zamawiającego w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ) poprzez więcej niż jeden przedmiotowy środek dowodowy jak powyżej.<br/>Nadmienia się, iż wszystkie wskazane powyżej dokumenty musza pochodzić od producenta zaoferowanego asortymentu;<br/><br/>Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski, z uwagi na fakt, że środek ten i tłumaczenia stanowią nierozerwalną całość.<br/><br/>Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe okażą się niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia <br/>w wyznaczonym terminie<br/>f)	przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, które należy złożyć wraz z ofertą: <br/>Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez złożenie opisu zaoferowanych produktów wraz z wykazaniem cech równoważności w stosunku do wymagań opisanych przez Zamawiającego oraz podanie nazwy handlowej i producenta.<br/>Pełna treść w SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. łącząc się w konsorcja lub spółki cywilne lub inną formę prawną.<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale VII.<br/>3.	Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia.<br/>4.	W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>5.	Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w przedmiotowym postępowaniu.<br/>6.	Dokumenty składane przez członków konsorcjum czy wspólników spółki cywilnej, w tym oświadczenia muszą być podpisane przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego.<br/>7.	W toku postępowania wszelka korespondencja ze strony Zamawiającego będzie kierowana do pełnomocnika Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie.<br/>8.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, <br/>o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 lit. c SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy <br/>z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>9.	Oświadczenie i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Pełna treść w SWZ.<br/>1.	Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności i będą wprowadzane do umowy za zgodą Stron stosownym aneksem podpisanym przez Strony. Zmiany wymagają złożenia pisemnego wniosku jednej ze Stron wraz <br/>z uzasadnieniem<br/>2.	Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art.455 ust. 1 pkt 2-4 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Dopuszczalne są również nieistotne zmiany umowy.<br/>3.	Na podstawie art. 455 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust. 1, następującym zakresie:<br/>1) zastąpienia urządzenia stanowiącego przedmiot umowy, innym nowym urządzeniem posiadającym co najmniej te same bądź lepsze parametry jakie posiadało urządzenie będące podstawą wyboru oferty Wykonawcy, w przypadku ograniczenia dostępności urządzenia objętego umową, w szczególności zakończenia lub wstrzymania produkcji oferowanego urządzenia lub w sytuacji gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, jest ono niedostępne u producenta lub termin dostaw jest wydłużony (na dowód czego Wykonawca przedstawi stosowny dokument od producenta), a także w przypadku wprowadzenia przez producenta w wyniku postępu technologicznego zmodyfikowanego (udoskonalonego) urządzenia w zamian lub obok urządzenia dotychczas oferowanego, pod warunkiem, iż cena urządzenia nie ulegnie zwiększeniu. Propozycję zmiany Wykonawca skieruje do Zamawiającego w formie pisemnej wraz z udokumentowaniem spełnienia warunków zamówienia i uzasadnieniem przyczyny proponowanej zmiany. Zamawiający może żądać przedłożenia przez Wykonawcę stosownej dokumentacji. Zmiana umowy w tym zakresie nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego złożonej przez Wykonawcę propozycji zamiennika;<br/>2)	zmiany numeru katalogowego, nazwy własnej tego samego dostarczanego urządzenia, o ile zmiany te nie będą skutkować zwiększeniem wartości brutto danego zadania oraz całkowitej wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1 oraz pod warunkiem, że urządzenie będzie tożsame z przedmiotem zamówienia zaoferowanym w umowie tj. będzie spełniało wszelkie wymagania prawne i jakościowe określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia, umowie i załącznikach do umowy. Na potwierdzenie, że urządzenie o nowym numerze katalogowym i/lub zmienionej nazwie jest tożsame z przedmiotem zamówienia zaoferowanym w umowie Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokument stwierdzający, że oprócz zmiany nazwy i/lub zmiany numeru katalogowego nie nastąpiła zmiana urządzenia pod względem producenta, parametrów i jakości przedmiotu zamówienia;<br/>3) obniżenia wynagrodzenia umownego Wykonawcy, o którym mowa w § 5 ust.1spowodowanego obniżeniem przez Wykonawcę ceny netto urządzenia/urządzeń;<br/>4) zmiany wynagrodzenia brutto Wykonawcy, o którym mowa w § 5 ust.1 w przypadku gdy w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie obowiązującej stawki VAT – w takim przypadku zmiana wynagrodzenia brutto Wykonawcy nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT z zachowaniem wynagrodzenia netto, które pozostaje bez zmiany;<br/>5)	zmiany wskazanego w umowie terminu realizacji dostawy, instalacji, uruchomienia urządzenia oraz terminu przeszkolenia personelu Zamawiającego z zakresu obsługi urządzenia (...) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-10-17 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć drogą elektroniczną, poprzez odpowiednią stronę, dedykowaną dla niniejszego postępowania na platformazakupowa.pl lub profilu nabywcy Nazwa Zamawiającego – https://platformazakupowa.pl/pn/bieganski</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-10-17 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-11-15</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający wykluczy Wykonawcę w przypadku określonych w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r., poz. 1497)

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com